یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۰۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 6 تیر 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 تیر 1397 آفتاب نیوز 2 تیر 1397 آفتاب نیوز 3 تیر 1397 آفتاب نیوز 4 تیر 1397 آفتاب نیوز 5 تیر 1397 آفتاب نیوز 6 تیر 1397 آفتاب نیوز 7 تیر 1397 آفتاب نیوز 8 تیر 1397 آفتاب نیوز 9 تیر 1397 آفتاب نیوز 10 تیر 1397 آفتاب نیوز 11 تیر 1397 آفتاب نیوز 12 تیر 1397 آفتاب نیوز 13 تیر 1397 آفتاب نیوز 14 تیر 1397 آفتاب نیوز 15 تیر 1397 آفتاب نیوز 16 تیر 1397 آفتاب نیوز 17 تیر 1397 آفتاب نیوز 18 تیر 1397 آفتاب نیوز 19 تیر 1397 آفتاب نیوز 20 تیر 1397 آفتاب نیوز 21 تیر 1397 آفتاب نیوز 22 تیر 1397 آفتاب نیوز 23 تیر 1397 آفتاب نیوز 24 تیر 1397 آفتاب نیوز 25 تیر 1397 آفتاب نیوز 26 تیر 1397 آفتاب نیوز 27 تیر 1397 آفتاب نیوز 28 تیر 1397 آفتاب نیوز 29 تیر 1397 آفتاب نیوز 30 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۲    
بزرگترین رستوران زیرآبی جهان متشکل از یک سازه فولادی به همراه گنبدی شفاف و آکریلیکی است تا افرادی که برای صرف شام به داخلش می آیند بتوانند جانداران دریایی را هنگام عبورشان از کنار رستوران مشاهده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۷    
قاتل دختر دانشجو با رضایت اولیای دم مقتول از قصاص رهایی یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه ترامپ جهان را متحد و خودش را منزوی می کند، گفت: اتحادیه اروپا دچار سردرگمی است و نمی داند چکار کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۱    
معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به آسیب های زندان برای زندانی، خانواده و جامعه گفت: درد زندان تا قبل از درک آن، برای کسی محسوس نیست و به همین دلیل در عین اینکه شدید و غیر انسانی است بازدارندگی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۸    
روز گذشته 187 نماینده در نامه ای خطاب به روحانی خواستار تغییراتی در تیم اقتصادی دولت شدند و محمدعلی وکیلی در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی بیانیه 187 نفر از نمایندگان را که خواستار ترمیم کابینه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۲    
فرمانده سابق سپاه سخنان منتشرشده از او در مورد دولت را ناقص و وارونه خواند. سردار رحیم صفوی در جمع پیش کسوتان و رزمندگان دفاع مقدس استان فارس، گفته بود: گاهی به نظر می رسد اگر دولت نباشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۴    
وینگر تیم ملی درباره موقعیت تک به تکی که مقابل پرتغال از دست داد گفت: نمی دانم با چه زبانی از مردم ایران عذرخواهی کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۹    
دفاع راست تیم ملی در مورد ستاره پرتغالی گفت: من برای رونالدو احترام زیادی قائل هستم چون بازیکن محبوب من است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۸    
محمدجواد شیرازی که از ریاست سازمان بازرسی شهرداری تهران برکنار شد، عصر امروز در جمع خبرنگاران متن استعفای خود را رسانه ای کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۲    
گلر تیم ملی و پرسپولیس درباره بازی با تیم پرتغال در جام جهانی گفت: شیرین ترین و تلخ ترین شب زندگی ام را پشت سر گذاشتم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۰    
لئونارد دی کاپریو و برد پیت 2 ستاره فیلم جدید تارنتینو هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل معاونت حقوقی ریاست جمهوری بر اجرای سند حقوق شهروندی تاکید کرد و گفت: لایحه ای در زمینه دانشجویان ستاره دار شده و از ادامه تحصیل بازمانده برای دولت تهیه می کنیم تا حقوق این افراد تضییع نشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۷    
مسئول روابط عمومی آب منطقه ای استان یزد گفت: بدلیل تعرض مجدد به 15 حوضچه در مسیر خط انتقال آب به یزد در منطقه فیض آباد اژیه در شرق استان اصفهان جریان آب انتقالی قطع شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۶    
دادستان تهران با اشاره به قانون مبارزه با مفساد اقصتادی مصوب 18 سال قبل گفت: براساس این قانون افراد حقوقی و حتی برای مثال شرکت های تعاونی و خودروسازی هم در صورت انجام اعمال مجرمانه مشمول مجازات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۰    
حجت الاسلام صادقی لایحه مقابله با خشونت علیه زنان را در ظاهر برای حمایت از زنان و در باطن علیه زن و خانواده توصیف کرد که در باطن بزرگترین ضربه را به زن و خانواده می زند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۸    
نماینده کاشمر در مجلس گفت: مردم سالاری دینی، حاصل خون شهدا توسط برخی خانواده های وابسته به حاکمیت و صاحبان رانت و امتیازهای ویژه به تاراج رفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات با اعلام اینکه این سازمان از 2 روز پیش رسیدگی به بازار ارائه محصولات وارداتی از جمله موبایل را آغاز کرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۳    
دبیرکل سازمان ملل متحد با ابراز تاسف از خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران گفت: قطعنامه 2231 شورای امنیت خواستار اجرای کامل برجام از سوی همه اعضا و حمایت نهادهای منطقه ای و بین المللی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۷:۳۴    
یک کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه نقدینگی در ایران طی پنج سال گذشته به بیش از سه برابر افزایش پیدا کرده است، آن را علت اصلی گرانی های اخیر توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۷:۲۱    
سید حسن خمینی گفت: شجاعت داشتن در برابر کسانی که تا دیروز هورا می کشیدند و امروز دیگر هورا نمی کشند و شجاعت برگشت از گام غلط و عذرخواهی، کار سختی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۷:۱۲    
رییس پژوهشکده زبان شناسی، کتیبه ها و متون پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، گویش قمی، اصفهانی و قاینی را گویش های زبان فارسی امروز و گونه های زبانی متنوعو پرشمار رایج در کشور را متعلق به شاخه هند و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۶:۴۸    
سایت The sun در گزارشی به زندگی سخت علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران پیش از ملی پوش شدن و راهی که او تا به این جا پیموده است، پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۶:۴۶    
مسئول پخش فیلم های خارجی در سینماها با اعلام جزئیات نحوه اکران این فیلم ها، تاکید کرد: 60 درصد از سهم فروش بلیت این فیلم ها به ایجاد مرکز درمانی برای اهالی سینما اختصاص می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۶:۳۱    
رییس هیات عامل ایمیدرو از واگذاری 9 بلوک معدنی در پهنه آباده - جازموریان به بخش خصوصی خبر داد و اعلام کرد: تاکنون 190 هزار کیلومتر مربع از برنامه اکتشاف 270 هزار کیلومتر مربعی آزاد شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۶:۲۱    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران وپدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: خاموشی های اخیر در تهران برنامه ریزی شده نیست و بروز چنین اتفاقاتی تا زمان خروج از پیک مصرف کاملا طبیعی است لذا تقا داریم تا مشترکان در نحوه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۶:۲۱    
در نشست "پدیده رانت و تخلف در مدیریت شهری" در مورد معیارهای تخلف در شهرداری تهران و شهرداری ها توضیحاتی ارائه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۶:۲۱    
پالایشگاه ستاره خلیج فارس قدم های خود را برای خودکفایی کشور در بنزین برداشته است و درحالی که بیش از یک سال از به مدار آمدن فاز نخست آن می گذرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۴:۵۶    
وزیر نیرو گفت: براساس مصوبه امروز (چهارشنبه) هیات وزیران، تعرفه برق سازمان های دولتی در سراسر کشور در ساعت های اوج بار 20 درصد افزایش پیدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۳:۱۰    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: ارتباط رئیس جمهور با کارگزاران و مجموعه اجرایی چارچوب ابتدایی خوبی بود که امیدواریم در سطوح مختلف ادامه یابد و ایشان شنونده حرف های نمایندهای مردم باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۴۸    
پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای از سرمربی این تیم در مقابل کارلوس کی روش حمایت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۳۲    
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد، مظنون حمله به کنسولگری این کشور در بنغازی به 22 سال حبس محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۳۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از نیروی انتظامی که همیشه پای صحنه است انتظار می رود که امنیت کسبه را حفظ کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۲۹    
آیت الله وحید خراسانی گفت: اگر یک وجب به مملکت اهل سنت در دنیا تعدی بشود، وظیفه همه شیعه است که دفاع کند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۲۸    
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران از صدور مجوز شکل گیری دفاتر احزاب در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: برای توسعه شعب در دفاتر احزاب زمینه لازم فراهم شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۲۷    
با بررسی جرایم قابل تصور برای شرکت واردکننده تلفن همراه و با توجه به ماده 131 قانون مجازات اسلامی به نظر می رسد مجازات های ماده 10 قانون تعزیرات حکومتی از جمله تعلیق و ابطال کارت بازرگانی اشد مجازات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۲۴    
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره تحریف برخی رسانه ها از صحبت های رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۲۳    
حسام الدین آشنا؛ مشاور رییس جمهور با اشاره به سخنان امشب رییس جمهور تاکید کرد: سخنان امروز رئیس جمهور باید دیده شود. لطفا صدا و سیما بخش های مهم آن را چند بار تکرار کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۲۳    
روسونری به علت رعایت نکردن فیرپلی مالی دو سال از حضور در مسابقه های اروپایی محروم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۲۱    
مسئول امور روحانیون سازمان اوقاف و امور خیریه از احداث چهار بیمارستان تخصصی سرطان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۲۱    
مشاور سیاست خارجی کرملین اعلام کرد، مسکو و واشنگتن توافق کرده اند که دیدار رهبران آمریکا و روسیه در آینده ای نزدیک برگزار شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۲۰    
رییس فدراسیون فوتبال در پیامی ضمن تقدیر از خانواده بزرگ فوتبال،در همراهی با فوتبال ملی،خواهان تداوم این همبستگی در راستای نیل به اهداف و رویاهای ملی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۱۹    
علیرضا بیرانوند و رامین رضاییان در تیم منتخب گروه دوم جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۱۸    
وزارت خزانه داری آمریکا دو مجوز عمومی مرتبط با توافق هسته ای ایران را لغو کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۰۲    
باشگاه سپاهان در بیانیه ای از کارلوش کی روش خواست فضای همدلی فوتبال ایران را متشنج نکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۲:۰۱    
رییس فدراسیون فوتبال می گوید هر شخصی بخواهد در برنامه تیم ملی برای آماده سازی در راه جام ملت های آسیا اختلال ایجاد کند شدیدا با او برخورد خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۱:۰۱    
در صورتی که سنگال پنج شنبه نتواند از گروه خود صعود کند تمام تیم های آفریقایی در مرحله گروهی حذف شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۱:۰۱    
دیدار برزیل و صربستان از ساعت 22:30 در ورزشگاه اسپارتاک با قضاوت علیرضا فغانی آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۱:۰۱    
دیدار دو تیم سوئیس و کاستاریکا در جام جهانی روسیه از ساعت 22:30 دقیقه آغاز شد که گزارش زنده این دیدار را در زیر می خوانیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۵۴    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از کشته شدن یک تن و مصدوم شدن دو نفر دیگر در حادثه سقوط از ارتفاع سیلو در رامهرمز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۷    
مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد، این کشور انتظار ندارد که در دیدار آتی دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین نتیجه خاصی حاصل شود یا تصمیم خاصی اتخاذ گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به دلیل سوءاستفاده صورت گرفته، قیمت موبایل افزایش و توان خرید مردم کاهش یافت اما با پیگیری و اقدامات انجام شده در 10 روز آینده بازار به تعادل خواهد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۰۷    
مدافع جوان و پیشین پرسپولیس به طور رسمی به عضویت باشگاه دینامو زاگرب کرواسی درآمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۰۶    
یک دموکرات سوسیالیست در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات آمریکا در نیویورک در مقابل رقیب خود جو کراولی که از او به عنوان رهبر آتی این حزب در کنگره نام برده می شد، پیروز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۴۸    
آیت الله آملی لاریجانی گفت: در روند برخورد با فساد در درون دستگاه قضایی، در سال گذشته 167 نفر از قضات تعلیق یا سلب صلاحیت شدند و همچنین در 465 مورد نیز برخورد صورت گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۴۵    
سرمربی تیم استقلال معتقد است باید تاریخ دیدار سوپرجام بین تیمش و پرسپولیس تغییر کند تا برنامه آماده سازی آبی ها به صورت کامل انجام شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۰۵    
سرمربی تیم ملی به صحبت های برانکو واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۵۹    
در ادامه دیدارهای دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی دو تیم مکزیک و سوئد برابر هم قرار گرفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می خوانیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۵۷    
در ادامه دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی روسیه دو تیم آلمان و کره جنوبی برابر هم قرار گرفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می خوانیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۵    
رئیس جمهور همگان را به وحدت و پرهیز از دامن زدن به اختلافات فرا خواند و با بیان اینکه در شرایط فعلی و دشمنی ها، راه ما مقاومت با کمترین هزینه است، گفت: اگر سختی باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۰۸    
رییس دفتر رییس جمهور اعلام کرد : صراحتا نظر دولت این است که به هیچ وجه ما اعلامی برای عضویت در FATF نداریم و دنبال آن هم نیستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۵۰    
تنها 15 ثانیه طول کشید تا داور مسابقه در بازی سوئد و مکزیک دست به جیب شود و خسوس گایاردو را باکارت زرد جریمه کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۲۷    
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) مجوز واردات پسته، فرش و خاویار ایران را به این کشور لغو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۲۳    
در شرایطی که بیش از یک ماه از زمان اعلام شده آمریکا برای بازگشت رسمی تحریم ها علیه ایران باقی مانده، حالا شرکت هواپیماساز ATR نیز از تردید برای باقی ماندن در بازار ایران می گوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۲۱    
کارخانه تولید UF6 به عنوان یکی از کارخانجات مهم مجتمع تولید سوخت اصفهان و از بخش های مهم صنعت هسته ای کشور راه اندازی و برای نخستین بار پس از حدود 9 سال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۹    
دومین نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ساعاتی پیش در سالن اجلاس سران آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به مصاحبه سرمربی تیم ملی مبنی بر متهم کردن پرسپولیس و برانکو واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به شدت از مهاجم تیم ملی پرتغال انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۸    
رئیس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران از ارسال پرونده تخلفات شهرداری تهران به شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۳    
طرح دستگیری سارقان حرفه ای و مطرح پایتخت با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ، طی عملیات های 48 ساعته گذشته اجرا شد. در این طرح 138 نفر از سارقان حرفه ای در قالب 31 باند شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
هلو زعفرانی کیلویی 8000 تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: ما در شرایط طبیعی مخالف واردات خودروهای لوکس و لوکس سواری اقشار ثروتمند نیستیم بلکه معتقدیم در شرایط جنگ اقتصادی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
مرد جوانی که از حواس پرتی نامزدش سواستفاده کرده و چشم به زن دیگری دوخته بود، قربانی انتقامگیری وحشتناکی شد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
شرکت هواپیمایی بوئینگ از طرح مفهومی جت مافوق صوت خود که قادر است با سرعت 5 برابر سرعت صوت مسافران را جابجا کند، رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
با فاصله حدود یکسال، چشمه علی پس از تقریبا 8000 سال تنها دلخوشی کودکان شهر ری کاملا خشک شده است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از ماموریت هیات رییسه مجلس به جمعی از نمایندگان برای تهیه طرح دو فوریتی برون رفت از مشکلات اقتصادی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
سرمربی پرسپولیس درباره اظهارت اخیر کی روش علیه خودش توضیحاتی را به بازیکنانش داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
فخیم زاده بازیگر سینما و تلویزیون در تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در چالوس دچار مصدومیت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
رییس هئیت مدیره انجمن روانشناسان، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، محمدرضا زائری، یک نویسنده ادبیات کودک و نوجوان و کارگردان فیلم بیست و یک روز بعد پنج سخنرانی بودند که در نشست نقش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
دبیرکل بانک مرکزی از انتشار اوراق سکه از روز شنبه هفته آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری قاتل شهید استوار دوم "نوید حقیقت شناس" در شهرستان رامشیر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
رئیس جمهوری روسیه در دیدار با معاون رئیس جمهوری آمریکا در امور امنیت ملی گفت که روابط مسکو و واشنگتن در بهترین وضعیت خود قرار ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
واقعاً جای تأسف دارد که کشورهای عربی با اقلیمی به مراتب خشک تر از استان های ما سال ها است که موضوع آب را مدیریت کرده اند و از آب شیرین کن ها استفاده می کنند در حالی که ما در کنار خلیج فارس با مشکل آب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۰۳    
هافبک مهاجم استقلال قرارداد خود را برای 5 فصل دیگر با آبی ها تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۵۸    
در کودتای 15 جولای سال 2016 (25 تیرماه 1395) ترکیه 249 نفر کشته و 2 هزار و 193 نفر نیز زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۴۹    
هنر پنهان شدن در حیوانات. این حیوانات رنگارنگ و متنوع با استفاده از تخصص و هنر فزاینده سعی در پنهان شدن میان گیاهانی دارند که همرنگ پوست آنهاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۴۵    
بعضی از مواقع حتی اگر شما بهترین رژیم غذایی را داشته باشید، در هفته مرتب ورزش کنید، بهترین محصولات آرایشی را استفاده کنید و مراقبت از پوست را به شکل صحیح انجام دهید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۳۸    
سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه ای از انتشار اسامی دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۲۶    
شاهزاده ویلیام، نوه ملکه انگلیس امروز(چهارشنبه) در سفر به رام الله با محمود عباس دیدار و گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۳    
در داخل همین ائتلاف اما حزب اردوغان با 42.6%، بیشتر آرا را به خود اختصاص داد و توانست 295 کرسی پارلمانی را به دست بیاورد. حزب حرکت ملی گرا نیز با 11 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۰۱    
سی ان ان در ادامه گزارش داد: ترامپ تصور می کند اقتصاد آمریکا قوی است، اما بنا بر گزارش اندیشکده تکس فاندیشن (taxfoundation) در صورت اجرای کامل تعرفه های گمرکی هم از سوی واشنگتن و هم طرف های دیگر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۵۷    
سازمان هواشناسی اعلام کرده از آغاز هفته آینده هوا سه تا پنج درجه گرم تر می شود و دمای هوای پایتخت به 41 درجه خواهد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۰    
نمایش درخشان بیرانوند در مقابل کریس رونالدو، سوژه مسعود ماهینی در روزنامه قانون شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۹    
کره شمالی به ژاپن هشدار داد این کشور حق ندارد به مساله خلع سلاح هسته ای ورود کند و درباره آن اقدامی صورت دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۹    
معاون توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه معتادان متجاهر به دلیل نداشتن کارت شناسایی از بیمه اعتیاد برخوردار نمی شوند گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۸    
ستون طنز روزنامه شهروند از زاویه ای متفاوت به بازگشت غرورآفرین تیم ملی به کشور پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۸    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین می گوید برخی رقابت سیاسی را به اندازه ای بزرگ می کنند که فکر می کنند اگر آجری از زیر پای دولت بکشند به انقلاب خدمت کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۶    
محمدرضا میرشاه ولد کارتون امروز خود را با عنوان اسپانیا و پرتغال از گروه مرگ صعود کردند...! در خبر ورزشی منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۶    
کاروان تیم ملی فوتبال ایران بعد از حضور غرورآفرین در جام جهانی 2018 روسیه، بامداد امروز چهارشنبه 06 تیر 1397 با استقبال پرشور مردم به کشور بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۶    
رامبد جوان عکسی از گریم جدیدش که شبیه به کارلوس کی روش است را در اینستاگرامش منتشر کرد.
  • ۱