دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۰:۴۴Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 28 تیر 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 تیر 1397 آفتاب نیوز 2 تیر 1397 آفتاب نیوز 3 تیر 1397 آفتاب نیوز 4 تیر 1397 آفتاب نیوز 5 تیر 1397 آفتاب نیوز 6 تیر 1397 آفتاب نیوز 7 تیر 1397 آفتاب نیوز 8 تیر 1397 آفتاب نیوز 9 تیر 1397 آفتاب نیوز 10 تیر 1397 آفتاب نیوز 11 تیر 1397 آفتاب نیوز 12 تیر 1397 آفتاب نیوز 13 تیر 1397 آفتاب نیوز 14 تیر 1397 آفتاب نیوز 15 تیر 1397 آفتاب نیوز 16 تیر 1397 آفتاب نیوز 17 تیر 1397 آفتاب نیوز 18 تیر 1397 آفتاب نیوز 19 تیر 1397 آفتاب نیوز 20 تیر 1397 آفتاب نیوز 21 تیر 1397 آفتاب نیوز 22 تیر 1397 آفتاب نیوز 23 تیر 1397 آفتاب نیوز 24 تیر 1397 آفتاب نیوز 25 تیر 1397 آفتاب نیوز 26 تیر 1397 آفتاب نیوز 27 تیر 1397 آفتاب نیوز 28 تیر 1397 آفتاب نیوز 29 تیر 1397 آفتاب نیوز 30 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۱    
ولی اله سیف در پی انتشار مصاحبه دادستان کل مبنی بر لزوم ارائه هرچه سریع تر اطلاعات مربوط به گیرندگان ارز بانک مرکزی با نرخ رسمی گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۸    
پرستو صالحی، تصویر زیر را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۱    
در گزارش زیر اولین تصاویر از طراحی داخلی کشتی هوایی لوکس به نام ایرلندر 10 ساخت شرکت بریتانیایی "HAV" را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۱:۳۱    
اروپایی ها با داشتن یورو قادرند در مقابل عرض اندام دلار آمریکا مؤثر باشند. چین و هند تنها می توانند این نقش را داشته باشند که در عوض نفت ایران به ما روپیه و یوان بدهند یا چین بگوید که کالاهای رده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۰:۰۰    
احتمالا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که تصور می کنند، روغن های حیوانی برای سلامت انسان مضر است و باید آن را با روغن گیاهی عوض کنید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۸:۰۹    
نوشیدنی هایی که از محتوای بالای پروتئین سود می برند می توانند گرسنگی را مهار کرده، اشتها را کاهش داده و سیری را تقویت کنند که عواملی مهم در زمان تلاش برای کاهش وزن محسوب می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۰    
چهار پیام رسانی ایرانی در بیانیه ای عنوان کردند، با انسداد تلگرام روزانه 500 هزار نفر در پیام رسان های داخلی ثبت نام کردند که با ظهور دو نسخه غیر رسمی تلگرام جریان مهاجرت آسیب دید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۹    
مدیر عامل بانک ملّی ایران در تماس با رئیس و کارکنان شعبه نعمت آباد این بانک که روز گذشته مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته بود، از تلاش همکاران شعبه برای حفظ اموال بانک و مردم تقدیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۸    
انجمن واردکنندگان خودرو ایران، در پی اخبار و رویدادهای اخیر پیرامون تخلفات صورت گرفته در زمینه واردات خودرو ضمن اعلام برائت از سودجویان و متخلفان آمادگی خود را برای همراهی با دولت در وضعیت خاص فعلی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۶    
یک هیئت از وزارت خزانه داری آمریکا به منظور بررسی تحریم ها علیه ایران به ترکیه می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۱    
تام او کانر در نیوزویک نوشت: دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین در نشست دوجانبه هلسینکی فنلاند در مورد مسائل جهانی از جمله جنگ هفت ساله سوریه با یکدیگر گفتگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۸    
مدیر امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به این که طی مذاکرات صورت گرفته قرار است ساعت 24 امشب، هواپیمایی آسمان مسافران پرواز لغو شده کیش ایر را به استانبول منتقل کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۷:۱۵    
نماینده ویژه رییس جمهور روسیه با معاون سیاست خارجی و امنیت بین الملل دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و گزارش جامعی از گفت وگوهای انجام شده در اجلاس اخیر روسای جمهور فدراسیون روسیه و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۶:۱۱    
نتایج برخی پژوهش های دانشگاهی حاکی از آن است که درصورتی که گسترش روزافزون خانه های دوم در نواحی روستایی، بدون هیچ گونه نظارت و برنامه ریزی انجام گیرد، می تواند موجب بروز مشکلات جدی اقتصادی، اجتماعی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۴:۲۸    
بسیاری از نشانه های سرطان خونِ کودکان با علائم بیماری های شایع و کم خطرتر مشابه هستند. در واقع سرطان خون می تواند مزمن بوده و علائم آن به آرامی شکل بگیرد یا می تواند حاد باشد و علائم آن به سرعت ظاهر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۳:۱۵    
تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف اندکی شکر در سنین بالای 60 سال موجب بهبود تعامل در کارهای دشوار و عملکرد حافظه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۲:۳۳    
تحقیقات نشان می دهد بزرگ شدن توسط یک مادر شاغل مزایای بسیاری برای زندگی آینده دختران و پسران خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۱:۲۹    
سیگار، مهم ترین عامل قابل پیشگیری در ابتلا به انواع بیماری ها و مرگ و میر ناشی از آنها است. افرادی که سیگار می کشند شش برابر افراد غیرسیگاری احتمال دارد به سکته قلبی دچار شوند و این خطر با کشیدن هر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۰:۵۵    
صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) اعلام کرد، تعداد کل قربانیان وبا در یمن ظرف 13 ماه گذشته و در بحبوحه درگیری های کنونی در این کشور از 2300 تن گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۰:۳۸    
یک مطالعه جدید از کالج پادشاهی لندن برای اولین بار یک ارتباط محتمل را بین افسردگی در دوران بارداری و تغییرات بیولوژیکی تعریف شده در نوزاد دریافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۰:۳۱    
مسوول مطبوعاتی نمایندگی دایم ایران در سازمان ملل، ادعای صهیونیست ها در سرقت اسناد محرمانه ایران را رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۰:۲۲    
مدیریت بحران استاندار خوزستان در اطلاعیه اعلام کرد: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان دمای برخی نقاط استان از امروز پنجشنبه تا روز شنبه هفته آینده به بیش از 50 درجه خواهد رسید بنا بر این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۰:۲۱    
بازیکن اسبق سلتیک به تیم تراکتورسازی پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۰:۱۸    
عضو سازمان نظام پزشکی مشهد و مراکز کاهش آسیب اعتیاد گفت: حتی یک کارتن خواب سامان دهی نشده در مشهد نداریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۲:۴۲    
تیم ملی والیبال نشسته مردان با شکست تیم مصر به مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی راه یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۴    
وریا غفوری اردوی استقلال را ترک کرد و به تهران برگشت اما این بازگشت با نظر سرمربی تیم بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی به هزینه نظامی هنگفت آمریکا برای بی ثبات سازی جهان اشاره کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۲    
فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) با بیان این که ایجاد حکومت جهانی اسلامی برای زمینه سازی ظهور هدف بزرگ انقلاب از منظر امام (ره) است ، گفت: خط کلی نظام اسلامی رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۲:۰۸    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به خسارت های خشکسالی در کشور، گفت: براساس مصوبه دولت با استمهال بازپرداخت وام کشاورزان خسارت دیده خشکسالی موافقت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۷    
رئیس جمهوری آمریکا خطاب به همتای ترکیه ای خود از ادامه روند بازداشت کشیش آمریکایی که از سوی آنکارا به جاسوسی متهم است، انتقاد کرد و از وی خواست اقدامی در این زمینه انجام دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۰    
تصویب قانون کشور یهود در پارلمان رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مواجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۲۶    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید هفته آینده میزبان رهبران اتحادیه اروپا برای مذاکره پیرامون تعرفه های واردات خودرو است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۲۳    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اگر آزادسازی قلعه فلک الافلاک امسال انجام شود در لیست ثبت جهانی سال آینده قرار می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۸    
گمرک ایران در بخشنامه ای اعلام کرد: واردات بیش از یک گوشی تلفن همراه، از سوی مسافران ممنوع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۷    
رهبر کره شمالی در اقدامی ناگهانی همه سفرای خود را از دیگر کشورها فراخواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۶    
روابط عمومی تیپ 110 سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه سیستان و بلوچستان از شهادت علیرضا شه بخش و پرویز شه بخش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: رانندگان برای دریافت پیامک تخلفات رانندگی با مراجعه به پلیس +10 شماره تلفن خود را به روز کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۰    
ابر دزدی و اعلام آدرس سرورهای تلگرام طلایی و هاتگرام در وزارت ارتباطات، از این دست اظهارات است. اینها اظهارنظرهای جنجالی اخیر رئیس سازمان پدافند غیرعامل است که هر دو، بلافاصله تکذیب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۰:۵۹    
بازپرسان انگلیسی اعلام کردند، مظنونان پشت پرده مسمومیت جاسوس پیشین روسیه را شناسایی کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۰:۵۸    
رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس جسد دختربچه 10 ساله دشتستانی که خانواده اش اعلام مفقودی کرده بودند کشف و عامل مرگ وی دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۰:۴۱    
در روزهای اخیر مطلبی مبنی بر دریافت هدیه و وام میلیاردی توسط دو مجری تلویزیون از یکی از موسسات مالی اعتباری منتشر شده است که واکنش هر دوی آنها را در پی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۲۰:۳۷    
مدیر روابط عمومی کیش ایر از بروز مشکل برای پروازهای این شرکت به دلیل عدم تخصیص ارز دولتی از سوی بانک مرکزی خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۵۴    
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت در بیست و چهار ساعت گذشته دو استان دچار سیل شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۵۳    
تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار تدارکاتی برابر حریفش متوقف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۹    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان این مطلب که در دستور کار است که قیمت مرغ افزایش پیدا کند، اعلام کرد: قیمت مرغ در ایران ارزان ترین قیمت را در سطح جهان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۴    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در اظهاراتی مردم مونته نگرو را بسیار پرخاشگر معرفی کرده و گفت: این "کشور کوچک" می تواند باعث وقوع جنگ جهانی سوم شود!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۵۰    
به گفته عبدالله ابراهیمی، عضو شورای اسلامی روستای حسن رباط گروه های مختلف بیابان های اطراف را جست وجو کرده اند اما منشا این صدا هنوز مشخص نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۹    
نتایج کنکور سراسری سال 97 برای داوطلبان مقطع کارشناسی بر اساس اعلام سازمان سنجش در دهه اول مرداد ماه اعلام می شود.همچنین داوطلبان کارشناسی ارشد می توانند هفته اول شهریور ماه از نتیجه خود مطلع شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۸    
توییت مهم نایب رئیس اتاق بازرگانی در رابطه با پولی که سه فعال اقتصادی بابت دریافت ارز دولتی به دلالان پرداخت کردند: خیال همه راحت! ارز به میزان کافی موجود است!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۶    
داریوش ارجمند با حضور در بیمارستان، ضمن عیادت از جمشید مشایخی که به دلیل مشکلات گوارشی و عمل جراحی روده دو هفته است بستری شده، بر دست او بوسه زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۵    
مدیر گروه اجتماعی شبکه سه نسبت به گزارش منتشر شده در یکی از روزنامه ها درباره وجوه دریافتی از مؤسسه ثامن الحجج توسط مجری این شبکه واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۱    
نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که فرزندان مسئولین کشوری نباید جایی باشند که به آن کشور "دشمن" می گوییم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۳۸    
در اقدامی جالب توجه، هیئت ایرانی به بررسی مناطق عملیاتی مرزی در شمال پاکستان پرداخت و طی مذاکراتی که این هیئت با رئیس جمهور پاکستان انجام داد، پرونده های همکاری مرزی و مبارزه با تروریسم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۳۵    
نماینده روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان های بین المللی دیگر در وین اعلام کرد: نشست بعدی اعضای برجام در سطح وزیران اواخر ماه سپتامبر (اوایل مهر ماه) در نیویورک برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۳۴    
سیدحسن حقانیان پدر سید وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری صبح روز پنجشنبه درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۵۴    
حسین علایی در نشست خروج آمریکا از برجام و گزینه های روی میز ایران که به همت انجمن اندیشه و قلم و با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد،سخنرانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۵۳    
احسان علیخانی در پاسخ به مطالب منتشر شده در فضای مجازی در این خصوص که او بصورت میلیاردی از موسسه اعتباری ثامن الحجج پول گرفته است واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۵۰    
تیرماه امسال، پاسخ به استفتائی از حضرت آیت الله خامنه ای برای کسب تکلیف فردی در زمینه حضور در مسئولیتی منتشر شد که به اعتراف خود آن فرد، وی نه فرصت کافی برای آن دارد و نه از پس کار محول شده برمی آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۵۰    
مدیرکل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور معتقد است ایران درحال خشک شدن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۵۰    
رئیس اداره بین الملل آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در سال گذشته 92 هزار گردشگر و زائر خارجی مهمان حرم حضرت معصومه (س) شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۳۳    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز وقوع دودزدگی در بخش اطفال بیمارستان ابوذر به دلیل بار بیش از حد روی جعبه برق خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۳۲    
رییس هیئت ورزش های رزمی استان فارس گفت: فرد متهم به تجاوز که اخیرا در شیراز دستگیر شد؛ مربی دفاع شخصی و عضو و فعال در این هیئت نبوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۰    
رئیس اف بی آی اعلام کرد، روسیه به انتشار اخبار جعلی، تبلیغات و عملیات مخفی برای اختلاف افکنی در آمریکا ادامه می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۰    
وزیر صنعت برای بار سوم از بانک مرکزی خواست اسامی افراد و شرکت هایی که به آن ها ارز دولتی تخصیص یافته انتشار یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۱۸    
یک مطالعه نشان می دهد پنج یا بیشتر از پنج مرتبه زایمان، خطر ابتلا به آلزایمر در زنان را تا 70 درصد افزایش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۱    
سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت در نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی، از وی خواست اسامی شرکت ها و افرادی که برای دارو و تجهیزات پزشکی، ارز دولتی گرفته اند، اعلام کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تحریم ها قطعا سختی برای کشور به همراه دارد، گفت: باید از امید مردم در کشور محافظت کنیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۸    
گران ترین خانه معامله شده بندر دوبی در سه ماهه دوم سال 2018، ارزشی معادل 43 میلیون درهم داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۱    
کمیته وضعیت اطلاعیه شماره 2 خود را در خصوص نقل و انتقالات پنجره تابستانی فصل 98 – 97 صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: آتش سوزی عصر چهارشنبه با حضور نیروهای یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی گلستان اطفاء شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۴    
معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری در سوگ پدر خود به عزا نشست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۳    
ارتش یمن امروز (پنج شنبه) از شلیک یک موشک بالستیک به فرودگاه جیزان عربستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۳    
نماینده ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس در آیین افتتاح و بهره برداری از بیمارستان برکت از وزیر بهداشت تشکر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۱    
محمود واعظی از حضور رئیس جمهور در اجلاس سران کشورهای حاشیه دریای خزر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد که دمای هوا امروز و فردا در نوار شمالی کشور افزایش می یابد اما از روز شنبه کاهش دما و بارندگی در سواحل دور از انتظار نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۶    
بسیاری از کارشناسان با مثبت ارزیابی کردن دستور رئیس جمهور به وزارت صنعت برای ارجاع عوامل فساد در واردات خودرو به هیات رسیدگی به تخلفات اداری معتقدند باید با متخلفین با اشد مجازات برخورد شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۰    
طیبه سیاوشی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره اینکه اگر رییس جمهور تغییری در تیم اقتصادی خود ایجاد نکند، مجلس چه خواهد کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۹    
روند بازار سکه و ارز در بازار تهران صعودی بود؛ به طوری که قیمت سکه 10 هزار تومان افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۵    
دختر 13 ساله ای در حادثه سقوط از طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی به طرز ناباورانه ای از این حادثه جان سالم بدر برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۴    
وزرای امور خارجه،اطلاعات و نفت برای پاسخ به سئوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده در مجلس حاضر می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۳    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۳    
رمان رویاهایی پیش از شروع زمان موفق به کسب جایزه آرتور سی.کلارک ویژه ادبیات علمی تخیلی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۱    
رئیس جمهوری آمریکا گفت که چنانچه درباره تعرفه های گمرکی به توافقی عادلانه با مقام های اروپایی دست نیابد، این کشورها به سختی تنبیه خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۱    
رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه قطعی برق صنایع کرمانشاه را غافلگیر کرده است، گفت: با هدف کاهش برق مصرفی و جلوگیری از خسارت به صنایع، روز تعطیل آنها از جمعه به یکشنبه تغییر خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۶    
احراز صلاحیت شاید واژه دقیق تری برای کارویژه شورای نگهبان باشد اما آنچه بیشتر در اذهان باقی می ماند رد صلاحیت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۶    
معاون مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت قسط اول پاداش پایان خدمت فرهنگیان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۱    
می گفت این صحنه خانه من است و می نوشت که صحنه خانه اش است. ترجیع بند حرف های حمید سمندریان حالا به گوش آنها که سال ها چیزی، تکه ای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۵    
روبرتلندی سیمون ستاره کوبایی والیبال جهان با قراردادی دو ساله به تیم لوبه ایتالیا پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۴    
شرکت های ژاپنی تلاش دارند با افزایش خرید از دیگر کشورهای خاورمیانه، مانند عربستان سعودی، کسری نفت ایران در بازار را جبران کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۱    
رئیس جمهوری آمریکا که به خاطر جانبداری از کرملین در داخل کشور به شدت مورد انتقاد قرار گرفته، تاکید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۸    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برای اعمال خاموشی های برنامه ریزی شده امروز پنجشنه 28 تیرماه 97 و شنبه 30 تیرماه، جداول جدیدی منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۰    
هر چه رنگ ادرار تیره تر باشد سلامتی فرد در معرض خطر بیش تری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۶    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوانی که با سوء استفاده از عنوان هنری خوانندگی و دادن وعده ازدواج اقدام به فریب و آزار و اذیت دختران جوان کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۵    
ترکیه امروز (پنجشنبه) در ساعت یک بامداد به وقت محلی پس از دو سال به حالت فوق العاده اعمال شده در این کشور پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۱    
عضو شورای شهر تهران به آسیب های احداث خط شش مترو به شهر ری اشاره کرده و گفت: آبی که ادعا می کنند به چشمه علی بازگشته است، قابل اعتنا نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۴    
رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی به آمریکا ممنوع الورود بوده ام.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۲    
تصادف خودور پراید با کامیونت خاور یک کشته و دو زخمی برجا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۵    
استفاده از کلمات رکیک و توهین آمیز مخاطب را که احتمالا زنی است که مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته تهدید می کند و همزمان سعی در تطمیع او دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۹    
تظاهرکنندگان عراقی لیستی از 12 خواسته خود شامل لغو شورای استان ها را به مرجعیت عالی قدر عراق ارائه کرده و به بغداد 72 ساعت برای عمل به این خواسته ها فرصت دادند.
  • ۱