یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۲۹Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 26 تیر 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 تیر 1397 آفتاب نیوز 2 تیر 1397 آفتاب نیوز 3 تیر 1397 آفتاب نیوز 4 تیر 1397 آفتاب نیوز 5 تیر 1397 آفتاب نیوز 6 تیر 1397 آفتاب نیوز 7 تیر 1397 آفتاب نیوز 8 تیر 1397 آفتاب نیوز 9 تیر 1397 آفتاب نیوز 10 تیر 1397 آفتاب نیوز 11 تیر 1397 آفتاب نیوز 12 تیر 1397 آفتاب نیوز 13 تیر 1397 آفتاب نیوز 14 تیر 1397 آفتاب نیوز 15 تیر 1397 آفتاب نیوز 16 تیر 1397 آفتاب نیوز 17 تیر 1397 آفتاب نیوز 18 تیر 1397 آفتاب نیوز 19 تیر 1397 آفتاب نیوز 20 تیر 1397 آفتاب نیوز 21 تیر 1397 آفتاب نیوز 22 تیر 1397 آفتاب نیوز 23 تیر 1397 آفتاب نیوز 24 تیر 1397 آفتاب نیوز 25 تیر 1397 آفتاب نیوز 26 تیر 1397 آفتاب نیوز 27 تیر 1397 آفتاب نیوز 28 تیر 1397 آفتاب نیوز 29 تیر 1397 آفتاب نیوز 30 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۱:۳۲    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: در کنکور 98 میزان تأثیر سابقه تحصیلی، 30 درصد برای پایه دوازدهم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۰:۵۰    
آپارتمانی را که شهرداری اصفهان به قهرمان المپیک هدیه داده بود به شکل عجیبی از وی پس گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۴۰    
در معاملات امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 65 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 10 هزار تومان افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۴    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، با سفیران فرانسه، ایتالیا، چین، اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی دیدار و در خصوص همکاری های مشترک در سازمان های بین المللی و همچنین برجام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۷    
آفتاب نیوز : یک کانال تلگرامی مدعی شده که روایتی مربوط به مواضع جایز الکشفِ زنان! وارد شده، و پوشش ذراعان یعنی ساعد را لازم ندانسته و در واقع لباس آستین کوتاه را، حتّی برای زنان نیز روا می شمارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۹:۱۸    
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه از سخنان روز گذشته اش در نشست خبری مشترک با ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه عقب نشینی کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۳۰    
اکثر خانم ها آرزو دارند که موهای ضخیم و پرپشتی داشته باشند اما نیازی به نگرانی نیست چون حتی اگر موهای شما کم حجم باشد باز هم می توانید با وسایل ساده و ترفندهایی به آنها حجم بیشتری بدهید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۱۶    
رنو تندر پیکاپ با مبلغ 39 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۰۴    
بعد از 9سال حضور در رئال مادرید، روز گذشته رونالدوی پرتغالی انتقالش را به یوونتوس رسمی کرد...سایت گل با این کارتون از رونالدوی جدید استقبال کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۲:۵۷    
یک متخصص طب ایرانی با اشاره به فصل تابستان و افزایش احتمال گرمازدگی روش هایی را برای پیشگیری از بروز این اتفاق توضیه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۲:۵۶    
در روز سه شنبه، قیمت نفت نسبت به قیمت بسته شده در روز گذشته کاهش یافت و نفت برنت به پایین ترین نرخ خود در سه ماه گذشته رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۲:۵۵    
آفتاب نیوز : رضا خاتمی در گفت وگو با روزنامه همشهری گفت: وقت گفت و گوی منصفانه با مردم است. وی گفته است: ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۲:۵۵    
مدیر عامل برق منطقه ای تهران با ارائه پیشنهاد تعطیلی یک روز در هفته برای کاهش مصرف برق، گفت که تعطیلی یک روز در هفته گذشته به کاهش 10 درصدی مصرف برق در پایتخت منجر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۲:۴۸    
رئیس جمهوری پیشین آمریکا در جریان سفر خود به آفریقای جنوبی در مراسم یکصدمین سالگرد تولد نلسون ماندلا به سخنرانی پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۹    
اعمال تغییرات ساختاری برای کارآمد شدن نظام بانکی، ادغام بانک های نظامی و محدود شدن اختصاص ارز دولتی به کالاهای اساسی و استراتژیک، از جمله موارد مطروحه در نشست امروز (سه شنبه) شورای پول و اعتبار بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۸    
رسانه های آمریکایی دستگیری زنی که در آمریکا به جاسوسی برای روسیه متهم شده را اولین برگ از پرونده نفوذ مسکو به حزب جمهوری خواه در این کشور می دانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۶    
سرمربی پیشین رئال مادرید در آستانه بازگشت به یوونتوس است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۵    
نخست وزیر رژیم صهیونستی می گوید او عامل متقاعد شدن رئیس جمهور آمریکا به خروج از برجام بوده و حتی زمانی که همه دنیا طرفدار برجام بوده اند، از تلاش برای از بین بردن این توافق دست برنداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۴    
محمد شریعتمداری در حکمی، "پیام برازجانی" را به عنوان سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد و از زحمات فرزاد خلفی در زمان تصدی این سمت تقدیر به عمل آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۲    
کاخ سفید اعلام کرد، رییس شورای اروپا طی روزهای آتی به دیدار رییس جمهوری آمریکا می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۰    
علیرضا جهانبخش ستاره فوتبال ایران و یکی از موفق ترین لژیونر های ایرانی در چند سال گذشته، امروز در شبکه های اجتماعی از چهره جدید خود رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۱:۵۱    
هواداران دو آتشه مجازی سرخابی عادت کرده اند مشکلات تیمشان را به جای مطالبه درست از مدیران با فشار به وزارت ورزش و اتهام رنگی بودن حل کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۱:۰۸    
سردبیر روزنامه همبستگی از تعطیلی این روزنامه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۵۱    
4 بازیکن از فرانسه، 2 بازیکن از کرواسی، انگلیس و برزیل و یک بازیکن از بلژیک در تیم منتخب فیفا در جام جهانی 2018 روسیه دیده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۹    
سخنگوی شورای شهر تهران از سرپیچی برخی از مناطق شهرداری تهران از مصوبه لغو برج باغ خبر داد و گفت: شماره پرونده و نام مناطقی که همچنان مجوز ساخت و ساز در باغات را صادر کرده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۸    
پایگاه اینترنتی روزنامه فرانسوی 'چلنج' روز سه شنبه درگزارشی با اشاره به خروج یکجانبه آمریکا ازبرجام تاکید کرد که شرکت های خودروسازی پژو و رنو تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا تحریم های ترامپ را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۷    
اخبار حاکی از آن است که به زودی گنارو گتوزو، سرمربی جوان میلان شغل خود را از دست خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۹    
عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان این که 41 ماده از 92 ماده لایحه تامین امنیت زنان در قوه قضائیه حذف شده است، از قوه قضائیه خواست که در بررسی لایحه دیدگاه های کل جامعه زنان را مد نظر قرار دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۸    
عضو شورای شهر شیراز گفت: بخشی از کوه در بلوار جمهوری اسلامی ریزش کرد و به 2 خانه خسارت وارد شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۷    
نایب رئیس مجلس توضیحاتی را درباره اظهاراتش درباره رئیس جمهور کرواسی منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۶    
رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین توئیتش اعتبار سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ناتو را به خود نسبت داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۵    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری صندوق دار یک مغازه پیتزافروشی در محدوده میدان ونک خبر داد که با سرقت عابربانک یکی از مشتریان اقدام به برداشت غیرمجاز مبلغ 38 میلیون تومان از حساب وی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۴    
کیم جونگ اون در جریان بازدید از نیروگاه برق اورانگوشون که تنها 70 درصد از ساخت آن به پایان رسیده با عصبانیت اعلام کرد آن قدر از این واقعه شوکه شده که قادر به تکلم نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۳    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره راهکار های جلوگیری از احتمال احتکار گوشی هایی که با ارز دولتی وارد شده اند، از رهگیری گوشی در فرآیند واردات از گمرک تا عرضه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال بررسی کاربری های مختلف برای نجات خانه ی تاریخی مستوفی الممالک است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۱    
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران با اشاره به همزمانی گرما در کشور و افزایش مصرف برق، گفت: هر یک درجه افزایش دما در تهران 150 تا 200 مگاوات افزایش بار مصرف برق را به دنبال دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۰    
سرمربی پرسپولیس درباره حواشی مربوط به بازی سوپرجام صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: براساس فتوای رهبری و نظارت های آژانس بین المللی انرژی اتمی برنامه غنی سازی ایران صلح آمیز و شفاف است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۱    
به گفته محمدعلی نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، غلامحسین کرباسچی در جلسه روز گذشته توضیحاتی در مورد پارلمان اصلاحات ارائه و اعضای آن را در حدود 600 نفر اعلام کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۰    
سید ابراهیم رییسی، تولیت آستان قدس با انتشار یادداشتی در اینستاگرام خود نوشت که اگر هشدارها جدی گرفته می شد بازار سکه و ارز این گونه مختل نمی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۲۹    
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۴    
سفیر انگلیس در تهران می گوید که ارائه زمانبندی برای اجرای بسته پیشنهادی به ایران دشوار است و اینکه تاریخ واحدی برای اجرای بسته بررسی نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۳    
وزیر جهاد کشاورزی گفت:با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی، بخش کشاورزی کمترین تاثیرپذیری را در تامین نیاز غذایی مردم در شرایط تشدید تحریم ها خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۱    
نیرو های پلیس عراق امروز (سه شنبه) از تجمع حدود 250 معترض در ورودی اصلی میدان نفتی "الزبیر" واقع در جنوب این کشور خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۰    
رئیس باشگاه دینامو برست بلاروس معتقد است در نسل فعلی فوتبال جهان بازیکنی همانند او وجود ندارد که بخواهد کسی را شگفت زده کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۸    
معاون پیشگیری سازمان بهزیستی البرز گفت: در حال حاضر 12 درصد جمعیت استان را سالمندان تشکیل داده اند که آمار قابل توجهی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۶    
شهروندان آمریکایی، ما ملت بسیار احمقی هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۵    
واکاوی حرکت زیگزاگی امروز سکه ظاهرا عدم تزریق سکه های پیش فروش به بازار بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۴    
وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات تا به امروز با صدها مورد فساد اقتصادی مبارزه کرده است که نمونه بارز آن کشف فساد اقتصادی به ارزش 21 هزار میلیارد تومان در طول یک سال گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۳    
محققان استرالیایی نانوحباب های نوآورانه ای ابداع کرده اند که از داروی شیمی درمانی پر می شوند و می توان آن ها را در بدن با اشعه ایکس فعال کرد تا دارو را در زمان و مکان مناسب آزاد کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۲    
بازیگر و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا با انتقاد از عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا در نشست هلسینکی پایتخت فنلاند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۲۸    
سازمان لیگ امروز درباره دیدار سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس در تاریخ 29 تیر تصمیم گرفت و پرسپولیس را قهرمان سوپرجام اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۷    
یکی از بحث های جنجالی دکتر فیاض در سال های اخیر اظهار نظر او در مورد وقوع بحران جنسی در ایران بوده است که حالا او معتقد است تبدیل به انقلاب جنسی شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۹    
سخنگوی ائتلاف سعودی مدعی شد که اگر نیروهای یمنی شهر و ساحل الحدیده را تخلیه نکنند، ائتلاف سعودی مجبور به تخلیه نیرو از هوا و دریا خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تقاضای ما تغییر زمان مسابقه بود نه لغو سوپرجام!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۱    
این گام جدیدی است که بیانگر نفوذ جریان لیبرال در عربستان به شمار می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۹    
عضو حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه مربیان بزرگ وقتی شرایط بازی تغییر می کند، ارنج تیم را تغییر می دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۷    
حجت الاسلام محمدرضا زائری که مخالف حضور و ورود روحانیون در همه عرصه هاست می گوید باید اعتراف کنیم و بپذیریم که شخصیت اصلی روحانیت، مناسب مدیریت و سیاست نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۵    
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری فردی که با عکسبرداری از خودروهای مدل بالا و انتشار تصویر آنها در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد تومانی از شهروندان کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۳    
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) تهدید کرد: در صورتی که شرایط اقتضا کند، ارتش اسرائیل به نوار غزه حمله می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۳۰    
چهار باغ عباسی را زیرو رو کرده اند و می خواهند براساس طرح یکی از اساتید قدیمی و به نام اصفهانی آن را بازسازی کنند، محوطه ای تاریخی که کم در سفرنامه های مختلف تاریخی از نام و هویت اش ننوشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۷    
استاندار تهران از احتمال آغاز ساعت کاری ادارات دولتی از ساعت 6:30 صبح در مرداد ماه سال جاری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۲    
همسر امام در خاطرات خود از پذیرش قطعنامه 598 می گوید: هنگامی که خبر پذیرش قطعنامه را شنیدم از آقا سؤال کردم چرا پیشنهاد آقای هاشمی که گفته بود اجازه بدهید من اعلام کنم و تبعات آن را بپذیرم قبول ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۱    
آفتاب نیوز : امروز خواستم درباره این خبر چیزی بنویسم: در دو ماه سال نخست امسال 15هزار و 500 نفر به دلیل آسیب های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده اند! ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۸    
اگر واژه "احمق" (Idiot) را در بخش تصاویر گوگل جست وجو کنید، از هر 15 عکس، 6 مورد متعلق به ترامپ است. دونالد ترامپ زمانی به داشتن آی کیو بالا معروف بود اما به نظر می رسد که حالا کسی باید این را به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۵    
در این نامه ها باشگاه استقلال صراحتا برای تغییر زمان دیدار درخواست کرده بود و از حضور در این بازی انصراف نداده اما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تصمیمی عجولانه روز سه شنبه خبر از قهرمانی پرسپولیس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۴    
طبعا هرچه مداخلات دولت در بانک مرکزی کمتر باشد می تواند مستقل تر عمل کند. منتهی شرایطی وجود دارد که در همان خطبه های نماز جمعه حرف دیگری در خصوص موسسات مالی می زنند و بانک مرکزی مجبور می شود که 23 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۲    
من بر اساس پرونده ای که به دستم رسیده است، این افراد بر اساس موارد اقتصادی و مالی مورد اتهام هستند نه موارد سیاسی که خوب من نمی توانم درباره منبعی که این پرونده را در اختیارم گذاشته اطلاعاتی به شما ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۳۶    
اواخر تیرماه 1367 بود که اعلام شد جمهوری اسلامی موافقت خود را با قطعنامه 598 اعلام کرده است اما همانطور که امام خمینی (ره) اعلام کرده بودند، پذیرش این قطعنامه همچون نوشیدن جام زهر بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۸    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز تهدید اول متوجه انقلاب اسلامی عملیات روانی دشمنان است، گفت: دشمن امروز با ایجاد یک امپراطوری رسانه ای در پی تلخ کردن حلاوت انقلاب در کام مردم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۷    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از عدم تبیین جایگاه حوزه علوم انسانی در کشور، اظهار کرد: رسالت مستقیم پیامبران در حوزه علوم انسانی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۲۵    
قطعاً پست تر از آل سعود در تاریخ اسلام نداشته ایم؛ آل سعود کاملاً در اختیار آمریکاست و به تعبیر ترامپ مثل گاو آنان را می دوشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۷    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و انتشار عکس های خانوادگی یکی از شهروندان در اینستاگرام خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۸    
سازمان هواشناسی کشور ضمن صدور اطلاعیه ای از بارش باران و رگبار و رعد و برق و وزش باد در تعدادی از استان ها طی امروز و دو روز آینده (26 تا 28 تیرماه) خبر داد و توصیه کرد که برای کاهش خسارات مالی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۷    
پرونده نفتکش سانچی با گذشت حدود هفت ماه هنوز بسته نشده است و آخرین فصل این پرونده که متعلق خانواده شهدای سانچی بوده درحال تکمیل است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۲    
یک مقام ارشد نفتی ایران خطاب به ترامپ گفت: اگر ما در ایران تنها یک ماه صادرات خود را متوقف می کردیم تا ببینید چه اتفاقی برای اقتصاد جهان می افتد، شما در تصمیم اشتباهتان تجدید نظر می کردید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۰    
وزیر برق عراق در روزهای اخیر به تهران آمد و مذاکرات مستقیمی در خصوص ادامه صادرات برق به این کشور داشتیم اما طرف عراقی درک می کند که ایران در این روزها به خاطر پوشش نیاز پیک مصرف به تمام ظرفیت تولید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۹    
وال استریت ژورنال به نقل از مقامات اروپایی نوشت: ایران هم نیاز دارد قوانین مربوط به پولشویی که از سوی FATF ارائه شده است را تصویب کند و استانداردهای آن را پاس کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۸    
به دلیل انصراف باشگاه استقلال از حضور در مسابقه سوپرجام، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در روز 29 تیرماه 1397 برگزار نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۰    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران از اختصاص 80 میلیارد دلار اعتبار از سوی اتحادیه اروپا برای تسهیل در روابط تجاری بین شرکت های کوچک و متوسط ایران و اروپا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۷    
قیمت سکه پس از آن که از تا ظهر امروز (ساعت 13) روند کاهشی داشت، از نیم ساعت قبل افزایش قیمت پیدا کرد و حدود 100 هزار تومان گران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۵۰    
مدافع تیم فوتبال استقلال راهی ترکیه شد تا به اردوی استقلال اضافه شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۹    
استقبال از اسطوره فوتبال آرژانتین توسط هواداران تیم جدیدش به خاص ترین نحو ممکن پیش رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۰    
استراتژی وی تقبیح کننده ارزش هایی است که کشورهای غربی پس از شکست هیتلر بر آن پای بند بوده اند. استراتژی وی یعنی بازگشت به دوره ای که قدرت های بزرگ خودیار هستند نه متحد و هم پیمان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۹    
امروز سکه تمام طرح جدید با قیمت دو میلیون و 730 هزار تومان معامله می شود که نسبت به روز گذشته 62 هزار تومان کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۸    
آیین غسل تعمید صابئین مندائی به مناسبت فرارسیدن سال نو مندائی و همزمان با عید پاک (دهواربا) روز سه شنبه در رودخانه کارون برگزار شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۷    
طرح ترزا می مبنی بر ماندن در اتحادیه گمرکی اروپا پس از خروج از اتحادیه اروپا تنها با اختلاف 3 رأی به تصویب پارلمان انگلیس رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۰    
جورج کلونی بازیگر 57 ساله آمریکایی در یک سال اخیر موفق به کسب درآمد هنگفت 239 میلیون دلاری شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۹    
عادل فردوسی پور، گزارشگر و مجری ورزشی تلویزیون موضوع قطع همکاری اش با سازمان صدا و سیما را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۹    
همان کسانی که در انتخابات خواستند تتلو را باب کنند، امروز هم آمدند مائده هژبری را باب بکنند که باز هم کارشان نگرفت. نمی دانم چرا درس نمی گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۶    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد وجود خون در مدفوع علاوه بر سرطان روده می تواند نشانه ای از وجود یک بیماری کشنده دیگر باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۰    
نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد 10 ماه بعد از روی کار آمدن ترامپ ، دولت آمریکا آمادگی خود را برای مذاکره درباره زندانیانی که ایرانی ها چندین ماه قبل درخواست کرده بودند، اعلام کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۰    
در ادامه روند بازدید از شعب و نظارت بر عملکرد آنها، دکتر مجتبی کاتب رئیس هیأت مدیره بیمه سرمد به همراه حمیدرضا کتیرایی مدیر استان ها و شبکه فروش به استان یزد سفر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۹    
بانک صادرات ایران ماهانه نیم میلیون سپهر کارت جدید برای مشتریان صادر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۵    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک یک فک فیلی را در حال استراحت در منطقه ساحلی پوینت ریز ایالت کالیفرنیا آمریکا نشان می دهد. شن و ماسه مثل یک کرم ضدآفتاب عمل می کند، و بدن این حیوان را سرد و خنک نگه می دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۱    
پیش چشمان ما اتفاق غریبی در حال رخ دادن است. فکرش را بکنید ترامپ در همان حال که در نشست جی 7 در کانادا متحدین سنتی غرب را می کوبد، در حالی که در اروپا می گوید اتحادیه اروپا دشمن است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۱    
در این سانحه قطار یزد از خط ریل خارج شده بود که به سرعت با تلاش پرسنل فنی راه آهن پس از نیم ساعت مشکل ایجاد شده برطرف و قطار به سیر خود به سمت یزد ادامه داد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۰    
آفتاب نیوز : آسوشیتدپرس - اوباما در مراسم افتتاح یک مرکز فرهنگی - ورزشی توسط خواهر ناتنی اش در روستای زادگاه پدری در کنیا
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۹    
چهارمین جلسه محاکمه یاسین رامین که جمعیت هلال احمر شاکی آن است، دوم مرداد برگزار می شود.
  • ۱