پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۵May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 16 آذر 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 آذر 1398 آفتاب نیوز 2 آذر 1398 آفتاب نیوز 3 آذر 1398 آفتاب نیوز 4 آذر 1398 آفتاب نیوز 5 آذر 1398 آفتاب نیوز 6 آذر 1398 آفتاب نیوز 7 آذر 1398 آفتاب نیوز 8 آذر 1398 آفتاب نیوز 9 آذر 1398 آفتاب نیوز 10 آذر 1398 آفتاب نیوز 11 آذر 1398 آفتاب نیوز 12 آذر 1398 آفتاب نیوز 13 آذر 1398 آفتاب نیوز 14 آذر 1398 آفتاب نیوز 15 آذر 1398 آفتاب نیوز 16 آذر 1398 آفتاب نیوز 17 آذر 1398 آفتاب نیوز 18 آذر 1398 آفتاب نیوز 19 آذر 1398 آفتاب نیوز 20 آذر 1398 آفتاب نیوز 21 آذر 1398 آفتاب نیوز 22 آذر 1398 آفتاب نیوز 23 آذر 1398 آفتاب نیوز 24 آذر 1398 آفتاب نیوز 25 آذر 1398 آفتاب نیوز 26 آذر 1398 آفتاب نیوز 27 آذر 1398 آفتاب نیوز 28 آذر 1398 آفتاب نیوز 29 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۱:۵۰    
نمی توان هم اپوزیسون بود و هم چشمی به حاکمیت داشت. این " آغاز یک پایان " است."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۰    
میلیون ها ایرانی نگرانند که شاید نام آن ها نیز در لیست این کارت های هک شده است و می پرسند که در چنین وضعیتی چکار باید کرد؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۵    
یک روان درمانگر با تاکید بر نقش ویتامین D در کنترل و کاهش علائم بیماری میگرن، گفت: مبتلایان به میگرن حتی در صورت نداشتن کمبود ویتامین D ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۰    
تیلور سوئیفت، خواننده، ترانه سرا، تهیه کننده موسیقی و هنرپیشه اهل ایالات متحدهٔ آمریکا با 185 میلیون دلار درآمد برای دومین بار در 5 سال اخیر به مقام پردرآمدترین خواننده جهان دست یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۰    
در این مدت توانستم اعتماد مالکان را جلب کنم و کلید آپارتمان شان را بگیرم و یک نسخه از کلیدها را بسازم. پس از آن هم در فرصتی مناسب از داخل منازل شان سرقت می کردم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۸:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در بازی برابر پیکان به احتمال زیاد از بازیکن جوان تیمش استفاده می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۸:۰۵    
بهرام رادان در اینستاگرامش نوشت: ارتباط درست تهیه کننده و کارگردان اصل اساسی موفقیت یک فیلم به حساب میاد، کریم امینی رو سالهاست میشناسم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۳:۴۰    
مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: اشکالی که در شهر اهواز ایجاد شده و در سایر شهرها نیز وجود ندارد، این است که در بارش ها شدید شبکه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۲:۰۰    
حسن رحیم پور ازغدی جزئیاتی از بحث خود با رئیس جمهور در جلسه عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره بنزین را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۱:۳۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عده ای من را کدخدای مشهد معرفی کرده اند، این شهر کدخدا ندارد و وظیفه من فقط ارشاد و هدایت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۱:۰۰    
طی ساعات گذشته خبر اجرای حکم اعدام محسن لرستانی در فضای مجازی منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۰:۵۵    
مدارس شهرستان های کوهرنگ و فارسان در استان چهارمحال و بختیاری فردا یکشنبه 17 آذر 98 به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۰:۳۵    
بر اثر بارش باران رحمت الهی در اهواز، معابر این شهر دچار آبگرفتگی شدید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۰:۳۰    
مدافع اسبق استقلال گفت: اگر روزی بخواهم به فوتبال برگردم فقط در استقلال کار می کنم. چون اشتباهی که کردم و از استقلال رفتم که در واقع اجبارم کردند که بروم را دیگر تکرار نمی کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۰:۱۰    
رودخانه کارون در این فصل سال تا اواخر فروردین میزبان انواع کاکائی، حواصیل و باکلان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۰:۰۰    
ادامه بن بست در روند تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی موجب شده تا نتانیاهو پیشنهادی را مطرح کند که اجرای آن در فلسطین اشغالی سابقه نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۳:۵۵    
صفحه اینستاگرام فیلم مست عشق با تصویری از شهاب حسینی به روز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۳:۵۰    
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز گفت: بر اساس گزارشی که از دبیرستان شیخ مفید به دستمان رسید چند نفر از دانش آموزان توسط مدیر مدرسه تنبیه بدنی شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۳:۲۵    
فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه مالک تالار عروسی سقز اصلاً بازداشت نشده و متواری است، گفت: تلاش شبانه روزی پلیس برای شناسایی و دستگیری مالک تالار همچنان ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۵    
تیم فوتبال منچستریونایتد از سد منچسترسیتی گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۰    
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: فارغ از حضور چهره های فرهیخته و مفید برای کشور، افرادی بدون آگاهی از وظایف نمایندگی، قانون اساسی و نیازهای کشور بی محابا ثبت نام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۰    
کویر ریگ جن از صعب العبورترین نواحی دنیا، منطقه کویری و پر از تپه های شنی و باتلاق های نمکی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۳:۰۵    
پاری سن ژرمن توانست در ادامه هفته هجدهم رقابت های لیگ فرانسه با نتیجه سه بر یک برابر مون پلیه به پیروزی دست پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۲:۴۰    
تبلیغات بازرگانی به رغم وعده چندباره مدیران سیما هنوز از شبکه ویژه کودکان حذف نشده است؛ اتفاقی که هشدار مجدد درباره آسیب های ناشی از این تبلیغات را ضروری جلوه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۲:۳۵    
ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام از هدایت ستاره ای به نام سون هیونگ مین بسیار خوشحال است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۲:۱۵    
رییس ستاد امربه معروف ونهی از منکر کشور گفت: فریضه امربه معروف ونهی ازمنکر باید همچون گلبول های سفید که سلامت بدن را دربرابر بیماری ها تضمین می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۲:۰۰    
تیم های لیورپول و تاتنهام توانستند حریفانشان را در لیگ برتر انگلیس شکست دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۱:۵۰    
وزیر خارجه اسرائیل، ایران را به تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای متهم کرد و مدعی شد که تل آویو ممکن است علیه ایران به گزینه نظامی متوسل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۱:۴۵    
از نظر این تحلیلگر بازار انرژی: " ترامپ خیلی خوب می تواند مذاکره با ایران را مجدداً آغاز کند و حتی ممکن است تلاش کند تا بحران ونزوئلا را به پایان برساند و شیرهای نفتی آنها را مجدداً باز کند."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۱:۴۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مدارس استان قزوین در همه مقاطع تحصیلی فردا در نوبت صبح و عصر تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۱:۲۵    
یک مقام آمریکایی بار دیگر ادعاهای دیگر مقامات این کشور مبنی بر آمادگی رئیس جمهور آمریکا برای گفتگوی بدون پیش شرط با ایران را تکرار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۱:۲۰    
ترامپ بخاطر آزادی یک شهروند آمریکایی از ایران تشکر کرد. این اولین مبادله زندانیان میان ایران و آمریکا از زمان روی کار آمدن ترامپ در آمریکا بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۱:۲۰    
مسعود سلیمانی دانشمند ایرانی محبوس در آمریکا پس از آزادی، همراه با ظریف وزیر خارجه وارد فرودگاه مهر آباد تهران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۱:۱۵    
ترامپ بخاطر آزادی یک شهروند آمریکایی از ایران تشکر کرد. این اولین مبادله زندانیان میان ایران و آمریکا از زمان روی کار آمدن ترامپ در آمریکا بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۱:۱۰    
یک مقام ارشد آمریکایی ادعای نتانیاهو مبنی بر ارائه طرح انضمام دره اردن را تکذیب کرده و به رسانه ها گفته است که در دیدار نتانیاهو و پامپئو چنین طرحی ارائه نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۱:۰۵    
بایرن مونیخ در حساس ترین دیدار هفته چهاردهم رقابت های بوندسلیگا برابر مونشن گلادباخ تن به شکست داد تا دومین شکست پیاپی برای فلیک رقم خورد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۱:۰۰    
فریب پیامک هایی با عنوان ثبت نام کارت سوخت و مشابه آن را نخورید و مراقب کلاهبرداران کارت های سوخت باشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۱:۰۰    
در مراسم معرفی بهترین های تکواندو جهان در سال 2019 در روسیه، رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان به عنوان بهترین مربی سال 2019 جهان انتخاب و معرفی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۰:۵۵    
نماینده ادوار مجلس در اعتراض به اینکه محمد باقر قالیباف خارج از نوبت ثبت نام کرد، گفت: باید فرایند قانون انتخابات و بخصوص نحوه ثبت نام از داوطلبان تغییر یابد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۰:۵۰    
یک دیپلمات ارشد چینی در گفت وگو با وزیر خارجه آمریکا به دولت این کشور توصیه کرد هر چه زودتر دخالت در امور داخلی چین را متوقف کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۰:۲۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از سقوط یک بالابر و مصدوم شدن سه مرد میانسال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۰:۱۵    
وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ادعای حمله پهپادی به محل اقامت رهبر جریان صدر در منطقه الحنانه در نجف اشرف صحت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۰:۱۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه (16 آذر 98) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک شهروند آمریکایی محکوم به جاسوسی در ایران، آزاد شده و در راه بازگشت به آمریکاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو از ورود داروی اسلتامیویر تولید داخل به زنجیره توزیع دارو خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۹:۴۵    
سون هیونگ مین در 12 ثانیه موفق شد در فاصله 73 متری نسبت به دروازه برنلی 6 بازیکن را جا بگذارد و سوپرگل بازی را به ثبت رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۹:۴۵    
اقدام شبکه ای از راستگرایان آلمانی در زمینه آموزش مخفیانه شهروندان در پادگانی در این کشور، نگرانی ها در مورد احتمال ایجاد نیروی شبه نظامی را افزایش داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۹:۴۰    
دولت وفاق لیبی به ریاست فایز السراج اعلام کرد که یک فروند جنگنده میگ 23 متعلق به نیروی هوایی خلیفه حفتر را ساقط کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۹:۴۰    
منابع مطلع از آموزش نیروهای دولت وفاق ملی لیبی وابسته به ژنرال خلیفه حفتر توسط افسران رژیم صهیونیستی خبر داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۹:۴۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش بینی کرد که تکلیف دو لایحه الحاق به CFT و کنوانسیون پالرمو تا پیش از پایان ضرب الاجل FATF علیه کشورمان در مجمع، مشخص و رد خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۹:۳۰    
پیش از این وزارت کشور اعلام کرده بود که "در خصوص تعداد جان باختگان اغتشاشات اخیر، دادستانی اعلام نظر می کند و دادستانی پس از تفکیک، اطلاعات مرتبط را اعلام خواهد کرد."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۹:۲۰    
نخست وزیر مستعفی و رئیس دولت موقت لبنان برای حمایت از واردات کشورش از آلمان، انگلیس و اسپانیا درخواست کمک مالی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۹:۱۵    
با پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس، پنج نفر از نمایندگان فعلی تهران در مجلس از حضور در عرصه یازدهمین دوره انتخابات مجلس انصراف دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۹:۱۰    
امروز 16 آذر، بازار خودرو درحالی فعالیت خود را آغاز کرد که قیمت خودرو بالا رفت این افزایش قیمت تا 2 میلیون تومان هم دیده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۹:۰۵    
دستیار وزیر خارجه آمریکا ، در ادامه سیاست های ایران ستیزانه واشنگتن، ایران را به نقض حاکمیت عراق متهم کرد و همچنین مدعی شد که فرمانده نیروی قدس در عراق بسر می برد تا نخست وزیر برای عراقی ها تعیین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۹:۰۵    
رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان گفت: ماساژهای غیرعلمی و غیراصولی، آسیب جدی به ورزشکاران وارد می کند و به همین دلیل مراکز فاقد مجوز ارایه خدمات ماساژ ورزشی باید تعطیل شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۹:۰۰    
یک نماینده مجلس گفت: گفتمان تخریب مجلس راه انداختند. گفتمان تخریب مجلس به خاطر اینکه یک لیست رای نیاورده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۸:۵۵    
سرمربی سابق اینتر که چندی قبل با باشگاه استقلال قراردادی دوساله امضا کرد مشغول پرواز در جدول رده بندی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۸:۵۵    
بر اثر تیراندازی در پاسگاه دریایی برکه سفلین در بندر لنگه 3 نفر از مأموران ناجا به مقام رفیع شهادت نائل شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۸:۵۰    
معاون بهداشت وزارت بهداشت از شیب نزولی میزان ابتلا به آنفلوآنزا در کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: برخی از خصوصی سازی ها برفنا دادن اموال مردم، بیت المال و دولت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۵    
رئیس جمهوری عراق پس از حمله جمعه افراد مسلح ناشناس به معترضان عراقی در منطقه السنک در بغداد خواستار احترام به ماهیت مسالمت آمیز بودن تظاهرات شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۵    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی تلاش کردند تا ارتباط میان ویتامین آ و واکنش مغز را در نوعی پروانه مشخص کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تغییر روش واگذاری و رونمایی گام جدید دولت در واگذاری شرکت های دولتی طی هفته آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از حضور در انتخابات مجلس یازدهم خودداری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۸:۱۰    
مدیران باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت دیدار پیش روی تیمشان را کاهش دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۸:۱۰    
3 سارق خودرو با تلاش ماموران پلیس در تبریز دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۷:۵۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ستاد انتخابات کشور حاضر شد تا برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۷:۴۵    
هفتمین روز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۷:۴۵    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: جوانی که در یک درگیری خانوادگی در اراک پدر خود را به قتل رسانده و برادرش را مجروح کرده و متواری شده بود، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۷:۴۵    
تیم فوتبال رئال مادرید با کسب یک برد خانگی در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا به صدر جدول رده بندی لالیگا رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۷:۴۰    
محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام طی بیانیه ای کاندیداتوری خود از حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۷:۲۵    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن ادعای آمریکا مبنی بر توقیف یک شناور ایرانی حامل قطعات موشکی را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۷:۲۰    
مدیرعامل بانک سپه از تدوین 94 پروژه برای اجرای مطلوب طرح ملی ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۷:۱۰    
دادستان کل کشور گفت: آمار و ارقامی که بنگاه های خبری خارج از کشور اعلام می کنند با واقعیت خیلی متفاوت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۷:۱۰    
مهاجم 36 ساله باشگاه سامپدوریا قراردادش را با این باشگاه تا سال 2021 تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۶:۵۵    
رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی گفت که نیروهای کشورش تنها در صورت درخواست ملت سوریه، از این کشور خارج خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۶:۵۵    
یک مطالعه برای نخستین بار ارتباط بین زندگی در مناطق سرد و مرطوب و افزایش شیوع سرطان را نشان داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۶:۵۵    
قیمت گوجه فرنگی آبان و آذر ماه امسال رکورد 20 هزار تومان را شکست؛ قرار بود نرخ این محصول پس از برداشت استان های جنوبی شکسته شود اما بارندگی ها، این امید را کمرنگ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی دولت با انتقاد از شاهزاده پهلوی تاکید کرد: رضا پهلوی در یک آلزایمر تاریخی فراموش کرده به خانواده های صاحب سه قطره خون دانشجویان که در ⁧شانزده آذر⁩ 32 به فرمان پدرش قربانی حضور نیکسون شده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۶:۴۵    
سنگ کلیه کابوسی تکراری برای میلیون ها آمریکایی است. همه ساله بیش از 500هزار آمریکایی به دلیل مشکلات دردناک سنگ کلیه راهی بیمارستان ها می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۶:۴۰    
در این مراسم برخلاف چند مراسم تشییع قبلی در خانه سینما جمع زیادی از سینماگران از جمله بهمن فرمان آرا، مرضیه برومند، داریوش فرهنگ و آیدین آغداشلو حضور داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۶:۳۵    
رییس سازمان برنامه و بودجه، جبران کاهش قدرت خرید مردم را مهمترین سیاست لایحه بودجه 99 ذکر کرد و گفت: این سیاست در قالب مهار تورم، استمرار پرداخت یارانه ها، پرداخت های جبرانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه جریان های سیاسی، مذهبی و قومی و قبیله ای در ایران در استکبارستیزی یک دل و یک صدا هستند. البته استکبارستیزی به معنی جنگ طلبی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۰    
یکی از بهترین برندهای تولید اینگونه ابزار دیجیتالی برند مشهور و محبوب و با سابقه برند پاناسونیک Panasonic است که در عرصه تولید ابزار مرتبط با تکنولوژی های روز زبان زد است و همواره پیشرو می باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۰    
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که از بین 43 قلم کالای اساسی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۰    
وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد اظهار کرد: برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم با هیچ کسی صحبت نکرده ام.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۵    
وزیر امورخارجه آمریکا در واکنش به آزادی شهروند چینی– آمریکایی زندانی در ایران، نسبت به عملکرد سازنده دولت ایران در این زمینه ابراز خرسندی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۵    
ستاد انتخابات کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد: زمان پایان ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای ساعت 18:00 امروز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۵    
با ادامه اعتصابهای معترضین به اصلاحات بازنشستگی دولت فرانسه، امروز(شنبه) سفرهای مردم در سراسر این کشور در تعطیلات آخر هفته با اخلال مواجه شد و چندین اتوبان و جاده مهم نیز با اقدام گروه های معترض نظیر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۴۵    
رئیس پلیس بین الملل ناجا از بازداشت و استرداد متهم 12 میلیارد ریالی به کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۴۵    
وزیر امور خارجه درباره تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا ابراز خرسندی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۵    
وزیر دولت اصلاحات ضمن تایید فراخوان رئیس دولت اصلاحات برای کاندیداتوری چهره های شاخص این جریان در انتخابات مجلس یازدهم، تاکید کرد که لیست اصلاح طلبان مورد حمایت خاتمی قرار خواهد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۵    
گزینه جدی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران گفت: هرچیزی ممکن است در آینده رخ بدهد اما تا این لحظه بازهم تاکید می کنم هیچ صحبتی با مسئولان فدراسیون فوتبال نداشته ام.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۵    
تحریم ها را گاهی و یا کمی تا قسمتی می توان دور زد اما جامعه را نمی توان دور زد و راه حلی اقتصادی و یا سیاسی منهای جامعه و مردم ابداع کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۵    
قیمت سکه طرح جدید در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز 16 آذرماه به 4 میلیون و 615 هزار تومان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۰    
از نظر ورزشی، این جدایی یک شکست به شمار نمی آید. توافق 2 دو طرفه ای صورت گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۰    
مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران با حضور رئیس قوه قضاییه آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۰    
طبق گزارش اولیه این دانشگاه، بیماری آنفلوانزا دستکم 350 نفر را در مازندران راهی بیمارستان کرد و مرگ 6 نفر بر اثر این بیماری هم تاکنون تایید شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۰    
مسیر عبوری ملخ های صحرایی از خاک ایران به نحوی است که بخش عمده ریزش ها در استان هرمزگان اتفاق می افتد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۰    
سارقی که با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت یک دستگاه سواری پژو206 به همراه دو سرنشین خانمش کرده بود، دستگیر شد.
  • ۱