شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 16 اسفند 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 1 اسفند 1398 آفتاب نیوز 2 اسفند 1398 آفتاب نیوز 3 اسفند 1398 آفتاب نیوز 4 اسفند 1398 آفتاب نیوز 5 اسفند 1398 آفتاب نیوز 6 اسفند 1398 آفتاب نیوز 7 اسفند 1398 آفتاب نیوز 8 اسفند 1398 آفتاب نیوز 9 اسفند 1398 آفتاب نیوز 10 اسفند 1398 آفتاب نیوز 11 اسفند 1398 آفتاب نیوز 12 اسفند 1398 آفتاب نیوز 13 اسفند 1398 آفتاب نیوز 14 اسفند 1398 آفتاب نیوز 15 اسفند 1398 آفتاب نیوز 16 اسفند 1398 آفتاب نیوز 17 اسفند 1398 آفتاب نیوز 18 اسفند 1398 آفتاب نیوز 19 اسفند 1398 آفتاب نیوز 20 اسفند 1398 آفتاب نیوز 21 اسفند 1398 آفتاب نیوز 22 اسفند 1398 آفتاب نیوز 23 اسفند 1398 آفتاب نیوز 24 اسفند 1398 آفتاب نیوز 25 اسفند 1398 آفتاب نیوز 26 اسفند 1398 آفتاب نیوز 27 اسفند 1398 آفتاب نیوز 28 اسفند 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اضافه شدن 9 مورد جدید به بیماران کوید 19 در فارس، یادآور شد که تعداد فوتی ها خوشبختانه در این استان ثابت مانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۵    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که در 6 ساعت نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن نزدیک به 36 هزار نفر مشارکت کرده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۰    
روزنامه سوئیسی نویه زورشر سایتونگ در مقاله ای با اشاره به این که کرونا را نباید به عنوان پدیده ای "مستقل" یا "اتفاقی ویژه" نگریست، تاکید کرد پاتوژن های نوظهور شبیه ویروس کرونای جدید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۰    
معاون سیاسی استاندار یزد از رشد هشدار دهنده مبتلایان قطعی به بیماری کوئید 19 در استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۰    
رئیس پلیس راه استان البرز اعلام کرد: جاده "کرج-چالوس" به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا بسته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۰    
آمار مبتلایان به کرونا رو به افزایش است و تعداد کارکنان بانکی مبتلا شده هم بسیار تاثر برانگیز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انفجار موادمحترقه دست ساز در خیابان کاج این کلانشهر خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
یک پژوهش که در دانشگاه نیو ساوت ولز در استرالیا انجام شده است نشان می دهد افراد به طور متوسط 23 بار در ساعت، یا 368 بار در زمان بیداری، صورتشان را لمس می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
مهلت ثبت نام داوطلبان در کنکور 99 پس از دو بار تمدید ساعت 24 امروز 17 اسفند 98 به پایان می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، به 6 رفتار غلط در مواجه با ویروس کرونا اشاره کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۰    
قله توچال با ارتفاع 3962 متر در شمال شهر تهران واقع شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۰    
با بروز و گسترش بیماری کرونا ویروس در سطح کشور برخی از مشاغل به حالت نیم تعطیل در آمدند و برخی مشاغل نیز با کاهش ساعت کاری و شیفت بندی در حال خدمت رسانی هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۰    
4 تشکل زن اصلاح طلب در نامه ای از مسوولان خواستند از صندوق توسعه ملی برای تامین نیازهای بهداشتی-درمانی، مبارزه با کرونا و کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم کمتر برخوردار برداشت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۰    
به گفته یکی از معاونان سازمان خصوصی سازی، سود سهام عدالت برخی از مشمولان برگشت خورده و واریز نشده، همچنین سازمان سود سهام عدالت همه دارندگان آن را به بانک های عامل پرداخت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۵    
هدف طرح مسکن ملی در این مرحله اقشار متوسط و کسانی است که بتوانند اقساط تسهیلات و آورده اولیه را تامین کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۵    
رییس مجلس شورای اسلامی در تازه ترین پست اینستاگرامی خود از امید و همت بلند ملت ایران به ویژه مردم شریف استان های قم ، گیلان و تهران در مقابله با شیوع کرونا قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۰    
بررسی عملکرد ستاره های استقلال در لیگ نوزدهم نشان می دهد که مهدی قائدی بهترین عملکرد را در بین تمامی بازیکنان این تیم داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا درباره ساعت کار ادارات در سراسر کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۳:۱۵    
ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد در اطلاعیه عصر جمعه از افزایش آمار فوت شدگان مبتلا به این بیماری از چهار نفر به 10 تن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۲:۴۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید مجدد بر ضرورت همراهی شهروندان با تصمیمات پیشگیرانه مسوولان و رعایت بهداشت فردی گفت که تعداد تلفات ناشی از بیماری کرونا در این استان به 17 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۲:۱۵    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مرگ یک نفر در این استان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۱:۵۵    
فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد که مبادی ورودی جاده های این استان که از پنجشنبه شب بر روی تردد خودروهای غیربومی بسته شد ، تا اطلاع بعدی همچنان بسته باقی خواهد ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۱:۲۰    
دکتر سیامک دیوشلی پزشک متعهد و مردمی بیمارستان شهید بهشتی انزلی ساعاتی پیش در راه خدمت رسانی و مراقبت از بیماران، جان به جان آفرین تسلیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۱:۱۵    
دریافت نقدی عوارض آزادراهی کشور با هدف رعایت بهداشت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۱:۰۵    
کمیته تعیین وضعیت فیفا رای خود را درباره شکایت برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس صادر کرد و بر اساس آن، سرخ های پایتخت به پرداخت یک میلیون و 55 هزار یورو به اضافه سود سالیانه محکوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۱:۰۵    
در حالی که همه انتظار داشتند امشب بعد از توافق کاهش تولید نفت، قیمت ها افزایش پیدا کند، روسیه با این توافق همراه نشد و نفت 9 درصد از ارزش خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: قرارگاه پدافند زیستی با استفاده از تمامی اختیارات قانونی برای جلوگیری از وسعت اپیدمی کرونا با سرعت، دقت و فرماندهی واحد کنترل بیشتری بر این بحران بیولوژیک بعمل آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۰    
استاندار لرستان گفت: مسافران از سفر به لرستان پرهیز کنند چراکه نهادهای خدمات رسان هیچگونه تسهیلاتی به آنها ارایه نخواهند داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۰    
مجله نیویورک تایمز به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته جیمز پترسون، نویسنده معروف آمریکایی در جایگاه نخست پرفروش های نیویورک تایمز در بخش آثار چاپی و الکترونیک قرار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۵    
محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به حواشی ویدیو های منتشر شده از پایکوبی کادر پزشکی بیمارستان ها برای افزایش روحیه بیماران مبتلا به کرونا پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۵    
سایت باشگاه استقلال نوشت: باشگاه استقلال رسماً اعلام کرد خطر محرومیت این باشگاه را تهدید نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۰    
رئیس جمهور روسیه شامگاه جمعه تلفنی با رئیس جمهور سوریه درباره توافق آتش بس در ادلب گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۵    
مسؤولان کشورهای فرانسه، لبنان و عراق جمعه شب اعلام کردند که برای پیشگیری از شیوع کرونای جدید، مراکز آموزشی این کشور همچنان تعطیل خواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۵    
تست کرونا رئیس بیمارستان کامکار قم مثبت اعلام شد و وی هم اکنون در بستری و تحت درمان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۰    
تکلیف جاماندگان از دریافت یارانه در سال آینده روشن شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۰    
رئیس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم گفت: مصرف هرگونه مواد الکلی به صورت خوراکی تاثیری در پیشگیری از ابتلا به کرونا ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۵    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد، ریاست ستادِ مقابله با کرونا به معاون اول رئیس جمهور واگذار شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۵    
رییس اتاق اصناف استان کرمان گفت: واحدهای صنفی واقع در بازار بزرگ کرمان (بازار مظفری، قدمگاه، طلافروشان، کفاش ها و مسگرها) ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۵    
استاندار قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی ورودی ها و خروجی های استان غربالگری می شود و از ورود خودروهای با پلاک استان های آلوده به قزوین جلوگیری خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۵    
برنامه اوپک برای کاهش بیشتر تولید نفت به منظور مقابله با تاثیر شیوع ویروس کرونا بر بازار، با مخالفت روسیه که حاضر نشد از این پیشنهاد حمایت کند، از هم پاشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۰    
وزیر نفت با اشاره به این که نشست اوپک و غیراوپک بدون نتیجه پایان یافت، گفت: نباید باب مذاکرات را بست؛ بازار به توافق و کاهش تولید نفت نیاز دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۰    
نماینده مردم رشت گفت: شهر رشت برای مقابله با کرونا نیاز به احداث بیمارستان صحرایی دارد، لذا تقاضا دارم وزیر بهداشت برای رصد اوضاع به این منطقه بیاید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۰    
شبکه 4 سیما در مدتی که مدرسه ها تعطیل هستند، شاهد پخش درس های متوسطه دوم نظری برای رشته های ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و دروس رشته های فنی حرفه ای و کاردانش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۵    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در سفرش به دو کشور اروپایی با نمایندگان انگلیس، فرانسه و آلمان درباره ایران دیدار و رایزنی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۵    
گروه تروریستی داعش در بیانیه ای مسئولیت حمله تروریستی به مراسمی در پایتخت افغانستان را برعهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۵    
عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: دغدغه کنونی مردم هرمزگان حضور مسافران و گردشگران به این استان و شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۵    
"یسرائیل کاتس" وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم توان کنترل شیوع ویروس کرونا در سرزمین های اشغالی را نخواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۵    
مراسم سالانه جوایز سینمایی بالیوود، معروف به اسکار سینمای هند، به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به زمان دیگری موکول شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا روز جمعه گفته طالبان می تواند بعد از خروج آمریکا از افغانستان قدرت را در این کشور در دست بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۰    
برنامه دورهمی که امشب (جمعه 16 اسفند) روی آنتن شبکه نسیم می رود، میزبان یک بازیگر و یک خواننده خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۵    
سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه در راستای تدابیر برای جلوگیری از انتشار کرونا در روسیه، ضدعفونی کشتی هایی را که از ایران، ایتالیا و کره جنوبی وارد بنادر روسیه می شوند، اجباری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۵    
با گذشت بیش از سه ساعت از مذاکرات فشرده اوپک پلاس، به دلیل پافشاری روسیه بر موضع خود و مخالفت با کاهش بیشتر تولید نفت، هنوز هیچ نتیجه ای حاصل نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۵    
این عکس به عنوان یکی از تصاویر برتر مسابقه عکاسی سونی در سال 2020 انتخاب شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۵    
تصویری کمتر دیده شده از سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۰    
وزیران امور خارجه ایران و فرانسه عصر روز جمعه به صورت تلفنی با یکدیگر رایزنی و گفتگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۰    
زلزله ای به بزرگی 4.5 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 17 و 49 دقیقه و 50 ثانیه عصر جمعه حوالی فیروزق، خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۰    
اتحادیه جهانی کشتی با ارسال پیامی به فدراسیون کشتی با پاسخ به این فدراسیون، 2 تاریخ را برای برگزاری رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۵    
علیرغم بدبینی شدید نسبت به شرکت های آمریکایی، بسیاری از بانک های اروپایی اطلاعات خود را در سرورهای آمریکایی ذخیره کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۵    
فوق تخصص بیماری های ریوی، استراحت، مصرف مایعات، قرنطینه خانگی و رعایت بهداشت فردی را مهم ترین نکات درمان و پیشگیری از انتقال بیماری عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۰    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به تشریح آخرین وضعیت تعداد بیماران کرونا در استان پرداخت و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۰    
معاون امور توانبخشی و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار سازمان بهزیستی کشور درباره علت توقف جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر و مزیت های این اقدام توضیحاتی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۵    
با توجه به طبیعت دینامیکی ویروس و دهها پارامتر از قبیل قابلیت و توان نرسینگ و دستگاهی، هوا، توان شخصی و ... تخمین واقعی رفتار بسیار در این مرحله سخت است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۵    
با اعلام یورگن کلوپ سرمربی لیورپول وضعیت آلیسون بکر حوب نیست و این نگرانی جدیدی برای طرفداران لیورپول است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا به دلیل نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا بازدید از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در این کشور را لغو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۵    
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که احتمال حمایت حزب اسرائیل بیتنا از نخست وزیری رئیس ائتلاف آبی و سفید افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۵    
در پی کنترل موفقیت آمیز شیوع ویروس کرونا در برخی استان های چین، مقامات محلی برنامه بازگشایی مدارس در روز های آینده را اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۵    
روزنامه فونکه امروز، جمعه به نقل از منابع آگاه وابسته به مقر حزب دموکرات مسیحی آلمان اظهار کرد، 16 تن برای رهبری این حزب رقابت می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۵    
تنش در مرز ترکیه با یونان امروز (جمعه) در حالی افزایش یافت که نیروهای امنیتی ترکیه به سمت گارد مرزی یونان گاز اشک آور شلیک کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هشدار داد: شرایط این استان در زمینه ویروس کرونا در 10 روز آینده، بحرانی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۵    
رسانه های آلمان از ابتلای 570 شهروند این کشور به ویروس کرونا و تدابیر ویژه دولت برای کاهش همه گیری این بیماری از جمله تمدید تعطیلی مدارس و کاهش ساعات کاری خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
سرگئی سماک، سرمربی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ آخرین شرایط سردار آزمون را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۰    
عربستان سعودی طواف حول کعبه را تا اطلاع ثانویه تعطیل کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۵    
وزیر امور خارجه کشورمان روز جمعه در توییتی از دیگر کشورها خواست تا به هموطنان مان در خارج از کشور کمک کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۵    
در حمله مسلحانه به مراسم بزرگداشت رهبر پیشین حزب وحدت اسلامی افغانستان تاکنون 27 غیر نظامی کشته شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۵    
خطیب جمعه مشهد گفت: امروز متأسفانه فعالیت های اقتصادی، فرهنگی و دینی جامعه به صورت منفعلانه، به تعطیلی کشیده شده است و مسؤولان اداره این امور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۰    
ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ضمن صحبت درباره اتفاقات این روزهای پیرامون فدراسیون در خصوص شایعه پیرامون خودش هم صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۰    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری گفت: ویروس ک
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۵    
ویروس کرونا بی محابا در حال تاختن و پیشروی در سراسر جهان است و سازمان بهداشت جهانی با تاکید بر ضرورت تقویت مبارزه با این ویروس کشنده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۵    
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در این استان، گفت که بالغ بر 1000 بیمار (مبتلا یا مشکوک به ابتلای به) ویروس کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۵    
شاهزاده اردنی و همسر پیشین حاکم دبی که ناچار به فرار شد به قاضی انگلیسی در دادگاه گفت که محمد بن راشد قصد داشت دختر 11 ساله اش را به عقد ازدواج با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی درآورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۰    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ کشوری مصون از کرونا ویروس نیست، گفت: اکنون زمان همبستگی ملی و بین المللی است، سیاسی کردن مسأله مشکلی را حل نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۰    
تصویر زیر معصومه ابتکار و حسین شیخ الاسلام در سفارت آمریکا در تهران پس از اشغال توسط "دانشجویان خط امام" در سال 1358 را نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۵    
ما شاهد تفاوت نرخ مرگ ومیر در سراسر دنیا بوده ایم، اما خیلی بعید است که این تفاوت به خاطر وجود نسخه های متفاوت ویروس در نقاط مختلف باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۵    
پرویز پرستویی جزئیات دقیقی از ماجرای چت اینستاگرامی با مجری شبکه فارسی زبان خارجی را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۵    
بررسی بازارهای مختلف نشان می دهد در میان بازارهای اصلی ایران هر بازار رفتار منحصر به فردی داشته: از یکسو بازار مسکن در سکوت و بدون کاهش قیمت روزهای خود را سپری می کند و در سویی دیگر نرخ ارز و خودرو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۰    
عربستان به انتقادهایی که جو بایدن و برنی سندرز، دو رقیب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات مطرح کرده اند، پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۰    
رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری زن نظافتچی که از منازل محل کارش طلاجات صاحبخانه را سرقت می کرد، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۵    
اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در واتیکان شهر پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۵    
جاده های استان اردبیل منتهی به استان گیلان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی مسدود شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۵    
رسانه های تونسی اعلام کردند که یک شخصی که سوار بر موتور سیکلت بود، اقدام به انفجار خود با استفاده از یک کمربند انفجاری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۵    
درحالی که ویدئویی از ترافیک در جاده چالوس منتشر شده ، دوربین های راهداری تصاویری از جاده خالی از ماشین را نشان می دهند. جاده چالوس برای پیشگیری از شیوع کرونا بسته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان از سربازان سلامت خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا و از مردم خوب بدلیل رعایت نکات بهداشتی تشکر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با ابراز نگرانی از اوضاع امنیتی در تنگه هرمز اعلام کرد که حضور ناوهای خارجی در این تنگه به امنیت منطقه کمک نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۵    
برنی سندرز چگونه در کمتر از دو هفته حریف لابی ها و سیاستمداران آمریکایی نشد؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۰    
مولف و محقق علوم اسلامی و قرآنی و مسئول ستاد تفسیر حوزه علمیه قم به دلیل بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۰    
ستاد ملی مبارزه با کرونا در اطلاعیه ای از مردم کشور خواست به منظور حفظ سلامتی خود، اعضای خانواده و دیگر شهروندان، بطور جدی از مسافرت پرهیز کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۰    
کارکنان انتشارت هَچت در اعتراض به انتشار کتاب خاطرات وودی آلن، محل کار خود را ترک کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۰    
مسئولان برخی استان ها با توجه به شیوع ویروس کرونا و نزدیک بودن تعطیلات نوروزی، اعلام کردند که امسال امکان پذیرش و اسکان مسافر نوروزی را نخواهند داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۵    
جهانپور با اعلام آمارهای جدید از ابتلای بیماران به ویروس جدید کرونا ویروس، گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۰    
یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که کرونا عامل اصلی وضعیت بودجه سال 1399 بود ...
  • ۱