سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۲May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 19 شهریور 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 شهریور 1399 آفتاب نیوز 2 شهریور 1399 آفتاب نیوز 3 شهریور 1399 آفتاب نیوز 4 شهریور 1399 آفتاب نیوز 5 شهریور 1399 آفتاب نیوز 6 شهریور 1399 آفتاب نیوز 7 شهریور 1399 آفتاب نیوز 8 شهریور 1399 آفتاب نیوز 9 شهریور 1399 آفتاب نیوز 10 شهریور 1399 آفتاب نیوز 11 شهریور 1399 آفتاب نیوز 12 شهریور 1399 آفتاب نیوز 13 شهریور 1399 آفتاب نیوز 14 شهریور 1399 آفتاب نیوز 15 شهریور 1399 آفتاب نیوز 16 شهریور 1399 آفتاب نیوز 17 شهریور 1399 آفتاب نیوز 18 شهریور 1399 آفتاب نیوز 19 شهریور 1399 آفتاب نیوز 20 شهریور 1399 آفتاب نیوز 21 شهریور 1399 آفتاب نیوز 22 شهریور 1399 آفتاب نیوز 23 شهریور 1399 آفتاب نیوز 24 شهریور 1399 آفتاب نیوز 25 شهریور 1399 آفتاب نیوز 26 شهریور 1399 آفتاب نیوز 27 شهریور 1399 آفتاب نیوز 28 شهریور 1399 آفتاب نیوز 29 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 شهریور 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۰    
آنچه باعث می شود قیمت مصرف کننده نهایی (بیمار) در سایرکشور ها کمتر باشد، عبارتند از تعرفه گمرکی، میزان حاشیه سود متفاوت شرکت های واردکننده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۵    
شمار مبتلایان به کروناویروس جدید در جهان تاکنون به 28 میلیون و 943 هزار و 528 نفر رسیده و مرگ 924 هزار و 575 نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۳:۱۰    
یک ساعت مچی تولید ژاپن که سال ها از تولید اولیه آن می گذرد به کلاشنیکوف ساعت های مچی در میان جنگجویان القاعده معروف شده و محبوبیتی فراگیر در میان این گروه های شبه نظامی برای خود دست و پا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۰    
اتحادیه اروپا به یک شرکت مستقر در "ماینتس" آلمان و شرکت دیگری در آمریکا 200 میلیون دوز واکسن کرونا سفارش داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۵    
متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: به تمامی بیماران کرونایی بهبود یافته توصیه می شود که کماکان از ماسک استفاده کنند و بالا بودن آنتی بادی نباید بهانه ای برای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۰    
گویا قرار نیست قیمت خودرو آرام بگیرد و با هر تکانه ای در اقتصاد یا بهانه ای در سایر بازار دارایی ها، قیمتش افزایش پیدا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۰    
مراسم تشییع و خاکسپاری سرژ آواکیان گرافیست و نقاش ارمنی ایرانی روز جمعه با حضور خانواده و همکارانش در آرامگاه ارامنه منطقه خاوران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۸:۳۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به عوامل خطر بروز افکار خودکشی در افراد، این اقدام را قابل پیشگیری دانست و بر نقش موثر آموزش و آگاه سازی افراد در پیشگیری از آن تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۰۸:۴۵    
از 19 مرداد تا 19 شهریور، شاخص کل بورس 25 درصد از سقف تاریخی خود ریزش کرده و از 2 میلیون و 78 هزار واحد به یک میلیون و 556 هزار واحد رسیده و این اصلاح باعث نگرانی اشخاص حقیقی و خروج برخی از آن ها از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۲۲:۳۵    
عضو سابق شورای شهر شیراز گفت: برای من دو پرونده با عنوان اتهامی تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب تشکیل شد که شنبه هفته آینده دادگاه رسیدگی به عنوان اتهامی دوم برگزار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۹:۵۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر این قرارگاه واقعاً قرارگاه رسانه است، باید شرایط جنگ فرهنگی و رسانه ای به ماهیت رسانه بدهید و در میدان جنگ، پدافند مقدم است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۷:۳۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که باید تلاش کنیم تا مسکن به کالای مصرفی تبدیل شود. در کنار تولید مسکن باید مانند سایر کشور ها تلاش کنیم تا مسکن به کالای سرمایه ای تبدیل نشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۷:۲۵    
اینجا خاش در سیستان وبلوچستان است، وانتی که بار خربزه داشته چپ کرده و مردم دارند خربزه هایی که سالم مانده اند را جمع میکنند و کنار وانت میگذارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۷:۱۰    
جالب اینکه در ادامه و در هنگام انتقال متهم به ماشین، باز هم هوا تاریک است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۶:۰۰    
یک ماه از انتخابات بلاروس می گذرد اما همچنان صدها نفر از شهروندان در خیابان های مینسک علیه الکساندر لوکاشنکو شعار می دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۵:۵۵    
علی مطهری با انتقاد از رسم خون بس در برخی نقاط کشور، در یک توییت نوشت: این که بگویند دختر در درجه اول سهم پسر عموست و الاّ پدیده خون بس اجرا می شود یک رسم جاهلی و خلاف اسلام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۵:۴۰    
مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: ورود به زندگی خصوصی آقای پناهیان و اینکه فلان خانه را از کجا آورده؟! چه ربطی به انتقاد از سخنان ایشان دارد؟ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۵    
رییس جمهوری از 58 طرح عمرانی در مناطق آزاد ارس، قشم و کیش و مناطق ویژه اقتصادی فرودگاه پیام، شیراز، سرخس، کاوه و یزد را به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۵    
هرچند در زندگی امروز بشر شکلات به عنوان یک ماده غذایی تنقلی لذتبخش مصرف می شود، با این حال در حدود پنج قرن پیش وقتی برای اولین بار از قاره آمریکا خارج شد کارآیی متفاوتی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۰    
ثبت نام در هشتمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی از ظهر امروز از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۱:۰۵    
گاردین ساختار شکنی کرد در صفحه مقالات خود به جای یک انسان از یک هوش مصنوعی مطلب چاپ کرد. او در این مطلب از ربات ها دفاع کرد و انسان ها خواست از این ماشین ها نترسند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۵    
مردی که دوستش را کشته و متواری شده بود، وقتی عاقبت پای میز محاکمه رفت، ادعا کرد که مرگ مقتول اتفاقی بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا در جمع هوادارانش در شهر وینستون سیلم بار دیگر مدعی شد چنانچه در انتخابات به پیروزی برسد ایران با او به توافق خواهد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۵    
ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل بعد از رکورد جدید کریستیانو رونالدو پیام ستایشی را برای او منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۵    
یک کارشناس مسائل بورسی با بیان اینکه خروج نقدینگی از بازار سرمایه و سوق پیدا کردن آن به سمت بازارهای موازی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۰    
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال هیچ اعزامی برای مراسم اربعین به کشور عراق نداریم، گفت: مردم فریب تبلیغات تورهای غیرمجاز را نخورند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۰    
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال تاکید کرد که به دنبال پشت سر گذاشتن رکورد گلزنی علی دایی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۳:۳۵    
سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت حُکم چند پرونده جنجالی و قتل از جمله پرونده پدر رومینا اشرفی و نوید افکاری توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۳:۳۰    
دادستان مرکز فارس از دستگیری صرافی که 2 سال قبل در شیراز کلاهبرداری کرده و گریخته بود در خارج از کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: با دستور رئیس جمهوری استفاده از شبکه شاد برای عموم دانش آموزان رایگان شده و هماهنگی ها با وزارت ارتباطات در این زمینه صورت گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۵    
رضا پناهیان پسر حجت الاسلام پناهیان در واکنش به انتقادها درباره اموال و دارایی پدرش در یک توییت نوشت: فقط وسط ناسزاها و کنایه ها در جریان باشید من به عنوان پسر پناهیان تو یه خونه 80 متری مستاجرم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۳:۲۰    
وزیر بهداشت، در خصوص اظهارات امام جمعه ملارد نامه ای به رئیس قوه قضائیه نوشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۵    
گزارش هایی که صحت کامل آن در حال بررسی است نیز نشان می دهد که برخی سهامداران حقوقی بزرگ که اخیرا تصمیماتی برای تقویت نقش آنها در حوزه متعادل سازی بازار اتخاذ شده با استفاده از روش های سفته بازی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۵    
زلزله 3 ریشتری دماوند را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۰    
فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شیوع بیماری در 24 ساعت گذشته در استان تهران، بر لزوم استمرار توجه به پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۵    
شهردار تهران در نامه ای به رئیس دفتر رهبری، رئیس سازمان برنامه و بودجه ودبیر شورای عالی هماهنگی و امور اقتصادی وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی تهران را وخیم توصیف کرده و خواستار کمک از محل صندوق توسعه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۰:۵۵    
سرژ آواکیان نقاش و گرافیست ایرانی-ارمنی در سن 83 سالگی در گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۰:۵۰    
عصر چهارشنبه 19 شهریور 1399 جمعی از شهروندان با تجمع در مقابل سفارت فرانسه در تهران نسبت به این حرکت اعلام انزجار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۰    
رئیس اتحادیه سوپرمارکت داران گفت: در بازار کمبود کره وجود ندارد و دلیل خرید چند برابری مردم از سوپر مارکت ها به درستی مشخص نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۰    
بررسی میدانی بازار خودروی پایتخت حاکی است از ظهر روز گذشته سه شنبه 18 شهریور قیمت خودروهای داخلی با یک شیب نزولی در مسیر کاهش قرار گرفت و پراید به زیر 100 میلیون بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۰    
امروز با شروع معاملات بازار سهام شاخص کل بازار بیش از نیم درصد ریزش کرد و سهام عدالت نیز متاثر از بازار امروز با ریزش نیم درصدی به 15 میلیون و 55 هزار تومان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۰:۰۵    
یکی از فعالان شبکه های اجتماعی در روزهای اخیر مدعی شده در گفت وگوی تلفنی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۰:۰۰    
بازار امروز شاهد افزایش قیمت طلا، سکه و دلار بود که دلار با رشد 400 تومانی به 25,600 (بیست و پنج هزار و ششصد) تومان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۵    
روزهای اخیر بازارهای مسکن، خودرو، بورس و ارز با نوساناتی رو به رو بودند. حالا باید دید آینده این بازارها چه می شود؟ کارشناسان چه چشم اندازی برای این بازارها ترسیم می کنند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۰    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری آموزش غیرحضوری را مناسب ترین راهکار در شرایط فعلی برای دانش آموزان دانست و گفت که در شرایط برگزاری کلاس ها به صورت حضوری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۰    
وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه نباید نگران ورود گسترده مردم به بورس باشیم، گفت: اگر قرار باشد اقتصاد بدون نفت شکل بگیرد و بانک ها هم به فلسفه ذاتی خود بازگردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۰    
هیر روستایی در انتهایی ترین بخش الموت غربی در دل رشته کوه های البرز ست و بعد از گذر از شاهرود و دره های پر پیچ خم منظر شگرف درختان زغال اخته خود را نمایان می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۹:۲۰    
دکتر آنتونی فائوچی بلندپایه ترین کارشناس بیماری های عفونی آمریکا روز چهارشنبه ساخته شدن واکسن ویروس کرونا را تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر (13 آبان ماه) ناممکن دانست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۵    
تازه ترین نتایج نظرسنجی تارنمای نشریه هیل- هریس ایکس نشان می دهد که 53 درصد رای دهندگان آمریکایی می گویند عملکرد دونالد ترامپ را به عنوان رئیس جمهوری قبول ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰    
بحث گرانفروشی مطرح نیست و مغازه داران در روزهای اخیر خودشان تخم مرغ را گران خریداری کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۸:۵۵    
امارات امروز رسما اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور در رأس هیأتی برای امضای توافق صلح با تل آویو به واشنگتن سفر خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۸:۵۰    
عصر امروز تعدادی از شهروندان تهرانی در اعتراض به اقدام توهین آمیز مجله شارلی ابدو فرانسه در توهین به پیامبر اسلام ص در مقابل سفارت این کشور اروپایی در تهران تجمع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۵    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: کسانی که سابقه انقلابی دارند و الان مناصبی را هم اشغال کرده اند و باید در ازای آنچه دریافت می کنند به مردم خدمت کنند، به جای این کار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۸:۲۵    
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار الزامات جدیدی برای افزایش تنوع نژادی و جنسیتی در شاخه بهترین فیلم اعمال خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۵    
مشاور بازیهای المپیک توکیو از گرما به عنوان یک معضل بزرگ برای برگزاری بازیهای المپیک نام برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۰    
سازمان جهانی هواشناسی از طریق فراخوان بین المللی درصدد انتخاب و معرفی بهترین اپلیکیشن های وضعیت هوا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۷:۳۰    
عادل فردوسی پور، برنده جایزه معتبر انجمن سوتای دانشگاه شریف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۰    
شبکه "کان" اسرائیل به نقل از مجله فرانسوی "اینتلیجنس آنلاین" گزارش داد، اسرائیل و امارات برای احداث یک پایگاه اطلاعاتی در جزیره سقطری یمن در کنار باب المندب برنامه ریزی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۰    
پایگاه خبری "دیسدنس وویس" از تبانی نظامی محرمانه میان عربستان و کانادا پرده برداشت و افشا کرد، نیروهای نظامی این کشور از زمان جنگ عراق در سال 2003 در عربستان مستقر بوده و همچنان نیز در این کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۵    
یکی از ماهواره های "ادارهٔ ملی اقیانوسی و جوی"(NOAA) آمریکا، آتش سوزی های اخیر در کالیفرنیا را رصد و تصاویری را از آن ثبت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۰    
عبدالحسین روح الامینی نماینده تهران در جلسه هیات نظارت بر انتخابات هشتمین دوره سازمان نظام پزشکی به عنوان هیات رئیس مرکزی انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۰    
اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) نوزدهم شهریور ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۵    
استاندار تهران از تمدید دورکاری در ادارات استان تا پایان شهریور ماه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۵    
وزیر امور خارجه عربستان با طرح ادعای تکراری علیه کشورمان گفت که اقدامات ایران خطرناکترین تهدید برای کشورهای عربی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۰    
منابع خبری روز چهارشنبه از ابتلای شربل وهبه وزیر خارجه دولت موقت لبنان به ویروس کرونا خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۰    
شبکه خبری فاکس نیوز نوشت یک عضو پارلمان نروژ با اشاره به اقدام دونالد ترامپ به عنوان به اصطلاح میانجی صلح بین امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی، به عنوان نامزد دریافت جایزه صلح نوبل معرفی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۰    
دانشمند ارشد سازمان جهانی بهداشت روز چهارشنبه پس از توقف آزمایش واکنش کووید –19 در شرکت داروسازی چندملیتی آسترازنکا، اعلام کرد که ایمن و بی خطر بودن واکسن کرونا، اولین و مهمترین مساله است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۵    
با پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون اتومبیلرانی، 12 نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق امروز (چهارشنبه) با انتشار پستی در توییتر، از اینکه امسال به علت همه گیری ویروس کرونا امکان سفر اربعین برای زائران ایرانی فراهم نشد، ابراز تاسف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۵    
سعید خطیب زاده حمله تروریستی صبح امروز علیه کاروان حامل معاون اول رئیس جمهور افغانستان را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۰    
دولت آلمان قصد دارد تعداد سربازان خود را که در مأموریت عراق شرکت می کنند حداکثر به 500 نفر کاهش دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۵    
برخی منابع خبری گزارش داده اند رئیس جمهور آمریکا که از زمان حضور در کاخ سفید به دنبال تقویت جبهه تروریسم در منطقه غرب آسیا بوده به عنوان نامزد جایزه صلح نوبل معرفی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۰    
رئیس جمهور بلاروس در مصاحبه با چند خبرنگار روسیه گفته بخشهای منشر نشده از گفتگویی بین مقامهای لهستان و آلمان درباره وضعیت سلامت آلکسی ناوالنی را به رئیس سرویس امنیت و اطلاعات روسیه تحویل داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۵    
سردار رمضان شریف گفت: در همه مناسبت ها و در آستانه مراسم مختلف در کشورمان، دشمن جریان رسانه ای را برپا می کند تا ما را در دام عملیاتی خود گرفتار کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۰    
نه فقط دولت که حکومت و قوای دیگر هم از بازار سرمایه حمایت خواهند کرد. در این زمینه دولت 2تصمیم مهم گرفته است که در روزهای آینده اجرا خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۰    
فرشاد احمدزاده تمامی پست های مربوط به پیراهن پرسپولیس را دوباره به صفحه اینستاگرامی خود اضافه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۰    
نظرسنجی های جدید در آمریکا بیانگر آن است که فاصله نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت های کلیدی کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۰    
رئیس اتحادیه سوپرمارکت ها با اشاره به کمبود روغن جامد در بازار، گفت: قیمت کره پس از یک هفته عدم عرضه، از دو روز گذشته حدود 90 درصد افرایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۵    
دروازه بان سابق نساجی مازندران به جمع شاگردان امیرقلعه نویی ملحق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۵    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: لوئیس سوارس سرانجام با توافق بارسلونا و یوونتوس در آستانه انتقال به تورین قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۵    
رییس دفتر دولت دوازدهم با بیان اینکه بورس بازار کوتاه مدت نیست، از مردم خواست در خرید و فروش سهم هیجانی برخورد نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۵    
یک ردیاب هوانوردی اعلام کرد، یک هواپیمای نظارتی آمریکا امروز (چهارشنبه) در مأموریت آشکاری برای نظارت بر کره شمالی در سالگرد تأسیس این کشور، بر فراز کره جنوبی پرواز کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۵    
پولیتیکو در گزارشی با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر اینکه پنتاگون کاری جز جنگیدن ندارد و کاهش محبوبیت ترامپ در میان نظامیان نوشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۵    
دروازه بان تیم ملی ایران گفت: اسکوچیچ ایده های خوبی دارد و بدون شک اتفاقات خوبی خواهد افتاد؛ او دوست دارد به تیم ملی فوتبال ایران کمک کند و تیم بزرگی بسازد که مردم به آن افتخار کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: رفتار افرادی که قصد اخلال در حوزه ارز و سکه را دارند، به طور مستمر رصد می شود و در همین راستا طی روز گذشته 12 نفر دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۰    
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: بیرون انداختن ماسک یا دستکش از پنجره خودرو تخلف است که پلیس با آن برخورد خواهد کرد و راننده جریمه خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۰    
استقلال موفق شد خرید دوم و سوم خود را هم انجام دهد و 2 بازیکن از ماشین سازی و پارس جنوبی جم را استخدام کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری با اشاره به موضع جوامع غربی در برابر اسلام و مسلمانان از ارزش های دوگانه غرب انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۳۰    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور افراد دارای علایم بیماری کرونا در تجمعات، ادارات، مراسمات و جامعه خطرناک بوده و بدون تردید با آن ها برخورد قضایی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت برای سال 1399 حق العمل فروش هر لیتر بنزین را 1250ریال و همچنین گازوییل را 700 ریال تعیین کرد و گفت: این افزایش قیمت بر درآمد جایگاه داران سوخت تاثیر خواهد داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۵    
معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: خودروی تولیدی در کشور طی سالجاری 15 درصد رشد داشته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: حکم پدر رومینا قطعی نیست و حکم صادر شده قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۰    
محققان دریافتند مغز زنان سالمند مبتلا به دیابت نوع 2 کمتر از مغز افراد سالم، خون حاوی اکسیژن مصرف می کند و این وضعیت می تواند موجب اختلال در کارکردهای حرکتی بدن شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۵    
با اعلام معاون ورزشی باشگاه استقلال، اعضای این تیم فردا به قطر سفر خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۵    
توصیه هشدارگونه اخیر آمریکا درباره کمک به کره شمالی در برنامه موشکی بالستیکی بیشتر از آنکه هشداری برای پیونگ یانگ باشد، یک خط مشی برای کالاهای مرتبط با معاملات شرکت های بخش خصوصی محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۵    
یکی از فعالان شبکه های اجتماعی در روزهای اخیر مدعی شده در گفت وگوی تلفنی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه کاملا هریس معاون نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی این کشور را مسخره کرد و گفت، اگر وی اولین رئیس جمهور زن آمریکا شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۰    
گل اسطوره فوتبال ایران به جمع چهار گل برتر تاریخ جام ملت های آسیا نرسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۰    
بعد از تشکیل صف های طولانی برای خرید ارز از صرافی های بانکی به دلیل اختلاف نرخ با بازار آزاد، بانک مرکزی فروش ارز با کارت ملی را متوقف کرد ولی برخی گروه ها می توانند هنوز از صرافی های بانکی ارز بخرند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۲:۵۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظرسنجی به انتخاب خطرناک ترین مهاجمان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت که نام مهاجم تیم فوتبال استقلال هم در این نظرسنجی به چشم می خورد.
  • ۱