دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۲May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 7 دی 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 دی 1399 آفتاب نیوز 2 دی 1399 آفتاب نیوز 3 دی 1399 آفتاب نیوز 4 دی 1399 آفتاب نیوز 5 دی 1399 آفتاب نیوز 6 دی 1399 آفتاب نیوز 7 دی 1399 آفتاب نیوز 8 دی 1399 آفتاب نیوز 9 دی 1399 آفتاب نیوز 10 دی 1399 آفتاب نیوز 11 دی 1399 آفتاب نیوز 12 دی 1399 آفتاب نیوز 13 دی 1399 آفتاب نیوز 14 دی 1399 آفتاب نیوز 15 دی 1399 آفتاب نیوز 16 دی 1399 آفتاب نیوز 17 دی 1399 آفتاب نیوز 18 دی 1399 آفتاب نیوز 19 دی 1399 آفتاب نیوز 20 دی 1399 آفتاب نیوز 21 دی 1399 آفتاب نیوز 22 دی 1399 آفتاب نیوز 23 دی 1399 آفتاب نیوز 24 دی 1399 آفتاب نیوز 25 دی 1399 آفتاب نیوز 26 دی 1399 آفتاب نیوز 27 دی 1399 آفتاب نیوز 28 دی 1399 آفتاب نیوز 29 دی 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۰    
هوای تهران با شاخص 152 واحد در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۹:۱۵    
نایب رییس انجمن تغذیه ایران با اشاره به انواع کم خونی و عوارض آن؛ نحوه جبران و درمان آن از طریق تغذیه سالم را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۵    
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro Max A2412 دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت به قیمت 59 میلیون و 999 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۲۳:۴۰    
مازت یا نفت کوره و یا مازوت (به انگلیسی: Mazut) یکی از هیدروکربن های نفتی است که در مراحل پالایش نفت خام پس از نفتا و بنزین و نفت سفید بدست می آید و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۵    
تعیین تکلیف دو کنوانسیون مربوط به گروه ویژه اقدام مالی در مجمع تشخیص مصلحت نظام می تواند موانع پیش روی اقتصاد ایران را در شرایط پساتحریم باز کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۵    
سازمان هواشناسی از تشدید آلودگی هوا در شهرهای تهران، کرج، اصفهان ، اراک و تبریز خبر داد و توصیه کرد که همه گروه های سنی در این شهرها از تردد غیرضروری خودداری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۵    
به تازگی مدل های 2021 لپ تاپ های هوآوی Matebook D 15 و Matebook D 14 معرفی شدند. در ادامه مشخصات فنی لپ تاپ های جدید هواوی را بررسی خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۰    
اجتماع بانوان انقلابی اهواز برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۰    
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی، از ایجاد زیرساخت کارت های اعتباری 10، 30 و 50 میلیونی در بانک ها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۵    
شبکه ماهواره ای العهد عراق در مستندی دو بخشی روایت هایی مختلف از شخصیت های عراقی و غیرعراقی در رابطه با بامداد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۰    
اگر از چربی هایی که زیر پوستتان جا خوش کرده اند خسته شده اید و می خواهید خوش اندام تر شوید، باید بدانید چاره کار در نخوردن و سختی کشیدن نیست. شما باید به فکر تغذیه سالم و داشتن تحرک بدنی باشید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۰    
رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مسموم شدگان مشروب الکلی دست ساز در قشم که تا روز شنبه (ششم دی ماه) هفت نفر بود، به 17نفر افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۵    
این مانور در محل برج های دوقلوی کیش برگزار شد.در این مراسم تیم های امدادی هلال احمر، نیروی انتظامی، آتش نشانی و اورژانس بیمارستان حضور داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۰    
اسم مستند غیررسمی است و در فضای مجازی هم می پیچد که قرار است بخش هایی خاص و منتشرنشده از دیدارهای رهبری پخش شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۵    
با گسترش بیشتر ویروس کرونا در چین، در پایتخت و شهرهای بزرگ وضعیت فوق العاده اعلام شده و مقررات سخت تری وضع شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۰    
مردانی که برای اداره زندگی خواب را بر چشمان خود حرام کرده و برخی در کنار شب بیداری و درآمد ناچیزش، در طی روز نیز مشغول به کار می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۵    
پیکر سرگرد شهید نبی الله خطیری یکشنبه 7 دی 1399 در صبحگاه فرماندهی انتظامی استان گلستان تشییع و برای تدفین به زادگاهش اسپومحله، منتقل شد که با بدرقه مردم در آرامگاه ابدی خود آرام گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۵    
طرح پیش فروش 9 محصول گروه خودروسازی سایپا از فردا اجرا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۱    
کشف واکسن کووید 19 اگر چه در سال 2020 به بزرگترین امید بشر برای پایان دادن به بحران بیماری همه گیر تبدیل شد اما سال سرنوشت ساز 2021 در تاریخ علم و اعتماد عمومی از مسیر ایمن سازی جوامع در برابر این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۱    
امید نام تک درنای باقیمانده از نسل درناهای سفید سیبری است که جفت خود آرزو را حدود 12 سال پیش در استراحتگاه زمستانی خود در استان مازندران از دست داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۵    
ساختمان کنونی کلیسای ننه مریم به ویژه گنبدها طاقها و پایه های آن بر اساس نظر کارشناسان باستان شناسی متعلق به دوره ساسانی است و معماری داخلی آن آمیزه ای از معماری ساسانی و پارتی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۰    
دانشمندان کالج سلطنتی لندن هفت علامت ویروس کرونا را که نیاز به واکنش سریع دارند، عنوان کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۰    
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری کلاهبردار نوجوان در فضای مجازی در پوشش امور خیریه درمانی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۰    
همزمان با فرا رسیدن سال جدید میلادی پیام رسان واتس اپ اعلام کرده است که سرویس رسانی به میلیون ها گوشی تلفن همراه را متوقف خواهد کرد و کاربران آن ها دیگر نخواهند توانست به این اپلیکیشن محبوب دسترسی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۰    
نتایج بررسی های تازه محققان نشان می دهد که ثروتمندان خودساخته جهان به دلیل انجام متفاوت برخی کارها نسبت به دیگران در سرمایه گذاری و انباشت ثروت موفق تر بوده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۰    
تاریخ به ما نشان می دهد که این [شیوع کرونا] آخرین همه گیری نخواهد بود. همه گیری ها در سطح جهان بخش از واقعیت زندگی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۵    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از بررسی کلیات بودجه 1400 با حضور رییس کل دیوان محاسبات کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۵    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سرکرده باند سارقان منازل و مغازه ها با 28 فقره سرقت در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰    
معاون وزیر دفاع روسیه گفت در صورتی که واشنگتن اقدام به استقرار موشک در اروپا کند، مسکو به این اقدام واکنش مناسب خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۳:۲۵    
سید حسن نصرالله در گفت وگو با شبکه المیادین اظهار کرد: باید با دوره باقی مانده ریاست جمهوری ترامپ با هوشیاری و دقت تعامل کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۳:۲۰    
طوفان موسوم به بلا با سرعت 160 کیلومتر در ساعت مناطق ساحلی در انگلیس و فرانسه را در نوردید و سبب قطعی برق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۳:۲۰    
سید حسن نصرالله در گفت وگو با شبکه المیادین اظهار کرد: باید با دوره باقی مانده ریاست جمهوری ترامپ با هوشیاری و دقت تعامل کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۳:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا در حالی ایام کریسمس را در یکی از باشگاه های گلف خود در آمریکا سپری کرد که طرح حمایت مالی کرونای این کشور همچنان در انتظار امضای وی قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۵۰    
نزدیک به یک سال از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می گذرد و به همین مناسبت بخشی از توصیه های این شهید بزرگوار به علمای اسلام را می خوانید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۵۰    
ارتش لبنان با صدور بیانیه ای از نقض حریم آب های سرزمینی این کشور توسط نیروی دریایی رژیم صهیونیستی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۰    
دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد که هیات مصری که اکنون سرگرم دیدار از لیبی است، وعده داد سفارت این کشور در طرابلس بازگشایی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۲۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که به صورت جدی به دنبال بازبینی تجارت خارجی کشور هستیم گفت: کشور را باید تولیدکنندگان و کارآفرینان بچرخانند نه هزینه های دولتی و باید مدیریت توسعه را به شرکت های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۲۰    
عضو فقهای شورای نگهبان رهبری با اشاره به دوره 75 روز آخر زندگی حضرت زهرا(س)، گفت: حضرت فاطمه(س) ولایت مداری را در این مدت کوتاه تفسیر کرد و جایگاه ولایت را برای همیشه نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۱۵    
فوق ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا بازی آینده تیمش را از دست داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۱۰    
تیم فوتبال لیورپول در دیدار خانگی مقابل وست برومویچ با تساوی یک بر یک متوقف شد. نتیجه ای که به سود سایر مدعیان لیگ جزیره است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۵    
رییس ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد که پیروزی عراق بر گروه تروریستی داعش مدیون جانفشانی های شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۰    
در سال 2021، یک شرکت ایتالیایی قصد دارد "الکترودهای عصبی"(neuroelectrodes)انعطاف پذیری را برای "نظارت عصبی"(neuromonitoring) در حین جراحی تومور معرفی کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۵    
هیئت دولت در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه و در اجرای جزء (2) بند (الف) ماده واحده قانون الزام دولت به پرداخت یارانه های کالاهای اساسی از طریق واگذاری باقی مانده سهام دولت در شرکت های پالایشی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۰    
مدیرعامل موسسه خیریه محک گفت: بهبودی کودکان مبتلا به سرطان یکی از بزرگ ترین دستاوردهای نیکوکاران این سرزمین در 30 سال فعالیت مؤسسه خیریه محک است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۵    
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از امکان پیگیری برای برداشته شدن جریمه خودروهایی که با وجود مجوز تردد مشمول جریمه شدند خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۵    
مهاجم از لابه لای جمعیت تا جایی که برایش ممکن بود به بوتو نزدیک شد، چند گلوله شلیک و بعد کمربند انفجاری اش را منفجر کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۰    
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان قم گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی از هر 100 نفر 47 نفر از مردم استان قم سواد داشتند و امروز از هر صد نفر 97 نفر سواددارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۵۵    
درصد تغییر شاخص کل تورم در آذر 99 نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) برای خانوارهای کشور 44.8 درصد بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۴۵    
دبیرکل اتحادیه عرب در سخنانی مدعی شده که ایران و ترکیه به دنبال سیطره بر کشورهای عربی هستند. این اتهام زنی ها در قبال ایران در حالی است که برخی از کشورهای منطقه در رفتاری غیر مسئولانه به دنبال محقق ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۴۰    
روزنامه آمریکایی نیویورک پست مدعی شده به یادداشتی از اداره پلیس نیویورک دست یافته که نشان می دهد نیروهای پلیس این شهر هفته هاست به دلیل هشدار وقوع حملاتی مشابه انفجار نشویل در حالت آماده باش بوده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۴۰    
زمانی نه چندان دور، ساده زیستی و قناعت یک ارزش فرهنگی و اجتماعی شناخته می شد، موضوعی که این روزها جای خود را به تجمل گرایی داده و در برگزاری مراسم عروسی، زایمان و جشن تکلیف های پرخرج مشاهده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۰    
یک فرد ناقل ویروس کرونا که با لباس بابانوئل به یک مرکز نگهداری سالمندان در بلژیک رفته بود، موجب ابتلای حدود 160 نفر و مرگ 18 تن شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۵    
شهرداری تهران پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی را با شعار هم سایه هم از ابتدای دی ماه آغاز کرده و تا شهریور 1400 ادامه خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۵    
مسئولان کاوش در ویرانه های شهر پمپئی اعلام کردند که نوعی پیشخوان اغذیه فروشی خیابانی را در شهر رم باستان کشف کرده اند که در وضعیت مناسبی قرار دارد و با طرح های رنگی تزئین شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۵    
حسن رضایی بازیگر پیشکسوت پس از سال ها دوری از سینما، در فیلم سینمایی گیج گاه به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر سینما به همین بهانه یادداشتی را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۵۰    
روبرت لواندوفسکی در مراسم گلوب ساکر به عنوان برترین بازیکن سال 2020 معرفی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۵    
ستاره های ایرانی شاغل در لیگ بلژیک با یکدیگر دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که صد درصد به برنامه لیگ اعتراض داریم، گفت: برنامه تنظیم شده به خاطر حضور پرسپولیس در فینال آسیا بود ولی سوال ها از قبل شروع می شود و این که بازی نساجی و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۵    
هافبک آلمانی تیم فوتبال آرسنال ممکن است دوباره با کریستیانو رونالدو هم تیمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۵    
نخست وزیر سابق عراق گفت که از روی تصاویر منتشر شده به فاصله لحظاتی بعد از حمله آمریکایی ها به خودروی سردار سلیمانی فهمید که این خودروی متعلق به شهید سلیمانی و همراهانش بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۰    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: موجب تاسف است که دولت برای FATF اصرار بلاجهت دارد. دولت نمی تواند بدون وحدت نظر مسئولان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۵    
در کتاب فارسی پایه نهم، درس چهارم نام مولوی شاعر پرآوازه جهان حذف شده و به جای آن عنوان شاعری نوشته شده است!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۵    
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند جعل مدارک هویتی که باتهیه دسته چک اقدام به 30 میلیارد ریال کلاهبرداری از مردم کرده بودند در این استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۵    
سخنگوی دولت روسیه گفت، رئیس جمهور این کشور حین درگیری های قره باغ روزها و روزها تلفن در دست داشت و با رهبران باکو و ایروان صحبت می کرد تا از وقوع کشتار گسترده جلوگیری شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۵    
برف با همه مشکلات خود تصاویر زیبایی بویژه در دل شب های سرد اردبیل خلق می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۰    
فوق تخصص بیماری های عفونی گفت: ورودی به بیمارستان ها به یک چهارم کاهش پیدا کرده و موارد بستری هم خیلی کم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۰    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: جمعی از نمایندگان در قالب ماده 234 آیین نامه از رئیس کل بانک مرکزی شکایت کردند که کلیات آن در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی به تصویب رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۰    
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های مجلس یازدهم 37 هزار نفر در حوزه سلامت استخدام می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۵    
در حال حاضر میانگین باسوادی در کشور بالای 96 درصد است و سازمان نهضت سوادآموزی اعلام می کند که بر اساس سامانه آنها، یک میلیون نفر از افراد 10 تا 49 سال در کشور بیسوادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۰    
رئیس دپارتمان داوران از حضور داوران پشت دروازه در بازی های لیگ برتر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۰    
یک روز پس از سفر وزیر دفاع ترکیه به طرابلس و دیدار با مقامات دولت وفاق ملی لیبی، یک هیأت مصری نیز راهی این کشور شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۵    
رییس فدراسیون کوهنوردی با حضور در منطقه دارآباد تهران، گفت: با پیدا شدن پیکر دو کوهنورد دیگر در منطقه دارآباد، تعداد جان باختگان حادثه روز جمعه در ارتفاعات تهران به 12 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۰    
حسین شریعتمداری مدیرمسؤل روزنامه کیهان با تأکید بر اینکه ماجرای فتنه از مدت ها قبل کلید خورده بود، تصریح کرد: در ماجرای فتنه 88 مسئله انتحابات نبود، مسئله تقابل دو کاندیدا هم نبود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: نمایندگان در سال اول کاری خود می خواهند، لایحه ای به نفع مردم تصویب کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۰۰    
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: جهانگیری نامزد می شود تا نشان دهد اصلاح طلبان همچنان پای کار موضوع انتخابات در کشور هستند. یعنی تنها راه حل گشایش سیاسی در کشور را صندوق رأی می بینند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۰۰    
دیوان محاسبات کل کشور، پیشنهادات خود را درباره اصلاح ساختار بودجه عمومی دولت و احکام پیشنهادی در لایحه بودجه 1400 و نیز پیشنهادات مربوط به اصلاح ساختار بودجه شرکت های دولتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۵۵    
رئیس ستاد بزرگداشت دهه بصیرت استان تهران از راه اندازی کاروان خودرویی بصیرت در استان تهران خبر داد و گفت: مراسم محوری 9 دی تهران در مسجد لولاگر برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۵    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایران همواره در تاریخ یک کنشگر فعال بوده است، گفت: تلاش هایی که امروز برای ساخت دوگانه های مصنوعی و با هدف کوچک جلوه دادن دیپلماسی صورت می گیرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۵    
در حمله یک مهاجم با چاقو در استان لیائونینگ چین، هفت تن کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۵    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تأکید بر مجرمانه بودن هرگونه تبلیغات سایت های شرط بندی گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۰    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل روایاتی از پیام سردار سلیمانی به وزیر امور خارجه در میانه مذاکرات ایران و 1+5 در لوزان سوئیس را مطرح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۰    
مواضع اخیر اعضای باقی مانده در برجام نشانگر گشایش مسیری دیپلماتیک برای احیای توافق هسته ای است. البته موفقیت در این مسیر پرتلاطم به داشتن دیپلماسی فعال و مبتنی بر اجماع داخلی کلیه ارکان نظام و حمایت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۵    
رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان رباط کریم گفت: با گزارش دوست داران میراث فرهنگی یک تیم 8 نفره از حفاران غیرمجاز با همکاری پلیس امنیت در هنگام حفاری در یک منزل مسکونی دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۵    
علی رغم آنکه شیوع کرونا در زندان های آمریکا سر و صدای زیادی به پا کرده، اما سیاست مداران آمریکایی آنها را از دریافت واکسن کرونا محروم کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۰    
یک قانون گذار جمهوری خواه در واکنش به ادعاهای انتخاباتی اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت، این کار کلاهبرداری تمام عیار است و هدف آن جذب پول و هوادار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۵    
نهاد مسئول نظارت بر شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین اشغالی در نظر دارد تا قبل از مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا، مجوزهای تازه برای ساخت و ساز ها در این اراضی صادر کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۵    
نهاد موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه مدعی حمله پهپادی به یک خودروی نیروهای مقاومت در شرق سوریه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۵    
به واسطه 2 باشگاه پایتخت نشین برنامه مسابقات لیگ برتر با بی نظمی خاصی مواجه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۵    
عباس عبدی در کنایه به مخالفان FATF نوشت: چرا پیشنهاد خروج از سازمان ملل را نمی دهند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۵    
سبحان خاقانی هافبک جوان استقلال بر اثر سانحه رانندگی دچار مصدومیت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۰    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به سرقت دیوارهای صوتی پل صدر گفت: ساکنین محدوده پل صدر نامه هایی به حناچی به دلیل مشکلات این پل نوشته اند که از ایشان درخواست دارم نامه مردم را بی پاسخ نگذارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۴۵    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری یک پزشک قلابی که حدود 480 میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، در شیراز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۵    
رضا زارعی در خصوص آخرین وضعیت جستجوها برای یافتن پیکر کوهنوردان در ارتفاعات تهران گفت: این حوادث بسیار دردناک بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۵    
ضرورت مجوز برگزاری جشنواره ها از اداره کل هنرهای نمایشی، خبرهای از جشنواره فیلم کوتاه رضوی، تئاتر کوتاه کیش و عروسکی از جمله خبرهای امروز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سنگ اندازی های خود در مسیر بازگشت احتمالی آمریکا به برجام با انتشار بیانیه ای از کشورها خواست تا برای حفظ این توافق تلاش نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۰    
فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 50 میلیاردی با ایجاد درگاه جعلی در شبکه های اجتماعی خبر داد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۵    
با گذشت یک ماه از اجرای طرح محدودیت تردد بین مراکز استان ها و جریمه خودروها با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا، همچنان این سوال پرسیده می شود که سفر با خودرو شخصی ممنوع است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۵    
تصاویری از گریم کاراکترهای ابراهیم یزدی و ویلیام سالیوان (آخرین سفیر آمریکا در ایران) در آستانه پخش سریال روزهای ابدی منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۰    
احمد خورشیدی آزاد گفت: دلیل بنده برای تایید صلاحیت آقای احمدی نژاد از سوی شورای نگهبان این است که مقام معظم رهبری قبل از اینکه به این بی اندیشند که نام چه کسی از داخل صندوق رای بیرون خواهد آمد به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۵    
مرد ضایعات جمع کن که همکارش را به خاطر چند قطعه ضایعات به قتل رسانده بود، به زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می رود.
  • ۱