شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 9 دی 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 دی 1399 آفتاب نیوز 2 دی 1399 آفتاب نیوز 3 دی 1399 آفتاب نیوز 4 دی 1399 آفتاب نیوز 5 دی 1399 آفتاب نیوز 6 دی 1399 آفتاب نیوز 7 دی 1399 آفتاب نیوز 8 دی 1399 آفتاب نیوز 9 دی 1399 آفتاب نیوز 10 دی 1399 آفتاب نیوز 11 دی 1399 آفتاب نیوز 12 دی 1399 آفتاب نیوز 13 دی 1399 آفتاب نیوز 14 دی 1399 آفتاب نیوز 15 دی 1399 آفتاب نیوز 16 دی 1399 آفتاب نیوز 17 دی 1399 آفتاب نیوز 18 دی 1399 آفتاب نیوز 19 دی 1399 آفتاب نیوز 20 دی 1399 آفتاب نیوز 21 دی 1399 آفتاب نیوز 22 دی 1399 آفتاب نیوز 23 دی 1399 آفتاب نیوز 24 دی 1399 آفتاب نیوز 25 دی 1399 آفتاب نیوز 26 دی 1399 آفتاب نیوز 27 دی 1399 آفتاب نیوز 28 دی 1399 آفتاب نیوز 29 دی 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۰    
سازمان هواشناسی نسبت به آلودگی هوای کلانشهرها تا هفته آینده هشدارداد و بر ضرورت خودداری از تردد غیرضروری تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۰    
با دقت به خودرو مخصوصا بخش هایی از آن که بیشتر در معرض آسیب دیدگی هستند از جمله درها، سپرها، صندوق عقب و گلگیرها، نگاه کنید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۰    
بر اساس آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، در حالی در سه ماهه بهار سال جاری 2198 طلاق به ثبت رسیده است که طول مدت ازدواج این طلاق ها کمتر از یک سال بوده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۸:۲۵    
وقتی غذاهای دریایی مدتی طولانی در سس می مانند، عصاره های موجود در سس، آن ها را می پزد و موجب نرم و له شدن آن ها می شود. با این کار، دیگر غذای ما طعم خوشایند و خوبی نخواهد داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۸:۱۰    
قویی که روی ریل راه آهنی در آلمان به سوگ جفت خود نشسته بود حرکت 23 قطار را برای حدود یک ساعت به تعویق انداخت تا سرانجام آتش نشانان وارد شدند و او را به محل دیگری بردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۰    
سازمان گزارشگران بدون مرز اعلام کرد که در سال 2020 میلادی 50 خبرنگار در سراسر جهان کشته شدند. این سازمان تاکید کرد که آمار خبرنگارانی که در کشورهای جنگ زده کشته شده اند کاهش یافته است اما در عین حال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۸:۲۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز آینده در 22 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۰    
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان اینکه کیفیت هوای بعضی مناطق کلانشهر تهران در وضعیت خطرناک قرار دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۵    
پرفورمنس فصلی برای کرونا به مدت 10 شب در نقاط پرتردد شهر اهواز اجرا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۰    
بیتکوین در ادامه رکوردشکنی هایش به بالای 28 هزار دلار رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۰    
زمزمه های تعطیلی کارخانه تولید سیمان سپهر قیر و کارزین چند روزی می شود قوت گرفته است در حالی که حکایت یک بام و دو هوای تعطیل شدن یا نشدن این کارخانه موضوعی جدی تری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۸:۳۰    
این روزها در شرایطی که کشور با تلاش های انجام شده، سختی های بی سابقه در نتیجه جنگ اقتصادی و معضلات ویروس کرونا را طی می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۵    
مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در برخی از شهرهای 18 استان از هفته آینده انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۳۵    
عباسعلی کدخدایی به تازگی از عملکرد شورای نگهبان در رد صلاحیت ها دفاع کرده و میانه سخنان خود دفاع از استدلال کرده بود که منطقا در نظام سیاسی تمام دنیا به کسی که کلاهبردار یا قاتل است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۰    
افرادی که فرزند زیر پنج سال دارند، شماره ملی آن را به سرشماره 3130 ارسال و یک میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت کنند. این پیامکی است که در روزهای اخیر به دست بسیاری از مردم رسیده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۵    
دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) تهران با تصویری از حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۵    
نظر تمام متخصصان علم تغذیه بر این است که کاهش مصرف قند اگرچه کار ساده ای نیست ولی اثرات مثبت آن شامل پیشگیری از ابتلا به دیابت، بیماری های قلبی و همچنین اضافه وزن می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۰    
آفتاب نیوز : نخستین شناسنامه های فرزندان با مادر ایرانی و پدر خارجی در استان سمنان، روز گذشته به دنیا و دیانا ، دو خواهر کودک و نوجوان ساکن سمنان اعطا شد. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۵    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان در سال های آینده ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۵    
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح پیش فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل حداکثر 12 ماه را از امروز (چهارشنبه، دهم دی ماه) به مدت سه روز اجرا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۰    
بریلاووس (Brilavus )، از چسبیدن پلاکت های خون به یکدیگر و ایجاد لخته های خونی جلوگیری می کند و به این ترتیب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۵    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگانی که یک میلیون از حقوقشان کسر شده است به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۰۵    
رئیس شورای رقابت در تشریح جزئیات فرمول جدید قیمت گذاری 18 خودرو گفته، شرط افزایش قیمت، افزایش 50 درصدی تولید است و قیمت های جدید از بهمن ماه اعلام خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۷:۳۵    
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از یافتن پیکر دومین ملوان شناور خوارزم توسط تیم های جستجو و نجات دریایی حاضر در آب های منطقه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۷:۱۵    
ارزش دلار مقابل همه ارزهای مهم کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۳:۵۵    
وزیر خارجه آمریکا در توییتی مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران تهدیدی علیه واشنگتن و متحدانش محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۳:۵۰    
تیم فوتبال بارسلونا در غیاب لیونل مسی ، مقابل ایبار تن به تساوی یک بر یک داد تا وضعیتش بدتر از قبل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۳:۵۰    
برایتون در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در مصاف با آرسنال شکست خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۳:۴۵    
فرماندار بهارستان در خصوص بخشیده شدن جرایم عوارض اتوبان تهران- ساوه گفت: این بخشش فقط به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان تعلق می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به برخی تحرکات مشکوک و شیطنت های ایالات متحده در منطقه، تاکید کرد: مسئولیت عواقب هرگونه ماجراجویی احتمالی بر عهده واشنگتن خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۳:۱۰    
رهبر جمهوری خواهان سنا با رای گیری بسته حمایتی 2هزار دلاری به خانواده های آمریکایی مخالفت کرد و گفت باید به مساله تقلب در انتخابات هم رسیدگی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۵    
در دیدار سفیر عراق در تهران با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، طرفین از آغاز مجدد سفرهای زیارتی در قالب توافق مسئولان ذی ربط دو کشور استقبال کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۰    
شبکه تلویزیونی روسیه 24 امروز سه شنبه از پرتاب یک ماهواره تجسسی فرانسوی به فضا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۰    
بازار موتورسیکلت که در آبان ماه و آذر ماه روزهای پرنوسانی را تجربه می کرده است در دی ماه آرامش نسبی را تجربه می کند و قیمت ها به جز در تعداد اندکی از مدل های موتورسیکلت طی چند روز اخیر ثابت بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری ملی لبنان از زد و خورد بین تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی مقابل دانشگاه آمریکایی در بیروت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۰    
حسین ابراهیمی گفت: اصولگرایی را فقط در اسم اصولگرا نمی دانیم بسیاری مدعی اصولگرایی هستند که اصلا اصولگرا نیستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۵    
کانال توئیت پرس نوشت: مخالف پوتین ضمن رد تقاضای مسوولان زندان روسیه برای بازگشت، گفت: سارقان، فریبکاران و قاتلان در کشور ما حاکمند و باید آنها را بیرون کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۰    
مقام های صهیونیستی می گویند نخست وزیر این رژیم سفرش به امارات و بحرین را که قرار بود در اول ماه ژانویه انجام شود به عقب انداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سکوت خواص را بازکننده میدان برای دشمن توصیف و بیان کرد: آنچه در سال 88 نظام را تا لب پرتگاه سقوط کشاند، سکوت خواص بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۵    
وزیر نیروی ایران در دیدار با نخست وزیر عراق بر آمادگی ایران در عمل به تعهدات و ازسرگیری صادرات گاز به عراق تأکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۵    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی و رد کلیات لایحه اصلاح قانون تجارت الکترونیکی و تسهیل ارائه خدمات دارویی به روش الکترونیکی در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۰    
رییس خانه احزاب در نامه ای به محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در راستای پیشنهادات و نظرات خانه احزاب ایران پیرامون طرح اصلاح قانون انتخابات و تعیین شرایط نامزدهای ریاست جمهوری نوشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۰    
رییس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال درباره توقیف اموال فدراسیون توسط شرکت شستا توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۵    
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به تحریم های اروپا، ورود کارمندان ارشد امنیتی و اطلاعاتی از آلمان به خاک خود را ممنوع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۰    
محسن مسلمان بازیکن سابق پرسپولیس در دیدار امروز سایپا در برابر صنعت نفت دچار مصدومیت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۰    
معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: همه دارندگان سهام عدالت به منظور بهره مندی از مزایای این سهام باید در سامانه سجام ثبت نام و کد بورسی دریافت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۵    
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه گفت که کشورش مخالف اعمال تحریم های یکجانبه علیه ایران از سوی آمریکا و غرب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۰    
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در 9 ماه گذشته (فروردین تا آذر) یک هزار و 427 مورد بازدید از مراکز عرضه قلیان در استان انجام و 501 قلیان سرا در این مدت پلمب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا مهرویلا سنگین است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۰    
منابع عراقی از هدف قرار گرفتن کاروان لجستیک ائتلاف آمریکایی در این کشور خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۵    
پاکستان شناسایی گونه جدید و جهش یافته کرونای انگلیسی در این کشور را تایید و اعلام کرد: چند شهروند بازگشتی از انگلیس به کرونای جدید مبتلا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۹:۲۵    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: واکسن کرونای ساخت داخل در برابر جهش ویروسی مثل جهش انگلیسی فعلا معلوم نیست مقاومتش تا چه زمان باشد، اما اثر بخش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۵    
رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر با عنوان تک و پاتک برجامی نوشت: برجام تک ایران برای تغییر توازن در نظم امنیتی جهان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۰    
وزیر بهداشت با بیان اینکه ویروس کرونا چموشی های جدیدی در دنیا دارد و به جای خموشی به سمت چموشی و سرکشی می رود، گفت: بنابراین باید خودمان را مجهزتر و برای روزهای سخت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۰    
رئیس جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به پیشرفت های بزرگ و شگرف کشورمان در حوزه فناوری نانو آن را حرکتی غرورآفرین خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۵    
هوآوی، پتنت (Patent) یا حق اختراع جدیدی را ثبت کرده که می تواند عملکرد و دوام باتری گوشی هوشمند را متحول کند. هوآوی قصد دارد از گرافن در تولید باتری استفاده کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است تیمش با نوع بازی که ارائه می کند در آینده موفق خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۵    
دو نماینده مجلس، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۵    
برخی از شهروندان ممکن است پیامک هایی مبنی بر جریمه شدن به دلیل حضور در محلی دریافت کنند که هرگز در آن زمان مشخص در آن محل حضور نداشته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۰    
انتخابات آمریکا که روندی پیچیده دارد و پس از پایان رای گیری 13 آبان ماه وارد مراحل پیچیده دیگری نیز شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتلی خبر داد که پس از ارتکاب جنایت، به محل وقوع جرم بازگشته بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۵    
صلاح العبیدی، سخنگوی رهبر جریان صدر عراق امروز، سه شنبه اعلام کرد، جریان صدر به دنبال دستیابی به 100 کرسی در انتخابات پارلمانی آینده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۰    
دیدار دو تیم سایپا و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با تساوی و صدرنشینی زردپوشان خوزستانی به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۰    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: در بازی ماشین سازی و سپاهان تا دقیقه 77، داور 5 پنالتی گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۰    
بر اساس گزارش برخط شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت برای همه گروههای جامعه ناسالم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۰    
هنوز زیاد فاصله نگرفته ایم از دورانی که واکمن ها همراه آدم ها بودند و بعدش هم MP3 آمد که جای کمتری می گرفت اما تعداد آهنگ ها یا فایل های صوتی بیشتری می توانستی بشنوی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۰    
گروه ویژه اقدام مالی یا FATF در سال های اخیر 37 توصیه اجرایی و 4 اقدام تقنینی را به ایران ارائه داده است تا وارد لیست سیاه نشود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۵    
کارشناس معاینات بالینی سازمان پزشکی قانونی گفت: صدور مجوز سقط درمانی دارای شروطی است، برخی ابهاماتی را در این زمینه مطرح کرده و تصور می کنند که پزشکی قانونی براساس تشخیص یا اختلال ژنتیکی احتمالی مجوز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۵    
حادثه آتش سوزی ساختمان اداری در خیابان بخارست تهران منجر به نجات 35 نفر از افراد این ساختمان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۰    
دومین دوران مهاجم اسپانیایی- برزیلی در اتلتیکومادرید به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۵    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه کلیات لایحه بودجه سال 1400 به تصویب کمیسیون تلفیق مجلس رسیده است، گفت: بودجه سال 1400 از نظر دولت یک بودجه واقع بینانه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۵    
ماه ها از توقیف اموال فدراسیون فوتبال در ازای طلب دو میلیون یورویی این شرکت در قبال شستا می گذرد و حالا خانمی خود را نماینده این هلدینگ معرفی و اعلام کرده ساختمان این فدراسیون برای پوشش بدهی فدراسیون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۰    
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق در خصوص بدهی این کشور بابت خرید برق، گفت: پرداخت آن به صورت تهاتر انجام شده است و به زودی وارد کشور می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۵    
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: ریشه تغییر در رفتار مردم و چرخش به سمت اصولگرایان، دین ستیزی، ارزش ستیزی و تقابل با مبانی و اصول مورد تأکید حضرت امام و رهبری و حرکت به سمت ساختارستیزی بود
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۵    
میرسلیم یا بادامچیان؛ کدام یک نامزد حزبی مؤتلفه در 1400 می شوند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۵    
فعال رسانه ای اصولگرا در توئیتی سوالی از رئیس ستاد اجرایی فرمان امام پرسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۵    
رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و به شایعه پیوستنش به شبکه قمار واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۰    
"آیا آمریکا و چین به سمت جنگ سرد بعدی جهان حرکت می کنند؟ بسیاری اینگونه فکر می کنند و سخت است که بعد از چهار سال پرتلاطم ایرادی به آنها گرفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی کرملین امروز (سه شنبه) گفت، بازتاب های سیاستمداران درباره یک جانشین برای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اغلب کاملا بی اساس هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۵    
وزیر سابق اطلاعات می گوید: عامل وابسته به رژیم صهیونسیتی ترور شهید فخری زاده 2 ماه قبل از اجرای عملیات از کشور خارج شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۵    
نشریه ورایتی در جدیدترین پیش بینی خود از شاخه بهترین فیلم اسکار 2021، فیلم سرزمین آوارها ساخته کلوئی ژائو را همچنان به عنوان بخت نخست معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۰    
منابع مختلف رسانه ای از قبیل خبرگزاری آناتولی گزارش دادند، زلزله ای با قدرت 6.3 ریشتر مناطقی از کشور کرواسی را لرزانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۵    
اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 به کلیات این لایحه رای دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۰    
روحانی قانون ساماندهی مهدهای کودک را ابلاغ کردرییس جمهوری مصوبه جلسه 834 شورای عالی انقلاب فرهنگی برای انتقال نظارت بر مهدکودک ها به وزارت آموزش و پرورش را برای اجرا ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۵    
دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران زمان معرفی میزبان جام ملت های آسیا 2027 را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۰    
رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با رئیس شورای عالی قضایی عراق، گفت: اجرای بدون تبعیض و بدون استثناء عدالت، سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران در خصوص مجازات آمران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۵    
وزیر امور خارجه اوکراین با اشاره به این که طرف های ایرانی و اوکراینی در مذاکرات بررسی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی سرسختانه مذاکره می کنند، بر برقراری عدالت در این ماجرا تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۰    
"بایدن فرصت آن را خواهد داشت که یک رئیس جمهور تحول آفرین باشد تا ناهنجاری های چهار سال گذشته را به هنجار نزدیک کند."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۰    
نشریه گاردین انگلیس با نزدیک شدن به موعد پایان کار دولت دونالد ترامپ به پر تکرارترین و مشهورترین کلمات و عباراتی که در طول ریاست جمهوری او شنیده شده و ما را به یاد این دوران می اندازند، پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۵    
معاون برنامه ریزی درسی و تولید بسته های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره علت حذف نام مولانا از شعری در کتاب فارسی پایه نهم توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۵    
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از نابسامانی و ترافیک در سطح معابر تهران با وجود شیوع بیماری کرونا، انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی افزایش سقف وام مسکن را منوط به ایجاد ثبات در بازار کرده بود، اکنون آمار از توقف رشد ماهانه قیمت مسکن که می تواند نویدبخش بازگشت آرامش به بازار باشد ،حکایت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی دولت اصلاحات به تزریق واکسن ایرانی کرونا به دختر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۵    
رئیس شورای رقابت اعلام کرد طی بررسی های صورت گرفته، فرمول قیمت گذاری برای بخشی از خودروها تغییر کرده است و بر اساس متوسط قیمت بازار، قیمت گذاری انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۰    
خودرو تارا محصول اصلی شرکت ایران خودرو است که آینده این شرکت را خواهد ساخت البته روشن نشدن این خودرو در زمان رونمایی بسیار حاشیه ساز شد اما خودرو تارا از کجا آمده است و مشخصات فنی این خودرو چیست؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در گفت وگویی به آخرین تحولات سیاسی ایران و عراق و منطقه از جمله ترور سردار سلیمانی و حملات اخیر به سفارت آمریکا پرداخت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال تطبیق اصلاحیه قانون مالیات بر خانه های خالی با قانون قبلی برای اعمال مالیات هستیم گفت: حدود 1 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۵    
2 هزار درخت در پارک ملی کرخه برای ایجاد سیل بند قطع شد. برای تکمیل این طرح 3 هزار درخت دیگر منطقه حفاظت شده کرخه نیز قرار است قطع شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۰    
چهلمین مرحله از طرح "رعد" صبح امروز سه شنبه 7 مرداد با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران در مرکز پلیس پیشگیری پایتخت برگزار شد و رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 670 تبهکار در طرح رعد 40 خبر داد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۰    
سال 2020 سالی تحت سلطه بیماری همه گیر ویروس کرونا بود اما همچنان دلایلی برای شادی در بسیاری از شهرها وجود داشت.
  • ۱