جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 8 دی 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 دی 1399 آفتاب نیوز 2 دی 1399 آفتاب نیوز 3 دی 1399 آفتاب نیوز 4 دی 1399 آفتاب نیوز 5 دی 1399 آفتاب نیوز 6 دی 1399 آفتاب نیوز 7 دی 1399 آفتاب نیوز 8 دی 1399 آفتاب نیوز 9 دی 1399 آفتاب نیوز 10 دی 1399 آفتاب نیوز 11 دی 1399 آفتاب نیوز 12 دی 1399 آفتاب نیوز 13 دی 1399 آفتاب نیوز 14 دی 1399 آفتاب نیوز 15 دی 1399 آفتاب نیوز 16 دی 1399 آفتاب نیوز 17 دی 1399 آفتاب نیوز 18 دی 1399 آفتاب نیوز 19 دی 1399 آفتاب نیوز 20 دی 1399 آفتاب نیوز 21 دی 1399 آفتاب نیوز 22 دی 1399 آفتاب نیوز 23 دی 1399 آفتاب نیوز 24 دی 1399 آفتاب نیوز 25 دی 1399 آفتاب نیوز 26 دی 1399 آفتاب نیوز 27 دی 1399 آفتاب نیوز 28 دی 1399 آفتاب نیوز 29 دی 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۰    
صرافی های بانک ها از صبح امروز، سیزدهم دی ماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم 25 هزار و 670 تومان اعلام کرده اند. نرخ خرید در این صرافی ها نیز 24 هزار و 670 تومان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۰    
در 15 دقیقه ابتدایی معمالات امروز(13 دی) بازار بورس، شاخص 23 هزار واحد ریزش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۰    
در جدول زیر قیمت روز محصولات ایران خودرو در بازار آزاد را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۰    
بهترین نمونه های این سبک هنری مسجد وکیل و مسجد نصیرالملک است که کاشی کارهای شیراز به آن مسجد صورتی هم می گویند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۲۰:۰۰    
جنگل های هیرکانی که از آن به عنوان موزه طبیعی یاد می شود؛ با قدمت 25 تا 50 میلیون سال، از ارزشمندترین جنگل های جهان است که در حد فاصل استان های شمالی ایران تا جنوب شرق کشور جمهوری آذربایجان واقع شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۰    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیرا،ز با تاکید بر آمادگی همگان برای مقابله با موج جدید بیماری کرونا گفت: باید مراقب سالمندان و افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند، باشیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۵    
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک انبار احتکار با بیش از 2 هزار حلقه لاستیک و تیوپ خارجی در شهرکرد کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۵    
استاد تمام ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر این که به طور کلی 30 درصد از جانباختگان کرونا، مبتلا به هیچ بیماری زمینه ای خاص و شناخته شده ای نیستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۰    
مرد جوان که در دادگاه اتهام چهار قتل را انکار کرده بود لب به اعتراف گشود و جزئیات قتل دو دختر جوان خود را شرح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۵    
هم اکنون 90 درصد گاز کشور در جنوب تولید می شود، اما 67 درصد مصرف در نواحی شمالی کشور است؛ استان های آذربایجان شرقی و غربی، نواحی شمالی کشور، استان های گیلان و مازندران و استان های خراسان شمالی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۵    
رئیس پلیس فتا استان بوشهر مهم ترین عامل گرفتاری افراد در دام کلاهبرداران اینترنتی و سوءاستفاده از اطلاعات مالی شهروندان به عنوان حساب واسط ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۵    
محلی که پارتی برگزار شده در کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین قرار دارد و جزو زیارتگاه های مشهور شناخته می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۵    
رئیس حوزه قضایی رودهن از دستگیری و بازداشت 15 دختر و پسر در یک پارتی مختلط شبانه در رودهن در این روزهای کرونایی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۰    
یک نماینده مجلس با اشاره به این که دژپسند باید برای پاسخگویی درباره وضعیت نامشخص هفت تپه در صحن علنی مجلس حاضر شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۰    
نماینده مردم تهران: اگر چه سایت های اینترنتی به ناچار مجبور به حذف قیمت های خودرو و مسکن شدند اما در غیاب قیمت ها در سایت های اینترنتی، باز هم شاهد افزایش روز افزون قیمت ها در بازار بوده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۵    
کشتی ماهیگیری اونگای روسیه با 19 ملوان روز دوشنبه در آبهای قطبی شمال این کشور غرق شد و امدادگران تنها توانستند 2 تن از ملوانان را نجات دهند در حالی که از 17 تن دیگر هنوز اثری نیافته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۰    
توافق تجاری لندن با بروکسل که پس از 9 ماه مذاکره حاصل شد، به بریتانیا و 27 کشور عضو اتحادیه اروپا اجازه می دهد تا به تجارت محصولات خود آنهم بدون پرداخت تعرفه و تعیین سهمیه ادامه دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۵    
بر اساس یک پژوهش مشخص شد که فعالیت ورزشی تاثیر منفی بر شاخص های التهابی ندارد و تمرینات تناوبی شدید می تواند به عنوان یک روش تمرینی ایمن و قابل اجرا، برای زنان مبتلا به سرطان پستان تجویز شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۵    
رئیس هیئت تخلفات اداری کارکنان استانداری مازندران از صدور حکم انفصال از خدمت 3 نفر در جلسه هیئت تخلفات استانداری این استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۷:۴۵    
کشیدن مایع نخاعی برای بررسی مایعی که در مغز و نخاع در جریان است؛ ممکن است نشانه هایی را نشان دهد که سیستم ایمنی بدن شما در حال آسیب زدن به سیستم عصبیتان است، و این نشانه ها در ام اس اتفاق می افتد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۷:۳۵    
نماینده اهواز در مجلس در خصوص آخرین وضعیت بودجه آب و فاضلاب استان خوزستان که قرار بود از سوی سازمان برنامه اختصاص پیدا کند، توضیحاتی را ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۷:۲۵    
هفته گذشته انتشار ویدئویی از حضور فرزندان علی اکبر ولایتی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد در یک مهمانی اقتصادی در ترکیه بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۷:۱۵    
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره جزئیات اعطای وام 50 میلیون تومانی به بازنشستگان توضیحاتی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۷:۰۵    
قاب عکس سردار شهید سلیمانی در اتاق جلسه سران قوا خودنمایی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۶:۴۰    
وزیر نیرو، رئیس طرف ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و عراق سه شنبه در راس هیاتی به بغداد سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۵:۲۰    
بیرون و داخل ماهی را با آب لیموی تازه، فلفل، نمک، روغن، زردچوبه و زعفران آغشته کنید و در یحچال بگذارید تا طعم دار شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۴:۰۰    
وزارت امور خارجه انگلیس در یک عقب نشینی آشکار به وکلای نازنین زاغری اعلام کرده شهروندان انگلیسی که خارج از این کشور دستگیر می شوند حق دریافت خدمات کنسولی ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۵    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوئیس اظهار کرد: خارج از کانال سوئیس ما برای خرید واکسن کرونا به علت قرار داشتن در لیست سیاه FATF به مشکل برمی خوریم اما کانال سوئیس به همین منظور خارج از FATF ساخته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۰    
القطر در حالی به تساوی یک بر یک مقابل شاگردان ژاوی رضایت داد که بازیکن ایرانی اش خطای منجر به پنالتی انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۰    
به گفته روابط عمومی شرکت سپرده گذاری مرکزی، پول فروش سهام عدالت در روش غیرمستقیم دو روزه به حساب سهامداران واریز می شود و از ابتدای سال آینده 100 درصد سهام عدالت در پرتفوی شخصی افراد می نشیند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۵    
مهدی ترابی در زمستان از العربی جدا خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۵    
کمیته داوران فدراسیون فوتبال به جای پیگیری و کمک به ورود وی ای آر به فوتبال کشورمان شروع به تزریق بی رویه و افراطی داوران جوان و کم نام و نشان به مسابقات لیگ برتر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۰    
رئیس اتحادیه مرکزی تعاونی های تولید روستایی کشور با اشاره به مشکلات بازار میوه و تره بار و افت وخیزهای آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۵    
شاگردان برندان راجرز با یک امتیازی که در خانه تیم کریستال پالاس گرفتند، به رده دوم لیگ برتر انگلیس صعود کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۲:۵۵    
معاون سابق باشگاه پرسپولیس صحبت های افشاگرانه درباره پاداش آسیایی و جذب اسپانسر انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۵    
احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که گفته می شود که اگر شما رد صلاحیت شوید، قصد دارید اسراری را افشا کنید، آیا چنین چیزی درست است؟ گفت: در خصوص انتخابات ان شاالله در وقتش صحبت خواهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۰    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که احتمالا مجمع تشخیص تا اوایل بهمن در مورد لوایح FATF تصمیم گیری خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۵    
رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد: محدودیت ها تا زمان محو و یا کنترل کامل بیماری کرونا تداوم خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۲:۰۵    
جیک سالیوان نوشت: صدور احکام عربستان سعودی برای لُجین الهذلول به دلیل صرف استفاده از حق جهانی خود، ناعادلانه و نگران کننده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۲:۰۰    
سازمان الحشد الشعبی عراق خبر برخی رسانه های منطقه درباره صدور حکم علیه مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۵    
سرمربی آنتورپ در یک قدمی امضای قرارداد با باشگاه شانگ های SIPG چین قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۵    
یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس خطاب به وزارت ورزش گفت: مسئولیت فاجعه جان باختن 12 نفر از هموطنان عزیز ما با اولین برف زمستانی با کیست؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۰    
منبعی امنیتی از حمله به کاروان لجستیک ائتلاف آمریکایی در استان الدیوانیه عراق خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۵    
وزیر امورخارجه ایران در تماس تلفنی امروز ( دوشنبه ) آرا آیوازیان همتای ارمنستانی خود گفت که تهران در دوره جدید برای توسعه همکاری های اقتصادی با ایروان آمادگی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۵    
سخنگوی فعلی حزب اعتماد ملی از رد صلاحیت خودش، آقای ابوالحسنی، حسین کروبی (فرزند مهدی کروبی) و مهدی کروبی برای عضویت و دبیر کلی حزب اعتماد ملی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۰    
حبیب الله عالی پور، اولین ورزشکار ایلامی که در سطح کشور موفق به گرفتن مدال شده بود، پس از تحمل مدت ها بیماری امروز هشتم دی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۵    
مرحله سوم طرح رمز دوم پویا در راستای استانداردسازی الگوی پیامک رمز پویا از امروز در تمام بانک ها اجرا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۵    
رییس مجلس شورای اسلامی درباره جلسه سران قوا مورد بررسی قرار گرفت با بیان اینکه یکی از مباحث مورد بحث امروز در خصوص موضوع تحریم بود، تاکید کرد: خنثی سازی تحریم در اولویت ما قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۰:۴۵    
دستگاه قضایی عراق از پیشرفت در تحقیقات مربوط به پرونده ترور سردار سلیمانی و المهندس خبر داد و اعلام کرد که این حکم بزودی صادر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۰:۴۰    
صبح امروز جلسه ای با حضور وزیر بهداشت و فرمانده سپاه در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد و آنچه در تصاویر اصلی این جلسه در پشت سر آنها خودنمایی می کرد، جای خالی تصویر امام خمینی بود!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۵    
شرکت ملی گاز اعلام کرد: وزارت برق عراق بابت واردات گاز بیش از معادل پنج میلیارد دلار به شرکت ملی گاز ایران بدهکار است که مبلغ سه میلیارد دلار آن در بانک عراقی TBI مسدود و غیرقابل استفاده مانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۰    
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: بازار خودرو همچون هفته های گذشته راکد است و هیچ خرید و فروشی انجام نمی شود، چرا که بازار دیگر جذابیتی برای دلال ها ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۹:۵۵    
بادمجان سفید برای نخستین بار در شهرستان میناب از توابع استان هرمزگان تولید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۹:۵۰    
رئیس جمهور به همه استانداران کشور دستور داد که اقدامات خود را برای ایجاد کارخانه نوآوری در استان هایشان تسریع ببخشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی، افزایش تحرک ارتش آمریکا در منطقه را نمایشی پدافندی و ناشی از ترس به دلیل شرارت های گذشته خواند و تصریح کرد: این اقدامات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۹:۱۵    
استاندار خوزستان در نامه ای به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد که احداث کارخانه قند با هدف حفاظت بهینه از اثر جهانی چغازنبیل و حرایم آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۰    
هنر نمد مالی ریشه در تاریخ کهن ایران دارد و نمد در لغت به معنی نوعی پارچه ضخیم است که از الیاف در هم پیچیده بویژه پشم گوسفند بر اثر فشار و رطوبت تهیه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۵    
رییس قوه قضاییه گفت: امروز وحدت و انسجام میان قوا و همه نهادهای حاکمیتی یک ضرورت و راهبرد اساسی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۵    
منابع آگاه از نامه استعفای حجت نظری ، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: امتحانات پایان ترم بهمن ماه 99 در دانشگاه های سراسر کشور به صورت مجازی برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۸:۲۵    
فرمانده ستاد کرونای استان تهران از لغو امتحانات حضوری دانش آموزان تهرانی در تمامی پایه ها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۸:۲۰    
هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک با شکست استقلال خوزستان مقابل رایکا بابل و شکست پارس جنوبی جم مقابل هوادار تهران پیگیری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۰    
این اتفاق در زندانی که با نام "پوئرتو 3" شناخته می شود رخ داده است. این زندان در "پوئرتو دسانتا ماریا" در نزدیکی "کادیز" در جنوب غربی اسپانیا رخ داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۰    
تدارکات تیم شهدای بابلسر در حین انجام وظایفش قبل از شروع بازی با میلادمهر تهران به علت ایست قلبی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۵    
رئیس جمهور بی اثر کردن تحریمها و شکستن آن، لایحه بودجه 1400 و واکسن کرونا را سه محور گفت وگو سران سه قوه نام برد و تاکید کرد که در هر سه مورد اتفاق نظر داشتیم و نسبت به شیوه ها هم نظراتمان نزدیک به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۰    
برای تهیه پاناکوتا ابتدا یک و یک دوم پیمانه شیر را داخل قابلمه ای بریزید و روی حرارت قرار دهید تا گرم شود ولی مراقب باشید نجوشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۵    
پژوهشی تازه این موضوع را مطرح می کند که افرادی که تنها یک نخ سیگار در روز مصرف می کنند نیز می توانند به نیکوتین اعتیاد پیدا کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۰    
ماه سرد شامگاه 30 دسامبر، آخرین و سیزدهمین قرص ماه کامل است که در سال 2020 میلادی دیده خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۷:۱۰    
برگزاری یک پارتی در داخل حرم حضرت موسی (ع) بین قدس و اریحا که با مشارکت ده ها جوان ساکن قدس اشغالی همراه بود خشم فلسطینی ها را به همراه داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۵    
با توجه به محدودیت های کرونایی، ورود با خودروهای شخصی از تهران ممنوع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۵    
مقام های محلی در ایالت سند پاکستان قرار نیست از تصمیم دادگاه کراچی مبنی بر آزادی چهار مظنون به آدم ربایی و قتل یک خبرنگار آمریکایی در 2002 تبعیت و آنها را آزاد کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۰    
تا یک هفته آینده ظرفیت های جدید و باقیمانده برای مسکن ملی در شهرها و استان های مختلف و تاریخ بازگشایی سایت برای ثبت نام مجدد را اعلام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۰    
همزمان با افزایش شیوع ویروس کرونا در ایران طب سنتی و مراجعه ایرانیان به عطاری ها افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۰    
مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی با بیان اینکه ما مسوولان باید یاد بگیریم مسائل را بدون تقابل، درگیری و نگران کردن مردم حل و فصل کنیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۰    
پس از 81 روز از درگذشت محمدرضا شجریان، سنگ آرامگاهِ استاد آوازِ ایرانی، آماده نصب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۵    
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در کلان شهرهای کشور، خواستار نظارت جدی سازمان محیط زیست بر منابع آلودگی هوا در کلانشهرها شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۵    
یکی از چهره های نزدیک به سردار سلیمانی می گوید: حدود 10 سال پیش که سوار هواپیما با ایشان به کرمان می رفتم، از ایشان سوال کردم که برای فرماندهی سپاه شما مطرح هستید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۰    
عباس عبدی با انتشار توئیتی به اظهارات اخیر سخنگوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت ها در انتخابات 1400 واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۰    
بیش از 8 هزار لیتر مشروبات الکلی توسط سازمان اطلاعات سپاه کهگیلیه و بویراحمد کشف و شناسایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: فردی در شهرستان داراب، توسط برادر همسرش به قتل رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه ویروس جدید پشت دروازه های کشور است، گفت: همواره باید آماده بوده و مرزها را بسیار قوی کنترل کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۵    
گفته می شود حذف نام مولانا مربوط به شعری در کتاب درسی و گذاشتن عنوان شاعری به جایش به موضوع بحث برانگیز حذفیات و تغییرات کتاب های درسی ربطی ندارد و بر این اساس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۵    
نشست مشترک سران قوا به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۰    
جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور آیین نامه اجرایی قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران را که به منظور صیانت از منافع ملت ایران با رفع موثر تحریم ها و اجرای کامل برجام به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۰    
شاخص کل در بازار بورس امروز (دوشنبه) 18 هزار 129 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به عدد یک میلیون و 437 هزار واحد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۵    
این وسیله نقلیه که "نورو آر 2" نام دارد فاقد پدال، فرمان و اتاقی برای سرنشینان است و تنها برای انتقال کالا و خریدهای روزانه ساخته شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۰    
مونوپولی نام یک بازی است که توسط شرکت برادران پارکر و به صورت بسته بندی توسط شرکت هزبرو آمریکا ساخته و پخش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۰    
سازمان هدفمندی یارانه های اعلام کرد: چهاردهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24:00 روز چهارشنبه دهم دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۰    
دادگاه تخصصی کیفری در ریاض ، فعال سعودی را به اتهام مشارکت در تعدادی از فعالیت های جنایی طبق قانون مبارزه با جرایم تروریسم و تامین مالی آن محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۰    
تصاویری از بازیگوشی دو توله پلنگ و مادرشان در جنگل های برفی مازندران منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۰    
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: در ارتباط با پرونده شهید حاج قاسم سلیمانی 48 متهم شناسایی شدند و اقدامات لازم برای تحت تعقیب قراردادن آن ها انجام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۰    
"اما" درباره این عکس نوشته است: "من دوربین ام را روی نردبان قرار دادم و تایمر را برای زمان عکس گرفتن تنظیم کردم. اکنون این عکس در سال 2020 برای شما ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۵    
مجموعه توچال روز جمعه، 12 دی تعطیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۵    
صحبت از گذشته ها حالا شاید دیگر درد زیادی دوا نکند، به غیر از آن که درس عبرتی برای آیندگان شود تا آنهایی که شایستگی دارند، روی صندلی مدیریت فدراسیون فوتبال ایران بنشینند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن ارائه توصیه هایی به خانم های باردار در روزهای کرونایی، گفت: بهتر است این افراد تا حد امکان از منزل خارج نشوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۵    
برخی رسانه های عراقی دیروز یکشنبه در خبری غیر رسمی اعلام کردند؛ ابوجهاد الهاشمی که پیش از این ریاست دفتر عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق را بر عهده داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۰    
دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته پایانی آذر ماه مجوز 127 تک آهنگ و 11 آلبوم موسیقی را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۰    
"سباستین آریستوتلیس" و "کارل یوهان سورنسن" از این پناهگاه در دمای منفی 16 درجه سانتی گراد در جزیره گرینلند استفاده کردند و برای مشابه شدن شرایط با زندگی در ماه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی هیات منصفه مطبوعات از رسیدگی به دو پرونده مطبوعاتی در روز یکشنبه 7 دیماه 1399 در شعبه 3 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از گذشت یک روز از نظرسنجی پرهوادارترین باشگاه های آسیا نتایج موقت را اعلام کرد.
  • ۱