یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 16 اسفند 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 1 اسفند 1399 آفتاب نیوز 2 اسفند 1399 آفتاب نیوز 3 اسفند 1399 آفتاب نیوز 4 اسفند 1399 آفتاب نیوز 5 اسفند 1399 آفتاب نیوز 6 اسفند 1399 آفتاب نیوز 7 اسفند 1399 آفتاب نیوز 8 اسفند 1399 آفتاب نیوز 9 اسفند 1399 آفتاب نیوز 10 اسفند 1399 آفتاب نیوز 11 اسفند 1399 آفتاب نیوز 12 اسفند 1399 آفتاب نیوز 13 اسفند 1399 آفتاب نیوز 14 اسفند 1399 آفتاب نیوز 15 اسفند 1399 آفتاب نیوز 16 اسفند 1399 آفتاب نیوز 17 اسفند 1399 آفتاب نیوز 18 اسفند 1399 آفتاب نیوز 19 اسفند 1399 آفتاب نیوز 20 اسفند 1399 آفتاب نیوز 21 اسفند 1399 آفتاب نیوز 22 اسفند 1399 آفتاب نیوز 23 اسفند 1399 آفتاب نیوز 24 اسفند 1399 آفتاب نیوز 25 اسفند 1399 آفتاب نیوز 26 اسفند 1399 آفتاب نیوز 27 اسفند 1399 آفتاب نیوز 28 اسفند 1399 آفتاب نیوز 29 اسفند 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۵    
دکتر مهدیزاده، متخصص تغذیه با حضور در برنامه پزشک شما از شبکه شما درمورد بیماری چاقی توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۰    
چندی پیش آسیه اسدزاده بازیگر تئاتر و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش مدعی شد که با مرحوم علی انصاریان نامزد بوده است و متنی احساسی در این خصوص منتشر کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
در حالیکه دولت ایتالیا اخیرا مانع از صادرات واکسن آسترازنکا شده، کمیسیون اتحادیه اروپا نیز این تصمیم مناقشه برانگیز را تائید کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد که ماموران انتظامی، سه شرور و اوباش سابقه دار و عامل سلب آسایش ساکنان محدوده بیمارستان شهید مدنی کرج را دستگیر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۰    
گل شب بو، زنبق، گل خشک، گل همیشه بهار و نرگس از جمله گل های کاشته شده در منطقه حمیدیه در استان خوزستان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۵    
قدیمی ترین شیوه فراهم سازی زیرانداز که تاکنون شناخته شده نمدمالی است نمد نوعی بافته سنتی زیراندازی است که با پشم تولید می شود. نمد را با ایجاد فشار و رطوبت و حرارت، موجب درهم رفتن الیاف پشمی می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۵    
دبیر کل نهضت آزادی از تماس موسوی و رهنورد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۰    
ششمین دوره رقابت های آلیش مردان قهرمانی کشور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۰    
جشنواره برلین با اختصاص 30 هزار یورو، یک فیلم به نام چیزهایی که تو می کشی را به پیمان معادی سفارش داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۵    
این بسته کمک مالی چک های هزار و 400 دلاری را به اکثر خانواده های آمریکایی که درآمد سالانه آن ها در دوران کرونا کاهش یافته است اختصاص می دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۵    
عباس کیارستمی برای دریافت نخل طلا روی صحنه جشنواره کن رفته بود که کاترین دنو، بازیگر مشهور فرانسوی به طرفش آمده و با او روبوسی کرد...این اتفاق در داخل کشور با نقد و حرف و حدیث فراوان همراه شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۵    
تیم استقلال با نتیجه یک بر صفر برنده این دیدار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۰    
پایگاه خبری آمریکایی الحره به نقل از یکی از مسئولان دفتر برهم صالح رئیس جمهوری عراق ادعا کرده که آیت الله سیستانی مرجع عالی مذهبی این کشور برای دیدار با پاپ فرانسیس شرط گذاشته بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۵    
تیم فوتبال بایرن مونیخ، شکست دو بر صفر مقابل دورتموند را به برتری چهار بر دو تبدیل کرد تا با کامبکی تماشایی به صدرجدول بازگردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۷:۲۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تا پایان سال جاری با ارسال 400 هزار دوز واکسن دیگر از بهارات هند سرجمع تعداد واکسن کرونای روسی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۵    
نمایندگان مجلس با تصویب ماده واحده لایحه بودجه سال 1400 کل کشور، دخل و خرج کشور در سال آینده را مشخص کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۵    
تیم فوتبال پورتو در دیدار خارج از خانه مقابل ژیل ویسنته به برتری دو بر صفر دست یافت. گل دوم پورتو با پاس مهدی طارمی به دست آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: نشریه معتبر فارن پالسی در مقاله ای نوشت ماجراجویی های خارجی آمریکا منجر به مشکلات امنیتی در داخل این کشور شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۵    
علی مطهری با بیان آنکه به صورت مستقل در انتخابات 1400 شرکت می کنم، گفت: از نظر فکری نیز اصولگراها از بعضی مواضع فرهنگی من خیلی استقبال می کنند و اصلاح طلبان چندان راضی نیستند و در بعضی مواضع اجتماعی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۰    
کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تصمیم گرفت دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 در ماه مارس را لغو کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۰    
فرمانده عملیات راهبردی ونزوئلا از برگزاری رزمایشی بزرگ با مشارکت حدود ششصد هزار نفر جهت تقویت بنیه دفاعی ارتش ونزوئلا خبر داد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۰    
در حال حاضر مراکز تعمیری وجود دارد که نگرانی های ما را در مورد تعمیرات لوازم خانگی از بین برده است، زیرا دیگر نیاز به حمل آن نیست به این صورت که تکنسین های مجرب و دوره دیده خود را به محل ما می فرستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۰    
مدیرعامل پارک ارم گفت: تصمیم نهایی جهت انتقال بچه شامپانزه باغ وحش ارم به خارج از کشور گرفته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۰    
نورنیوز نوشت:در ادامه به اصطلاح میانجی گری ها میان ایران و طرف های برجامی، سیمون کاوونی وزیر خارجه ایرلند قرار است فردا یکشنبه به تهران سفر کرده و با مقامات کشورمان دیدار کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۰    
عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه اینترنتی رای الیوم با اشاره به سرعت تحولات در منطقه و جهان تاکید کرد در پی گزارش آمریکا درباره قتل روزنامه نگار عربستانی در استانبول ترکیه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۵    
یکی از همکاران پزشک در گناباد پس از تزریق واکسن روسی دچار علائم گوارشی و در مدفوع او خون دیده شد. هر واکسنی دارای عوارضی است و این موضوع بعید و دور از انتظار نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۵    
رییس کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی گفت: طبق بررسی های انجام شده، ترس از بیمارستان مهم ترین علت تاخیر در مراجعه مبتلایان به کرونا به مراکز درمانی و بیمارستانها در مشهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۵    
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: برابر مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی این استان ممنوع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۰    
تخریب ساخت و ساز های غیرقانونی در اراضی معروف به کلاک اغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۰    
بارش برف در واپسین روزهای زمستان، ارتفاعات الیگودرز در شرق لرستان را سفید پوش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۵    
منطقه چال منار با آثار تاریخی و طبیعت بکر یکی از مناطق منحصر به فرد در بخش چلو شهرستان اندیکا است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۰    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در سال 98، 900 استاد از ایران خارج شده اند. استادی هست که 40 سال استاد تمام است و حقوقش 14 میلیون تومان است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۰    
منطقه چال منار با آثار تاریخی و طبیعت بکر یکی از مناطق منحصر به فرد در بخش چلو شهرستان اندیکا است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۰    
وزیر ارتباطات از آغاز ثبت نام برای دریافت 60 گیگ اینترنت رایگان برای معلمان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۵    
جنگل های بلوط چهارمحال و بختیاری با مساحت 311 هزار هکتار، بیش از پنج هزار سال عمر می کنند و گونه غالب آن ها بلوط ایرانی یا بلوط غرب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۵    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه امنیت، یکپارچگی، صلح و آرامش در عراق مورد توجه جدی و اولویت ایران است، گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: متاسفانه وضعیت کرونا در قم در حال گسترش بوده و از سوی دیگر توجه نکردن به مباحث بهداشتی توسط برخی از همشهریان را نیز شاهد هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۰    
مهاجم استقلال تهران گفت: همه یک هدف داریم که برای آن می جنگیم و امسال فقط به قهرمانی فکر می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۵    
رییس فدراسیون جودو پس از حمله قلبی و چند ساعت بستری شدن در بیمارستان مدرس، از بیمارستان مرخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۰    
با اینکه تولید، توزیع و تزریق واکسن های کووید- 19، نوید دهنده بازگشت تدریجی به زندگی عادیست، اما بازارهای جهانی با فروش سالانه به ارزش ده ها میلیارد دلار برای شرکت های داروسازی ایجاد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۵    
مقام های بلغارستان اعلام کردند که پرواز ایرفرانس در مسیر حرکت از پاریس به سمت دهلی نو به علت رفتار جنون آمیز یک مرد هندی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بلغارستان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۵    
نمایندگان مجلس کلیه بانکها و مؤسسات اعتباری غیربانکی را موظف کردند برای احداث و نوسازی 400 هزار واحد مسکن روستایی و شهری در شهرهای کمتر از بیست و پنج هزار نفر جمعیت نسبت به پرداخت 3میلیون و 600 هزار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۵    
معاون اول رییس جمهوری گفت: دولت آمریکا باید این مهم را بپذیرد که رویکرد اعمال تحریم های ظالمانه در ارتباط با ایران اثرگذار نیست و باید مسیر منطق و عقلانیت را در پیش گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۰    
وزیر خارجه درگذشت پدر محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۰    
در اوایل نیمه دوم بازی استقلال و فولاد، بازیکنان دو تیم در یکی از صحنه ها درگیری داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۰    
درحالیکه نخست وزیر روسیه از ابتلای مشاور رئیس جمهور کشورش به کرونا خبر داد، کرملین اعلام کرد که ماکسیم اورشکین دیدار چهره به چهره ای با پوتین نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۰    
دیدار دو تیم ذوب آهن و ماشین سازی تبریز با برتری شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۰    
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم پنجمین دوره دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۵    
دیدار تیم های فوتبال استقلال و فولاد با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید تا فرهاد مجیدی در اولین بازی اش بعد از قبول دوباره هدایت این تیم پیروز شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۵    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: نرم افزار طراحی شده برخط "ریسک من" میزان سلامتی و مقاومت فرد در برابرویروس کرونا را مشخص می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۰    
لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران در دیدار با علی اکبر ولایتی، پیام رئیس جمهور روسیه در پاسخ پیام رهبری را تقدیم وی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۰    
به نظر می رسد بازگشت زلاتان به تیم ملی سوئد قطعی شده باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۰    
شورای دولت بلژیک تصمیم گرفت چهار مجوز صادرات سلاح از منطقه والون در جنوب این کشور به گارد ملی عربستان را به حالت تعلیق درآورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۵    
رییس سازمان بورس درباره واریز سود سهام عدالت و چرایی پایین بودن رقم آن گفت: سود تعیین شده یعنی200 هزار تومان، سود شرکت ها در سال 98 است و قطعا سودآوری شرکت ها در سال 99 بسیار بیشتر بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۵    
دبیرکل سازمان ملل بر پایبندی مستحکم جهت تلاش به نفع مردم سوریه و همکاری با دمشق تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: فردی که با جعل عنوان، خود را متخصص تغذیه معرفی کرده بود، شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی حداقل حقوق کارکنان دولت، در سال 1400 را مبلغ 3میلیون و 500 هزار تومان تعیین کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۰    
نخست وزیر موقت لبنان در سخنرانی اشاره کرد: بعد از فروپاشی و نگرانی از عدم حمایت از کشور در برابر خطرات، لبنان به مرز انفجار رسیده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۰    
مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا در اظهارنظری درباره واکسن روسی، گفت که داده های اسپوتنیک V را بررسی کرده و این واکسن به نظر او بسیار خوب بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۰    
وزیر دفاع آمریکا از ارائه بسته جدید نظامی به اوکراین در گامی جهت تقابل با روسیه خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
یک کارشناس بازار مسکن معتقد است که اگر هزینه های زمین، ساخت و حتی سود متعارف را از قیمتهای فروش مسکن بیرون بیاوریم نرخهای فعلی در مناطق مختلف تهران دست کم بین 15 تا 20 درصد حباب دارد که به جیب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
رییس فدراسیون جودو به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۰    
قیمت انواع وانت زامیاد در بازار تهران اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۰    
درحالی که قیمت هر دلار امریکا از ابتدای روز تا کنون کاهشی 480 تومانی را تجربه کرده و به نرخ 24 هزار و 276 تومان رسیده است، بازار ساز در ارائه سیگنال به بازار کمی محتاطتر از قبل عمل می کند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۵    
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان که به عراق رفته طی توئیتی از ناصریه در شهر باستانی اور، محل تولد حضرت ابراهیم از جزئیات برنامه هایش گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۰    
مراسم خاکسپاری زلاتکو کرانچار با حضور جمعی از چهره های سرشناس فوتبال کرواسی از جمله بلاژویچ، زلاتکو دالیچ، زوران مامیچ، مارکو ملیناریچ، آنته ساسیچ و بسیاری از مربیان دیگر کرواسی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۰    
تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز (شنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه 6 بر یک آلومینیوم اراک را از پیش رو برداشت و هم امتیاز با پرسپولیس و تنها به واسطه تفاضل گل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من دیروز هم گفتم ما در نیم فصل اول مقابل آلومینیوم بازی سختی داشتیم، اینها اتفاقات نادر فوتبال است و این گونه نیست آلومینیوم 6 گل بخورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۵    
در اینجا پنج نکته به منظور ایجاد یک تبلیغ چاپی شگفت انگیز که به درد هر کسب و کاری میخورد آورده ایم؛
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۰    
تیم فوتبال تراکتور توانست با نتیجه 2 بر یک نساجی را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۰    
علی دهباشی می گوید: مشکل کرونای من به علت بیماری آسم قدیمی قدری نگران کننده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی گفت، ترکیه نه تنها در اقتصاد و سیاست، بلکه در زمینه نظامی و دفاعی نیز باید قدرتمند باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۰    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران به مناسبت بیست و دومین سالگرد بهره برداری از متروی تهران و حومه با تقدیر از تلاش های پرسنل این شرکت گفت: متروی تهران اکنون جزء ایمن ترین متروهای جهان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۰    
خانم کانی تاناکا به عنوان پیرترین فرد ژاپنی در جهان قصد دارد مشعل المپیک توکیو را در ماه می /اردیبهشت و خرداد 1400 / به اندازه 100 متر حمل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه عراق در مصاحبه تلویزیونی با شبکه العربی قطر در پاسخ به سوالی درباره پیام های سیاسی سفر پاپ و مطالبات وی و همچنین میزان آمادگی دولت مصطفی الکاظمی برای عملی کردن انتظارات رهبر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۵    
دادستانی کل افغانستان تایید کرده که سید محمود سادات، رئیس دادستانی بخش مبارزه با جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی در شهر لشکرگاه مرکز ولایت هلمند کشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: هر زمانی که یاد درگذشت کرانچار بیفتم گریه ام می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۵    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران به مناسبت بیست و دومین سالگرد بهره برداری از متروی تهران و حومه با تقدیر از تلاش های پرسنل این شرکت گفت: متروی تهران اکنون جزء ایمن ترین متروهای جهان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۰    
تیم های سایپا و نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا هر 2 تیم همچنان در حسرت برد در هفته های اخیر باقی بمانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۰    
تیم فوتبال گل گهر سیرجان در شهرآورد استان کرمان مقابل مس رفسنجان متوقف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۰    
رییس فدراسیون جودو به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۰    
فراز کمالوند، بهزاد نوشادی و صالح مصطفوی قرارداد خود را با استقلال به امضا رساندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار خارج از خانه مقابل صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل رضایت داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: با قاطعیت می گویم که تا آنجا که من مطلع هستم یک دلار از پول نفت در این میان تلف نشد و نه تنها فردی مثل بابک زنجانی که افرادی بسیار کوچکتر از او نیز به وجود نیامدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۵    
براساس مصوبه مجلس، حق السهم پرداختی شرکتهای اینترنتی از سال 1400، به میزان 10 درصد افزایش خواهد یافت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۰    
رییس دفتر رییس جمهور در واکنش به اظهارات اخیر برخی افراد و مراجع غیرمسئول در زمینه مذاکرات هسته ای و رفع تحریم ها گفت: تصمیم گیری در حیطه مسائل ملی و مهم کشور از قبیل پرونده هسته ای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به وظیفه این سازمان در بررسی ابعاد همه جانبه بیماری کرونا بر بخش های مختلف اقتصادی بر لزوم شناسایی اثرات این بیماری بر تدوین برنامه هفتم توسعه تأکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۵    
ترکیب استقلال مقابل فولاد در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده در عراق گفت: ایران به حق خود می رسد و این فشارهای غیرمنطقی کاهش می یابد و امیدواریم این منابع جهت تسهیل فعالیت های اقتصادی هزینه شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: درباره تخصیص سهمیه بنزین نوروزی مازاد بر سهمیه ماهانه، هیچ تصمیمی ازسوی هیات دولت به وزارت نفت ابلاغ نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۰    
استاندار خوزستان، با بیان جزئیات، از قرنطینه این استان به دلیل شیوع بالای کرونا در آن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۵    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از عملکرد ناموفق در امر گلزنی رضایت خود را از این باشگاه گرفت تا دنبال تیم جدید باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۵    
سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در بیست و سومین سفر استانی خود پنجشنبه (14 اسفند) به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی به مرکز استان آذربایجان غربی سفر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۰    
سه سوال ملی از وزرای دولت در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۵    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در حوزه بهداشت و درمان خوزستان، درگذشت دو تن از کارکنان حوزه سلامت استان به علت ابتلا به ویروس کرونا را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۵    
تهیه کننده چاق و لاغر درگذشتعلی اصغر آزادان تهیه کننده باسابقه مجموعه های تلویزیونی همچون چاق و لاغر درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۰    
زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی تیم میلان در ادامه جنجال آفرینی های چند وقت اخیرش، به خاطر گرفتن یک موتورسیکلت برای رسیدن خودش به یک برنامه، مورد انتقاد واقع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۰    
قورباغه های درختی ماده آمریکایی با پر کردن ریه های خود از هوا می توانند صداهای مزاحم اطراف را کاهش دهند تا صدای درخواست جفت گیری از قورباغه های نر را تشخیص دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۰    
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که همچنان تنش در بازار مرغ وجود دارد و به نظر می رسد وعده مسولان مربوطه مبنی بر تامین بازار شب عید و کاهش قیمتها هنوز عملیاتی نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه به دنبال عادی انگاری شرایط بیماری در هفته گذشته نیز شاهد تداوم روند کاهشی در میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور بوده ایم، گفت: استان های کردستان ...
  • ۱