جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۸:۳۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 29 اسفند 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 1 اسفند 1399 آفتاب نیوز 2 اسفند 1399 آفتاب نیوز 3 اسفند 1399 آفتاب نیوز 4 اسفند 1399 آفتاب نیوز 5 اسفند 1399 آفتاب نیوز 6 اسفند 1399 آفتاب نیوز 7 اسفند 1399 آفتاب نیوز 8 اسفند 1399 آفتاب نیوز 9 اسفند 1399 آفتاب نیوز 10 اسفند 1399 آفتاب نیوز 11 اسفند 1399 آفتاب نیوز 12 اسفند 1399 آفتاب نیوز 13 اسفند 1399 آفتاب نیوز 14 اسفند 1399 آفتاب نیوز 15 اسفند 1399 آفتاب نیوز 16 اسفند 1399 آفتاب نیوز 17 اسفند 1399 آفتاب نیوز 18 اسفند 1399 آفتاب نیوز 19 اسفند 1399 آفتاب نیوز 20 اسفند 1399 آفتاب نیوز 21 اسفند 1399 آفتاب نیوز 22 اسفند 1399 آفتاب نیوز 23 اسفند 1399 آفتاب نیوز 24 اسفند 1399 آفتاب نیوز 25 اسفند 1399 آفتاب نیوز 26 اسفند 1399 آفتاب نیوز 27 اسفند 1399 آفتاب نیوز 28 اسفند 1399 آفتاب نیوز 29 اسفند 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۱:۵۰    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان از امدادرسانی به یک فرد سقوط کرده در ارتفاعات سراب یاس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۵    
عمارت تاریخی هفت بنگله بندر بوشهر در 25 اسفند 1379 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۱۵    
همزمان با آغاز سال 1400 شمسی، لشکر 23 نیروی زمینی و دژبان کل ارتش در همکاری با شهرداری تهران، آیین لحظه تحویل سال جدید را با شلیک توپ به صورت نمادین و اجرای سرود ملی ایران و سرود های حماسی در میدان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۴۵    
شاخص دلار در یک قدمی فتح 92 واحد قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۱۰    
حجت الاسلام علیرضا سلیمی در واکنش به سخنان اخیر رئیس جمهوری مبنی بر اینکه کشور در این سال ها به خوبی اداره شده و هیچکس نباید واقعیت ها را تحریف کند، گفت: آقای روحانی که خود را قرنطینه کرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۰۵    
بر اساس شواهد موجود در صورت ابتلا به بیماری کووید 19، دمای بالاتر از 37.3 درجه سانتیگراد، به عنوان یکی از علائم بیماری در نظر گرفته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۴۰    
نوروز، پیوند دیرین آدمی است با بهار طبیعت، بنابراین امسال باید سعی کنیم به این عهد در شکلی آگاهانه تر پایبند بمانیم و عیدمان را هشیارتر برگزار کنیم، چون ویروس کرونا عید نوروز ما را نمی شناسد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۳۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری پدر خشمگین که با اسلحه هر دو فرزند خود را مجروح کرده بود خبر داد و گفت: این فرد هم اکنون تحویل مراجع قضایی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۵    
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی از واریز مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان علی الحساب متناسب سازی حقوق به 3 میلیون و 600 هزار بازنشسته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۰    
فرمانده انتظامی گناوه از دستگیری 1 نفر سارق و کشف 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۳۵    
به دنبال زمین خوردن های مکرر رئیس جمهور آمریکا بر روی پله های هواپیما، کاخ سفید تاکید کرد که حال بایدن خوب است و نیازی به مراقبت پزشکی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۳۵    
هدی مثنی ، زن آمریکایی عضو گروه تروریستی داعش که در رسانه ها با لقب عروس داعش شناخته می شود، اخیرا در مستندی جدید به روایت شرایط زندگی خود در بین تروریست ها در مناطق تحت کنترل داعش در سوریه پرداخته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۷:۴۵    
پس از برگزاری نشست کمیته مطالعات جمهوریخواهان، 2 طرح جدید در کنگره آمریکا علیه ایران ارائه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۶:۵۵    
وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1400، ضمن تقدیر از خادمان حوزه سلامت و با اشاره به داغ جگرسوز شهدای والامقام مدافع سلامت و طلب آمرزش برای درگذشتگان بیماری کووید19 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۵:۴۰    
فرشید باقری با عقد قراردادی یک و نیم ساله به تیم گل گهر سیرجان پیوست و شاگرد امیر قلعه نویی در این تیم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۵:۰۵    
فیلمی یک دقیقه ای در شبکه های اجتماعی منتشر شد که تصاویری از ریخته شدن آجیل های یک مغازه دار در محله دروازه کازرون روی زمین را نشان می دهد و مردم هم بدون توجه به اصول بهداشتی مشغول جمع آوری آجیل ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۵:۰۰    
جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده سه بار در حال بالا رفتن از پله های ایرفورس وان، هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری در پایگاه مشترک اندروز در مریلند زمین خورد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۴:۴۵    
اینکه رئیس جمهوری آمریکا در سخنانش لغزش زبانی و گاف داشته باشد، امر غیرمعمولی نیست و قبلا بارها پیش آمده که او در یادآوری اسامی و یا حقایقی بسیار روشن سردرگم شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۴:۰۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری طی یادداشتی حساب به مردم ایران با بیان اینکه بابت همه رنج ها و مشقت ها و دشواری های این سال سخت از شما پوزش می طلبیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۴:۰۰    
سال 1399، نیز چون دیگر روزها و سال ها غم رفتن بی بازگشت هنرمندانی را بر دل علاقه مندان نشاند که بعضی وزنه ای بودند و روزنه ای در راهی که عمری برایش تلاش کرده بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۳:۵۵    
خورشید روز شنبه 30 اسفندماه 1399، ساعت 13 و 07 دقیقه و 27 ثانیه به نقطه اعتدال بهاری می رسد و نوروز و سال نو 1400 هجری شمسی آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۳:۴۵    
دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی نیز صبح امروز با صدور نامه ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به طرح ایجاد سازمانی با عنوان طب اسلامی واکنش نشان داده خواستار توقف چنین طرح هایی در مجلس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۳:۴۰    
معاون سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سؤالی درباره پیشنهاد رئیس جمهور روسیه برای گفتگوی زنده با همتای آمریکایی خود اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا در زمان مناسب با رئیس جمهور روسیه دیدار خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۵    
سعید خطیب زاده ، سخنگوی وزارت خارجه ایران در مصاحبه ای گفت ایران تا کنون هیچ پیام مستقیم یا غیرمستقیم از دولت جدید آمریکا دریافت نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۵    
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز گفت: با توجه به بررسی، بازبینی و اورهال قطارهای متروی تبریز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۰    
در پی اجرا حکم محکومیت قطعی فردی به نام امیر دهباشی، به دلیل شکایت استانداری از این خبرنگار، روابط عمومی استانداری بوشهر برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۰    
از دقایقی پیش پیام رسان واتس اپ و شبکه اجتماعی اینستاگرام با با اختلال مواجه شده اند و در بسیاری از نقاط جهان از جمله ایران به روز رسانی نمی شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۵    
حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، در آخرین خطبه جمعه سال 1399 که به صورت تلویزیونی پخش شد، به بیان نکاتی در خصوص اعیاد شعبانیه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۰    
رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت همسر ارجمند حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی ری شهری، از درگاه خداوند برای آن بانوی مومنه، رحمت و رضوان الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی و اجر مسألت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۵    
دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: تعداد کشته شدگان جنایت در کنگان به 8 نفر رسید و تلاش برای دستگیری قاتل ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری 12 دلال و واسطه اقتصادی که قصد توزیع 26 تن گوشت مرغ به نرخ غیر مصوب دراین استان را داشتند، خبر داد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۰    
در حساس ترین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال رئال مادرید برابر لیورپول و بایرن مونیخ برابر پاری سن ژرمن قرار خواهند گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۰    
مدیرکل بحران استانداری اصفهان گفت: کاشان در طول فقط یک نیمروز پنج مرتبه لرزید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۰    
سامیه حسن سولوهو نخستین رئیس جمهور زن مسلمان محجبه در طول تاریخ تانزانیا است که به مدت 4 سال ریاست جمهوری این کشور را عهده دار شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۰    
پزشکان از تولد اولین نوزاد جهان که بدن وی دارای آنتی بادی ویروس کرونا است خبر داده اند. این نوزاد فرزند یک مادر شاغل در بیمارستانی در آمریکاست که واکسن تزریق کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۵    
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: سرپرستان خانوار از 19 فروردین 1400 به مدت 2 ماه فرصت دارند تا املاک خود را در سامانه ثبت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۵    
سازمان هواشناسی طی هشدار شماره 135 سطح زرد هواشناسی اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
بلغارستان روز جمعه از دستگیری شش فردِ مظنون به جاسوسی برای روسیه خبر داد که گفته می شود برخی از آنها از مسئولان ارشد وزارت دفاع این کشور هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۵    
شاهزاده فیلیپ، همسر 99 ساله ملکه بریتانیا روز سه شنبه گذشته پس از ترخیص از بیمارستان به قلعه وینز بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۵    
تاکنون فروشگاه های زنجیره ای این مجموعه در 9 منطقه عملیاتی در استان های تهران، خراسان، مازندران، گیلان، آذربایجان، اصفهان، خوزستان، فارس و همدان راه اندازی شده است و مناطق عملیاتی کرمان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۰    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به اظهارات روز گذشته امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه درباره ایران پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۰    
مجلس اسپانیا با تصویب طرحی، مرگ از روی ترحم را در این کشور قانونی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده یک گاراژ در جنوب شرق تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۵    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال استعفای خود از این جمع را تکذیب کرد و گفت: همچنان پیگیر وظایف محول شده هستم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۰    
دانشمندان ناسا برای اولین بار توانستند نگاهی به عمیق ترین بخش مریخ بیاندازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبرانقلاب اسلامی در پیامی درگذشت همسر گرامی حجت الاسلام ری شهری را تسلیت گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۵    
آخرین روزهای زمستان است و ما در حالی به استقبال بهار و عید نوروز می رویم که هنوز ویروس کرونا گریبانگیر ماست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۰    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک جاعل اسکناس در شمال غرب پایتخت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۰    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با اشاره به تعلل دولت جدید آمریکا برای عمل به وعده اش مبنی بر بازگشت به برجام تاکید کرد: پنجره بایدن برای بازگشت به تعامل با ایران در حال بسته شدن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان، سفر امروز خود به ترکیه را پربار توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۵    
مستندساز کهگیلویه و بویراحمدی با لنز دوربین صحنه ای ناب و جالب از خانواده 4قلاده ای پلنگ ایرانی در دنا شکار کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۵    
مراسم تشییع شهدای مدافع حرم مهدی بختیاری و مجتبی برسنجی سرخکلایی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۵    
آیین سنتی نوروزخوانی هر سال در روز های آخر اسفند در روستا های استان گلستان با رسوم خاصی برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۵    
ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با لحظه تحویل سال 1400، در میدان آزادی تهران و بصورت نمادین توپ شلیک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۰    
در پی تنش های اخیر میان پیونگ یانگ و کوالالامپور ، وزارت خارجه مالزی به تمامی کارکنان سفارت کره شمالی دستور داد تا ظرف 48 ساعت خاک این کشور را ترک کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۰    
نیروهای مسلح یمن امروز(جمعه) بیانیه ای را درباره عملیات گسترده در عمق عربستان سعودی منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۵    
باستان شناسان این دروازه را که اولین دروازه پارسه است به نام دروازه پردیس پارسه نامگذاری کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: اغلب چالش های امنیتی این رژیم از سوی ایران ایجاد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۵    
فرماندار نهبندان گفت: انفجار واحد مسکونی در نهبندان باعث شد یک نفر کشته و چهار نفر مجروح شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۵    
طبق اعلام نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، طی یک هفته اخیر تا پیش از روز گذشته (پنجشنبه) بازار سکه و طلا همچنان آرامش نسبی خود را که از ابتدای اسفند ماه بر بازار حاکم شده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
سید حسن خمینی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد وارد انتخابات ریاست جمهوری شود و اعلام کاندیداتوری کند تاکید کرد: به این مسئله فکر نکرده ام.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
مربی سازنده وزنه برداری استان اردبیل و پدر قهرمان سابق تیم ملی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۵    
وزیر خارجه پیشین آمریکا اظهارات اخیر جو بایدن علیه رئیس جمهوری روسیه را رد کرد و گفت: او به جای عمل به لفاظی و ناسزاگویی روی آورده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه "دلال بازی و احتکار وضع بازار را به هم ریخت" گفت: سیاست های غلط در بازار ارز رایج شد و پول ملی ما تنزل یافت و گرانی بر مردم حاکم شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۵    
وزیر امورخارجه ایران در دیدار با همتای ترکیه ای خود درباره روابط دو جانبه سیاسی، تاریخ و دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی و همکاری مشترک برای مبارزه با تروریسم و تحولات سوریه گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۵    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و 786 هزار و 265 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 68 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۰    
نگاهی به آمار و ارقامِ هشت سال گذشته نشانگر سطح و میزان اثرگذاری تحریم ها بر اقتصاد ملی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۵    
هفت سین، ریشه در نگاه اندیشمندانه و امیدوارنه ی نیاکانمان به زندگی بهتر وانسانی تر داشته که همواره چشم به نوروزی و به روزی داشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۰    
هفت تن از ایرانیان زندانی در جمهوری آذربایجان در لیست مشمولین عفو نوروزی رییس جمهوری این کشور قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۵    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کسب و کار وزارت بهداشت گفت: در 2 هفته اول سال، از تعداد شهرهای قرمز و نارنجی کاسته نمی شود اما ممکن است برخی از شهرهای زرد و آبی وارد وضعیت نارنجی یا قرمز شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۵    
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و رییس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی از مبادله 15 محکوم ایرانی و 6 محکوم ترکیه ای در مرز بازرگان- دوغوبایزید خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۰    
بازیکن پرسپولیس به جمع شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۰    
اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای تاکید کرد: در مرحله بررسی مدارک آزمون استخدامی بهمن ماه، داوطلب می بایست طبق خوداظهاری مرحله ثبت نام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۰    
دو باشگاه پدیده و استقلال پس از انتقال ناموفق قاسمی نژاد به جمع آبی پوشان پایتخت، اظهارات متفاوتی داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
70 سال است که روزهای پایانی سال، به مناسبت 29 اسفندماه، سالروز ملی شدن صنعت نفت ، برای جامعه ایرانی یادآور موفقیت ملت در استیفای حق خود از بیگانگان است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۵    
در آخرین پنجشنبه سال 1399 مردم با شستشو و غبارروبی قبور اموات و گلزار شهدا این آیین را به جا آوردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از شمال غرب به کشور از اواسط روز سه شنبه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۰    
سازمان بورس و اوراق بهادار روز جمعه در اطلاعیه ای با ارایه توضیحاتی در خصوص پرداخت سود سال 98 سهام عدالت، اعلام کرد که روز گذشته 43 میلیون و 650 هزار و 618 نفر از مشمولان سهام عدالت در کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
در پی انتقادات کره شمالی از تحرکات واشنگتن و کره جنوبی در شبه جزیره کره، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا شب گذشته (پنجشنبه) در اظهاراتی تحریک آمیز به پیونگ یانگ هشدار داد که نیرو های نظامی آمریکا همین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۵    
رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه تاکنون مسئولی واکسن نزده است، گفت: تاکید رییس جمهوری اعمال نظارت کامل بر توزیع واکسن ها است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر گفت: قاتل پنچ نفر از شهروندان کنگانی شناسایی شده و اقدامات لازم جهت دستگیری نامبرده در حال انجام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۰    
جانشین رییس پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت امکان سفر در کشور را تشریح و تاکید کرد که طرح ممنوعیت شبانه تردد در تمامی شهرها اجرا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۵    
پایین زدن چند لحظه ای جوراب ساق بلند کافی بود تا تتوی حامد لک روی پایش مشخص شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۰    
دلار بیشترین صعود هفتگی خود در معاملات جهانی را به ثبت رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۰    
انتخابات ریاست جمهوری تا 3 ماه دیگر از راه می رسد و در این راستا جریانات و احزاب سیاسی از ماه ها قبل به فکر برنامه ریزی جهت حضور پرقدرت و منشأ تاثیر در انتخابات پیش رو بوده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
استاد دانشگاه و کارشناس مسائل بین الملل، تغییر شرایط در مقایسه با سال انعقاد برجام، تلاش جو بایدن برای دستیابی به اجماع در داخل آمریکا و کارشکنی های منطقه ای را از مهمترین عوامل تردید کاخ سفید در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۵    
بررسی بازار آجیل عید نوروز در سطح شهر و میادین میوه و تره بار نشان می دهد که خانواده ها برای خرید آجیل بایستی چقدر هزینه کنند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۵    
پس از اتمام کرونا، از تل آجری، دروازه پایتخت گمشده هخامنشیان، بازدید کنید؛ جایی که دروازه پایتخت گمشده هخامنشیان است؛ جایی که خاک آرام آرام از روی رازهای سر به مهر تمدن هخامنشی، کنار می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۰    
ایالات متحده و چین در اولین نشست عالی رتبه و حضوری خودشان در دولت بایدن از سیاست های یکدیگر به سختی انتقاد کردند و روابط عمیقا تیره این دو رقیب جهانی در جریان نشست علنی در آلاسکا در معرض دید قرار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۰    
دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: اصلاحات متعلق به گروهی خاص نیست، نمی پسندم عده ای به شکل غیردموکراتیک دیدگاه های خود را تحمیل کنند و از طرف اصلاحات صحبت کنند، نمی توان با ادبیات رادیکال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۰    
29 اسفند 1399 - اگر جمعه هم نبود، تعطیل رسمی بود. اما اگر از خیلی ها بپرسیم چرا 29 اسفند تعطیل است، چه بسا به عید نوروز نسبت دهند و ندانند روز ملی شدن صنعت نفت است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۰    
سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در 19 استان و ورود سامانه بارشی جدید به کشور از سه شنبه سوم فروردین خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۰    
همه شاخص های مهم بورسی آمریکا ریزش کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۰    
عباس خوشدل، نوازنده، رهبر ارکستر و آهنگساز آلبوم خاطره انگیز نیلوفرانه ، روز پنجشنبه 28 اسفند بر اثر سکته قلبی در سن 89 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۰    
زمین لرزه ای به قدرت 3 ریشتر ساعت 6 و 14 دقیقه و 57 ثانیه روز جمعه حوالی سلماس در استان آذربایجان غربی را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۵    
حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان به نامه اخیر امیر قطر پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۷:۵۵    
پروانه معصومی با تاکید بر اینکه قدر هنرمندان آنطور که باید دانسته نمی شود، آرزو کرد که در سال جدید فرهنگ و هنر تکانی به خودش بدهد و قدر سرمایه هایش را بداند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۷:۳۵    
مدافع ملی پوش پرسپولیس در توضیح بوسه اش به لوگوی الریان که جنجال بزرگی به پا کرد گفت قبل تر نشان پرسپولیس را بوسیده اما بیرونش کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۷:۲۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: عصر دیروز پنجشنبه یک نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی روستای چهارطاق پرو بسطام غرق شد و جان خود را از دست داد.
  • ۱