جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۳۳May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 23 اسفند 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 1 اسفند 1399 آفتاب نیوز 2 اسفند 1399 آفتاب نیوز 3 اسفند 1399 آفتاب نیوز 4 اسفند 1399 آفتاب نیوز 5 اسفند 1399 آفتاب نیوز 6 اسفند 1399 آفتاب نیوز 7 اسفند 1399 آفتاب نیوز 8 اسفند 1399 آفتاب نیوز 9 اسفند 1399 آفتاب نیوز 10 اسفند 1399 آفتاب نیوز 11 اسفند 1399 آفتاب نیوز 12 اسفند 1399 آفتاب نیوز 13 اسفند 1399 آفتاب نیوز 14 اسفند 1399 آفتاب نیوز 15 اسفند 1399 آفتاب نیوز 16 اسفند 1399 آفتاب نیوز 17 اسفند 1399 آفتاب نیوز 18 اسفند 1399 آفتاب نیوز 19 اسفند 1399 آفتاب نیوز 20 اسفند 1399 آفتاب نیوز 21 اسفند 1399 آفتاب نیوز 22 اسفند 1399 آفتاب نیوز 23 اسفند 1399 آفتاب نیوز 24 اسفند 1399 آفتاب نیوز 25 اسفند 1399 آفتاب نیوز 26 اسفند 1399 آفتاب نیوز 27 اسفند 1399 آفتاب نیوز 28 اسفند 1399 آفتاب نیوز 29 اسفند 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۴:۴۰    
قیمت خودرو، در بازار آزاد نسبت به روزهای گذشته با نوسان اندک همراه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۰    
وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن حمله به کشتی ایرانی شهرکرد، اعلام کرد که این حمله با موافقت آمریکا و با اجرای رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۵    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال 1400 امروز دوشنبه 25 اسفندماه پایان می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۰    
بررسی بسیاری از این موارد، به خصوص در بخش فنی و یا بدنه، از آن مواردی است که باید به کارشناسان این حوزه سپرد چرا که عدم شناسایی یکی از آن ها، می توان قیمت خودرو را خیلی بالا و یا پایین ببرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۰    
مردم در بازار ها و خیابان ها مشغول خرید عید نوروز هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۰    
بارش برف سبب کاهش دمای هوا و یخبندان در اردبیل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۰    
فرمانده انتطامی لرستان از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان منزل که مقادیری طلا، دلار و وجه نقد به ارزش بیش از 500 میلیارد ریال در پایتخت سرقت کرده بودند، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۵    
چای سبز فواید بسیاری دارد، اما نحوه و زمان مصرف آن هم مهم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، ضمن تاکید براینکه پلیس به هیچ عنوان مخالف شادی مردم نیست، با اشاره به اهمیت حفظ نظم و امنیت، اعلام کرد که هنجار شکنان چهارشنبه سوری از سوی پلیس بازداشت خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۰    
برای داشتن استخوان هایی محکم مصرف زیاد کلسیم و ویتامین دی اگرچه لازم است، اما کافی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۰    
توت ها یکی از سالم ترین غذاهایی هستند که می توانید بخورید. این گروه از میوه ها سرشار از آنتی اکسیدان ها برای کمک به کنترل رادیکال های آزاد در بدن هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۰    
یکی از شیرینی های سبک و جذاب که در روزهای منتهی به عید نوروز، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می شود، شیرینی نخودچی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۵    
اکبر عبدی هنرپیشه نام آشنا و پیشکسوت کشورمان، پس از بهبودی، به صحنه ضبط سریال روزهای آبی بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۰    
فروشگاه های غیرضروری، رستوران ها و مدارس در اکثر مناطق ایتالیا از فردا (دوشنبه) تعطیل خواهند شد و ماریو دراگی، نخست وزیر این کشور نسبت به بروز "موج جدید" همه گیری کووید 19 در ایتالیا هشدار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۵    
وزیر ارتباطات نوشت: دیدم یه پسر جوون داره ترقه می فروشه، پرت شدم به 17-18 سالگی و این صوبتا چند تا خریدم. حالا دنبال زمان مناسبم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۵    
امید برک مردی است که به عنوان قاتل سریالی در کرج بازداشت شد این قاتل بی رحم 10 زن به به قتل رسانده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۵    
با وجود آنکه مسئولان ستاد مقابله با ویروس کرونا در کشور و مازندران بر رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از هرگونه دورهمی و دید و بازدید تاکید کرده بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۰    
دوشنبه 25 اسفند اول ماه شعبان خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۵    
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دشمنان ما به دنبال تخریب جایگاه روحانیت در نزد مردم هستند، اظهار کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۵    
مدافع تیم استقلال در لیست مازاد این تیم قرار گرفته و آبی پوشان را ترک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۵    
علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد که ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها از ساعت 21 تا 3 بامداد بدون در نظر گرفتن رنگ های شهر (قرمز - نارنجی - زرد و آبی) در نوروز همچنان پابرجا خواهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۰    
گروه مقاومت عراقی موسوم به اصحاب الکهف فیلم حمله به کاروان نظامی آمریکا در الدیوانیه را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۰    
رئیس جمهور ترکیه از برگزاری رزمایش هوایی بین عربستان و یونان ابراز تاسف کرد و گفت نباید چنین اتفاقی می افتاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان با اشاره به گرفتار شدن 5 چوپان اهل روستای الهیان قوچان به دلیل بارش شدید برف به همراه گله گوسفندان خود در کوه ها گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۵    
فرماندار شهرستان قشم گفت: نصب هرگونه چادر مسافرتی در سطح جزیره قشم ممنوع است و نیروی انتظامی باید نسبت به تعطیلی تمامی منازل اجاره ای غیرمجاز قشم اقدام کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۰    
بیماری های واگیردار در طی قرن های گذشته همواره یکی از تهدیدکننده ترین عوامل سلامتی انسان ها بوده اند. در این اینفوگرافیک بیماری های واگیردار قرن بیست ویکم که نسل بشر را تهدید می کند، می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۵    
بارش برف در آخرین روزهای سال مردم بجنورد را غافلگیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۰    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بر روی آقای رئیسی اتفاق نظر کامل است، یعنی آمدن ایشان وحدت را محقق می کند، اما دعواها سر این است که ایشان نپذیرد و بعد بخواهیم نفر بعد را انتخاب کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۰    
شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی در گزارشی به چگونگی پیدایش و مرگ طرح گام در برابر گام و نواقص و چالش هایی که این طرح داشت پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۰    
چانه زنی های دستمزد 1400 همچنان ادامه دارد اما آخرین اخبار حکایت از پیشنهاد کارفرمایان مبنی بر افزایش 37 درصدی دریافتی کارگران دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۰    
تیم فوتبال بایرن مونیخ شنبه شب درچارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم بوندسلیگا وردربرمن را شکست داد و سه امتیاز دیگر به اندوخته های خود اضافه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۰    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تغییرات مولفه های دفاع و امنیت گفت: چهره دنیا در حال تغییر و تحول و جنگ های آینده متفاوت با گذشته بوده و نگاه به دفاع و امنیت و مولفه های تاثیر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای گزارش های اخیر درباره توافق محرمانه با همسرش درباره انتصاب مقام های ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۰    
معترضان شهر پورتلند که پیش از این به علت حضور در خیابان ها درپی قتل جورج فلوید و مخالفت با نژادپرستی در آمریکا معروف شده بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۵    
رئیس جمهور موقت سابق بولیوی امروز، شنبه به همراه دو وزیر سابق به اتهام خیانت، توطئه چینی و فساد بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۰    
مهاجم فرانسوی با دبل برابر اوئسکا اجازه نداد رئال مادرید شکست بخورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۰    
دبیرکل و جمعی از اعضای حزب مردم سالاری عصر روز جمعه 22 اسفند ماه در حسینیه جماران با حجت الاسلام و المسلمین دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۵    
مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه در پی وقوع بهمن تردد در محور کرج-چالوس مسدود شده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۵    
حرف های هری، نوه ملکه انگلیس و همسرش مگی مدتی است که به یکی از مهمترین عناوین نخست روزنامه های امروز جهان و به ویژه انگلیس بدل شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۰    
ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه 1400 کل کشور، امشب به مجلس ارسال شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران گفت: 100 تن مرغ منجمد احتکار شده در یک سردخانه واقع در بخش کهریزک شهرستان ری کشف و ضبط شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۵    
پس از اینکه بیماران کرونایی در اردن به دلیل قطع شدن اکسیژن شان جان خود را از دست دادند پادشاه اردن امروز شنبه از بیمارستان دولتی "السلط" بازدید و رئیس بیمارستان را توبیخ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۵    
محمد عزت پور و رامین فرج نژاد با کسب عنوان پنجم مشترک به کار خود در مسابقات قویترین مردان جهان در بحرین پایان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۰    
مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت:ما به بازیکنی مثل آرمان رمضانی نیاز داشتیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۰    
تسنیم نوشت: آیت الله سید رضی مرعشی از علمای حوزه علمیه دعوت حق را لبیک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۵    
در اولین نشست خبری معاون سیما که به منظور تشریح برنامه های نوروزی برگزار شده بود، یک سوالی ورزشی مهم مطرح شد که پاسخی مبهم داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۵    
وزارت راه و شهرسازی از آغاز ثبت نام متقاضیان برای واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر زلزله زده سی سخت خبر داده و البته اطلاعاتی درباره تعداد واحدها یا تفاوت این طرح با نوسازی واحدهای خسارت دیده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۰    
زنیت در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر روسیه در روز گلزنی سردار آزمون دیدار مقابل احمد گروژنی به پیروزی پرگل دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۰    
با از سرگیری معاملات در ابتدای هفته جاری ریزش قیمت ها در بازار خودرو از سرگرفته شد و این ریزش قیمت ها بیشتر در بین خودروهای گروه پراید محسوس بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۵    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: نوع پیدایش واکسن فایزر آمریکا هم مسئله دار بود به این شکل هنوز تایید رسمی نشده اما به شدت علاقه مند به فروش آن بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۰    
در حالی که برخی دیپلمات ها در سازمان ملل فاش کردند، رایزنی هایی میان اعضای شورای امنیت از جمله روسیه جهت رسیدن به راه حلی سیاسی برای جنگ سوریه بر اساس قطعنامه 2254 این شورا در حال انجام هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهوری و نخست وزیر ارمنستان امروز، شنبه نشستی را برگزار کرده و به برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام برای برون رفت از بحران سیاسی کشور پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۰    
سرمربی یوونتوس درباره وضعیت ستاره پرتغالی و شایعه جدایی اش از این تیم صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۰    
تحقیقات جنایی برای دستگیری مردان ناشناسی که راننده یک خودروی پژو را پشت فرمان خودرواش به قتل رسانده بودند، آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۰    
گزارش نشریه کوریره دلو اسپورت حاکی از آن است که باشگاه یوونتوس در حال انجام محاسباتی است تا اطمینان حاصل کند که در صورت قطع همکاری با کریستیانو رونالدو از نظر مالی دچار ضرر و زیان نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۵    
در پی بالاگرفتن اختلافات بر سر کنترل مرزی با ایرلند شمالی، کمیسیون اروپا می خواهد علیه دولت انگلیس به خاطر نقض برگزیت شکایت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۰    
شکایت از دفع بی اختیارادرار با فعالیت فیزیکی، سرفه، عطسه و یا هر فعالیتی که با افزایش فشار داخل شکمی همراه است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۰    
یک روزنامه نزدیک به نخست وزیر رژیم صهیونیستی فاش کرد که ولی عهد سعودی در تلاش است تا پس از در اختیار گرفتن امکان مقدس در مکه و مدینه منوره با صرف پول گزاف تولیت مسجد الاقصی را نیز تحت کنترل خود در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۰    
سیستوسکپی که در واقع اندوسکپی مثانه از طریق مجرای ادرار است، توسط ابزاری به نام سیستوسکپ انجام میشود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۵    
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه وزش شدید باد پدیده غالب جوی تا پایان هفته است گفت: در هفته جاری بارش قابل ملاحظه ای در استان نداریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۵    
نحوه فعالیت بانک ها و موسسات اعتباری کشور در روزهای پایانی امسال و ایام نوروز اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۰    
وزیرخارجه یونان از گام های هسته ای ترکیه، همسایه خود به شدت ابراز نگرانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۰    
امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر امروز به بازی تنیس روی میز پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۰    
بیانیه تفصیلی مصطفی آجورلو نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در خصوص انتخابات دهم اسفندماه منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۰    
از برترین آثار فریدون آسرایی می توان به قطعه سلام اشاره کرد، به نوازندگی سعید حضرتی، نوازنده مطرح ویولن کشور و ترانه ای از حسین غیاثی که این کار را به برترین و قویترین ملودی سال 1388 تبدیل کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۵    
رییس کل دادگستری مازندران گفت که حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ، رئیس قوه قضائیه فردا یکشنبه به مازندران سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۰    
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه نسبت به سانسور محصولات خبری روسی ازسوی یوتیوب و شبکه اجتماعی اینستاگرام هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۰    
در این مطلب می تواند ثروتمندترین کودکان جهان را مطالعه کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۰    
احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به عضویت زردپوشان اصفهان در آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: گزارش های دریافتی حمله خرابکارانه به کشتی کانتینربر ایران که در تناقض آشکار با حقوق بین الملل و حقوق دریاها قرار دارد، تایید می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۵    
ارنست مونیز" وزیر انرژی سابق امریکا گفته بود تنها ده هفته برای آمریکا به منظور پیشرفت دیپلماسی جدی با ایران وجود دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۵    
شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه) 22 هزار و 554 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 229 هزار واحد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۵    
کامران باقری لنکرانی وزیر اسبق بهداشت ودرمان کشور بابیان اینکه پرونده الکترونیک سلامت الزام قانونی و عقلی دارد، تاکید کرد: معماری پرونده الکترونیک، معماری مناسبی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۵    
قیمت انواع آجیل و خشکبار ویژه عید نوروز در میادین میوه و تره بار شهر تهران اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۵    
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه امیدی به بازگشت رای به سود فوتبال ایران در ماجرای میزبانی مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی در بحرین دارد یا خیر گفت: اگر راستش را بخواهید نه، امیدی ندارم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۰    
یک منبع آگاه گفته که "الکس" اکنون در میامی به تنهایی زندگی می کند. گفته شده آنان به تازگی از هم جدا شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۰    
اتحادیه اروپا که با شرکت داروسازی انگلیسی -سوئدی استرازنکا به دلیل تاخیر در تحویل واکسن دچار اختلاف شده است برای واردات واکسن کووید-19 از خارج از اتحادیه اروپا تلاش می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۰    
هواپیماهای جنگنده ترکیه صبح امروز شنبه با ورود به حریم هوایی عراق، مواضع گروهک پ.ک.ک را هدف قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۰    
بازیکن فصل گذشته پرسپولیس به استقلال پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۵    
در حالی که با تغییر معاون سیما در نیمه مهر ماه امسال، برخی رسانه ها تغییر مدیران تلویزیونی را هم پیش بینی کرده بودند، حالا با تایید ضمنی این خبر در نشست اعلام برنامه های نوروزی تلویزیون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۵    
وکیل دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: طبق آنچه این باشگاه ادعا کرده باید چیزی هم پرداخت کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۰    
برخی این گمانه زنی را مطرح کرده که "تیفانی ترامپ" مصرف کننده ماری جوانا است. تیفانی اخیرا با "مایکل بولوس" ثروتمتد نامزد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۵    
رییس گروه بهداشت حرفه ای معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: هر ساله با نزدیک شدن ایام پایانی سال بازار فعالیت های مربوط به نظافت منازل و استفاده از مواد شوینده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بازگشایی محور فیروزکوه و تعدادی دیگر از محورهای مسدود شده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
در سانحه رانندگی برای اتوبوس تیم نوشهری بازیکن زیر 23 سال این تیم از دنیا رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
معاون آموزش سازمان آتشنشانی کرمانشاه برخی نکات ایمنی برای پیشگیری از بروز حوادث در شب چهارشنبه آخر سال را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
گروه طالبان اما شمار سربازان کشته شده را 10 نفر اعلام و گفته است که یک نظامی این پایگاه را به اسارت گرفته و دو تانک و سلاح و مهمات زیادی را با خود برده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۵    
روستای درک با جاذبه گردشگری در سواحل مکران در جنوب شرقی ایران قرار دارد و سواحل مکران در طول دریای عمان گسترده شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۵    
رییس پلیس فتای پایتخت از دستگیری پیک یک رستوران که اقدام به کپی اطلاعات کارت بانکی مشتریان و برداشت از آن کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از دستگیری یکی از مدیران کل ادارات خراسان شمالی به اتهام تخلفات گسترده مالی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۰    
لحظه شماری برای تعیین تکلیف دستمزد 1400 شروع شده است؛ گرچه ساختار شورایعالی کار، ناکارآمد و معیوب است و کفه ی ترازوی آن به سمت تمایلات کارفرمایان سنگین تر است و اگرچه کارگران توان و قدرت چانه زنی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۵    
میزان پایین فروش و تعداد کم مخاطب سینماها در هفته گذشته بر لزوم انتخاب فیلم های جذاب در اکران نوروز تاکید دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی شورای نگهبان درباره احتمال تایید صلاحیت محمود احمدی نژاد توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۰    
در شرایطی که در مقطعی از سال زمزمه ساخت سری هفتم از سریال پایتخت به گوش می رسید، در نهایت تلویزیون نوروز 1400 به پخش قسمت های جدید و باقیمانده از فصل ششم این سریال اکتفا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۵    
براساس آخرین پایش هواشناسی مازندران از ایستگاه های باران سنجی، ارتفاع برف در برخی نقاط استان به حدود 70 سانتیمتر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۵    
تصویری زیبا از حال و هوای برفی حرم امام رضا(ع) در آستانه ورود به سال جدید را ببینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۰    
در جوامع مختلف از ورزش به عنوان وسیله ای برای پیشگیری از بیماری ها، بهبود سلامتی و احساس خوب داشتن استفاده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت نسبت به آغاز سفرها و مهمانی های نورزی اظهار نگرانی کرد و گفت: اقدام به سفر و برپایی مهمانی ها در تعطیلات، همگی زنگ خطری جدی در ایجاد خیز چهارم بیماری در کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۵    
یکی از اصلی ترین نگرانی های زنان باردار در این ایام ابتلا به کرونا و تأثیر کرونا بر جنین است؛ کالج امپریال لندن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص نامه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به جوزف بورل، هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام، توضیحاتی ارائه کرد.
  • ۱