جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 12 اسفند 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 1 اسفند 1398 الف 2 اسفند 1398 الف 3 اسفند 1398 الف 4 اسفند 1398 الف 5 اسفند 1398 الف 6 اسفند 1398 الف 7 اسفند 1398 الف 8 اسفند 1398 الف 9 اسفند 1398 الف 10 اسفند 1398 الف 11 اسفند 1398 الف 12 اسفند 1398 الف 13 اسفند 1398 الف 14 اسفند 1398 الف 15 اسفند 1398 الف 16 اسفند 1398 الف 17 اسفند 1398 الف 18 اسفند 1398 الف 19 اسفند 1398 الف 20 اسفند 1398 الف 21 اسفند 1398 الف 22 اسفند 1398 الف 23 اسفند 1398 الف 24 اسفند 1398 الف 25 اسفند 1398 الف 26 اسفند 1398 الف 27 اسفند 1398 الف 28 اسفند 1398 الف 29 اسفند 1398 
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۷    
پویش بانوان بندرعباسی در راستای پیشگیری از همه گیری بیماری کرونا (کووید 19) و کمک به تهیه اقلام بهداشتی، باعث راه اندازی یک کارگاه تولید ماسک و لباس بهداشتی در بندرعباس شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۵:۳۴    
کارشناس مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: بدلیل کمبود و گرانی مواد ضد عفونی کننده در روز های اخیر ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۸    
انجمن ایمنی بزرگراه آمریکا سال 2019 را یکی از مرگبارترین سال ها از نظر کشته شدن عابران پیاده طی 30 سال گذشته اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۲    
بانک رفاه در راستای گسترش خدمات الکترونیک، بهبود کیفیت و افزایش رضایت مشتریان، نرم افزار جدید موبایلی رمزساز رفاه (Refah OTP) مبتنی بر سیستم عامل iOS را منتشر کرد. ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۲    
دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خانواده کارمند مرحوم بانک رفاه دلجویی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۲    
آخرین آمار ابتلا و فوتی کروناویروس جدید در کشور اعلام شد. به گفته معاون بهداشت وزارت بهداشت 835 نفر از هموطنان ظرف 24 ساعت گذشته به کرونا مبتلا شده اند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۲    
آنگلا مرکل پس از حضور در یک جلسه کاری، اقدام به دست دادن با وزیر کشور کرد، که به دلیل رعایت نکات بهداشتی مقابله با ویروس کرونا با امتناع این مقام مسئول مواجه شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۷    
خانه ها در سواحل هوور بیچ هامبورگ در ایالت نیویورک بر اثر باد و باران های سرد یخ زدند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۹    
2 انبار بزرگ دستکش پزشکی احتکار شده در شورآباد کهریزک کشف شد. در این 2 انبار تعداد 28 میلیون انواع دستکش پزشکی و سایر تجهیزات احتکار شده کشف و مقرر شد ظرف 48 ساعت در میان بیمارستان ها و مراکز درمانی ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۶    
یکی از قرارگاه های جهادی نیروی زمینی ارتش جهت مقابله با ویروس کرونا از ابتدای شیوع تا کنون بیمارستان هاجر تهران است. در حال حاضر بخش های مختلف این بیمارستان قرنطینه و در اختیار بیماران کرونایی است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۸    
با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رسیدگی های هیات های حل اختلاف، مجامع تشکل های کارگری، کارفرمایی و ضرورت حضور و غیاب کارگرانی که از بیمه بیکاری استفاده می کنند تا پایان فروردین به تعویق افتاد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۲    
رئیس کمیته پول، بانک و بازار سرمایه مجلس شورای اسلامی می گوید بانک مرکزی با تاخیر 68 روزه در ابلاغ دستورالعمل حذف سود مرکب، مانع اجرای این قانون شده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۳    
وزارت خارجه هند روز سه شنبه سفیر ایران در دهلی نو را به خاطر توئیت وزیر خارجه ایران درباره خشونتهای سازمان یافته علیه مسلمانان در هند فراخواند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۶    
سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی با اشاره به بررسی دو مرحله ای وضعیت مشمولان طرح حمایت معیشتی در خرداد و آذر هر سال، تاکید کرد که لیست مشمولان این طرح خرداد99 دستخوش تغییر خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۷:۳۱    
وزیر دفاع آمریکا از آغاز روند خروج نیروهای این کشور از خاک افغانستان ظرف 10 روز آینده خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۴:۳۸    
ذبیح الله مجاهد اعلام کرد: با پایان دوره کاهش خشونت در افغانستان حملات طالبان به نظامیان افغان آغاز شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۳:۰۴    
رییس انجمن تغدیه ایران، گفت: یکی از راه های بسیار مهم انتقال غیر محسوس ویروس کرونا به داخل منازل، نان های سنتی هستند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۱:۳۲    
داستان پرسپولیس و آنتونی استوکس به نقطه پایان غیر قابل انتظاری رسید؛ دستگیری این بازیکن در فرودگاه گتویگ لندن.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۰:۳۴    
وب سایت ضدانقلاب رادیو فردا طی خبری مدعی شد: ستاد اجرایی فرمان امام در ماجرای احتکار و بحران ماسک دخیل بوده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۱    
سوئد تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در ایران، پرواز هواپیماهای ایران ایر به مبداء و مقصد این کشور را به حالت تعلیق درخواهد آورد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۱    
هنوز بحث سرپرستی تیم استقلال تمام نشده است. سعید رمضانی بعد از یک بار قهر و استعفا با درخواست مجیدی دوباره ماند و به فعالیتش در این تیم ادامه داد، اما به نظر می رسد حضور او همچنان قطعی نیست.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۱    
در میان حجم انبوه اخباری که این روزها درباره ویروس کرونا منتشر می شود، اخباری هستند که کمتر دیده می شوند، اما جامعه را امیدوار به شکست این ویروس می کنند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۵۳    
رئیس سرویس حمایت از مصرف کننده روسیه بر آمادگی کشورش برای کمک به جمهوری اسلامی ایران در زمینه تامین نیازهای دارویی و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۹    
الکلاسیکو با تمام جذابیت هایش به پایان رسید و قاب ماندگار از این دیدار دست های بالا رفته بازیکن آلمانی رئال لحظه ارسال پاس گل اول است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۳۶    
در خواست 2 و نیم میلیارد تومانی شیخ دیباته از باشگاه استقلال، سوژه انتشار کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در صفحه طنز و کارتون شهرونگ شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۳۶    
معاون درمان وزارت بهداشت، به تشریح ابعاد طرح بسیج ملی شکست کرونا در کشور پرداخت.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۲۷    
بیت کوین سال 2020 را با انفجار قیمت بی سابقه ای آغاز کرد به گونه ای که قیمت آن تا ده هزار دلار بالا رفت اما ماندگاری بیت کوین در اوج مدت زیادی به طول نیانجامید و این ارز دیجیتال در خلاف مسیر پیش بینی ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۲۳    
وضعیت عمومی خانم فاطمه رهبر که از چند روز پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری شده بود، بهبود یافته است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۹    
کمیسیون ریاست جمهوری ونزوئلا مسئول بازسازی و دفاع شرکت ملی نفت (PDVSA) امروز (دوشنبه) اعلام کرد، دو تن از مدیران این شرکت به اتهام انتقال اطلاعات محرمانه به آمریکا بازداشت شدند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۰    
وزیر خارجه کشورمان در توئیتی ضمن تشکر از حمایت های سازمان بهداشت جهانی و کشورهای دوست، برخی اقلام فوری مورد نیاز بیماران کرونایی در ایران را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۲    
مهاجم فرانسوی در 500 حضور برای رئال عملکرد چشمگیری در کارنامه خود ثبت کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۴    
گروهی از بسیحیان ناحیه جماران، داوطلبانه و روزانه حدود هزار بسته مواد غذایی برای بیماران بستری شده در بخش قرنطینه مربوط به کرونای بیمارستان مسیح دانشوری تهیه می کنند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۹    
وزرای خارجه ایران و عراق امشب در گفتگویی تلفنی درباره آخرین تحولات مناسبات دوجانبه و شیوع ویروس کرونا گفتگو کردند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۶    
بانو کریمی مادر شهیدان محمد حسین و داوود فهمیده پس از تحمل سالها دوری از فرزندان شهیدش به آنها پیوست.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۷    
وزیر دفاع آمریکا امروز (دوشنبه) در جریان کنفرانسی خبری گفت، ارتش آمریکا تامین کمک های بشردوستانه بیشتری به مردم ادلب را در نظر دارد اما ترکیه در جریان عملیات نظامی اش در این منطقه از حمایت هوایی ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۹    
فرماندار قشم از ممنوعیت کامل تردد غیربومیان به این جزیره خبر داد و گفت: تنها تردد ساکنان و خودروهای حامل اقلام ضروری مجاز است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۱    
چین از آمادگی کشورش برای کمک به ایران در مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داده و اعلام کرده است که تیمی متشکل از پنج متخصص از انجمن صلیب سرخ چین در تاریخ 29 فوریه وارد تهران شدند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۷    
در حالی که شهروندان آمریکایی از بیم ویروس کرونا با هجوم به فروشگاه های این کشور در پی خرید ماسک هستند، مقامات وزارت بهداشت ایالات متحده تاکید دارند که افراد سالم برای محافظت از خود در برابر کرونا ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۴    
سفیر ایران در پاریس با اشاره به حضورش در مرکز بحران دولت فرانسه گفت: مقرر شد همکاری ها و هم افزایی بین دو طرف در چارچوب تبادل اطلاعات و یافته ها و ارسال کمک های لازم در حد توان ادامه یابد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۶    
اداره کل مدیریت بحران استانداری قم در اطلاعیه ای اعلام کرد مراکز حوزوی قم تا پایان هفته جاری تعطیل است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۲    
ایالات متحده دو شرکت روسیه را از فهرست تحریم های خود خارج کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۴    
خبرنگار ایتالیایی مدعی شد که سرمربی سابق استقلال احتمال دارد هدایت کالیاری را برعهده بگیرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۵    
ولادیمیر پوتین به دنبال سقوط سنگین قیمت نفت تا پایین ترین سطح 1 ساله خود گفت: قیمت های کنونی نفت خام برای اقتصاد روسیه قابل قبول است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۷    
در پی شیوع ویروس کرونا و تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان های اختصاص داده شده برای مبتلایان به این ویروس در شهر قم ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۳    
گزارش منتشرشده در یک رسانه آمریکا گمانه زنی هایی را درباره نقش آفرینی دو چهره مطرح حزب دموکرات در کناره گیری یکی از نامزدهای مهم این حزب از رقابت های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش می کشد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۴    
فرانسه، آلمان و انگلیس اعلام کردند که قصد دارند برای جلوگیری از شیوع سریع کووید 19 بسته ای حمایتی را برای ایران ارسال کنند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۵    
مربی اسپانیایی در 3 باشگاه معتبر اروپایی 29 جام و عنوان معتبر را کسب کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۱    
عربستان سعودی روز دوشنبه از ثبت اولین مورد ابتلا به کرونا در این کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۷    
باشگاه پرسپولیس خواهان دریافت جزئیات رای کمیته انضباطی فیفا در خصوص پرونده ماریو بودیمیر شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۸    
وزیر خارجه ایران موج خشونت سازمان یافته علیه مسلمانان در هند را محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۴    
نخستین مجموعه مستند درباره زمانه و زندگی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای آماده پخش شد و تحت عنوان خامنئی از شبکه المنار لبنان روی آنتن می رود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۱    
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: در تلاش هستیم در کمترین زمان ممکن به ابهامات پاسخ دهیم تا با توافق با فیفا انتخابات را در موعد مقرر برگزار کنیم.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۱    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۱    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از فوت یک نفر بر اثر انفجار گاز شهری در قم خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: ویروس کرونا با اراده و همبستگی ملی و با اقدامات پیشگیرانه قاطع و عملی مهارشدنی است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۱    
تیم گیتی پسند اصفهان با پیروزی پنج به دو مقابل سن ایچ ساوه به بازی فینال لیگ برتر فوتسال راه یافت.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۷    
مدیر کل سازمان بهداشت جهانی در واکنش به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه ها مبنی بر پنهان کاری ایران در مسئله آمار قربانیان ویروس کرونا ، گفت ساز و کارهای مستقل این نهاد، چنین ادعایی را تأیید نمی کند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۸    
وزارت خارجه سوریه از پاسخ دندان شکن به ارتش متجاوز ترکیه خبر داد و تحرکات اردوغان را تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی دانست.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۶    
نخستین محموله سازمان بهداشت جهانی باهدف مقابله ومبارزه با شیوع ویروس کرونا به ایران ارسال شد.همراه این محموله تیمی از متخصصان و پزشکان برای مقابله با شیوع جهانی کرونا به ایران اعزام شده اند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۷    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مراتب تایید صحت انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان، در 5 استانی که انتخابات میان دوره ای در آن انجام شده است، از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور ارسال شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۳    
کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه سفر ترامپ چراغ سبز به افراطیون هندی برای اقدامات ضد مسلمانان بود گفت: وزارت خارجه با کمک کشورهای اسلامی مانع از اقدامات وحشیانه در هند شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۵    
زلزله به بزرگی 3.6 در مقیاس ریشتر حوالی کازرون در استان فارس را لرزاند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۱    
وزارت بهداشت روسیه روز دوشنبه از ابتلای یک شهروند روس به ویروس کرونا بعد از بازگشت از سفر تفریحی از ایتالیا خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۷    
نخست وزیر مستعفی عراق روز دوشنبه قبول مسئولیت پیشبرد امور دولت این کشور را رد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۸    
سرمربی استقلال در پایان تمرین امروز تیمش استوری جالبی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۰    
به گزارش گروه بین الملل الف، 4 تیپ از رزمندگان بسیج مردمی با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق پس از دریافت اطلاعات دقیق ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۵    
دولت فرانسه امروز دوشنبه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۱    
انتشار یک ویدیو از فردی وابسته به فرقه شیرازی ها در فضای مجازی بار دیگر نگاه ها را به سوی این فرقه و افراط گرایی های آنان متوجه ساخت؛ شیرازی هایی که مروج قمه زنی هستند ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۵    
مدیرکل هواشناسی تهران سرمای استان را تا فردا دانست و گفت: دمای تهران در روز به 17 درجه سلسیوس خواهد رسید.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۱    
دیلی میل امروز گزارش کرد احتمال دارد بازی های 2020 توکیو بدون تماشاگر برگزار شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۷    
قیمت طلا در بازارهای جهانی با امید به کم شدن شیوع کرونا و کاهش نرخ بهره بانکی آمریکا، 15.58 دلار گران شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۸    
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که اردوغان اروپا را به حرکت میلیون ها مهاجر و آواره به سوی قاره سبز تهدید کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۴    
یک تحلیلگر بازار مسکن، رشد بیش از حد قیمت ها به خصوص در بازارهای مسکن و بورس را حباب گونه می دانند و معتقدند که ریزش قیمت این دو بازار در آینده محتمل است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۱    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف انبار دپوی 30 میلیون عددی دستکش در شهر ری خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۳    
رئیس حزب دموکرات کردستان عراق در بیانیه ای از مخالفت احزاب کرد با نخست وزیری محمد توفیق علاوی تقدیر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۹    
یکی از مراجع تقلید شیعیان ضمن پاسخ به چند پرسش شرعی درباره بیماری کرونا، تأکید کرد: مؤمنان در کنار مراعات بهداشتی، توسل به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (ع) را فراموش نکنند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۵    
پایین آمدن قیمت نفت در بازار جهانی باعث شده است که شرکت های نفت شیل آمریکا با فشار اقتصادی مواجه شده و تولید نفت در 6 میدان از 7 میدان نفتی شیل اصلی در آمریکا روندی نزولی را در پیش گیرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۱    
رئیس سازمان تعزیرات استان تهران گفت: به محض قطعی شدن آراء و حکم صادره محتکران ماسک، اسامی را اعلام می کنیم.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۸    
معاون مبارزه با جرایم خاص پلیس آگاهی از دستگیری یکی از سارقان تجهیزات حوضچه های مخابراتی که باعث قطع 2000 خط تلفن و خسارت 5 میلیاردی به مخابرات شده بود خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۶    
این روز ها انتشار ویروس کرونا در کشورمان، بازار شایعه پراکنی را در فضای مجازی و رسانه ها بسیار داغ کرده است ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۲    
بنابر اعلام مقامات دولتی کره جنوبی نوزاد 45 روزه که والدینش نیز به کروناویروس آلوده هستند جوان ترین بیمار مبتلا به کووید-19 در این کشور است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۰    
مشاور وزیر بهداشت جزئیاتی از بسیج ملی مقابله با کرونا را تشریح کرد که براساس آن در گام اول منازل بیماران مبتلا به کرونا ضدعفونی می شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۷    
این روزها خاورمیانه پس از تحولات چشم گیری که در ماه های گذشته شاهد آن بود٬ با بحران جدیدی به نام کرونا ویروس دست و پنجه نرم می کند. ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۷    
شیوع ویروس کرونا در ایران، قیمت بلیت هواپیما را در بیش از 10 مسیر پرتقاضا به زیر نرخ مصوب رساند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۹    
از خوردن مایع سفید کننده تا شستن بینی با محلول نمک!
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۹    
مدیراداره صادرات بانک مرکزی با رد شایعات درباره اختلاس در سامانه نیما به بیان پشت پرده انتشار این شایعات پرداخت و گفت: نه تنها اختلاسی صورت نگرفته ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۰    
ویروس کرونا همه گیر شده و مسئولان و مقامات را هم بی نصیب نگذاشته است. تاکنون 17 نفر از مقامات و مسئولان کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد پنج نفر دار فانی را وداع گفتند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۲    
به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین و تعطیلی مراکز مهم تجاری این کشور، سیستم های حمل و نقل هنگ کنگ که در روزهای عادی از شلوغ ترین مکان ها به حساب می آید، نیز از این امر مستثنا نیست.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۸    
وزارت خارجه سوریه بر عزم و اراده جدی برای مقابله با تجاوز ترکیه به این کشور تأکید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۸    
رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان گفت: فتاح رئیس بنیاد در سلامتی کامل قرار دارد و ابتلای وی به ویروس کرونا صحت ندارد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۸    
تبلت Huawei MatePad Pro به عنوان پرچمدار جدید بازار تبلت های هوآوی، مجموعه ای از فناوری ها و نوآوری ها را در خود جای داده است تا به عنوان محصولی شاخص در دنیای تبلت ها شناخته شود.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۴    
از زمان شیوع کروناویروس در چین و دیگر کشورهای جهان، تاکنون ویدئوهای زیادی از غش کردن و زمین افتادن افراد مبتلا به این ویروس در شبکه های اجتماعی منتشر شده اما سازمان جهانی بهداشت این ویدئوها را درمورد ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۴    
به منظور بررسی وضعیت موجود و تصمیم درباره راهکارهای مقابله با ویروس کرونا، جلسه "کمیته بحران کرونا" با حضور مدیر عامل و هیأت مدیره بانک رفاه تشکیل شد. ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۸    
وزیر بهداشت در نامه ای به وزیر صنعت ضمن گلایه از کمبود ماسک در مراکز بهداشتی اعلام کرد:متاسفانه هنوز مشکل ماسک پابرجاست و با اطلاعات واصله شبکه در هم تنیده احتکار ماسک را با قیمت 10 برابری می فروشند.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۷    
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری عوامل اصلی آتش سوزی مرکز بهداشت درمان در بندرعباس خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: این روزها بسیاری از دلالان ماسک 700 تومانی را 10 هزار تومان می فروشند که باید به حال این افراد خبیث اظهار تأسف کرد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۱    
یک خودروی زرهی حامل مأموران مرزی ترکیه در نزدیکی مرزهای این کشور با ایران مورد حمله راکتی قرار گرفته که به گفته رسانه های ترکیه عامل آن یک گروه از کُردهای مخالف دولت مرکزی است.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۶    
فردی که در حرم حضرت معصومه (س) مرتکب اقدام غیرمتعارف شده بود، بازداشت شد.
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۲    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه انجام منظم توصیه های بهداشتی برای بهبود شرایط، بسیار حائز اهمیت است، گفت: با عمل به دستورات بهداشتی و توکل به خدا ...
الف   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۸    
رئیس جمهور ترکیه ضمن ابراز امیدواری برای رسیدن به توافق آتش بس در ادلب حین دیدار روز پنجشنبه خود با رئیس جمهور روسیه، گفت آنکارا هیچ مشکلی با مسکو و تهران در سوریه ندارد.
  • ۱