چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۵۰May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 22 مرداد 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 مرداد 1399 الف 2 مرداد 1399 الف 3 مرداد 1399 الف 4 مرداد 1399 الف 5 مرداد 1399 الف 6 مرداد 1399 الف 7 مرداد 1399 الف 8 مرداد 1399 الف 9 مرداد 1399 الف 10 مرداد 1399 الف 11 مرداد 1399 الف 12 مرداد 1399 الف 13 مرداد 1399 الف 14 مرداد 1399 الف 15 مرداد 1399 الف 16 مرداد 1399 الف 17 مرداد 1399 الف 18 مرداد 1399 الف 19 مرداد 1399 الف 20 مرداد 1399 الف 21 مرداد 1399 الف 22 مرداد 1399 الف 23 مرداد 1399 الف 24 مرداد 1399 الف 25 مرداد 1399 الف 26 مرداد 1399 الف 27 مرداد 1399 الف 28 مرداد 1399 الف 29 مرداد 1399 الف 30 مرداد 1399 الف 31 مرداد 1399 
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۵:۲۶    
در آستانه بیست و ششم مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به میهن، 30 تن از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در حرکتی نمادین به قله توچال صعود کردند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت 161 تن از بیماران کرونایی طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۰    
این واکسن "اسپوتنیک وی" نامگذاری شده و تمام آزمایش های لازم را پشت سر گذاشته است. افزوده می شود که واکسن روسی بر پایه شاخه آدنوویروس توسط وزارت بهداشت روسیه در تاریخ 11 اوت به ثبت رسید و اولین واکسن ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۴    
مدیر عامل شرکت آتیه سازان عرصه تجارت ضمن اشاره به پتانسیل نهان سرمایه داران خصوصی و مستقل (همچون مجموعه تحت مدیریت خود) توسط قوای سه گانه کشور در جهت گره گشایی مشکلات اقتصادی و تجاری مملکت ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۸    
به گزارش روابط عمومی شرکت اسنپ: طی روزهای اخیر بحث خروج شرکت MTN افریقای جنوبی از ایران یکی از مباحث داغ محافل رسانه ای بود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۹    
در پی تماس های مردم با کلانتری 31 مشهد آدم ربایی هولناک ناکام ماند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کنکور 99 که مبتلا به ویروس کرونا هستند، امروز پنج شنبه 23 مرداد ماه جاری پایان می یابد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده لایحه افزایش سرمایه شرکت های بورسی را مورد بررسی قرار خواهند داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۳    
گیدون روز Gideon Rose، فارین افرز (شماره سپتامبر- اکتبر) – یازدهم اوت 2020
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۲    
معاون وزارت تعاون گفت: بیش از 80 درصد ارزش بنگاه های وابسته به صندوق ها امروز در بورس قرار دارند و تا پایان سال این سهم به بیش از 85 درصد می رسد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۶:۳۴    
41 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از تلویزیون پخش می شوند که مضامین دفاع مقدس و بازگشت آزادگان به کشور در انتخاب آنها وجه غالب دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۳:۳۴    
استادیار گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: تاکنون هیچ شواهد علمی قوی وجود ندارد که ثابت کند رژیم های غذایی می توانند در تعیین جنسیت جنین موثر باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۲:۳۲    
دکتر بیگلری رئیس انیستیو پاستور ایران گفت: واکسن کرونای ساخت ایران در مرحله ی کارآزمایی بالینی قرار دارد
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۱:۰۶    
همه چیز درباره شایعه مهاجرت محمدرضا حیاتی از زبان خودش
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۰:۳۶    
جورج سوروس میلیاردر آمریکایی و رئیس بنیاد سوروس روز چهارشنبه گفت: وی مطمئن است که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا پدیده ای گذرا و فانی است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۰:۰۲    
منابع خبری در انگلیس روز چهارشنبه گزارش دادند که بر اثر خارج شدن قطار از ریل در منطقه ابردینشایر واقع در شمال این کشور سه نفر جان باختند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۸    
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه تلاش های خود برای همراه کردن دولت های اروپایی با سیاست های دولت متبوعش علیه چین ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۴    
رئیس کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد ضمن ابراز نگرانی درخصوص نحوه برخورد با معترضان در بلاروس، انجام تحقیق در این زمینه را خواستار شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۰    
وزیران خارجه روسیه و عربستان در تماس تلفنی به بررسی مسائل منطقه در راس آن لبنان پرداختند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۶    
زمان بندی جلسات معاملاتی بورس تهران از روز دوشنبه (27 مرداد ماه) به صورت موقت تغییر می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت که در سال تحصیلی آینده آموزش مجازی رسمی در مدارس تنها از طریق شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) مجاز خواهد بود و استفاده از نرم افزارهای دیگر آموزشی تخلف است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۴    
یک فرمانده ارشد نظامیان صهیونیست از تشدید تنش و حملات محتمل نیروهای حزب الله خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۹    
یک مرکز نظرسنجی انتخابات روز چهارشنبه گزارش داد که شانس پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 71 درصد نسبت به شانس 29 درصدی ترامپ است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۹    
دبیر اول کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از گزارش امید بخش مدیرعامل بانک صادرات ایران در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: 15 هزار میلیارد تومان از تسهیلات این بانک به بخش کشاورزی اختصاص یافت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۱    
مقامات نظامی کشور آفریقایی موزامبیک از تصرف یک بندر مهم در شمال این کشور از سوی تروریست های داعش خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۷    
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با اطمینان می گویم، در پرونده برانکو، هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۸    
مراسم افتتاح اولین کتابخانه عمومی در مترو تهران بعدازظهر چهارشنبه 22 مرداد 1399 در ایوان انتظار مترو ولیعصر(عج) برگزار شد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۸    
شورای امنیت ملی عراق روز چهارشنبه با محکوم کردن حمله روز سه شنبه ترکیه به مناطقی در داخل خاک عراق اعلام کرد که این اقدام ترکیه، تجاوزی بزرگ به تمامی معیارهای همکاری میان کشورها به شمار می آید.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۰    
نخست وزیر پاکستان الگوبرداری شیعیان این کشور از مراجع تقلید ایران برای برگزاری مراسم ماه محرم الحرام همراه با رعایت توصیه های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا را خواستار شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۲:۰۰    
فرمانده تروریست های سنتکام طی نشستی در یک اندیشکده آمریکایی از ایران، به عنوان مشکل اصلی آمریکا در منطقه یاد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۲    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس عنوان کرد: اینستکس می توانست و باید مرکزیتی برای چندصدایی و مقابله با تک تازی های نامشروع آمریکا در اعمال تحریم های خلاف قانون و مغایر با تمام موازین بین المللی و ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۲:۳۴    
وزارت امور خارجه عراق امروز (چهارشنبه) فاتح ییلذیز سفیر ترکیه در بغداد را در اعتراض به حمله پهپادی روز گذشته به شمال این کشور فراخواند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۶    
برایان هوک نماینده برکنار شده آمریکا در امور ایران که به دلیل شکست سیاست فشار حداکثری واشنگتن علیه تهران وادار به استعفا شد، گفت: به آینده روابط ایران و آمریکا امیدوارم.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۲    
رئیس جمهور لبنان روز چهارشنبه خبر داد که خسارت های ناشی از انفجار مهیب بندر بیروت بیش از 15 میلیارد دلار است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۲    
رئیس سازمان اورژانس استان یزد از واژگونی یک خودروی 405 حامل اتباع بیگانه خبر داد و گفت: این حادثه 11 مصدوم بر جا گذاشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۲:۰۰    
قیمت طلا در بازار جهانی پس از روند کاهشی چند روز گذشته، امروز با اعلام رسمی رکود انگلیس این فلز زرد 25.54 دلار گران شد و به کانال 1900 دلار بازگشت ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۶    
روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس، درباره مطالبی که اخیرا درباره بهره برداری مرکز پژوهش های مجلس از ساختمان متعلق به بنیاد مستضعفان واقع در نیاوران توضیحاتی منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۱:۴۷    
سخنگوی کمیسیون انرژی گفت: به دلیل اینکه خریدار پیش فروش، در صورت بالارفتن قیمت ارز سود بیشتری می کند، این موضوع به بازار پالس می دهد و اگر درست نظارت نشود، می تواند بر قیمت ارز اثرگذار باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۱:۴۳    
مدیر عامل باشگاه پیکان تاکید کرد که این تیم مانند پاس تهران به شهر دیگری منتقل نخواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۱:۳۵    
چین همچنان به توسعه نفوذ و تأثیرگذاری خود در خاورمیانه از طریق قراردادهای نفتی و زیرساختی ادامه می دهد و قرارداد جدید این کشور با ادنوک مثال خوبی از این دست است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۱:۳۱    
بدنه کارگری سازمان ملل متحد در مطالعه جدید خود متوجه شد که حدود 42 درصد از جوانان جهان که علی رغم پاندمی هنوز کار می کنند، شاهد سقوط درآمد خود به علت بحران کرونا بوده اند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۱:۲۲    
وکیل برانکو ایوانکوویچ از محکوم شدن باشگاه پرسپولیس به پرداخت 127 هزار دلار دیگر در پرونده این مربی خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۱:۱۸    
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد فروش تسلیحات به عربستان توسط دولت این کشور، مطابق با قوانین انجام شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۱:۰۵    
دادستان عمومی و انقلاب کردکوی گفت: پزشکی قانونی تایید کرد جسد کشف شده در ارتفاعات کردکوی، سهارضانژاد است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۰:۵۷    
رئیس جمهور سوریه طی سخنرانی خود در برابر پارلمان این کشور، گفت که آمریکا رابطه محکمی با تروریسم دارد و نمی تواند از آن بی نیاز شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۰:۵۳    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با توجه به شرایط خاص و استمرار وضعیت قرمز در تهران از تمدید محدودیت ها تا پایان مردادماه خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۰:۴۵    
نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در پیامی در توئیتر به دلیل انتخاب کامالا هریس به عنوان معاون خود برای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۰:۴۱    
هیات عامل بانک مرکزی نرخ سود سپرده گذاری بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی نزد بانک مرکزی را با یک واحد درصد افزایش، 14 درصد تعیین کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۰:۳۲    
فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارق 50 ساله خودروی پراید و کودک 9 ماهه در کوچصفهان در کمتر از نیم ساعت خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۰:۳۲    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۰:۲۴    
معاون هماهنگ کننده ارتش در تماس تلفنی با وزیر بهداشت آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای واگذاری مکان های عمومی به منظور کمک در برگزاری کنکور سراسری را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۰:۱۶    
59 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور طی نامه ای سرگشاده به دبیرکل حزب الله لبنان حادثه دلخراش انفجار بندر بیروت را تسلیت گفتند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۸    
وزیر بهداشت ضمن تاکید بر لزوم رعایت اصول و شیوه نامه های بهداشتی جهت جلوگیری از ابتلا به کرونا، درباره واکسن این بیماری نیز گفت: همپای حرکت داخلی و ملی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۸    
حمایت کننده مالی باشگاه استقلال برای حضور در رشته ورزشی کشتی مشخص شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۹:۵۹    
با راه اندازی حسینیه تلویزیونی ایران شبکه های سیما از ساعت 17 تا حدود یک بامداد و هر شبکه رأس یک ساعت، تبدیل به یک حسینیه تلویزیونی می شود که هر آن چه که در هیات های حسینی اعم از مداحی و سخنرانی است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۹:۵۵    
وزیر خارجه گفت: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه ای می نامد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۹:۵۰    
کنکور سراسری سال 1399 در روزهای 29، 30 و 31 مرداد و اول شهریورماه 99 برگزار می شود و داوطلبان از سه شنبه 28 مردادماه می توانند کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۹:۳۸    
در پی انفجار مهیب در بندر شهر بیروت که منجر به زخمی شدن بیش از 5 هزار نفر و پر شدن بیمارستان ها شد، سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده که نیمی از بیمارستان های این شهر غیرکارآمد هستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۹:۳۴    
در حالی که قانون فقط اجازه حضور یک فرد را به مدت 3 ماه به عنوان سرپرست وزارتخانه داده است اما دولت می تواند از مقام معظم رهبری اذن بگیرد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمهور سوریه امروز در حین سخنرانی در برابر پارلمان جدید این کشور دچار افت اندک فشار خون شد اما پس از گذشت چند دقیقه بازگشت و سخنرانی خود را کامل کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۹:۱۷    
قریب به یکصد شهرک نشین صهیونیست امروز در گروه های متعدد و با پشتیبانی پلیس رژیم صهیونیستی در اقدامی هتاکانه وارد مسجد الاقصی شدند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۹:۰۹    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه جنگ قدرت برای انتخابات 2020 به انتخاب کامالا هریس به عنوان گزینه معاونت ریاست جمهوری کشورش از سوی رقیب خود یعنی جو بایدن واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۹:۰۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه اقدامات آمریکا همیشه برای نابود کردن برجام بوده است، گفت: قطعنامه ای که آمریکایی ها به شورای امنیت سازمان ملل پیشنهاد داده اند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۷    
یک روزنامه آمریکایی از طرح دولت آمریکا برای تحریم برخی مقامات سیاسی و تجاری لبنان با هدف تضعیف نیروی مقاومت حزب الله خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۲    
عضو هیئت رئیسۀ کمیسیون بهداشت، ضمن انتقاد از اعلام لغو تعویق یک ماهۀ کنکور، عنوان کرد: این بلاتکلیفی و ایجاد تشویش در اذهان جوانان درگیر کنکور زیبنده مسؤولان اجرایی و دولتمردان نیست ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۸    
کنفدراسیون فوتبال آسیا از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در پنجمین دوره همایش مربیان نخبه فوتبال قاره کهن دعوت کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۰    
طالبان در بیانیه ای مدعی شد که داعش به همراه نیروهای نظامی افغانستان قصد حمله به زندانیان این گروه که از زندان پلچرخی آزاد می شوند را دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۲    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در آینده نزدیک سامانه گزارشگران فساد راه اندازی می شود که مطابق آن کسانی که به نحوی از انحاء از سوءجریان اداری یا مفسده ای در دستگاه های اجرایی مطلع می شوند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۸    
اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولید نفت خام این کشور انتظار می رود امسال روزانه 990 هزار بشکه در روز کاهش یابد و به 11.26 میلیون بشکه در روز برسد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۱۹    
مرکز آمار اعلام کرد: متوسط قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی در شهر تهران 188235 هزار ریال با میانگین مساحت 89 متر مربع بوده است که نسبت به فصل قبل 22.8 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 43 ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۱۱    
همزمان با افزایش دما در ساعات میانی روز غلظت آلاینده ازن در آسمان پایتخت در مرز آلودگی برای گروه های حساس قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۰۷    
مؤسسه فرهنگی نیکان در سال 1347 به همت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین کرباسچیان (علامه) تأسیس شد. ایشان که از سال ها قبل با همراهی مرحوم رضا روزبه مدرسه علوی را بنیان گذارده بودند به مرور نهادهای جدیدی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۰۳    
وزارت امور خارجه آلمان گفت، عربستان سعودی باید از معاهده منع گسترش سلاح های اتمی و استانداردهای آژانس بین المللی تبعیت کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: زندان های کرج به علت نداشتن فضای مناسب توانایی نگهداری آمار بالای زندانیان را ندارد، از این رو تمهیداتی اندیشیده ایم تا زندانیان پس از آزادی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۴    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین اعلام کرد: تلاش های آمریکا درباره قطعنامه 2231 سازنده نیست.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۰    
معاون رئیس جمهور با اشاره به اهمیت کارآفرینی، گفت: استخدام باید پدیده ای منفور باشد چرا که اعتماد به نفس و نوآوری فرزندانمان را از بین می برد و باید در دانشگاه ها آموزش بدهیم که جوانان ما درس می ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۷:۲۵    
امروز در جریان عرضه اولیه سهام این شرکت در نماد زملارد تعداد 5 میلیون و 561 هزار و 161 کد معاملاتی مشارکت کردند که حداکثر هشت سهم به هر پنج میلیون و 545 هزار و 29 کد تخصیص یافت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۷:۱۳    
اداره ملی آمار انگلستان گزارش داد اقتصاد این کشور در سه ماهه دوم رکورد کاهش رشد اقتصادی را ثبت کرد و اقتصاد این کشور 20.4 درصد کوچک تر شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۱    
داستان از جایی شروع شد که دو اپراتور تلفن همراه قیمت بسته های خود را تغییر دادند. البته شما می گویید که سقف و کف تعرفه ای که رگولاتوری تصویب کرده که تغییر نکرده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۱    
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در واکنش به مطرح شدن نامش برای هدایت تیم سپاهان، گفت: به قراردادم با عمان پایبند هستم و درباره تیم دیگری اظهار نظر نمی کنم.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۸    
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 2 تن از عاملان تهیه و فروش سلاح گرم در فضای مجازی خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۸    
اندکی تأمل در اظهارات امروز رئیس جمهور در دفاع از پیشنهاد دولت برای پیش فروش نفت نشان می دهد این اظهارات، غیرکارشناسی و مملو از تناقض است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۹    
شانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و 14 متهم دیگر، امروز چهارشنبه 22 مرداد به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۹    
ماجرای افزایش سرقت اولی ها در چند وقت اخیر خبرساز بوده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۵    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اساسا من مصاحبه ای با خبرنگار آن رسانه نداشته ام و در محفلی خصوصی با مسئولان این خبرگزاری صحبتی شد که آن را هم به نادرستی منتقل کرده اند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۶:۲۳    
وزیر امور خارجه طرح ادعای پیشنهاد آلمان مبنی بر لغو تحریم های ایالات متحده آمریکا را شایعه ای غیر تخصصی عنوان کرد که از سوی افرادی غیرسیاسی مطرح شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۴    
رئیس جمهور خبر از طرح گشایش اقتصادی که به احتمال زیاد پیش فروش نفت بوده، داد ولی در شورای هماهنگی سران قوا با مخالفت جدی روبرو شده و حتی رئیس قوه قضائیه برای جلوگیری از ضرر بزرگ در این طرح پیشنهاداتی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۴    
"مهدی حسن"، مجری سرشناس الجزیره در گفت وگوی چالشی با "لانهی چن"، سیاستمدار جمهوری خواه آمریکایی وضعیت اسفناک سیستم درمانی آمریکا را روایت کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۰    
باشگاه استقلال باید سالانه برای قرارداد بدون آپشن شیخ دیاباته، رقمی بیش از 11 میلیارد به این بازیکن پرداخت کند اما این موضوع وقتی عجیب می شود که آپشن های آن را بدانید.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۶    
یک پایگاه خبری لبنانی به دلایل لغو سفر معاون اول رییس جمهور کشورمان به بیروت که قرار بود روز دوشنبه گذشته انجام شود، پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۱    
قیمت فروش یک متر مربع زمین مسکونی در شهر تهران در بهار امسال، در قیاس با بهار سال قبل 50.4 درصد رشد کرده است. اما ارزان ترین و گران ترین خانه ها چقدر قیمت خوردند و در کدام مناطق تهران وجود داشتند؟
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۱    
رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با اعلام این که احتمالا امسال مراسم پیاده روی اربعین همانند گذشته برگزار نخواهد شد، با اشاره به استفاده از فضای مجازی و رسانه ای در این عرصه ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۶    
یک پلنگ در کنیا با کمین هوشمندانه خود در بین علفزار و جهشی چند متری، توانست یک آهو را به طرزی دیدنی و آکروباتیک شکار کند. در ادامه، فیلم نحوه شکار شدن آهو توسط پلنگ را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۲    
مسئولان چینی از انتشار ویروسی مرگبارتر از ویروس کرونا در سراسر قزاقستان خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۲    
رییس کمیته امنیتی انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: لغو طرح ترافیک و کاهش حضور کارمندان تا یک سوم تا پایان مرداد ماه تمدید شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۸    
معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده بود که حضور رییس جمهور در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت در مجلس به صلاح نیست و نباید در مجلس حضور پیدا کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۴    
یکی از نزدیکان آیت الله فاطمی نیا گفت: این استاد اخلاق طی روزهای اخیر به دلیل عوارض ناشی از بیماری و امور درمانی در بیمارستان بستری شده بودند، اما الحمدلله فعلا دوره نقاهت خود را در منزل سپری می کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۴    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: دمای هوای تهران از امروز، چهارشنبه تا اوایل هفته آینده چهار درجه خنک می شود و از 39 به 35 درجه سانتی گراد می رسد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۴    
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم منظور مدیر پرسپولیس چیست، اما من فقط 30 درصد از کل قراردادم را گرفتم. هیچ پولی هم از باشگاه جدید بیرانوند به حساب من واریز نشده است.