سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۸Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 25 مرداد 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 مرداد 1399 الف 2 مرداد 1399 الف 3 مرداد 1399 الف 4 مرداد 1399 الف 5 مرداد 1399 الف 6 مرداد 1399 الف 7 مرداد 1399 الف 8 مرداد 1399 الف 9 مرداد 1399 الف 10 مرداد 1399 الف 11 مرداد 1399 الف 12 مرداد 1399 الف 13 مرداد 1399 الف 14 مرداد 1399 الف 15 مرداد 1399 الف 16 مرداد 1399 الف 17 مرداد 1399 الف 18 مرداد 1399 الف 19 مرداد 1399 الف 20 مرداد 1399 الف 21 مرداد 1399 الف 22 مرداد 1399 الف 23 مرداد 1399 الف 24 مرداد 1399 الف 25 مرداد 1399 الف 26 مرداد 1399 الف 27 مرداد 1399 الف 28 مرداد 1399 الف 29 مرداد 1399 الف 30 مرداد 1399 الف 31 مرداد 1399 
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۲    
تسنیم نوشت: کمترین زمان صرف شده در شبانه روز مربوط به کار داوطلبانه بدون مزد، کارآموزی و سایر کارهای بدون مزد با 2 دقیقه است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۵    
اینکاس یکی از شرکت های پیشرو در زمینه معرفی خودروهای زرهی لوکس محسوب می شود. دفتر مرکزی این کمپانی در کانادا قرار دارد و نمایندگی های آن در مناطق مختلف جهان مانند فیلیپین، مکزیک، اوگانادا، غنا ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۲۹    
مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش دو محصول سایپا شنبه (یکم شهریور ماه) برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۵۷    
همواره یکی از تفریحات ما ایرانیان، رفتن به کافه و رستوران برای صرف ناهار یا شام همراه دوستان و خانواده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۸:۳۳    
ثبت برند اگر فعالیت های تجاری شما تحت یک برند یا نام تجاری خاص است که هنوز آن را ثبت نکرده اید در اولین فرصت ، جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از نام تجاری شما ، برای ثبت آن برند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۲    
آمار جدیدی که از سوی هوآوی اعلام شده بیان می کند که این شرکت تنها در شش ماهه ابتدایی سال 2020 موفق به فروش 105 میلیون گوشی هوشمند و رسیدن به رتبه اول در میان تمام شرکت های فعال در این حوزه شده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت 147 تن از بیماران کرونایی طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۸    
به گزارش همشهری آنلاین، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در گفت وگویی با اندیشه پویا به کاندیداتوری احتمالی برخی چهره ها در انتخابات ریاست جمهوری 1400 پرداخته است. وی در این باره می گوید: ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۶:۰۴    
منابع صهیونیست از احتمال توافقنامه به اصطلاح صلح بین سودان با تل آویو خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۵:۳۵    
کارشناس مسائل آمریکای لاتین به بررسی کناره گیری برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۵:۰۴    
با گذشت 30 سال از بازگشت آزادگان به کشور، هنوز بسیاری از آسیب های روحی و جسمی این عزیزان باقی است و در موضوعات مختلف به ویژه بهره مندی از خدمات درمانی دچار مشکل هستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۲:۳۴    
جهان ممکن است با یک انفجار بزرگ یا همان بیگ بنگ آغاز شده باشد، اما به احتمال زیاد به روشی کاملاً خلاف انتظار و به آرامی در طول چند تریلیون سال خاتمه می یابد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۱:۰۲    
وزارت امور خارجه چین از پیشنهاد رئیس جمهور سوریه برای برگزاری نشست مجازی شورای امنیت با حضور ایران و آلمان استقبال کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۰:۳۳    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که عدم تصویب قطعنامه پیشنهادی برای تمدید تحریم های تسلیحاتی شورای امنیت علیه ایران موجب بی ثباتی بیشتر در خاورمیانه خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی در توئیتر مخالفت شورای امنیت سازمان ملل با قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را یک رسوایی توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۹    
رسانه های چین از برگزاری رزمایش نظامی آمریکا با حضور یک فروند ناو هواپیمابر این کشور در منطقه مورد مناقشه دریای جنوبی چین خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۵    
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دمیدن در طبل مدرک گرایی و پشت میزنشینی عملا ناکارآمدی را به جامعه تزریق می کند و راه حل شرایط موجود نیست.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۵    
رضا سخندان معتقد است اخراج کامیابی نیا درست بوده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۰    
وزارت خارجه آمریکا در واکنش به پیشنهاد رئیس جمهور روسیه برای برگزاری نشست آنلاینی درباره ایران گفت که شورای امنیت سازمان ملل بهترین مکان برای بحث درباره تحریم تسلیحاتی ایران است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۲    
کاوه رضایی روی پاس علی قلی زاده موفق به گلزنی برای شارلروا در لیگ فوتبال بلژیک شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۳۴    
یکی از اعضای جنبش حماس، توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط را محکوم کرد و گفت که این توافق هدیه ای از سوی امارات برای ترامپ و نتانیاهو بود تا از بحران داخلی خود نجات پیدا کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۲۶    
مراسم پایانی بیستمین جشن "حافظ " در یک گردهمایی خصوصی تر و با تعداد نفرات کمتر در فضای باز به دلیل شیوع کرونا با اجرای احسان علیخانی که در این مراسم به عنوان بهترین چهره تلویزیونی انتخاب شد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۲۲    
منابع خبری شامگاه شنبه از اصابت دو فروند موشک کاتیوشا به پایگاه التاجی در شمال بغداد که محل حضور نظامیان آمریکایی است، خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۸    
با تساوی استقلال و فولاد، پیروزی تراکتور و سپاهان، جنگ کسب سهمیه به روز آخر کشیده شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۳    
سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان گفت اظهارات اخیر طالبان ادامه بهانه جویی و وقت کشی آن ها در روند صلح است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۵    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان با تساوی پر گل سه - سه به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۲:۵۷    
رئیس پلیس فتای استان اصفهان به شهروندان هشدار داد مراقب شگرد جدید کلاهبرداران سایبری به بهانه ثبت نام در سامانه سجام با استفاده از پیامک یا لینک های جعلی باشند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۲:۵۲    
شاگردان فرهاد مجیدی که شانس بالایی برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد در فاصله یک هفته مانده تا پایان نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر برابر پیکان به تساوی رسید.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۴    
معاون اول رئیس جمهور گفت: عدم تصویب قطعنامه آمریکا علیه ایران، شکست یکجانبه گرایی آمریکا است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۵    
وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با وزیر خارجه فلسطین بر حمایت مستمر جمهوری اسلامی از مبارزات مردم فلسطین در جهت احقاق حقوق خود تأکید کرد و همبستگی مردم و گروه های فلسطینی در این مسیر را ضروری ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۱    
قطعنامه پیشنهادی آمریکا به صورت یک کاغذ پاره ای روی میز شورای امنیت باقی ماند. طی 75 سال حیات سازمان ملل تاکنون سابقه نداشته است آمریکا این طور مفتضح در شورای امنیت تنها بماند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۱    
مهاجم ایرانی زنیت در ریباند پنالتی مقابل رستوف موفق به گلزنی شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۲:۲۳    
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: 10 درصد از ظرفیت اینترنت کشور را برای شبکه شاد نیاز داریم که مرکز ملی فضای مجازی قول همکاری داده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۲:۱۵    
وزیر خارجه کشورمان با اشاره به تبلیغات رسانه های آمریکایی در مورد توقیف نفتکش ها، تاکید کرد: دزدان دریایی کارائیب حالا برای خودشان قاضی و دادگاه دارند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۲:۱۲    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی اعلام کرد: تاکنون در برابر یونان موضع نرم تری داشته ایم؛ اما در صورت ادامه این رویکرد از سوی آتن، اقدام لازم را انجام می دهیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۲:۰۲    
با گذشت چند روز از اعلام توافق عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و امارات، آشنایی با افرادی که در رقم زدن این توافق نقش داشته اند، قابل توجه است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۸    
تیم ملی فوتبال سوریه به جای دیدار دوستانه مقابل ایران، مقابل تیم ملی عراق صف آرایی خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۰    
یک منبع امنیتی عراقی امروز (شنبه) ا علام کرد، انفجار بمب یک کاروان حامل کمک های لجستیکی برای ائتلاف ضد داعش به سرکردگی آمریکا را هدف گرفت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۲    
استارت آپهای برتر در نمایشگاه اینوتکس 2020 به صورت آنلاین معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۷    
علیرضا ابراهیمی مقابل پرسپولیس گل اول گل گهر را به ثمر رساند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۳    
سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت که ترامپ می داند اگر انتخابات ریاست جمهوری با حضور گسترده مردم برگزار شود وی شکست خواهد خورد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۴    
جمعی از دانشجویان عصر شنبه 25 مرداد 1399 در اعتراض به توافق کشور امارات متحده عربی با رژیم غاصب اسرائیل با عنوان معامله قرن تجمع کردند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۶    
وزیر خارجه آمریکا امروز، شنبه از تصمیم دولت لیتوانی درباره حزب الله لبنان استقبال کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۱    
رئیس جمهور در حکمی جعفر سرقینی را به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۱:۰۸    
باران تنها بچه شامپانزه ایران پس از 3سال با دستور سازمان محیط زیست از سرپرست خود جدا شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۱:۰۳    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عادی شدن روابط بین رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی را ستود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش های مناطق مختلف کشور در چند روز آینده، از کاهش دمای تهران تا اواسط هفته خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۰:۴۶    
نماینده روسیه در سازمان ملل متحد از کشورهای عضو شورای امنیت خواسته است تا از تشدید بیشتر تنش ها و تقابل در موضوع ایران خودداری کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۸    
متخصص مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در بیمارستان شهدا دو بیمار آسیب نخاع به دنبال کووید - 19 بستری شدند که علایم بیماری یک مورد به رغم مصرف دارو های مختلف بازگشت نداشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۵    
استاندار مازندران گفت: سواحل استان در تعطیلات تاسوعا و عاشورا باز نیست و باید سیمای حسینی به خود گیرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۵    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۰:۲۶    
سناتور ایالت کانکتیکت آمریکا در پیامی در توئیتر با اشاره به فضاحت بار بودن شکست قطعنامه ضد ایرانی آمریکا نوشت که این شکست نشان دهنده آن است که آمریکا تا چه اندازه ضعیف شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۰:۲۱    
15 نفر از نمایندگان مجلس برای عضویت در اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) انتخاب شدند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: از این پس کالایی که به صورت غیر رسمی و بدون پرداخت حقوق ورودی وارد کشور شود امکان استفاده از خدمات بیمه ای را ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۰:۰۵    
ترکیب یازده نفره تیم فوتبال استقلال برای دیدار هفته بیست و نهم برابر پیکان اعلام شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۹:۵۷    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: با توجه به تصمیم دولت برای برگزاری کنکور سراسری، ستاد اجرایی فرمان امام برای تأمین اقلام بهداشتی دانش آموزان و مراقبان در جلسه آزمون اعلام آمادگی کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۹:۴۸    
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل عدم تصویب قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران را "رسوایی" خواند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۹:۴۰    
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری دو زن خبر داد که در پوشش پرستار و نظافتچی از منزل صاحب کار خود 10 میلیارد ریال اموال با ارزش را سرقت کرده بودند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۹:۳۶    
عضو حقوقدان شورای نگهبان توضیحاتی را درباره ابهام شورای نگهبان در مورد مالیات بر ارزش افزوده مناطق ویژه اقتصادی ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۹:۳۲    
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با تاکید بر اینکه برقراری روابط رسمی دولت امارات با اسرائیل خیانت به امت اسلامی است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۹:۲۴    
وزیر نیرو گفت: سال گذشته و امسال از سال های ویژه و فراموش نشدنی در تاریخ صنعت برق کشور است و در سال های 97 و 98 تجربه موفقی در تاریخ مدیریت آب و انرژی کشور ثبت شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۹:۱۵    
مقامات بحرین امروز (شنبه) اعلام کردند، نخست وزیر این کشور بدون اعلام مقصد سفرش بحرین را در قالب سفر خارجی خصوصی ترک کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۹:۰۶    
ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با 26 مردادماه سالروز عملیات آزاد سازی پاوه، بیانیه ای صادر کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۵۷    
یک نشریه آمریکایی نوشت، توافق سعودی ها با تل آویو در حال حاضر بسیار خطرناک است اما ممکن است ولی عهد سعودی پس از رسیدن به پادشاهی این اقدام را عملی کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۹    
فشم را جدی بگیرید: فاصله 2 متری با دیگران، شست وشوی مکرر در مکرر دست ها با آب و صابون، ماسک.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۴    
جمعی از دانشجویان و مردم عصر امروز در اعتراض به توافق اسرائیل غاصب و امارات درباره طرح معامله قرن تجمع کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۳۵    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش 10 هزار تومانی قیمت تخم مرغ از ماه گذشته تا کنون خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۳۲    
حائری ضمن تکذیب حملات سایبری به نیروگاه های کشور گفت: خوشبختانه تا به امروز هیچ گونه حمله سایبری متوجه نیروگاه های برق نشده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۲۳    
ولادیمیر پوتین تماس تلفنی را از همتای بلاروسی خود دریافت کرد که مربوط به تنش ها و اعتراضات اخیر در این کشور بعد از انتخابات ریاست جمهوری بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۱۸    
معاون وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که تیمی از تحقیقات فدرال این کشور قرار است طی روزهای آتی برای شرکت در روند تحقیقات پیرامون انفجار بیروت به لبنان سفر کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۱۸    
مصوبه هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در موضوع شناسایی الکترونیکی مشتریان و انعقاد قرارداد الکترونیکی اعلام شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۰۵    
نشست رئیس مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی فرهنگیان کشور به منظور رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش و ارتقای وضعیت فرهنگیان برگزار شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۰۱    
مدتی است که در بخش درددل مردم پنجره ای به سوی شما گشوده ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۵۷    
نایب رئیس مجلس از تفاهم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با دولت برای تکمیل 118 پروژه در کل استان های کشور خبر داد و گفت: قرار است 49 پروژه تا خرداد 1400 افتتاح شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۵۲    
فراکسیون پارلمانی السند الوطنی از عزم خود برای تهیه پیش نویس قانونی علیه کشورهای حامی تروریسم از جمله عربستان سعودی خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۴۴    
دکتر حسن عباسی در گفتگو با فارس گفت: استاد شجریان امروز به دلیل اُفت سطح هوشیاری، اُفت فشار خون و شوک سپتیک در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان جم بستری شد. خدارا شکر الان وضعیتشون نسبت به صبح بهتر است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۷    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: اکنون مشاهده می کنیم که ابتلا به کرونا در یک خانواده، مرگ در خانواده، ابتلا در جوانان و رسیدن سن ابتلا به زیر 12 سال بیشتر شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۵    
بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا خواهان حضور ژاوی هرناندس روی نیمکت سرمربیگری این تیم هستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۰۲    
مدیر نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار نحوه فروش سهام عدالت را ابلاغ کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۵۴    
"پرچم های سیاه" در دست معترضان، واکنشی است به ادعای نتانیاهو که مدعی شده بود "اسرائیل در بهترین وضعیت قرار دارد".
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۵۴    
پس از به آرامش رسیدن نوسان بازار جهانی طلا، امروز ( شنبه) بازار سکه و طلای ایران روندی کاهشی را تجربه کرد. براین اساس سکه تمام بهار آزادی با قیمت 10 میلیون و 350 هزار تومان معامله شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۵۰    
قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی که تا 34 هزار تومان بالا رفته بود کاهش یافته و به 21 تا 25 هزار تومان رسیده است اما هنوز بالاتر از نرخ مصوب 19 هزار و 500 تومانی این محصول است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۷    
الیاس نادران نماینده تهران مجلس شورای اسلامی، طی توئیتی در خصوص فروش اوراق سلف نفتی نوشت: بنده هرچه بودجه 99 را زیر و رو کردم مجوز فروش اوراق سلف نفت را نیافتم ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۴    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه امروز شنبه 25 مرداد 1399 با محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۴    
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) گفت: دانشگاه تهران در رتبه بندی شانگهای در سال 2020 با کسب رتبه در بازه 400-301 در جمع 400 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفت و رتبه اول دانشگاه های ایران را از ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۹    
مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی از دیدار وزیر امور خارجه و معاونان این وزارتخانه با ریاست مجلس خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۵    
این پرسش که بهبودیافتگان کووید-19 تا چه مدت در برابر ابتلای مجدد به این بیماری مصون هستند از موضوعاتی است که متخصصان به دنبال پاسخ علمی و قابل استنادی برای آن هستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از افزایش 2 هزار تومانی قیمت موز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو موز 12 هزار تا 16 هزار تومان است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۱۷    
شماهم قطعا برای افزایش فروش به دنبال راهکارهایی برای تعامل بیشتر با مخاطبان خود هستید، سئوی سایت خود را بهبود می بخشید و یا در شبکه های اجتماعی، بیشتر فعالیت می کنید ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۰    
هفدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام مدیر عامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و 14 متهم دیگر امروز شنبه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۶    
سازمان سنجش آموزش کشور پروتکل های بهداشتی ویژه آزمون سراسری 99 را با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه و برای اجرا به دانشگاه ها و موسسات آموزشی مجری کنکور ابلاغ کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۲    
علی رغم تاکید روسای قوای قضائیه و مقننه بر حذف تعهد دولت به بازخرید اوراق سلف موازی نفتی از طرح پیش فروش نفت، همچنان مشخص نیست دولت حاضر به حذف این موضوع از طرح مذکور خواهد شد یا خیر؟
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۱    
کارشناس آمریکایی: ایالات متحده برای جمع آوری 9 رای جهت تصویب قطعنامه به مشکل برخورده کارشناس سعودی: بیشتر کشورهای جهان باور دارند که باید جلوی صادرات و واردات سلاح توسط ایران گرفته شود!
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۱    
مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به شرایط موجود یعنی شیوع ویروس کرونا نیازی به تهیه لباس فرم جدید برای دانش آموزان نیست و در مناطق وضعیت سفید هم دانش آموز از لباس فرم ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۷    
سید عباس موسوی سخنگوی کنونی وزارت امور خارجه عهده دار سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۳    
خبرگزاری رویترز با توجه به شکست قطعنامه آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، به بررسی اقدامات بعدی واشنگتن پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۹    
سفیران جدید جمهوری اسلامی ایران در کشورهای جمهوری آذربایجان، عمان، کره شمالی، بوسنی و هرزگوین، نامیبیا و گرجستان پیش از عزیمت به محل ماموریت خود با رییس جمهوری دیدار و گفت و گو کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۶    
متخصص کودکان با بیان اینکه کودکانی که شیر مادر مصرف می کنند خواب، آرامش و خُلق بهتری نسبت به کودکانی که شیرخشک مصرف می کنند دارند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۲    
باشگاه پرسپولیس بخشی از بدهی خود به برانکو ایوانکوویچ را از طریق حامی مالی خود فراهم کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۲    
وزیر امور خارجه سابق آمریکا اعلام کرد، اگر نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر پیروز شود، کار کردن در دولت وی را بررسی می کند.
  • ۱