سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۲Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 24 مرداد 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 مرداد 1399 الف 2 مرداد 1399 الف 3 مرداد 1399 الف 4 مرداد 1399 الف 5 مرداد 1399 الف 6 مرداد 1399 الف 7 مرداد 1399 الف 8 مرداد 1399 الف 9 مرداد 1399 الف 10 مرداد 1399 الف 11 مرداد 1399 الف 12 مرداد 1399 الف 13 مرداد 1399 الف 14 مرداد 1399 الف 15 مرداد 1399 الف 16 مرداد 1399 الف 17 مرداد 1399 الف 18 مرداد 1399 الف 19 مرداد 1399 الف 20 مرداد 1399 الف 21 مرداد 1399 الف 22 مرداد 1399 الف 23 مرداد 1399 الف 24 مرداد 1399 الف 25 مرداد 1399 الف 26 مرداد 1399 الف 27 مرداد 1399 الف 28 مرداد 1399 الف 29 مرداد 1399 الف 30 مرداد 1399 الف 31 مرداد 1399 
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۵    
انفجار ماه گذشته انبار نیترات آمونیوم در بندر بیروت که بنا به دلایل نامعلوم منفجر شد بیش از 15 میلیارد دلار خسارت برجای گذاشته است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۹    
وزیر خارجه قطر در تماس تلفنی با دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین بر موضع ثابت کشورش مبنی بر حمایت از مسأله فلسطین و حقوق ملت فلسطین تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت 168 تن از بیماران کرونایی طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۴    
تا 2 روز دیگر از نخستین عرضه ملک در بورس کالا به ارزش پایه 10 میلیارد و 639 میلیون ریال در بازار فرعی این بورس رونمایی می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۲:۳۱    
منابع خبری اعلام کردند که سفارت آمریکا در منطقه الخضراء بغداد هدف حملات راکتی قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۷    
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به منظور افتتاح اولین تماس با امارات با همتای خود در این کشور به صورت تلفنی گفت وگو کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۶:۰۰    
اینفوگرافی چند راهکار ساده برای تقویت حافظه ظرف مدت 10 روز
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۵    
کلید سئوالات آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۱:۱۴    
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد، درباره اعطای تسهیلات به دارندگان سهام عدالت گفت: افرادی که از طریق بانک ملی یارانه دریافت می کنند، می توانند کارت اعتباری خود را فعال کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۷    
سید احسان خاندوزی با بیان اینکه دولت بجای تکیه بر پیش فروش بلندمدت نفت باید بر فروش آنی تمرکز کند گفت: پالایشگاه ها مکلف شوند درصدی از خوراک خود را از بورس انرژی ایران تامین کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۲    
حاج محمدی رئیس سازمان زندان های کشور با خانواده شهید دستگاه قضا، ابراهیم کریمی دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۷    
از روزهای گذشته اولین حقوق "متناسب سازی" شده برمبنای سابقه وسنوات پرداخت حق بیمه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به مرحله اجرادرآمده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۹    
ظریف در گفتگو با شبکه المیادین گفت:ما انتخابی جز انتخاب مردم لبنان نداریم. ما با هردولتی که مردم لبنان انتخاب کردند همکاری کردیم و با هردولتی که مردم لبنان انتخاب کنند نیز همکاری خواهیم کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۰:۴۰    
همراه یک بیمار در نیشابور (استان خراسان رضوی) با فحاشی به تکنسین اورژانس به او حمله ور شد و وی را از ناحیه سر، صورت و چشم مورد آسیب جدی قرار داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۴    
کمال احمدی در روزنامه کیهان نوشت: 1- بازار سرمایه طی ماه های اخیر بنا به دلایل مختلف از جمله بازدهی چندبرابری نسبت به سایر بازارها با اقبال عمومی مواجه شده و روزبه روز هم بر کثرت حضور متقاضیان برای ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۷:۳۲    
با رعایت اصولی ساده، با خیال راحت و بدون ترس احتمال ابتلا به کرونا را در جلسه کنکور کاهش دهید.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۶:۳۸    
واشنگتن پست در یادداشتی به قلم جیسون رضائیان نوشت هیچ کس در دولت ترامپ این را با صدای بلند نخواهد گفت اما تغییر اخیر مربوط به ایران در وزارت خارجه آمریکا تایید ضمنی شکست سیاست موسوم به فشار حداکثری ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۵:۳۱    
کاخ الیزه اعلام کرد، رییس جمهوری فرانسه آمادگی دارد در نشست مجازی پیشنهاد شده از سوی همتای روس خود با محوریت ایران شرکت کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۴:۳۲    
تست کرونای یک بازیکن تیم فوتبال بارسلونا مثبت اعلام شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۳:۳۰    
شماری از اعضای ارشد حزب جمهوری خواه آمریکا از دولت این کشور خواسته اند به جای تلاش برای تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۲:۳۳    
رییس کمیسیون اقتصادی گفت: اوراق سلف نفتی که در روز یکشنبه آینده (26 مردادماه) در بورس انرژی عرضه می شود، با طرح دولت که در شورای عالی اقتصادی مطرح بود، متفاوت است و به آن مربوط نیست.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۱:۳۰    
وزیر بهداشت در نامه ای نوشت: تقاضایی عاجزانه است از مردم عزیز و عشاق اهل بیت تا شور و شعور حسینی را در هم آمیزیم و بازهم حماسه ای بی نظیر و در شان ملت هوشمند ایران بزرگ بیافرینیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۰:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا درباره ادعاهای مربوط به توقیف 4 محموله سوخت ایران اظهارنظر کرد و گفت که این محموله ها به شهر هیوستون منتقل می شوند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۳:۲۹    
رئیس جمهور روسیه پیشنهاد کرد که در راستای پیشگیری از تقابل های غیرضروری در شوری امنیت، نشستی مجازی بین سران اعضای دائم این شورا برگزار شود و سران ایران و آلمان نیز در این نشست حضور داشته باشند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۳:۱۲    
دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی به مناسبت سالروز پیروزی در جنگ 33 روزه، گفت که این جنگ قواعد درگیری را به نفع لبنان تغییر داد و ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی و سطح ضعف در مجموعه آن را اثبات کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۲:۵۷    
اختر شناسان در تازه ترین اکتشافات خود، کهکشانی را کشف کردند که به طرز شگفت آوری شبیه به کهکشان راه شیری است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۲:۱۴    
استعفای دولت و حتی بی دولتی، اتفاقی نو در لبنان نیست و لبنانی ها ولو با تحمل کمبودها، آن را پشت سر خواهند گذاشت و با صبر در برابر این حادثه، برگ زرینی از افتخارات لبنان را رقم خواهند زد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۱:۵۷    
یک مطالعه جدید نشان داده است که همه ماسک ها با جنس های مختلف قطعا برای جلوگیری از شیوع بیماری برابر نیستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۱:۳۶    
توسعه فاز 2 میدان مشترک نفتی یادآوران درحالی بلاتکلیف است که وزیر نفت بارها تاکید کرده میادین مشترک تا پایان فعالیت دولت تعیین تکلیف می شوند، اما این بخش هنوز به داخلی ها نیز سپرده نشده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۵    
انتقاد نویسنده سریال پایتخت 6 از بیستمین جشن حافظ، منجر به اضافه شدن نام این بازیگر در بین اسامی نامزدها شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۰:۳۴    
امارات روز گذشته با صهیونیستها توافق کرد که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کند؛ اقدامی که هدیه خوبی برای نخست وزیر این رژیم و رئیس جمهور آمریکا به شمار می رود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۹:۵۷    
هلو برطرف کننده عطش بوده و درصد زیادی از این میوه را آب تشکیل می دهد. کبد گرم را خنک و منبع غنی ویتامین A است؛ طبع آن سرد بوده و برای افراد گرم مزاج مفید است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۲    
وزیر امور خارجه آمریکا امروز اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور نامه ای را به رئیس جمهور سوریه برای انجام مذاکره مستقیم درباره یک شهروند آمریکایی بازداشت شده در سوریه مطرح کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۲    
خبرنگار وال استریت ژورنال خبر داد که یک یا نهایتا دو عضو شورای امنیت سازمان ملل از قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران حمایت خواهند کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۱    
سرپرست سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت در پیام خداحافظی به تولیدکنندگان و صادرکنندگان اعلام کرد که در جهت تحقق جهش تولید با هدف ایجاد اشتغال همه تلاش خود را به کار بسته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۸:۴۳    
وزیر امور خارجه کشورمان که به بیروت سفر کرده است با میشل عون، رئیس جمهور لبنان دیدار و گفتگو کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۰    
سفیر ایران در تاجیکستان از بازگشت 70 شهروند ایرانی از این کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۲    
مخترع پیکسل در سن 91 سالگی درگذشت. تحقیقات او زیربنای تصویربرداری ماهواره ای، سی تی اسکن، واقعیت مجازی و فیس بوک به حساب می آیند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۰    
کشورهای اتحادیه اروپا از دولت ترامپ به دلیل استفاده از تحریم ها فرامرزی انتقاد و نسبت به این موضوع اعلام نگرانی کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۸:۰۲    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سازش ذلیلانۀ حاکمان امارات⁩ متحدۀ عربی با رژیم جنایتکار صهیونیستی، خیانت به ارزش های انسانی، امت اسلامی و آرمان فلسطین است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۳    
رییس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به روان بودن ترافیک محور هراز گفت: قرار بود محور هراز از ساعت 17 یکطرفه شود که لغو شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به تسهیلات 15 هزار میلیارد تومانی بانک صادرات به حوزه کشاورزی تصریح کرد: بانک صادرات اهمیت ویژه ای برای تولید ورونق تولید قائل است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آورده اولیه طرح اقدام ملی مسکن حداکثر 40 میلیون تومان به اضافه 15 درصد هزینه آماده سازی زمین است و اگر متقاضیان ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: تکرار تجربه شکست خورده و مفتضحانه توافق با اسراییل ننگی است که تاریخ فراموش نخواهد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس از ورود هیأت نظارت مجلس برای ارائه اسناد ادعای میرسلیم خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۷    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: فعالیت اراذل و اوباش به صورت مستمر و شبانه روزی در فضای حقیقی و مجازی رصد شده و با هرگونه اوباشی گری و قانون شکنی نظم و امنیت برخورد می کنیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۸    
بارش شهاب سنگی برساوشی یکی از بارش های سالیانه شهاب سنگی است که هرساله چند شب در نیمه تابستان روی می دهد و به علت آلودگی های نوری از آسمان شهر ها قابل مشاهده نیست ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۴    
به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم اینکه در بازارهای جهانی، نرخ انس جهانی در طول هفته بیش از 100 دلار کاهش داشته اما به دلیل صعودی پیش رفتن نرخ ارز در داخل کشور ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۱    
برخی این روزها باتوجه به دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر توصیه به تغییر نذری های محرم به بسته های ارزاق و یا شیوه های دیگر این سوال را مطرح می کنند که از لحاظ شرعی امکان تغییر نذر ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۶:۴۷    
وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه اگر تحریم تسلیحاتی ایران تمدید شود، یکی از مهمترین مفاد برجام از بین رفته است، گفت: مطمئن هستیم که این اتفاق نخواهد افتاد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۵    
بینندگان الف هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۵    
نخست وزیر انگلیس گفت، درخصوص اعمال قوانین قرنطینه بر روی مسافرانی که از کشورهای دوست به این کشور سفر کنند، هیچ رحمی وجود نخواهد داشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۶    
اتحادیه اروپا با استقبال از توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط، مدعی شد این امر منجر به ثبات در منطقه می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۶:۱۸    
رئیس جمهور ترکیه در واکنش به اقدام امارات در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت که آنکارا، تعلیق روابط با ابوظبی را بررسی می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۱    
یک تاجر اسرائیلی-آمریکایی اعلام کرد که ولیعهد سعودی به او گفته است از ترس ایرانی ها و قطری ها با اسرائیل روابط دیپلماتیک ایجاد نمی کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۳    
مدیرعامل بورس انرژی گفت: اوراق سلف نفتی که در روز یکشنبه آینده (26 مردادماه) در بورس انرژی عرضه می شود با آنچه که رییس جمهوری در روز چهارشنبه گذشته در مورد آن صحبت کرده متفاوت و به آن مربوط نیست.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با حسان دیاب بر حمایت ایران از آسیب دیدگان حادثه بندرگاه بیروت تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۷    
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه 300 هزار نفر کمبود واقعی نیروی انسانی در آموزش وپرورش داریم، از اعمال مدارک تحصیلی فرهنگیان از بهمن ماه خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۹    
روزنامه اسرائیل الیوم امروز (جمعه) نوشت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی دو سال گذشته حداقل دو مرتبه محرمانه به امارات سفر کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۵    
دهها عراقی در اعتراض به حمله اخیر ترکیه به شمال این کشور، در مقابل سفارت آنکارا در بغداد دست به تظاهرات زدند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به توافق رژیم صهیونیستی و امارات تاکید کرد که هیچ چیزی اراده فلسطینی ها را برای آزادی کامل سرزمین شان متوقف نمی کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۸    
باشگاه پرسپولیس برای پرونده کالدرون اعتراض خود را در دادگاه عالی ورزش به ثبت رساند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۷    
آرش عباسی نویسنده فیلمنامه سریال پایتخت 6 از حذف نامش در جشن حافظ انتقاد کرد و از شکایت رسمی اش از این جشنواره و گردانندگان آن در دفتر امور جشنواره های وزرات ارشاد خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۲    
بورس انرژی با انتشار اطلاعیه ای از آغاز عرضه اوراق سلف موازی نفتی از روز یکشنبه 26 مردادماه با حداقل سود، 18.5 درصد و حداکثر سود، 19 درصد خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۳    
یک مقام آگاه دولت آمریکا گفت محموله های سوخت ایران که توسط آمریکا توقیف شده است، برای انتقال به آب های آمریکا به کشتی های دیگر منتقل شده است و حکم توقیف تنها برای محموله هاست نه نفتکش ها.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۶    
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 22 امروز 24 مرداد از رودهن به سمت آمل و در محور کندوان تردد از ساعت 15 تا 24 امروز از کرج و ابتدای آزاد راه ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۸    
هافبک برزیلی چلسی با قراردادی 3 ساله به آرسنال پیوست.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۰    
محمد جواد ظریف با همتای لبنانی خود نشست خبری مشترک برگزار کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۱    
محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران می گویند: دو عامل موثر بر ابتلا به کووید-19 دوز (تعداد ویروس) و زمان مواجهه است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ مجاهد ⁧اسلامی⁩ و هیچ غیرتمند عربی به ⁧فلسطین⁩ خیانت نمی کند. فقط بی غیرت ها از پشت خنجر می زنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۸    
نخست وزیر عراق به تمامی وزارت خانه ها و ادارات دولت عراق دستور داد، انتخابات زودهنگام را در موعد خود برگزار کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۰    
منابع آگاه فاش کردند، عربستان و امارات هم در آینده نزدیک پا جای پای امارات گذاشته و روابط خود را رژیم صهیونیستی عادی خواهند کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۸    
در اولین واکنش به اظهارات مسئولان عراقی، وزارت خارجه ترکیه بغداد را مسئول حضور نیروهای حزب کارگران کردستان ترکیه(پ.ک.ک) در خاک عراق دانست.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۴    
عضو هیات رییسه مجلس با انتقاد از روحانی برای حضور نیافتن در مجلس به خاطر ترس از کرونا گفت: چگونه است روحانی 75 ساله نباید کرونا بگیرد اما یک و نیم میلیون جوان 18 تا 20 ساله شرکت کنند در کنکور به ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۹    
روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی به سند شش صفحه ای آمریکا پرداخت که آن را به عنوان توجیهی قانونی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران و به کارگیری مکانیسم بازگردانی تحریم ها در صورت عدم تصویب قطعنامه ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از راه اندازی یک سامانه برای اطلاع رسانی وضعیت ایمنی ساختمان های پایتخت به شهروندان خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۷    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: توافق بین رژیم صهیونیستی و امارات چیزی نیست جز تصرف امارات به بهانه تعلیق الحاق کرانه غربی!
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۲    
در فاصله 35 کیلومتری جنوب شهرستان آزادشهر در استان گلستان و در مسیر جاده خوشش ییلاق به شاهرود معادن زغال سنگی وجود دارد که در نزدیکی روستا های رود بار و قشلاق واقع شده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۸    
نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا خواستار آن شد که همه آمریکایی ها در سه ماه آینده هنگام بیرون رفتن از خانه ماسک بزنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۰    
یک مقام مسئول در واکنش به برخی ادعاهای رسانه ای مطرح شده در خصوص توقیف کشتی های نفتکش حامل محموله نفتی ایران از سوی آمریکا گفت:هیچ یک از کشتی های ایرانی یا محموله های متعلق به ایران توقیف نشده اند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۲    
مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا اظهار کرد، دفتر تحقیقات فدرال این کشور(اف.بی.آی) به تحقیقات درباره انفجار بزرگ اخیر در شهر بیروت که بیش از 200 کشته داشت می پیوندد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به مخفی کردن توافق با امارات از وزیر جنگ خود و حزب وی، مدعی شد این اقدام را به درخواست به آمریکا انجام داده تا توافق به خطر نیافتد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۵    
یک فعال کارگری ضمن تشریح نتایج جلسه کمیسیون اصل 90 مجلس در مورد شرکت هفت تپه، گفت: حقوق معوق اردیبهشت و خرداد، تا چهارشنبه هفته پیش رو پرداخت می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۶    
سخنگوی اردوغان در واکنش به توافقنامه عادی سازی روابط امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تاریخ سرخوردگی خائنان به مساله فلسطین را ثبت می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۶    
نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شکایت نامه از آقایان زنگنه و آخوندی را امضاء و آماده کرده و هفته آینده تقدیم قوه قضائیه خواهیم کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۴    
عضو ستاد مقابله با کرونای تهران گفت: علایم گوارشی مانند اسهال، سکسکه، علایم نورولوژیک مثل سکته های مغزی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مسئولان دولتی می گویند 380 شرکت دولتی داریم اما بررسی های ما نشان می دهد که 980 شرکت دولتی یا وابسته به دولت وجود دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۰:۵۴    
این عکس پیش از عملیات خیبر (سال 1362) در جبهه جنوب گرفته شده است. در سایه چند درخت سرسبز ایستادند، دست شهید مهدی باکری (فرمانده لشکر 31 عاشورا) روی دوش شهید احمد کاظمی (فرمانده لشکر 8 نجف) است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۵    
معاون برنامه ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران از پیشنهاد اعمال جریمه نقدی و محرومیت از خدمات اجتماعی برای افراد و اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۳    
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: پیرو دستور شهردار تهران و تأکیدات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ،با توجه به نزدیک شدن به ایام سوگواری ماه محرم ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۹    
سرمربی لایپزیگ با رساندن تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رکوردی تاریخی به نامش ثبت کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۴    
جلسه رای گیری شورای امنیتی برای اعلام نظر اعضا درباره پیش نویس قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران آغاز شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۶    
معاون کل وزارت بهداشت درباره واکسن کرونای روسی با بیان اینکه این واکسن فاز سوم کارآزمایی بالینی را رد کرده است، گفت: مطمئن باشید اگر واکسنی برای کرونا در دنیا تولید شود و کیفیت لازم را داشته باشد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۷    
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد ورود اتوبوس های برقی به پایتخت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: قول می دهیم تا پایان سال این اتوبوس ها را در خط راه آهن مورد استفاده قرار دهیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۵    
نخل گردانی در یزد، یوم العباس در زنجان، طشت گذاری اردبیل، شیرخوارگان و قالیشویان اصفهان از جمله آیین های محرم هستند که ستاد کرونا خواسته است برای رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار نشوند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۸    
سفیر ایران در ونزوئلا ادعای توقیف چهارکشتی ایرانی توسط آمریکا را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۴    
روزنامه های القدس العربی و واشنگتن پست محمد بن سلمان را به انجام جنایات فجیع بین المللی متهم کرده و محورهای فرار وی از مجازات را تشریح کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۴    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شدید برقراری روابط دیپلماتیک میان امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۵    
امروز روز جهانی مارمولک است؛خزنده ای که نام آن برای ما ایرانیان با واژه هایی مانند سم و سیانور گره خورده است اما به گفته یک عضو هیئت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان داخل دم مارمولک ها سیانور ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۷    
تیم اطلاع رسانی امنیتی عراق از شلیک سه موشک نوع کاتیوشا به پایگاه نظامی "البلد" در استان صلاح الدین خبر داد.
  • ۱