جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 13 مرداد 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 مرداد 1399 الف 2 مرداد 1399 الف 3 مرداد 1399 الف 4 مرداد 1399 الف 5 مرداد 1399 الف 6 مرداد 1399 الف 7 مرداد 1399 الف 8 مرداد 1399 الف 9 مرداد 1399 الف 10 مرداد 1399 الف 11 مرداد 1399 الف 12 مرداد 1399 الف 13 مرداد 1399 الف 14 مرداد 1399 الف 15 مرداد 1399 الف 16 مرداد 1399 الف 17 مرداد 1399 الف 18 مرداد 1399 الف 19 مرداد 1399 الف 20 مرداد 1399 الف 21 مرداد 1399 الف 22 مرداد 1399 الف 23 مرداد 1399 الف 24 مرداد 1399 الف 25 مرداد 1399 الف 26 مرداد 1399 الف 27 مرداد 1399 الف 28 مرداد 1399 الف 29 مرداد 1399 الف 30 مرداد 1399 الف 31 مرداد 1399 
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۸    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی کووید-19 در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 174 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند. ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۷:۲۳    
برخی عشق را والاترین عاطفۀ بشری می دانند و برخی منشأ درد و رنجی بی حساب. در توصیف عشق میلیون ها کلمه بر زبان جاری شده است، ولی کمتر به فرایند زیست شیمیایی در پس آن پرداخته شده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۱    
جشنواره تابستانی هوآوی با شعار هر خرید، یک هدیه آغاز شده و تا 23 مرداد 99 ادامه خواهد داشت . براساس این جشنواره تابستانی، به خریداران محصولات هوآوی، هدایایی اهدا می شود . ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۷:۵۲    
متن شکایت جمعی از نمایندگان مجلس از بیژن زنگنه خطاب به رؤسای قوای سه گانه منتشر شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت 212 تن از بیماران کرونایی طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۷    
در آستانه فرا رسیدن عید غدیرخم و سالروز تجدید بیعت با مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) خادمان، صحن و سرای بارگاه مطهر علوی را با پرچم های سبز رنگ متبرک به نام حضرت امام علی (ع) و احادیث غدیر ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۰:۳۵    
پس از 18 ساعت تبادل آتش، درگیری در زندان جلال آباد مرکز ولایت ننگرهای افغانستان با 29 کشته پایان یافت. در این درگیری تمامی افراد مسلح حمله کننده به این زندان کشته شده اند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۵    
شبکه المیادین در گزارشی به بررسی عملیات موفقیت آمیز ایران در بازداشت جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۴    
سازمان برنامه و بودجه کشور، متعهد شد که از مهرماه ماهانه فوق العاده ویژه کرونا را به وزارت بهداشت بپردازد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۰    
پرسپولیس پول ترانسفر بیرانوند به آنتورپ را به برانکو بابت طلبش می دهد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۸:۵۵    
کیهان کلهر آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی با انتشاراطلاعیه ای در صفحه شخصی اش از به تعویق افتادن تازه ترین کنسرت آنلاین خود خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۸:۵۲    
وزیر اقتصاد با رد موضوع جاماندگان سهام عدالت گفت: از نظر قانون افراد مدنظر پوشش داده شده اند ضمن اینکه از نظر دارایی هایی که بتوانیم این کار را انجام دهیم محدویت داریم زیرا آن زمان این حجم واگذاری ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۳    
با هوشیاری و تلاش شبانه روزی مأموران پلیس امنیت عمومی هرمزگان یک زندانی فراری از استان پس از 8 روز در شهرستان رباط کریم شناسایی و دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۲:۳۴    
نتیجه تحقیق مارکیت از مدیران خرید شرکت های تولیدی روسیه نشان داد که شاخص پی ام آی این کشور در ماه جولای تحت تاثیر پاندمی کرونا و کاهش تقاضا با سرعت بیشتری افت کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۲:۰۵    
جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با محوریت پرداخت بدهی های ارزی امروز (دوشنبه) برگزار شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۹    
لژیونر فوتبال ایران که در لیگ پرتغال توپ می زند گفت: خدا کمک کند به سن اتین فرانسه خواهم رفت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا با صدور یک فرمان اجرایی بکارگیری کارگران خارجی توسط پیمانکاران فدرال را محدود کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۵    
نخست وزیر ژاپن در سالگرد بمباران های اتمی آمریکا علیه هیروشیما و ناگازاکی گفت که این تراژدی ها هرگز نباید تکرار شوند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۰    
دانشمندان مالزیایی پوستی الکترونیکی ساختند که قادر به درک حس لمس است و می تواند به کسانی که عضو مصنوعی دارند، کمک کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۲    
رسانه کشور پرتغالی در تحلیلی مدعی شد که مهاجم ایرانی در آستانه انتقال به پورتو پرتغال قرار دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۵    
نخست وزیر کویت امروز دوشنبه به همه اطمینان داد که امیر کویت حالش خوب است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۲    
دبیر ستاد تنظیم بازار از ترخیص 80 هزار تن برنج تا پایان مرداد ماه از گمرکات خبرداد و گفت: ارز این میزان برنج از سوی بانک مرکزی تأمین شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه تا چهار ماهه اول امسال معادل 13 هزار و 700 میلیارد تومان عرضه اولیه در بازار سرمایه صورت گرفته است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۴    
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا ابراز عقیده کرد که ممکن است آمریکا در صورتی که ترامپ برای بار دوم در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود از ائتلاف پیمان آنتلانتیک شمالی (ناتو) خارج شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۶    
محمد باقر نوبخت ضمن اعلام استخدام 10 هزار نفر از پرسنل شرکتی و قراردادی کادر درمان در وزارت بهداشت، گفت: ماهانه فوق العاده ویژه کرونا را از اول مهر ماه پرداخت می کنیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۸    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین روز دوشنبه در پیامی در توئیتر نوشت که واشنگتن یکی پس از دیگری توافقنامه ها را از بین می برد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۹    
باشگاه آنتورپ بلژیک به خاطر یک اشتباه اداری در ثبت شماره حساب، نتوانست در هفته گذشته، هزینه انتقال بیرانوند را به حساب پرسپولیس واریز کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۵    
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد متقاضیانی که به صورت پیامکی برای تسهیلات کمک ودیعه مسکن درخواست داده اند به منظور تکمیل فرایند ثبت نام براساس آخرین رقم سمت راست کد ملی از روزهای 14 تا 20 مرداد به ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۲    
دونالد ترامپ که چندی پیش بدون اطلاع از جزئیات یک پرونده برای ایران نسخه اعدام نکنید پیچیده بود خواستار اجرای سریع متهم دیگر در آمریکا شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۳    
وزیر بهداشت اعلام کرد: کنکور با رعایت پروتکل های بهداشتی در موعد مقرر برگزار می شود .
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۴    
عضو مجلس خبرگان گفت: امام(ره)، مصلحت بینی، دشمن شناسی و آگاهی بر مسائل کشور را برای فرد اداره کننده کشور لازم می دانستند، بدین منظور امام تأکید به رهبری آقای خامنه ای داشتند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت که واشنگتن اقدام به آزار و بازداشت عمدی محققان و دانشجویان چینی می پردازد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۵    
بررسی ها نشان می دهد ثروت پولدارترین زن جهان به بیش از 67 میلیارد دلار رسیده است، این زن در فهرست ثروتمندترین های جهان ردیف دهم را از آن خود کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۷    
رئیس جمهور آمریکا از یک مقام ارشد کاخ سفید که هشدار داده بود شیوع ویروس کرونا در آمریکا وارد مرحله تازه ای شده انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۹    
علیرضا شهریاری،عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در آینده پارکنیگ های حرم جمع آوری خواهند شد که با این اتفاق مردم در مضیقه قرار می گیرند و باید خیلی زود فکری برای ایجاد پارکینگ در محدوده حرم ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۵    
آسیب دیدگی جزئی دو مهاجم استقلال موجب نگرانی اعضای کادرفنی این تیم شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۷    
پس اعلام ورشکستگی قدیمی ترین فروشگاه های زنجیره ای آمریکا، برند تیلورد با اعلام ورشکستگی خود، یک شرکت دیگر بر فهرست خرده فرشان آمریکایی که در برابر رکود اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، تسلیم شدند، افزود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۳    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: آزمون های کنکور سراسری و کارشناسی ارشد در موعد مقرر و بارعایت پروتکل های سخت گیرانه بهداشتی برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۴    
وزیر کشور گفت: همه تلاش کنیم با اولویت پیشگیرانه در مسائل اقتصادی بتوانیم فضا را به گونه ای پیش ببریم که مانع سوءاستفاده و بهره برداری رسانه های خارجی و معاندین از فضای اقتصادی کشور شویم.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۶    
رییس مجلس در گفت وگو با رئیس مجلس ترکیه با اشاره به طی شدن مقدمات تشکیل گروه دوستی پارلمانی با ترکیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مصمم هستیم گروه دوستی پارلمانی با ترکیه را هر چه سریع تر تشکیل دهیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۲    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: استان خوزستان بعد از خروج هفته پیش از وضعیت قرمز کرونا، خدا را شاکریم که امروز نیز از وضعیت هشدار نیز خارج شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۴    
نخست وزیر پاکستان در گفت وگو با الجزیره گفت: بدترین سناریو برای منطقه بروز درگیری مستقیم مسلحانه میان ایران و عربستان است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۵    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۵    
در دیدار معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با سفیر یونان بر همکاری های مشترک و تبادل تجربیات در زمینه استرداد اموال فرهنگی تاریخی تاکید شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۱    
نماینده مردم تبریز در مجلس از طرح نمایندگان برای واریز یارانه نقدی معادل 40 لیتر بنزین به هر ایرانی خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۳    
منابع سوری به کشفیات جدید ارتش سوریه در حومه دیرالزور اشاره کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۰:۱۹    
یک مقام دولت آلمان از مخالفت آنگلا مرکل صدر اعظم این کشور با طرح آمریکا برای خروج شماری از نیروهای خود از آلمان خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۲۰:۱۱    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، به تشریح تازه ترین وضعیت بیماران کرونایی در پایتخت پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۸    
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق جوانی خبر داد که برای فرار از دست مأموران پس از ورود به یک نانوایی اقدام به گروگانگیری کرده بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۴    
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد تحقیقات این سازمان در چین بر روی منشأ ویروس کرونای جدید به پایان رسیده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۰    
وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که بررسی داوطلبانی که واکسن روسی کرونا را دریافت کرده اند حاکی از آن است که به ایمنی کامل در برابر ویروس کرونا دست یافته اند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۹:۴۲    
منابع آگاه از بیماری پاپ بندیکت شانزدهم ، رهبر سابق کاتولیکهای جهان خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا در توییتی باز هم از رای گیری به شیوه پستی که در این کشور به دلیل شیوع کرونا از آن استقبال شده ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۹:۲۹    
وزیر آموزش وپرورش در نهصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای عالی آموزش وپرورش اظهار کرد: تعویق زمان برگزاری کنکور باعث احساس خستگی و بلاتکلیفی در دانش آموزان می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۹:۲۱    
وزیر بهداشت با بیان اینکه خرافه و شارلاتانیزم را باید از طب سنتی جدا کنیم، گفت: طب سنتی جزء لاینفکی از دیرینه فرهنگی است و یکی از دلایل علقه افراد به سرزمین شان، داشتن پیوست فرهنگی است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۹:۱۷    
رئیس جمهور فعلی آمریکا و نحوه رفتار و گفتارش بیانگر فرهنگ عریان و واقعیت عینی غرب است که تاکنون در قاب زیبائی به نمایش گذاشته شده است و به نوعی حقیقت از افکار عمومی جامعه جهانی مخفی نگاه داشته شده ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۹:۱۷    
سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال پاسخ اظهارات برخی از مسئولان سابق این باشگاه را داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۸    
خبرها از مفقود شدن یا شاید سرقت یکی از آلبوم های ارزشمند کاخ گلستان حکایت می کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۴    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی به مناسبت عید غدیر از روز چهارشنبه در محورهای شمال آغاز شده و تا صبح روز یک شنبه ادامه خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۶    
یک شرکت چینی فعال در زمینه هوش مصنوعی به خاطر نقض قوانین مالکیت معنوی و ثبت اختراع از شرکت اپل شکایت کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۸    
شرکت مشاوره طراحی مانیون طرح اولیه از خودرویی خودران و برقی ارائه کرده که ویژه همه گیری ویروس کرونا است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۹    
با پذیرش استعفای ناصیف حتی از سوی مقامات لبنانی، شربل وهبه وزیر خارجه این کشور شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۱    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده ازن کیفیت هوای هم اکنون پایتخت را در محدوده ناسالم برای همه گروه ها قرار دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۸:۲۳    
رمان درخت بید ابی رنگ را می توان داستان سایه روشن های زندگی دانست که کلاس درسی از بردباری، امیدواری، شاکر بودن، عشق به خانواده، بخشندگی، ارج نهادن به ارزش های انسانی را به تصویر می کشد
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۸:۲۳    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران را به یکی از قدرت های بلامنازع در منطقه و جهان تبدیل کرده است
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۵    
بانک مرکزی در مورد نحوه پیگیری برگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور اطلاعیه داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۵    
سازمان ملل متحد در گزارشی مدعی تداوم توسعه جنگ افزارها و موشکهای اتمی از سوی کره شمالی و دور زدن تحریمها از سوی این کشور شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۱    
کارگران هپکو در اعتراض به نبود کار و تعطیلی خطوط تولید این شرکت دست به تجمع زدند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۷:۵۷    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در نشست شورای عالی قوه قضاییه گفت: لیست 1408 وارد کننده با 20 میلیارد یورو بدهی به وزیر دادگستری اعلام شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۹    
رییس دانشگاه فرهنگیان گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد 21 هزار دانشجو معلم فارغ التحصیل به مدارس تزریق می شوند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۷    
سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که از این پس واردکنندگان انواع لاستیک سبک و سنگین قبل از عرضه به بازار باید قیمت کلیه محصولات را در سامانه 124 ثبت کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۳    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری از نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور و وزش باد شدید خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۸    
دونالد ترامپ رسانه های آمریکا را به بزرگنمایی وقایع در مورد شیوع ویروس کرونا در این کشور متهم کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۶    
رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از 20 هزار عدد ماسک غیربهداشتی در شمال پایتخت خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۳    
بر اساس آخرین گزارش مالی بانک HSBC انگلیس، این بانک به خاطر شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا شاهد سقوط 65 درصدی درآمد خود بوده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۳    
وزارت خارجه چین در واکنش به تهدید وزیر خارجه آمریکا مبنی بر تحریم شرکت های نرم افزاری چین، از واشنگتن خواست امنیت ملی را به هر مسئله ای تعمیم ندهد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۱    
زلزله 4.5 ریشتری مرز استان های مرز استانهای بوشهر و فارس در حوالی جم را لرزاند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۱    
مزرعه موشکی سپاه و شلیک موشک های بالستیک از اعماق زمین تلفیقی از فناوری های مختلف و تکنیک و تاکتیک های عملیاتی است که در این گزارش به تشریح آن پرداخته ایم.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۷    
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند دو نفره سارقان منزل که تحت پوشش کارگاه قالیشویی اقدام به سرقت از منازل شهروندان می کردند، خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۲    
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۲    
بر اساس طرح دوفوریتی جهش تولید مسکن، وزارت راه و شهرسازی موظف است نسبت به واگذاری اراضی مورد نیاز ساخت مسکن صرفا به صورت اجاره 99 ساله، اقدام کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۸    
بنابرگزارش ها باشگاه لیدزیونایتد علاقمند به جذب میلادمحمدی بک چپ تیم خنت بلژیک است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۴    
شاخص کل بورس که دیروز سوپرکانال 2 میلیون واحد را فتح کرده بود در پایان معاملات امروز به زیر دو میلیون واحد بازگشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۰    
جان بولتون که چندی پیش انتشار کتاب خاطراتش از دوران خدمت به عنوان مشاور امنیت ملی در دولت دونالد ترامپ جنجالی شد، در مصاحبه با یک نشریه اسپانیایی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۰    
آنچه مسلم است همه گیری جهانی (دنیا گیری یا پاندِمیک Pandemic) ویروس کرونا ، تاثیر بسیار منفی بر روی صنعت گردشگری به خصوص گردشگری سلامت گذاشته است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۲    
دوربین مخفی که از سختی های کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا می گوید و مردمی که توان تحمل پوشش آنها را ندارند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۸    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمب 9 صرافی به دلیل خرید و فروش غیرمجاز ارز و اخلال در نظام اقتصادی خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۸    
گزارش چگونه پژوهش را به کرونا مبتلا کنیم؟ به همت حلقه حکمرانی علوم اجتماعی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام منتشر شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۵    
داگ هورلی و باب بنکن فضانوردان آمریکایی با کپسول دراگنِ شرکت خصوصی اسپیس ایکس، ساعت 2 و 48 دقیقه روز یکشنبه با چترهای ویژه در آب های مجاور ایالت فلوریدا در خلیج مکزیک فرود آمدند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۷    
معاون اول رییس جمهوری گفت: باید فرهنگ حمایت و دفاع از بخش خصوصی در جامعه ترویج پیدا کند و اجازه ندهیم که به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در رسانه ها بی حرمتی شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۲    
معاون پارلمانی رییس جمهوری با تاکید بر این که وزیر پیشنهادی صمت (صنعت، معدن و تجارت) به زودی به مجلس معرفی می شود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۸    
توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی یکی از بهترین راهکارهای اشتغال زایی در مناطق روستایی است که جلوگیری از مهاجرت بی رویه از روستا به شهر، کاهش ضایعات محصولات کشاورزی ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۴    
توله خرس بازیگوش برای در امان ماندن از همسانان خود از درخت بالا رفته و به آنها خیره شده این تصویر در کارولینای آمریکا ثبت شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۷    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه ای در کمیته حادثه کلینیک سینا اطهر برای بررسی ابعاد این حادثه خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۲    
همه واحدهای تولید و توزیع ماسک موظف به درج اطلاعات در سامانه جامع تجارت شدند و دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن ارائه جزئیات اجرای این طرح ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۴    
رئیس پلیس بین الملل ناجا از بازداشت فردی به اتهام خیانت در امانت به مبلغ 3 میلیارد ریال خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۲    
رییس سازمان بازنشستگان نیرو های مسلح از پرداخت وام 10میلیون تومانی به بازنشستگان نیرو های مسلح در سال جهش تولید خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۹    
یکجانبه گرایی آمریکا، جنگ های تجاری و تحریمهای غیرقانونی آمریکا علیه کشورهای مختلف جهان موجب شده که بسیاری از کشورهای بزرگ جهان به فکر کنار گذاشتن دلار آمریکا از مبادلات تجارت خارجی خود باشند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۳    
رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: برخی معتقدند بخش عمده ای از صادرکنندگان که هنوز ارزهای صادراتی را به کشور بازنگردانده اند جزء نهادهای وابسته به دولت هستند و به همین دلیل نیز اسامی آنها اعلام نمی ...
  • ۱