شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 7 مرداد 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 مرداد 1399 الف 2 مرداد 1399 الف 3 مرداد 1399 الف 4 مرداد 1399 الف 5 مرداد 1399 الف 6 مرداد 1399 الف 7 مرداد 1399 الف 8 مرداد 1399 الف 9 مرداد 1399 الف 10 مرداد 1399 الف 11 مرداد 1399 الف 12 مرداد 1399 الف 13 مرداد 1399 الف 14 مرداد 1399 الف 15 مرداد 1399 الف 16 مرداد 1399 الف 17 مرداد 1399 الف 18 مرداد 1399 الف 19 مرداد 1399 الف 20 مرداد 1399 الف 21 مرداد 1399 الف 22 مرداد 1399 الف 23 مرداد 1399 الف 24 مرداد 1399 الف 25 مرداد 1399 الف 26 مرداد 1399 الف 27 مرداد 1399 الف 28 مرداد 1399 الف 29 مرداد 1399 الف 30 مرداد 1399 الف 31 مرداد 1399 
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۹:۳۷    
پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید فکر نمی کرده مظلومی نه به عنوان مربی یا دوست، بلکه به عنوان یک سرمربی که باید روی مواضع خود با کسی تعارف نداشته باشد اینقدر راحت وقتی می گویند فلانی نباشد، قبول کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۳    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امشب آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ناپیوسته سال 1399 است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۳    
مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز فرایند اجرایی صدور، تمدید و تجدید پروانه کار موقت (کارت کار) اتباع افغانستانی ویژه دارندگان کارت آمایش 15 و مشمولین طرح اقامت از پنجم ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۸    
گارد مالی ایتالیا یک مجموعه مصادره شده را به موزه خودرو در تورین تحویل داد. اتومبیل های عتیقه و اتومبیل های اسپرت مدرن بخاطر اینکه مالک آنها 4 ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۲    
جوشکاری یکی از تانکرهای سوخت توسط راننده آن و آتش گرفتن تانکر مذکور دلیل حادثه انفجار در پارکینگ اعتماد کرمانشاه بوده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۱    
اظهارات عجیبی منتسب به یکی از مداحان مشهور کشور در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در صورت دقیق و کامل بودن این نقل ها شایسته تذکر و اصلاح و حتی بازخواست جدی است. ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۱    
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در نامه ای به زالی، رئیس این دانشگاه، خواستار شفاف سازی پرونده مریم روحانی، فرزند رئیس جمهور در جذب هیئت علمی این دانشگاه شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۶    
شهردار سیاتل از خروج نیروهای فدرال از این شهر به دلیل اعتراض مقامات محلی در خصوص اینکه حضور این نیروها موجب تشدید آشوب در خیابان ها می شود، خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۷    
قیمت خودروی پراید 111 در بازار افزایش یافت و از مرز 90 میلیون تومان عبور کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۳    
شاخص های بورسی در آمریکا قرمزپوش شدند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۳:۳۳    
فیلم سینمایی خورشید به کارگردانی مجید مجیدی در بخش اصلی هفتاد و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز پذیرفته شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۳:۰۴    
ویروس کرونا چنان بحرانی به وجود آورده که غول های نفتی را برای سه ماه دیگر در سال جاری میلادی متضرر کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۱:۳۱    
سخنگوی دولت درگذشت بدرالزمان قریب تنها عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی را تسلیت گفت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۴۰    
رئیس پیشین صدا و سیما به انتقاد از اصولگرایان پرداخت و نوشت برخی اصولگراها، استاد پیاده کردن آدم ها از قطار هستند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۳۲    
وزارت خزانه داری آمریکا از موافقت یک شرکت آمریکایی با پرداخت بیش از 824 هزار دلار جریمه به دلیل نقض تحریم های ایران خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
بازیگر پیشکسوت سریال شهرزاد با بیان این که برای کمک به کادر درمان بیشتر در خانه بمانیم، گفت: پروژه سینمایی یا تلویزیونی با بازی بنده که به دلیل کرونا نیمه کار مانده باشد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
3000 روستا در استان سیستان و بلوچستان هنوز لوله کشی نشده، این در حالی است که میلیارد ها تومان برای ساخت طرح آبرسانی به دشت سیستان هزینه شده است!
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
معاون درمان وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت بیمارستانهای ارایه دهنده خدمات کرونا، گفت: در حوزه سلامت از مانور سنگین کرونا درس آموخته هایی داریم و نمره نظام سلامت قابل قبول بود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
جانشین پلیس راهور تهران از انسداد شمال به جنوب آزاد راه "تهران – شمال " از امروز صبح تا اطلاع بعدی خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
این برادر بزرگ تر (که جلال او را همان قدر کم دیده که ناصرخسرو را) تکه ای گمشده از تاریخ و جغرافیای شخصی جلال است و او به حجاز می آید، ولی برادر را نمی یابد و نه هیچ اثری از قبرش را ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) دستورالعملی را برای برگزاری مراسم عید قربان در دوره شیوع کووید-19 تهیه و منتشر کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
وکیل مدافع محمدعلی نجفی گفت: پرونده موکلم به هیات عمومی دیوان عالی کشور ارجاع شد تا توسط قضات دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گیرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
فرمانده کل سپاه سطح رزمایش های سپاه را وسیع و با سناریو پردازی بر اساس دشمنان واقعی توصیف کرد و گفت: توسعه تجهیزات و تسلیحات ما منطبق بر تهدید و شناخت واقعی از نقاط ضعف و قوت دشمن بوده و رزمایش های ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
در شرایطی که بسیاری از شهروندان آمریکا با نگرانی منتظر اطلاعیه ای از بسته کمکی جمهوری خواهان بابت ویروس کرونا هستند، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد که وقت رو به اتمام است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از برنامه ریزی برای مقابله با گرانی و تنظیم بازار خبر داد و گفت: وزارت صمت محورهای چهارگانه ای برای فعالیت خود در سال 99 ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از خروج خوزستان از وضعیت قرمز خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
فرماندار شوش (استان خوزستان) با اشاره به برگزاری جلساتی در وزارت کار پیرامون موضوع مطالبات کارگران شرکت هفت تپه ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه با افزایش 8217 واحد روبه رو شد و حجم معاملات امروز در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران به 33 هزار میلیارد تومان رسید.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
عضو جریان حکمت ملی عراق خبر داد که نخست وزیر این کشور پس از تعطیلات عید قربان راهی واشنگتن خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 15 متهم پرونده موسوم به هلدینگ آفتاب به ریاست قاضی سید هادی منصوری در مشهد برگزار شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
در سی و هفتمین مرحله از طرح رعد، مأموران سرکلانتری دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ موفق به کشف هفت قبضه سلاح شده و چهار نفر را در این رابطه بازداشت کردند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
در فاصله 2 روز مانده به عرفه، ستاد کرونای تهران از لغو تجمعات خبر داده است که احتمالا شامل دعای عرفه نیز خواهد بود. این در حالی است که رئیس جمهور بر باشکوه برگزار شدن مراسم های این روز تأکید کرده بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
رسانه های لبنانی از تصمیم هیأت دولت لبنان برای شکایت از رژیم صهیونیستی به دلیل نقض حاکمیت این کشور خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به مرز فلسطین اشغالی با لبنان رفته بود، به یاوه گویی علیه ایران پرداخت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان تهران هم از لحاظ وضعیت کرونایی به استانهای قرمز کشور اضافه شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
یک گزارش خودمانی از یک کمپین تبلیغاتی جذاب
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
یک کارشناس اقتصادی گفت: به روزرسانی قیمت، باید بر اساس میانگین قیمت خانه های معامله شده در هر منطقه تنظیم شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: متاسفانه از ابتدای خرداد، تولیدکننده های معین به دلیل کمبود مواد اولیه تولید ماسک نتوانستند به درستی ماسک مورد نیاز را تامین کنند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
پس از حدود چهار ماه آرامش نسبی، اعتراضات بار دیگر به میدان تحریر در مرکز بغداد به عنوان قلب تپنده و محرک اعتراضات استان های جنوب و مرکز عراق بازگشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
پایگاه خبری شبکه الجزیره به نقل از منبعی که آن را دولتی خواند، بندهای نسخه جدید توافق ریاض میان شورای انتقالی جنوب و دولت مستعفی یمن را فاش کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم به نیروهای خود در مرزهای شمالی دستور داده تا زمانی که نیروهای حزب الله در خاک لبنان هستند، به آنها شلیک نشود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
طلا در معاملات امروز به علت کاهش ارزش دلار جهش 40 دلاری را تجربه کرد و به 1980 دلار رسید اما در ادامه با برداشت سود و فروش به 1936.75 دلار در هر اونس رسید.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با شکایت از امیرقلعه نویی و فرزند وی، تصریح کرد: با پیگیری انجام شده و صدور کیفرخواست، وقت جلسه رسیدگی به شکایت مطروحه تعیین شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: یال مربوط به منطقه یخ کر یا همان یال جنوب شرقی قله دماوند هم به نام وقف در سامانه کاداستر سازمان ثبت اسناد تثبیت نشده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
در این گزارش قیمت هر حلقه لاستیک بازار امروز (سه شنبه) آمده است. ضمن اینکه محاسبه شده تا با اعمال افزایش 25 درصدی بالغ بر 30 درصد اولیه که تیرماه سال جاری ابلاغ و اعمال شد، قیمت هر حلقه چقدر خواهد شد؟
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
با موافقت هیأت دولت، ارز زائران حج امسال برای سال آینده حفظ خواهد شد. به این ترتیب هزینه ارزی حج آینده برای این زائران افزایش نخواهد داشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
وزیر خارجه لبنان تاکید کرد: کابینه حمله اسرائیل در 27 ژوئیه را محکوم کرد و ما فردا (چهارشنبه) به شورای امنیت شکایت خود را تقدیم خواهیم کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
این روزها که در اکثر نقاط دنیا ویروس کرونا جولان می دهد بسیاری از کشورها برای عدم استفاده از ماسک جریمه هایی در نظر گرفتند تا به این ترتیب شیوع این بیماری را کنترل کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
سخنگوی دولت گفت: کره جنوبی نسبت به انتقال منابع ایران اقدام نکند، پیگیری های حقوقی جدی تری می کنیم.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
حجت الاسلام و المسلمین آیت اللهی امام جمعه موقت یزد که مدتی از بیماری کرونا رنج می برد، ساعتی پیش درگذشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
سخنگوی نیروی دریایی آمریکا به برگزاری مرحله نهایی رزمایش بزرگ دریایی و موشکی پیامبر اعظم (ص) 14 با مشارکت نیروی دریایی و نیروی هوافضای سپاه واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
رئیس آتش نشانی گرمسار گفت: یک جوان گرمساری در حین انجام وظیفه به عنوان نیروی اداره برق این شهرستان براثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
علائم شایع کرونا سرفه خشک، تب بالا و مشکلات گوارشی و تنفسی است بنابراین در صورت داشتن چنین علائمی به مراکز درمانی مراجعه کنید.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
رئیس جمهور گفت: مردم می توانند با وثیقه گذاری سهام عدالت کارت اعتباری بانک ها را اخذ کنند. اینها همه تحول دیجیتالی است که در دولت تدبیر وامید شتاب گرفته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
دادستان شهرستان ری گفت: استعلام برای شناسایی هویت فرد خاطی در خصوص خرید و فروش قبر انجام شده و مردم نیز برای شکایت باید به دادسرا مراجعه کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
وزارت خارجه چین روز سه شنبه از تعلیق توافقنامه استرداد مجرمین هنگ کنگ با کانادا، استرالیا و انگلیس خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
سفارت پاکستان در تهران اعلام کرد: 14 تبعه زندانی پاکستانی در جمهوری اسلامی ایران بر اساس توافق نامه انتقال محکومین که شش سال پیش میان دو کشور امضا شده بود، روز سه شنبه به پاکستان منتقل شدند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران - کرج محدوده گرمدره و در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری، سنگین است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما یک تیم هستیم که هیچ مشکل و حاشیه ای نداریم هم باشگاه و هم امیر قلعه نویی آنقدر باهوش هستند که درگیر شایعات نشوند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس در نامه ای به یک مقام این کشور خواستار اعمال تحریم علیه مقام های ایران شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید تعادلی بین درمان و مراقبت فضای قرنطینه کرونا و بحث اقتصاد و معیشت مردم برقرار شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: نمی توان به سادگی از کنار مسائل و مشکلات زاینده رود عبور کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس باز هم پیشنهاد این باشگاه برای پرداخت مطالباتش را رد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
کویت اعلام کرد پروازها به 20 کشور از چند روز دیگر از سر گرفته می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
گروه طالبان به مناسبت عید سعید قربان آتش بس 3 روزه ای را اعلام کرد؛ دولت افغانستان نیز از آن استقبال کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
مسئولان باشگاه پرسپولیس در صدد هستند به زودی منزل جدیدی برای کریستین اوساگونا تهیه کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
تیراندازی در پایگاه هوایی هرلبرت در فلوریدا واقع در آمریکا طی یک نزاع خانوادگی به کشته شدن یک نفر و جراحت یک تن دیگر منجر شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
منابع خبری گزارش داده اند رزمایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب اعلام آماده باش در دو پایگاه آمریکا در منطقه شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
براساس اعلام بانک مرکزی، از مجموع 11 هزار و 470 میلیارد تومان اوراق دولتی عرضه شده، بانک ها و سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی 4400 میلیارد تومان از این اوراق را خریداری کرده اند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
سهام خودروسازان ژاپن به دنبال اعلام چشم انداز میتسوبیشی که پیش بینی کرد در سال مالی جاری بیش از 1 میلیارد دلار ضرر می کند، سقوط کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
اولین جلسه کارگروه مراسم عزاداری ایام محرم و صفر ستاد ملی مدیریت کرونا امروز برگزار و تصمیمات اولیه اتخاذ شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
منابع خبری از اقدام جدید رژیم اشغالگر قدس در استقرار نیروهای ویژه و سامانه های تهاجمی خود در مرز مشترک فلسطین اشغالی و لبنان خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
عضو هیات رئیسه مجلس در نامه ای خطاب به وزرای بهداشت و علوم ضمن اشاره به زمان برگزاری کنکور در شرایط کرونا و نگرانی خانواده ها، بر امکان حل مساله کنکور تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
وزیر دادگستری آمریکا از بازداشت 22 معترض در پورتلند خبر داد که در روزهای اخیر در اعتراض به نژادپرستی سازمان یافته در کشور خود به خیابان ها آمده بودند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
داده های اداره کل گمرک چین نشان داد در ماه ژوئن روسیه حدود 396,000 تن گاز مایع طبیعی (ال ان جی) به چین صادر کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
شبکه اجتماعی توییتر حساب کاربری دونالد ترامپ جونیور- پسر بزرگ ترامپ را به دلیل انتشار اطلاعات غلط تعلیق کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
شبکه خبری بلومبرگ روز سه شنبه گزارش داد، دادستان های آمریکا به دنبال این هستند که اتهامات وارده به کارکنان شرکت توییتر برای همکاری با دولت عربستان در زمینه جاسوسی از مخالفان را رد کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
سخنگوی نخست وزیر عراق از دستورات ویژه دولت به نیروهای امنیتی برای حفاظت از جان تظاهرات کنندگان در این کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
ستاد مقابله با کرونا در صورتی ممنوعیت برگزاری تمام تجمعات و رویدادهای نمایشگاهی در سطح کشور را به مدت یک هفته دیگر تمدید کرده که فعلا چند نمایشگاه در تهران برگزار شده و قرار است حداقل 60 رویداد دیگر ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام پیامبر اعظم(ص)14 در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز در حال برگزاری است طبق آنچه تاکنون اعلام شده ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
وزارت امور خارجه عراق در اقدامی متقابل از تعلیق تفاهم نامه ویزای ورود با ترکیه خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران اولین تمرین خود را با تیم جدیدش در بلژیک انجام داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه برگزاری کنکور برای شرکت کنندگان یا برگزارکنندگان آن چه در ایاب و ذهاب ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: بیش از 17 هزار گروه جهادی که تخصص آن ها مشارکت در ساخت مسکن است، استفاده کرده ایم ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: اعتراضات نیمکت نساجی داور مسابقه را تحت تأثیر قرار داده او با بازیکنان ما مثل برده رفتار کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
منابع خبری عراق از اصابت چند فروند راکت به یک پایگاه نظامی در محدوده فرودگاه بین المللی بغداد عراق خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
رییس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد شدید از نحوه عملکرد دادستان آمریکا گفت: ویلیام بار از موقعیت و قدرت خود برای حفاظت از ترامپ استفاده می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
مقام سازمان جهانی بهداشت روز سه شنبه بار دیگر تأکید کرد ویروس کرونا رفتار فصلی ندارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
رئیس مجلس از ماموریت خود به کمیسیون آموزش و تحقیقات برای بررسی فوریت دار کنکور خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
قرار است محمد دانشگر فردا به کمیته انضباطی باشگاه برود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۰    
وزیر امور خارجه یونان روز سه شنبه با اشاره به اقدامات ترکیه در لیبی از آنکارا خواست تا توهمات خود درباره امپراتوری عثمانی را رها کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۹    
رئیس هیئت امنیت حمل و نقل کانادا از ایران خواست اطلاعات به دست آمده از جعبه های سیاه هواپیمای اوکراینی را منتشر کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۵    
ستاره شناسان دانشگاه اورگن (University of Oregon) آمریکا در مطالعه اخیرشان سن جهان را 12.6 میلیارد سال تخمین زده اند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۱    
یکی از مراجع تقلید بر لزوم برگزاری مراسم های عزاداری ماه محرم و صفر تاکید کرد و گفت: باید متولیان امر در این خصوص توجه کافی و لازم را داشته باشند تا هم دغدغه های مذهبی و دینی مردم مورد توجه قرار گیرد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۱    
رئیس ائتلاف دوله القانون با اشاره به اینکه در دوران نخست وزیری اش تلاش کرد تا منازعه مذهبی و سیاسی ریاض با بغداد را متوقف کند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۱    
ترفند ها و تکنیک هایی شگفت انگیز از گوشی های اندروید یاد بگیرید که تا به حال نمی دانستید.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۶    
سخنگوی وزارت بهداشت استان های در وضعیت هشدار و قرمز را اعلام کرد. تهران همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۳    
تغییرات قیمت کالاهای خوراکی در ماه گذشته از این حکایت دارد که عمدتاً با افزایش قیمت همراه بوده و فقط پنج قلم ارزان شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۳    
ابراهیم درستی از پیگیری جدی برای استفاده از تبصره ماده 100 مالیات برای ارائه تسهیلات مالیاتی به صنوف خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۴    
سردار نیلفروشان با تشریح اهداف و برنامه های رزمایش پیامبر اعظم (ص)14گفت:در این رزمایش دفاع ضد موشکی بالستیک و کروز انجام شده و از برخی تجهیزات و سلاح های غافلگیر کننده مانند موشک های برد بلند بالستیک ...
  • ۱