سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۲Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 26 مرداد 1399 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 31 فروردین 1399 الف 31 اردیبهشت 1399 الف 31 خرداد 1399 الف 31 تیر 1399 الف 31 شهریور 1399 الف 30 مهر 1399 الف 30 آبان 1399 الف 30 آذر 1399 الف 30 دی 1399 الف 30 بهمن 1399 الف 1 مرداد 1399 الف 2 مرداد 1399 الف 3 مرداد 1399 الف 4 مرداد 1399 الف 5 مرداد 1399 الف 6 مرداد 1399 الف 7 مرداد 1399 الف 8 مرداد 1399 الف 9 مرداد 1399 الف 10 مرداد 1399 الف 11 مرداد 1399 الف 12 مرداد 1399 الف 13 مرداد 1399 الف 14 مرداد 1399 الف 15 مرداد 1399 الف 16 مرداد 1399 الف 17 مرداد 1399 الف 18 مرداد 1399 الف 19 مرداد 1399 الف 20 مرداد 1399 الف 21 مرداد 1399 الف 22 مرداد 1399 الف 23 مرداد 1399 الف 24 مرداد 1399 الف 25 مرداد 1399 الف 26 مرداد 1399 الف 27 مرداد 1399 الف 28 مرداد 1399 الف 29 مرداد 1399 الف 30 مرداد 1399 الف 31 مرداد 1399 
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۱:۲۷    
آمارها از فوت بیش از دو میلیون و 500 هزار دارنده سهام عدالت طی 10 سال گذشته خبر می دهند و ورثه این افراد اقداماتی را انجام دهند تا فرایند انتقال سهام فرد متوفی طی و سهام منتقل شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۵۷    
بررسی ها نشان می دهد برخی داروخانه ها با دریافت مبالغی حدود 30 تا 300 هزار تومان اقدام به پیش فروش واکسن آنفلوآنزا می کنند؛ موضوعی که بر اساس اظهارات مسؤولان سازمان غذا و دارو تخلف است.
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۲۶    
72.4 درصد از کل معاملات مسکن انجام شده در شهر تهران در مرداد امسال مربوط به 10 منطقه 5 ، 4 ، 10 ، 2 ، 14 ، 8 ، 7 ، 15 ، 1 و 11 بوده و 12منطقه باقیمانده 27 ...
الف   ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۶    
مسابقات بین المللی ارتش های جهان آرمی 2020 در روسیه درحال برگزاری است سه تیم از کشورمان نیز در این مسابقات حضور دارند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۰    
محوطه باز سفارت سابق آمریکا در تهران روز چهارشنبه در مراسمی توسط هیات انصار القائم تبدیل به حسینیه و محل برگزاری مراسم عزاداری محرم شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۱    
هرگونه مراسم عزاداری در ماه محرم و صفر صرفا در اماکن و فضاهای باز با رعایت فاصله گذاری ( از هر طرف حداقل دو متر) و حداکثر به مدت دو ساعت برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۱۵    
کنکور سراسری در روزهای 29 ، 30 ، 31 مرداد و اول شهریور 99 طی چهار روز با شرکت یک میلیون و 146 هزار نفر برگزار می شود و کارت ورود به جلسه بر روی سایت سنجش قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۸:۳۳    
طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز ، در 24 ساعت گذشته با ا ابتلای دستکم 34 هزار و 360 نفر دیگر، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا از مرز 5.4 میلیون نفر عبور کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۳:۳۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فروش 132 میلیارد ریالی کتاب در 9 روز از تابستانه کتاب امسال گفت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۱:۴۵    
ماکسول کورنت بازیکن لیون در دیدار مقابل منچستر سیتی زیباترین گل مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۰    
عبدالعلی علی عسکری رییس صداوسیما در سخنانی تأکید کرد که 80 درصد مردم ایران به رسانه ملی توجه دارند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۵    
رئیس پلیس فتای تهران گفت: فردی که در فضای مجازی "واکسن کرونا" را پیش فروش می کرد، دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۲۰    
نماینده مجلس گفت: آقای آخوندی در پیگیری اهداف چشم انداز، اهداف برنامه پنجساله ششم و هدف گذاری سالانه دچار تخلف شده و به مسئولیت خود درست نپرداخته و مردم را امروز در حوزه مسکن گرفتار کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست مجازی روسای دانشگاه ها تاکید کرد: مدیریت فضای خارج از جلسه برگزاری آزمون و همراهان داوطلبان آزمون آسیب پذیر ترین بخش برگزاری کنکور است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۷    
با نزدیک شدن به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) بازار فروش وسایل عزاداری رونق پیدا کرده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۴    
چند روز پیش بود که فدراسیون ووشو خواهران منصوریان (سهیلا و شهربانو) را محکوم و جریمه کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۷:۰۱    
یک یوزپلنگ در کنیا توانست پس از تعقیب و گریزی طولانی و دشوار یک آهو را با تبحری دیدنی شکار کند. این یوزپلنگ حین تعقیب و گریز توانست با ضربه هوشمندانه به پای آهو آن را به زمین بکوبد و شکارش کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۶:۳۲    
سیدعباس موسوی در توییتی نوشت: امروز مسئولیت خطیر سخنگویی دستگاه دیپلماسی را به برادرم سعید خطیب زاده سپردم.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۶:۰۳    
آخرین روز کاری بورس در این هفته، فردا چهارشنبه 29 مردادماه شرکت صنایع غذایی کورش، 12 درصد از سهام خود را از طریق عرضه اولیه وارد بورس می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۴:۳۶    
مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مقاله ای هشدار داد که تلاش دولت آمریکا برای استفاده از سازوکار بازگرداندن تحریم های ایران در شورای امنیت سازمان ملل ارزش خطر کردن نداشته و باعث تضعیف حق وتو در شورای ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۲:۳۴    
متن طرح مجلس برای سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار منتشر شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۱:۳۷    
معاون فرهنگی و پرورش وزیر آموزش و پرورش گفت: تاخیر در برگزاری کنکور، آسیب جدی بر سلامت روحی و روانی دانش آموزان وارد می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۰:۱۲    
با گرم شدن هوا و خشک شدن آب در دریاچه حوض سلطان قم بلور های نمک در کف دریاچه بوجود می آیند و زمان برداشت نمک آغاز می شود ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۰:۰۰    
بر اساس یک نظر سنجی جو بایدن با 9 درصد بیشتر از رقیب انتخاباتی اش دونالد ترامپ اقبال بیشتری در میان رای دهندگان آمریکایی به خود اختصاص داده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۰:۰۰    
روز سه شنبه 28 مردادماه شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک، 20 درصد از سهام خود را در نماد گدنا از طریق عرضه اولیه وارد بورس می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۳:۵۵    
ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد روز یکشنبه با انتشار پیامی در توییتر، نوشت که ایران در مبارزه علیه ویروس کرونا با کشور دوست و برادر عراق همکاری می کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۳:۵۵    
مشاور امنیت ملی آمریکا اظهار کرد، کاخ سفید امیدوار است کشورهای بیشتری در منطقه خاورمیانه به امارات بپیوندند و ماهیت رسمی به روابط با اسرائیل ببخشند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۳:۵۱    
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز یکشنبه از دیدار و گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه در پایتخت جمهوری دومینیکن خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۳:۴۶    
برخی رسانه ها مدعی شدند که فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به سران این تیم اعلام کرده که در همین تابستان، آبی اناری ها را ترک خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۳:۴۲    
رسانه ها اعلام کردند، درگیری هایی بین نیروهای امنیتی و معترضان عراقی در استان بصره در جنوبی ترین نقطه این کشور روی داده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۳:۳۵    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: تاکنون 26 هزار نفر به شبکه بانکی برای بهره مندی از این تسهیلات معرفی شده اند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۳:۳۵    
مدیر عامل تامین اجتماعی گفت: در مرحله اول حدود 2 هزار میلیارد تومان پرداخت تسهیلات انجام گرفت، در مرحله بعد هم از طریق سامانه وغیر حضوری تسهیلات از سوی بانک ها پرداخت خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۳:۲۱    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: افرادی که احتمال بیماری دارند در مجالس حاضر نشوند چراکه اگر باعث آلودگی دیگران شود مسئولیت شرعی دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۳:۱۳    
بیش از نیمی از ساکنان فلسطین اشغالی از عملکرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی از لحاظ اقتصادی ابراز نارضایتی کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۳:۰۱    
آیت الله نوری همدانی گفت: امضا هرگونه سند عادی سازی روابط با اسرائیل از سوی کشور امارات و یا هر حکومت دیگر یعنی تأیید بردگی و ذلت آن کشور امضا کننده می باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۳:۰۱    
عضو شورای عالی بورس گفت: سیاست گذاران بازار سرمایه نگران ریزش های موقتی بازار نیستند؛ آنچه سیاست گذاران را نگران می کند، رفتارهای هیجانی برخی سهامداران خُرد در ایجاد صف های فروش بی منطق است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۲:۵۲    
فرمانده انتظامی شوش از شناسایی و دستگیری قاتل فراری کمتر از 48 ساعت توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۲:۴۴    
عکاس؛ مصطفی شانه چی/ ایسنا
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۲:۳۷    
جشن قهرمانی تیم فوتبال مس رفسنجان در لیگ یک در حالی برگزار شد که تکلیف تیم دوم صعود کننده به لیگ برتر نیز در هفته پایانی این مسابقات مشخص شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۲:۲۷    
فصل چهارم کاوش های آبراهه های تخت جمشید به کشف بیش از 10 اسکلت انسانی و حیوانی انجامید و باستان شناسان احتمال می دهند این اسکلت ها مربوط به حادثه حمله اسکندر باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۲:۱۰    
برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت گفت که تلاش خواهد کرد تا دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری شکست بخورد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۲:۰۶    
چهره شاخص کشتی ایران و دارنده 2 مدال طلای جهان، هدایت تیم استقلال تهران در لیگ کشتی آزاد بر عهده گرفت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۲:۰۲    
مدیرکل پزشکی قانونی گلستان گفت: بررسی های تکمیلی برای علت مرگ سها رضانژاد در حال انجام است و به محض حصول نتیجه به مراجع قضایی اعلام خواهد شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۱:۵۸    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه روابط بسیار خوبی با آذربایجان داریم، ابراز امیدواری کرد که در دوران سفارت عباس موسوی این روابط هر چه بیشتر تقویت شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۱:۴۵    
رئیس پارلمان ترکیه به سخنان جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری آمریکا در خصوص ترکیه واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۱:۳۸    
رییس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کمیسیون اصل 90 باید سرآمد و پیشرو حرکت نظارت بر دستگاه ها باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۱:۳۳    
رییس قوه قضاییه نامه ای به محضر رهبر انقلاب در مورد فروش اوراق سلف نفتی ارسال نکرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۱:۲۹    
بازار خودرو طی چند روز اخیر روزهای نسبتا آرومی را سپری می کند و نوسانات قیمت ها در این بازار نسبت به هفته های گذشته کم تر شده است و برخی از خودروها طی چند روز اخیر ثبات قیمت و برخی دیگر کاهش قیمت را ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۱:۲۵    
جنوب فلسطین اشغالی برای یازدهمین روز پیاپی شاهد آتش سوزی بود و از صبح روز یکشنبه 23 آتش سوزی دیگر در این مناطق گزارش شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۱:۱۳    
با تصویب هیئت دولت، سقف سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETF) از 20 میلیون ریال، به 50 میلیون ریال افزایش یافت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۱:۰۴    
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت که با توجه به در دستورکار قرار گرفتن چند طرح موازی در این کمیسیون در مورد ارتقای معیشت مقرر شد این طرح ها با یکدیگر ادغام و پس از رفع نقاط ضعف به صورت طرحی واحد ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۰:۵۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز یکشنبه از ترکیه خواست تا فورا فعالیت های حفاری در شرق مدیترانه را متوقف کند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۰:۵۲    
افشاگر سعودی معروف به مجتهد می گوید ولی عهد سعودی به آمریکایی ها گفته است برای عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل حاضر است، مشروط بر اینکه همه مخالفان با او بیعت کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۹    
منابع محلی از وقوع انفجاری مهیب در یک هتل واقع در موگادیشو ، پایتخت سومالی خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۹    
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار درباره تعیین تکلیف واگذاری سهام عدالت اموات اظهار داشت ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۵    
به دنبال انفجار مهیب بندر بیروت، وزارت خارجه فرانسه از ادامه صدور روادید برای شهروندان لبنانی خبر داده و دلیل انجام این کار را ایجاد همبستگی با این ملت خوانده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۳    
وزیر نفت گفت: یک خلط مبحثی میان طرح عرضه اوراق سلف نفتی در بازار بورس و پیشنهاد پیش فروش قطعی نفت با سررسید دو ساله انجام شده، البته هنوز طرح پیش فروش قطعی نشده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۶    
بهمن مفید ، هنرپیشه پیشکسوت تئاتر و سینما، پس از تحمل یک دوره بیماری در 78 سالگی درگذشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۱    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در آزادراه کرج-قزوین و بالعکس محدوده پل هشتگرد از ساعت 23 امروز تا ساعت 04:00 روز بعد، مسیر آزادراه مسدود است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۲۰:۰۲    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می کند ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۵۸    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا ابراز تمایل کرده در صورت پیروزی جو بایدن نامزد انتخابات جدید این کشور در کابینه وی حضور داشته باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۵۰    
سیدمحمد رادمنش، پیشکسوت حوزه ادبیات در سن 96سالگی درگذشت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۵    
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا از خروج احتمالی کشورش از ناتو تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری نوامبر خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۲۹    
منابع فلسطینی در کرانه باختری از بازگشت سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در امارات به رام الله خبر دادند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۲۴    
کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اکثریت قاطع آرا فرایند معرفی و انتخاب بذرپاش به عنوان رئیس دیوان محاسبات را تایید کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۲۴    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح مالیات بر عایدی سرمایه (مالیات بر سوداگری) در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۱۶    
امارات کاردار ایران در ابوظبی را فراخوانده و پیام اعتراض شدید اللحنی را به وی تسلیم کرده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۸    
قیمت سبد نفتی اوپک با افزایش 26 سنتی همچنان بالای 45 دلار معامله می شود و بر اساس آخرین گزارش اویک تولید این نفت یک میلیون بشکه در ماه جولای افزایش یافت.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۰    
وزیران امور خارجه روسیه و آمریکا روز یکشنبه تلفنی درباره پیشنهاد مسکو در خصوص برگزاری نشست سازمان ملل درباره ایران گفت وگو کردند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۸:۵۲    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: قبلاً اینگونه بود که کارمند قراردادی 65تا 70درصد کارمند رسمی دریافتی داشت ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۸:۴۷    
رئیس سازمان سنجش گفت: کنکور سراسری امسال در 3 هزار و 300 حوزه امتحانی و در 4 روز متوالی برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۸:۳۹    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن روز یکشنبه در مصاحبه ای گفت که جنبش انصارالله یمن در حال گفت وگو با سعودی ها بوده اما این ارتباط هنوز به سطح مذاکره نرسیده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۸:۳۱    
مدیر عامل بانک رفاه کارگران سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را به مردم تبریک گفت
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۸:۳۱    
رئیس جمهوری آمریکا به معاونانش گفته، دوست دارد قبل از انتخابات ریاست جمهوری کشورش در ماه نوامبر با رئیس جمهوری روسیه دیداری شخصی داشته باشد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۸:۳۱    
بانک رفاه کارگران علاوه برخدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه، ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی و خانواده های آن ها را از رسالت های اصلی و مهم خود می داند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۸:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال هافبک تیمش را هم به دلیل بی انضباطی از حضور در تمرینات این تیم منع کرد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۸:۲۶    
حمیدرضا حاجی بابایی اعلام کرد که فروش اوراق سلف نفتی متوقف شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۸:۱۴    
کمبود نقدینگی همواره، یکی از مهمترین چالش ها در بخش های مختلف اقتصادی کشور بوده، از این رو بانک ها بر ای تامین مالی کسب وکارها و همچنین بنگاه ها در راستای حمایت از این نهادها ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۸:۱۴    
وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به رئیس جمهور، خواستار تشکیل شورای عالی خاک به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهوری شد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۸:۰۶    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان تماس تلفنی با رئیس جمهور فرانسه گفت: امارات یا هر کشور دیگری حق ندارند از جانت ملت فلسطین حرف بزنند
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۵۶    
معاون بهداشت ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: اجرای بعضی دستورالعمل ها نیاز به ضمانت اجرایی و تعیین جرائم دارد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۴۹    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نوسانات بورس در کشور ما آنچنان طبیعی نیست، گفت: ما تلاش می کنیم که اعتماد به بازار برگردد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۴۴    
تصاویر جدیدی از لحظه اصابت سرجنگی موشک خرمشهر-2 به مرکز هدف از پیش تعیین شده منتشر شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۴۴    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امسال با کمک نهاد سیاستگذاری مصلی های کشور و وزارت ورزش و جوانان بیش از 10 مصلی و 48 سالن و ورزشگاه به حوزه امتحانی کنکور سراسری اضافه شده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۲۸    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به سخنرانی جمعه شب دبیر کل حزب الله لبنان به سه موضوع تازه ای که او مطرح کرده و نیز مرحله جدیدی که مقاومت لبنان خود را مهیای آن می کند، پرداخته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۱۶    
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه نوسانات بورس طبیعی است، گفت: طی چند ماه گذشته شاهد رشد 4 تا 5 برابری شاخص بودیم، بنابراین یک اصلاح 10 تا 15 درصدی در بازه زمانی 6 ماهه کاملا طبیعی است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۱۱    
یک رسانه پرتغالی از مبلغ انتقال مهاجم ایرانی ریوآوه به پورتو خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۷:۰۲    
اوپک در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: هر بشکه نفت ایران در ماه جولای 2020 با 7 دلار و 4 سنت افزایش به 43.30 دلار رسیده است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۶:۵۸    
نام دروازه بان ایرانی آنتورپ جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل سرکل بروژ قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۶:۵۸    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 7 عضو باند جاعلان چک های بانکی خبر داد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۶:۵۸    
عضو کمیته مزد شورای عالی کار گفت: صحبت اولیه در شورای عالی کار این بود که وزیرگفتند دولت میزان افزایش حق مسکن را قبول دارد.الان چرا تصویب این مصوبه اینقدر طولانی شده است؟
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۶:۴۶    
رئیس جمهوری لبنان گفت که تمام فرضیه ها درباره علت انفجار بندر بیروت همچنان پابرجاست و تحقیقات خیلی سریعتر از آنچه انتظار می رفت، به پایان نمی رسد.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۶:۴۶    
رئیس مجلس در پیام هایی جداگانه به رئیس مجلس و دبیرکل حزب الله لبنان سالروز پیروزی مقاومت لبنان در جنگ 33روزه را تبریک گفت و پیروزی مقاومت لبنان را نقطه عطف و برگ زرینی در تاریخ مبارزات منطقه دانست.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۷    
شاخص بورس روز جاری با ریزش سنگین بیش از 89000 هزار واحدی در پایان معاملات به یک میلیون و 813 هزار و 573 واحد رسید تا سهامداران شاهد بیشترین افت تالار شیشه ای در تاریخ باشند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۳    
جمعی از نمایندگان در مراسم زیارت عاشورا که امروز در حیاط مجلس شورای اسلامی حضور یافتند. روضه خوان این مراسم مرتضی آقاتهرانی بود.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۶:۲۹    
حضور پرتعداد نمایندگان مجلس یازدهم در شبکه های اجتماعی به ویژه توئیتر فرصت آگاهی از دغدغه ها و عملکرد آنها را فراهم آورده است ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۶:۲۹    
در حالی برخی با برداشت اشتباه از تصمیم اخیر بانک مرکزی از افزایش نرخ سود سپرده ها به 22درصد می گویند و این مهم را ابزار تأثیرگذار در ریزش اخیر بورس می دانند که بانک مرکزی تغییری در نرخ سود سپرده های ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۶:۲۵    
سخنگوی سازمان سنجش گفت: کنکور سراسری در 773 حوزه امتحانی برگزار می شود و داوطلبان می توانند از 28 مرداد نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۶:۱۷    
مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا با اشاره به احتمالاتی که ممکن است ورق را در انتخابات نوامبر به نفع ترامپ برگرداند؛ از جمله خروج آمریکا از ناتو پیش از انتخابات ...
الف   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۶:۱۷    
رییس سازمان توسعه تجارت می گوید بیش از 60 درصد از ظرفیت تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی به صادرکنندگان اختصاص یافته است.