چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۲:۴۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای امین 7 اسفند 1397 - aminnews.ir

امین 26 اسفند 1396 امین 1 فروردین 1397 امین 1 اردیبهشت 1397 امین 31 خرداد 1397 امین 31 تیر 1397 امین 1 مرداد 1397 امین 1 شهریور 1397 امین 1 مهر 1397 امین 1 آبان 1397 امین 1 آذر 1397 امین 30 دی 1397 امین 1 بهمن 1397 امین 1 اسفند 1397 امین 2 اسفند 1397 امین 3 اسفند 1397 امین 4 اسفند 1397 امین 5 اسفند 1397 امین 6 اسفند 1397 امین 7 اسفند 1397 امین 8 اسفند 1397 امین 9 اسفند 1397 امین 10 اسفند 1397 امین 11 اسفند 1397 امین 12 اسفند 1397 امین 13 اسفند 1397 امین 14 اسفند 1397 امین 15 اسفند 1397 امین 16 اسفند 1397 امین 17 اسفند 1397 امین 18 اسفند 1397 امین 19 اسفند 1397 امین 20 اسفند 1397 امین 21 اسفند 1397 امین 22 اسفند 1397 امین 23 اسفند 1397 امین 24 اسفند 1397 امین 25 اسفند 1397 امین 26 اسفند 1397 امین 27 اسفند 1397 امین 28 اسفند 1397 امین 29 اسفند 1397 
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۲    
رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: عدم احیای دریاچه اورمیه زندگی 15 میلیون نفررا در سطح کشوربا تهدید مواجه خواهد کرد و معیشت کشاورزان منطقه را نیز در معرض خطر قرار خواهد داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۷    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به شروع واردات نفت توسط ژاپن از ایران ابراز امیدواری کرد روابط اقتصادی دو کشور گسترش یابد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۲    
پرش ناگهانی اندام های بدن در خواب می تواند ناشی از استرس، اسپاسم عضلانی، مصرف برخی دارو ها و یا شرایط جدی پزشکی همچون صرع باشد ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۷    
چگونه از شر بوی بد ماشین لباسشویی خلاص شویم؟ تمیز کردن بدنه ماشین لباسشویی کار ساده ای است اما رفع بوی بد و تمیز کردن لاستیک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک نیاز به دقت بیشتری خواهد داشت.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از نظارت مستمر و مداوم بر فعالیت های شرکت کاوه سودا خبر داد و گفت: کارشناسان محیط زیست به صورت مداوم پساب، پسماند و فعالیت های این شرکت را کنترل می کنند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۲    
بر اساس ابلاغ دادسرای فرهنگ و رسانه به روزنامه قانون، این نشریه از فردا اجازه انتشار ندارد. سردبیر روزنامه قانون از توقیف موقت این نشریه خبر داد و گفت ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۴۲    
هر گونه تفسیر و تحلیل علل استعفای دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، غیر از آن چه ایشان در صفحه اینستاگرام شخصی خود آورده اند نادرست و عاری از هر گونه حقیقت است و همان گونه که دفتر ریاست محترم ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۱:۳۷    
بهروز نعمتی نماینده تهران در توییتر خود نوشت: جواد کریمی قدوسی با خوشحالی فراوان امروز برام شیرینی استعفای دکتر ظریف را آورد، به او گفتم: بر فرض که ظریف برود، که نمیرود ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۲    
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ساری با اشاره به افزایش بازارهای محلی از راه اندازی جمعه بازار و بازار شب در ساری خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۲    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه شب گذشته از سمت خود استعفا داد و گمانه زنی ها در مورد گزینه جایگزین او بلافاصله آغاز شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۷    
استعفای ظریف را اما می توان به سطحی خُرد و تاکتیکی هم تقلیل داد. در این سطح او به انگیزۀ کاهش فشارهای طیف تندروتر "اصولگرایان" علیه عملکرد وزارت خارجه و به منظور تسریع در روند لوایح ای اف تی اف ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۷    
سرعت 5G برای کاربران یک اتفاق بزرگ خواهد بود. ارقام نشان می دهد که سرعت دانلود بین 100 مگابایت در ثانیه تا 20 گیگابایت در ثانیه خواهد بود. این سرعت هزار برابر از اینترنت نسل چهار (4G) بیشتر است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۲    
در حالی که تحقیقات اولیه دادگاه فرانسه برای بررسی ادعای یک بازیگر هلندی-بلژیکی مبنی بر اتهام تجاوز علیه لوک بسون از ماه می (اردیبهشت) آغاز شده بود، دیروز این ادعا رد شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۲    
طی مراسمی همزمان با روز مهندس و با حضور مدیرعامل شرکت گاز مازندران از مهندسین شاغل در شرکت گاز استان تجلیل شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۲    
حسن روحانی، رئیس جمهور در سخنانی در بانک مرکزی با بیان اینکه اگر وزارت خارجه، کاری میکند، نماینده مردم است، گفت: ما در صحنه سیاسی و بین المللی موفق بوده ایم که این ارزشمند است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۷    
بنیامین نتانیاهو در صفحه توئیتر خود به زبان عربی، نوشت: واکنش من به استعفای ظریف: ظریف رفت: از دستش راحت شدیم. مادامی که من اینجا هستم، ایران به سلاح هسته ای نخواهد رسید.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۲    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: بسیار جای تاسف دارد که وزیر امور خارجه استعفا داده است از رئیس جمهور می خواهیم با این استعفاء موافقت نکند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۷    
نایب رئیس مجلس با بیان این که رئیس جمهور نباید با استعفای ظریف موافقت کند گفت که جایگزینی در حد ظریف برای وزارت خارجه وجود ندارد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۲    
مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا و فرستاده این کشور در روند صلح خاورمیانه از مهم ترین اصول طرح صلح آمریکا برای حل بحران میان فلسطین و اسرائیل پرده برداشت.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۲    
قریب به 87 درصد از مردم کوبا به اصلاحیه قانون اساسی این کشور رأی مثبت دادند و آن را تایید کردند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۲    
مرحله سوم واریز سود سهام عدالت برای دوره عملکرد مالی 96 از امروز آغازشد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۲    
پاکستان از ورود غیرقانونی یک هواپیمای هندی به مرزهای این کشور خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۷    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از ارائه لایحه دیه برابری زن و مرد به دولت خبر داد و گفت: مستندات فقهی و نظرات علمای حوزه در این لایحه آمده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۲    
پایگاه خبری انتخاب در خبری به نقل از ظریف مدعی شد دلیل استعفای او دیدارهای بشار اسد بدون حضور وزیر خارجه ایران بوده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
وزیر خارجه آمریکا در واکنش به خبر استعفای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه استعفای ظریف مشی آمریکا درقبال ایران را تغییر نمی دهد ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۲    
کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در گروه کشاورزی گفت: آذربایجان شرقی با توجه به همسایگان خارجی خود به مراتب از سایر استان ها شرایط و ظرفیت بالایی دارد و باید ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۲    
حمید رسایی می گوید: دستگاه قضایی باید ظریف را ممنوع الخروج و به نقش وی در تحمیل تحریم های جدید و همچنین حضور عناصر جاسوس در تیم وی رسیدگی کند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیش ثبت نام مدارس غیردولتی در اسفندماه نداریم و قطعا بعد از سال جدید خواهد بود گفت: البته پیش ثبت نام اگر صرفا نامنویسی باشد مشکلی ندارد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۲    
اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور ضمن حمایت از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه خواهان ماندن وی در وزارت امور خارجه شدند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات به خبر استعفای ظریف واکنش نشان داد و نوشت: ننشین برادر، پاشو بایست جواد جان!، مردم نگرانند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۲    
پس از اعلام استعفای وزیر خارجه، خبرنگار انتخاب بصورت پیامکی ، صحت و سقم این خبر را از او جویا شد. ظریف در پاسخ به خبرنگار انتخاب این پیامک را ارسال کرد ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۲    
اتاق به عنوان قدرتمندترین نهاد اقتصادی غیردولتی می تواند در بزنگاه های مختلف فارغ از برخی ملاحظات سیاسی با جدیت تمام دو وظیفه اساسی را به نحو احسن ایفا نماید، مطالبه گری، هماوردی با دولت!