چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۴:۵۰Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای امین 11 اسفند 1397 - aminnews.ir

امین 26 اسفند 1396 امین 1 فروردین 1397 امین 1 اردیبهشت 1397 امین 31 خرداد 1397 امین 31 تیر 1397 امین 1 مرداد 1397 امین 1 شهریور 1397 امین 1 مهر 1397 امین 1 آبان 1397 امین 1 آذر 1397 امین 30 دی 1397 امین 1 بهمن 1397 امین 1 اسفند 1397 امین 2 اسفند 1397 امین 3 اسفند 1397 امین 4 اسفند 1397 امین 5 اسفند 1397 امین 6 اسفند 1397 امین 7 اسفند 1397 امین 8 اسفند 1397 امین 9 اسفند 1397 امین 10 اسفند 1397 امین 11 اسفند 1397 امین 12 اسفند 1397 امین 13 اسفند 1397 امین 14 اسفند 1397 امین 15 اسفند 1397 امین 16 اسفند 1397 امین 17 اسفند 1397 امین 18 اسفند 1397 امین 19 اسفند 1397 امین 20 اسفند 1397 امین 21 اسفند 1397 امین 22 اسفند 1397 امین 23 اسفند 1397 امین 24 اسفند 1397 امین 25 اسفند 1397 امین 26 اسفند 1397 امین 27 اسفند 1397 امین 28 اسفند 1397 امین 29 اسفند 1397 
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۲    
استاندار ایلام گفت: داشتن بانک اطلاعاتی قوی در دستگاه ها ابزار قوی آنها برای برنامه ریزی است
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۷    
بسیاری از تازه عروس و داماد ها در اولین سال زندگی مشترک خود برای چیدمان سفره هفت سین عروس از طراحی های خاص، زیبا و جذاب استفاده می کنند و می خواهند زیباترین سفره هفت سین را داشته باشند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۲    
یکی از فعالان حوزه بازرگانی تبریز در نامه ای سرگشاده خطاب به حسین نجاتی - رئیس هیئت نظارت بر انتخابات دوره نهم اتاق بازرگانی آذربایجان شرقی - اعتراض خود نسبت به آنچه که تخلفات پنهان و آشکار انتخابات ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۷    
جنجال درخواست ازدواج با محمد بن سلمان توسط کمدین زن اسرائیلیکمدین زن اسرائیلی که دو هفته پیش به شوخی از ولیعهد عربستان درخواست ازدواج کرده بود، با واکنش های شدیدی در جهان عرب روبه رو شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۲    
شهردار تبریز گفت: مانند بسیاری از سنن بومی و قدیی که در دهه های اخیر با تهاجم فرهنگی تغییر کرده، سنت چهارشنبه سوری نیز به سمت خطرناک تر شدن پیش رفته است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۲    
اعضای نهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنعت و معدن و کشاورزی مازندران انتخاب شدند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۷    
رئیس هیئت نظارت بر نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه نتایج این دوره از انتخابات را اعلام کرد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۷    
علی دایی صندلی بیزینس کلاسش را ترک کرد تا کنار احمدی نژاد ننشیند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۲    
نسخه ای عمومی از ویژگی های بهترین همسر و یک رابطه بلند مدت موفق وجود ندارد، اما در مطالعه ای نشان داده شده که زوج های موفق و عاشق، 12 ویژگی مشترک که در این مقاله امده است را داشته اند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
مجموعه های تاریخی تبریز در پی امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی و شهرداری این شهر ساماندهی می شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۷    
هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی منظم ترین نمایندگان در حضور و غیاب و فعال ترین نمایندگان در میزان مشارکت در رای گیری های جلسات علنی را معرفی کرد که تنها نام 2 نماینده مازندرانی به چشم می خورد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۲    
مثل روز روشن است که نهایتا این لوایح تصویب خواهد شد، اما ایجاد سردرگمی و برهم ریختن روان عمومی جامعه گویی ثواب کبیر است و به آن توصیه شده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۱:۲۷    
اتاق بازرگانی تهران دقایقی پیش نتایج نهایی شمارش آرای دوره نهم این اتاق بازرگانی را اعلام کرد که براساس آن تمامی افراد منتخب از یکی از لیست های انتخاباتی هستند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۱:۲۲    
جزئیات ادغام 5 بانک نظامی در بانک سپه: بانک سپه به بانک مجموعه نیروهای مسلح تبدیل نخواهد شد، این بانک یک بانک دولتی است و دولتی باقی خواهد ماند
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۱:۰۷    
جنجالی ترین پروژه اسپیس ایکس که ارسال انسان به فضا از طریق فضاپیما است با همکاری ناسا اجرا شد. این فضاپیما که دراگون(اژدها) نام دارد نخستین سفر همراه با فضانورد خود را آغاز کرد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۸    
کمیسیون تلفیق مجلس ظهر امروز برای بررسی بندی از لایحه بودجه مربوط به اختصاص 14 میلیارد دلار به واردات کالاهای اساسی تشکیل جلسه داد ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۸    
با اعلام نتایج اولیه انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز لیست ائتلاف توسعه اقتصاد آذذربایجان موسوم به 2020 موفق شد 10 کرسی از 15 کرسی هیات نمایندگان را به خود اختصاص دهد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۸    
از سوی رئیس مجمع عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران معرفی شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۳    
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: تامین رفاه اجتماعی در جامعه یک ضرورت حیاتی ست.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۳    
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به پیشنهاد برخی چهره های سیاسی برای برگزاری همه پرسی و رفراندوم درباره تصویب لوایح پالرمو و CFT، اظهار کرد: از رفراندوم هراسی نداریم درباره این دو لایحه ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۹    
دبیر هیات نظارت بر انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز گفت: از ساعت هشت صبح امروز انتخابات شروع شده و با استقبال خوب اعضای اتاق تبریز مواجه شده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۴    
یک دیپلمات ارشد کره شمالی به خبرنگاران گفت که شاید کشورش مجبور شود در مذاکرات هسته ای با واشنگتن تجدید نظر کند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۹    
لایحه الحاق به کنوانسیون پالرمو با ناتمام ماندن مذاکرات اعضای مجمع تشخیص مصحلت نظام در نشست امروز هم به نتیجه نرسید.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۹    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع عموم هموطنان گرامی می رساند، بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه) در ارتباط با ادغام بانک ها و موسسه اعتباری ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۳    
یک داستان سرمایه گذاری جذاب تعریف کنید. بعد از رشد درآمد، بزرگ ترین محرک بعدی بازگشت سرمایه در رکودهای اخیر، انتظارات سرمایه گذاران بوده که حتی اثری بیشتر از کاهش هزینه داشته است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۸    
وزیر دادگستری کانادا روز جمعه رسما از آغاز روند استرداد منگ وانژو، مدیر مالی شرکت چینی خدمات مخابراتی هواوی خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۸    
سازمان منع تسلیحات شیمیایی با انتشار گزارش نهایی خود درباره یکی از موارد مشکوک به کاربرد سلاح سمی در سوریه اعلام کرد در حمله فرودین 1397/آوریل 2018 در دوما گاز کلر به کار رفته است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۸    
علی لاریجانی روایت خود از ماجرای استعفای ظریف را اینگونه مطرح کرده که هر چه با ظریف تماس گرفته، او پاسخ نداده است و پس از چند ساعت موفق شده با او صحبت کند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۳    
در این مقاله قصد داریم با هم خصوصیات سال خوک را مرور کنیم و ببینیم بر اساس طالع بینی چینی در این سال چه اتفاقاتی انتظار ما را می کشد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۳    
برخی از زنان هستند که به دلیل زیبایی شان شهرت دارند، برخی دیگر هم به خاطر موفقیت هایی که به دست آورده اند، اما در این میان زنانی هستند که هر دوی این فاکتور ها را دارند ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت زودتر از موعد حقوق کارکنان و واریز یارانه ها در اسفند ماه خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۸    
معاون رئیس جمهور آمریکا بار دیگر ادعای بی اساس خود علیه ایران مبنی بر یهودی ستیزی و برپا کردن هولوکاستی دیگر را با تاکید بر مقابله آمریکا با ایران مطرح کرد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۳    
شیخ سلمان بن ابراهیم بحرینی، ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را بر عهده دارد. دوران ریاست شیخ سلمان به زودی به پایان می رسد و قرار است که رأی گیری برای انتخاب جایگزینی او برگزار شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۳    
به دنبال نوسانات اخیر قیمت ها و مشکلات اقتصادی جاری، بازار گوشت قرمز در کلان شهر تبریز دچار نابسامانی شده و برون رفت از این وضعیت نیازمند تصمیم و اقدام جدی و به دور از هر گونه اغماض ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۸    
این نماینده نگران از اسلام مشهد چرا با چنین اهتمامی قصد دارد تا بر میزان ناامیدی نسبت به نظام و مسئولان آن بیافزاید؟ این تکرار در انتشار اخبار دروغ شبهه ناک است از آن جهت که رفتارهایی مشابه آن چیزی ...