چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۵:۳۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای امین 27 اسفند 1397 - aminnews.ir

امین 26 اسفند 1396 امین 1 فروردین 1397 امین 1 اردیبهشت 1397 امین 31 خرداد 1397 امین 31 تیر 1397 امین 1 مرداد 1397 امین 1 شهریور 1397 امین 1 مهر 1397 امین 1 آبان 1397 امین 1 آذر 1397 امین 30 دی 1397 امین 1 بهمن 1397 امین 1 اسفند 1397 امین 2 اسفند 1397 امین 3 اسفند 1397 امین 4 اسفند 1397 امین 5 اسفند 1397 امین 6 اسفند 1397 امین 7 اسفند 1397 امین 8 اسفند 1397 امین 9 اسفند 1397 امین 10 اسفند 1397 امین 11 اسفند 1397 امین 12 اسفند 1397 امین 13 اسفند 1397 امین 14 اسفند 1397 امین 15 اسفند 1397 امین 16 اسفند 1397 امین 17 اسفند 1397 امین 18 اسفند 1397 امین 19 اسفند 1397 امین 20 اسفند 1397 امین 21 اسفند 1397 امین 22 اسفند 1397 امین 23 اسفند 1397 امین 24 اسفند 1397 امین 25 اسفند 1397 امین 26 اسفند 1397 امین 27 اسفند 1397 امین 28 اسفند 1397 امین 29 اسفند 1397 
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۳    
حکم 3 نفر از اعضای هیئت مدیره بانک سرمایه یعنی علی بخشایش، محمدرضا توسلی و کاظمی صادر شده است. هر سه این متهمین به 20 سال حبس ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۸:۲۳    
رئیس پلیس شهر اوترخت هلند گفته است، مظنون تیراندازی مرگبار روز دوشنبه 27 اسفند که سه کشته برجای گذاشت بازداشت شده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۸:۱۳    
پس از چند هفته بحث رسانه ای ، فشار افکار عمومی و پیگیری وزارت ارتباطات، شرکت توسکا اعلام کرد کدهای دستوری ارزش افزوده را بر می چیند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۳:۳۸    
مدیر روابط عمومی راه آهن شمال، از توقف حرکت قطار به علت ریزش کوه وآبگرفتگی خطوط ریلی در مازندران خبر داد و گفت: 360مسافر در راه مانده مشهد نیز با 12دستگاه اتوبوس جابه جا شدند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۳    
ظریف گفت: ما به هیچ کس اعتماد نداریم و صحنه روابط بین الملل و عرصه دیپلماسی جای اعتماد نیست و به دوستان نیز نمی شود در این عرصه اعتماد کرد چه برسد به کسانی که 40 سال با مردم ایران و انقلاب اسلامی سر ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۸    
وزیر کشور ترکیه از آغاز عملیات مشترک آنکارا و تهران علیه گروه تروریستی پ.ک.ک از صبح امروز خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۸    
مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا وسیما گفت: فردوسی پور در شبکه سه سیما خواهد ماند اما تحولاتی در حوزه ورزش سیما نیز خواهد بود
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۳    
عادل فردوسی پور تهیه کننده و مجری برنامه 90 اعلام کرد این برنامه امشب پخش نخواهد شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۳    
صدای استمداد ساکنان شهرک فرهنگیان نشتارود که در همسایگی پل و رودخانه ازارود و ساحل دریای این شهر هستند به گوش مسئولان استان مازندران نمی رسد!
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۳    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به معضلات و مشکلات پیش روی کشور در سال 97 خاطرنشان کرد: اگر در سال 97 مشکلاتی وجود داشته ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۶    
مرجع تقلید شیعیان در دیدار وزیر امور خارجه پس از استماع گزارش دکتر ظریف، گفت: به آقای روحانی سلام برسانید و بگویید در فکر کار مردم هم باشند ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۱    
اصلی ترین سوال سیاست خارجی برای سال جدید این است: آیا ترامپ، نتانیاهو و محمد بن سلمان و همه متحدانشان در داخل و خارج به اندازه کافی جرات دارند که به ایران حمله کنند؟
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۱    
پیشرفت های فناوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات، قدرت ماهواره ها را بسیار افزایش داده است. اقتصاد دیجیتال و فناوری اطلاعات که طی سه دهه گذشته رشد شدیدی داشته است و در حال تبدیل شدن به بخش اصلی اقتصاد است ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۶    
تا سال گذشته در مجموع 12.8 میلیون لیتر در روز واردات بنزین داشتیم که این رقم در سال جاری سر جمع به حدود 4.1 میلیون لیتر رسیده و هم اکنون نیز صفر شده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۶    
روزنامه گاردین گزارش داد، ولیعهد سعودی در دو هفته گذشته در شماری از نشست های دیپلماتیک و وزارتی در عربستان شرکت نکرده است و به گفته منابع، برخی از اختیارات او در حوزه مالی و اقتصادی لغو شده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۱    
اگر حین یا بعد از رابطه جنسی دچار درد می شوید باید آن را جدی بگیرید و در صورت تداوم با پزشک در میان بگذارید. در این مطلب به دلایل بالقوه ی درد و ناراحتی بعد از رابطه جنسی می پردازیم.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۱    
شهر باکو، پایتخت آذربایجان، یکی از جدیدترین و دوست داشتنی ترین مقاصد گردشگری در حال شلوغ شدن در جهان است که می توان آن را ترکیبی هیجان انگیز از پیشرفت نفت-محور و فرهنگ های باستانی آسیایی دانست.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۶    
عید نوروز از راه رسید و وقت آن است که به فکر تهیه شام شب عید باشید. از قدیم رسم بر این بود که در هر شهری غذای ویژه ای برای شب عید تدارک می دیدند و دور هم میل می کردند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۶    
بهانه ی جمع آوری این مطلب ارائه اطلاعاتی دقیق از فلسفه ی وجودی سین های نوروزی است از کتاب نوروز تالیف دکتر سید محمد علی دادخواه، امیدواریم به طبع شما مقبول بیفتد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۱    
مانند همان زن صاحب رستوران غذا های دریایی که از استان فارس به بندر تاریخی سیراف آمده بود و روزی پنجاه مشتری ثابت برای غذاهایش داشت و پسر کوچکش با موتور سفارش ها را به دست مشتریانش می رساند ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۱    
دفتر سالانه ورزش ایران را که ورق می زنیم در سال 97 به نکات مثبت و منفی زیادی برمی خوریم. در این یک سال اشک و لبخندهای زیادی را دیده ایم.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۱    
جایزه بهترین فیلم سیزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا به دزدان فروشگاه فیلم موفق هیروکازو کورئیدا از ژاپن رسید.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۶    
رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی بر روند تعادلی بازار ارز با تدابیر اتخاذشده تأکید کرد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۶    
سفر بشار اسد به تهران به دلیل مسائل امنیتی سفری بود که لحظه ای درباره آن تصمیم گیری شد؛ چرا که نه قرار بر آن بود که در داخل سوریه کسی متوجه شود و در داخل ایران نیز دو سه نفر بیشتر مطلع نبودند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۲    
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از آمادگی ستاد اسکان فرهنگیان استان، جهت پذیرش مهمانان نوروزی خبر داد و افزود: فعالیت این ستاد از فردا 28اسفندماه در مازندران آغاز می شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۲    
بنده نه ارز 4200 تومانی گرفتم و نه واردات داشتم. در 40 سال فعالیت اقتصادی در حوزه کشاورزی، تولید، به ویژه پرورش میگو یار نظام بودم و در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حضر داشتم.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۲    
می خواهیم شما را به یک جای متفاوت ببریم؛ جایی که می توانید بدون اینکه ترافیک جاده های پیچ درپیچ شمال را تحمل کنید، سبزی و طراوت رؤیایی اش را لمس کنید ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۷    
مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس اعضای هیات مدیره این باشگاه را معرفی کردند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی با 10 هزار و 100 تخت پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۷    
بارسلونا با درخشش لیونل مسی موفق شد با نتیجه 4-1 بتیس را شکست بدهد و یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا نزدیک شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت:مراسم تحویل سال در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان با برنامه های متنوع فرهنگی اجرا می شود.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۲    
رئیس جمهور ونزوئلا به منظور آنچه که بازسازی بنیادین کابینه خوانده از وزرای دولتش خواسته است از سمت خود استعفا کنند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۷    
حصر یک مساله انسانی و حقوقی است و باید صرف نظر از مسائل سیاسی و انتخاباتی با آن مواجه شد و نباید آن را به بحث انتخابات گره زد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۷    
چند روز بعد از ادعای هک شدن تلفن همراه بنی گانتز، یک شبکه تلویزیونی اسرائیل گزارش داد که تلفن همراه ایهود باراک نیز هک شده و اطلاعات آن به ایران فروخته شده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۷    
در روزهای پایانی سال 97 قرار داریم، سالی پر فراز و نشیب برای ایران به جهت اتفاقات ویژه ای که در این سال رخ داد، و برای جهانیان از منظر برخی پدیده های نوظهور و بعضا فراموش شده ...