سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۱:۴۸Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای امین 15 اسفند 1397 - aminnews.ir

امین 26 اسفند 1396 امین 1 فروردین 1397 امین 1 اردیبهشت 1397 امین 31 خرداد 1397 امین 31 تیر 1397 امین 1 مرداد 1397 امین 1 شهریور 1397 امین 1 مهر 1397 امین 1 آبان 1397 امین 1 آذر 1397 امین 30 دی 1397 امین 1 بهمن 1397 امین 1 اسفند 1397 امین 2 اسفند 1397 امین 3 اسفند 1397 امین 4 اسفند 1397 امین 5 اسفند 1397 امین 6 اسفند 1397 امین 7 اسفند 1397 امین 8 اسفند 1397 امین 9 اسفند 1397 امین 10 اسفند 1397 امین 11 اسفند 1397 امین 12 اسفند 1397 امین 13 اسفند 1397 امین 14 اسفند 1397 امین 15 اسفند 1397 امین 16 اسفند 1397 امین 17 اسفند 1397 امین 18 اسفند 1397 امین 19 اسفند 1397 امین 20 اسفند 1397 امین 21 اسفند 1397 امین 22 اسفند 1397 امین 23 اسفند 1397 امین 24 اسفند 1397 امین 25 اسفند 1397 امین 26 اسفند 1397 امین 27 اسفند 1397 امین 28 اسفند 1397 امین 29 اسفند 1397 
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۵    
الیاس یالچین تاش ، خواننده سرشناس ترکیه ای با اشاره به علاقه اش برای یادگیری زبان فارسی گفت: قصد دارم برای تیم فوتبال تراکتورسازی و هواداران پرشور این تیم ترانه بخوانم.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
جعفر پیشه وری چنانکه می دانیم در غائله آذربایجان سودای جدایی تکه ای از خاک ایران را در سر می پروراند. از این گذشته وی ارتباطات نزدیکی با میر جعفر باقروف[1] داشت.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۵    
مصرف مشروبات تقلبی طی هفته جاری 19 نفر از شهروندان را از بیمارستان شهید قلی پور بوکان راهی بیمارستان طالقانی ارومیه کرد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
بر اساس اطلاعات رسیده افسانه نادی پور مشاور وزیر خارجه در امور شهروندی به عنوان جانشین بهرام قاسمی در سمت سخنگویی وزارت خارجه انتخاب شده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۰    
وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه دشمن زخم خورده با انواع ترفندها از جمله تحریم، به دنبال ضربه زدن به ایران است، گفت: تحریم برای ایرانی ها تازگی ندارد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۵    
یونیسف در سال 1997 گزارش دیگری منتشر کرد و این بار اعلام کرد 1.7 میلیون عراقی، که تقریبا نصف آن ها کودکان زیر پنج سال بودند، در اثر کمبود غذا و دارو ناشی از تحریم ها جان شان را از دست دادند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۰    
مخالفت با سامانه نیما و عدم ارائه ارز حاصل از صادارت محصولات و خدمات ایرانی تا کجا پیش خواهد رفت؟
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۵    
شهردار تبریز در جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری تبریز گفت: باید برنامه های نوروزی ما به گونه ای باشد که در نظر میهمانان نوروزی از سال قبل بهتر باشیم.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۰    
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از پرداخت عیدی مددجویان این سازمان به اندازه یک ماه مستمری آنها در هفته پایانی اسفندماه خبر داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۰    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه اراده رهبری، دولت و مجلس جمهوری اسلامی ایران همکاری برادرانه و نزدیک با عراق است، تصریح کرد: امنیت و ثبات عراق و جمهوری اسلامی ایران در یکدیگر تأثیرگذار است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۰    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امشب در مراسم افتتاح همزمان طرح های توسعه در گیلان اظهار داشت: آمریکایی ها با تمام ابزارهای خود مانع انعقاد قرارداد بین ایران و شرکت های دارویی خارجی می شوند و این ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۰    
هفته بیست و یکم لیگ برتر عصر پنجشنبه با برگزاری 4 دیدار آغاز خواهد شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۵    
استاندار آذربایجان شرقی در حکمی، علیار راستگو را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود منصوب کرد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۰    
استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از برخی مدیرانی که از دفتر خود خارج نمی شوند و در میدان حضور ندارند، گفت: اولویت اصلی کشور، حل مشکلات مردم و به ویژه تامین مایحتاج مردم است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۹    
به تازگی یکی از نهادهای امنیتی با حکم دستگاه قضا، یکی از مدیران ارشد تجارت محصولات پتروشیمی را به اتهام سوءاستفاده گسترده مالی بازداشت کرده است که به نظر می رسد ابعاد پرونده وی از فساد 3 هزار ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۴    
تکمیل کریدور ریلی جنوب - شمال زنجیره ای از روابط تجاری از شرق تا اروپا ایجاد می کند/توسعه ارتباطات ریلی با همسایگان نشانه ای از شکست سیاست تحریم ایران است
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۴    
رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد یکی از اهداف این سازمان در طول ماه های گذشته ناامن کردن بازار برای سوءاستفاده کنندگان بوده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۴    
سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی در نشست کمیسیون مشترک برجام، گفت که ایران امیدوار است که سهم خود را از ساز و کار مالی اروپا به دست آورد ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۹    
"سلیمان سویلو": ان شاءالله به همراهی ایران علیه گروه پ.ک.ک وارد عملیات نظامی خواهیم شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۹    
عضو ارشد جمهوریخواه سنای آمریکا گفت :به دنبال تصویب قانونی است که خروج از برجام را به صورت قانون درآورده و برای رئیسان جمهوری آینده الزامی کند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۸    
دو نماینده دموکرات مجلس سنای آمریکا از ارائه لایحه منع حمله غیرقانونی به ایران خبر دادند و گفته اند، اقدامات آمریکا در جهت حمله به ایران است و کنگره موظف است جلوی چنین اقدام غیر قانونی ای را بگیرد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۸    
رئیس جمهور با اشاره به نشست اردیبهشت ماه اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری گفت: در آن جلسه گفتم شرایط جنگ اقتصادی است و نیاز به فرمانده داریم ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۳    
در هفته منابع طبیعی و همزمان با روز درختکاری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دو اصله نهال میوه غرس کردند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۸    
استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی، بهروز مهدوی را به سمت سرپرستی فرمانداری تبریز منصوب کرد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۸    
نیکلاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا روز سه شنبه مخالفان دولت خود را اقلیت دیوانه خواند و گفت که آن ها را شکست خواهد داد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۸    
کامبیز مهدی زاده، داماد رییس جمهور که مدتی پیش انتصاب او به معاونت وزارت صنعت، معدن و تجارت و سپس استعفایش خبرساز شده بود در یادداشتی گلایه آمیز حسن روحانی را تنهاترین رییس جمهور نامیده است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۳    
مردم در هند برای انتقال یک گیگابایت اینترنت همراه 0.26 دلار (آمریکا) خرج کرده تا این کشور به عنوان ارزانترین مرکز خدمات "دیتا" در دنیا شناخته شود.در مقابل زیمباوه با دریافت 75 ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۸    
هنوز تکلیف دخالت صورت گرفته در جابه جایی آراء مردمی جشنواره جام جم به نفع مسابقه برنده باش مشخص نشده که تعدادی از حاضران در این مسابقه، از یک دستکاری دیگر در این مسابقه پرده برداشتند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۳    
قتل های زنجیره ای یا سریالی به گونه ای از قتل اطلاق می شود که طی آن فرد به قتل عمد بیش از یک نفر اقدام می کند.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۳    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: در بعضی از جلسات، برخی از افراد کم اطلاع یا بی اطلاع به شورای عالی حوزه اهانت کردند؛ توجه داشته باشید شورای عالی حوزه منتخب مراجع و رهبری است ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۳    
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه آقای بشار اسد را نیروی قدس سپاه به تهران آورد ، خاطر نشان کرد ...
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۳    
همزمان با سراسر کشور، مراسم نمادین جشن نیکوکاری در 3هزار مدرسه استان مازندران نواخته شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۳    
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام با تاکید بر اینکه تضعیف دولت به هیچ وجه به صلاح نیست گفت: تقویت دولت آقای روحانی هم در جهت اصولگرایی و هم در جهت کار انقلابی است.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۸    
شهردار تبریز در پیامی به مناسبت روز درختکاری خواستار مشارکت تمام شهروندان برای کاشت و حفاظت از درختان و فضای سبز شهری شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۳    
با حضور استاندار خوزستان پروژه تصفیه خانه آب صنعتی شرکت فولاد خوزستان افتتاح شد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۳    
جری مریمن یکی از سه محققی که ماشین حساب جیبی را اختراع کرد، درگذشت.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۳    
آژاکس موفق شد با ارائه یک بازی زیبا رئال مادرید را از پیش رو بردارد.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۸    
مدیرعامل آتش نشانی بندرعباس گفت: خودکشی دسته جمعی در مرکز ترک اعتیاد آبشورک 11 مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.
امین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۳    
در سال های اخیر شاهد بودیم که برخی نمایندگان خصوصا در شهرهای کوچک نقش پدرخواندگی دارند و سیاست را قرق کرده و سال هاست مجالی برای حضور چهره های جوان و بی نام و نشان وجود ندارد ...