پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۳:۱۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۱    
هشتمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور شانزدهم اردیبهشت ماه به میزبانی آبادان برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور دانشگاهی دولتی و درخور توجه است، این مرکز آموزش عالی را در مقوله آموزش ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۳    
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران گفت: امسال در سی و یکمین نمایشگاه کتاب غربالگری مادر و کودک، مسابقات ورزشی و برنامه های متنوع برای کودکان در حال برگزاری است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال از راه اندازی نخستین نیروگاه خورشیدی این دانشگاه خبر داد و گفت: مرحله اول این نیروگاه با تولید 100 کیلووات در واحد خلخال مورد بهره برداری قرار گرفته و قرارداد فروش ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۸    
تیم ملی فوتبال ایران در گروه چهارم جام ملت های آسیا با عراق، ویتنام و یمن هم گروه شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۵    
عضو کمیته پیگیری پرونده تحصیلی برادر رئیس جمهور اعلام کرد که تخلف تحصیلی وی محرز شده و مستندات آن به رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۲    
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور در غرفه "زنان در شهر" گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۴    
رئیس پلیس پایتخت گفت: در طول شبانه روز به طور میانگین 10 مورد تیراندازی در سطح شهر تهران داریم که به منظور برخورد با سارقان و مجرمان انجام می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۱    
جانشین قرارگاه ثارالله تهران گفت: آمریکا پس از شکست در حمله نظامی، جنگ نیابتی را به راه انداخت که در جنگ نیابتی هم شکست خورد لذا در یکی دو سال اخیر شاهدیم که آمریکا هیچ نیرویی را وارد جنگ نکرده و فقط ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۷    
رئیس دفتر رئیس جمهوری سفر دو روزه رئیس جمهور به خراسان رضوی را تشریح کرد و گفت: این سفر طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده انجام می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۱    
محققان یکی از شرکت های فناوری علاوه بر تولید پارچه های آنتی باکتریال موفق به عرضه پارچه های ضد آتش شدند که مانع از گسترش آتش خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۱    
مهلت ثبت نام بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی 15 اردیبهشت پایان می یابد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۲    
گرانترین آپارتمان های فوتبالی در شهرهای روسیه معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۵    
دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی گفت: دور سوم گفت وگوها در رابطه با بحران یمن پس از ماه مبارک رمضان به میزبانی اتحایه اروپا در بروکسل برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۶    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور در 14 اردیبهشت ماه را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۷    
قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درخصوص فراهم سازی زمینه ها جهت حضور چین به عنوان میهمان ویژه نمایشگاه سال آینده با هیاتی از این کشور دیدار و گفتگو کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۱    
وینفرد شفر با قهرمان کردن استقلال در جام حذفی به رکورد پرویز مظلومی رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۵۹    
تعدادی از افراد متفرقه جام قهرمانی استقلال را برداشته و از ورزشگاه خارج کردند که با دخالت مشوقین این تیم این جام پس گرفته شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۵۹    
مدال مدافعان استقلال در ازدحام مردم از تن شان کنده شد و به سرقت رفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۵۹    
وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوار هستم که باشگاه های ایرانی در مسابقات حذفی لیگ قهرمانان آسیا خوش بدرخشند و شاهد قهرمانی تیمی ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۱۷    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قرار است مربی بدنساز بایرن مونیخ به تهران بیاید و کار بدنسازی تیم را انجام دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۱۴    
عضو هیات مدیره استقلال گفت:زمانی که به شرایط استقلال اعتراض داشتم در هیأت مدیره تنها بودم، اما حرفم را به کرسی نشاندم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۲:۱۴    
استقلال با قهرمانی در جام حذفی به سایپا کمک کرد تا به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۱:۳۵    
سرمربی تیم خونه به خونه گفت: در این چهار سال که در فوتبال ایران بودم داور به این ضعیفی ندیده بودم عملکرد این داور بسیار خجالت آور بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۱    
تیم استقلال با شکست تیم خونه به خونه بابل بار دیگر قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۱    
دانشمندان موفق به محاسبه میزان تشعشعات اتمی در قربانیان حادثه بمب اتمی هیروشیما شده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۲    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای هزار میلیاردی در تراز انقلاب اسلامی نیستند به طوریکه ثروت های شخصی وزرا را خود وزارتخانه می خواهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۳    
زعفران حاوی چند جزء شیمیایی است که واقعا گران هستند: پیکروکروسین، کروسین و سافرانال. آنها سه جزء اصلی یا ترکیباتی هستند که مسئول مزه، رنگ و بوی زعفران می باشند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۲۰:۰۱    
صادق زیباکلام استاد چند شغله دانشگاه آزاد که پیشتر خبر از اخراج خود از این دانشگاه داده بود، همچنان به صورت مخفیانه در دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه واحد تهران مرکز مشغول به تدریس است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۹:۴۹    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: دانشنامه دفاع مقدس پلدختر تدوین و نقش این شهرستان در دفاع مقدس نوشته می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۹:۴۰    
رژیم صهیونیستی شکایت رسمی خود علیه اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مورد "هولوکاست" را به شورای امنیت برد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۹:۳۱    
بررسی ها نشان می دهد استفاده از سونا می تواند خطر سکته مغزی را تا 60 درصد کاهش دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۵    
فرمانده نیروهای مرزبانی کمیته دولتی امنیت ملی تاجیکستان از تجمع 7 هزار شبه نظامی طالبان در مناطق شمالی افغانستان و هم مرز با این کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۱    
یک پزشک تبریزی به علت قصور در یک پرونده پزشکی به پرداخت دیه و یک هزار و 500 ساعت ویزیت رایگان در شهرستان های محروم استان محکوم شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۱    
22 اردیبهشت انتخابات پارلمانی عراق در سراسر این کشور برگزار خواهد شد و ائتلاف ها و فهرست ها و احزاب این کشور رقابت نهایی برای کسب 328 کرسی این پارلمان را آغاز خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۱    
ارتش سوریه با پیش روی در مناطق تحت اشغال داعش در محله الحجر الأسود ، این منطقه را به 2 قسمت شمالی و جنوبی تقسیم و راه امداد رسانی تروریست ها را قطع کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۱    
وام ازدواج تا سال 1394 با مبلغ سه میلیون تومان برای هر زوج پرداخت می شد که این رقم سال ها بود تغییر نکرده بود تا اینکه مجلس در قانون بودجه سال 1395 رقم 10 میلیونی را مصوب و لازم الاجرا دانست ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۱    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: برخورد صاعقه باعث مرگ زن 37 ساله روستایی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۹:۲۱    
فعال توئیتری مشهور سعودی که به فاش کردن مسائل پشت پرده خاندان سعودی معروف است، گفت، بن سلمان ولیعهد سعودی در عزل و نصب مسئولان با بی فکری عمل می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۷    
وزیر ورزش و جوانان کاپ قهرمانی را به قهرمان جام حذفی اهدا خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۱    
به مناسبت بیستمین سال انتشار مجموعه هری پاتر در آمریکا، نسخه های جدیدی از این کتاب با طراحی جدیدی برای روی جلد آن به بازار می آید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۵    
لاوروف در واکنش به شوی تبلیغاتی چند روز گذشته نتانیاهو درباره فعالیت های هسته ای صلح آمیز در ایران تأکید کرد: اگر اسرائیل مدارکی علیه ایران دارد، آنرا به آژانس بین المللی انرژی اتمی بدهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۵    
دیدار تیم های ایران و ترکمنستان با پیروزی پرگل ملی پوشان ایران به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۵    
شکارچی پلنگ ایرانی بعد از 2 ماه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۶    
یک اقتصاددان معتقد است گرانی قیمت مسکن در زمستان سال قبل با وجود واحد مسکونی مازاد، سبب شد این فرضیه که مالیات از خانه های خالی سبب جلوگیری از افزایش قیمت مسکن می شود، رد شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۰    
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ترامپ و اروپایی ها تاکنون عملاً از برجام خارج شده اند و حالا می خواهند توپ را به زمین ایران بیندازند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۰    
محققان دانشگاه "MIT" طی آخرین تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که بهترین سن یادگیری زبان دوم زیر 10 سالگی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۴    
فدراسیون فوتبال کرواسی قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۴    
کنفدراسیون فوتبال آسیا از هافبک ازبک استقلال برای حضور در مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا 2019 امارات دعوت کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار فینال جام حذفی مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال سایپا با دعوت رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز راهی امارات شد تا در قرعه کشی جام ملت های آسیا شرکت کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۱    
اقدام مغرب در قطع روابطش با ایران به بهانه آنچه حمایت از گروه نظامی-سیاسی جبهه پولیساریو خوانده شد، با استقبال کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس و اردن همراه بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۱    
یکی از مراجع تقلید با اشاره به مخالفت علما در رابطه با اجرای سند 2030 گفت: ما با اجرای این سند در مدارس بسیار مخالفیم، زیرا غرب بارها نشان داده است که با اسلام مخالف است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۱    
دولت استرالیا یک بار دیگر حزب الله لبنان را یکی از سازمان هال تروریستی نامید و مدعی شدحزب الله اقدام به حملات تروریستی خارج از لبنان می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۱    
رئیس نمایشگاه کتاب تورین ایتالیا گفت: به نظرم ادبیات معاصر ایران ادبیاتی غنی است و به آن مرحله از پختگی رسیده که به تمام دنیا شناسانده شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۱    
در حالی که پیگیری پرونده فساد اقتصادی نخست وزیر سابق پاکستان این روزها به اوج خود رسیده است تعمیر برخی زندان ها شائبه مجازات وی را افزایش داده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۷    
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه تهران با بیان اینکه اشرافی گری در نظام اسلامی جایی ندارد، به ساده زیستی رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: به جرات می گویم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۴    
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: تکریم و بزرگداشت مقام معلم، تکریم و بزرگداشت تمام خوبی هاست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۱    
استادان برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در آستانه سالروز شهادت استاد علم، معرفت و اخلاق شهید مرتضی مطهری و روز معلم تجلیل شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۵    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: 40 ابر پروژه با مبلغ حدود 118 هزار میلیارد تومان سال 97 در کشور به اتمام می رساند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۲    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان با بیان اینکه معلم انسان ساز است و تکریم و تعظیم وی، تکریم و تعظیم علم است، اظهار کرد: همه ما وامدار معلمانی هستیم که با درهم آمیختن عشق و علم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۹    
وزیر امور خارجه روسیه در اظهاراتی ادعای آمریکا را درباره پاکسازی سایت محل حمله هوایی در سوریه را از مواد شیمیایی بیهوده خواند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساکنین محدوده طرح ترافیک با ثبت نام در سامانه my.tehran.ir می توانند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۴    
روابط عمومی فدراسیون فوتبال از حضور ناظران ویژه کمیته های داوران،ا نضباطی و اخلاق در دیدار فینال جام حذفی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
پدری با قمه به دختر معلول و 17 ساله خودش حمله می کند و بعد از اینکه سر وی را می شکافد، دختر بیچاره را به دار می آویزد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
یک استاد جامعه شناسی دانشگاه معتقد است نمایشگاه کتاب هنوز جایگاه خود را در مکان مناسبی که بهترین و مطلوب ترین شرایط را داشته باشد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۴    
هیات داوران دومین دوره سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران نامزدهای خود را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۴    
در سومین روز از نوزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، سمپوزیوم آزمون های ملی در علوم پزشکی که با حضور رئیس مرکز سنجش و پذیرش آموزش پزشکی برگزار شد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۸    
رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC در جمع ملی پوشان فوتسال بانوان گفت: امیدوارم با تمام تلاش به مصاف رقبای سرسخت خود بروید و افتخار آفرین باشید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۸    
اجلاس مدیران مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس شورای اداری و مالی استان و معاون اداری و مالی واحد مرند، عامل خزانه داری و دبیر کمیته مالی استان در واحد مرند برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۸    
تیم ملی فوتبال نوجوانان در تورنمنت بین المللی قطر به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۵    
وزارت دفاع روسیه از سقوط یک فروند جنگنده سوخو در نزدیکی سواحل شهر جبله سوریه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۹    
آخرین پژوهش استیون هاوکینگ فیزیکدان مشهور منتشر شده است و تمام دانسته های انسان از کهکشان های جهان را زیر و رو می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۰    
مراسمی به مناسبت روز معلم برگزار و در آن از معلمان مدارس سما واحد دولت آباد و آموزگاران طرح خرید خدمات ناحیه 5 شهر اصفهان به میزبانی واحد دولت آباد قدردانی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۴    
نماینده مردم گلپایگان و خوانساردر مجلس شورای اسلامی گفت: مراکز رشدی که در دانشگاه ها ایجاد شده، همه هدفش ایجاد ارتباط بین دانشگاه با صنعت است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۴    
کارگردان کمدی شب دوازدهم در مورد انتخاب این اثر نمایشی گفت: این انتخاب دو دلیل داشت؛ اول اینکه کلام شعر گونۀ متن انگلیسی آثار شکسپیر ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۸    
رئیس مرکز تحقیق و توسعه سیاست های دانشگاهی در نظام سلامت، گفت: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای گسترش آموزش عالی باید سند تفصیلی در جهت توسعه آموزش عالی کشور ارائه دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۹    
محققان موفق شده اند با کمک اسکن الکتروانسفالوگرام یکی از انواع اختلال اوتیسم را در سن سه ماهگی رصد کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۶    
سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در تمرین امروز این تیم، پس از بازدید از امکانات مختلف ورزشگاه، در میان هواداران حاضر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۶    
وزارت دفاع انگلیس برای نخستین بار به قتل غیرنظامیان در سوریه در چارچوب حملات ائتلاف بین المللی اعتراف کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۶    
رضا کرملاچعب، مهاجم پیشین پرسپولیس به تیمی در لیگ دسته دو فلاند پیوست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۳    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... یاد و خاطر شهید مطهری، مقام استاد و روز معلم را همراه اعیاد شعبانیه گرامی داشتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۳    
هفته هلال احمر سال جاری از 15تا21 اردیبهشت با شعار "همه جا برای همه" برگزار می شود؛ دیدار با مراجع عظام در شهر مقدس قم، اعطای نشان های عالی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۷    
معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی مطلبی را در خصوص میزان موفقیت فیلتر تلگرام در روسیه به رشته تحریر در آورده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۱    
علی لهراسبی گفت: طی سال های اخیر من در کنسرت های خارج از کشورم با درخواست مخاطبان برای اجرای حس غریب مواجه بودم که این موضوع نشان می دهند عشق به منجی بشریت مرز نمی شناسد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۲    
حنیفا یک گروه جهادی است که چند دختر جوان آن را تشکیل داده اند و تلاش کرده اند تا ثابت کنند، خواستن توانستن است و انجام کار های خیر، زن و مرد نمی شناسد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۹    
همسر و فرزند بهترین فوتبالیست سال انگلستان شب گذشته از نزدیک شاهد دیدار تیم های لیورپول و رم بودند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۳    
فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان" حبیب الله" و "حمدالله" شمایلی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۰    
در حالیکه مزایای خوردن آووکادو برای سلامتی به خوبی شناخته شده است، مطالعات جدید به طور متمرکز نشان می دهد که روغن آووکادو به دلیل داشتن ترکیباتی از ویتامین ها ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۰    
علیرضا جهانبخش در مراسم سالیانه باشگاه آلکمار از سوی هواداران این تیم مورد استقبال قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۰    
پرهام مقصودلو قهرمان شطرنج ایران به همراه مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج دیداری صمیمی با محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان داشتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۰    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: در حال حاضر 12 پروژه در قالب 12 هزار میلیارد تومان توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در استان لرستان در دست اجرا است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۰    
دولت کره شمالی به دستگاه اطلاعات آمریکا (سیا) اجازه داد تا از تاسیسات هسته ای این کشور بازدید کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۰    
مسئولان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور دستیابی به اهداف راهبردی مشترک با مسئولین سازمان سما جلسه مشترکی برگزار کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۷    
کمپانی فیس بوک به زودی به کاربرانش اجازه می دهد که عکس های قدیمی را سه بعدی کنند تا بتوانند خاطراتشان را به صورت واقعیت مجازی تماشا کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۷    
آمار نشست و برخاست هواپیماها در فرودگاه های کشور در سال 1396 نشان می دهد که اضافه شدن هواپیماهای کوچک و منطقه ای به ناوگان هواپیمایی ایران، موجب رشد استفاده از فرودگاه های کوچک در کشور شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۳    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از چهارمین روز اردوی جمع بندی آموزشی و فرهنگی کنکور دانش آموزان استان کرمانشاه در ادوگاه شهید باهنر تهران بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند اظهار کرد: جوانان به ویژه دانشجویان باید با فلسفه انتظار بیشتر آشنا شوند و خود را همیشه برای ظهور آقا امام زمان آماده کنند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۵    
رئیس مرکز سما بوشهر با بیان اینکه معلمان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند گفت: علاوه بر آموزش و تربیت نسل آینده ساز که جزء وظایف ذاتی شغل معلمی است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۵    
معلم نمونه کشوری با حضور در پرانتز باز شبکه امید از جنبه های مختلف معلمی سخن می گوید.
  • ۱