دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 2 تیر 1399 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری آنا 30 مهر 1399 خبرگزاری آنا 19 آبان 1399 خبرگزاری آنا 30 آذر 1399 خبرگزاری آنا 30 دی 1399 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 1 تیر 1399 خبرگزاری آنا 2 تیر 1399 خبرگزاری آنا 3 تیر 1399 خبرگزاری آنا 4 تیر 1399 خبرگزاری آنا 5 تیر 1399 خبرگزاری آنا 6 تیر 1399 خبرگزاری آنا 7 تیر 1399 خبرگزاری آنا 8 تیر 1399 خبرگزاری آنا 9 تیر 1399 خبرگزاری آنا 10 تیر 1399 خبرگزاری آنا 11 تیر 1399 خبرگزاری آنا 12 تیر 1399 خبرگزاری آنا 13 تیر 1399 خبرگزاری آنا 14 تیر 1399 خبرگزاری آنا 15 تیر 1399 خبرگزاری آنا 16 تیر 1399 خبرگزاری آنا 17 تیر 1399 خبرگزاری آنا 18 تیر 1399 خبرگزاری آنا 19 تیر 1399 خبرگزاری آنا 20 تیر 1399 خبرگزاری آنا 21 تیر 1399 خبرگزاری آنا 22 تیر 1399 خبرگزاری آنا 23 تیر 1399 خبرگزاری آنا 24 تیر 1399 خبرگزاری آنا 25 تیر 1399 خبرگزاری آنا 26 تیر 1399 خبرگزاری آنا 27 تیر 1399 خبرگزاری آنا 28 تیر 1399 خبرگزاری آنا 29 تیر 1399 خبرگزاری آنا 30 تیر 1399 خبرگزاری آنا 31 تیر 1399 
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۳    
نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: قطع وام ازدواج های زیر هجده و بالای چهل سال خلاف سیاست های کلی نظام است و همان اجرای غیرقانونی سند 2030 یونسکو است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۲    
امتحانات در اکثر دانشگاه ها آغاز شده، چگونگی برگزاری امتحانات و نمره دهی به دانشجویان امروز یکی از دغدغه های اصلی است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۱:۵۱    
هوآوی با پشت سر گذاشتن رقبای نام دار خود، تبدیل به پرفروش ترین برند گوشی های هوشمند در ماه آوریل 2020 شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۱:۱۲    
فرمانده کل سپاه از اقدام هنرمند متعهد و نوجوان بختیاری کشور هادی احمدی قدردانی کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۳    
بر اساس مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی، ارزیابی جامع دانشجویان دکتری نیمسال دوم مورخ 27 ،26و 29 شهریورماه سال 99 برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۹:۲۴    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حذف 4 صفر از پول ملی مبارزه با معلول است و مشکلی از اقتصاد کشور را رفع نمی کند و امروز چاره اندیشی برای نقدینگی و تورم باید در دستور کار قرار بگیرد و تولید ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۴    
رئیس دستگاه قضا گفت: براساس یک اصل اسلامی که در فقه و در قانون ما هم وجود دارد، کسانی که فسادی را به مسئولان مربوطه اعلام کنند، حتماً باید مورد تشویق قرار گیرند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۴    
دبیر ستاد مردمی بزرگداشت شهید چمران عنوان کرد که امروز دانشگاه ها باید با الگوگیری از شخصیت برجسته شهید چمران خود را در همه حوزه ها تقویت کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۴۲    
آیا در پی روش هایی برای خلاص شدن از بوی بد پای خود هستید؟ اگر این گونه است باید بدانید که شما تنها فردی نیستید که در جهان از این مشکل رنج می برد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۱    
برخی کشورها شروع به صدور مدرکی موسوم به گذرنامه مصونیت کرده اند این گذرنامه تأیید می کند فرد قبلاً ویروس کرونا را گرفته و به همین دلیل دیگر ناقل آن نیست و به آن مبتلا نخواهد شد ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۰۰    
رئیس سازمان بهداشت جهانی، با هشدار دوباره نسبت به شیوع کرونا تأکید کرد که سیاسی کردن موضوع مقابله با شیوع کرونا باعث تشدید شرایط شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۲:۴۸    
با اعلام سخنگوی فدراسیون فوتبال، جلسه وکلای مربوط به پرونده سرمربی سابق تیم ملی با سرپرست فدراسیون برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۲:۴۸    
سخنگوی دولت گفت: قطعاً یکی از عوامل موفقیت دولت در مبارزه با کرونا حضور دکتر نمکی در رأس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۲:۲۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با صدور پیامی خطاب به رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، درگذشت جمشید پژویان، عضو هیئت علمی این دانشگاه را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۲:۱۸    
کارگاه بین المللی آموزش زبان دوم به ابتکار گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه علامه طباطبایی به صورت مجازی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۵۷    
رئیس کل بانک مرکزی درباره افزایش نرخ ارز گفت: نوسانات اخیر نرخ ارز موقتی و کوتاه مدت است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۲    
قیمت هر بشکه سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) از 39 دلار گذشت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۳۰    
یکی از مربیان خارجی که در ایران فعالیت می کرد از ترس ابتلا به کرونا حاضر شد شغلش را از دست بدهد اما به کشورمان بازنگردد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۲۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی با صدور حکمی سرپرست دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی را منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۰۳    
ترانه علیدوستی بازیگر سینما به دلیل شکایت نیروی انتظامی به 5 ماه حبس تعزیری محکوم شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۵۴    
مدافع مصدوم تیم استقلال تهران به تمرینات این تیم بازگشت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۴۴    
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر بر استفاده از توانمندی نخبگان و اندیشمندان کشور در عرصه مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۴۴    
فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا کلان شهر تهران گفت: در صورتی که مردم پروتکل های بهداشتی را به همین شکل در شهر تهران رعایت نکنند، احتمال اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز در گفتگوی تلفنی با همتای کانادایش اطلاع داد که جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را برای خوانش اطلاعات آن به فرانسه ارسال خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۳    
مهدی ترابی امروز به تمرینات گروهی پرسپولیس بازگشت و در کنار سایرین تمرین کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۳    
محمد حنیف اتمر و محمد جواد ظریف پس از دیدار با هیئت ایرانی بیانیه ای مشترک صادر کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۴    
اعضای تیم پرسپولیس تست کرونا دادند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۳    
فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران برای هرگونه همکاری در تأمین سلامت اجتماعی، برقراری امنیت، عدالت گستری و برخورد با مجرمان و متخلفان، دوام توفیق جنابعالی و مجموعه خدوم و متعهد قضائی کشور آماده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۳    
رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: امروز نقطه قوت قوه قضائیه جمهوری اسلامی این است که اگر فردی در گوشه ای از این دستگاه عریض و طویل مرتکب تخلف شد ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۳    
بشار رسن همچنان منتظر است تا وعده رسول پناه برای پرداخت مطالباتش به او عملی شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۲۱    
دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: سند راهبردی پدافند غیرعامل وزارتخانه در چارچوب مقررات و با بهره از جهت گیری ها، معیارها و روش های پیش بینی، پیش گیری ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۲۱    
یک منبع سیاسی عراقی امروز اعلام کرد، عراق درباره حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) پیشنهادی به ترکیه داده و یک هیئت ترکیه ای در آینده ای نزدیک برای بررسی این پرونده به بغداد می رود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۲    
پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در قالب طرح پیغام دوست هر روز یک آیه از قرآن کریم را به همراه ترجمه و توضیحی مختصر ارائه می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۲    
رئیس جمعیت هلال احمر در احکامی جداگانه رئیس سازمان امداد و نجات، معاون آموزش، پژوهش و فناوری، معاون مجلس و امور حقوقی، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی این جمعیت ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۲    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی گفت: هدف اصلی از پژوهشِ تأثیر مراقبه ذهن آگاهی بر وضعیت ذهن آگاهی ، بررسی حالت اجرای روان (سبک بالی) و عملکرد ورزشی در ورزشکاران تنیس روی میز بود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت همکاری های همه جانبه و به ویژه توسعه مناسبات اقتصادی تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۳۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در جلسه اخیر با رئیس سازمان برنامه و بودجه، اهمیت تأمین منابع برای پرداخت پاداش پایان خدمت و معوقات ایثارگران مورد تأکید قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۱۲    
مدیر پروژه و مخترع دستگاه هیبرید پاک کننده سطوح مختلف به ارائه جزئیات ساخت این دستگاه پرداخت.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۰۲    
نخستین جلسه شورای فرهنگی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۴۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت: برای پروژه هایی که تأمین زمین آن ها انجام شده سعی خواهیم کرد حرکت جهشی را انجام دهیم تا ساخت مسکن را در کشور تبدیل به یک جریان پایدار کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۱۲    
رئیس کمیته انضباطی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: طبق بند 5-1-8 آیین نامه کمیته انضباطی چنانچه انجام تقلب توسط دانشجو هنگام تصحیح اوراق امتحانی برای استاد محرز شود با گزارش کتبی استاد قابل طرح ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۱۲    
دادسرای تهران در خصوص برخی شایعات در فضای مجازی پیرامون آزادی پنج نفر از محکومان اقتصادی، اعلام کرد: چنین ادعایی صحت نداشته و این محکومان، هم اکنون در زندان حاضر و در حال تحمل کیفر هستند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۱۲    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد طی اطلاعیه ای اعلام کرد که به روزترین لیست قیمت لوازم خانگی از طریق نشانی www.124old ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۲    
مهاجم تیم پرسپولیس گفت: در بازی با پیکان با تدابیر کادرفنی به دنبال 3 امتیاز خواهیم بود تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار تیمش با فولاد خوزستان با مشکلات زیادی مواجه است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۲    
باشگاه استقلال از هواداران خود در استان خوزستان خواست جهت جلوگیری از شیوع کرونا در محل اقامت این تیم در اهواز حضور پیدا نکنند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۲    
دادستان کل کشور در پی حادثه فوت متهم غلامرضا منصوری در کشور رومانی از آگوستین لازار، دادستان کل این کشور خواست موضوع را با سرعت و جدیت پیگیری و نتیجه آن را اعلام نماید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۴    
جمعی از مسئولان نظام وظیفه استان گیلان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان از عملکرد این واحد دانشگاهی درباره دانشجویان مشمول قدردانی کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۲    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: استعدادهای دانشجویان بدون جشنواره های فرهنگی و از این قبیل فعالیت ها قابل ارزیابی نیست.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۲    
یک کارشناس مسائل بین الملل در یادداشتی تحت عنوان ضرورت های نظام بین الملل و اقدامات ترامپ به تحلیل شرایط امروز جهان در حوزه روابط دیپلماتیک پرداخته است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم در عملیاتی کردن گام دوم انقلاب اسلامی بسیار مؤثر است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: به زودی رادیو دانشگاه با هدف معرفی ظرفیت ها و توانمندی های این واحد دانشگاهی راه اندازی می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۲    
انتشار ویدئوی کوتاهی از سوی حزب الله لبنان که در آن رژیم صهیونیستی و مواضعش در اراضی اشغالی را تهدید کرده، صهیونیست ها را به وحشت انداخته است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۲    
با بازگشایی رسمی سالن های سینمایی از ابتدای تیرماه و جدی ترین شدن اکران با دو فیلم جدید، برخی فیلم های حاضر در اکران اینترنتی نیز تقاضای رفتن بر پرده را دارند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۲    
یک شرکت طراحی واقع در لوکزامبورگ، گلدان هوشمندی ساخته که احساس گیاه را به شما انتقال می دهد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۲    
سید حسین مرعشیان از ریاست هیئت کشتی استان خوزستان استعفا کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۲    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از تمدید مهلت ثبت نام 3 آزمون گروه پزشکی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۷    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: هدایت، نظارت و حمایت ازجمله رسالت های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هاست.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۷    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول و سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان گلستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۷    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از آمادگی مقدمات برگزاری انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۷    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: عربستان تاکنون موضع رسمی خود در رابطه با برگزاری حج تمتع 99 اعلام نکرده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: با رشته های ترکیبی و بین رشته ای می توان هم نوآوری را دنبال و هم در راستای توسعه و تقویت فناوری اقدام کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۷    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی با همفکری می توانند در اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی بسیار اثرگذار باشند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۷    
شرکت سونی یک پد تهویه مطبوع پوشیدنی ساخته که با استفاده از آن می توانید بر گرمای تابستان غلبه کنید.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۷    
مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: شکایتی از ملک باشگاه تنظیم کردیم تا بعد از این شاهد تهمت و افترا به پرسپولیس نباشیم.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۷    
شمار مبتلایان ویروس کرونا در جهان از 9 میلیون نفر گذشت و این در حالی است که در برخی کشورهای قاره آمریکا ازجمله برزیل شیوع این ویروس جدی گرفته نمی شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۷    
آیین رونمایی از کتاب این بانگ آزادی مجموعه آثار زنده یاد استاد حمید سبزواری به همت گروه ادبیات اندیشه پژوهشگاه برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۱۱    
کشورهای غربی با تحریم و فعالیت های مخرب علیه ایران همان خط سازمان منافقین را در پیش گرفته اند، در صورتی که این روش 41 ساله است که شکست روبرو شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۱۱    
سید محمد بحرینیان طی یادداشتی در روزنامه رسالت هفت سؤال قابل تامل از وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی را مطرح کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۱۱    
متخصصان بیماری های عفونی با بررسی مستمر آثار کرونا در بیماران مبتلا به کووید-19 به این نتیجه رسیده اند که کرونا در حال بروز نشانه های جدیدی است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۰    
نشست خبری حسن قالیباف اصل رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار صبح امروز در ساختمان سازمان بورس و اوراق بهادار تهران برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۵    
روبات های اجتماعی برای زندگی در جامعه انسان ها طراحی می شوند و قابلیت برقراری ارتباط با انسان ها از مهم ترین مسائل در طراحی آن ها خواهد بود ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۵    
امیر روستایی از ناحیه مصدومیت خود MRI گرفت و با نظر یحیی گل محمدی در تمرینات گروهی سرخ پوشان حاضر خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۵    
در متن حکم انتصاب محمدمهدی دادمان به ریاست حوزه هنری آمده است: بالندگی اجتماع روزافزون هِمَم هنرمندان متعهد برای تقویت اراده مردم ضرورتی اجتناب ناپذیر برای برداشتن دومین قدم است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۵    
فیلم کوتاه ماشوم به کارگردانی حسین میرزامحمدی با تجلیل از کامبوزیا پرتوی وارد مرحله تولید شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۵    
با شیوع کرونا در کربلا، ورود به حرم سیدالشهدا (ع) و حضرت عباس (ع) از امروز تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۱۵    
همزمان با ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بازدید از برج میلاد برای دختران رایگان شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۱۵    
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی کمیسیون فرهنگی را یکی از مظلوم ترین کمیسیون های مجلس معرفی کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز نقش استادان به عنوان مدافعان فرهنگی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی انکارناپذیر است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۱۵    
رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: درباره قرارداد ویلموتس هجمه های نادرستی صورت گرفته است، پس از صدور حکم نهایی ناگفته هایی مطرح است که اعلام خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۰۵    
بازیگر نقش زهره سریال پرگار گفت: من بدون رابطه وارد بازیگری شده ام و پرگار را سکوی پرتابم می دانم. با این نقش پررنگ و تأثیرگذار حتی برای آینده ام رؤیاپردازی می کردم ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۰۵    
رئیس دانشگاه تهران بیان کرد: اخیراً کرونا به 10 حوزه پژوهشی ویژه دانشگاه تهران اضافه شده و پایان نامه های کرونامحور می توانند تا چهار برابر بیشتر از حمایت ها استفاده کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۰۵    
رئیس فدراسیون کشتی گفت: علی نژاد در چند حوزه به صورت شخصی کار ما را دنبال می کند و جلسات شخصی برای کشتی می گذارد. تنها خواهشی که از او دارم، این است که همینطور محکم از کشتی حمایت کند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۰۵    
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ضوابط معافیت پزشکی مشمولان دارای مدرک تحصیلی دکترای پزشکی را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۰۵    
برنامه پنج روز اول اکران فیلم سینمایی یلدا ساخته مسعود بخشی در سینماهای هنر وتجربه اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: امانت دهی کتاب ها مانند گذشته ادامه دارد با این تفاوت که به دلیل قرار داشتن در شرایط شیوع ویروس کرونا کتاب ها ضدعفونی و 48 ساعت قرنطینه می ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۰۵    
سفیر روسیه در ایران با اشاره به بخشی از کتاب خاطرات جان بولتون در خصوص خواسته روسیه برای خروج ایران از سوریه، تأکید کرد که این ادعا ابداً صحت ندارد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۰۵    
معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس گفت: پیش بینی می شود در نمایشگاه اینوتکس 2020 بیش از هزار محصول و خدمت از سوی استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان ارائه شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۰۵    
نماهنگی از سید حمیدرضا برقعی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: جوان بودن،داشتن طرح های جدید و دغدغه معیشت مردم از ویژگی های نمایندگان جدید بود که امیدوارم با جدیت آنها را به ثمر برساند.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۵    
فیبا در پی لغو مسابقات جام جهانی بسکتبال زیر 17 سال پیشنهاد برگزاری رقابت های مهارتی را به فدراسیون های ملی داده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۵    
معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: کشتی یا هر رشته دیگری که عملکرد ضعیفی داشته باشند در واقع تنبیه می شوند و دولت پول کمتری می دهد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۵    
کتاب درسنامه آشنایی با فرهنگ و معارف دفاع مقدس ویژه دانشجویان علوم پزشکی در روز 14 تیرماه مقارن با روز قلم رونمایی می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با برگزاری آزمون مجازی و طرح تعاون بستر مناسبی برای برگزاری آزمون ها مهیا کرده که می تواند الگویی موفق ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۵    
دبیر نهمین دوره نمایشگاه اینوتکس گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی اینوتکس محدود به چند روز نیست. امکان ثبت نام شرکت ها و استارت آپ ها برای حضور در نمایشگاه مجازیِ دائمی بعد از برگزاری نمایشگاه فراهم شده ...
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۴    
رئیس دفتر اقلیم کردستان عراق از ابتلای خود به کرونا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۴    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین، جزئیات همکاری این واحد دانشگاهی و انجمن کارآفرینان و نمایندگان صنایع را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۵    
در طول یک سال ونیم گذشته، اقدامات قوه قضائیه در زمینه مبارزه با فساد درون و بیرون دستگاه قضا از جدی ترین زمینه های تحول در این قوه بوده است.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۵    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری چهارمین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اواخر مرداد ماه به میزبانی واحد اصفهان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۵    
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در ترم تحصیلی جدید فقط از 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها برای اسکان دانشجویان استفاده می شود و دانشجویان از 15 شهریور به صورت چرخشی از خوابگاه ها استفاده می کنند.