سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۵۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 8 مرداد 1396 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 31 فروردین 1396 آرمان پرس 30 اردیبهشت 1396 آرمان پرس 31 خرداد 1396 آرمان پرس 31 تیر 1396 آرمان پرس 31 شهریور 1396 آرمان پرس 1 مهر 1396 آرمان پرس 1 آبان 1396 آرمان پرس 30 آذر 1396 آرمان پرس 30 دی 1396 آرمان پرس 1 بهمن 1396 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 1 مرداد 1396 آرمان پرس 2 مرداد 1396 آرمان پرس 3 مرداد 1396 آرمان پرس 4 مرداد 1396 آرمان پرس 5 مرداد 1396 آرمان پرس 6 مرداد 1396 آرمان پرس 7 مرداد 1396 آرمان پرس 8 مرداد 1396 آرمان پرس 9 مرداد 1396 آرمان پرس 10 مرداد 1396 آرمان پرس 11 مرداد 1396 آرمان پرس 12 مرداد 1396 آرمان پرس 13 مرداد 1396 آرمان پرس 14 مرداد 1396 آرمان پرس 15 مرداد 1396 آرمان پرس 16 مرداد 1396 آرمان پرس 17 مرداد 1396 آرمان پرس 18 مرداد 1396 آرمان پرس 19 مرداد 1396 آرمان پرس 20 مرداد 1396 آرمان پرس 21 مرداد 1396 آرمان پرس 22 مرداد 1396 آرمان پرس 23 مرداد 1396 آرمان پرس 24 مرداد 1396 آرمان پرس 25 مرداد 1396 آرمان پرس 26 مرداد 1396 آرمان پرس 27 مرداد 1396 آرمان پرس 28 مرداد 1396 آرمان پرس 29 مرداد 1396 آرمان پرس 30 مرداد 1396 آرمان پرس 31 مرداد 1396 
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۰    
از آن جا که ما تا کنون تجربه قراردادهای IPC را نداشتیم و عمده قراردادهای ما در گذشته به صورت متفاوتی بوده لذا عملکرد ما در این نوع قراردادها هنوز مشخص نیست.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۰    
یکی از تابلوهای تبلیغاتی جناح خودناباور و لیبرال روزنامه دنیای اقتصاد است که اغراض سیاسی و اقتصاد سیاسی خود را در قالبهایی به ظاهر علمی و با ژست علمی می زند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۰    
بیمه مرکزی در اطلاعیه ای از هموطنان خواست مراقب افراد و شرکت هایی باشند که از عنوان بیمه مرکزی برای فروش محصولات اجباری مانند کارت امداد خودرو، کارت سلامت، کارت دندانپزشکی و .. سوء استفاده می کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۵    
این نارضایتی به حدی است که یک گروه موازی از مقامات کم سابقه و سطح پایین به مشاوره دادن به رئیس جمهور برای "بازبینی توافق" اقدام کرده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۵    
آرمان پرس l در حالیکه روزنامه شرق از استعفا و رفتن زنگنه از وزارت نفت خبر می دهد ولی از سوی دیگر اعلام ماندن وی در این وزارتخانه نمایان تر شده است. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۵    
آرمان پرس l طبق گزارش بانک مرکزی، مسکن در دولت یازدهم متری یک میلیون تومان گران شده است. مشرق نوشت ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۵    
بر اساس اعلام سازمان اموال تملیکی، 900 میلیون تومان کالای قاچاق شامل انواع پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی در 3 استان به صورت جداگانه امحا شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۰    
روزنامه پیروزی منصوریان را متهم به فرافکنی کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۵    
آرمان پرس l سایت خبری-تحلیلی راس بالت روسیه در تحلیلی نوشته است: به نظر می رسد که نظامیان روسی قصد دارند حداقل برای نیم قرن در منطقه خاورمیانه و در خاک سوریه بمانند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۵    
آرمان پرس l همسر مدیر جدید روابط عمومی کاخ سفید گفته است که جاه طلبی سیاسی همسرم و پیوستنش به تیم رئیس جمهوری باعث شده تا درخواست طلاق بدهم. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۰    
علی ملاقلی پور گفت: شخصی که به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب می شود باید سابقه کار فرهنگی و باور به تاثیرگذاری کار فرهنگی داشته باشد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۰    
حجت الاسلام محسنی اژه ای در پاسخ به این سئوال که شما در مصاحبه ای در رسانه ملی گفتید در برخورد با آقازاده ها مصمم هستید و همین طور گفتید که در ارتباط با برخی آقایان با رسانه های بیگانه هم دم خروس ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۵    
رئیس جمهور بولیوی از قصد آمریکا برای حمله به یک کشور در آینده نزدیک خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۵    
آرمان پرس l محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در مصاحبه با روزنامه ایران در پاسخ به این سؤال که آیا در شکایت ایران[ در جلسه اخیر هیئت مشترک برجام] به طور خاص به مصادیق نقض توافق[ از سوی آمریکا] اشاره ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۵    
در این راستا، شاید بتوان اصلی ترین منتقد برجام را دکتر سعید جلیلی دانست. کسی که به واسطه تجربه و حضور در راس تیم مذاکره کننده هسته ای سابق و از سوی دیگر کار تخصصی درباره پرونده هسته ای ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۰    
"اِنَّ حُرمَةَ عِرض المُؤمِنِ کَحُرمَةِ دمِهِ و مالِهِ":حرمتِ حیثیت و آبروی مؤمن همانند حرمتِ جان و مال اوست.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۰    
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران ضمن دیدار با خانواده بنیتا، مراتب تسلیت و همدردی سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران را به این خانواده ابلاغ کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۲۵    
ابتدا آقایان در برابر نقض برجام و بدعهدی های آمریکا عنوان می کردند این گونه اقدامات آمریکا با روح برجام منافات دارد و متن برجام را نقض نکرده و اگر با متن برجام تناقض داشته باشد، واکنش نشان می دهیم!
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۲۵    
آرمان پرس l عبدا... ناصری، عضو شورایعالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و از فعالان این جریان خاص سیاسی به تازگی طی یادداشتی در شماره یکشنبه گذشته روزنامه آرمان امروز نوشت: ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۰    
در حالی که 5 نامزد شهرداری تهران، برای برنامه نوشتن سرکار گذاشته شده اند، حسین مرعشی سخنگوی کارگزاران برای چندمین بار گفت که او یا محمدعلی نجفی شهردار می شوند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۵    
اینکه آمریکا قابل اعتماد است یا نه؟ همواره موضوع بحث دیپلمات های ما در دولت های پس از انقلاب بوده و هست. رفتار آمریکایی ها چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب نشان می دهد که آنها قابل اعتماد نیستند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۵    
زمان جنگ شهرها هواپیماهای عراقی در خیابان خاوران توی یک فرش شویی بمب انداخته بودند و عمل نکرده بود. رفتیم بمب را در آوردیم. همه چیز درست بود ولی خرج کمکی آن را نزده بود
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۵    
آرمان پرس l عضو فراکسیون افراطیون در مجلس ششم می گوید پیروزی روحانی معجزه او نبود و ما درویشانه و کریمانه بدون گرفتن سهم کنار نمی رویم. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۰    
کم رنگ شدن سایه فزونی عرضه بر بازار سبب شد تا قیمت نفت در بازارهای جهانی به بالای 52 دلار برسد و قیمت نفت اوپک نیز به 48.88 دلار در هر بشکه افزایش یابد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۰    
وزارت دفاع آمریکا می گوید که دو بمب افکن این کشور در اوایل بامداد یکشنبه، بر فراز شبه جزیره کره پرواز کرده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۰    
عربستان سعودی مرز زمینی خود را با قطر بسته و هر 4 کشور نیز آسمان و مسیرهای دریایی خود را بر روی قطر بسته اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۴۵    
استاد دانشگاه شیکاگو و از نظریه پردازان مکتب واقعگرایی می گوید با توجه به هدف و علاقه آمریکا به تغییر رژیم کره شمالی، دست کشیدن پیونگ یانگ از سلاح های اتمی، دیوانگی است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۴۵    
رهبر جریان صدر عراق، امروز در سفری اعلام نشده به عربستان سعودی سفر کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۳۵    
قائم مقام وزیر صنعت در امور تولید گفت: 600 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد که البته به معنی این نیست که مشکل مردم حل شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۳۵    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: افکار عمومی همواره با مقاومت و تحریک برای جلوگیری از خصوصی سازی مواجه بوده و این در حالی است که سکانداران خصوصی سازی در دولت دوازدهم باید تنها به سراغ شرکت های کنترلی ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۳۰    
عملیات انتقال حجاج ساعت 8 صبح امروز با انجام پرواز هما به شماره 1614 از فرودگاه بندرعباس به مقصد مدینه منوره ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۵    
دیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: با افزایش عرضه مرغ منجمد کیلویی 5700 تومان، قیمت مرغ گرم امروز در میدان بهمن به 7100 تومان کاهش یافته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۵    
مدیر تلگرام بارها بعد از هر اظهار نظر مسئولان ایرانی درباره انتقال سرور این پیام رسان به ایران به سرعت این خبر را تکذیب کرده است و امروز هم این اتفاق بعد از اعلام صریح وزیر ارتباطات رخ داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۰    
رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به بی سابقه بودن تولید شکر در سال گذشته در مقایسه با 120 سال گذشته گفت ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۰    
حجت الاسلام صالحی نسب گفت: یکی از ویژگی های مهم کار فرهنگی شناخت پیام و مخاطب است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شب گذشته به مسقط پایتخت عمان سفر کرد تا در این سفر پیام کتبی علی لاریجانی رئیس مجلس را تقدیم همتای عمانی وی کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۰    
وزیر اقتصاد و دارایی در همایش ارزیابی عملکرد خصوصی سازی در اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی گفت: دولتی بودن و نفتی بودن 2 معضل بزرگ اقتصاد ایران است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تلاش مجلس برای الکترونیکی کردن ورود و خروج ها به پارلمان خبر داد و گفت: براساس این تصمیم مردم به تدریج می توانند از منازل خود با مجلس در ارتباط باشند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۵    
اقتصاد صنعت برق ایران بیماری مزمن دارد و هر از چندی این مشکل خود را به خوبی نشان می دهد به خصوص با گرم شدن هوا.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۰    
رهبرانقلاب در این دیدار فرمودند: مسئله ی امنیت حجاج مهم است؛ ما قضایای حج 94 را فراموش نمی کنیم. امنیت حجاج بر عهده ی کشوری است که حرمین شریفین در اختیار اوست.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۵    
کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت: هیئت نظارت بر برجام باید در این خصوص گامی عملی بردارد و توافق نامه بین ایران و آمریکا را به صورت یک جانبه لغو کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۵    
مشاور اطلاع رسانی یمن با اشاره به تقویت مداوم قدرت موشکی یمن و دستیابی به موشک های دوربرد و بالستیک، هواپیماهای بدون سرنشین و پهپادهای نظامی همزمان با تجاوز ائتلاف سعودی اعلام کرد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۵    
باید وارد فضای بین المللی شویم، باید با انتشار آثار فاخر، امام حسین(ع) را معرفی کنیم و با حفظ هویت اسلامی خود با دیگر کشورهای مسلمان تعامل داشته باشیم ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۰    
در شرایطی که رژیم صهیونیستی مدعی است اهداف غیرنظامی را مورد هجوم نظامی قرار نمی دهد، این رژیم دیروز در یکی از معدود حملات موشکی خود به فرودگاه دمشق در طول سال های گذشته ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۵    
روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود مطلبی با عنوان تعارف منتشر کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۰    
*حدود دو ماهی است اصلاح طلبان بخشی از فضای رسانه های رسمی و مجازی را به مطالبه حضور زن در کابینه اختصاص داده اند....
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۵    
بی بی سی در گزارشی با اشاره به مواضع تند دونالد ترامپ، به عنوان بزرگترین دشمن برجام، از بازگشت سایه جنگ بر سر ایران خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۰    
رهبران احمق گذشته ما به چینی ها اجازه دادند که میلیاردها دلار از تجارت با آمریکا در یک سال سود ببرند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۰    
مسعود ده نمکی، از ساخت فیلم جدیدش به نام طیب خان خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۵    
برخی سهم خواهان حامی روحانی در شبکه های اجتماعی دست به دست هم دادند تا هرجور که شده یک وزیر زن را در کابینه دوازدهم بگنجانند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۰    
چرا به مردم نگفتند یا باید سر همه چیز مذاکره کنیم یا مذاکره منفرد بر سر هسته ای به "کاهش واقعی تحریم" منجر نمی شود؟
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۵    
رابطه اصلاح طلبان و روحانی شکر آب شده و این موضوعی نیست که کسی بخواهد آن را کتمان کند، اصلاح طلبان پس از اینکه روحانی پیروز انتخابات شد در مصاحبه های گوناگونی برای او شرط گذاشتند که باید برای تعیین ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۵    
رییس ستاد پیگیری برجام گفت: برجام قرار نبود دشمنی ایران و آمریکا را کاهش دهد و مودت ایجاد کند، و برجام فقط در مورد پرونده هسته ای بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۵    
مردم از شنیدن سخنان تیم مذاکرات هسته ای و شخص آقای روحانی درباره برجام و تحریم خسته شده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۵    
نادر طالب زاده گفت: وضعیت رسانه های معاند کاملاً روشن است اما من از رسانه های داخلی در عجبم که چرا به این جریان معلوم الحال پیوسته و بی نگاه به تاثیرات چنین برنامه ای فقط به تولیدحاشیه فکر می کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۵    
به نظر می رسد پذیرش نقض صریح متن برجام هنوز برای برخی سیاستمداران دشوار است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۵    
آرمان پرس l روزنامه کیهان در یادداشتی به قلم دکتر خدیجه آیتی نوشت: کتاب آموزش حقوق به دانش آموزان چنان که در پیشگفتار آن به قلم مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش ذکر شده است ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۵    
آرمان پرس l محمدسعید احدیان در خراسان نوشت: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است و بر این اساس مردم یکی از دو رکن این نظام محسوب می شوند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۵    
آرمان پرس l زهراطباخی در وطن امروز نوشت: زهرا طباخی: پسابرجام است اما دموکرات ها و جمهوری خواهان در اجماعی کم نظیر با مجموع 517 رای موافق نمایندگان مجلسین آمریکا برابر تنها 5 رای مخالف ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۵    
آرمان پرس l یک کارشناس اقتصادی گفت: متاسفانه اسامی ای که تا امروز برای وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان مدیریت اعلام شده است ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۵    
آرمان پرس l روزنامه جوان خطاب به وزیر نفت نوشته است: اواخر سال 94 بود که وزیر نفت در نشستی مطبوعاتی وقتی با پرسشی درباره کرسنت مواجه شد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۵    
آرمان پرس l روزنامه اصلاح طلب شرق ادعای استعفای وزیر نفت را مطرح کرده است: حرف وحدیث های غیررسمی حکایت از استعفای وزیر نفت دارد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۵    
آرمان پرس l روزنامه جوان درباره گرانی ها گزارش داده است: در بازار تهران پیاز گران می شود، دلار خود را به قیمت اوج هر کیلو 3 هزار و 800 تومان پیاز می رساند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۵    
آرمان پرس l فرهیختگان نوشته است: نماینده مردم شاهین شهر از وجود لابی بین دیوان محاسبات و دولت برای سرپوش گذاشتن موضوع نجومی بگیران خبر داد. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۵    
آرمان پرس l دبیرکل حزب ندای ایرانیان می گوید صدای پیرسالاری از کابینه روحانی به گوش می رسد. مجید فراهانی در سومین نشست سراسری این حزب گفت ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۵    
آرمان پرس l الهه کولایی می گوید نامزدی وی برای شهردار شدن، یک تصمیم برای نمایش در شورای شهر بوده است. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۵    
*وزرای دولت یازدهم که در ابتدای انقلاب و دهه شصت سابقه حضور در جهادسازندگی داشته اند تا کنون سه جلسه درخصوص کابینه دولت دوازدهم داشته اند...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۰    
*بهترین اتفاق برای دولتی که محبوبیتش، به جهت کم کاری، آن به آن در معرض تهدید است استقبال از یک نظام دوگانه، آنهم در سطوح اجرائی است. دوگانه در سطوح عالیه، هزینه بسیاری دارد ...