سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۹:۳۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 16 مرداد 1396 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 31 فروردین 1396 آرمان پرس 30 اردیبهشت 1396 آرمان پرس 31 خرداد 1396 آرمان پرس 31 تیر 1396 آرمان پرس 31 شهریور 1396 آرمان پرس 1 مهر 1396 آرمان پرس 1 آبان 1396 آرمان پرس 30 آذر 1396 آرمان پرس 30 دی 1396 آرمان پرس 1 بهمن 1396 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 1 مرداد 1396 آرمان پرس 2 مرداد 1396 آرمان پرس 3 مرداد 1396 آرمان پرس 4 مرداد 1396 آرمان پرس 5 مرداد 1396 آرمان پرس 6 مرداد 1396 آرمان پرس 7 مرداد 1396 آرمان پرس 8 مرداد 1396 آرمان پرس 9 مرداد 1396 آرمان پرس 10 مرداد 1396 آرمان پرس 11 مرداد 1396 آرمان پرس 12 مرداد 1396 آرمان پرس 13 مرداد 1396 آرمان پرس 14 مرداد 1396 آرمان پرس 15 مرداد 1396 آرمان پرس 16 مرداد 1396 آرمان پرس 17 مرداد 1396 آرمان پرس 18 مرداد 1396 آرمان پرس 19 مرداد 1396 آرمان پرس 20 مرداد 1396 آرمان پرس 21 مرداد 1396 آرمان پرس 22 مرداد 1396 آرمان پرس 23 مرداد 1396 آرمان پرس 24 مرداد 1396 آرمان پرس 25 مرداد 1396 آرمان پرس 26 مرداد 1396 آرمان پرس 27 مرداد 1396 آرمان پرس 28 مرداد 1396 آرمان پرس 29 مرداد 1396 آرمان پرس 30 مرداد 1396 آرمان پرس 31 مرداد 1396 
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۰    
نگاهی به تیترها، اخبار و تحلیل ها و مصاحبه های اصلاح طلبان و رسانه هایشان به خوبی مبین انشقاق آنها با حسن روحانی است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۰۳    
طی چند روز گذشته منابع داخلی و خارجی به صورت گسترده آن چه از برخی نمایندگان سر زد را دستمایه طنزهای برخورنده قرار دادند، با این وجود اعلام موضعی را از سوی مجلس شاهد نبوده ایم.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۳    
دونالد ترامپ وارد دویستمین روز ریاست جمهوری خود شده اما از منظر اعلام نامزدی و گرفتن تاییدیه افراد مد نظرش برای پستهای دولت، عقب تر از روسای جمهوری پیشین است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۰۳    
رادیو زمانه طی مقاله ای به موضوع همه پرسی استقلال کردستان عراق پرداخته است. یکی از مقالات نوشته شده در این وب سایت نوشته محمد سهیمی از اعضای اپوزیسیون جمهوری اسلامی است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۸    
عبدالله گنجی با نوشتن یادداشتی به اظهارات خاتمی در صفحه اینستاگرام اش واکنش نشان داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۳    
دوره قاجار و پهلوی هم همین تیپ ها حکومت می کردند، منتهی این ها مذهبی نما هستند و با این حال آیا این ها در برابر اولتیماتوم ابر قدرت ها می توانند مقاومت کنند؟ ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۸    
جنگنده های آمریکایی نیروهای گردان سید الشهدا وابسته به حشدالشعبی را در مرز عراق و سوریه بمباران کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۸    
طرفداران مقتدی صدر شبکه های ایرانی عرب زبان را به دلیل پخش سخنان حیدر العبادی مبنی بر عدم انحلال حشد شعبی تهدید کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۳    
در آخرین مجله و پروپاگاندای سیاسی داعش وعدرقه به حمام خون تبدیل می شوده داده شده است که جنگ در رقه پیک نیک نیست و در این جنگ حمام خون به پا خواهد شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۳    
پنتاگون اعزام نیروهای بیشتر به یمن طی هفته های آینده را بعید ندانست.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۳    
رئیس سابق شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی هشدار داد؛ به هیچ عنوان نباید جنگ جدیدی با حزب الله رخ دهد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۸    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است: نقش آفرینی معاون پارلمانی وزیر خارجه در سلفی نمایندگان با موگرینی، به مراتب تاسف بارتر است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۳    
الویری در حالی اعلام کرده است 3 ماه دیگر درباره وضعیت شهر تهران به مردم گزارش خواهد داد که محتوای این گزارش از پیش مشخص است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۳    
آرمان پرس l کیهان درباره تحریمها گزارش داده است: در حالی حساب های ایرانیان در سه بانک چینی در اقدامی بی سابقه مسدود شد که علت آن تحریم های بین المللی وضع شده توسط آمریکا علیه ایرانیان عنوان شده است ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۳    
آرمان پرس l صادق زیباکلام می گوید مسئله ذوق زدگی و سلفی گرفتن برخی نمایندگان با فدریکا موگرینی، ناشی از مشکل بزرگتر در میان ما ایرانی ها است. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۳    
آرمان پرس l اصلاح طلبان در آستانه معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس، فشار بر روحانی را شدت بخشیدند. سایت فرارو در این زمینه نوشت ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۳    
توفیقی گفت: با ضرب العجلی که AFC تا 9 شهریور ماه تعیین کرده نمایندگان ایران در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند و مطمئنا اگر دولتمردان ورود نکنند بحران جدی فوتبال ما را فرا خواهد گرفت.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۵    
چرا علی رغم مخالفت سرسختانه ترامپ با برجام، دولت جدید آمریکا هنوز آنرا لغو نکرده است؟ موضع و پاسخ رسمی دولت آمریکا به این پرسش این است که دولت این کشور تا تکمیل یک بررسی گسترده در مورد چگونگی مواجهه ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۲۰    
به نقل از دیلی تلگراف، تعدادی از نمایندگان مجلس ایران [از اعضای " لیست امید _ اصلاح طلبان" مجلس و تعدادی هم از نمایندگان مستقل مجلس] به دلیل رفتار غیر حرفه ای و خلاف شان نمایندگی مورد انتقاد قرار ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از ورود این کمیسیون به گودبرداری غیراصولی در مجاور برج میلاد خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۰    
آل خلیفه یک روحانی شیعه را که سال گذشته به دلیل شرکت در تحصن بزرگ در مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین بازداشت شده بود، آزاد کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۵۰    
روزنامه اصلاح طلب قانونی در مطلبی تند درباره روحانی نوشت: فرضیه دیگر نیز آن است که گویی روحانی مانند برخی، دچار توهم شده که 24 میلیون رای به دلیل محبوبیت شخص اوست.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۳۵    
وزیر خارجه آنگولا در دیدار با ظریف وزیر خارجه کشورمان از وی برای سفر به این کشور دعوت کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۳۰    
نیروی هوایی ارتش عراق پل هایی که داعش در داخل شهرستان تلعفر از آن برای انجام اقدامات تروریستی استفاده می کرد، هدف قرار داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۰    
رئیس جمهور ترکمنستان اوراز محمد چاری اف سفیر این کشور در عربستان سعودی را با حفظ سمت همزمان به عنوان سفیر عشق آباد در مصر منصوب کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۰    
قیمت نفت در معاملات امروز اندکی کاهش یافت اما همچنان نزدیک بالاترین مبلغ 9 هفته گذشته قرار دارد و بشکه ای 52.16 دلار فروخته شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۵    
قائم مقام شرکت رنو با اشاره به عزم رنو برای حضور بلند مدت در ایران، گفت: قرارداد رنو و سازمان گسترش یک قرارداد استثنایی است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۰    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی شاهد اصلاح قیمت سهام در اغلب نمادهای معاملاتی بودند که همزمان با انعقاد برخی قراردادهای خارجی در گروه خودرویی ها صف های شکل گرفته در این گروه به یک باره واگذار و ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۰    
استرالیا از کشف لاشه هواپیمای اسپری نیروی دریایی آمریکا که در این کشور سقوط کرده بود در سواحل شمال شرقی استرالیا خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۵    
آرمان پرس l عبدالله گنجی: پیج اینستاگرام خاتمی در آخرین پست خود بر روی تصویر میرحسین موسوی نوشته است: "رئیس جمهورم را آزاد کنید" ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۵    
دانشمندان می گویند ربات های مینیاتوری اختراع کرده اند که از آنها می توان برای شناسایی دقیق سلول های سرطانی و نابود کردن این نوع سلول ها استفاده کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۰    
معاون وزیر کار از ساماندهی قراردادهای موقت کارگری خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از 90 درصد کارگران قرارداد موقت دارند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۱۵    
رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه در ابتدا باید سیاست ساخت ساختمان پلاسکو مشخص شود، گفت: اما نمی دانم سیاست بر این است که آنجا باید ساخته بشود یا نه؟
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۱۵    
رئیس سازمان توسعه تجارت دلایل کاهش صادرات غیر نفتی و دست نیافتن به هدف 50 میلیارد دلاری صادرات در سال قبل را تشریح کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۱۰    
معاون امور زنان رئیس جمهور قطعیت حضور علی ربیعی در دولت دوازدهم را تأیید کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۰    
روزنامه لبنانی الاخبار نوشت، روند تحقیقات از نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پرونده های کیفری مربوط به فساد و کلاهبرداری، گمانه زنی ها درباره کناره گیری یا سرنگونی او از قدرت را تقویت کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۵۰    
پایگاه ایندیپندنت به بررسی این موضوع پرداخته که چرا زنان و دختران رشد یافته در کشورهای اروپایی به راحتی جذب تروریست های داعش می شوند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۵۰    
نتایج تازه ترین نظرسنجی از نارضایتی شهروندان بریتانیایی از عملکرد نخست وزیر این کشور در مدیریت مذاکرات برگزیت حکایت دارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۴۵    
مدیر مرکز تحلیل های سیاسی المدار درلندن، برگزاری همه پرسی استقلال اقلیم کردستان عراق را اهرم فشاری از سوی رئیس این اقلیم برای وارد کردن فشار به بغداد، تهران و آنکارا دانست.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۵    
خواجه آصف وزیر دفاع پاکستان گفت بدون صلح در کشمیر نمی توان در هند و پاکستان امنیت ایجاد کرد و ما می دانیم چگونه از وطن خود دفاع کنیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۵    
رئیس حزب لیبرال دموکرات آلمان بر این باور است که مرکل پیروز انتخابات پارلمانی آینده در کشورش بوده و برای دور بعد هم صدر اعظم آلمان خواهد شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۰    
جنگنده های ائتلاف آمریکا جنایت جدید را در سوریه رقم زدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۳۰    
شهردار شیکاگو از تصمیم خود برای اقامه دعوا علیه دولت آمریکا به سبب تهدید وزارت دادگستری این کشور در خصوص قطع کمک های دولتی به واسطه محدودیت های مهاجرتی خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۵    
عکس یادگاری موگرینی در حاشیه نشست ASEAN در فیلیپین
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۱۰    
متهم ردیف سوم پرونده نفتی می گوید وقتی متوجه شده زنجانی امضای او را جعل کرده، از او در محاکم دادگستری طرح شکایت کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۱۰    
در چینش کابینه نگاه واقع بینانه به مشکلات امروز مردم، تنها راه نجات روحانی است .
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۱۰    
محدفرهادی گفت: دکتر خاکی صدیق در حال حاضر گزینه نهایی و تایید شده برای وزارت علوم است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات حج امسال عملیات خوبی بود البته در حوزه پروازهای حج، کشور عربستان به تعهدات خود عمل نکرد
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۵    
روزنامه چینی گلوبل تایمز مدعی شد پکن به زودی اقدامات نظامی خود علیه هند را آغاز می کند زیرا آنها کشوری را تهدید کرده اند که قدرت نظامی بزرگی است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۵    
علی زرافشان که جدی ترین گزینه دولت برای تصدی وزارت آموزش وپرورش بود از پذیرش این پُست انصراف داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۰    
در حالی وزارت راه به بهانه احتمال برخورد خودرو با واگن از افتتاح متروی فرودگاه امام ممانعت می کند که این وزارتخانه سال هاست با معضل برخورد قطارهای راه آهن با خودروهای عبوری مواجه است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۵    
منابع ویژه شبکه خبری المیادین از ورود گروهی از نظامیان آمریکایی به حضرموت در شرق یمن خبر دادند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۵    
دبیر شورای امنیت ملی روسیه بر این باور است که هیچ کاهش چشمگیری در تعداد مهاجران غیرقانونی در این کشور وجود نداشته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۰    
عملکرد ضعیف دولت در تنظیم بازار "پیاز" طی یک ماه گذشته سوالی جدی در خصوص نحوه مواجهه با افزایش احتمالی قیمت سایر کالاها از جمله ارز بوجود آورده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۳۵    
یکی از اعضای سرشناس کمیسیون تحقیق سازمان ملل درباره سوریه گفت که این سازمان خواهان عدالت در سوریه نیست.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۳۵    
وزیر خارجه روسیه امروز با همتای کره شمالی خود در حاشیه اجلاس آسه آ ن دیدار و گفتگو کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۳۰    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: موگرینی در قبال همسویی تروئیکای اروپایی با امریکا در صدور بیانیه علیه کشورمان درخصوص حرکت علمی ایران در پرتاب ماهواره بر، هیچ پاسخی نداشت.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۰۵    
چین در ارتباط با بحران هسته ای و آزمایش های موشکی کره شمالی همه طرفین درگیر را به مذاکره فراخوانده است ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۱:۵۰    
پایگاه های اینترنتی وابسته به مخالفان سوری اعلام کردند، دولت ترکیه هفته گذشته حمایت مالی خود را از ائتلاف مخالفان سوریه قطع کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۱:۴۵    
وزارت امورخارجه سوریه با اشاره به ادامه کشتار شهروندان در حملات ائتلاف آمریکا، انحلال فوری این ائتلاف را خواستار شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۱:۲۰    
آرمان پرس l برخی اصلاح طلبان نسبت به زد و بندهای جدید در شورای شهر منتسب به این طیف هشدار می دهند. بهروز شجاعی عضو سابق مرکزیت حزب ندای ایرانیان و نامزد انتخابات شورای شهر تهران در توئیتر نوشت ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۴۵    
انتشار اظهارات مشایی در خصوص پایبندی به ساختار نظام و باور به نقد درون ساختاری بیش از هر چیز نشان داد آشپز نیز کم کم دارد نگران شور شدن آشی می شود که "خود" در کمال "بی اعتنایی به نقد دلسوزان" و با ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۴۵    
آرمان پرس l نایب رییس اول مجلس حضور 105 هیئت خارجی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری را خنثی شدن تلاش ترامپ برای انزوای ایران خوانده است! ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۴۵    
آرمان پرس l غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی، اخیراً در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه اعتماد گفته است: ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۳۵    
آرمان پرس l روزنامه جوان نوشته است: بعد از تأخیر چند ماهه در اعلام آمار واردات و صادرات از سوی گمرک، چکیده آمار تجارت خارجی کشور در چهار ماه ابتدایی سال 96 منتشر شد که نشان می دهد چگونه تبعات لزوم ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۳۵    
آرمان پرس l خبرگزاری دولتی ایرنا، روز گذشته در گزارشی با عنوان عکس های سلفی نمایندگان؛ تیرهایی که از چله رها شد به ماجرای تقلّای چند نماینده اصلاح طلب مجلس برای گرفتن عکس سلفی با فدریکا موگرینی ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۳۵    
آرمان پرس l روزنامه " خراسان" درباره طرح رجیستری نوشته است: گویی وعده های تکراری مسئولان درباره زمان اجرای رجیستری موبایل پایان ندارد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۳۵    
آرمان پرس l فرهیختگان نوشته است: یکی از انتقادهای اصلی مسئولان دولت یازدهم نسبت به عملکرد دولت های نهم و دهم در زمینه اقتصادی ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۳۵    
آرمان پرس l همشهری درباره خصوصی سازی گزارش داده است: براساس آمارهای موجود، کارنامه خصوصی سازی و عرضه سهام در بورس در طول 3سال گذشته به پایین ترین سطح خود رسیده است و سالانه فقط 6درصد از سهام قابل ...