سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۱:۴۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 9 مرداد 1396 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 31 فروردین 1396 آرمان پرس 30 اردیبهشت 1396 آرمان پرس 31 خرداد 1396 آرمان پرس 31 تیر 1396 آرمان پرس 31 شهریور 1396 آرمان پرس 1 مهر 1396 آرمان پرس 1 آبان 1396 آرمان پرس 30 آذر 1396 آرمان پرس 30 دی 1396 آرمان پرس 1 بهمن 1396 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 1 مرداد 1396 آرمان پرس 2 مرداد 1396 آرمان پرس 3 مرداد 1396 آرمان پرس 4 مرداد 1396 آرمان پرس 5 مرداد 1396 آرمان پرس 6 مرداد 1396 آرمان پرس 7 مرداد 1396 آرمان پرس 8 مرداد 1396 آرمان پرس 9 مرداد 1396 آرمان پرس 10 مرداد 1396 آرمان پرس 11 مرداد 1396 آرمان پرس 12 مرداد 1396 آرمان پرس 13 مرداد 1396 آرمان پرس 14 مرداد 1396 آرمان پرس 15 مرداد 1396 آرمان پرس 16 مرداد 1396 آرمان پرس 17 مرداد 1396 آرمان پرس 18 مرداد 1396 آرمان پرس 19 مرداد 1396 آرمان پرس 20 مرداد 1396 آرمان پرس 21 مرداد 1396 آرمان پرس 22 مرداد 1396 آرمان پرس 23 مرداد 1396 آرمان پرس 24 مرداد 1396 آرمان پرس 25 مرداد 1396 آرمان پرس 26 مرداد 1396 آرمان پرس 27 مرداد 1396 آرمان پرس 28 مرداد 1396 آرمان پرس 29 مرداد 1396 آرمان پرس 30 مرداد 1396 آرمان پرس 31 مرداد 1396 
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۰    
درحالیکه در زمان انتخابات شورای شهر تهران با وجود نام نویسی یاشار سلطانی، جریان اصلاح طلب برای حضور وی در لیست شان هیچ وقعی ننهادند، با شروع دادگاه رسیدگی به تخلفات سلطانی ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۵    
تلقی من این است که حضرت آقا در حال حاضر در حال ارشاد هستند اما ارشادی با بیان سفت و سخت تر از گذشته. چون اگر می خواستند حکم شرعی صادر کنند صریحا فتوایی مبنی بر حرمت استفاده از کالاهای وارداتی صادر می ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۰    
منابع خبری روز دوشنبه مدعی شده اند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا آنتونی اسکراماچی ، مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید را از سمتش اخراج کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۰    
مبنای کار طرح ولایت این است که کوچک ترین ادعایی را حتی در بحث های معرفتی، می خواهد با روش دقیق منطقی و استدلالی توضیح بدهد. القای مطلب نیست که بگویند این ها را حفظ بکنید، یادبگیرید و بروید.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۵    
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع گفت: پس از اینکه وزیر صنعت در اعتراض به واردات واگن اعلام کرد روی ریل خواهد خوابید، مقرر شد 4900 دستگاه واگن به جای واردات، در داخل تولید شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۰    
هیأت نظارت بر اجرای برجام با حضور همه اعضا به ریاست روحانی تشکیل جلسه داد و در آن بر ضرورت پاسخ مقتدرانه، متناسب و هوشمندانه جمهوری اسلامی ایران به تحریکات و موضع گیرهای آمریکا علیه کشورمان تأکید شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۰    
آرمان پرس l شهردار تهران گفت: برخی می گویند قالیباف با ثروت مخالف است اما اینگونه نیست در حقیقت من با رانت و ظلم مخالف هستم. این 4 درصد خلاف منافع 96 درصد عمل می کنند. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۵    
مسئولان و نمایندگان مجلسی که پیگیر پرونده حمید بقایی هستند اظهارات وی پس از آزادی از زندان را مصداق عینی عوام فریبی و انحراف افکارعمومی برای فرار از محاکمه خواندند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۵    
* من مدت طولانی در دانشگاه بین المللی امام خمینی هیات علمی بودم. بارها در مورد سنگ پای قزوین شنیده بودم اما حقا و انصافا تا کنون یک مورد سنگ پا مثل آن چیزی که در مورد آقای تاجزاده دیدم مشاهده نکردم...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۵    
*آقای روحانی بعد از فوت آقای هاشمی [رفسنجانی] با لحن امرانه ای با ما صحبت می کند و یک طوری با ما حرف می زند که انگار ایشان جانشین آقای هاشمی است و ما باید از حرف های او تبعیت کنیم ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۰    
حکیم که هفته پیش از مجلس اعلای اسلامی عراق جدا و حزبی جدا تشکیل داده بود، از انتخاب جایگزینش در مجلس اعلای اسلامی عراق استقبال کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۰    
سه صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت در بازار سرمایه بر اساس ارزش خالص هر واحد سرمایه گذاری گرانترین صندوق ها به شمار می روند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۰۰    
اپراتورهای اول و دوم طرح های تخفیفی خود را در زمینه تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکان در حج تمتع امسال اعلام کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۶:۰۰    
نیروی دریایی رژیم صهیونیستی حریم دریایی لبنان را نقض کرد و وارد آبهای منطقه ای این کشور شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۴۵    
طی روزهای اخیر انتشار آمار رشد اقتصادی آمریکا نشان داد در سه ماهه دوم سال جاری این کشور رشد 2.6 درصدی را تجربه کرده است اما این آمار نیز نتوانست به بهبود ارزش دلار در بازار جهانی کمک کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۵    
آمار رسمی منتشر شده دربارۀ افزایش بیکاری در عربستان، از شکست طرح چشم انداز بن سلمان پرده برداشت.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۰    
معامله گران بورس تهران در حالی شاهد پایان اصلاح قیمت سهام در نمادهای معاملاتی بودند که اقبال برای رشد بیشتر قیمت کالایی ها در بازار جهانی به تحرک خریداران در گروه فلزات اساسی و برخی معدنی ها به ویژه ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۰    
مراسم تنفیذ حسن روحانی ریاست جمهوری دوازدهم از ساعت 10صبح 12مرداد در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۵    
عضو جامعه روحانیت مبارز، با بیان اینکه مشورت رئیس جمهور با رهبر انقلاب کار عاقلانه ای است، گفت: اینکه رهبری به آقای روحانی بگوید وزیر چه کسی باشد کاملاً دروغ است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۵    
دبیرکل حزب آزادی با بیان اینکه تصمیم نهایی برای ترکیب کابینه دوازدهم با رئیس جمهور است، گفت: پیش بینی می کنیم کابینه آینده نزدیک به نگاه اصلاح طلبان باشد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۵    
بازداشت فلسطینی ها در کرانه باختری رود اردن و قدس به علت تداوم اعتراض آنها به اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی همچنان ادامه دارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۰    
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق با صدور اطلاعیه ای، ادعاهای دادستان دیوان محاسبات را تکذیب کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۵    
دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی از ادامه همکاری خود با دولت دوازدهم خبر داد و گفت: رییس جمهمور تاکید دارد که یک چهره غیرسیاسی حتما پیگیر موضوع حقوق شهروندی باشد تا حقوق اجتماعی و رفع ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۰    
شهردار تهران امشب در برنامه جهان آرا از حضور جنجالی در انتخابات تا انصراف و نواصولگرایی می گوید.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۰    
شرکت ای ام دی سرانجام از تراشه های جدید خود از سری Ryzen رونمایی کرد، این تراشه ها از سری رایزن 3، 5 و 7 هستند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۵    
عضو منتخب شورای شهر تهران گفت: برای انتخاب هیئت رئیسه بصورت سیستماتیک همزمان با انتخاب شهردار تهران تصمیم می گیریم.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۰    
دیرالزور در فاصله 100 کیلومتری عراق پس از آغاز جنگ در سوریه یکی از شهرهایی بود که بیشترین خسارت را متحمل شد و تصاویر ویرانه های آن بارها در رسانه های جهانی بازتاب یافت.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۵    
واردات کالا به کشور در قالب سوغات، گرچه در ظاهر باعث خروج ارز می شود، اما در باطن خود، کمک به واردات جنس غالبا بی کیفیت چینی به کشور می کند و تاثیر مهمی بر عمیق تر شدن رکود صنعت می گذارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۰    
لزوم تغییر رویکرد در مدیریت فرسوده و قوانین فسیل شده در سینما ایجاب می کند که بدانیم در جهان فعلی نه هنر بلکه هیچ چیزی توقیف شدنی نیست اما باید با یک نگاه اصولی و درست برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۵    
کارشناس مسائل بین الملل گفت:باید برای طرف مقابل هزینه تعریف کنیم و از آنجایی که آمریکا تنها زبان زور را متوجه می شود، باید متوجه شود که در قبال تحریم ایران هزینه خواهد پرداخت.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۰    
با انتشار جدیدترین رتبه بندی وبومتریکس رتبه 584 وب سایت دانشگاه و موسسه آموزش عالی ایرانی مشخص شد. برترین دانشگاه ایرانی رتبه 508 جهانی را کسب کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۰    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتشار یادداشتی به حواشی پیش آمده در ارتباط با برخی اخبار غیررسمی منتسب به وی واکنش نشان داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۰    
زهراساعی گفت: کابینه دولت دوازدهم باید دید جوان گرایی به امور مدیریتی کشور داشته باشد و اکنون وقت عمل به وعده های انتخاباتی رئیس جمهور است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۰    
اخبار تازه از جدیدترین فیلم آقای مسعود ده نمکی با نام طیب خان حاکی از ادامه جریان و ماجرایی است که این کارگردان در کارهای قبلی خود چون اخراجی های 1 به آن پرداخته است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۰    
در طول این نود سال، با این همه مجاهدت نتوانستم نفسم را تربیت کنم که هنگام تعریف از من، خوشحال نشوم. هنوز هم بعد از نود سال، اگر کسی بالای منبر بگوید آملی عالم و باسواد است ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۰    
*گاهی باید تنها نشست، چای نوشید و خاطرات تلخ گذشته را مرور کرد و از آن ها درس گرفت حتی به قیمت تکرار دوباره آن روزها ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۵    
*ترامپ زبان یک یقه آبی ولی درعین حال رفتار یک میلیاردر یقه سفید را دارد. سخنان او به ندرت دارای پیچیدگی است، واژگان او بسیار ساده و حتی کودکانه و درعین حال فی البداهه است ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۰    
*ماکسین واتر نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان می گوید که پنس به نوعی درحال تدارک مراسم تحلیف است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۰    
پس از آتنا، بنیتا و یوسف حالا نوبت ملیکای یک و نیم ساله است که ماجرای ناپدید شدنش خبرساز شود. دختر خردسال مشهدی ظهر یکم مرداد امسال هنگام بازی مقابل خانه شان ناپدید شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۵    
صفحه اینستاگرام محمود احمدی نژاد مورد حمله هکری قرار گرفته و هک شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۵    
بر اثر قرارگرفتن در معرض تهدیدهای محیطی از جمله آلودگی هوا ، آلاینده های محیطی، افزایش جمعیت و مشکلات شهرنشینی ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۰۰    
بر اساس ادعاهای این متهم او چند ساعت پس از وقوع این حادثه به کلانتری خاتون آباد پاکدشت مراجعه و ماموران را در جریان حادثه قرار داده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۵    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: قطعا پراید از رده خارج می شود و جای خود را به محصولات جدید می دهد، اما تلاش می کنیم به اقشار کم درآمد آسیبی وارد نشود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۰    
بهترین بازیکن سال فوتبال ایران جایزه خود را که بامداد امروز دریافت کرد در اقدامی پسندیده به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تقدیم خواهد کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۲۵    
آقای روحانی و آقای ظریف دیر آمدند! آمریکایی ها خیلی وقت است که چارچوب تحلیلی شان را دربارۀ ما و نیروهای مختلف در ایران و نحوۀ تعامل با این نیروها عوض کرده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۲۵    
آرمان پرس l محمدرضا تاجیک، از تئوریسین های جریان اصلاح طلب و مشاور رئیس دولت اصلاحات، به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با خبرگزاری ایسنا درباره مفهوم پوپولیسم گفته است: ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۲۰    
تحریم تمام شد ! تحریم ها به تاریخ پیوست ! تحریم ها رفت ! فروپاشی تحریم ! تحریم رفت ! خوش خیال اگر باشیم، باید اینها را دال بر این بگیریم که زنجیره ای ها، آرزوی خود را تیتر یک کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۲۰    
آرمان پرس l روزنامه اصلاح طلب شرق نوشته است: چهارشنبه اتفاقی در جریان کلنگ زنی پتروشیمی دشتستان رخ داد که بسیاری را شوکه کرد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۲۰    
آرمان پرس l وطن امروز از اوضاع صنایع گزارش داده است: موضوع نرخ سود بانکی از جمله چالش هایی بود که دولت یازدهم نتوانست از پس آن برآید و این چالش ضربه مهلکی به صنعت و حتی سپرده گذاران و بانک ها زد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۲۰    
آرمان پرس l همشهری از گرانی اجاره بها گزارش داده است: بازار مسکن در تابستان امسال هم گرم نشد؛ فعلا بخش عمده رفت وآمدها در این بازار مربوط به اجاره نشین هایی است که به سنت هر سال ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۵    
آرمان پرس l مسئله پافشاری اصلاح طلبان به انتصاب یک وزیر زن توسط رئیس جمهور روحانی وارد مراحل بحرانی شده است... روزنامه شرق در شماره شنبه گذشته خود در بخشی از یک گزارش و در همین رابطه نوشت: ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۵    
آرمان پرس l فرهیختگان نوشته است: فرهیختگان با شروع فصل تابستان، ورزش شنا و استفاده از استخرها برای رهایی از گرمای هوا بسیار مورد توجه قرار می گیرد ...