سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۸:۴۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 29 مرداد 1396 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 31 فروردین 1396 آرمان پرس 30 اردیبهشت 1396 آرمان پرس 31 خرداد 1396 آرمان پرس 31 تیر 1396 آرمان پرس 31 شهریور 1396 آرمان پرس 1 مهر 1396 آرمان پرس 1 آبان 1396 آرمان پرس 30 آذر 1396 آرمان پرس 30 دی 1396 آرمان پرس 1 بهمن 1396 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 1 مرداد 1396 آرمان پرس 2 مرداد 1396 آرمان پرس 3 مرداد 1396 آرمان پرس 4 مرداد 1396 آرمان پرس 5 مرداد 1396 آرمان پرس 6 مرداد 1396 آرمان پرس 7 مرداد 1396 آرمان پرس 8 مرداد 1396 آرمان پرس 9 مرداد 1396 آرمان پرس 10 مرداد 1396 آرمان پرس 11 مرداد 1396 آرمان پرس 12 مرداد 1396 آرمان پرس 13 مرداد 1396 آرمان پرس 14 مرداد 1396 آرمان پرس 15 مرداد 1396 آرمان پرس 16 مرداد 1396 آرمان پرس 17 مرداد 1396 آرمان پرس 18 مرداد 1396 آرمان پرس 19 مرداد 1396 آرمان پرس 20 مرداد 1396 آرمان پرس 21 مرداد 1396 آرمان پرس 22 مرداد 1396 آرمان پرس 23 مرداد 1396 آرمان پرس 24 مرداد 1396 آرمان پرس 25 مرداد 1396 آرمان پرس 26 مرداد 1396 آرمان پرس 27 مرداد 1396 آرمان پرس 28 مرداد 1396 آرمان پرس 29 مرداد 1396 آرمان پرس 30 مرداد 1396 آرمان پرس 31 مرداد 1396 
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۸    
مسجد شیخ لطف الله یکی از مسجدهای تاریخی و شناخته شده شهر اصفهان و جزوی از مجموعه تاریخی میدان نقش جهان است که در دوران صفوی ساخته شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۱    
رومن آبراموویچ صاحب شرکت سرمایه گذاری میل هاوس ال ال سی، بزرگ ترین سهامدار اوراز پی ال سی، دومین تولید کننده فولاد روسیه و مالک باشگاه فوتبال چلسی لندن است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۶    
بانک مسکن با ارسال بخشنامه ای به شعب خود در سراسر کشور، ابهام مهم پرداخت تسهیلات خرید مسکن را برطرف کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۱    
با افزایش روز افزون فشارهای داخلی بر رئیس جمهور ایالات متحده دو راه برای او باقی می ماند یا اینکه استعفا دهد و کناره گیری کند و یا اینکه برای فرار به جلو اقدام به راه اندازی جنگی نماید که توجه همه را ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۱    
جعفر پناهی، کیارستمی و ... از جمله سینماگرانی هستند که فیلم هایشان را صد نفر به زحمت می روند تماشا کنند و با زور سر نیزه نمی شود سینماداران را برای اکران فیلم های جعفر پناهی قانع کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۱    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد ما برای حفظ امنیت خود نیاز به چتر حمایت خارجی نداریم. امنیت خود را از مردم خود می گیریم و برای پیشرفت نگاه به داخل داریم.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۱    
یگان تک تیرانداز ارتش یمن از ارکان اصلی عملیات نظامی ارتش و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله در محورهای مختلف است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۱    
آرمان پرس l بخش هایی از سخنان دیروز رئیس جمهور در جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی، با واقعیت های موجود ناهمخوان است. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۱    
هر چند نشانه هایی از پیروزی پس از شش سال و نیم جنگ داخلی وجود دارد اما "مبارزه ادامه خواهد داشت و در ادامه شاید بتوان از پیروزی کامل سخن به میان آورد."
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۱    
اولین جنگنده های سری F35 که محصول مشترک چند کشور است در سال آینده میلادی وارد نیروی هوایی ترکیه خواهند شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۲۶    
هنوز حکومت اقلیم کردستان عراق یا حکومت مرکزی در بغداد واکنشی به این تصمیم نشان نداده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۶    
محمدجواد آذری جهرمی طی حکمی سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را مشخص کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۵۹    
*خاتمی در سالهای اخیر تلاش کرده که مخفیانه به مقامات عالی نظام پیام بدهد که از فتنه 88 نادم است و حاضر است با فرآهم شدن برخی شرایط حتی اعلام برائت علنی هم بکند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۵۲    
بانوی اول سوریه از اردوگاهی با نام فرزندان شهدای سوریه دیدن کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۲۷    
*حجت الاسلام محسنی اژه ای در پاسخ به سؤالی در خصوص درخواست های آقای کروبی در مورد اینکه نیروهای امنیتی از خانه اش بیرون بروند و محاکمه نیز شود و اینکه اولی انجام شده و دومی باقی است ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۲    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ما امروز با دو خطر مواجهیم. یک خطر داخلی که فتنه مذهبی است و دیگری خطر خارجی که تهاجم علیه جهان اسلام است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۲    
با احیاء راه ابریشم، چین نه تنها پرچم دار فاز دوم جهانی شدن می شود، بلکه قدرت ژئوپلتیک خود را نیز به طرز بی سابقه ای افزایش می دهد
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۲    
یک تحلیلگر مسائل سیاسی معتقد است که جلسه رأی اعتماد به کابینه دوازدهم نشان داد مجلس دهم نه ذیل اصلاح طلبی و نه ذیل اصول گرایی و نه هیچ جریان سیاسی، قابل تعریف نیست.مجلس دهم مجلس لاریجانی است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۶:۳۲    
رئیس جمهور تاجر آمریکا که ظاهرا نمی تواند در ساختار سیاسی این کشور قرار گیرد با میانگین اخراج و برکناری دو نفر از مقامات ارشد و کارکنان کاخ سفید در یک ماه ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۷    
*علیرغم نقش آفرینی این افراد در حوادث تلخ و ناگوار سال88 با عنایت نظام اسلامی حدود20ماه هیچ محدودیتی برای آنها ایجاد نشد بلکه حصرخانگی آن ها براساس تصمیم شورای عالی امنیت ملی بهمن ماه سال 89 صورت ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۲    
آرمان پرس l حاشیه های یازدهمین جشن منتقدان آنچنان زیاد بود که به طور کلی متن آن را تحت تاثیر خود قرار داد. از گلایه های تند جمشید مشایخی تا بحث هایی که آتش حاشیه را در جشن منتقدان داغ تر می کرد. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۲    
عضو کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس گفت: طبق اخبار رسیده، سیدضیاء هاشمی از سوی رئیس جمهور به عنوان سرپرست وزارت علوم معرفی می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۲    
تقریبا می توان گفت مهمترین خبر هفته اخیر، اخراج استیو بنن از کاخ سفید بود که باید گفت عامل اصلی اخراج وی از کاخ سفید دختر و داماد ترامپ بوده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۲    
بسیاری از جرایم ترویستی چند ساله اخیر، توسط افرادی صورت گرفته است که به لحاظ فکری، مورد اغفال گروه های تروریستی و تکفیری قرار گرفته و اساسا حضوری در سوریه یا عراق نداشته اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۷    
وزیر دفاع آمریکا در سفری دوره ای از ترکیه و اردن دیدن می کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۲    
یک روزنامه انگلیسی نوشت، به اطلاعاتی از اف بی آی دست یافته که بر اساس آن معلوم می شود، تروریست های داعش با استفاده از یک شرکت مستقر در ولز تجهیزات نظامی به اسپانیا انتقال داده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۷    
نیروهای مشترک عراقی در نخستین ساعات آغاز عملیات زمینی در تلعفر، روستای تل الصبان را از دست داعش آزاد کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۲    
رئیس جمهوری سوریه امروز در سخنانی در مقر وزارت خارجه این کشور اعلام کرد که کشورش همزمان با جنگ سخت میدانی، در میادین نبرد دیگری نیز حضور دارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۷    
زمزمه هایی در محافل سیاسی مصر به گوش می رسد که خواستار ازسرگیری مناسبات دیپلماتیک بین قاهره و دمشق هستند؟
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۷    
یک خاخام یهودی بعد از حملات تروریستی در اسپانیا گفت: اروپا از دست رفته است و دیگر جای زندگی برای یهودیان نیست بنابراین آن ها با خرید املاک اسرائیلی، به سرزمین های اشغالی مهاجرت کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۲    
مسعود کرباسیان درحالی توانست با رای بالای نمایندگان کلید دار ساختمان باب همایون شود که این حمایت نمایندگان می تواند به فرصتی برای حل و فصل چالشهای بزرگ اقتصادی کشور تبدیل شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای دولت دوازدهم کارها را طبق اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه پیش ببرند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۷    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه روند افزایش قیمت این نوع گوشت متوقف شده و بازار شرایط آرامی دارد، از عرضه گوشت وارداتی 33 هزارتومانی در فروشگاه های زنجیره ای و میادین خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۷    
بیژن زنگنه در صحن علنی مجلس برای اولین بار رسماً به استخدام نمایندگان مجلس در وزارت نفت اذعان و این موضوع را باعث افتخار خود دانست.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت:نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار، حداکثر سود علی الحساب است که بر اساس پیش بینی بازدهی فعالیت های اقتصادی محاسبه می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۲    
رئیس شورای شهر تهران گفت: طبق قانون سرپرست شهرداری تهران تا سه ماه می تواند به کار خود ادامه دهد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۲    
بر اساس آخرین نظر سنجی هایی که در سطح بین المللی و به دست سازمان های معتبر انجام گرفته است ، مردم جهان آمریکا را بزرگترین تهدید علیه صلح جهانی می دانند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۴۷    
پایگاه اینترنتی نشریه هیل نوشت دولت آمریکا می داند به راهبردی جدید نیاز دارد، زیرا تهدید ایران پیچیده تر شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۲    
مدیرعامل شرکت ماه پیشونی در پاسخ به این که بعضی معتقدند باغ کتاب به کتاب فروشی ها لطمه زده گفت: شیوه ارائه کتاب در این فضا با کتاب فروشی ها فرق دارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۲    
مرتضی با تمام توان مبارزه می کند و امید دارد و نتیجه نیز حاصل میشود. گیریم که نتیجه نه فقط از مرتضی است و بلکه به وقتش از عالمی دیگر حادث می شود. این می تواند گذار از قهرمان پروری هالیوودی باشد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۲    
آرمان پرس l حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم با بیان اینکه انتخابات 96 یک دستگرمی برای جمنا بود گفت: اگر مجلس ششم و شورای شهر به اصلاح طلبان رسید نتیجه ابتکار عمل آنها بود. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۷    
آنچه از زبان جهادگران می شنویم، وضعیت وخیم مردم روستاهای خراسان شمالی است. عده ای از این مردم بچه های خود را از زیر آوار بیرون کشیدند و هنوز هم در وضعیت وخیمی به سر می برند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۲    
این ویدئو نادرستی جنجال های اخیر در مورد همراهی آیت الله کاشانی و سرلشکر زاهدی در کودتای 28مرداد نشان می دهد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۲    
محمدباقر قالیباف با حضور در برنامه نگاه یک گزارشی از عملکرد 12ساله خود در شهرداری تهران ارایه داد و از نبود مدیریت یکپارچه شهری در ایران گله کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۲    
*وقتی آیت الله منتظری فوت کرد، بنی صدر در مصاحبه ای گفت ایستاده در برابر ولایت فقیه جان داد. / *مهدی کروبی را ماها شاید خیلی بخواهیم به حافظه مان فشار بیاوریم از مجلس ششم و تمکینش به حکم حکومتی رهبری ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۲    
نماینده مردم تهران گفت: اصلاح طلب بودن کابینه دوازدهم به 50 درصد هم نمی رسد بنابراین انتظارات اصلاح طلبان از کابینه آنطور که باید براورده نشد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۷    
در روزهای گذشته در جریان جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم بیشترین بحث ها و نقدها حول گزینه پیشنهادی برای وزارت نفت یعنی بیژن نامدارزنگنه بوده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۲    
شوارتز از معامله ترامپ در آینده نزدیک برای مصونیت قضایی در برابر استعفا سخن گفت و نوشت: او استعفا می دهد؛ پیش از آنکه کنگره و مولر گزینه دیگری برایش نگذارند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۲    
آرمان پرس l محمد عطریانفر، از فعالان اصلاح طلبان و از مشاهیر حزب کارگزاران سازندگی به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با خبرگزاری دولتی ایرنا ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۷    
/files/fa/news/1396/5/29/87362_157.jpg /files/fa/news/1396/5/29/87363_550.jpg /files/fa/news/1396/5/29/87364_324.jpg /files/fa/news/1396/5/29/87365_329.jpg /files/fa/news/1396/5/29/87366_387 ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۰۲    
آرمان پرس l مصطفی تاجزاده، از فعالان اصلاح طلب و از دستگیرشدگان فتنه 88 به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه آرمان امروز گفته است: ...