سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۵:۱۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 21 مرداد 1396 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 31 فروردین 1396 آرمان پرس 30 اردیبهشت 1396 آرمان پرس 31 خرداد 1396 آرمان پرس 31 تیر 1396 آرمان پرس 31 شهریور 1396 آرمان پرس 1 مهر 1396 آرمان پرس 1 آبان 1396 آرمان پرس 30 آذر 1396 آرمان پرس 30 دی 1396 آرمان پرس 1 بهمن 1396 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 1 مرداد 1396 آرمان پرس 2 مرداد 1396 آرمان پرس 3 مرداد 1396 آرمان پرس 4 مرداد 1396 آرمان پرس 5 مرداد 1396 آرمان پرس 6 مرداد 1396 آرمان پرس 7 مرداد 1396 آرمان پرس 8 مرداد 1396 آرمان پرس 9 مرداد 1396 آرمان پرس 10 مرداد 1396 آرمان پرس 11 مرداد 1396 آرمان پرس 12 مرداد 1396 آرمان پرس 13 مرداد 1396 آرمان پرس 14 مرداد 1396 آرمان پرس 15 مرداد 1396 آرمان پرس 16 مرداد 1396 آرمان پرس 17 مرداد 1396 آرمان پرس 18 مرداد 1396 آرمان پرس 19 مرداد 1396 آرمان پرس 20 مرداد 1396 آرمان پرس 21 مرداد 1396 آرمان پرس 22 مرداد 1396 آرمان پرس 23 مرداد 1396 آرمان پرس 24 مرداد 1396 آرمان پرس 25 مرداد 1396 آرمان پرس 26 مرداد 1396 آرمان پرس 27 مرداد 1396 آرمان پرس 28 مرداد 1396 آرمان پرس 29 مرداد 1396 آرمان پرس 30 مرداد 1396 آرمان پرس 31 مرداد 1396 
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۰    
قانون هوای پاک آماده ابلاغ شد قانون هوای پاک که در قالب لایحه از سوی دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی شده بود، پس از تصویب آماده ابلاغ شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۵    
ترامپ در روزهای اخیر از رئیس جمهور روسیه بابت انجام اقدامی که توان آمریکا در هدایت سیاست خارجی را کاهش می دهد، تقدیر کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۳۵    
گفت و شنود کیهان با عنوان کبریت منتشر می شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۰    
صادق زیبا کلام که طی چند روز گذشته یکی از تندترین منتقدین کابینه جدید حسن روحانی بوده و حتی در یک مصاحبه گفته است که کابینه جدید روحانی هیچ نکته قوتی ندارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۰    
آرمان پرس l همشهری نوشته است: افزایش نسبی نرخ تورم در 2 ماه گذشته و دو رقمی شدن آن در کنار برخی اظهارات نزدیکان دولت ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۵    
پدر همسر شهید محسن حججی گفت: آقا محسن نیت کرده بود 40 شب جمعه برای رسیدن به شهادت به جمکران برود و این 40 شب او تمام نشده بود که شهید شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۵    
برخی بر این باورند که کره شمالی به خط متروی زیر زمینی خود که عمیق ترین خط متروی جهان به حساب می آید، می بالد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۰    
این نظام سیاسی باید تبدیل به نظام ریاست جمهوری و یا نظام اکثریت سیاسی شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۴۵    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهید محسن حججی، مظلومانه اما با صلابت، شکوه قامت ملت ایران را در دفاع از ملت سوریه و امنیت ملی کشورمان به نمایش گذاشت.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۵    
وی به مسئولان ونزوئلا دستور داده است تا در صورت امکان، ترتیب ملاقاتی شخصی یا مذاکره تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را بدهند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۵    
کمیته رفع حصر چیست؟ چه کسانی عضو آن هستند؟ نقش این افراد در فتنه 88 چه بوده است؟ جایگاه حقوقی و حقیقی این کمیته چیست؟
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۵۰    
با گذشت 2 سال از آغاز تجاوز عربستان سعودی و هم پیمانانش به یمن، کمتر از نیمی از بیمارستان های این کشور به فعالیت خود ادامه می دهند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۵    
یک عضو فراکسیون اصلاح طلبان در مجلس گفت دست کم 5 وزیر موفق به کسب رأی اعتماد نخواهند شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۰    
در حالی که ادعا شده بود طیب نیا به خاطر مشکل قلبی برای تصدی مجدد وزارت اقتصاد معرفی نشده، منابع آگاه می گویند که وی به خاطر زدن برخی حرف ها حذف شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۵    
ترامپ رئیس جمهور آمریکا بازهم کره شمالی را تهدید کرد و اعلام کرد که نظامیان آمریکا مجهز شده اند و در صورت افزایش تهدیدات، برخورد نظامی صورت خواهد گرفت.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۰:۱۵    
فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح ارتش رژیم اسرائیل فرمانده جدید نیروی هوایی را برگزید.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۰:۱۵    
رئیس ستاد مشترک ارتش عراق ضمن تاکید بر آمادگی نیروهای آن برای آزادسازی تلعفر اعلام کرد که منتظر چراغ سبز فرمانده کل نیروهای مسلح عراق هستیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۰:۱۰    
بالا گرفتن تنش و درگیری میان گروه های نژادپرست و مخالفان آن ها در ویرجینیا موجب اعلام وضعیت اضطراری و دخالت پلیس شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۰:۱۰    
روزنامه الاخبار لبنان نوشت که اصلاحات قریب الوقوع قانون اساسی مصر شامل افزایش احتمالی دوره فعلی ریاست جمهوری تا شش سال و نیز افزایش اختیارات رئیس جمهور است که در صورت تصویب آن السیسی تا سال 2020 رئیس ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۰:۱۰    
به دنبال تهدید کره شمالی برای حمله به جزیره گوام، مقامات این جزیره دستورالعمل دو صفحه ای را برای ساکنان این جزیره به منظور رویارویی با حمله اتمی احتمالی پیونگ یانگ، صادر کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۰:۱۰    
رسانه های ترکیه از اتمام ساخت دیوار مرزی میان ترکیه و ایران تا پایان سال 2017 خبر دادند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۰:۱۰    
رزمایش سالیانه ارنست لیدر با شرکت نیروهای زمینی و دریایی عربستان و آمریکا که بر چالش های مرزی تمرکز داشت، به پایان رسید.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۰:۱۰    
سخنگوی پنتاگون در پاسخ به سؤالی درباره تهدید نظامی ونزوئلا از سوی دونالد ترامپ گفت برای سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا، کاخ سفید باید توضیح دهد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۵    
نیروی دریایی روسیه از ورود ناو عظیم الجثه ضدزیردریایی کولاکوف به آبهای دریای مدیترانه خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۵    
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در پی شهادت محسن حججی در سوریه پیامی به شرح آمده است:
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۰    
جمعی از جهادگران مناطق محروم در واکنش به اظهار نظر اخیر مهدی مهدوی کیا مبنی بر عدم حضور ایران در دفاع سوریه و سیاسی نشدن ورزش فوتبال نامه ای را منتشر کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۵    
وزیر پیشنهادی دفاع گفت: در زمینه برنامه موشکی اقدامات خوبی انجام شده و تقویت این برنامه ادامه خواهد یافت.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۵    
وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی با بیان اینکه در شرایط فعلی سونامی بیکاری را در پیش رو داریم، گفت: آقای طب نیا به عنوان مشاور ارشد در کنار من همکاری می کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۵    
مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی در مراسم اهدای توپ طلای بهترین بازیکن لیگ شانزدهم به آستان قدس رضوی، گفت: مهدی طارمی با دفاع از مردم مظلوم فلسطین، الگوی نسل جوان شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۵    
محمدعلی نجفی در پاسخ به سئوال مجری که از سلامت قلب او پرسید گفت: من خیلی ممنونم که شما نگران سلامت من هستید!
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۵    
پس از توافق اولیه، بانک ها چراغ خاموش نرخ های سود سپرده را تا حدودی کاهش داده اند، به طوری که بیشتر بانک های دولتی ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۰    
پلیس راهور ناجا چند راهکار برای ابلاغ جرایم و پرداخت آنها پیش روی شهروندان گذاشته است. این راهکارهای ساده اولا به تسهیل دریافت جریمه ها و تخلفات کمک کرده ثانیا، سفر اضافی برای شهروندان ایجاد نمی کند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۰    
بعد از گذشت 3 ماه هواپیماهایی که با تبلیغات زیاد وارد کشور شدند به مشکل برخوردند پیش از این نیز مشکلات فنی برای ایرباس های نو به وجود آمده بود تا جایی که در ماه گذشته هواپیمای ایرباس 321 تازه خریداری ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۰    
وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رکود مزمن و فقدان سرمایه گذاری ها و وجود 56 درصد کسری رشد مشکلاتی را در حوزه اشتغال به وجود آورده گفت ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۵    
کارشناس مسائل جهان عرب با اشاره به تداوم حیات نیروهای مردمی در عراق گفت: در حقیقت جایگاه این نیروها و پشتیبانی مرجعیت عراق از این نیروهای مردمی اجازه نخواهد داد که حشد الشعبی منحل شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۵    
یکی از نمایندگان کنگره امریکا تقاضای برگزاری فوری نشست مجلس نمایندگان این نهاد قانونگذاری را مطرح کرد تا طرح قانونی ممنوعیت حمله پیشگیرانه به برنامه هسته ای کره شمالی بدون اجازه کنگره ایالات متحده در ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۵    
تهیه کننده سینما در خصوص عملکرد دولت یازدهم گفت: در دولت یازدهم از ابتدا تا امروز همیشه فرهنگ به حاشیه رانده شده و شاهد اتفاقی مثبت و منطبق بر موضوعیت انقلاب اسلامی نبوده ایم.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، علاوه بر تندتر کردن لحن تهدیدآمیز خود نسبت به کره شمالی، گفته گزینه نظامی علیه ونزوئلا هم خارج از تصور نیست.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۱۵    
آیا دور از انتظار است که بگوییم خداوند ماموریت تغییر جهان را به محسن حججی ها و همه مدافعان و مجاهدانی سپرده است که سال ها دورتر از کربلای 61 پا در رکاب اباعبدا...(ع) دارند؟
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی فیفا با اشاره به موضوع احتمال محرومیت دو بازیکن تیم فوتبال پانیونیوس از حضور در تیم ملی ایران از مقامات فوتبال ایران خواست توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده کره شمالی و آمریکا علی رغم لفاظی های هشدارآمیز در روزهای گذشته، در حال پیشبرد مذاکراتی پشت پرده هستند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۴۵    
روزنامه آرمان که به روزنامه خانواده هاشمی رفسنجانی معروف است، در گزارشی عجیب از مراسم عروسی پسر علی لاریجانی، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، به تحلیل صندلی به صندلی این مراسم پرداخته است!
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۵    
رئیس جمهوری چین از دونالد ترامپ خواسته تا حرفی نزند یا اقدامی صورت ندهد که تنش ها در شبه جزیره کره افزایش یابد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۵    
رئیس جمهور ونزوئلا خواستار برگزاری نشست فوق العاده و فوری رهبران کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای کارائیب شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۰    
آرمان پرس l معصومه ابتکار، فعال اصلاح طلب و معاون رئیس جمهور روحانی در امور زنان به تازگی در بخشی از یک گفت وگو که سایت جماران آنرا منتشر کرد گفته است: ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۰    
آرمان پرس l افشین حبیب زاده عضو منتخب شورای شهر پنجم تهران و از فعالان اصلاح طلب، روز جمعه گذشته و یک روز پس از انتصاب محمدعلی نجفی بعنوان شهردار تهران ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۳۵    
آرمان پرس l محمدرضا عارف روز جمعه گذشته در نشست دو تشکل سیاسی اصلاح طلب حضور یافت و صحبت هایی غیر منتظره را بیان کرد. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۰    
یکی از سطوح برنامه ریزی شده که بی شک می توان نام جنگ را برای آن انتخاب کرد، هشتگ های مختلف و جریان سازی هایی است که در فضای مجازی به راه می افتد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۱۵    
مهدی مهدوی کیا به بهانه حمایت از دو فوتبالیست خطاکار که در مقابل یک تیم اسرائیلی به میدان رفته اند، نوشته است: به امید روزی که سیاست دست از سر ورزش بردارد و عمل جای شعار را بگیرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۰    
آمریکایی ها خوب می دانند در صورت کوچکترین تحرک نظامی خود، رژیم صهیونیستی و یا هر یک از ایادی منطقه ای آنها، انواع موشک ها به دریای ایران چه جهنمی را برای آنها پدید خواهد آورد.