چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۶:۲۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 11 مرداد 1396 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 30 اسفند 1395 آرمان پرس 31 فروردین 1396 آرمان پرس 30 اردیبهشت 1396 آرمان پرس 31 خرداد 1396 آرمان پرس 31 تیر 1396 آرمان پرس 31 شهریور 1396 آرمان پرس 1 مهر 1396 آرمان پرس 1 آبان 1396 آرمان پرس 30 آذر 1396 آرمان پرس 30 دی 1396 آرمان پرس 1 بهمن 1396 آرمان پرس 28 اسفند 1396 آرمان پرس 1 مرداد 1396 آرمان پرس 2 مرداد 1396 آرمان پرس 3 مرداد 1396 آرمان پرس 4 مرداد 1396 آرمان پرس 5 مرداد 1396 آرمان پرس 6 مرداد 1396 آرمان پرس 7 مرداد 1396 آرمان پرس 8 مرداد 1396 آرمان پرس 9 مرداد 1396 آرمان پرس 10 مرداد 1396 آرمان پرس 11 مرداد 1396 آرمان پرس 12 مرداد 1396 آرمان پرس 13 مرداد 1396 آرمان پرس 14 مرداد 1396 آرمان پرس 15 مرداد 1396 آرمان پرس 16 مرداد 1396 آرمان پرس 17 مرداد 1396 آرمان پرس 18 مرداد 1396 آرمان پرس 19 مرداد 1396 آرمان پرس 20 مرداد 1396 آرمان پرس 21 مرداد 1396 آرمان پرس 22 مرداد 1396 آرمان پرس 23 مرداد 1396 آرمان پرس 24 مرداد 1396 آرمان پرس 25 مرداد 1396 آرمان پرس 26 مرداد 1396 آرمان پرس 27 مرداد 1396 آرمان پرس 28 مرداد 1396 آرمان پرس 29 مرداد 1396 آرمان پرس 30 مرداد 1396 آرمان پرس 31 مرداد 1396 
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۶:۳۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اینستاگرام خود با توجه به اعتراض کاربران به تعرفه های جدید اینترنت ثابت ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۶:۳۲    
مقام های آمریکا که آزمایش موشک قاره پیمای کره شمالی را به شدت محکوم کرده اند امروز 11 مرداد خودشان دست به آزمایش موشک بالستیک قاره پیما از ایالت کالیفرنیا زده اند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۳    
وزارت دفاع روسیه از توافق بر سر ایجاد سومین منطقه کاهش تنش در سوریه خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۱۸    
رهبر حزب جریان حکمت ملی عراق با اشاره به اینکه قصد ندارد در شرایط کنونی به عربستان سفر کند، گفت که تنها در صورت خروج نیروهای سعودی از بحرین و توقف کشتار در یمن، حاضر به این سفر است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۳    
آرمان پرس l کیهان در ستون خبر ویژه امروز خود با درج این خبر که اصلاح طلبان برای گرفتن باج از روحانی، فشار ها را شدت بخشیده اند در گزارشی با عنوان شاخ و شانه کشیدن اصلاح طلبان برای حلقه نزدیکان روحانی ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۳    
با رأی دادگاه عالی پاکستان نواز شریف از نخست وزیری این کشور برکنار شد، حال باید دید پس لرزه های این برکناری در کدام حوزه داخلی و خارجی قابل مشاهده خواهد بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۳    
وزیر خارجه قطر در واکنش به دست دادن ظریف و عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان گفت: این یک مساله داخلی مربوط به دو کشور است و ما در این امور دخالت نمی کنیم.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۰۳    
آرمان پرس l وطن امروز نوشته است: دولت یازدهم بدهکارترین دولت معرفی شد و این بدان معناست که دولت یازدهم برای دولت دوازدهم ارثیه شومی به جا گذاشته است ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۰۳    
سرهنگ "ژو پو"، رئیس مرکز همکاری های بین المللی در وزارت دفاع چین گفت که هند اگر خواهان جنگ نیست، باید نیروهای خود را از اراضی چین خارج کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۱:۳۳    
آرمان پرس l اعتماد در خبری به نقل از امیری معاون پارلمانی رییس جمهور می نویسد: معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه بعید است کابینه در روز شنبه معرفی شود، گفت: براساس آیین نامه داخلی مجلس ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۱:۳۳    
قطر بعد از بی اثر شدن همه راهکارها برای رفع محاصره توسط عربستان و همپیمانان، در حال فعال کردن بخشی از توافق های همکاری مشترک نظامی با دیگر کشورهاست.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۹    
تقویم پر است از اسم آدم ها و اتفاق هایی که هر کدام برای خود نقطه عطفی دارند و قصه زندگیشان یک روز تقویم را به نام خود کرده است؛ 11 مرداد سالگرد شهادت شیخ فضل الله نوری در سال 1288 است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۹    
آرمان پرس l متوسط عمر ساختمان ها در کشور حدود 30 سال و در کلانشهرها پایین تر از این عدد است، در حالی که عمر مفید ساختمان باید دست کم 100 سال باشد. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۹    
در جدیدترین رده بندی برترین گلزنان فوتبال باشگاهی جهان، مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس بالاتر از ستاره های مطرح دنیا، در رده 52 جهان جای گرفت.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۴    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: توسعه بیمه تکمیلی مددجویان تحت پوششه کمیته امداد یکی از مصوبات ما در سفر به استان چهارمحال و بختیاری است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۹    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مورد فعالیت های اقتصادی آستان قدس رضوی توضیح داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۹    
آخرین نشست هیأت وزیران دولت یازدهم صبح امروز چهارشنبه برگزار شد که در حاشیه آن اعضای کابینه در جمع خبرنگاران حاضر شده و به سوالات آنها پاسخ دادند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۱۹    
در حال حاضر جریان اصولگرایی دچار تناقضات درونی است. اینکه اصرار دارد کسانی را با این عنوان و با این شاخصه تعریف کند که آنها این ویژگی را ندارند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۹:۳۴    
معاون وزیر امور خارجه ایران طرح تحریم های جدید آمریکا را نقض برجام خواند و اعلام کرد: برای مقابله با این طرح قوه قضائیه را وارد میدان کردیم، سپاه پاسداران و نیروی سپاه قدس تقویت خواهند شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۹:۲۹    
وزیر ارتباطات از تعلیق و لغو مصوبه اینترنت نامحدود که اول مردادماه به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رسیده بود، خبر داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۹:۲۹    
نمایش آینه های روبرو به جز یک چاپ محدود در سال 1361، هیچ گاه (حتی در زمان دولت به اصطلاح اصلاحات) مجوز چاپ و نشر و ساخت فیلم یا اجرای نمایش دریافت نکرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۹:۱۹    
"اکنون این سؤال جدی تر متوجه عزیزان مؤتلفه است که آیا فردی که آرای وی با آرای باطله برابری کرد ارزش آن را داشت که همه اعتبار یک تشکیلات هزینه اش شود؟"
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۹:۱۹    
برخی از رسانه های اصلاح طلب خبر می دهند که نه تنها از وزیر زن در کابینه جدید روحانی خبری نیست بلکه ممکن است چند تن از زنان کابینه یازدهم هم در کابینه دوازدهم حضور نداشته باشند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۹:۱۹    
وزیر افراطی در دولت اصلاحات، از اصلاح طلبان خواست رودربایستی با روحانی در چینش کابینه را کنار بگذارند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۰۴    
پلیس آلمان بعد از انجام تحقیقاتی از پیدا شدن یک پرچم نماد داعش در محل اقامت عامل حمله با چاقو به مشتریان سوپرمارکتی در هامبورگ خبر داده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۴    
گروه تروریستی داعش از طریق یکی از نیروهایش رئیس جمهور آمریکا را به انجام حملات جدید در داخل ایالات متحده تهدید کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۴    
سازمان صندوق نجات کودکان اعلام کرد خطر ابتلا به بیماری وبا در کمین بیش از یک میلیون کودک یمنی قرار دارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۴    
انتشار برخی اخبار مبنی بر قصد دبیرکل کمیته اجرایی جنبش فتح برای پیوند ریه در اسرائیل، جنجال به پا کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۹    
رسانه های انگلیسی روز چهارشنبه گزارش دادند که بر اثر اختلال در سیستم الکترونیکی خطوط هوایی این کشور در فرودگاه هیتروی لندن هرج و مرج به وجود آمده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۹    
در ادامه اقدامات تحریک آمیز صهیونیستها پس از تحولات مسجدالاقصی که با شکست واضح تل آویو همراه شد، دهها شهرک نشین صبح امروز با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۴    
نخست وزیر اسبق سوئد در مقاله ای در روزنامه واشنگتن پست نوشته که ایران شدیدترین نظام بازرسی های موجود در برجام را پذیرفته و اروپا با برنامه بحث انگیز رئیس جمهور آمریکا برای برهم زدن توافق هسته ای ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۴    
پایگاه خبری یدیعوت آحرونوت گزارش داد: امروز دو فروند ماهواره اسرائیلی از جزیره گویان فرانسه به فضا پرتاب شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۹    
یک مقام بلند پایه کاخ سفید اظهار داشت، شون اسپایسر، مصمم به ترک کاخ سفید تا اواخر ماه اوت است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۴    
هیاتی از حماس با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای بررسی راه های تحقق وحدت ملی دیدار کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۹    
دبیرکل حزب الله لبنان نقش رهبر معظم انقلاب در شناخت نقشه های شوم دشمنان علیه جهان اسلام و مبارزه با این نقشه ها را نقشی محوری و مهم دانست.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۵    
دفتر رهبر جریان صدر عراق جزئیات سفر او به عربستان را اعلام کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۵    
ترامپ در جدیدترین اظهار نظر خود گفت: کاخ سفید یک زباله دانی واقعی است و به همین دلیل دوست ندارم زیاد در واشنگتن باشم.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۰    
رئیس اقلیم کردستان عراق بار دیگر بر طبل جدایی طلبی از این کشور کوبید و با فرافکنی، تقصیرها را به گردن دولت مرکزی عراق انداخت.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۰    
لحظاتی قبل کاروان نیروهای آمریکایی در ولایت قندهار در جنوب افغانستان هدف قرار گرفت.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۰    
نیروهای خدماتی و کارکنان تهیه غذا در دانشگاه ها برای استراق سمع و جاسوسی از دانشجویان به بهانه شناسایی هرگونه فعالیت تروریستی احتمالی آموزش می بینند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۵    
معاون رئیس جمهوری عراق می گوید آینده حضور آمریکایی ها در عراق به شکل مستشاری می تواند امکان داشته باشد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۵    
مجله فارن پالیسی نوشت وزیر خارجه آمریکا در حال ایجاد برخی تغییرات در ساختار وزارت خارجه این کشور و تشکیل نهادی موازی جهت برون سپاری وظایف این سازمان است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت که اخبار منتشره در خصوص سفر غیرمنتظره یک مقام اتحادیه اروپا به ایران صحت ندارد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۰    
سرانجام ژنرال باجوه رئیس ارتش پاکستان به تغییرات سیاسی این کشور واکنش نشان داده و اجرای دموکراسی در این کشور را امیدوار کننده دانست .
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۰    
در حالی که شهردار جدید تهران اواخر مردادماه انتخاب می شود، درگیری در بین منتخبان برای گزینه نهایی بسیار است و از گوشه و کنار به گوش می رسد که شاید در دقیقه نود گزینه جدید به جمع نامزدهای شهرداری ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بنا به فرموده رهبری، فرمانده باید اشراف کامل به امور داشته باشد تا از واقعیت های سازمانش با خبر باشد، فرمانده باید هرچه که به او گزارش می شود برود و با چشم خود ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۵    
وزیر دادگستری گفت که در دولت دوازدهم حضور نخواهد داشت.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۵    
دبیر ستاد اقتصادی دولت درباره ارائه دادن برنامه هایش برای شهرداری تهران گفت: برنامه هایم را برای شهرداری تهران شنبه اعلام می کنم.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۰    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در جلسات بین المللی اتفاقی که معمولی است دیدارها است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: حکم مسئولیت من 5 ساله است و در این سمت خواهم ماند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۰    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: بر اساس قوانین و آموزه های دین مبین اسلام ، ما هرگز به جایی که بی دفاع باشد، حمله نمی کنیم بلکه دکترین دفاعی ما، ایستادگی در برابر زورگویان و ظالمین است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۵    
آخرین جلسه هیأت وزیران دولت یازدهم به ریاست روحانی تشکیل جلسه داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: 50 درصد اعضای کابینه دوازدهم تغییر خواهد کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۰    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره حضور زنان در کابینه دوازدهم گفت: وضعیت موجود درباره حضور زنان در کابینه حفظ شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۰    
آمار ها نشان می دهد ارزش بازار اوراق بدهی از مرز 28 هزار میلیارد تومان معادل 7.5میلیارد دلار عبور کرده است.به گزارش همشهری، اوراق بدهی ابزاری برای دولت و بخش خصوصی برای تأمین مالی بلندمدت است ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی درباره وضعیت پرداخت وام های ازدواج گفت: قرار بر این شده است که تا پایان شهریور ماه دیگر صفی وجود نداشته و یا اگر صفی هم وجود داشته باشد، در حد معقول و نهایتاً یک ماه باشد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۰    
دولت یازدهم در مردادماه سال 92 و زمانی سر کار آمد که ایران در دو سال قبل از آن به دلیل تشدید تحریم های فروش نفت و بانک مرکزی و از طرفی افزایش نرخ ارز (دلار) وارد رکود اقتصادی شده بود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۰    
سرپرست دادگاه های کیفری یک استان تهران می گوید از 3 متهم پرونده شرکت تعاونی اعتبار ثامن الحجج، دو نفر با قرار وثیقه آزاد شدند و یک نفر همچنان در بازداشت به سر می برد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۰    
مشاور معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: کمیسیون جزایی معاونت حقوقی قوه قضائیه طی جلسات متمادی تدوین لایحه جدید تعزیرات از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی را در دستور کار دارد و در فصل مربوط به جرایم اقتصادی ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۵    
با توجه به سیگنال های متفاوتی که از کاخ سفید در مورد تحریم جدید علیه روسیه ارسال می شود باید گفت به نظر می رسد که اعضای کاخ سفید در این باره اختلاف نظر دارند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۵    
19 اسفند 91 بورس انرژی ایران با انجام معاملات برق، قطران و زغال سنگ رسما متولد شد و به عنوان چهارمین بورس کشور، فعالیتش را تحت مدیریت شاپور محمدی، رئیس فعلی سازمان بورس و اوراق بهادار آغاز کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۰    
وزیر نیرو درباره واقعی سازی قیمت آب باتوجه به افزایش مصرف در بین مشترکین گفت: طبق برنامه ششم توسعه واقعی سازی قیمت آب باید صورت بگیرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۰    
اگر این روزها با این نوع برنج با چنین قیمت فریبنده ای برخورد کردید، شک نکنید که برنج داخلی خریداری نمی کنید، بلکه با پدیده اختلاط برنج وارداتی و ایرانی مواجه شده اید.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۰    
حضرت امام(ره) می فرمودند هرجا دشمن از شما اظهار خورسندی کرد لاجرم دچار خطا شده اید ، بر همین مبنا می توان به سخنان، زمان بیان و ایرادات جناب میرسلیم نقد جدی وارد کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری اسپوتنیک، نیروهای زمینی ترکیه و قطر مانور مشترکی را با حضور 250 سرباز و بیش از 30 ماشین زرهی آغاز کردند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۵    
رئیس دولت اصلاحات البته مانند برخی از چهره های سیاست زده این روزهای کشور مواضع دوگانه در برابر ملت دارند، در خفا بگونه ای و در آشکار و علن جور دیگر...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۵    
باید به اصلاح طلبان حق داد. چرا که آنها نه در مقابل قالیباف که در مقابل این حجم عظیم خدمات قرار گرفته اند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۰    
* این خط 27 ایستگاه به همراه 4 ایستگاه در بخش توسعه جنوبی دارد. 25 هواکش میانی تونل 26 پله اضطراری 3 پست برق HVS، شش تقاطع با خطوط دیگر مترو از دیگر مشخصات خط 6 مترو است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۵    
*کمتر از سه روز تا مراسم تحلیف حسن روحانی، رئیس جمهور دوره دوازدهم باقی مانده است و پس از آن رییس جمهور بر اساس قانون و آیین نامه داخلی مجلس باید اعضای کابینه را به مجلس شورای اسلامی معرفی میکند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۰    
به نظر می رسد با توجه به برنامه گسترده دشمن برای ضربه زدن به امنیت خوزستان حضور م.ز فرد مورد اعتماد سرویس های جاسوسی در منطقه آزاد که در اقتصاد استان خوزستان نقش بسزایی دارد می تواند در آینده تهدیدی ...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از اصلاح شیوه قیمت گذاری بنگاه ها، همراهی مجموعه دستگاه ها و نیز توانمندسازی و تامین مالی بخش خصوصی به عنوان کلیدهای موفقیت خصوصی سازی در کشور یاد کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۰    
دانلود _ مدت زمان: 1 دقیقه و 28 ثانیه _ حجم: 3/29 MB
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۰    
معاون رئیس جمهوری آمریکا در گرجستان، ضمن انتقاد شدید از سیاست های مسکو، روسیه را اشغالگر نامید.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۰    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان برخی از مدارس دولتی خلاف قانون اساسی برای ثبت نام دانش آموزان 750هزار تومان دریافت می کنند.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۰    
ستاره ایرانی بیش از پیش به باشگاه معتبر ایتالیایی نزدیک شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۰    
شرکت "سعودی اوجیه" که تا پیش از این دومین شرکت بزرگ در عربستان سعودی بود، اعلام ورشکستگی کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۵    
ابراهیم هادی نامی آشنا برای بچه هایی است که پس از جنگ به دنیا آمدند. ابراهیم هادی همچون نام و فامیلش همانند یک پدر مهربان و هدایتگر، چراغ راه نسلی شده است...
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۵    
آیت الله مجتهدی تهرانی در بیاناتی به خاطره ای از عنایات امام رضا(ع) اشاره کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۵    
یامین پور معتقد است: صراحت و خودانتقادی قالیباف تحسین برانگیز است.وحیدیامین پور مجری برنامه جهان آرا از حضور و سعه صدر محمدباقرقالیباف تشکر کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۰    
شهردار تهران گفت: اخبار تخلیه اتاق و رفتن از شهرداری صحت ندارد و حتی سه شب گذشته نیز در دفتر کارم شب را به صبح رساندم.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۰    
با توجه به این که موعد معرفی کابینه دوازدهم فرارسیده است، باید دید چه معیارهایی را می شود مبنای انتخاب وزرای جدید یا جابه جایی مدیران ارشد دولتی قرار داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۵    
محمدباقر نوبخت در سخنان قابل تأملی در مورد رفع حصر سران فتنه گفته که ان شاءالله کدورت ها رفع شود.
آرمان پرس   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۰    
آرمان پرس l علی شکوری راد دبیر کل حزب اتحاد ملت به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با روزنامه شرق در اشاره به چینش کابینه رئیس جمهور روحانی از کاهش نقش اسحاق جهانگیری و افزایش نقش واعظی و نهاوندیان ابراز ...