شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۳۵Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 9 فروردین 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 فروردین 1397 عصر امروز 2 فروردین 1397 عصر امروز 3 فروردین 1397 عصر امروز 4 فروردین 1397 عصر امروز 5 فروردین 1397 عصر امروز 6 فروردین 1397 عصر امروز 7 فروردین 1397 عصر امروز 8 فروردین 1397 عصر امروز 9 فروردین 1397 عصر امروز 10 فروردین 1397 عصر امروز 11 فروردین 1397 عصر امروز 12 فروردین 1397 عصر امروز 13 فروردین 1397 عصر امروز 14 فروردین 1397 عصر امروز 15 فروردین 1397 عصر امروز 16 فروردین 1397 عصر امروز 17 فروردین 1397 عصر امروز 18 فروردین 1397 عصر امروز 19 فروردین 1397 عصر امروز 20 فروردین 1397 عصر امروز 21 فروردین 1397 عصر امروز 22 فروردین 1397 عصر امروز 23 فروردین 1397 عصر امروز 24 فروردین 1397 عصر امروز 25 فروردین 1397 عصر امروز 26 فروردین 1397 عصر امروز 27 فروردین 1397 عصر امروز 28 فروردین 1397 عصر امروز 29 فروردین 1397 عصر امروز 30 فروردین 1397 عصر امروز 31 فروردین 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۴    
معاون سیاسی دبیرکل سازمان ملل متحد در آخرین نشست خبری خود، برجام را توافقی خواند که با پشتیبانی قطعنامه 2231 به یک قانون بین المللی تبدیل شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۷    
مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال به صحبت های سرمربی نفت تهران واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به ادعای وزیر خارجه فرانسه گفت که تسلیح متجاوز، فرافکنی و وارد کردن اتهام به دیگران راه به جایی نخواهد برد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۷    
فیفا اسامی 36 داور جام جهانی 2018 روسیه را اعلام کرد که نام علیرضا فغانی از جمهوری اسلامی ایران نیز در میان آنها دیده می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۸    
به گزارش عصر امروز، بنا بر اعلام رسانه های روسی به نقل از وزارت خارجه این کشور، 60 دیپلمات آمریکایی از روسیه اخراج و کنسولگری آمریکا در سن پترزبورگ تعطیل می شود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۶    
روز نخست از هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که استقلال و سایپا دوشادوش هم پیش می روند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۹:۳۳    
به گزارش عصر امروز توحیدی، مسئول دفتر آیت الله اعرافی مدیر حوزه های عملیه سراسر کشور و امام جمعه قم، در پاسخ به این سؤال که خبر انتصاب آیت الله اعرافی به ریاست قوه قضاییه در آینده نزدیک چقدر صحت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۷    
به گزارش عصر امروز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه با اشاره به هزینه هنگفت حضور ارتش این کشور در مناطق مختلف جهان از جمله غرب آسیا، گفت آمریکا به زودی از سوریه خارج می شود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۴    
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: تندباد نخست در استان 20 میلیارد تومان خسارت به بارآورد که 15 میلیارد تومان مربوط به بخش کشاورزی بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۲    
یک وکیل حقوق بشر آمریکایی بر این باور است که انتخاب افراد جدید از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نشانگر آن است که واشنگتن به دنبال جنگ های بیشتری است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۳    
ارتش رژیم صهیونیستی از استقرار بیش از 100 تک تیرانداز در مرزهای نوار غزه و در آستانه برگزاری راهپیمایی بزرگ بازگشت فلسطینیان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که تیمش با حضور وریا غفوری و امید ابراهیمی در میدان بر نفت تهران غلبه کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد: به دنبال حمله یک ناشناس به کارمند سفارت کشورمان در آتن، کاردار یونان در تهران احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به وی ابلاغ شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۷    
با اعلام دبیرکل سازمان ملل و به دنبال پایان ماموریت جفری فلتمن دیپلمات سابق آمریکایی در مقام معاون سیاسی دبیرکل، یک دیپلمات دیگر آمریکایی به نام روزماری دی کارلو جایگزین او شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۱۸    
یک سناتور ارشد آمریکایی پس از دیدار با رئیس جمهور این کشور گفت انتظار دارد در ماه می میلادی لحظاتی تاریخی را در ارتباط با پرونده برجام و کره شمالی را شاهد باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۸:۰۹    
رویترز یک روز پس از انتشار خبر بررسی تحریم های موشکی ایران توسط اتحادیه اروپا ، از اختلافات درونی اعضای این اتحادیه برای اعمال تحریم های جدید ضد تهران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۴    
دیدار نفت تهران و استقلال از هفته بیست و ششم لیگ با برتری آبی پوشان به پایان رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۴    
وزیر خارجه ایران در پیام توئیتری با اشاره به نقش آمریکا در برنامه ریزی جنگ یمن، گفت حجم مشارکت واشنگتن در این بحران وصف ناپذیر است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: جهت تثبیت وضعیت بازار ارز، شناسایی و دستگیری دلالان کماکان با قوت خود ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۱    
اختلال در اتصال به شبکه اجتماعی تلگرام از لحظاتی قبل برطرف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۲۳    
قیمت سکه طرح جدید در معاملات امروز بازار تهران با 20 هزار تومان افزایش یک میلیون و 730 هزار تومان و دلار با کاهش 10 تومانی 5041 تومان داد و ستد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۴    
به گزارش عصر امروز، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از دیدار مارتین گریفیتس فرستاده جدید سازمان ملل در امور یمن با سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله در روز گذشته خبر داد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۷    
سازمان بین المللی سازندگان وسایل نقلیه موتوری اعلام کرد تولید خودرو ایران در سال میلادی گذشته با رشد 18 درصدی از مرز 1.5 میلیون دستگاه عبور کرد و ایران شانزدهمین خودروساز جهان در این سال شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۸    
به گزارش عصر امروز، ویل فرل بازیگر و کمدین سرشناس آمریکایی در اعتراض به سوءاستفاده فیسبوک از اطلاعات کاربران، از این شبکه اجتماعی بیرون می رود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۷    
فیلم غول مهربان از شبکه نمایش پخش شد، فیلمی که دوباره بر ناتوانی های اسپیلبرگ طی 15 سال اخیر صحه می گذارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۸    
فرمانده پلیس راه مازندران، وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان را با ترافیک سنگین اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۵۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با برشمردن 16 گامی که دولت باید در جهت حمایت از کالای ایرانی بردارد، افزود: وقتی منافع مدیران در گروی واردات کالای خارجی است حمایت از تولید ملی معنا ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۷    
درپی وقوع نقص فنی در سیستم الکتریکی واحد دوم نیروگاه اتمی رومانی، فعالیت آن متوقف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۸    
5 مرد جوان که برای خوشگذرانی راهی رستورانی شده بودند با راننده یک خودروی پژو درگیر شده که یک نفر در این درگیری به قتل رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۹    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با نفت تهران مشخص شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۵    
طبق اعلام خبرگزاری رسمی سوریه و وزارت دفاع روسیه، در مرحله پنجم اخراج افراد مسلح و وابستگانشان از غوطه شرقی، پنج هزار نفر دیگر غوطه را به مقصد ادلب ترک کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۶    
به گزارش عصر امروز، دنی دانون نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، بامداد پنجشنبه هشدار داد با رسیدن موعد بعدی تعلیق تحریم های ایران توسط آمریکا، قواعد بازی تغییر خواهد کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۳    
از لحظاتی قبل در اتصال به شبکه اجتماعی تلگرام اختلال رخ داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: اگر مشکلات استان قم در زمینه تخصیص حقابه ها برطرف نشود در آینده ای نزدیک ریزگردهایی که اکنون هوای قم را آلوده کرده است به مرور بسیاری از استان های کشور را با مشکلات جدی رو به ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۳    
تعدادی از شرکت های هواپیمایی پس از برقراری پروازهای فوق العاده نوروزی در مسیر ایران ترکیه به دلیل عدم هماهنگی با سازمان هواپیمایی کشوری، موجب بروز مشکلاتی برای مسافران خود شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۴    
وزیر خارجه فرانسه که کشورش از حامیان سیاسی و تسلیحاتی جنگ عربستان علیه یمن است، مدعی شد که ایران به یمن سلاح ارسال کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۲    
به گزارش عصر امروز حجت الاسلام یاسین حسین آبادی با اشاره به توزیع کارت های اعتکاف مسجد جمکران، اظهار کرد: توزیع این کارت ها طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه انجام شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۰    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز تیتر بالا سخن بسیاری از مردم و منتقدان فضای رسانه ای است و ریشه آن هم به رفتار پلیس در حوادث مختلف سیاسی در دو دهه گذشته بوده است حادثه درگیری دروایش گنابادی در خیابان ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: براساس آمار در 48 ساعت گذشته 35 نفر از هموطنانمان در تصادفات جاده ای فوت کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۴۸    
وزارت اتحاد کره جنوبی خبر داد فرستادگان دو کره در روستای مرزی آتش بس دیدار کردند تا درباره دیدار آتی سران دو کشور گفت وگو کنند و مقرر شد 27 آوریل سران دو کشور دیدار کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۲    
مراد درحالی که به تمام دختران روستا به عنوان خواهر خود نگاه می کرد، یکباره دلش را عشق دختری پیاز فروش به لرزه در آورد که تا مدت ها حتی نامش را هم نمی دانست و بعد از مدت ها فهمید نام او فیروزه است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۳    
با گذشت حدود دو ماه و نیم از اعلام نظر پزشک مخصوص دونالد ترامپ درباره سلامتی کامل او برای انجام وظایف ریاست جمهوری، حالا او به عنوان وزیر پیشنهادی دولت به سنای آمریکا معرفی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۳    
اعلیحضرت همایونی به کاخ نیاوران برگشتند، ولی ما ماندیم تا بالاخره داخل هواپیما رفتند، قدری ودکا خوردیم گرم شدیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۵    
به گزارش عصر امروز، در متن نهایی بیانیه اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد آمده است: اعضای این شورا در شدیدترین شرایطی که ممکن است، چند حمله موشکی حوثی ها را شامل استفاده از موشک های بالستیک ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۲    
نخست وزیر انگلیس و صدراعظم آلمان شامگاه چهارشنبه در گفت وگوی تلفنی بر اهمیت برجام تاکید کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۹    
به گزارش عصر امروز ترامپ، کارولین سان شاین خواننده و بازیگر سابق شبکه تلویزیونی دیزنی را به عنوان دستیار مطبوعاتی جدید کاخ سفید انتخاب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۷    
واردات محصولات تراریخته مشمول مجوز سازمان تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۱    
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برگزاری اردوهای بلندمدت برای تیم ملی مربوط به 30 سال پیش و منسوخ است و فوتبال ایران هیچ گاه نتیجه خوبی از این اردوهای بلندمدت نگرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۰:۴۵    
در حال حاضر در محورهای منتهی به شمال کشور، آزادراه تهران-قم و تهران کرج و محورهای منتهی به خراسان رضوی ترافیک نیمه سنگین، پرحجم و روان در جریان است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۹:۲۴    
راهبرد مذاکره برای رفع تحریم و یا برداشته شدن تحریم از طریق مذاکره ذاتا دارای تناقض است. هرچند پس از 5 سال از اجرایی شدن این راهبرد خیلی روی این مساله بحث و گفتگو نشده است اما از آنجا که احتمال دارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۹:۱۲    
نتایج اولیه شمارش آرا در مصر نشان می دهد عبدالفتاح السیسی بار دیگر رئیس جمهور مصر شده است.