شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۳۵Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 14 فروردین 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 فروردین 1397 عصر امروز 2 فروردین 1397 عصر امروز 3 فروردین 1397 عصر امروز 4 فروردین 1397 عصر امروز 5 فروردین 1397 عصر امروز 6 فروردین 1397 عصر امروز 7 فروردین 1397 عصر امروز 8 فروردین 1397 عصر امروز 9 فروردین 1397 عصر امروز 10 فروردین 1397 عصر امروز 11 فروردین 1397 عصر امروز 12 فروردین 1397 عصر امروز 13 فروردین 1397 عصر امروز 14 فروردین 1397 عصر امروز 15 فروردین 1397 عصر امروز 16 فروردین 1397 عصر امروز 17 فروردین 1397 عصر امروز 18 فروردین 1397 عصر امروز 19 فروردین 1397 عصر امروز 20 فروردین 1397 عصر امروز 21 فروردین 1397 عصر امروز 22 فروردین 1397 عصر امروز 23 فروردین 1397 عصر امروز 24 فروردین 1397 عصر امروز 25 فروردین 1397 عصر امروز 26 فروردین 1397 عصر امروز 27 فروردین 1397 عصر امروز 28 فروردین 1397 عصر امروز 29 فروردین 1397 عصر امروز 30 فروردین 1397 عصر امروز 31 فروردین 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۹    
رئیس پلیس راه میزان تصادفات را به بخش حمل و نقل عمومی و خودروهای شخصی تقسیم کرد و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی با روند کاهش تصادفات در ایام تعطیلات امسال کارنامه قابل قبولی را برجای گذاشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فکر کردن درباره سقوط تیم به لیگ دسته اول, انرژی مان را می گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۴۵    
نماینده دادستان تهران جزئیات حکم عامل به شهادت رساندن سه مأمور ناجا را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۵    
به گزارش عصر امروز نفس های پایانی سال که به شماره افتاد هرکسی در تکاپوی رسیدن به مکانی برای لحظه تحویل سال بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۵    
همکار سابق شبکه بی بی سی تصریح کرد پیشنهاد امثال تاج زاده برای مذاکره برجام های جدید، دعوت به خودکشی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۵    
فریبکاری افراطیون مدعی اصلاحات با مردم درباره علت استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری تهران، حتی در میان افراد درون این طیف نیز خریدار ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۰    
هم فتنه گران و مؤتلفان آنها و هم حلقه انحرافی، ابایی نداشته اند که با کم کاری و کم فروشی و گروگان گرفتن مسئولیت، بحران تولید کنند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۹:۵۵    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با شکست مقابل الاهلی عربستان از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان این که پیام رسان تلگرام برای بهره برداری اقتصادی از ایران برنامه ریزی کرده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۹:۱۵    
وزیر دفاع روسیه در دیدار با همتای ایرانی اش گفت جمهوری اسلامی نقش موثری در مبارزه با تروریسم در سوریه داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۹:۱۰    
به گزارش عصر امروز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به صراحت گفت عربستان سعودی باید هزینه های ادامه حضور ایالات متحده در سوریه را بپردازد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۵    
پلیس یونان از دستگیری عامل حمله چند روز پیش به دو تن از کارکنان سفارت ایران در پایتخت این کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۰    
احسان علیخانی با برنامه بهار نارنج توانسته عنوان پربیننده ترین برنامه تحویل سال تلویزیون را از آن خود کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۰    
به گزارش عصر امروز، آیت الله رسول فلاحتی گیلانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه شهرستان رشت و نماینده محترم ولی فقیه در ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۰    
به گزارش عصر امروز، سید پویان حسین پور فعال فضای مجازی در واکنش به استعفای نجفی شهردار تهران در توییتر نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۰    
منابع فلسطینی با اشاره به دیدار رئیس اطلاعات مصر با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از نامه مهم السیسی که تحویل محمود عباس شده است، خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۰:۲۰    
مدیرعامل بانک مسکن گفت: در سال جدید سقف تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده با اولویت بافت فرسوده در تهران 60میلیون، شهرهای بزرگ و مراکز استان 50میلیون و سایر شهرها 40میلیون تومان است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۰:۱۰    
جنبش الصابرین فلسطین اظهارات ولیعهد سعودی درباره روابط ریاض با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی طی 24ساعت آینده خبر داد و گفت: این سامانه بارشی نزدیک به 20 استان را تحت تأثیر قرار می دهد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۰    
تلگرام برای بار دوم درخواست روسیه برای در اختیار قرار دادن سیستم رمزنگاری پیام های تلگرامی را رد کرد و در معرض فیلتر شدن در روسیه قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۹:۲۰    
رییس جمهور عصر سه شنبه به منظور شرکت در دومین نشست سه جانبه سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه، با بدرقه رسمی معاون اول رئیس جمهور، عازم ترکیه شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۵    
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت با توجه به اینکه حاکمان کشورهای عربی روابط راهبردی خود با رژیم صهیونیستی را در خطر می بینند، فلسطینی ها را رها کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۸:۵۵    
مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان از شکایت خود علیه باشگاهش خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۰    
مرد 37 ساله ای که جسدش در یکی از اتاق های پانسیونی در تهران کشف شده بود پرونده ای جنایی را رو به روی کارآگاهان آگاهی قرار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۰    
دونالد ترامپ امروز سه شنبه در توئیتی خطاب به رئیس جمهور سابق آمریکا، به باراک اوباما لقب متقلب داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۰    
وزیر خارجه ایران در راس هیاتی و برای شرکت در نشست سه جانبه با همتایان ترکیه ای و روس خود درباره سوریه وارد آنکارا شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۵    
در بازار تهران سکه طرح جدید با 5 هزار تومان افزایش یک میلیون و 735 هزار تومان، دلار نقدی با رشد 10 تومانی 5050 تومان و دلار صرافی های بانکی 4888 تومان قیمت خورد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۵    
ارتش سوریه که در حال پاکسازی روستاهای اطراف شهر المیادین است امروز زاغه های مهماتی از داعش کشف کرد که در آن سلاحهای اسرائیلی و ساخت ناتو وجود داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۰    
به گزارش عصر امروز داود محمدی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در تشریح دیدار نوروزی جمعی از نمایندگان مجلس با حسن روحانی رئیس جمهور که امروز صورت گرفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۵    
افزایش مجدد دلار و بازگشت به کانال 5000 تومانی موجب شده تا نگرانی از افزایش قیمت کالاها و خدمات به بهانه گرانی دلار تشدید شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۵۰    
سازمان دیده بان حقوق بشر کشتار فلسطینیان در نوار غزه را اقدامی از پیش برنامه ریزی شده و غیرقانونی توصیف کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۲۰    
مرجع تقلید شیعیان یکی از ابزار استکبار جهانی را عربستان سعودی دانست و گفت: سازمان ملل خاصیتی نداشته که جلوی تخریب و کشتار صهیونیست ها را بگیرد و سازمان ملل تقریباً دکانی برای آمریکا و اسرائیل شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۵    
با گذشته چند هفته از راه اندازی سامانه ثبت نام طرح ترافیک، خبرنگاران همچنان برای ثبت نام در این سامانه با محدودیت روبه رو هستند و این در حالی است که سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران موظف است این ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۵    
وزیر خارجه بحرین در تازه ترین ادعای خود علیه ایران، یک بانک ایرانی را به حمایت مالی از تروریسم در کشورهای عربی متهم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۴۵    
مشاور پیشین هیلاری کلینتون و دستیار رئیس جمهور سابق آمریکا در یادداشتی با هشدار درباره خروج این کشور از برجام، بر لزوم مقابله با ایران در سوریه تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۴۵    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز ارز دیجیتالی در واقع یک واسط برای مبادله، مانند دیگر ارزهای معمولی است، که به منظور تبادل اطلاعات دیجیتال که از طریق اصول رمزنگاری خاص میسر شده، طراحی شده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۵    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: عوامل انتظامی استان در کمتر از چهار ساعت عامل اصلی بروز حادثه آتش سوزی در قهوه خانه ای در اهواز و دو همدستش را شناسایی و دستگیر کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
برخی نمایندگان مجلس اعلام می کنند تعدادی ازامضاکنندگان طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان ، مخالف این طرح هستند و برای اقناع افکار عمومی در حوزه های انتخابیه آن را به تصویب رسانده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: نجفی در جلسه امروز عنوان کرد بیمار است و چند روز دیگر عمل جراحی دارد و مصلحت شهر این است که فرد جدیدی انتخاب شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۰    
به گزارش عصر امروز، ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به انحصار پیام رسان تلگرام در ایران تأکید کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۰    
به گزارش عصر امروز، وحید یامین پور مجری و تهیه کننده تلویزیون، در واکنش به سخنان مرتضی الویری در توئیتر نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه جمعیت بیکاران اکنون بیش از 3 میلیون نفر است گفت: همه دستگاه های دولتی مؤظف به استفاده از کالای ایرانی برای رفع نیازمندی هایشان هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۰    
مشاور خارجی برای انجام مطالعات آغاز واردات آب، در ادامه برنامه های دولت برای احیای دریاچه ارومیه انتخاب شده و در صورت مثبت بودن نتایج مطالعات و تصویب آن در کارگروه احیا ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۰    
در مجموع طی دو سال گذشته، جمعیت کیفری زندان ها با اقدامات انجام شده حدود 100 هزار نفر کاهش یافت؛ البته این موضوع در سال 96 به دلیل اتفاقات رخ داده و افزایش چندی درصدی ورودی ها ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۰    
رئیس پلیس اهواز گفت: کمتر از 4 ساعت مظنون دستگیر و برای ادامه روند امور قضایی به مراجع ذی ربط تحویل داده شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۰    
به گزارش عصر امروز، رسانه ها گزارش داده اند دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا و ملک سلمان ، پادشاه عربستان سعودی در یک گفت وگوی تلفنی درباره مسائل مختلف منطقه غرب آسیا از جمله ایران گفت وگو کرده اند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۰    
با حکم ولی الله سیف حسین یعقوبی معاون بین الملل بانک مرکزی شد و بدین ترتیب غلامعلی کامیاب پس از معاونت ارزی معاونت بین الملل را نیز ترک کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۰    
در ایام نوروز 97 هوای تهران 5 روز ناسالم برای گروه های حساس جامعه بوده که در 10 سال گذشته بی سابقه بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۵    
در جلسه بررسی استعفای شهردار تهران در شورا،نجفی علت استعفایش را بیماری مطرح کرد و سپس جلسه را ترک کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۵    
محمدعلی نجفی در روز 23 اسفندماه به صورت رسمی از مقام خود استعفاء کرد و آن را در طی نامه ای به شورای شهر پنجم تهران اعلام کرد، با این حال انتصابات پس از استعفاء ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۵    
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: برای نخستین بار طی چند سال گذشته، خوشبختانه حادثه اتوبوسی منجر به فوت در نوروز امسال نداشته ایم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۰    
تهیه کننده انیمیشن سینمایی فیلشاه گفت: این انیمیشن در کشور لبنان بیش از 500 هزار دلار فروش داشته و در هفته اول اکران خود در این کشور به صدر جدول باکس آفیس رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۰    
سامانه سهام عدالت که جهت بروزرسانی اطلاعات و اعمال اصلاحات و تغییرات نرم افزاری لازم، از روز 28 اسفند پارسال موقتاً از دسترس خارج شده بود، از فردا (چهارشنبه) دوباره در دسترس قرار خواهد گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به وقوع آتش سوزی در قهوه خانه کیان اهواز گفت: این حادثه 10 کشته و 14 مصدوم بر جا گذاشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۵    
سرمربی السد قطر پس از برد الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگرچه صعودمان قطعی شده است اما برای برد به ایران خواهیم رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۰    
یک منبع مطلع گفت که نجفی تصمیم قطعی به رفتن دارد و بعید است نظرش تغییر کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۵    
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در حال حاضر به جز جنوب به شمال نواب که ترافیک نیمه سنگین را داراست، در معابر ورودی به تهران، معابر داخلی و بزرگراه ها، ترافیک روان را شاهد هستیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۵    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز، تلگرام، رسانه نام آشنایی چندین ساله اقشار مختلف مردم ایران، این روزها سخن از خداحافظی این نرم افزار محبوب! نقل محفل مردم شده است: ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۵    
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس از تخصیص 10 درصد از بودجه قرآنی سال 1396 خبر داد و گفت: 10 میلیارد تومان از بودجه سال گذشته تا پایان فروردین ماه امسال واریز می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۵    
بانگاهی به جدول فروش فیلم ها و اختصاص رتبه های دوم و سوم جدول فروش فیلم به آثار اجتماعی به این مهم دست می یابیم که امسال در نوروز مخاطبان کمتربه آثار کمدی توجه نشان دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۲۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس خوب بازی نکرد برانکو ایوانکوویچ دنبال کسب یک امتیاز بود صعودش را قطعی کند که به هدف خود رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۸:۴۵    
تخصص یوونتوس در شکست دادن رئال مادرید در بازی های رفت و برگشت نبردی غیرقابل پیش بینی را در تورین رقم می زند و از سوی دیگر سویا باید در خانه خیلی قوی باشد که از سرنوشت محتوم خودش جلوگیری کند!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۸:۳۵    
تیم ملی فوتبال کشورمان پس از جام جهانی 2018 روسیه با تیم ملی برزیل دیدار خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۷:۲۵    
بعد از اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره خروج زودهنگام نیروهای آمریکایی از سوریه، تیم امنیتی او امروز (سه شنبه) این مسئله را بررسی می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۷:۰۰    
به گزارش عصر امروز، محمد بن سلمان ولی عهد سعودی با تکرار ادعاهای بی پایه و اساس علیه ایران، مدعی شد ایران بخشی از مثلث شرارت در منطقه است که قصد دارد بر آن حکمرانی کند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۶:۵۰    
به گزارش عصر امروز، غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با اشاره به اینکه ایران به تعهداتش عمل کرده، گفت که تداوم و اعتبار برجام به اجرای کامل ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۶:۳۵    
حمایت از کالای ایرانی، اختلاف اروپلایی ها برسرتحریم ایران، فیلترینگ، شاخص های سال 97 مهمترین عناوین صفحه نخست روزنامه های امروز کشور است.