شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 28 بهمن 1398 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 31 فروردین 1398 عصر امروز 31 اردیبهشت 1398 عصر امروز 31 خرداد 1398 عصر امروز 31 تیر 1398 عصر امروز 1 مرداد 1398 عصر امروز 31 شهریور 1398 عصر امروز 30 مهر 1398 عصر امروز 30 آبان 1398 عصر امروز 30 آذر 1398 عصر امروز 30 دی 1398 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 1 بهمن 1398 عصر امروز 2 بهمن 1398 عصر امروز 3 بهمن 1398 عصر امروز 4 بهمن 1398 عصر امروز 5 بهمن 1398 عصر امروز 6 بهمن 1398 عصر امروز 7 بهمن 1398 عصر امروز 8 بهمن 1398 عصر امروز 9 بهمن 1398 عصر امروز 10 بهمن 1398 عصر امروز 11 بهمن 1398 عصر امروز 12 بهمن 1398 عصر امروز 13 بهمن 1398 عصر امروز 14 بهمن 1398 عصر امروز 15 بهمن 1398 عصر امروز 16 بهمن 1398 عصر امروز 17 بهمن 1398 عصر امروز 18 بهمن 1398 عصر امروز 19 بهمن 1398 عصر امروز 20 بهمن 1398 عصر امروز 21 بهمن 1398 عصر امروز 22 بهمن 1398 عصر امروز 23 بهمن 1398 عصر امروز 24 بهمن 1398 عصر امروز 25 بهمن 1398 عصر امروز 26 بهمن 1398 عصر امروز 27 بهمن 1398 عصر امروز 28 بهمن 1398 عصر امروز 29 بهمن 1398 عصر امروز 30 بهمن 1398 
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۴    
به گزارش عصر امروز، علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت و خبرنگار حوزه سلامت در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره دومورد مبتلا به ویروس کرونا در شهر قم نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۵    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مهلت مجدد ثبت نام برای جاماندگان کنکور سراسری، جزئیات آماری ثبت نام کنکور را اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۵    
شورای نگهبان طی نامه ای به رئیس مجلس، ایراد خود را به طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۵    
محققان توانستند با موفقیت فاز آزمایشگاهی و حیوانی درمان تومورهای مغزی با کمک سلول های کشنده طبیعی بدن را پشت سر بگذارند و منتظر مجوز لازم و تامین منابع مالی برای اجرای فاز انسانی این طرح هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۰    
ارگان شهرداری تهران، در اقدامی غیرحرفه ای، مرزهای اجنبی زدگی را جابه جا کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۰    
محققان دانشگاه "تورنتو" موفق به ابداع یک کاتالیزور شده اند که می تواند یکی از مضرترین گازهای گلخانه ای را به پارچه، پوشک و دیگر موارد تبدیل کند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۲۰    
روح الله زم امروز معروف به نیما در دادگاه گفت فرانسه برایم حفاظت نامحسوس گذاشت تا اینکه آدرس خانه، تلفن، کارت های بانکی و مشخصاتم در سایت های داخلی منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۲۰    
رئیس کمیته عالی انقلابی یمن با اشاره به انتشار خبری از توقیف یک کشتی نزدیک یمن، ادعای اینکه حامل سلاح ایرانی است، تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۱۰    
تهدید ایران به جنگ، تشدید تحریم ها، برگزاری نشست های ضد ایرانی در خارج مرزها و زیر سوال بردن انتخابات در داخل کشور به عنوان مهمترین اقدامات با هدف تضعیف انتخابات است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۰۰    
یک وبسایت آمریکایی نوشت که دولت آمریکا دشمنی با ایران را بهانه ای برای افزایش حضور نظامی خود در منطقه قرار داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۷:۵۵    
یک سناتور آمریکایی گفته که در جریان سفرش به عراق آخرین اطلاعات را درباره حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد دریافت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۷:۵۰    
جوان ترین نامزد شورای ائتلاف تهران گفت: سالم سازی اقتصاد بدون وارد کردن اقتصاد دانان متخصص و پاکدست امکان ندارد و جبهه ائتلاف اولین برنامه خود در صورت ورود به مجلس را طرح کنترل نرخ بنزین قرار داد است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۳:۰۰    
حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 13 دی سال 98 به دست شقی ترین دشمنان اسلام همراه ابومهدی المهندس یار دیرینه و دوست قدیمی اش و تعدادی دیگر از مجاهدان اسلام ترور شد و ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۲:۵۵    
اما اگر دوست دارید روزهای مهم را در تقویم سال 99 مشاهده کنید، پیشنهاد می کنیم این تقویم را دانلود کنید و برای تعطیلات و روزهای خاص سال برنامه ریزی مناسبی داشته باشید.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۲:۵۰    
رامین فرج نژاد یکی از ورزشکاران رشته قوی ترین مردان ایران بامداد جمعه در یک نزاع خیابانی هدف گلوله قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۲:۴۰    
هیأت ترکیه و روسیه روز دوشنبه در مسکو با یکدیگر دیدار کرده و درباره تحولات ادلب سوریه گفت وگو کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۲:۴۰    
باشگاه استقلال به دنبال اشتباهات داوری دیدار این تیم برابر الاهلی عربستان در بازی دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اعتراض رسمی خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۲:۳۵    
سازمان اطلاعات ملی آمریکا که یکی ازمهم ترین ارگان های اطلاعاتی در این کشور محسوب می شود، اخیرا طی آگهی استخدام خواستار به کارگیری متخصصین برای ارزیابی تهدیدهای موجود علیه دلار در نظام مالی جهانی شده ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۲:۱۵    
فرمانده نیروی دریایی سپاه:90 درصد تجارت کالای کشور از طریق دریا است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۲:۱۰    
زنجان- به علت بارش برف و برودت هوا تمام مقاطع تحصیلی استان زنجان در دو شیفت صبح و عصر فردا تعطیل است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۲:۱۰    
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری برخی از افراد که طی چند روز گذشته در مراسم استقبال از کاندیداها اقدام به تیراندازی کرده بودند، خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۵    
به گزارش عصر امروز، وحید یامین پور به تازگی درباره قالیباف گفته است: قالیباف زمانی که از من برای ثبت نام برای مجلس درخواست کرد میدانست دارد از منتقدش دعوت میکند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۵    
به گزارش عصر امروز، محمدباقر قالیباف سرلیست فهرست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز(دوشنبه) در همایش مجلس و اقتصاد دانش بنیان که در ایستگاه نوآوری شریف برگزار شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۰    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مشارکت بیشتر در انتخابات موجب افزایش عزت ملی می شود گفت که احتمالا در انتخابات مجلس یازدهم مشارکت مردم در انتخابات بیش از سال های قبل خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهور سوریه به مناسبت پیشروی های اخیر ارتش این کشور و آزادسازی کامل شهر حلب به سخنرانی پرداخت و از مقاومت مردم و ارتش تمجید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۰    
وزارت خارجه روسیه از اقدام های اخیر آمریکا جهت استقرار جنگ افزار در فضا انتقاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۱:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیرکل حزب الله لبنان امروز در بیروت با یکدیگر دیدار کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۱:۵۰    
به گزارش عصر امروز به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در پیامی ویدئویی گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۱:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر نتوانیم اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را بازخوانی کنیم با هماهنگی اوکراین این جعبه سیاه به کشور ثالث برای بازخوانی می رود.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۱:۳۰    
قیمت طلا در بازارهای جهانی با افزایش ارزش بازارهای بورس 2.73 دلار ارزان شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۱:۳۰    
وزیر حمل و نقل سوریه از بازگشایی فرودگاه بین المللی حلب خبر داد و گفت که اولین پروازها به زودی از سر گرفته خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۱:۳۰    
دیدار تیم های الاهلی عربستان و استقلال ایران به سود نماینده عربستان به پایان رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۰    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: نزدیک به یک میلیون و 500 هزار وسیله نقلیه وجود دارد که دارای جریمه بیش از یک میلیون تومان هستند اما هنوز شکایتی برای آنها ثبت نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۵    
رهبر انقلاب پیشتر از سیاست پنهان آمریکا در عقب نشینی از صفر شدن صادرات نفت ایران رمزگشایی کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۵    
نماینده جریان حکمت عراق با اشاره به ماجرای ارسال نامه نخست وزیر مامور تشکیل کابینه به مرجعیت عالی قدر شیعیان در عراق، از بی طرف ماندن مرجعیت در روند انتخاب این کابینه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۰    
علیرضا سلیمی با بیان اینکه خاتمی اعلام کرده که برای حمایت از لیست کارگزاران چند سهمیه می خواهد تا واژه تکرار را دوباره مطرح کند ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۰    
به گزارش عصر امروز، شهردار سابق ساوث بند ایالت ایندیانا که در حال حاضر، از نامزدهای پیشتاز حزب دموکرات در جریان رقابت های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 (13 آبان 1399) است ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۰    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه استفاده از فضاهای عمومی شهر برای تبلیغات انتخابات مجلس حتماً باید با هماهنگی شهرداری های مناطق انجام گیرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۵    
به گزارش عصر امروز، شبکه تلویزیونی المیادین که این روزها به دلیل سالروز انقلاب اسلامی و برگزاری انتخابات مجلس، در حال پوشش ویژه تحولات ایران است ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۰    
به گزارش عصر امروز، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به سؤال خبرنگاران درخصوص بی ربط گویی برخی مقامات آمریکایی پیرامون انتخابات در کشورمان تصریح کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۵    
به گزارش عصر امروز، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه بعد از حضور در کنفرانس امنیتی مونیخ، نشسشتی خبری ترتیب داده و درباره مسائل مختلف به ویژه تحرکات آمریکایی ها برای استقرار موشک هایشان در اروپا و آسیا ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۵    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه سال آینده 5 واکسن جدید به چرخه واکسیناسیون کشور اضافه می شود، گفت: واکسن های HPV, آنفلوآنزا، پنوموکوک، روتاویروس و لیشمانیا از جمله این واکسن ها هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۰    
تهران دارای دو فرودگاه بسیار مهم است که یکی از آن ها فرودگاه مهر آباد می باشد. این فرودگاه از لحاظ شلوغی بسیار پر تردد است که البته در چند سال اخیر دیگر خبری از پروازهای خارجی در آن نیست!
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۰    
قطار انصراف ها به نفع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، لیست های جدید انتخاباتی و رونمایی از برخی سامانه ها برای تسهیل در رای رهی به کاندیداها مهم ترین اخباری است که دیروز فضای انتخاباتی را وارد مرحله ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۰    
خود شمر و قالیباف، کاندید انتخاباتی باشند، حتما و قطعا گروه موسوم به پایداری، تکلیف شرعی خود را در تخریب باقر فرض می گیرد! چرایش اقلا به این متن ربطی ندارد!
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز یکی از خواننده های عصر امروز در پی اظهارات محمداسماعیل اکبری مشاور وزیر بهداشت در "نخستین نشست تخصصی جمعیت" که به همت مرکز اندیشه و هم فکری راهبردی بسیج برگزار ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۰    
باید با هم بسازند. این باهم بسازند ، معنای خیلی عمیقی دارد. من یک وقت خدمت امام رفتم، ایشان می خواستند خطبه ی عقدی را بخوانند؛ تا من را دیدند، گفتند شما بیا طرف عقد بشو.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۰    
روحانی اظهارات قبلی اش درباره انتخابات، شورای نگهبان، هواپیمای اوکراینی و... را اصلاح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۵    
درحالی مرکز آمار به خلاف تقویم آماری و 50 روز بعد از فصل پاییز از رشد اقتصادی مثبت 9دهم درصدی رونمایی کرد که متخصصان حوزه آماری می گویند انتشار زودهنگام این آمار صحت و سقم رشد مثبت اقتصادی را زیر ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۰    
سازمان هواشناسی از بارش برف، باران، کولاک برف و آبگرفتگی معابر در 27 استان کشور با ورود سامانه بارشی جدید خبر و نسبت به سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۰    
به گزارش عصر امروز، ایران به عنوان یکی از کشورهایی که دارای فناوری فضایی است تا کنون تلاش های زیادی برای حضور در مدار زمین داشته ...
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۵    
در شرایط سخت اقتصادی کشور حداقل انتظار این است که مدیران باشگاه ها و فوتبال کشور از خرید مربیان و بازیکنان خارجی صرف نظر کرده و مانع از هدر رفتن میلیون ها دلار شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۵    
تیراندازی مرگبار دیگر در یکی از شهرهای آمریکا 1 کشته و 4 مجروح برجا گذاشت.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۵    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه معاینات تشخیص کرونا رایگان است، گفت: افراد برای انجام معاینات رایگان ابتلا به کرونا به خانه های بهداشت مراجعه کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۰    
معاون سیاست گذاری و ارزیابی راهبردی ریاست جمهوری گفت: بیش از 97 درصد داروی کشور از نظر حجمی در داخل کشور تولید می شود و با توجه به شرایط و فشار تحریم صنعت دارو یک صنعت پایدار و مقاوم است.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۰    
یک عضو جبهه پایداری، از تایید روش این جبهه برای انتخاب نامزدها از سوی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی خبر داد و از قول ایشان چنین نقل کرد که سیاسیون ما هنوز به رشد لازم برای تعامل صحیح نرسیده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۸:۵۰    
شهید سلیمانی نظر مردم را تشریفاتی نمی دانست؛ با ضعف پای میز مذاکره نمی رویم؛ ناگفته های زم از شکل گیری آمدنیوز؛ دولت از هیچ لیست انتخاباتی حمایت نمی کند و تلفات آلودگی هوا 2 برابر تصادفات ...