سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۴:۳۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 7 مهر 1394 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 31 فروردین 1394 عصر ایران 30 اردیبهشت 1394 عصر ایران 31 خرداد 1394 عصر ایران 31 تیر 1394 عصر ایران 31 مرداد 1394 عصر ایران 31 شهریور 1394 عصر ایران 30 آبان 1394 عصر ایران 30 آذر 1394 عصر ایران 30 دی 1394 عصر ایران 30 بهمن 1394 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 1 مهر 1394 عصر ایران 2 مهر 1394 عصر ایران 3 مهر 1394 عصر ایران 4 مهر 1394 عصر ایران 5 مهر 1394 عصر ایران 6 مهر 1394 عصر ایران 7 مهر 1394 عصر ایران 8 مهر 1394 عصر ایران 9 مهر 1394 عصر ایران 10 مهر 1394 عصر ایران 11 مهر 1394 عصر ایران 12 مهر 1394 عصر ایران 13 مهر 1394 عصر ایران 14 مهر 1394 عصر ایران 15 مهر 1394 عصر ایران 16 مهر 1394 عصر ایران 17 مهر 1394 عصر ایران 18 مهر 1394 عصر ایران 19 مهر 1394 عصر ایران 20 مهر 1394 عصر ایران 21 مهر 1394 عصر ایران 22 مهر 1394 عصر ایران 23 مهر 1394 عصر ایران 24 مهر 1394 عصر ایران 25 مهر 1394 عصر ایران 26 مهر 1394 عصر ایران 27 مهر 1394 عصر ایران 28 مهر 1394 عصر ایران 29 مهر 1394 عصر ایران 30 مهر 1394 
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۶    
ستاره هلندی بایرن مونیخ که برای سومین بار پیاپی با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند، از این وضعیت کلافه شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۶    
ایکر کاسیاس در 34 سالگی موفق به ثبت یک رکورد منحصر به فرد در لیگ قهرمانان شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۳    
ظاهرا بروسیا دورتموند تمایل دارد مهاجم نوجوان باشگاه اودز نروژ را به خدمت بگیرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۰    
باستین شواین اشتایگر، ستاره آلمانی منچستریونایتد، معتقد است قدرت هواداران این تیم، می تواند شیاطین سرخ را در راه قهرمانی در چمپیونزلیگ کمک کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۰    
لیونل مسی، ستاره بارسا، که به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل لاس پالماس، برای دو ماه از میادین دور خواهد بود، امشب با عصا در ورزشگاه حضور پیدا کرد تا دیدار بارسا مقابل بایرلورکوزن را از نزدیک تماشا کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۷    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: یکی از بزرگترین آرزوهای من قهرمانی فوتسال بانوان در آسیا بود چرا که این اولین دوره ای بود که این مسابقات زیر نظر AFC برگزار می شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۴    
جراردو مارتینو، سرمربی تیم ملی آرژانتین، به جای لیونل مسی، کاپیتان مصدوم تیمش، اریک لاملا، ستاره تاتنهام را به اردوی آلبی سلسته دعوت کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۴۱    
یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا، فصل جدید را به بدترین شکل ممکن شروع کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۸    
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است مشکل نتایج این تیم، خود بازیکنان هستند و سرمربی را عامل این نتایج نمی داند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۲    
وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای کرواسی خود گفت: پیش شرط های نا معقول برای خاتمه دادن به بحران سوریه موجب به درازا کشیدشدن این بحران خواهد شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۶    
امسال برخلاف همیشه، حجاج مصری بازگشته از مراسم حج هیچ لبخندی به لب ندارند؛ زیرا علاوه بر کشته شدن حدود 70 حاجی مصری در فاجعه منا، هنوز از سرنوشت دست کم 120 نفر دیگر از حجاج خبری در دست نیست. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۳    
کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا همچنان با ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه مخالف است. به گزارش فارس، به نقل از شبکه المیادین ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۰    
به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس متهم پرونده تیراندازی در زندان آباده این استان که اقدام به کشتن پنج مامور زندان و زخمی شدن یک نفر دیگر در صبح یکشنبه هفته جاری کرد نیز به لحاظ روحی روانی در ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۰    
وزیر امورخارجه کشورمان در حاشیه هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با همتای فرانسوی خود دیدار و گفتگو کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۴    
تمبر گرامیداشت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمان رونمایی شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۳:۰۲    
پس از اظهار نظر سازمان استاندارد مبنی بر استاندارد بودن آب معدنی دماوند رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۴    
"شب کوک" برنامه ای است از شبکه نسیم پخش می شود و طی آن، جوانان علاقه مند به خوانندگی، در حضور تماشاگران و هیأت داوران، قطعاتی را اجرا می کنند تا اگر نظر مساعد سه داور برنامه را کسب کنند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۲:۱۸    
مقامات سعودی آمار منتشر شده در ساعاتی قبل مبنی بر کشته شدن 41373 حاجی را تکذیب کردند. به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت عربستان ظهر امروز (سه شنبه) در خبری که بر روی سایت این وزارتخانه قرار گرفت ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۲:۱۲    
امام جمعه مشهد گفت: دشمنان اسلام درصدد براندازی تبار حضرت علی(ع) هستند و فاجعه منا یک جنایت ارادی بود که دشمنان نشان دادند در براندازی اسلام و شعائر اسلامی به توطئه های مختلف متوسل می شوند و گزینه ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۱:۳۳    
معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه با اشاره به جلسه شب گذشته وزرای امور خارجه ایران و 1+5 گفت: در این جلسه با مرور مختصری بر مقدمات مربوط به اجرایی شدن برجام در هر دو حوزه تحریم ها و هسته ای ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اظهارات وزیر خارجه عربستان سعودی در مصاحبه با شبکه العربیه را غیرسازنده توصیف کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۳    
تهران - ایرنا - عبدالفتاح سیسی رییس جمهوری مصر روز سه شنبه در مصاحبه با سی ان ان گفت: توافق هسته ای با ایران، از میزان تنش ها می کاهد و شبح جنگ را از منطقه خاورمیانه دور می کند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۷    
یک شاهد عینی جزئیات دقیق نحوه ی روبرو شدن وزیر خارجه ایران و رئیس جمهور آمریکا را شرح داد. این منبع مطلع به انتخاب گفت: روبرو شدن ظریف و اوباما کاملا اتفاقی و غیرقابل اجتناب بود ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۷    
سازمان حج و زیارت از زنده بودن یکی از زائرانی که پیشتر نام او را در میان جان باختگان اعلام کرده بود، خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۳    
تمرینات تیم ملی برای بازی مقابل ژاپن و عمان در دوبی ادامه دارد. تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 با تیم عمان مسابقه دارد و دیدار دوستانه ای را برابر تیم ملی ژاپن برگزار می کند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۶    
فرشته کریمی، برترین بازیکن فوتسال آسیا بعد از حضور در برنامه نود با ماجرای عجیب روبرو شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۶    
هافبک هجومی تیم ملی امید اعتقاد دارد کاری به نام حریفانشان ندارند و وظایف خود را انجام می دهند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۳    
مارتین کازرس، مدافع 28 ساله اروگوئه ای یوونتوس، به دلیل استفاده از مشروبات الکلی و رانندگی در شرایط نامتعادل، دچار سانحه شدیدی شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۳    
سرمربی استقلال از مشکلات مالی این تیم حسابی ناراحت است و می گوید فردا جلسه ای برای حل این مشکل برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۰    
دهنوی تنها غائب تمرین صبا بود و قاضی هم به صورت انفرادی کار کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۰    
مارکوس روزنبرگ، کاپیتان مالمو، معتقد است که تیمش برای متوقف کردن رئال مادرید در بازی فردا کار بسیار دشواری پیش رو دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال امید ایران مهمترین هدف تیمش در مسابقات غرب آسیا را شبیه سازی مرحله نهایی انتخابی المپیک دانست و گفت: می خواهیم خاطره خوبی را در آخرین حضور تیم ایران رقم بزنیم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۰    
آمارها نشان می دهند که کیلور ناواس، در دومین فصل حضورش در رئال مادرید، عملکرد بسیار بهتری نسبت به ایکر کاسیاس و دیگو لوپز، دو دروازه بان سابق این تیم داشته است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۷    
تیم فوتبال استقلال تهران تا شروع دوباره لیگ سه مسابقه تدارکاتی را در برنامه دارد و در یکی از این دیدار ها به مصاف تیم راه آهن خواهد رفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۷    
قائم مقام باشگاه استقلال اهواز سعی دارد با صحبت هایی که انجام می دهد جو را علیه غلامی و هم تیمی هایش که تصمیم گرفته اند فعلا در تمرینات حاضر نشوند، بکند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۷    
مسئولان ورزشگاه اختصاصی مالمو با گنجایش 21000نفر، صبح امروز اقدام به کاهش یک متر از ابعاد زمین این ورزشگاه کردند تا با کوچک کردن زمین چمن، کار برای ستارگان رئال مادرید را مشکل کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۷    
به دلیل تعطیلی تقریبا 20 روزه لیگ تمام تیم ها چند روزی را به استراحت پرداختند و اکثر تیم ها از فردا و پس فردا استارت می زنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۴    
هافبک صبای قم بعد از انجام 7 بازی از این تیم جدا شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۴    
زلاتان ابراهیموویچ در مصاحبه با BBC، به تمجید از وین رونی پرداخت و گفت که وقتی کریس رونالدو در یونایتد بازی می کرد، این رونی بود که همه کاره شیاطین سرخ بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۴    
رئال مادرید برای بازی فردا مقابل مالموی سوئد، از پیراهن سومش به رنگ سورمه ای استفاده خواهد کرد. این پیراهن، پیراهن دوم رئال در لیگ قهرمانان فصل جاری خواهد بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۴    
محمد خانزاده که به شش ماه محرومیت از فعالیت های مرتبط با فوتبال شد که پس از ملاحظه محتویات پرونده و با توجه به ابراز ندامت و احراز تنبیه وی ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۱    
دروازه بان مولداویایی ملوانان معتقد است در طول شانزده سال حضور حرفه ای در فوتبال تنها دو باشگاه را به عنوان خانه خود پذیرفته است که یکی از آنها ملوان بندرانزلی است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۱    
دبیرکل فدراسیون فوتبال نسبت به اعتراض های شدید باشگاه به داوری انتقاد دارد و ادعا می کند که آنها باید ثابت کنند که داوری ها ضعیف بوده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۱    
ویکتور والدس، روزهای به شدت کابوس واری را در منچستریونایتد سپری می کند و روز به روز روابطش با فان خال تیره تر از قبل می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۸    
مدیرعامل ذوب آهن ادعا می کند که این باشگاه هم مثل باشگاه های دیگر مشکل مالی دارد اما آنها این موضوع را رسانه ای نمی کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۸    
مشکلات مالی استقلال باعث شده که این باشگاه در آستانه اعتصابی بزرگ قرار بگیرد، اعتصابی بزرگتر از گذشته.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۵    
مدیربرنامه های هافبک عراقی استقلال ادعا می کند که این بازیکن برای این به ایران برنمی گردد تا برای استقلال حاشیه درست نکند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۵    
مجید جلالی علیرغم نظرات کارشناسی داوران طی روزهای اخیر همچنان معتقد است قضاوت دیدار تیمش برابر فولاد بی نقص بوده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۵    
21 دی ماه قرار است در سوئیس، برنده توپ طلای سال 2015 مشخص شود و با توجه به سال پربارتر مسی در مقایسه با رونالدو، شانس او بیشتر از فوق ستاره پرتغالی تخمین زده می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۲    
در حالی که 7 هفته از لیگ برتر ایران پشت سر گذاشته شده است مدیران باشگاه ها با توجه به شرایط تیم های شان تصمیم به تغییراتی در این ارتباط گرفته اند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۲    
هفته چهارم لیگ ستارگان قطر پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می گردد و طی آن تیم های الاهلی و السد به مصاف یکدیگر می روند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۲    
یوردی آلبا که دو بازی قبلی بارسلونا را به دلیل احساس درد از ناحیه شکم از دست داده بود، برای بازی امشب مقابل لورکوزن، در لیست 18 نفره قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۲    
هافبک عراقی استقلال باز هم مثل همیشه برای این تیم دردسرساز شده است و عنوان کرده که تا پولش را نگیرد، به این تیم برنخواهد گشت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۹    
سیاوش بختیاری زاده به زودی از این تیم جدا می شود تا جای خود را به سرمربی دیگری بدهد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۹    
جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی قصد دارد در حرکتی خیرخواهانه پیراهن خودش را برای کمک به کودکان کار به مزایده بگذارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۹    
امروز نشریه AS، به بهانه دیدار فردای رئال مادرید و مالمو، به سراغ بازی دوستانه این تیم در مقابل گرانادا به تاریخ 17 نوامبر 1987 رفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۶    
احمد رضا عابدزاده با حضور در بیمارستان به عیادت دروازه بان قدیمی تیم فوتبال پرسپولیس رفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۶    
رئال مادرید دقایقی پیش، مادرید را به سمت مالمو سوئد ترک کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه معاونش از کمپ این باشگاه بازدید کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۳    
امیدابراهیمی از طرفداران استقلال درخواست کرد در نظرسنجی برنامه 90 خسرو حیدری را فراموش نکنند و به او رای بدهند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۵    
مدیرکل استاندارد تهران با بیان اینکه طبق تفاهمنامه با وزارت بهداشت قرار بود نتایج ارزیابی ها را جهت بررسی های بیشتر در اختیار یکدیگر قرار دهیم اما متاسفانه این اتفاق در این قضیه رخ نداده است ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۲    
آی.آر. رحمان آهنگساز فیلم محمد رسول الله(ص) پنجشنبه 9مهر به سینما کوروش می آید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۷    
گروه موسیقی آقای سماع برای شرکت در در کنگره عارف نام دار ایرانی به شهر خوی سفر کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۶    
رقیب تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا مشخص شد. با پایان بازی تیم های چین و قطر و پیروزی قاطعانه چین مقابل قطر رده بندی گروه دوم مسابقات مشخص شد و تیم های حاضر در مرحله بعد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۵    
دو قسمت جدید مجموعه گلستانه به روز بزرگداشت مولانا اختصاص دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۰    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان ظهر امروز سه شنبه هفتم مهر ماه پس از حضور و سخنرانی در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با استقبال رسمی جهانگیری و ولایتی به کشور بازگشت. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۹    
فتوای جنجالی:خواستگار یک زن اگر در خواسته خود برای ازدواج با زن صادق باشد و قصد خواستگاری از وی را داشته باشد می تواند به تمام قسمت های بدنش نگاه کند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۹    
در بازار امروز سکه تمام طرح جدید با مقداری کاهش نسبت به روز قبل 917 هزار تومان عرضه می شود اما هر دلار آمریکا با مقداری افزایش 3426 تومان فروخته می شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۹    
در ایران و آلمان اما تبلیغات درباره بار پرواز 777 صورت گرفت. لوفتهانزا که هواپیمایی ویژه را برای حمل ونقل اسب به کار برده بود در مطبوعات این کشور و اروپا در مورد این اتفاق بزرگ سخن گفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۶    
وی درباره اینکه دلیل جلوگیری از برگزاری این کنسرت ها از سوی پلیس اماکن چه بوده است گفت: به دلیل اینکه در اجراهای قبلی موارد لازم رعایت نشده بود و مواردی که می بایست مورد بی توجهی قرار گرفته بود این ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۰    
گل سرسبد لپ تاپ های MSI مدل GT72 DOMINATOR است که با پردازنده جدید i7-6820HK تجهیز خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۰    
آمار اولیه وزارت بهداشت عربستان سعودی تعداد کشته شدگان حادثه منا را 769 نفر اعلام کرده بود اما آمارهای جدید جان باختن 4173 نفر را نشان می دهد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۱    
اگر یکی از راه های درآمدزایی کشوری مثل برزیل صادرات بازیکن به اروپا است، به نظر می رسد در ایران یا بازیکنانی با ارزشمندی نفت، پسته و فرش نداریم که صادر کنیم...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۸    
خانه دختر شهرام حسینی نماینده ایران در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم توکیو است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۸    
شماره هجدهم از ماه نامه هنر و تجربه منتشر شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۶    
سایت بروال نوشت: به دعوت جمعی از اهالی مناطق دشت عباس (دچة العباس) خوزستان که شامل دهستان و تعداد زیادی روستا می شد، راهی آنجا شدیم. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۴    
برابر بخشنامه یاد شده مدت معافیت موقت حجاج محترم از اهدای خون 28 روز پس از مراجعت و مدت معافیت موقت کسانی که در طی دو هفته اول پس از مراجعت زایرین با آنها ملاقات داشته اند 21 روزاعلام شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۲    
برگزاری مراسم باشکوه برای استقبال از جان باختگان لرستانی حادثه منا دارای چند بعد ملی، مردمی، اجتماعی و اثرگذاری حادثه بر اقشار مردم است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۶    
او ادامه داد: اگر قرار بود این افراد زنده باشند، باید در این چند روز به کاروان هایشان برمی گشتند یا اینکه جزو مجروحان و مصدومان شناسایی می شدند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۰    
رئیس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پرونده الکترونیکی در یک سال و نیم پیش در تامین اجتماعی تحت HIF آغاز شده است ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۰    
قرار بود 18 ماه پیش واحدهای مسکونی بر طبق تعهدات قبلی به متقاضیان واگذار شود، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است و آنان تنها سودی برای مبالغ واریز شده، محاسبه کرده اند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۷    
همایش روز جهانی گردشگری با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، شهردار تهران و اساتید مطرح داخلی و خارجی به همت دانشگاه علامه طباطبایی در برج میلاد برگزار شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۸    
سخنگوی دولت در پاسخ به انتقادات درباره ی حضور رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: بیان مواضع کشورمان نسبت به فاجعه منا در صحن مجمع عمومی سازمان ملل بسیار تاثیرگذار تر از انعکاس مواضع در کشورمان ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۴    
اگر هدف آقای انتظامی از گفتن این جمله این است که رسانه ها خبرنگاران را بیمه کنند، چرا ایشان "سرنا" را از سرگشاد آن می نوازد و چرا این فشار را به رسانه ها نمی آورند که خبرنگاران خود را بیمه کنند و ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۱    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه خودروسازان به واردکننده خودرو تبدیل شده اند، گفت: در این مورد از وزیر صنعت خواسته ایم تا به مجلس پاسخ دهد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۲    
میدو رین واکر دختر پل واکر بازیگر فقید مجموعه فیلم های سریع و خشن قصد دارد از کمپانی اتومبیل سازی پورشه بدلیل مقصر بودن در مرگ پدرش شکایت کند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۹    
وی همچنین به وزیران امور خارجه، ارشاد، راه و شهرسازی، کشور، بهداشت و سازمان حج و زیارت نیز دستور داد با تشکیل ستادی هماهنگ ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۲    
نایب رئیس اتاق ایران گفت: رویکرد اتاق در این دوره افزایش مشارکت بانوان و جوانان در تشکل های اتاق و خود اتاق است و در 170 تشکل موجود در کشور 30 نفر از خانم ها در هیأت مدیره ها حضور دارند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۲    
با پیشرفت تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی، شنیدن آثار موسیقی نیز دستخوش تغییرات بسیاری شده است و قبل از خرید آلبوم، می توان قطعه ها و آهنگ های آلبوم ها را گوش کرده و بعد اقدام به خرید آن کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۲    
نمایندگان مجلس که در جلسه امروز خود از وزیر ورزش دعوت کرده بودند از پاسخ های او قانع نشدند و به گودرزی کارت زرد دادند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۷    
صفوی با بیان اینکه کلسترول موجود در سیرابی حتی از کلسترول گوشت قرمز، مرغ و ماهی کمتر است، ادامه داد: روی موجود در 100 گرم سیرابی 11 درصد نیاز بدن به روی را تامین می کند و این ماده غذایی به رشد مو ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۵    
سایت معتبر سینمایی ورایتی با اعلام انتخاب فیلم محمد رسول الله از سوی ایران برای بخش فیلم خارجی زبان اسکار، بار دیگر از این فیلم تجلیل کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۱    
فیلم مکبث با بازی مایکل فاسبندر اولین اکرانش را در ادینبورگ انگلستان تجربه کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم در مخالفت با برجام در مقابل مجلس تجمع کردند. به گزارش ایسنا، این افراد پلاکاردهایی مبنی بر مخالفت با برجام و کارشکنی آمریکا در این زمینه به همراه داشتند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۷    
نمی توان آب میوه طبیعی را جایگزینی برای میوه دانست، زیرا فیبرهای غذایی که در میوه وجود دارند، در آب میوه وجود ندارند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۸    
نوبخت در این باره گفته است: این منابع مالی در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار می گیرد تا در مهرماه سال جاری به "خودروسازان" پرداخت شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۵    
دایملر و رنو-نیسان تایید کردند که وانت آینده شرکت مرسدس بنز و رنو براساس نیسان ناوارا ان پی 300 فعلی طراحی شده است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۳    
به این ترتیب تعداد جرایم و میزان مجازات های مالیاتی طبق ماده 274 قانون مالیات های مستقیم، با اصلاحیه این قانون تغییر کرده و مجازات درجه شش برای ارتکاب به مواردی از جرائم مالیاتی به آن اضافه شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۸    
به گفته رییس انجمن علمی روانپزشکان ایران، بیماری های روانی، مشکلات جسمی، نامساعد بودن مکان و شرایط خواب، سرما، گرما، آلودگی های صوتی و سر و صدای اطرافیان از عمده علل اختلال خواب به شمار می رود.