سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۸:۵۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 11 مهر 1394 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 31 فروردین 1394 عصر ایران 30 اردیبهشت 1394 عصر ایران 31 خرداد 1394 عصر ایران 31 تیر 1394 عصر ایران 31 مرداد 1394 عصر ایران 31 شهریور 1394 عصر ایران 30 آبان 1394 عصر ایران 30 آذر 1394 عصر ایران 30 دی 1394 عصر ایران 30 بهمن 1394 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 1 مهر 1394 عصر ایران 2 مهر 1394 عصر ایران 3 مهر 1394 عصر ایران 4 مهر 1394 عصر ایران 5 مهر 1394 عصر ایران 6 مهر 1394 عصر ایران 7 مهر 1394 عصر ایران 8 مهر 1394 عصر ایران 9 مهر 1394 عصر ایران 10 مهر 1394 عصر ایران 11 مهر 1394 عصر ایران 12 مهر 1394 عصر ایران 13 مهر 1394 عصر ایران 14 مهر 1394 عصر ایران 15 مهر 1394 عصر ایران 16 مهر 1394 عصر ایران 17 مهر 1394 عصر ایران 18 مهر 1394 عصر ایران 19 مهر 1394 عصر ایران 20 مهر 1394 عصر ایران 21 مهر 1394 عصر ایران 22 مهر 1394 عصر ایران 23 مهر 1394 عصر ایران 24 مهر 1394 عصر ایران 25 مهر 1394 عصر ایران 26 مهر 1394 عصر ایران 27 مهر 1394 عصر ایران 28 مهر 1394 عصر ایران 29 مهر 1394 عصر ایران 30 مهر 1394 
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۳۳    
امروز بازیکنان تیم ملی فوتبال در گرمای شدید و رطوبت بالای شهر دوبی به تمرین پرداختند. این تمرین از ساعت 18 آغاز شد و ملی پوشان زیر نظر کادر فنی به انجام تمرینات تاکتیکی پرداختند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۳۳    
وزارت امور خارجه فاجعه جانگداز منا در روز عید بزرگ قربان را که منجر به جان باختن و مصدومیت جمع کثیری از حجاج حرم امن الهی شد، تسلیت گفت. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۲۴    
هزاران علاقمند به کاپیتان سابق پرسپولیس با حضور در مراسم خاکسپاری وی تصاویر عجیبی را خلق کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۲۴    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پانیونیوس یونان گل خود را به هادی نوروزی تقدیم کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۲۱    
آخرین تمرین تیم فوتبال امید قبل از دیدار با عربستان، از ساعت 17 امروز در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی لخویا اغاز شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۲۱    
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، که از نمایش شاگردانش در دیدار امشب مقابل ساوتهمپتون اصلا راضی به نظر نمی رسد، این را در حرکاتش در کنار زمین هم نشان می دهد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۸    
مرگ ناگهانی هادی نوروزی، اهالی فوتبال را حسابی غافلگیرکرد اما در دنیای فوتبال، این اولین بار نیست که قلب یک بازیکن، ناگهان از حرکت می ایستد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۸    
هادی نوروزی سرانجام در خانه ابدی آرام گرفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۵    
مسئولان دورتموند به انتظاراتی که پیش از مصاف فردا مقابل بایرن از آنها می رود، پاسخی واقع گرایانه دادند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۵    
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، اعلام کرد اگر مدیران این باشگاه تصمیم به اخراج او بگیرند، در واقع بهترین مربی تاریخ این باشگاه را اخراج کرده اند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۵    
فوت هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس حالا این نگرانی را در بین اهالی فوتبال به وجود آورده که باید بیشتر مراقب شرایط عمومی قلب خود باشند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۲    
فردا علاقه مندان به فوتبال در آلمان همه دورتموندی می شوند، زیرا در صورت برد بایرن در این دوئل اختلاف امتیاز این تیم صدرنشین با تیم دوم جدول به عدد هفت خواهد رسید و بیم آن می رود که مثل فصل قبل تکلیف ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۲    
یک عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت که برخی اعضای کمیسیون که از موافقان برجام بودند در اعتراض به نحوه تدوین گزارش کمیسیون برجام اقدام به ترک جلسه کردند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۰۹    
تیم ملی بسکتبال ایران بعد از شکست مقابل چین و از دست دادن سهمیه مستقیم المپیک، دقایقی پیش موفق به پیروزی مقابل ژاپن شد تا با مدال برنز مسابقات را به اتمام برساند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۳:۰۶    
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا گفت: امیدوارم توافق اتمی با ایران به همکاری بیشتر در منطقه و جاهای دیگر منجر شود تا ما بتوانیم به نگرانی هایی مثل سوریه یا آنچه در یمن می گذرد، رسیدگی کنیم. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۲:۵۷    
چلسی با شکست خانگی مقابل ساوتهمپتون و در همان رتبه شانزدهم جدول باقیماند. از هفته هشتم مسابقات لیگ برترانگلیس ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۲:۳۶    
اما نسل سوخته بسکتبال و همه حسرت هایش امروز پیش چشم مردم است و اگر رییس فدراسیون والیبال هم به فکر نباشد حسرت المپیک مثل یک بیماری واگیردار سراغ والیبال هم خواهد آمد و کسی چه می داند که 4 سال بعد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۲:۳۰    
روسیه امروز (شنبه) اعلام کرد، حملات هوایی خود در سوریه را افزایش می دهد و متمایل به همکاری با همه کشورها در این زمینه است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۲:۰۰    
وی در ادامه گفت: عملیات جستجوی زمینی تا شامگاه ادامه خواهد داشت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۱:۵۷    
وی افزود: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران و وزارت نفت از هر اعلام آمادگی شرکتهای داخلی و خارجی برای حضور در بازار ایران استقبال می کنند
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۱:۴۸    
وی تاکید کرد: من به محض دریافت این پیام گفتم سمعا و طاعتا که بعد از اعلام این پیام در جمع متحصنین مخالف برجام از دفتر مقام معظم رهبری با بنده تماس گرفتند و تشکر کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۱:۲۴    
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: انفجار بعدازظهر امروز (شنبه) کاظمین، در مسیر زائران ایرانی نبوده و زائران ایرانی در سلامت کامل هستند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۱:۰۳    
در دقایق پایانی بارسلونا توان فرار از شکست را نداشت تا دومین باخت در 3 دیدار اخیر خود در لالیگای اسپانیا را تجربه کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۰:۵۷    
حتی در چند روز اخیر شاهد آن بوده ایم که این گروه برای نخستین بار به حملاتی در کشور چاد در همسایگی نیجریه مبادرت کرده و بر شدت حملاتش در کشورهای همسایه افزوده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۰:۵۴    
در همین راستا و با عنایت به استقبال جمع کثیری از مردم قدرشناس بلافاصله با هماهنگی پلیس راهور در پارکینگ ها جهت پارک خودرو و مراجعین گشوده شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۰:۵۱    
فرنقی زاد تاکید کرد: مسوولین تلگرام اعلام کردند مشکل بوجود آمده را رفع کرده و در حال حاضر تلگرام فعال است، ضمن آنکه اقدامات برای رفع کامل مشکل در حال انجام است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۰:۴۸    
وی بیان داشت: جان باختگان در کمال عزت و احترام در سردخانه های پزشکی قانونی نگهداری و پس از انجام مراحل قانونی تحویل خانواده ها خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۰:۴۲    
تیم فوتبال بارسلونا در اولین دیدار بدون مسی و اینیستا مقابل سویا شکست خورد. آبی و اناری پوشان بارسلونا روز گذشته در سانچز پیسخوان به میدان رفتند و بدون ستاره هایش ، بد شانس هم بود و شکست خورد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۰:۴۲    
کنسرو غول ویژه نوجوانان داستانی فانتزی و روانشناختی است که به ماجرای نوجوانی می پردازد که پس از پیدا کردن دفترچه خاطرات یک جنایتکار، تصمیم می گیرد فرد خشنی باشد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۰:۳۹    
وی افزود: مرزداران با بررسی مشکلات مرزی در جهت استیفای حقوق مرزنشینان، اقدام به دعوت از همتایان خود جهت برگزاری دیدار دیپلماتیک مرزی می کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۰:۳۹    
نخست وزیر انگلیس خواهان یک طرح فراگیر برای اجرای انتقال قدرت سیاسی در سوریه به عنوان بهترین راه پایان به جنگ داخلی این کشور و برقراری صلح در منطقه شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۰:۳۳    
وی ادامه داد:در 24 ساعت گذشته ماموران انتظامی طی پنج عملیات انتظامی اطلاعاتی موفق شدند بیش از یک و نیم تن انواع مواد مخدر را کشف کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۰:۲۷    
اغلب روزنامه های ورزشی صبح امروز با تیتر های پرسپولیس برای همیشه 10 نفره شد ، هادی باتعصب خداحافظ و 24 ابدی خبر از درگذشت هادی نوروزی دادند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۰:۲۷    
منابع آفریقایی سوءمدیریت دولت عربستان را در این حادثه محرز دانسته اند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۰:۲۷    
همراه اول با شعار یه همراه پر سرعت و با رویکرد ارائه خدمات نسل های 3 و 4 تلفن همراه، آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات نوین خود را عرضه کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۰:۲۴    
در هر بخش ظرفیت ها و فرصت ها و همچنین تهدیدات مطرح شده و پیشنهاداتی ذیل هر موضوع ارائه شده است. همچنین در پایان این گزارش پیشنهاداتی به طور کلی در مورد برجام ارائه خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۰:۲۴    
مدیر عامل بیمه دانا همچنین با تشریح صورت های مالی شش ماه اول سال جاری، از حفظ رتبه این شرکت در صنعت بیمه کشور خبر داد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۰:۲۱    
به گفته رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا آگاه سازی و اطلاع رسانی به مشمولان و خانواده آنان درباره قوانین، مقررات و ضوابط خدمت عمومی از طریق سامانه تلفن گویا امکان پذیر است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۹    
بارسلونا امروز در شرایطی مقابل سویا قرار گرفته که با بحران مصدمیت بازیکنانش روبرو است. انریکه برای این بازی حساس، تراشتگن، آلوس، گومبائو، ساندرو، بارترا، داگلاس و کامارا را روی نیمکت دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۶    
با وجود اتمام سربازی دفاع چپ تراکتور در تاریخ هجدهم مهرماه تکلیف این بازیکن معلوم نیست.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۶    
تراکتورسازی درحالی تمرینات خود را از روز چهارشنبه از سر گرفت که بازیکنان این تیم زیر نظر قادر رحیم زاده و علیرضا پژمان کار می کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۶    
جرارد پیکه نه در بازی های ملی که در بازی های باشگاهی نیز مورد اعتراض هواداران فوتبال در اسپانیا قرار می گیرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۶    
دقیقه 23 دیدار تیم های سویا و بارسلونا، بهترین فرصت برای پیش افتادن بارسا را جرارد پیکه از دست داد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۳    
کوکه، ستاره ملی پوش اتلتیکو مادرید به دلیل مصدومیت، دربی حساس مادرید مقابل رئال را از دست داد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۳    
تمرینات تیم فوتبال ملوان بدون حضور سرمربی امروز برگزار شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۳    
تیم ملی بسکتبال چین در دیدار پایانی مسابقات قهرمانی آسیا فیلیپین را شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی تنها سهمیه صعود مستقیم این رقابت ها به المپیک برزیل را از آن خود کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۰    
دو تیم فوتبال و یک بازیکن جمعا بابت توهین به داوری 11 میلیون تومان جریمه شدند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۰    
تمرین امروز آبی پوشان بعد از دو روز تعطیلی به دلیل فوت هادی نوروزی، امروز از سر گرفته شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۰    
رافا بنیتس در نشست خبری امروز خود تاکید کرد که می داند دربی مادرید چه تفاوتی با بازی های دیگر رئال دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۰    
به منظور برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال استان کردستان، رئیس فدراسیون فوتبال صبح فردا تهران را به مقصد کردستان ترک می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۲۷    
محرومیت 4 جلسه ای نیمار از همراهی تیم ملی برزیل به قوت خود باقی ماند و او قادر نیست تیم ملی کشورش را در دو بازی بعدی همراهی کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۲۷    
باشگاه تراکتورسازی به دلیل تخلف هوادارانش در بازی مقابل پرسپولیس به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر محروم شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۲۷    
کریم باقری به دلیل درگیری با صادق بارانی کاپیتان پیکان 3 میلیون تومان جریمه شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۲۴    
سرمربی ملوانان امروز بر سر مزار شاگرد سابقش در کپورچال حاضر شد. او از استقبال ویژه مردم حرف می زند و در نهایت به مهمترین خصوصیت مرحوم هادی نوروزی اشاره می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۲۴    
محرم نویدکیا کاپیتان سابق سپاهان که امروز با انتشار نامه ای از این تیم خداحافظی کرد، اعلام کرده به زودی و در صورت لزوم سکوتش را درباره اتفاقات امسال خواهد شکست.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۲۱    
با پیشنهاد بازیکنان و موافقت کادر فنی، زمان تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تغییر کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۲۱    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با پیشنهاد سفر تیم ملی فوتسال برزیل به ایران برای انجام چند بازی تدارکاتی مخالفت کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۱۸    
محمد عباسی در خصوص صحبت علیپور مبنی بر اینکه برای عقد قرارداد با کاظمی باید استعلام بگیرد، معتقد است که به نظر می رسد که آقای علیپور با کاظمی مشکل شخصی دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۱۸    
پل لوگوئن، سرمربی تیم ملی عمان، اعلام کرد که تیمش برای دیدار مقابل ایران، برای کسب سه امتیاز راهی میدان خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۱۸    
در معاینات پیش از فصل لیگ برتر و لیگ دسته اول 5 بازیکن اجازه حضور در مسابقات را تا رفع مشکلشان پیدا نکردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۱۸    
فردا در ویسنته کالدرون، تیم های اتلتیکو و رئال، دربی حساس شهر مادرید را برگزار خواهند کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۱۵    
به گفته سرپرست ذوب آهن اصفهان هیچگونه صحبتی درباره انتقال مسعود حسن زاده از این تیم به استقلال نشده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۱۵    
سرمربی استقلال اهواز که در روزهای تعطیلی لیگ به دنبال آمادگی تیمش است، در مصاحبه ای جالب با ورزش سه از کارنامه خود دفاع می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۹:۱۲    
مهرداد میناوند چپ پای ایرانی سابق اشتورم گراتس در بین بازیکنان ایران رکورددار حضور در رقابتهای اروپایی است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۸:۵۸    
البته وی در این سخنرانی هیچ اشاره ای به وجود و یا احتمال اجرای حکم اعدام در ژاپن نکرد.سال گذشته بود که گروه تروریستی داعش دو تن از اتباع ژاپنی را اعدام کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۸:۵۲    
سبحانی نیا اظهار کرد: بنابراین استمرار تجمع اعتراضی در مقابل مجلس کار خیلی خوبی نیست و در موضوع برجام بیش از این اثر نخواهد داشت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۸:۴۶    
در این نشست دست اندرکاران حوزه مطبوعات و رسانه ضمن بررسی ابعاد و شیوه های پوشش خبری بحران، به تشریح وظایف و نقش رسانه ها در مواجهه با رخدادهای بحران زا می پردازند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۸:۳۷    
در پایان مراسم نیز شرکت کنندگان می توانند از محل های مشخص شده به مبادی اولیه بازگردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۵    
شارما در سال 2012 میلادی رییس بخش ایران در وزارت خارجه انگلیس بوده و در خلال سال های 2007 تا 2008 نیز به عنوان معاون سفیر انگلیس در تهران فعالیت کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۸:۲۲    
در سال ها و ماه های اخیر خبرهای زیادی درباره لغو کنسرت های موسیقی به دلایل مختلف به گوش می رسید، اما جنس لغو این جشنواره جور دیگری است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۹    
کلینتون در مصاحبه ای که در بوستون انجام داد، گفت: من شخصا اکنون حامی منطقه پرواز ممنوع و کریدورهای انسانی در سوریه هستم تا جلوی کشتار از هوا و زمین را بگیرم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۶    
مقامات وزارت نفت ایران اعلام کرده اند که بلافاصله پس از رفع تحریم ها، صادرات نفت خود را افزایش می دهد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۰    
وی در ادامه افزود: من از طرف تمام جامعه بین المللی فوتبال تقاضامندم که پیام تسلیت ما را از صمیم قلب به خانواده و عزیزان ایشان برسانید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۰    
این رهبر حماس خاطرنشان کرد: حماس از طریق تماس های خود خواهان برقرای روابط خوب با عربستان سعودی است و تمامی شرایط کنونی به تقویت روابط دو جانبه میان عربستان و جنبش حماس ترغیب می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۹    
وی عنوان کرد: این اتوبوس مسافربری اسکانیا از یاسوج به سمت اصفهان در حال تردد بود و خودروی سواری پراید نیز از اصفهان به سمت یاسوج حرکت می کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۶    
معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: در مورد اخبار حقوقی اگر از مباحث حاشیه ای به متن بیاییم همدلی و همزبانی بین قوا و در جامعه ایجاد خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۳    
نماینده مردم قائنات در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به عملکرد مثبتی که از آقای آخوندی دیده شده تصور می کنم این استیضاح کم لطفی است و آن را غیرکارشناسی می دانم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۰    
اکبری خاطرنشان کرد: با حدود 90 هزار مورد جدید سرطانی در هر سال مواجه می شویم که از این بین حدود 420 تا 500 هزار مورد با سرطان زندگی می کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۷    
وی اضافه کرد: نظر فراکسیون رهروان ولایت درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی فردا پس از جلسه شورای مرکزی اعلام خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۱    
درگذشت حاج محمد صادق اخوان را به خانواده معزز، همسر و فرزندان گرامیش تسلیت می گوییم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۸    
همچنین به نقل از دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه ای، از عدم فیلتر شدن این شبکه از سوی کمیته تعیین مصادیق مجرمانه خبر داده شده بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۲    
مدیرکل بهداشت شهر مکه گفت، حجم زباله های امسال در مقایسه با سال های گذشته افزایش داشته است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۲    
رییس مجلس نمایندگان کرواسی صبح امروز در راس هیات پارلمانی و اقتصادی وارد تهران شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۲    
پنج چایخانه غیر مجاز در خمینی شهر بدلیل ارائه قلیان توسط مرکز بهداشت این شهرستان پلمب شدند. به گزارش ایرنا ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۶    
کریمی با اشاره به اینکه هیچ تیراندازی در این سرقت صورت نگرفت اظهار کرد: سارق با یک دستگاه موتور سیکلت از محل حادثه متواری شد و عملیات تعقیب او همچنان ادامه دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۷    
فیلم سینمایی "باز هم سیب داری" پس از سال ها در گروه هنر و تجربه اکران عمومی می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۴    
پخش سریال های گاهی به پشت سر نگاه کن ، مسافر ، خط و مدرسه ی مادربزرگ ها ، بوعلی سینا در جدول روزانه شبکه ی آی فیلم فارسی در مهرماه قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۴    
کشورهای غربی،همواره در حال تحقیق و بررسی به منظور ایجاد راه حل هایی نوین برای افراد معلول جامعه هستند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۴    
امیدواریم مسؤولان مربوطه با اهتمام ویژه، برنامه انتقال اجساد و ادامه درمان مجروحان را در کشور پیگیری نمایند که هم باعث تسلّای خاطر خانواده ها و بازماندگان می شود و هم از نگرانی ملی در جامعه می کاهد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۴    
سایت خبری "محله من" با رویکرد اجتماعی و فرهنگی و با تمرکز با اخبار و وقایع شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۴    
درباره سخنان اکبر عبدی
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیکر بیش از 150 زائر قربانی فاجعه منا امشب(شنبه) به کشور انتقال می یابد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۱    
وی با بیان این که قرار است این جشنواره در سال های آتی برپا شود گفت: خوشحالیم که ابتکار عمل برگزاری این جشنواره در ایران ایجاد شد و قرار است در سال آینده جشنواره مورد نظر در مجارستان برگزار شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۱    
ماه محرم نزدیک است. با توجه به افزایش تقاضای ظروف یکبار مصرف در این ایام، توصیه رییس اتحادیه پلاستیک و نایلون به مردم استفاده از لیوان های یکبارمصرف پلاستیکی به جای کاغذی به دلیل بیماری زا بودن ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۱    
رای دادگاه در مورد دو تن از جاعلان مهرهای قوه قضائیه صادر شد. به گزارش ایسنا، در پی شکایت و گزارش اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۱    
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: قرار است کل بودجه ی معاونت هنری در سال 94 حدود 25 میلیارد تومان باشد که البته بنا بر 30 میلیارد تومان بود، اما شاید در حدود 25 میلیارد محقق شود ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۱    
این بیماری بسیار شایع است. نیمی از مردانی که بالای 50 سال دارند علائمی از بزرگی پروستات را نشان می دهند اما 10 درصد آنان به مداخلات دارویی و جراحی نیاز پیدا می کنند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۱    
تلگرام دقایقی پیش از دسترس کاربران ایرانی خارج و مختل شد. به گزارش میزان، شبکه اجتماعی تلگرام دقایقی پیش از دسترس کاربران ایرانی خارج و بسته شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۱    
"در نزدیکی پایگاه هوایی نه تنها ساختمان های زیر زمینی بلکه تجهیزات ضروری برای زندگی خلبانان و افراد مستقر در پایگاه مانند نانوایی مخصوص، محل شستشوی لباس و حمام احداث شده است."
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۱    
35درصد از ایرانی ها حداقل فعالیت مطلوب بدنی را ندارند، حدود 50 درصد از ایرانی ها افزایش وزن دارند، 90درصد از ایرانی ها میوه و سبزی به اندازه کافی مصرف نمی کنند و ...