پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۱:۴۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 16 مهر 1394 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 31 فروردین 1394 عصر ایران 30 اردیبهشت 1394 عصر ایران 31 خرداد 1394 عصر ایران 31 تیر 1394 عصر ایران 31 مرداد 1394 عصر ایران 31 شهریور 1394 عصر ایران 30 آبان 1394 عصر ایران 30 آذر 1394 عصر ایران 30 دی 1394 عصر ایران 30 بهمن 1394 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 1 مهر 1394 عصر ایران 2 مهر 1394 عصر ایران 3 مهر 1394 عصر ایران 4 مهر 1394 عصر ایران 5 مهر 1394 عصر ایران 6 مهر 1394 عصر ایران 7 مهر 1394 عصر ایران 8 مهر 1394 عصر ایران 9 مهر 1394 عصر ایران 10 مهر 1394 عصر ایران 11 مهر 1394 عصر ایران 12 مهر 1394 عصر ایران 13 مهر 1394 عصر ایران 14 مهر 1394 عصر ایران 15 مهر 1394 عصر ایران 16 مهر 1394 عصر ایران 17 مهر 1394 عصر ایران 18 مهر 1394 عصر ایران 19 مهر 1394 عصر ایران 20 مهر 1394 عصر ایران 21 مهر 1394 عصر ایران 22 مهر 1394 عصر ایران 23 مهر 1394 عصر ایران 24 مهر 1394 عصر ایران 25 مهر 1394 عصر ایران 26 مهر 1394 عصر ایران 27 مهر 1394 عصر ایران 28 مهر 1394 عصر ایران 29 مهر 1394 عصر ایران 30 مهر 1394 
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۵    
این موشک ها از محل شلیک یعنی دریای خزر تا هنگام اصابت به اهداف خود در سوریه از آسمان ایران و عراق عبور کرده اند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۷    
سرمربی فرانسوی تیم ملی عمان گفت: تیم ملی ایران دوندگی فوق العاده ای داشت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۴    
باشگاه لیورپول تایید کرد که در آستانه پیوستن یورگن کلوپ به این باشگاه، چند عضو کادر فنی سابق این باشگاه را ترک خواهند کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۴    
سرخیو اگوئرو، مهاجم منچسترسیتی، تایید کرد که پپ گواردیولا مربی فوق العاده ای است اما تاکید کرد از کار کردن با مانوئل پیگرینی در منچسترسیتی راضی است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۴    
اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، اعلام کرد که از میشل پلاتینی، رئیس این اتحادیه، که توسط کمیته اخلاقی فیفا برای 90 روز از فعالیت تعلیق شده، حمایت می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۴    
گلهای جلال حسینی برای تیم ملی فوتبال همیشه خوش یمن بوده است ودر 7 دیداری که او برای تیم ملی فوتبال گل زده صاحب 5 برد و2 مساوی شده ایم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۴    
با احتساب بی شکستی ایران برابر تیم ملی عمان وافزایش حداقل 5 روز تا بازی برابر تیم ملی فوتبال ژاپن که 5 روز دیگر به صورت دوستانه برگزار میشود بی شکستی ایران برابر آسیایی ها به 874 روز رسید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۴    
عابدزاده می گوید آل سعود را مسلمان واقعی نمی دانم و باید درباره اتفاقات منا پاسخ گو باشد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۰    
مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، این تیم در مصاف با عمان به سختی یک امتیاز کسب کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۰    
هافبک تیم ملی ایران می گوید بازی کردن در هوای عمان کار آسانی نبود و کسب یک امتیاز هم نتیجه خوبی بوده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۰    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران کسب یک امتیاز از عمان در مسقط را نتیجه خوبی برای تیم ملی دانست.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۷    
سرمربی تیم چلسی درباره موضوعات مختلفی به صحبت پرداخت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۷    
قدس علوی تصریح کرد: مطالعات زیست محیطی سایت گمیشان از سال 70 آغاز و از اواخر دهه 80 میگوی وانامی وارد استان شد و این مجتمع اکنون پاکترین مجتمع پرورش میگوی کشور است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۹    
با این تساوی دو تیم ایران و عمان هشت امتیازی شدند اما تیم ایران به علت تفاضل گل بهتر در صدر گروه چهارم قرار دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۳    
این مقام سعودی گفت ما نگرانی و نارضایتی خود را از مداخله روسیه در سوریه اعلام کرده ایم و از این کشور خواسته ایم نیروهایش را از سوریه خارج کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۷    
آقای یار محمدی گفت : این وضعیت تا فردا ظهر درقم حاکم است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۴    
محموله اصلی این راکت که به سازمان ملی شناسایی و تجسس (NRO) آمریکا تعلق دارد اعلام نشده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۱    
برای لئو مسی به اتهام سه فقره فریبکاری مالیاتی، تقاضای 22 ماه زندان شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۱    
محمودی افزود: جمهوری اسلامی به لحاظ منابع آبی آنقدر دچار کمبود است که یک سال پر باران این کمبودها را جبران نمی کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۸    
میشل پلاتینی در واکنش به تعلیق موقت 90 روزه خود توسط کمیته اخلاقی فیفا، بیانیه ای را منتشر کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۸    
فیفا امروز به صورت رسمی اعلام کرد که سپ بلاتر، رئیس فیفا و میشل پلاتینی، رئیس یوفا، از سوی کمیته اخلاقی، با محرومیتی 90 روزه مواجه خواهند شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۸    
دهه هاست که در ترکیب ثابت تیم ملی اسپانیا، حداقل یک بازیکن رئال مادرید حضور داشته است اما در بازی بعدی ای تیم برابر لوکزامبورگ، ممکن است چنین مساله ای را شاهد نباشیم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۵    
اینکه داوری در حد و اندازه های فغانی که فینال جام ملت های آسیا را سوت می زند، آنقدر توانمند است که از پس تمام بازی های بزرگ برآید اما باید در شرایط فعلی یکسری از مسائل جانبی را در نظر گرفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۵    
پس از اینکه ماریو گوتزه، در دو ماه پایانی فصل گذشته، از سوی پپ گواردیولا به نیمکت ذخیره های بایرن تبعید شد، شایعات در مورد احتمال جدایی این ستاره در نقل و انتقالات تابستانی قوت گرفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۵    
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت : این پدیده به علت تندباد لحظه ای و برخاستن گرد و غبار محلی ایجاد شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۲    
وی افزود: اقتصاد برون نگر به این معنی است که با همه دنیا وارد تعامل شویم و محصولاتی که تولید می کنیم در بازارهای بین المللی عرضه شوند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۲    
در این جلسه نمایندگان از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه انتقادات خود را از شرکت فولکس واگن مطرح کردند و سوالات خود را از رئیس نمایندگی این شرکت در آمریکا که در جلسه استماع حضور داشت پرسیدند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تساوی برابر عمان برای ما نتیجه خوبی بود اما باید بگوییم عمان تیم بهتر میدان بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۳    
تیم ملی ایران مقابل تیم عمان متوقف شد. ازهفته چهارم مرحله اول مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 تیم ملی ایران در مسقط مقابل تیم ملی عمان قرار گرفت و به تساوی یک بریک رسید ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۵    
جهانگیری تاکید کرد: در مقطعی لازم بود که وزیر بهداشت و درمان به عربستان برود و رفت و اکنون روادید برای آقای جنتی دریافت کرده ایم که اگر لازم باشد به عربستان خواهد رفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۷    
پیش از این هم کارشناسان پیش بینی کرده بودند که ممکن است حامیان مخالفان دولت سوریه در واکنش به عملیات روسیه، دست به تسلیح گسترده تر تروریست ها بزنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۱    
همچنین نیروهای ویژه آمریکا(دلتا) برای ساخت بمب های ایکس باکس موادی به کار می بردند که در بمب های کنار جاده ای (IED) استفاده می شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه حملات هواپیماهای عربستان سعودی به مراسم عروسی در استان ذمار را که منجر به کشته و مجروح شدن ده ها تن از شهروندان بیگناه یمنی از جمله زنان و کودکان شد، محکوم کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۵    
تعلیق بلاتر هر چند بسیار پر سر و صدا بود اما اتفاقی نبود که بر آینده فدراسیون جهانی فوتبال تاثیر بگذارد اما محرومیت های روز پنج شنبه آینده فیفا را تغییر خواهد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۴    
امروز فضای سرشار از شادی و همکاری که میان بزرگترها و کودکان ایجاد شده بود توانسته بود رابطه والدین و کودکان را هم بیشتر و نزیکتر کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۸:۵۵    
مراسم یادبود شب هفتم کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد. به گزارش ایسنا، عصر امروز با حضور تنی چند از اهالی فوتبال مراسم یادبود شب هفتم هادی نوروزی بر سر مزارش در روستای کپورچال بابل برگزار شد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۹    
سیف الهی با اشاره به وجود 34 هزار حلقه چاه در استان کرمان اظهار کرد: متاسفانه هم اکنون 10 هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان کرمان وجود دارد که بخش عمده ای از چاه های غیرمجاز در جنوب استان و در منطقه ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۱    
معاون رئیس جمهور با اعلام اینکه برای برجام منتظر نظر مجلس هستیم، عنوان کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال تحریم ها وجود داشته باشد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۸:۱۰    
کمیته اخلاق فیفا با صدور بیانیه 4 عضو ارشد فدراسیون جهانی فوتبال را تعلیق کرد. کمیته اخلاق فیفا ضمن صدور این بیانیه اعلام کرد که سپ بلاتر رییس ، ژروم والکه دبیرکل ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۷    
مرعشی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت مفقودان ایرانی حادثه منا گفت: بر اساس آخرین آمار سازمان حج و زیارت، 69 زائر مفقود داریم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۴    
عفو بین الملل همچنین از مجارستان خواسته تا سیاست های مهاجرت و پناهندگی خود را با استانداردهای بین المللی هماهنگ کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۱    
وی، بیشترین آمار تصادفات درون شهری را مربوط به موتورسیکلت سواران عنوان کرد و افزود: تردد عابرین پیاده در مسیر سواره رو یکی دیگر از عوامل به وقوع پیوستن تصادفات درون شهری است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۷:۵۸    
فابیوس اظهار کرد که می بایست در سوریه یک دولت وحدت ملی شامل نمایندگان دولت کنونی و اعضای اپوزیسیون غیرتروریستی تشکیل شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۹    
سرهنگ عباس فرمانی افزود : در این حادثه دو نفر از سرنشینان پراید جان باختند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۶    
وی تصریح کرد : با همین رشد 10 تا 15 درصدی در 10 سال آینده به اهداف سند چشم انداز خواهیم رسید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۶    
واقعیت این است که عمده کودکان ایرانی بلاتکلیف هستند. پدر و مادرها اغلب نمی دانند که اساساً کودک خود را چگونه بزرگ کنند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۰    
ایران - یک کمک خلبان سابق که به علت مستی قصد داشت در هواپیمای در حال پرواز را باز کند، در دادگاه نیوکاسل انگلیس به زندان محکوم شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۷    
بر اساس اطلاات ستاد کل ارتش روسیه ، تعداد اعضای گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش در افغانستان رو به افزایش است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۶    
بامداد امروز حکم قصاص یک قاتل دربندرعباس اجراشد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل دادگستری هرمزگان گفت ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۳    
وزیر اقتصاد آلمان روز پنجشنبه گفت بستن مرزها به روی مهاجران و آوارگانی که وارد این کشور می شوند اقدامی غیر واقع بینانه است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۳    
بنابراین وی به همراه مسئولان طراز اول داعش از جمله چندین تروریست دارای تابعیت کشورهای عربی و از جمله عراقی به سمت محل اقامت جدید گریخته اند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۴۴    
روسیه با پذیرش درخواست دولت سوریه و با مجوز مجلس خود،از هشت روز پیش عملیات بمباران مواضع تروریست ها را در سوریه آغاز و تاکنون 112 هدف و مواضع تروریستی بویژه داعش را نابود کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۳۸    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل ها و همچنین انتخاب کدرشته محل های جدید آزمون کارشناسی ارشد سال 1394 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا ساعت 24 شنبه 18 مهر تمدید ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۶    
رییس یوفا محرومیت اعلام شده توسط فیفا را توطئه بر علیه خود عنوان کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از آس ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۷    
کتاب چهره غیرزنانه جنگ اولین کتاب از مجموعه صداهای آرمان شهر است که در آن، زندگی در اتحادیه جماهیر شوروی از زاویه دید افراد گوناگون به تصویر کشیده شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۵    
سپ بلاتر، رئیس، ژروم والک دبیر کل فدراسیون بین المللی فوتبال و میشل پلاتینی، رئیس یوفا به مدت سه ماه از هرگونه فعالیت در زمینه فوتبال منع شده اند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۷    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اعلام اینکه تا این لحظه 69 زائر ایرانی در فاجعه منا مفقودالجسد هستند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۱    
بیشتر کشاورزان نخلدار آبادانی در کنار محصول خرمای خود اقدام به کشت میانه کاری کرده یا دارای باغ مرکبات هستند، که با افزایش کم سابقه EC آب دیگر قادر به کشاورزی در زمین های خود نیستند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۱    
به نظر می رسد ایشان در خصوص حماسه بزرگ دوم خرداد که نمونه ای بارز از مردمسالاری دینی بوده است، دچار اشتباه یا سهو زبان شده اند و جا دارد با توجه به پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب در فردای روز دوم خرداد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۵    
محسن صالحی افزود: در حال حاضر بزرگترین پایگاه امداد و نجات جنوبشرق کشور در کرمان وجود دارد که باید در حوزه تجهیزات و امکانات آن تجدیدنظرهایی صورت گیرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی کرملین تاکید کرد: عملیات نظامی روسیه در سوریه صلح و ثبات بیشتری را به منطقه می آورد که مرزهای ترکیه را نیز شامل می شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۶    
اضافه خدمت های سنواتی که به تاخیر افراد در معرفی خود گفته می شود، امکان بخشودگی ندارند، اما اضافه خدمت هایی که بر اثر بی انضباطی سربازان صورت گرفته است می تواند با دستور فرمانده بخشیده شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۳    
معاون وزیر کشور با بیان اینکه پدیده ریزگردها به دنبال تغییر اقلیم در کشورها به وجود خواهد آمد تصریح کرد: راهکار اساسی برای مبارزه با ریزگردها ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۰    
دفتر حزب کارگر روز پنجشنبه اعلام کرد که "جرمی کوربین" ، رهبر جدید این حزب به دلیل گرفتاری کاری در مراسم تشریفات سلطنتی ‘شورای خصوصی بریتانیا’ که در جریان آن باید در مقابل ملکه انگلیس زانو بزند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۷    
این همه مدل های جدید و متنوع خودروی تویوتا چگونه در اختیار تروریست های داعش قرار گرفته است؟ این سوالی است که شرکت تویوتا برای یافتن پاسخ آن ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۴    
به منظور ارائه آمار متقن از حادثه دیدگان، این آمار بارها از لحظه وقوع حادثه پالایش شد، همچنین چندین بار مدیران کاروان های حج از ابتدای وقوع حادثه ملزم به ارائه آمار حادثه دیدگان و مفقودین کاروان خود ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۷    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست گفت: محدوده تمام شهرهای ایران باید از وجود کمربند سبز به عنوان یک سیستم دفاعی در مقابل گرد و غبار و طوفان های شنی برخوردار باشند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۷    
وی ادامه داد: همچنین بخش هایی همچون وزارت اطلاعات و سازمان حج و زیارت نیز مسئولیت دارند، گزارش ها و مستندات را از حجاج جمع آوری کرده و به دادسرای تهران ارائه کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۴    
بر اثر این تیراندازی یکی از فرهنگیان ایرانشهر به نام پرویز روشناس که در صف پمپ بنزین بود نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفت و شهید شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۱    
جایزه نوبل ادبیات سال 2015 به سوتلانا الکسیویچ نویسنده بلاروسی تعلق گرفت. به گزارش ایسنا، سارا دانیوس ، دبیر جدید آکادمی نوبل ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۱    
سدسازی های گسترده و در پیِ آن اصرار بر گسترش کشاورزی هایی که صرفه ی اقتصادی ندارند و در همین رابطه حفر چاه های عمیق عاملان اصلی انسانی در ایجاد شرایط فعلی به حساب می آیند
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۱    
خرید خودروی ارزان قیمت یک از دغدغه های خانواده هایی است که خواهان داشتن خودرویی برای حل مشکلات حمل و نقل خود با قیمت پایین هستند در این گزارش برخی از 10 خودروی زیر 10 میلیون تومان معرفی شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۹    
فیلم پاپیون به کارگردانی فرانکلین شافنر محصول سال 1973 فرانسه و آمریکاست که براساس رمانی نوشته آنری شاریر به همین نام و با بازی استیو مک کوئین و داستین هافمن ساخته شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۳    
این نامه می افزاید: این مکتوب نه بیانیه ای برای حمایت است و نه اعلانی برای برائت از دلواپسان! فقط یک نامه صمیمانه است از سوی کسانی که شما را دوست می دارند و علاقه مندند که نشان دهند عقلانیت در همه جا ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۳    
رئیس جمهوری ترکیه اظهار کرد که امکان دارد کشورش در خرید گاز از روسیه تجدیدنظر کند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۰    
هر سال نام چهره های ادبی از سراسر جهان به عنوان شانس های اصلی جایزه نوبل ادبیات مطرح می شود، اما آکادمی نوبل حداقل در طی چند سال اخیر ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نباید به دست دادن آمریکا با مسئولانمان دل خوش کنیم و فریب حیله های شیطانی آنان را بخوریم. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۹    
دبیرکل سازمان ملل در سخنانی مدعی شد، مشارکت حزب الله در درگیری های یمن، سوریه و عراق بر وخامت اوضاع این کشورها می افزاید و خطرهای مورد توجه خودِ لبنان را نیز بیشتر می کند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توسعه همه جانبه و پایدار کشور مبتنی بر توسعه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۸    
همیشه با خودم فکر می کردم که اگه آقای دوربینی توی فیلم بازی کند و به شهرت بیشتر برسد، دست از سر دوربین رسانه ها برمی دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۲    
دکتر شهید زاده توانمندسازی مالی زنان روستایی را یکی از اقدامات خیر و با برکتی بر شمرد که آثار مثبت آن بسیار فراتر از بخش کشاورزی و روستایی و یکی از شاخص های اصلی توسعه یافتگی کشورها به شمار می رود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۷    
سعید افشار
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۴    
پیش از این، امدادگران اعلام کرده بودند که 350 نفر در این رانش زمین، ناپدید شده اند و هیچ امیدی به یافتن مفقودان وجود ندارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۴    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران گفت: آتش سوزی در مراتع و جنگل های منطقه حفاظت شده کوه دیل از توابع این شهرستان پس از 12ساعت مهار شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۱    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعضای کابینه خود و اعضای پارلمان این رژیم (کنست) را از ورود به مسجد مبارک الاقصی منع کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت عبدالرحیم جعفری پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی بدین شرح است: انالله و اناالیه راجعون ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۵    
بر این اساس مدت زمان مشمولیت افراد، 50 سال تعیین شده و بعد از دوره ضرورت و یا اخذ کارت معافیت تا این مقطع سنی در صورت ضرورت و بروز جنگ احتمالی و یا رزمایش و غیره این افراد بسته به نیاز فراخوان می ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۶    
به دلیل فرصت 7 ماه تا پایان مجلس نهم و به نتیجه نرسیدن تحقیق و تفحص ها در این مدت کوتاه، دیگر تحقیق و تفحص جدید پذیرفته نخواهد شد و در دستور کار مجلس قرار نمی گیرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۳    
آیت الله سبحانی گفت: مبلغان در منابر خود به قرآن و حدیث تکیه بیشتری کنند و شایسته نیست که مبلغین فقط به مسائل سیاسی بپردازند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۰    
سروش صحت / اعتماد راننده عکسی را روی داشبورد تاکسی اش گذاشته بود، مرد و زن جوانی که یک دختربچه و یک پسربچه جلوی پای شان ایستاده بودند. در عکس همه لبخند می زدند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۷    
پسری که پس از ورود مخفیانه به چند خانه به زنان تنها تعرض کرده و اموال آنها را به سرقت برده بود در تعقیب و گریز پلیسی هنگام فرار تیر خورد و در بیمارستان جان باخت. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۴    
مردی که شش سال پیش در یک درگیری پسری جوان را به قتل رسانده بود با وجود گذشت اولیای دم به اعدام محکوم شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۲    
وی افزود: به شیوه معمول، عربستان سعودی اعلام کرده که برای انجام تحقیقات در این حادثه، شناسایی علت ها و همچنین مجازات مقصران حادثه در صورت وجود مقصر، و اعلام نتیجه آن به صورت شفاف اقدام خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۲    
برنده جایزه نوبل ادبیات امروز معرفی می شود.به این بهانه نقل برخی از عبارات مشهور گابریل گارسیا مارکز دو سال قبل از آن که خود برنده شود مناسبت دارد
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۶    
مطالعات قبلی عصبانیت را با یک سری فرایندهای فیزیولوژیکی منفی مرتبط دانسته اند که از جمله آنها می توان به تصلب شرایین اشاره کرد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۵    
'ینس استولتنبرگ' دبیر کل (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) 'ناتو' اعلام کرد این سازمان آماده دفاع از ترکیه به عنوان متحد خود در صورت لزوم اعزام نیرو به این کشور است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۰    
تویوتا به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان گفته است که درباره این موضوع اطلاعاتی در دست ندارد اما از تحقیقاتی که بخش مبارزه با تروریسم در وزارت خزانه داری آمریکا انجام می دهد حمایت می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۹    
سایت "دیلی میل" بریتانیا ویدیویی را منتشر کرد که نشان می دهد 2 خرس به خانه ای در ایالت کالیفرنیای آمریکا وارد می شوند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۶    
خانه ای با پنجره ای متفاوت
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۳    
مهار آتش سوزی در یک کلیسا در شهر شیکاگو آمریکا سربازان اسراییلی در حال تیراندازی به سمت معترضان فلسطینی – هبرون مراسم تشییع یک پلیس در کشمیر ...