جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۱:۱۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 12 مهر 1394 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 31 فروردین 1394 عصر ایران 30 اردیبهشت 1394 عصر ایران 31 خرداد 1394 عصر ایران 31 تیر 1394 عصر ایران 31 مرداد 1394 عصر ایران 31 شهریور 1394 عصر ایران 30 آبان 1394 عصر ایران 30 آذر 1394 عصر ایران 30 دی 1394 عصر ایران 30 بهمن 1394 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 1 مهر 1394 عصر ایران 2 مهر 1394 عصر ایران 3 مهر 1394 عصر ایران 4 مهر 1394 عصر ایران 5 مهر 1394 عصر ایران 6 مهر 1394 عصر ایران 7 مهر 1394 عصر ایران 8 مهر 1394 عصر ایران 9 مهر 1394 عصر ایران 10 مهر 1394 عصر ایران 11 مهر 1394 عصر ایران 12 مهر 1394 عصر ایران 13 مهر 1394 عصر ایران 14 مهر 1394 عصر ایران 15 مهر 1394 عصر ایران 16 مهر 1394 عصر ایران 17 مهر 1394 عصر ایران 18 مهر 1394 عصر ایران 19 مهر 1394 عصر ایران 20 مهر 1394 عصر ایران 21 مهر 1394 عصر ایران 22 مهر 1394 عصر ایران 23 مهر 1394 عصر ایران 24 مهر 1394 عصر ایران 25 مهر 1394 عصر ایران 26 مهر 1394 عصر ایران 27 مهر 1394 عصر ایران 28 مهر 1394 عصر ایران 29 مهر 1394 عصر ایران 30 مهر 1394 
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۳:۵۸    
دیدار امروز آرسنال و منچستریونایتد سرشار از لحظات جذاب و تماشایی بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۳:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال امید در خصوص تساوی مقابل عربستان گفت:مطمئنم که همه از تماشای این بازی خوب و با کیفیت لذت بردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۳:۵۸    
هفته هشتم رقابت های لیگ برترفوتبال با تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران به نام هادی نوروزی کاپیتان با اخلاق و فقید پرسپولیس برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۳:۵۸    
تیم فوتبال آلکمار هلند، امشب و در نهمین دیدار خود در لیگ این کشور توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۳:۵۵    
یوونتوس در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 بولونیا را از پیش رو بردارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۳:۵۵    
برندان راجرز، سرمربی لیورپول، پس از کسب نتایج نامطلوب در فصل گذشته و همچنین فصل جاری، از سرمربیگری لیورپول اخراج شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۳:۵۳    
سرمربی پیشین استقلال تیم فوتبال استقلال قصد دارد از عوامل فیلم من ناصر حجازی هستم شکایت کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۲:۰۳    
بشار اسد ادامه داد: دولت سوریه درس هایی از بحران سیاسی و اعتراضات سال 2011 گرفته است و اکنون دریافته که مبارزه با تروریسم همچنان در اولویت دمشق خواهد بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۵۴    
امیر عبداللهیان تصریح کرد: در خصوص آمارهای اعلام شده اقای اوحدی اطلاعات کامل تری را در اختیار دارد و اخبار اعلام شده از سوی وی کامل و نهایی است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۵۴    
وی ادامه داد: موضوع اصلی این بود که وزارت بهداشت و درمان اعلام کرده برخی پزشکان بر اثر تقصیر به حبس محکوم می شوند و قضات نمی توانند در موارد مورد نیاز اعمال تخفیف کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۵۴    
تا قبل از آغاز بازی تمرینی، سوشا مکانی، علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری زیر نظر دن گاسپار تمرینات اختصاصی متنوعی را برگزار کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۵۱    
همچنین اکیپ بازرسی و کشف کالای قاچاق اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری موفق به کشف 800 کیلوگرم بادام هندی از یکی از انبارهای تجاری واقع در شهرری شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۵۱    
منابع خبری نیز در این باره گفتند: افراد مظنون به اقدامات تروریستی پس از پایان تحقیقاتی که با نظارت دادستان انجام می شود، به دادگستری تحویل داده می شوند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۴۸    
سرپرست باشگاه استقلال گفت: اینکه بخواهیم با سبک دست همکاری خود را ادامه دهیم یا خیر به خودمان مربوط است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۴۸    
این آیین با سینه زنی و نواختن مارش عزا همراه بود و سپس امت حزب الله از مصلی نماز جمعه تا امامزاده حسن (ع) پیکرهای مطهر این حجاج جان باخته را مشایعت کردند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۴۸    
گفتنی است امضا کنندگان این بیانیه، در گزارشی 165 دستاورد جمهوری اسلامی ایران در برنامه جامع اقدام مشترک را مورد تاکید قرار دادند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۳۶    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: تعامل خوبی با باشگاه گسترش فولاد داشتیم و در نهایت پس از مذاکراتی که انجام شد مالک باشگاه گسترش با ماندن سامان نریمان جهان و سعید آقایی در تراکتورسازی موافقت ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۳۶    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید مجدد این مساله که درگذشت هادی نوروزی شوک بزرگی برای تمام نفرات و هواداران این تیم بود، گفت: باید خودمان را جمع کنیم تا در ادامه مسابقات با قدرت بیشتری به میدان برویم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۳۳    
سرمربی پرسپولیس مجبور به تغییر کلی برنامه تمرینات تیمش در تعطیلات شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۳۳    
هدف از این توافق این است که مشخص شود چطور عدالت در قبال جرایمی که در طول درگیری داخلی چند دهه ای در کلمبیا به وقوع پیوسته اجرا شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۳۳    
وی به ظرفیت خالی خط لوله صادراتی ایران به ارمنستان اشاره کرد و گفت: با توجه به فراهم نبودن زیرساختهای لازم در ارمنستان، این کشور هم اکنون از ظرفیت این خط لوله استفاده نمی کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۳۰    
نماینده مردم دامغان در مجلس خاطر نشان کرد: طبق گزارش معاونت غذا و دارو قرار است داروهایی که مشابه آن در داخل وجود دارد وارد نشود به جز در مواردی برای بیماری های خاص.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۳۰    
وی افزود: روز گذشته گزارشی روی میز ما آمد که برای ما عجیب بود. به علت اینکه نمی دانستیم این گزارش از سوی چه کسی تدوین شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۲۷    
از سوی دیگر در کاین کمیسیون گزارش سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص شیوه های نفوذ دشمن برای آسیب زدن به بنیان های انقلاب و نظام مطرح شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۲۷    
در دیدار وزیر علوم کشورمان با وزرای علوم چهار کشور اروپایی بر ضرورت گسترش همکاری های علمی و فناوری در شرایط پساتحریم تاکید شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۲۴    
طبق این بیانیه تا زمانی که جنایات ارتش رژیم اشغالگر و کابینه افراطی آن ادامه داشته باشد شهرک نشین ها در هر کجا هدفی مشروع خواهند بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۲۴    
صاحبان فضل و فرهنگ، ستارگان درخشان سپهر دانایی اند. هر گاه یکی از آنان به خاموشی گراید نقطه تاریکی در گوشه ای از این آسمان پدیدار می شود که جبرانش دشوار می نماید.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۲۱    
وی افزود: در این کارِ گروهی و دسته جمعی که با همکاری و استقبال بسیار خوب مردم نیز همراه بود، زباله ها بصورت دسته جمعی در محل مخصوص جمع آوری شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۲۱    
رمضانی خاطرنشان کرد: بخش محوطه و باغ مجموعه بر اساس اسناد قدیمی آن به شکل چهارباغ بوده که به دلیل تغییراتی که در آن ایجاد شده شکل اصلی خود را از دست داده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۱۸    
وی با بیان اینکه غرب بیش از گزینه های نظامی به گزینه های فرهنگی دل بسته است افزود: آنها تلاش می کنند تا از این طریق در کشور نفوذ کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۱۸    
این واژه نگاه را دقیق می کند و گوش ها را تیزو با همه دقت به اخبار رادیو گوش می دهند. سکوت معناداری فضای تاکسی را پر کرده و چند دقیقه بعد صحبت درباره برجام و توافق هسته ای شروع می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۱۵    
وی بیان کرد: این شرایط وضعیت جوی برای فردا (دوشنبه) در ساعات بعدازظهر نیز دور از انتظار نخواهد بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۱:۱۵    
کفاشیان افزود: وضعیت داوری ها در آینده بهتر خواهد شد و تمهیدات لازم در این خصوص صورت گرفته است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره نامه ای که به همراه سه عضو دیگر کابینه به رئیس جمهور نوشته است، گفت ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۵    
احسان قربانی با اشاره به اجراهای مختلف گروه مولانا در داخل کشور بیان کرد: این گروه ضمن اجراهای خیریه همچنین در کشورهای ترکیه، ژاپن و هند کنسرت برگزار کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۰:۴۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 45 تن از حادثه حریق مجتمع تجاری واقع در میدان تجریش خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۸    
این مذاکرات باعث شد بین آمریکا و اسرائیل شکاف ایجاد شود و حتی دولت آمریکا با کنگره دو نظر مختلف پیدا کردند. چه چیزی جز این گفت وگوها می توانست این وحدت را علیه ایران در هم بریزد؟
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۰:۰۳    
بخشدار بخش موگرمون شهرستان لنده خاطرنشان کرد: برای مهار آتش سوزی که هر لحظه گوشه ای را در بر می گیرد و نیاز به کمک داریم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۱    
دولت محاظفه کار انگلیس به منظور برقراری توازن در حساب وکتاب هایش دست به کاهش هزینه ها زده و قصد دارد با استفاده از این برنامه ها بدهی هایش را کاهش دهد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۱    
در این بیانیه آمده است، بازداشت های انجام شده در قالب یک عملیات مشترک بین دو کشور اسپانیا و مراکش در سه شهر تولدو، بادالونا و خراکو در اسپانیا و شهر کازابلانکای مراکش انجام شده اند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۸:۴۹    
در مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین(ع) عمل جداسازی دو قلوهای به هم چسبیده زیر نظر تیم تخصصی جراحی آن مرکز با موفقیت انجام شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۷    
در میان این جان باختگان، سه زائر که خارج از حادثه منا در طول مناسک حج فوت شدند نیز حضور دارند که همراه با 110 جان باخته دیگر حادثه منا بامداد امروز پیکرهایشان به کشور بازگشت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۱    
بر اساس این گزارش، در 24 ساعت گذشته بیشینه ی هوای ایلام 36 و کمینه ی آن 22 درجه سانتیگراد بوده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۱    
آزادراه مستند پرزحمتی است که به روند طولانی مدت ساخت آزادراه تهران شمال پرداخته و در آن به وعده های مسئولان که تاکنون عملی نشده، پرداخته است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۴    
من مه سیما هستم اما همه منو به نام پدرم سیدحمیدرضا حسینی می شناسن، می گن شهید شده، می گن تو حج بوده که شهید شده، اما می دونم که پدرم زنده است و یه جایی تو عربستانه، خیلی وقته که پدر عزیزم رو ندیدم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۴    
مردم شهر آبدانان و روستاهای بخش مورموری ایلام هم اکنون از ترس زمین لرزه در خیابان ها بسر می برند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۹    
محسن مخملباف به عنوان مهمان امسال جشنواره فیلم حیفا که متعلق به رژیم اشغالگر قدس است، انتخاب شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۶    
مدال طلای پنجاهمین جشنواره بین المللی عکس سیدنی به سعید عرب زاده؛ هنرمند جوان بوشهری اهدا شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۲    
کنسرت دوئت ویولن و آکاردئون با حضور هنرمندانی از جمهوری چک؛ 14 مهر ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۳    
فیلم قوچ ها به کارگردانی گریمور هاکانارسون موفق به کسب جایزه چشم طلایی بهترین فیلم یازدهمین دوره جشنواره فیلم زوریخ شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۷    
فاطمه معتمدآریا، در گفت وگویی علت عدم حضورش در فیلم کلاه قرمزی را بیان کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۷    
جنگنده های روسیه بیش از 50 هدف را در شهر رقه بمباران کرده اند. ژنرال" آندری کارتاپولوف" از ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرده است در روزهای آتی نیز حملات به شهر رقه با شدت ادامه خواهد یافت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۷    
روزنامه های عمانی از بالارفتن سرعت آماده سازی عمانی ها برای مقابله با تیم ملی فوتبال ایران خبر دادند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۷    
دکتر میرزاده در هشتمین جلسه هیات امنای استان همدان گفت: طرح ساها یکی از بزرگترین طرح های دانشگاه آزاد اسلامی بوده و یک ثروت ملی و گنجینه علمی پژوهشی محسوب می شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۴    
دوربین یکی از آن مواردی هستش که امروزه در گوشی های موبایل اهمیت زیادی یافته است و بیشتر شرکت ها در فکر ارائه محصولات قوی تر هستند تا گوی سبقت را از دیگر رقبا بربایند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۴    
سازمان پشتیبانی از نیروهای مسلح آمریکا موفق به تولید نوعی برجک هوشمند با قابلیت جابه جایی شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۱    
این مورد نیازی به گفتن ندارد که با وجود فیلم های با کیفیت 4K و موزیک های با کیفیت هرگز نمی توان به یک گوشی با ظرفیت 16 گیگابایتی اعتماد کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۸    
سرجیو آگوئرو، مهاجم منچسترسیتی عنوان کرد که تصمیم سرمربی این تیم مبنی بر تعویض او ، تصمیم درستی بوده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۸    
وزرا ی امضا کننده این نامه، با اشاره به جدول افت بازار سرمایه، سهم هر یک از صنایع مهم و اثر گذار را که در کاهش حدود 180 هزار میلیارد تومانی نشان می دهد مورد اشاره قرار داده اند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۵    
مدافع – هافبک تیم ملی فوتبال ایران که این روزها در تیم اف اس وی فرانکفورت توپ می زند، دیروز به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در دبی اضافه شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۵    
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پس از تعویض ماتیچ که خود به عنوان مهره جانشین به میدان آمده بود، عنوان کرد که قصد تحقیر این هافبک را نداشته است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۵    
این کتاب ها مخصوص دوره ابتدایی است و در میان آنها می توان کتاب جدیدی با عنوان "آموزش جهادی" مشاهده کرد که برای دانش آموزان پایه ابتدایی اختصاص دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۵    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه افشارزاده با قدرت به کارش ادامه خواهد داد، گفت: رضایی که از او به عنوان جانشین احتمالی افشارزاده نام برده شده است تنها گزینه اسپانسری باشگاه است!
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۲    
20 ورزشکار ثروتمند جهان در دو دهه اخیر معرفی شدند. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما به نقل از الکره ، مجله اقتصادی فوربس این ورزشکاران را با توجه به درآمد قراردادها و نیز جوایز و پاداش های مالی و نیز ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۲    
مهاجم تیم ملی کشورمان که در بازی باشگاهی خود از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی شده بود این روزها با ماسک مخصوص در تمرینات تیم ملی حاضر می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۹    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس قهرمانی این فصل را به کاپیتان شان بدهکارند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۹    
رونالدینیو حتی در روزهایی که اتفاقات ناخوشایندی برایش رخ می دهد نیز با هوادارانش خوش برخورد است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۹    
امیرحسین فشنگپی بازیکن فولاد معتقد است شنیدن خبر کسر 15 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان فولاد بخاطر نتایج این تیم، انگیزه را از بازیکنان می گیرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۶    
معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: باتوجه به اعلام نتایج پذیرش دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع ؛ ثبت نام پذیرفته شدگان از فردا(دوشنبه) آغاز می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: قسمتی از جهان اسلام را داعش از بین می برد و قسمتی دیگر به دست مهاجرین از بین می رود و متأسفانه در مناسک حج شاهد هستیم که قسمتی دیگر از مسلمانان نیز ازجانب سعودی ها از ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۳    
برای تشخیص اسکناس های تقلبی دیگر به خرید دستگاه نیاز نیست، بلکه می توان با نرم افزار "اسکناس تقلبی” ، گوشی خود را به یک دستگاه تشخیص اسکناس تبدیل کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۳    
تصور کنیم امیر کبیر به جای مصادره، مشاطره شده بود و همه آن را نگرفته بودند و 50 درصد یا 40 درصد آن را همچنان در اختیار مرحوم جعفری باقی می گذاشتند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۰    
مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: درگذشت هادی نوروزی آنقدر ناراحت کننده و ناگهانی بود که ایران را تکان داد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۰    
آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، فاش کرد که در حال حاضر برنامه ای برای بازنشستگی ندارد و تاکید کرد تصمیمش برای جدایی از توپچی ها و پایان مربیگری، ناگهانی خواهد بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۷    
جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به علت درگیری اعضا برای مراسم خاکسپاری هادی نوروزی لغو شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : با روشن شدن ابعاد واقعیت باید موضع رسمی و محکمی در قبال موضع حادثه منا گرفته شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۴    
تیم فوتبال پدیده روز چهارشنبه 15 مهرماه در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۴    
وی با اشاره به اینکه سالانه 8 میلیون تست از سوی سازمان انتقال خون به کشور وارد می شود، تصحیح کرد: در صورتی که بتوانیم، این تست ها را در کشور تولید کنیم، علاوه بر ایجاد اشغال، قادریم ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۴    
Aldiko Book Reader Premium از بهترین، پرطرفدارترین و پرفروش ترین نرم افزارهای کتاب خوان از استودیوی Aldiko Limited برای اندروید است که با دارا بودن +20 میلیون کاربر از 200 کشور مختلف جهان از محبوب ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۱    
4 شکست در 8 بازی ابتدایی و قرار گرفتن در رتبه شانزدهم جدول، اتفاقی نبود که طرفداران چلسی حتی در بدترین کابوس های شان ببینند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۶    
وی ادامه داد: این مسئله در حالی است که زنان سالمند اگر تنها نباشند و در زندگی همراه و همدمی داشته باشند، آسیب پذیری به مراتب کمتر خواهند داشت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۸    
ژاپن در نظر دارد تاکسی های بدون راننده را در سال 2016 وارد سیستم تاکسیرانی خود کند. به گزارش عصر ایران ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۵    
او بلافاصله مسافران اتوبوس را تخلیه و تلاش کرد آتش را خاموش کند، اما برای انجام این کار دیر شده بود؛ آتش، اتوبوس را فراگرفته بود و کپسول دستی آتش نشانی توانایی اطفای این حریق را نداشت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۹    
مراسم بزرگداشت جان باختگان مظلوم فاجعه منا در حسینیه امام خمینی(ره) و شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۶    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه می گوید: در این مدت 1088 قطعه ماهی، 308 پرنده و 25 پستاندار از شکارچیان غیرمجاز کشف و ضبط شده و 215 مورد نیز زنده گیری پرندگان را داشتیم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۳    
حسن رکنی اظهار کرد: از نظر کیفیت و سلامت، گوشت مرغ تولید شده در ایران در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و ایران در این زمینه جزو کشورهای پیشرو است که می تواند در داخل بدون هیچ نگرانی مصرف شود و به ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۰    
برخی معتقدند آلفرد نوبل، موسس جایزه نوبل تنها دستورالعمل های مبهمی را در مورد چگونگی انتخاب برندگان ارائه کرده و جای زیادی را برای تفسیر توسط کمیته های جایزه در استکهلم و اسلو باقی گذاشته است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۷    
با افزایش تلفات رانش زمین در گواتمالا به 86 تن، امیدها برای زنده یافتن دیگر مفقودشدگان کمرنگ شده است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۴    
بنده به عنوان یک اقتصاددان می گویم که اگر تلاشی برای به سرانجام نرساندن برجام صورت نگیرد ضرر بیشتری به کشور وارد می شود و اگر چنین طرحی وجود نداشته باشد دولت در اجرای برجام با مشکل مواجه می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۴    
طبق اعلام دبیرخانه برگزاری این طرح تاکنون، بیشترین مشارکت مردم، در منطقه 19 شهرداری تهران اتفاق افتاده است که اهالی این منطقه، طی 3 روز گذشته، بیش از 100 جعبه هدیه برای کودکان کار تهیه کرده اند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۲    
وی ادامه داد: اگر این افراد مورد تعرض قرار گرفته اند با اسناد و مدارکی که دارند به پلیس مراجعه و مطمئنا باشند که ما برای دفاع از آنان اقدام خواهیم کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۲    
وی افزود: راه های بسیاری برای ایجاد تغییر در جامعه وجود دارد. من نمی توانم این مساله را که زنان حق داشتن هویت و دختران حق تحصیل نداشته باشند را تحمل کنم ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۶    
چرا پس از گذشت حدود 14 سال از حمله غرب به افغانستان و هزینه های فراوانی که در آنجا شده است، دوباره شاهد سر برآوردن و رشد طالبان هستیم؟ همان نیروهایی که گمان می شد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آلودگی به میکروب سودوموناس را عامل پلمب آب معدنی دماوند اعلام کرد و گفت: 11 تولید کننده آب معدنی و آشامیدنی دیگر اگر تا سه ماه آینده مشکلات را اصلاح نکنند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۴    
محمدلو با اشاره به اینکه اولین کاروان از حجاج زنجانی 19 مهرماه در قالب یک پرواز وارد خاک میهن خواهند شد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۳:۱۰    
عمل جراحی جداسازی دو قلوها همزمان با عید غدیر خم و برای نخستین بار در بیمارستان امام حسین (ع) اصفهان زیر نظر تیم تخصصی جراحی انجام شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۳    
این گروه توسط آمریکا در خاک عربستان آموزش دیده شده بود. این گروه بخشی از گروه بزرگتری به نام ارتش آزاد سوریه است که برای سرنگونی دولت دمشق تلاش می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۷    
وضعیت بازار خودرو کماکان در رکود کامل است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۷    
شکایتی که ایران از روسیه درباره S 300 دنبال می کرد به دلیل توافق صورت گرفته کنسل شده است.