سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۲:۴۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 13 مهر 1394 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 31 فروردین 1394 عصر ایران 30 اردیبهشت 1394 عصر ایران 31 خرداد 1394 عصر ایران 31 تیر 1394 عصر ایران 31 مرداد 1394 عصر ایران 31 شهریور 1394 عصر ایران 30 آبان 1394 عصر ایران 30 آذر 1394 عصر ایران 30 دی 1394 عصر ایران 30 بهمن 1394 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 1 مهر 1394 عصر ایران 2 مهر 1394 عصر ایران 3 مهر 1394 عصر ایران 4 مهر 1394 عصر ایران 5 مهر 1394 عصر ایران 6 مهر 1394 عصر ایران 7 مهر 1394 عصر ایران 8 مهر 1394 عصر ایران 9 مهر 1394 عصر ایران 10 مهر 1394 عصر ایران 11 مهر 1394 عصر ایران 12 مهر 1394 عصر ایران 13 مهر 1394 عصر ایران 14 مهر 1394 عصر ایران 15 مهر 1394 عصر ایران 16 مهر 1394 عصر ایران 17 مهر 1394 عصر ایران 18 مهر 1394 عصر ایران 19 مهر 1394 عصر ایران 20 مهر 1394 عصر ایران 21 مهر 1394 عصر ایران 22 مهر 1394 عصر ایران 23 مهر 1394 عصر ایران 24 مهر 1394 عصر ایران 25 مهر 1394 عصر ایران 26 مهر 1394 عصر ایران 27 مهر 1394 عصر ایران 28 مهر 1394 عصر ایران 29 مهر 1394 عصر ایران 30 مهر 1394 
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۵    
عضو مستعفی کمیته اخلاق ادعا می کند که از شکایت سرمربی تیم ملی استقبال می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۲    
دکتر مهدی خانبان، اعلام کرد استرس هادی نوروزی از همان ابتدا بالا بوده و باید اقدامات پیشگیرانه تری در این ارتباط لحاظ می شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۰    
زلاتان ابراهیموویچ،ستاره سوئدی پاری سن ژرمن، شب گذشته موفق شد رکورددار گلزنی در تاریخ این باشگاه شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۰    
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درخصوص لغو ابلاغ داوری علیرضا فغانی گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا باید پاسخگو این موضوع باشد و دلیل قانع کننده ای بیاورد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۳:۱۱    
بابک حاتمی مثل تمام هم تیمی های هادی نوروزی هنوز مرگ او را باور نکرده.حاتمی از اتفاق های روز قبل از فوت نوروزی می گوید و اینکه هادی، او و بنگر را در یکی از همایش ها همراهی نکرده!
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۲    
به ادعای "Footy Headlines" که در موندو دپورتیوو نیز بازتاب داشته، کمپانی نایکی قرار است برای فصل آینده، لباس دوم بارسلونا را به رنگ سبز طراحی کند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۶    
قبل از بازی تیم های خونه به خونه بابل و آلومینیوم هرمزگان، بازیکنان و عوامل حاضر در زمین به ادای احترام نسبت به هادی نوروزی پرداختند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۶    
در سومین روز درگذشت کاپیتان سرخ پوشان، مراسم یادبوی برای وی در روستای کپورچال بابل با حضور جمع کثیری از همشهریانش برگزار شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۳    
بازیکنان پرسپولیس همچنان تمرکز لازم برای انجام تمرین را ندارند و این مساله سرمربی این تیم را شاکی کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۳    
مربی استقلال اعلام کرد که قرار است 5 بازیکن تیم امید استقلال به تیم بزرگسالان آبی های پایتخت اضافه شوند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۷    
فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی معتقد است که باید قهرمانی در آسیا را فراموش کنیم و به فکر جام جهانی پیشرو باشیم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۷    
موندو دپورتیوو امروز به نقل از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا، ادعا کرد که سوفیان فقولی، بال تهاجمی الجزایری والنسیا، جزو اولویت های خرید آبی اناری ها قرار ندارد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۱    
کمال کامیابی نیا به دلیل مصدومیت نتوانست تمرینات تیمش را ادامه دهد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۵    
مسابقات ملی از چند روز دیگر از سر گرفته خواهند شد و این وضعیت برای سه ستاره بارسلونا می تواند خطرناک باشد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۵    
سرمربی استقلال در بازی با تیم امیدهای این باشگاه از بهنام برزای در ترکیب ثابت تیمش استفاده کرد و او یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۲    
بابک حاتمی که در آخرین بازی سرخپوشان در لیگ برتر غایب بود همچنان تمرینات اختصاصی اش را دنبال می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۹    
در حالی که سرمربی استقلال در بازی های لیگ برتر از پروپجیچ و سجاد شهباززاده به طور همزمان استفاده نمی کرد. او در بازی دوستان تیمش تصمیم گرفت دو مهاجم گلزن خود را در ترکیب ثابت قرار بدهد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۹    
استقلال در حالی در یک بازی دوستانه با امیدهایش یک بر صفر عقب افتاده که باز هم ضعف خط دفاعی این تیم به شدت به چشم می خورد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۹    
سند توافق با مهاجم برزیلی باشگاه پرسپولیس با توجه به مذاکرات دو طرف، در بخش حقوقی باشگاه در حال تنظیم و انشاء است و خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۶    
جز یکی دو تا از لژیونرهای ایرانی حاضر در فوتبال اروپا، بقیه به دور از میدان هستند که این نمی تواند خبر خوبی برای کارلوس کی روش باشد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۶    
مدیرمجموعه ورزشی آزادی اعلام کرد: همه پارکینگ های این ورزشگاه، 23 مهرماه در دیدار فوتبال تیم های پرسپولیس- صبا قم برای استفاده عموم رایگان خواهد بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۶    
نشست اعضای کمیته داوران با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۳    
محمد نوری یکی از قدیمی ترین همبازیان هادی نوروزی، همچنان در شوک از دست دادن هم تیمی سابقش در پرسپولیس به سر می برد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۰    
شایعه ای عجیب و غریب در چند ساعت گذشته در شبکه های اجتماعی و اپلیکشین های موبایلی در حال گسترش است. شایعه ای که به دروغ از تصادف علی دایی و به کما رفتن او خبر می دهد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۷    
اگر شرکت مذکور نیز مانند سایرین هشدار سازمان غذا و دارو را جدی تلقی می کرد، می توانست از اعتبار نشان تجاری اش به شایستگی محافظت کند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۴    
ما قانون احزاب داریم، ولی به آن پایبند نیستیم. ما چشم انداز بیست ساله داریم که باید تا 1404 کشور اول منطقه باشیم، ولی به آن پایبند نیستیم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۹    
بدبیاری های لیونل مسی با دستگیری ماتیاس برادر بزرگتر او در روزاریو تکمیل شد. به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبوی برزیل ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۷    
اردوغان با اشاره به اینکه ترکیه مرزهای خود را بر روی 2 میلیون و دویست هزار آواره سوری باز کرده است گفت :تعداد کل آوارگان سوری که به کل اروپا پناه برده اند به 250 هزار نفر هم نمی رسد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۸    
بوکووا در بیانیه ای اعلام کرد: این تخریب جدید نشان می دهد افراطیون تا چه حد از تاریخ و فرهنگ می هراسند و نشان می دهد آنها تجلی کامل نفرت و جهل است .
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۲    
شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: جان کری وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد جنگنده روسی در زمان پرواز در حریم هوایی ترکیه با خطر سرنگونی روبرو بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۹    
منابع آگاه اعلام کردند که هدف روسیه از این کار نشان دادن ضعف و شکست آمریکا در نابود کردن داعش با حملات هوایی ائتلاف است که از یک سال پیش آغاز شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۳    
با این حال کرملین پیشنهادی در خصوص امکان وجود داوطلبان یا نیروهای مزدور روسیه در سوریه مطرح نکرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۷    
این بیانیه از سوی 41 گروه تروریستی امضا شده اما شامل گروه تروریستی وابسته به القاعده یعنی جبهه النصره نمی شوند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۴    
وارد مقوله اشخاص نشده ایم؛ کلی داریم می گوییم، یعنی ما از شعبه های مجمع زنان اصلاح طلب که در استان ها وجود دارد خواستیم زنانی را که توانایی دارند و خودشان آمادگی دارند، کاندیدا شوند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۱    
وی تصریح کرد: چطور در عرصه های مختلف سیاسی و نظامی توانسته ایم بر مشکلات غلبه کنیم اما نمی توانیم کشاورزی را شکوفا سازیم؟
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۳    
پولتیکو گزارش داد: خط ارتباطی اضطراری که ابتدا یک تلگرام سپس یک دورنگار و بعد یک خط گفت وگوی اینترنتی و پست الکترونیکی امن بود به منظور جلوگیری از رویارویی هسته ای طراحی شد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۷    
جمهوری اسلامی ایران در چارچوب اصول ثابت سیاست خارجی خود به راهبرد حمایت از جبهه مقاومت به ویژه حزب الله پایبند است
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۴    
به گفته وی تا کنون تنها 260 شهر به تصفیه خانه فاضلاب مجهز شدند که حدود 54 طرح با همکاری بخش خصوصی رو به تکمیل است و تا تکمیل این طرح فاصله زیادی داریم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۱    
در این جلسه در خصوص کلیات طرح های پیشنهادی جایگزینی نیز مطرح گردید که رای نیاورد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۲    
ما هم قبول داریم که در یک کشور نباید تک صدایی باشد، باید صداهای مختلف شنیده شود اما مسأله این است که امروز اولویت کدام است. امروز در سوریه اولویت مبارزه با تروریسم است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۴    
وی افزود: آمریکا بارها از این روش استفاده کرده است و به همین دلیل روسیه به این سامانه اعتمادی ندارد و از داده های ماهواره ای خود بهره می گیرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۱    
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد، اظهارات اخیر پیرامون نحوه تحویل دهی سامانه اس300 فاقد صحت و اعتبار بوده و تحویل سامانه بر اساس قرارداد منعقده در حال اجرا است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۸:۱۸    
عبادالله مولائی به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تصویب رییس جمهوری اسلامی ایران به سمت سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در کشور اتریش منصوب شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۹    
نوربخش درباره برنامه اجتماع هنرمندان گفت: افزون بر اجرای ارکستر سمفونیک، اثرهایی از هنرمندان تجسمی هم در لابی تالار وحدت به نمایش گذاشته خواهد شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۶    
سرهنگ محمدی اظهار کرد: با استعلام از بانک های مربوطه مشخص شد که فردی با هویت 'ع - ص' با استفاده از کارت بانکی شاکی اقدام به خرید کرده که پس از دستگیری متهم مشخص شد که وی نوه شاکی می باشد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۳    
ریاضتی اضافه کرد: مسیر تونل انتقال فاضلاب غرب تهران از تقاطع خیابان سی متری جی با بزرگراه آیت الله سعیدی آغاز و تا بازار مبل یافت آباد امتداد می یابد
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۸    
رئیس مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران از بازدید اعضای بنیاد ملی نخبگان از پروژه های ملی و جاذبه های گردشگری کشور در قالب طرح ملی ایران، مرز پرگهر خبر داد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۷:۰۶    
مختارنامه قرار است هر شب از تلویزیون پخش شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۷:۰۶    
وی افزود: به طور کلی شرایط اساسی شکوفایی و بالندگی هر جامعه در توسعه ی سرمایه های انسانی و تربیت آن ها نهفته است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۶:۵۷    
دبیر سومین جشنواره فیلم یاس با اشاره به اینکه وجود تشکل های مختلف در حوزه شبکه نمایش خانگی می تواند به نفع رشد و تولید فیلم باشد، عنوان کرد از طرح ها و ایده های با کیفیت حمایت مالی می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۶:۵۴    
وی با بیان این که مصرف لبنیات سنتی یکی از عوامل افزایش ابتلای بیماری تب مالت در کشور از حدود 14 هزار نفر در سال های گذشته به 20 هزار نفر در سال 1393 است
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۸    
- قاضی پور، محجوب و اکبریان نمایندگان ارومیه، تهران و کرج به وزیر کشور: لزوم ایجاد پادگان های جدید ارتش به عنوان جایگزین پادگان هایی که جمع آوری شده اند
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۸    
می توان این انتظار را داشت که موعد بعدی مواجهه ظریف و کری در کمیته صلح نوبل مستقر در اسلو نروژ و به هنگام دریافت نوبل صلح باشد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۹    
وی افزود: اندازه نیروهای دریایی که در این عملیات استفاده خواهند شد وابسته به تشدید درگیری خواهد بود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۳    
قرار است در برنامه امشب 90 که بخش عمده آن ویژه برنامه ای است برای زنده یاد هادی نوروزی، تمامی بینندگان برنامه عدد 24 که شماره پیراهن نوروزی بود را به 200090 پیامک کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۰    
وی افزود: در این حوزه شاهد رشد صادرات هستیم که این رشد مرهون واقعی شدن قیمت دلار است، چرا که در شرایط قبل انگیزه و سود کافی برای صادرکننده وجود نداشت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۷    
در ابتدای مجله در بخش از دفتر ایام از چهر هایی مانند احمد محمود، عمران صلاحی، عبدالرحیم جعفری، فریدون فروغی، ابراهیم حقیقی، خواجه عبدالله انصاری، سهراب سپهری، رضا کرم رضایی، ایرج افشار ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۶:۰۶    
فیلم سینمایی شیفت شب طی ده روز آینده دراولین حضور بین المللی اش در بخش مسابقه جشنواره فیلم ورشوحضور خواهد داشت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۵:۵۷    
یکه زارع گفت: وضعیت فعلی خودروها از نظر کیفی هنوز هم راضی کننده نیست و طبق برنامه، اسفند ماه امسال خودروی رانا به عنوان اولین خودرویی که در کمتر از 10 هزار کیلومتر کارکرد نیازی به مراجعه به تعمیرگاه ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۶    
کمپانی "Masterdynamic" از آخرین محصول خود یعنی هدفون MH30 پرده برداری کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۰    
محمدرضا بابایی کاردار ایران در بحرین روز یک شنبه به تهران بازگشت. به گزارش ایسنا، خبرگزاری بحرین روز پنج شنبه در خبری اعلام کرد وزارت خارجه بحرین از کاردار ایران خواسته است ظرف 72 ساعت منامه را ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۰    
مدیر گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به مراجعات مکرر به این دانشگاه و پرسش در مورد بیماری شپش گفت ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۰    
منبع: گروه تلگرامی "گعده مجازی"
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۱    
بزرگداشت قربانیان فاجعه منا در ارومیه / همه کشته شدگان آذربایجان غربی در این حادثه را حجاج مهابادی که همگی از اهل سنت هستند تشکیل می دهند ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۸    
تحریم موجب شد تا آمریکا را که یکی از مشتریان اصلی فرش دستباف بود از دست بدهیم اما با وجود تقلید هندی ها، چینی ها از فرش ایرانی هنوز این هنر- صنعت جایگاه خود را در میان رقیبان حفظ کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۲    
آیا یگانه راه گرامی داشت یاد قربانیان این است که ماکت های کفن پوش درست کنیم و بگذاریم کف یکی از معابر پارک نهج البلاغه؟!
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۳    
در محلی که من در ونکوور زندگی می کنم، جایی به نام SeaWalk هست که در کنار اقیانوس قرار دارد و محلی است برای قدم زدن، یک روز در آنجا قدم می زدم...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۴:۳۴    
این گروه سینمایی نیز طی فعالیت یکساله گذشته میزبان بیش از 310 هزار نفر از علاقمندان به این سینمای متفاوت و با ضریب اشغال نزدیک به25 درصد و با فروشی نزدیک به 20 میلیارد ریال بوده است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۰    
کاردار انگلیس در تهران روز یک شنبه به کار خود در سفارت این کشور در ایران پایان داد. به گزارش ایسنا، آجای شارما در توئیتی که روز گذشته منتشر کرد این طور نوشت که تهران را با ناراحتی ترک می کنم ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۴:۱۱    
راننده متخلف برای انتقام از پلیس راهور ،یک اصله درخت بلوط 400 ساله را در جاده باشت به گچساران قطع کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۹    
امرودی در ادامه با بیان اینکه با احداث اولین اتاق مادر و کودک تماس های بسیاری با 1888 گرفته شد و افراد از این موضوع ابراز خوشنودی کردند گفت ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۹    
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ثبت نام و عضویت رایگان شهروندان تهرانی در کتابخانه های تحت مدیریت این سازمان به مناسبت روز کودک، روز خانواده و هفته کتاب خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۳    
این چه استانداردی است که آب آلوده به میکروب "سودوموناس" را سالم و بدون مشکل می داند؟ وحشتناک نیست که وجود چنین میکروب خطرناکی در آب های بسته بندی شده، "بی مشکل"، عنوان شود؟
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۳:۴۱    
نمایش جان و جو از 12 الی 27 مهر ماه به مدت 15 شب راس ساعت 17:30 در تماشاخانه دراما به روی صحنه می رود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۳:۴۱    
وی با اشاره به این که امروز کشورهای دنیا با هیات های 50 تا 150 نفره از کارآفرینان سرمایه گذاری و فناوری به ایران می آیند خاطر نشان کرد: ما امروز نیازمند فناوری هستیم.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۹    
این حادثه دلخراش موجب مرگ "ایمان غلامپور"، مربی 48 ساله تیم کونگ فوی یاسوج، به همراه پیمان انصاری و ایمان غضنفری دو ورزشکار نوجوان 13 ساله می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۳    
پرواز همای که قرار بود در تالار بزرگ وزارت کشور کنسرتی برگزار کند، به دلیل آتش سوزی در این تالار، سالن اجرای خود را تغییر داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۰    
برندگان نوبل امسال درمان هایی را توسعه داده اند که درمان برخی از مرگبارترین بیماری های انگلی را متحول کرده اند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۰    
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام طرح جدید بدون تغییر نسبت به روز گذشته 921 هزار و 500 تومان عرضه می شود و هر دلار آمریکا 3450 تومان فروخته می شود. ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۷    
پیلینگ یا همان لایه برداری به عملی گفته می شود که لایه سطحی پوست به طرقی برداشته شود. مواردی که لایه برداری انجام می گیرد: - وجود جوش صورت و از بین بردن اسکارهای (SCAR) باقیمانده از جوش صورت ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۱    
کاندیدای برجسته جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا، تلاش برای سرنگونی بشار اسد را شبیه ماجرای لیبی و قذافی دانست.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۸    
گروه جدید گردشگران خارجی از کشورهای اروپایی و آمریکا فردا وارد ایران می شوند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۵۹    
'ماریا زاخارووا' سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه در بیانیه ای حمله هوایی آمریکا به بیمارستان سازمان پزشکان بدون مرز در شهر قندوز افغانستان را محکوم کرد و خواستار انجام تحقیقات دقیق در مورد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۵۳    
در دو استان گیلان و مازندران بیش از 30 هزار هکتار باغ چای وجود دارد که حدود 90درصد از این باغ ها در گیلان قرار دارند.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۷    
در حال حاضر شاهد گرایش افراد از مصرف موادمخدر سنتی به موادمخدر صنعتی هستیم و در حال حاضر شیشه به عنوان پرمصرف ترین ماده مخدر در جامعه در حال رواج است ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۷    
پارسینه نوشت: شهرداری تهران در اقدامی عجیب برای پاسداشت شهدای فاجعه منا، دهها ماکت مرده کفن پوش را در "پارک" نهج البلاغه تهران قرار داد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۷    
به گزارش عصر ایران در پی ارسال شکایت های مردمی و افزایش پرونده های تشکیل شده در خصوص تخلف های آرایشگاه های زنانه ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۵    
اکنون که در آستانه سفر رئیس جمهور به مازندران هستیم تقاضای استان مازندران و مردم این استان این است که بر اساس نتیجه کارشناسی که انجام شده منطقه آزاد بابلسر به عنوان مرکزیت منطقه آزاد مازندران شناخته ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۶    
در این مراسم تشییع، انوش روزبهانی، ابراهیم حقیقی، حسن معجونی، رخشان بنی اعتماد و مجید سرسنگی سخنرانی خواهند کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۰    
رییس سازمان بهزیستی گفت: اعتیاد برعکس پدیده های اجتماعی دیگر، شرایط هم افزایی آثار سوء دیگر را نیز فراهم می کند به طوری که به عنوان مثال بر اساس آمارها بیشتر از 50 درصد طلاق ها ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۸    
وی همچنین از حمایت پلیس از طرح ها و اختراعات مبتکران خبر داد و افزود: اگر وسیله ای مورد نیاز ما باشد و امکان تولید انبوه آن نیز وجود داشته باشد ما با آنان وارد مذاکره شده و برای تولید آن از مبتکران ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۱:۵۶    
او می خواهد خیلی چیزها را در این کنسرت ثابت کند. او در نشست رونمایی آلبومش گفت که اگر قطعاتش در قالب یک کنسرت اجرا شود، همه می فهمند که او بی خطر و بی آزار است ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۷    
وقایع بازی سندروم بر اساس رویه ای که به تازگی در میان آثار پر رمز و راز این روز های دنیای بازی های کامپیوتری باب شده است، در فضای بی کران و در محیطی به دور از زمین روی می دهد.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۱    
زرگران به روند ورود کالاهای خوراکی به کشور اشاره کرد و گفت: کالاهایی که از طریق گمرکات به کشور وارد می شوند، توسط سازمان استاندارد و معاونت غذا و دارو، سلامت و حلیت آنها مورد آزمایش قرار می گیرد ...
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۹    
روغن مار، جدیدترین ساخته سینمایی علیرضا داودنژاد این روزها در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده است. او این فیلم را با کوچک کردن گروه فیلمسازی و در مسیر نزدیک کردن سینما به زندگی ساخته است.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۰    
فرهاد کاظمی سرمربی جدید سیاه جامگان در نخستین روز تمرینش، بعد از اتمام کار گروهی با دستیارانش به بازی پرداخت.
عصر ایران   ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۶    
اکثر سرطان های کودکان در صورت تشخیص به موقع قابل درمان است ولی اگر تأخیر کنند و دیر شود، کار معالجعه سخت و گاه ناممکن می شود.