جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۱May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 5 دی 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 1 دی 1400 عصر ایران 2 دی 1400 عصر ایران 3 دی 1400 عصر ایران 4 دی 1400 عصر ایران 5 دی 1400 عصر ایران 6 دی 1400 عصر ایران 7 دی 1400 عصر ایران 8 دی 1400 عصر ایران 9 دی 1400 عصر ایران 10 دی 1400 عصر ایران 11 دی 1400 عصر ایران 12 دی 1400 عصر ایران 13 دی 1400 عصر ایران 14 دی 1400 عصر ایران 15 دی 1400 عصر ایران 16 دی 1400 عصر ایران 17 دی 1400 عصر ایران 18 دی 1400 عصر ایران 19 دی 1400 عصر ایران 20 دی 1400 عصر ایران 21 دی 1400 عصر ایران 22 دی 1400 عصر ایران 23 دی 1400 عصر ایران 24 دی 1400 عصر ایران 25 دی 1400 عصر ایران 26 دی 1400 عصر ایران 27 دی 1400 عصر ایران 28 دی 1400 عصر ایران 29 دی 1400 عصر ایران 30 دی 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۰۷:۵۶    
مصرف روزانه سیر و محصولات مشتق شده از آن به عنوان یک درمان کمکی امکان پذیر است و عوارض جانبی و سمیت ناشی از داروهای اصلی مورد استفاده در درمان بیماری را کاهش دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۲    
دو نفر از این تعداد از ناحیه طحال و کبد مورد عمل جراحی قرار گرفتند که موفقیت آمیز بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۵:۱۹    
قدرت میوه ها و سبزیجات برای افزایش نشاط را دست کم نگیرید. آن ها سطوح انرژی بالاتری را از طریق فراهم کردن مجموعه ای از ویتامین ها، مواد معدنی و فیتوکمیکال ها که سلامتی را ارتقا می دهند، تسهیل می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۶    
پس از 580 روز؛ مرگ و میر روزانه کرونا در ایران به 34 نفر رسید. 25 استان کشور مرگ و میر صفر و یک داشته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۷    
این روزها سفر با اسنپ به جزء جدانشدنی زندگی روزمره ما تبدیل شده است و برای بسیاری از کاربران بخش عمده ای از زمانی که در سطح شهر در تردد هستند در سفرهای اسنپی می گذرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۲    
مراسم افتتاح خیابان المتنبی با برنامه های فرهنگی و اجرای موسیقی محلی به صورت زنده و با مشارکت مردمی گسترده انجام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۶    
موتور جستجوی داک داک گو که با هدف حفظ حریم شخصی کاربران اینترنت راه اندازی شده، یک مرورگر اینترنتی نیز عرضه کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۷    
این فیلم پس از 11 روز توانست از مرز یک میلیارد دلار فروش عبور کند و به این ترتیب به صورت مشترک با انتقام جویان: جنگ ابدیت تبدیل به دومین فیلم پرفروش تاریخ از نظر سرعت رسیدن به این رقم شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۰    
مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر، شنبه 11 دی ماه تعیین خواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۴    
خاطره ای از مجید مظفری درباره مرحوم خسرو شکیبایی را بشنوید و ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۴    
افراد مبتلا به کرونای بدون علامت ، افرادی هستند که با وجود آلوده بودن به این ویروس احساس ناخوشی ندارند. به این معنی که احتمال دارد این افراد با ادامه تعامل با دیگران، این ویروس را منتشر کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۸    
چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش زاده از 12 تا 22 بهمن 1400 برگزار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۶    
بایستی با جدیت رعایت پروتکل های بهداشتی، پیگیری و با نظارت کامل بر وضعیت مدارس، برگزاری کنسرت ها، مراسمات و .... این وضعیت را کنترل کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۲    
یک موشک بالدار و شماری از موشک های ضد هواپیما و تله های انفجاری و شش مین دریایی علاوه بر تجهیزات ارتباطی بیسیم در این مخفیگاه کشف و ضبط شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۸    
با اعلام میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل تراکتور مشخص شد که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه از دو ماه پیش به خاطر رای لی اروین، مهاجم پیشین شان بسته شده بوده و مربوط به پرونده اخیر حمزاوی نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۷    
شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده های سعودی امشب بار دیگر پایتخت یمن را هدف حملات خود قرار دادند و مناطق مسکونی در دو خیابان الزبیری و هائل در مرکز صنعاء را بمباران کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۶    
وزیر دفاع هند گفت: موشک برهموس و سایر تسلیحات و تجهیزات دفاعی که ما تولید می کنیم برای حمله به هیچ کشور دیگری نیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۳    
لوله ای که در سال حدود 60 میلیون متر مکعب آب را برای مصرف شرب به یزد می برد. لوله ای که در یک دهه گذشته بارها توسط کشاورزان معترض اصفهانی شکسته شده، کشاورزانی که از کمبود آب در رنجند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۱    
تهدیدهای کشور در آینده در حوزه زیرساخت ها در بستر فناوری بر پایه نرم و مردم محور و شبکه های اجتماعی است. از مجموع 45 حادثه طبیعی شناخته شده در جهان، 34 مورد در ایران تجربه شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۷    
این منبع درباره گلایه های طرف ایرانی از تیم فرانسوی در مذاکرات گفت: الان قضاوت نمی کنیم. منتظر می مانیم تا ببینیم آیا آنها در دور آتی مذاکرات نقش توافق خراب کن یا توافق درست کن خواهند داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۴    
به دلیل اهمیت حرکت قطارها در زمان بندی مشخص شده، هرگونه توقف را بلافاصله پیگیری و برای رفع آن اقدام می کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۲:۵۹    
خبرگزاری مذکور از قول کارشناسان اعلام کرد: بازگشت زندگی به وضعیت عالی خود مستلزم واکسیناسیون 75 درصد از جمعیت جهان است و سطح واکسینه شده ها با حداقل یک دوز در 38 کشور به سطح 75 درصد رسیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۲:۵۰    
براساس آمارهای وب سایت ورلد میترز، آمریکا، هند، برزیل، انگلیس، روسیه و ترکیه به ترتیب دارای بیشترین موارد ابتلا به بیماری کرونا در جهان هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۷    
به گفته فائوچی، داده های انگلیس نشان می دهد که سویه بسیار جهش یافته اومیکرون، اگرچه همه گیر تر از دلتا است، اما باعث بستری شدن کمتر و مدت زمان بستری شدن در بیمارستان کوتاه تر می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۷    
هر بار که به ایران می روم، دوست دارم که با آیت الله صحبت کنم. ایشان، مردی با درایت و هوش بالا هستند. لذا امیدواریم که در سفر بعدی، فرصتی دست دهد تا یک بار دیگر با آیت الله خامنه ای صحبت کنم
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۷    
پرواز هواپیمای جدید MS-21 روسیه در فرودگاه ایرکوتسک را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۵    
قرار بود فردا به رومانی برویم و با توجه به قانون آنجا اگر تیم با کرونا درگیر شود تمام تیم تحت قرنطینه قرار بگیرند تصمیم گرفتیم با همه تمهیداتی که در نظر گرفته شده بود این تورنمنت را لغو کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۳    
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در حکمی جعفر میعادفر را با حفظ سمت رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۰    
این مرگ های به ظاهر تصادفی و به واقع تعمدی داغ ننگی است بر پیشانی مدیریت راه، استانداری ، فرماندار و نمایندگان دوشهر ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۸    
وزیر راه و شهرسازی: تفاهمنامه اجرای خط ریلی بصره-شلمچه امضا شد. ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد. تا دو ماه آینده شرکت مشترک بین دو کشور برای انجام این طرح مهم تأسیس خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۱    
در بیانیه گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق آمده است، نیروی هوایی غارها و مخفیگاه های تروریست ها را در 14 حمله در رشته کوه های حمرین هدف گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۵    
از نظر نیروهای آمریکایی و نیروهای باقی مانده ائتلاف در عراق ماموریت اصلی مشورت دهی و کمک به نیروهای عراقی برای حفظ شکست دائمی داعش است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۱:۱۰    
تعداد زیادی از افراد بی شناسنامه، حاصل ازدواج زنان ایرانی با اتباع بیگانه اند. تعدادی از خانواده ها، دختر خود را بدون ثبت ازدواج در دفاتر رسمی به عقد اتباع بیگانه درآوردند بنابراین فرزندان آنان بدون ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۲    
کتاب جادوی باور مایرون بریستول به شما یاد می دهد به ایده های منفی فکر نکنید؛ افکار خود را هماهنگ کنید تا انرژی شما بر روی خواسته هایتان متمرکز شود تا بتوانید از این انرژی استفاده نمائید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۱    
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) با برگزاری چهار دیدار از ساعت 18:30 پیگیری شد و در پایان آن تیم های منچسترسیتی، آرسنال، تاتنهام و ساوتهمپتون موفق شدند حریفان خود را از پیش رو بردارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۰    
با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از درآمدهای مالیاتی مربوط به مالیات بر ارزش افزوده است که با نرخ تورم درآمد آن بالا می رود رشد این میزان از درآمدهای مالیاتی هم غیرواقعی نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۰:۴۴    
لایحه بودجه با فرض ماندن تحریم ها بسته شده است که در صورت تصویب در سال آینده با تورم بالاتر از 50 درصد مواجه می شویم و سفره ی کارگران و بازنشستگان بیش از این خالی خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۸    
33 سال از پایان جنگ تحمیلی سپری شده اما همچنان جاده های ما که ترانزیتی هم است و در بین میدان های نفتی و از روی سفره های نفت می گذرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۰:۲۸    
رجبی مشهدی: برخورد با استخراج کنندگان غیر مجاز رمز ارزها هم همچنان با شدت ادامه دارد و همه این اقدامات در این جهت است که بتوانیم برق بخش های خانگی و صنعتی را تامین کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۵۹    
پس از انفجار، فرد زخمی برای ادامه درمان به درمانگاه بخش دشت عباس شهرستان دهلران اعزام شده بود، که به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۷    
به گفته الخزعلی آمریکا هیچ برنامه ای برای پایان دادن به حضور نظامی خود در عراق ندارد و تنها به دنبال تغییر عنوان حضور خود است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۳    
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران: 9 کانتینر فلفل دلمه ای صادراتی ایران در مسکو مورد بررسی آزمایشگاهی قرار گرفته و هیچ موردی از سموم در آنها مشاهده نشده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۶    
تعرفه های برق مصارف خانگی مشترکین کمتر از الگوی مصرف بر اساس تصویب نامه سال 1397 هیات وزیران تعیین می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۲    
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی ایران: کشور هند وجود قارچی به نام شپشک توت در محموله های کیوی ایرانی را دلیل اصلی توقف صادرات به این کشور عنوان کرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۹    
دولت اعلام کرد که این تصمیم را برای برطرف کردن کمبود بالای نیروی کار در این بخش گرفته است. پیش از این مقامات بهداشت بریتانیا هشدار داده بودند که پس از برکسیت برای استخدام و نگه داشتن نیروی کار در این ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۳    
این تحریم ها باعث شده اختیار و استقلال دولت ایران درباره اینکه چه بخرد چه مقدار خریداری کند و از کجا خریداری کند به شدت تضعیف شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۱    
غیر از رضا نیکخواه مابقی شرکت کنندگان برنامه استراتژی و یا اقدام عملی برای خنداندن دیگران ندارند و هر بخشی مانند جوکر تایم و ... را هم از سر تکلیف به انجام رساندند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام دولت در اختیار سازمان برنامه و بودجه است. بر اساس برآورد انجام شده بیش از 400 هزار میلیارد تومان از اموال دولت بلاتکلیف است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۲    
نتیجه آزمون مذکور حسب بند د ماده 31 آئین نامه اجرایی توسط سازمان در بازه زمانی مقرر استخراج و جهت بررسی و تصمیم گیری، تحویل هیات مذکور شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۷    
در این نشست وزیر کشور از زحمات حسین ذوالفقاری معاون سابق امنیتی و انتظامی وزارت کشور قدردانی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۷    
افکار ناخواسته یا مزاحم اگر بمانند به وسواس تبدیل می شوند و زندگی ما را تباه می کنند. هر فکری دارای انرژی است، پس اگر دچار اضطراب، دلشوره و از خودبیزاری می شوید ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۳    
آقایان می گویند معنی ندارد همه چیز را به برجام گره بزنیم ما منتظریم ببینم چگونه می خواهند اجرا کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۱    
سخنگوی این وزارت روز یک شنبه به خبرگزاری فرانسه گفته است که "به زنانی که بیش از 45 مایل (72 کیلومتر) سفر می کنند، در صورتی که یکی از اعضای نزدیک خانواده آنها همراه نباشد، نباید اجازه سواری داده شود."
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۵    
به گزارش شستا رسانه، روز یکشنبه مورخ 5 دی ماه طی مراسمی با حضور علی رستمی مدیرعامل شستا، حمیدرضا هوشیاری به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین (سیتا) معرفی و از زحمات سید حامد عسگری سرپرست ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۴    
تغییراتی که از اول دی در فرآیند نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک ایجاد شده است به هیچ عنوان باعث محدودیت در خدمت رسانی به مردم نمی شود و عدم پذیرش نسخ و یا مطالبه وجه مازاد به هیچ عنوان مجاز نبوده و ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۵    
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی: معتقدم که سامانه ثبت شکایات مردمی به تحقق دولت الکترونیک، شفافیت حداکثری و سیستم فساد ستیزی کمک می کند و همچنین می تواند به سیستم بازرسی وزارت تعاون ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۲۱    
رهبران طالبان بر زندان ها نظارت دارند و زندانیان را در ازای دریافت مبالغ هنگفت آزاد می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۴    
ما در رقابت با زمان هستیم تا طیف وسیعی از داروهای ضد ویروسی را تولید کنیم که مانع ورود ویروس به سلول های بدن ما می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۲    
خوشبختانه با استقبال گسترده مردم، رکورد تزریق روزانه حدود یک میلیون و 600 هزار دُز واکسن کرونا در کشور به دست آمد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۹    
ویدئویی از الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان در یک باشگاه بدنسازی که او را در حال بارفیکس رفتن می رود، واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۹    
با تکمیل مانور "MCC1a"، اکنون تلسکوپ جیمز وب دو مانوری که به زمان بندی دقیق احتیاج داشته اند را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۲    
از منزل وی بالغ بر 100 نوع از اجزای جانوران وحشی اعم از پوست، هدمانت و تاکسیدرمی کامل حیوانات وحشی و پرندگان از جمله قوچ و کل وحشی، روباه، گرگ، گراز، آهو، قو، حواصیل و... کشف شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۰    
نقاشی روی فرش که برای اولین بار در ایران ابداع شده است، در استانبول به معرض دید عموم گذاشته شد. نقاشی روی فرش های مستعمل، برای نخستین بار توسط یک بانوی هنرمند ایرانی به نام الهام صباغ ابداع شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۴    
بیایید از ناامیدی، تکرار نمیشه، فایده نداره و درست بشو نیست ، انفعال و پراکندن انرژی منفی دست برداریم و امیدوارانه، خردمندانه و جمعی، برای یافتن راه حل مسائل و مشکلات جامعه و غلبه بر آنها، تلاش کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۵    
اگر در همین تهران حادثه ای رخ دهد خیلی کار سختی در پیش داریم چرا که هم در حوزه اسکان هم در حوزه درمان و هم در حوزه های دیگر مشکلاتی داریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۸    
استاندار فارس: امیدواریم به زودی شاهد اموری همچون سگ گردانی در شهر نباشیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۴    
همچنین حسین انواری به عنوان نایب رییس شورای مرکزی اسلامی انتخاب شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۱    
وی به فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره و بیان کرد: در این ایام برای اسکان و ارائه خدمات به زائران کشور عراق که با پرواز مذکور به کرمان سفر می کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۸    
تراکتور تا چندی پیش پنجره اش بسته بود و انتظار می رفت در نیم فصل آنها بتوانند با جذب بازیکنان جدید تیم خود را تقویت کنند اما بسته شدن مجدد پنجره ها وضعیت این تیم را نگران کننده تر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۱    
پرداخت یارانه به این شیوه به مردم اشتباه است، اما دولت ها ساده ترین راه را در نظر می گیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۱    
وی با تاکید بر اینکه انبارهای مترو از قوانین خاصی پیروی می کنند، افزود: جایگزین نشدن قطعات در انبارها بخشی به دلیل بی تدبیری و بخشی دیگر ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۳    
سیریل رامافوسا ، رئیس جمهوری آفریقای جنوبی گفت که مرگ این چهره تاثیرگذار فصلی دیگر از سوگواری در وداع ملت با نسلی برجسته در آفریقای جنوبی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۹    
عطا احمیراری-کارشناس گردشگری
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۹    
به گفته رییس اتاق بازرگانی، در چنین بستری با کاهش تقاضا در بازار، همزمان با افزایش قیمت ها، هزینه دولت نیز افزایش پیدا می کند و این موضوع به کسری بودجه و سپس ایجاد موج جدیدی از تورم منجر می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۶    
بر خلاف برخی ادعاهایی که در مورد مصرف آبغوره از سوی مبتلایان به دیابت مطرح می شود، آبغوره که جوشانده آب انگور است، قند بسیار پایینی دارد و در طب سنتی از این ماده در درمان دیابت استفاده می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۳    
عاطفه احمدی که قهرمان رقابت اسکی آلپاین ترکیه امسال شده در مقدمات این اتفاق، نقش داشته است. سمیرا زرگری، مربی اسکی ایرانی پیش تر توسط شوهر سابق خود ممنوع الخروج شده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۲    
سوار کردن زنانی که قصد سفر با مسافت بیش از 45 مایل (72 کیلومتر) را دارند، در صورت عدم همراهی شدن با یکی از خویشاوندان نزدیک مرد ممنوع است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۶    
در کنار این منابع، دولت پیشنهاد برداشت مازاد سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی در سال 1401 را نیز داشته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۲    
بیمه شدگان نگران تمدید اعتبار دفترچه های درمانی خود نباشند، زیرا تا 6 ماه اعتبار دفترچه درمان آنان به صورت اتوماتیک تمدیده شده بنابراین لازم نیست برای تمدید اعتبار به شعب و دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۴۱    
در حال حاضر به جز استقلال و پرسپولیس نام گل گهر سیرجان نیز در بین فهرست مردودی های حرفه ای سازی AFC قرار دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۷    
تا قبل از 15 دی ماه سامانه ثبت نام آقایان مجرد را قبول نمی کند و این گروه قبل از تاریخ مذکور به سامانه مراجعه نکنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۴    
قابل قبول نیست که با وجود چنین صنعت داروسازی قوی و قدیمی در کشور مشکلات این چنینی برای برخی از بیماران بوجود آید .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۳    
این جهش ها به نوع "آلفا" و سپس واریانت "دلتا" اجازه دادند تا در سطح جهانی غالب شوند و دانشمندان انتظار دارند همین اتفاق در مورد "امیکرون"(omicron) نیز رخ دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۱    
وی با اشاره به لزوم توجه به توصیه های مدافعان سلامت، ادامه داد: با توجه به وجود این پاندمی در جهان بدون تردید تا اعلام جهانی پایان کرونا باید پروتکل های بهداشتی توصیه شده با حساسیت رعایت شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۵    
شروع اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن بعد از ساخت مسکن شروع می شود و به طور معمول زمان پرداخت این اقساط حدود دو تا سه سال بعد از دریافت تسهیلات است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۲    
این مطلب در سال 98 در روزنامه "صمت" منتشر شده است ولی با توجه به لایحه بودجه 1401، بازنشر می شود. در این لایحه، میزان مالیات برای سال جدید 61 درصد افزایش یافته است!
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۵    
تصمیم نداشتم در فیلمم بازی کنم، چون فیلم بسیار سختی بود و می دانستم، صد در صد تمرکزم را باید برای ساخت آن باید بگذارم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۴    
علت وقوع حادثه از نظر ما فرسودگی ناوگان است،، ولی خطای انسانی هم شکل گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۴    
برای اقشار ضعیف جامعه تغییر برخی اعداد در لایحه بودجه بسیار تاثیرگذار و قابل تأمل است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۳    
متقاضیان امریه سربازی می توانند تا تاریخ 1400/10/15 با مراجعه به سامانه مردم یار (تعاون یارقدیم) این وزارتخانه به آدرس اینترنتی taavonyar.mcls.gov ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۰    
در جریان رزمایش اخیر پیامبر اعظم 17، ایران با پرتاب همزمان 16 موشک بالستیک و 5 پهپاد انتحاری، عملیات شبیه سازی شده حمله به پایگاه هسته ای دیمونا اسراییل را با موفقیت به انجام رساند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۹    
به کلیه محکومان مسیحی که واجد شرایط قانونی مرخصی بوده و در زندان به سر می برند یا در حال مرخصی هستند، به مدت 10 روز مرخصی اعطا می گردد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۳    
توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۹    
سازمان اموال تملیکی بحث فروش، اعاده، استرداد و انهدام اموال تملیکی را در کنار یکدیگر انجام می دهد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۴    
در تصادف روز گذشته، 10 نفر کشته شدند که 9 نفر کارگر و در مینی بوس محل کار بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۱    
نوجوانانی که به مدرسه خصوصی می روند و والدین آنها از تحصیلات و درآمد بالاتری برخوردارند، به نظر می رسد وضعیت پوسیدگی های دندانی به طور قابل توجهی بدتر است و این با در نظر گرفتن ارتباط نزدیک بین نوع ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۵    
در مقایسه سرانه سهم آب 50 سال قبل و امروز شاهدیم که 50 سال قبل سالانه 6500 متر مکعب بود و در حال حاضر این میزان به 1200 تا 1500 متر مکعب رسیده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۲    
حذف ارز 4200 تومانی واقعا تبعات سنگینی برای مردم به دنبال دارد. ما باید عرضه خود را در نظارت بر روی توزیع نهادهای دامی و کنترل بازار انجام دهیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: در آبان 85 بالغ بر 25 میلیون جوان در کشور داشتیم که این رقم در سال 95 به حدود 20 میلیون نفر کاهش یافت.
  • ۱