شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 4 دی 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 1 دی 1400 عصر ایران 2 دی 1400 عصر ایران 3 دی 1400 عصر ایران 4 دی 1400 عصر ایران 5 دی 1400 عصر ایران 6 دی 1400 عصر ایران 7 دی 1400 عصر ایران 8 دی 1400 عصر ایران 9 دی 1400 عصر ایران 10 دی 1400 عصر ایران 11 دی 1400 عصر ایران 12 دی 1400 عصر ایران 13 دی 1400 عصر ایران 14 دی 1400 عصر ایران 15 دی 1400 عصر ایران 16 دی 1400 عصر ایران 17 دی 1400 عصر ایران 18 دی 1400 عصر ایران 19 دی 1400 عصر ایران 20 دی 1400 عصر ایران 21 دی 1400 عصر ایران 22 دی 1400 عصر ایران 23 دی 1400 عصر ایران 24 دی 1400 عصر ایران 25 دی 1400 عصر ایران 26 دی 1400 عصر ایران 27 دی 1400 عصر ایران 28 دی 1400 عصر ایران 29 دی 1400 عصر ایران 30 دی 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۱    
هیچکس دوست ندارد به او بگویند آرام باش! چه اضطراب داشته باشد چه نداشته باشد. گفتن این جمله فقط باعث بدتر شدن شرایط می شود و هیچ احساس حمایتی در فرد ایجاد نمی کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۷    
بسیاری از منتقدان یا افرادی که زندگی در زیر سطح زمین را تجربه کرده اند، زیست پذیری این مناطق را به مراتب بیشتر از فضاهای شهری معمولی دانسته و این در حالی است که اخیراً ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۱    
تصاویر رنگی راهی برای اندازه گیری میزان جذب تشعشعات تراهترز توسط لایه ای از گرافین است. قدرت جذب آن وابسته به رسانایی الکتریکی است. هرچه گرافین رساناتر باشد، بهتر تشعشعات را جذب می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۸    
داک ورث، در سخنرانی تد در سال 2013 از میان شیوه های گوناگون، سرسختی را راهی تازه برای نگاه به معضل قدیمی پیشرفت تحصیلی در مدرسه معرفی می کند: چیزی که در حوزه آموزش سنجیدنش را خوب آموخته ایم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۰    
میخائیل گورباچف، دبیرکل جدید کمیته مرکزی حزب کمونیست اتحاد جماهیر شوروی در سال 1985 همچنین سیاست گلاسنوست به معنای فضای باز را دنبال می کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۵    
عبارت بزن بریم راندون در میان حامیان دونالد ترامپ معادل لعنت به جو بایدن است .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۹    
در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای 18 عیار به یک میلیون و 296 هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج میلیون و 615 هزار تومان شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۲    
تجهیزات "جیمز وب" 100 برابر حساس تر از تجهیزات هابل هستند و به همین دلیل انتظار می رود با یافته های جدید آن، درک دانشمندان از جهان عمیقا دگرگون شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۴۷    
مجری تلویزیون: فقط در ستاد یکی از خودروسازان 12 هزار نیرو و مدیر نجومی بگیر سفارشی مازاد به کار گرفته شده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۱    
برخی از انواع چای سبز جهت کاهش وزن، بهتر از سایرین است. چای سبز ماچا دارای بیشترین مواد مغذی است، همان طور آن را حل کرده و خود برگ های چای سبز را با چای بنوشید ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۳    
ارامنه ایران سالروز تولد عیسی مسیح را در روز 6 ژانویه جشن میگیرند، اما همزمان با برگزاری روز کریسمس در 25 دسامبر ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۷    
مراسم میلاد حضرت مسیح (ع) با حضور و شرکت ارامنه تهران در کلیسای گریگور روشنگر برگزار شد. مسیحیان سراسر جهان تولد عیسی مسیح (ع) در روز 25 دسامبر برابر با 4 دی را جشن می گیرند و با برگزاری آیین های ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۲    
10 گل برتر لژیونر های ایرانی در سال 2021 را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۳    
اولین خبرخوشی که مردم خواهند شنید، در مورد حرکت به سمت دیجیتالی شدن بسیاری از کروکی هایی باشد که باید از طریق سامانه نیروی انتظامی به دست صنعت بیمه برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۵    
شهردار رباط کریم یک ماه پس از تصدی شهرداری این شهر از شورای شهر رباط کریم درخواست یک میلیارد تومان برای اجاره مسکن کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۵    
او با این اقدام و عدم عذرخواهی خود وارد زمینی شده است که پیام آن تطهیر جنایات رژیم صهیونیستی و عادی سازی و مشروعیت بخشی به این غده سرطانی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۷    
یک مرکز تحقیقات تاریخی عکس بازسازی شده از داریوش سوم، پادشاه ایرانی در 330 قبل از میلاد مسیح را منتشر کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۸:۰۸    
تا پیش از این، 7 مورد ابتلا به این سویه جدید و یک مورد نیز در مشهد مقدس شناسایی شده بودند و با احتساب موارد جدید، تعداد بیماران شناسایی شده مبتلا به اُمیکرون در کشور به 14 نفر رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۹    
سرمربی استون ویلا نمی تواند شاگردانش را در دو دیدار آینده لیگ جزیره مقابل چلسی و لیدزیونایتد همراهی کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۸    
شناسایی 5 مورد امیکرون در هرمزگان حاوی این پیام است که احتمالا با توجه به سرعت بالای انتشار این ویروس افراد بسیار بیشتری که آلوده به این ویروس هستند در استان وجود دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۲    
به گزارش رسانه های اتریشی سباستین کورتس همکاری با یک شرکت خصوصی اقتصادی را در آمریکا پذیرفته است. این خبر روز شنبه رسانه ای شد. بر این اساس وی قراردادی را با بخش خصوصی اقتصادی در آمریکا امضا کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۳:۴۰    
مساله شیوع سویه اومیکرون گریبان گیر شرکت های بزرگ هواپیمایی از جمله لوفتانزا، دلتا، یونایتد ایرلاینز، جت بلو و دیگر شرکت های ناوگان حمل و نقل هوایی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۳:۳۱    
سخنان رئیس جمهور ترکیه در حالی مطرح می شود که این کشور در بحران اقتصادی با تورم شدید و افت ارزش لیر ترکیه برابر دلار در سال جاری مواجه بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۶    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی: با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در صدد بهبود کیفیت اداره آنها هستیم و عرضه اولیه سرخابی ها تا اول بهمن ماه در بورس انجام خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۱    
مرزبانان در بازرسی از مخفیگاه متهمان 37 قبضه سلاح جنگی وینچستر را کشف کردند که مراتب جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۲:۵۸    
در این حادثه یک زن جوان و یک دختربچه جان باختند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۵    
رییس اداره کار شهریار از یک متقاضی و مراجعه کننده که درخواست اخذ و تمدید مجوز تعاونی را داشت طلب رشوه کرده بود که با هوشیاری پلیس امنیت اقتصادی دستگیر می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۳    
کلیدی که قرار است حراج شود، متعلق به سلول زندان نلسون ماندلا در دوران حبس او در جزیره روبن است؛ جایی که او بیشترین دورۀ حبس 27 ساله خود را سپری کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۲:۲۷    
این متخلف که عکس ها و فیلم هایی از اقدام مجرمانه خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود با هوشیاری مأموران یگان حفاظت محیط زیست سنندج به سرعت شناسایی و به پلیس فتا معرفی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۲:۲۵    
هیئت مستقل انتخابات سال 2006 بعد از سقوط نظام سابق طالبان ایجاد شد و برنامه ریزی انتخابات و نظارت بر آن را متکفل بود. کارمندان این نهاد به شکل مستمر از سوی طالبان هدف قرار می گیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۲:۲۲    
در این بیانیه آمده است: این مرد به ظن هک کردن یا ورود به یک سایت محافظت شده و داشتن سلاح تهاجمی دستگیر شده است. او در حال حاضر در بازداشت به سر می برد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۲:۱۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۲:۰۸    
جریان ضد انقلاب اینقدر جرات پیدا کرده بود که هر شب بر پشت بام خانه ها به مقدسات نظام، شهدا، بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب توهین می کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۹    
این فوران با زلزله های مکرر همراه بود و در واقع نخستین فوران این آتشفشان از سال 1971 و طولانی ترین آن در این جزیره با جمعیت حدود 83 هزار نفر بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۹    
معاون اول رییس جمهور حضور موثر و فعالانه بخش خصوصی را یکی از راه های بهبود وضعیت اقتصاد و تولید کشور توصیف و تأکید کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۶    
وقتی ارز چند نرخی در کشور وجود دارد، تعادل و شفافیت در مسیر اقتصادی وجود نخواهد داشت و هیچ کس نمی داند به طور مثال قیمتی که برای کالایی مشخص ارائه می شود حاصل یارانه تعلق گرفته به آن است یا نتیجه کار ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۷    
این هواپیما در کارحانه هواپیماسازی ایرکوت روسیه ساخته شده است و خلبانی هواپیما را رومان تاسکایف و اولگ کونوننکو دو خلبان برجسته روس برعهده داشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۵    
اکنون هشت خودرو اطفای حریق و نجات از 6 پایگاه آتش نشانی کرمانشاه در محل حاضر شده اند و در حال امداد رسانی و خاموش کردن آتش هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۸    
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت یادآورشد که تقاضای ما از مردم علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۲    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از پایداری هوا از بعدازظهر یک شنبه (5 دی ماه) تا پنج شنبه(9 دی ماه) خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۱:۱۴    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۱:۰۴    
بند سوم مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا که 28 آذرماه برگزار و مصوبات آن از سوی وزیر کشور به دستگاه ها ابلاغ شده است، امروز در جلسه این ستاد اصلاح شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۰:۵۲    
مرغداران ما اکنون به دنبال تامین نهاده های دامی هستند اما حتی با قیمت محاسبه شده با ارز نمیایی نیز در بازار مشاهده نمی شود و نهاده ها در بازار احتکار شده و برای خرید در دسترس نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۰:۴۶    
امیدواریم چشم انداز و افقی را در شهر تهران فراهم کنیم. البته وزارت بهداشت متولی اصلی این موضوع است اما ابعاد سلامت به همه شئون و مجموعه ها برمی گردد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۰:۳۷    
پنج شنبه گذشته یک انفجار در ورودی ریاست عمومی صدور گذرنامه گزارش شد که سه زخمی برجای گذاشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۰:۳۴    
این پنجمین فروند از این نوع پهپاد پیشرفته آمریکایی است که طی ماه جاری میلادی در یمن ساقط می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۰:۱۴    
در این رزمایش کلیه شرایط برای یک عملیات واقعی با تهدید عملی قابل تصور از سوی دشمنان ،شبیه سازی و توسط نیروها و یگان های شرکت کننده در تمامی مراحل با موفقیت کامل اجرایی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۶    
کالاهایی که تحت عنوان ته لنجی وارد می شوند برای مصرف هم استانی ها است و خروج عمده آن به دیگر کشور ممنوع است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۲    
رقابت های بین المللی اسکی صحرانوردی با حضور نمایندگانی از 14 کشور در حال پیگیری است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۹:۴۷    
من از زمانی که با قشقایی قرارداد بسته ام خیلی خالصانه کار کرده ام و از تیمی که سال های گذشته همیشه کاندیدای سقوط بود، به یک تیم گردن کلفت و مدعی تبدیل شده.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۹:۴۳    
بر اساس نتایج اولیه اعلام شده از انستیتو پاستور تهران جواب آزمایش نخستین فرد مبیتلا به امیکرون مثبت شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۹:۲۷    
مشخص نیست چه تعداد از خدمه این کشتی به ویروس کرونا مبتلا شده اند اما نیروی دریایی آمریکا اعلام کرده است که بخشی از افرادی که به این بیماری مبتلا هستند علایم خفیف دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۲    
فردوسی مشهد تنها دانشگاه کشور است که به خاطر قرار گرفتن در جوار حرم امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) هویت معنوی و به واسطه نام بلند حماسه سرای بزرگ ایران زمین حکیم ابوالقاسم فردوسی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۹:۰۷    
رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:مصدومان حادثه جاده خرمشهر - اهواز در سه بیمارستان خوزستان زیر درمان قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۸:۵۵    
طبق مصوبه شصت و سومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که به تأیید مقام معظم رهبری رسیده است، مسئولیت تنظیم بازار خودرو از جمله تدوین و ابلاغ دستورالعمل های تنظیم قیمت این بازار فعلا بر عهده وزارت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۸:۵۱    
این نخستین تجربه کارگردانی دل تورو در زمینه انیمیشن است، هرچند که او به عنوان تهیه کننده در ساخت انیمیشن هایی مانند گربه چکمه پوش ، مگامایند و خیزش نگهبان ها مشارکت داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۸    
اکنون 216بیمار مبتلا به کووید19 در مراکز درمانی استان بستری هستند و در طول هفته گذشته، متاسفانه 3نفر در استان جانشان را بر اثر کرونا از دست دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۰    
تهران از ابتدای سال جاری تاکنون 199 روز هوای قابل قبول، 73 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس، 6 روز هوای ناسالم برای همه گروه ها و 2 روز هوای پاک داشته است و طبق پیش بینی شرکت کنترل کیفیت روز آینده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۸:۳۱    
دولت هند در ماه می 2012 به پارلمان این کشور گفته بود که از سال 1971 تا آوریل 2012، 482 هواپیمای میگ با حوادثی مواجه شده که منجر به کشته شدن 171 خلبان، 39 غیرنظامی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۸:۲۵    
در حال حاضر وضعیت کرونایی استان تهران به رنگ آبی در آمده و با توجه به در کمین بودن خطر، می بایست مجموعه ها دستورالعمل های بهداشتی و نکات و فاصله گذاری اجتماعی را در اولویت کاری خود قرار دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۸:۲۰    
امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم در وزارت مردم موفق و موید باشید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۸:۱۷    
صنعت آب و برق همواره دستخوش سرقت هایی است که منجر به بروز اختلال در ارائه خدمات به مردم می شود و بر این اساس مقابله با پدیده سرقت و سارقان از اهمیت خاصی برخوردار است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۸:۰۵    
تنها به صورت موردی آن هم پزشکان آقایی که از قبل در حوزه زنان فعالیت می کردند، حضور دارند، که همانطور که گفتم موردی و استثنا هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۸:۰۲    
در پی بارش شبانه روز گذشته برف راه ارتباطی 536روستا در استان اردبیل مسدود شده بود که با تلاش راهداران تاکنون راه ارتباطی 436 روستا بازگشایی شده و رفت و آمد در آنها در جریان است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۸:۰۰    
هفته جاری بیشینه میزان بارش ها در حوضه های آبریز دریاچه ارومیه، فلات مرکزی و خلیج فارس و دریای عمان از حوضه های آبریز اصلی کشور به 200 میلیمتر خواهد رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۵    
این پاکبان شریف سه ماه قبل نیز کیفی حاوی مدارک، یک قطعه چک و مبلغ 17 میلیون ریال وجه نقد را که حین رفت و روب پیدا کرده بود، به صاحبش بازگردانده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۷:۴۸    
ر این اینفوگرافیک به مقایسه دو تلسکوپ فضایی هابل و جیمز وب پرداخته ایم. پیش از جیمز وب، هابل به عنوان برترین تلسکوپ فضایی جهان شناخته می شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۵    
هزاران افغان صبح امروز در قندهار برای باریدن باران دعا کردند و هبت الله آخوندزاده رهبر طالبان پس از نماز پیامی را برای مردم افغانستان فرستاد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۵    
9 کشته، کارگرانی بودند که در مینی بوس به سمت محل کار در حرکت بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۲    
گاهی به شما برچسب می زنند که شما وکیل حاکمیت هستید اما من از شما می پرسم چه فرقی بین شما و وکلای کانون های دادگستری است؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۷:۲۵    
پلیس فتا با هرگونه هنجارشکنی و اقدامات توهین آمیز در فضای مجازی مطابق قانون برخورد خواهد کرد و در این مورد نیز برخورد قانونی با این افراد انجام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۷:۲۳    
امتحانات دوره های تحصیلی متوسطه اول و دوم به شیوه حضوری و براساس آیین نامه های آموزشی و ارزشیابی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۷:۱۰    
مقامات پلیس محلی مرزیساید، با انجام تحقیقات گسترده متوجه شدند که مردی در ماه گذشته میلادی 40 آی پد را به یک فروشگاه فروخته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۸    
رهبر کاتولیک های جهان به مناسبت عید میلاد مسیح از جوانان اراضی مقدس خواست تا امانت دار تاریخ خود باشند و به افق بنگرند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۷    
امیرعبداللهیان در این دیدار بر ضرورت تلاش دو طرف برای ارتقای حجم روابط تجاری میان دو کشور در سطح روابط دوستانه فی مابین تاکید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۴    
این دستگاه نهایتا شاید هزینه ای در حد چند صد پوند داشته باشد که در مقایسه با یک ونتیلاتور به قیمت 30 هزار پوند، بسیار کم است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۷    
بارش برف 30 سانتی متری موجب مسدود شدن روستاهای تبریز شد./ منبع: خبرگزاری صدا و سیما
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۰    
عثمان دمبله بازیکن فوتبال فرانسوی است که برای باشگاه بارسلونا اسپانیا و تیم ملی فرانسه در پست مهاجم و وینگر بازی می کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۹    
رعایت پروتکل های بهداشتی، تزریق دو دوز واکسن و تست PCR منفی نیز شرط تردد گروه های هفت گانه از مرزها است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۸    
تفاهم نامه همکاری بانک گردشگری و فدراسیون ورزش های همگانی با حضور اعضای هیات مدیره بانک و رئیس فدراسیون مذکور امضا شد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۷    
یک مقام بلندپایه طالبان گفت که مذاکرات با هیئت قطر و ترکیه ادامه خواهد داشت و در صورت دستیابی به توافق، تمامی پروازهای داخلی و خارجی از سر گرفته می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۵    
آخرین رهبر شوروی سابق یادآور شد که در آن لحظه مجالس قانونگذاری جمهوری های شوروی در حال بررسی پیش نویس طرح اتحادیه کشورهای مستقل بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۳    
. متن قرارداد همان متن تایید شده توسط تیم حقوقی است که به امضای سرمربی تیم ملی هم رسیده، اصل قرارداد در فدراسیون فوتبال موجود و درحال اجراست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۰    
در دنیا ثابت شده که دز سوم واکسن تا حدود 80 درصد از سویه اومیکرون جلوگیری می کند. مهم ترین مساله استفاده از ماسک و تزریق واکسن است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۵    
آیرین شیوایی دارای مدرک کارشناسی رشته فیزیک از دانشگاه تهران و مدرک دکترای رشته اخترفیزیک از دانشگاه کالیفرنیا، ریورساید است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۳    
پس از رسیدن تلسکوپ "جیمز وب" به مدار مورد نظر، شش ماه صرف آماده سازی تجهیزات این تلسکوپ خواهد شد و این تلسکوپ پس از شش ماه اولین داده ها را به زمین خواهد فرستاد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۰    
بزرگ ترین و پیشرفته ترین تلسکوپ فضایی جهان از پایگاه گویان فرانسه به فضا پرتاب شد. قرار است این تلسکوپ غول پیکر که انقلابی در صنعت فضا محسوب می شود در فاصله ای بسیار دورتر از تلسکوپ هابل جهان پیرامون ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۷    
ما مردم قانعی داریم که با هم مدارا می کنند. این را فقط من نمی گویم، از مردم شهرها و روستاهای اطراف هم اگر بپرسید، اهالی آق قلعه را به نجابت، آرام بودن و سربه زیری می شناسند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۶    
با نزدیک شدن به سال نو میلادی و کریسمس بابانوئل در ونیز حاضر شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۷    
اکنون به اختیارات کمیسیون ویژه بستگی دارد که این نظرات کارشناسی را در نظر بگیرد یا روند قبلی را ادامه دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۴    
همراه داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان جاده های کوهستانی البرز است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۲    
تاریخ 25 دسامبر را که کلیسای روم در سال 354 میلادی برای روز ولادت او تعیین کرده بر وفق اسناد مصادف است با روز ولادت میترا – خدایگان مهر و آفتاب شکست ناپذیر- یا از آن مأخوذ بود- دکتر زرین کوب
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۷    
وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از اجساد ارجاعی به سازمان پزشکی قانونی کشور و بخش اندکی از ارجاعات به بخش معاینات نیازمند بررسی های آزمایشگاهی هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۴    
منابع مالی دولت محدود است و نمی شود انتظار داشت، دولت همه منابع مالی 11 هزار و 500 دانشجوی دکتری مرتبط با وزارت علوم را تامین کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۲    
این کارت توسط چند منبع مالی بیرون از سازمان تاکسیرانی و ایساکو شارژ شده اند و یک نوع وام و کارت اعتباری است که فعلا 30 میلیون تومان شارژ شده است که افراد می توانند از این کارت به صورت قسطی خرید کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۲    
دولت باید شجاعت به خرج داده و ضمن توقف پرداخت یارانه همگانی، یارانه نقدی اقشار آسیب پذیر را متناسب با تاثیر واقعی در معیشت آنها افزایش دهد و با هدایت منابع حاصل از هدفمندی به تولید ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۵    
بهرام شاه محمدلو: بعد از 30 سال سری جدید زیرگنبد کبود ساخته می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۳    
کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل تخمین می زند که بین ژانویه تا نوامبر سال جاری میلادی بیش از 2500 نفر در دریا در تلاش برای رسیدن به اروپا کشته یا ناپدید شده باشند.
  • ۱