شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۵May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 10 دی 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 1 دی 1400 عصر ایران 2 دی 1400 عصر ایران 3 دی 1400 عصر ایران 4 دی 1400 عصر ایران 5 دی 1400 عصر ایران 6 دی 1400 عصر ایران 7 دی 1400 عصر ایران 8 دی 1400 عصر ایران 9 دی 1400 عصر ایران 10 دی 1400 عصر ایران 11 دی 1400 عصر ایران 12 دی 1400 عصر ایران 13 دی 1400 عصر ایران 14 دی 1400 عصر ایران 15 دی 1400 عصر ایران 16 دی 1400 عصر ایران 17 دی 1400 عصر ایران 18 دی 1400 عصر ایران 19 دی 1400 عصر ایران 20 دی 1400 عصر ایران 21 دی 1400 عصر ایران 22 دی 1400 عصر ایران 23 دی 1400 عصر ایران 24 دی 1400 عصر ایران 25 دی 1400 عصر ایران 26 دی 1400 عصر ایران 27 دی 1400 عصر ایران 28 دی 1400 عصر ایران 29 دی 1400 عصر ایران 30 دی 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۲    
آمار مرگ در ایران به استناد گزارش سازمان ثبت احوال، پس از کرونا روند صعودی داشته و در سال 99نزدیک به 30درصد نسبت به سال 98و در نیمه اول 1400بیش از 23درصد نسبت به نیمهر اول سال 99افزایش داشته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۴    
جمعی از اعضای کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری همراه با رئیس هیئت مدیره کانون تهیه کنندگان ، عصر سه شنبه با معاون اداری و مالی بانک مرکزی دیدار کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۳    
گردهمایی بزرگ خودروهای پیکان کلاسیک در پیست اتومبیلرانی آزادی تهران روز گذشته برگزار شد. در این همایش خودروهای پیکان کلاسیک در مدل های 1346 تا 1370 حضور داشتند و در بین آن ها، پیکان وانت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۲    
یکی از کارگران تلاشگر و خدوم پاکبان خدمات شهری شهرداری منطقه 8 حین عزیمت به محل کار خود در روز پنج شنبه مورخ نهم دی ماه در حادثه تصادف جان باخت
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۱    
وقتی رییس جمهوری گفت از حقوق مردم در زمینه فضای مجازی حمایت می کنیم و در این زمینه نگرانی نداشته باشند سردبیر قم نیوز مجدداً پرسیده ولی طرحی که وزارت ارتباطات به شما ارایه کرده از طرح قبلی هم بدتر ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۷    
جمهوری اسلامی به موشک های پیشرفتهِ مانور پذیری با مشخصات موشک های هاپیرسونیک دست پیدا کرده که به مخاطبان پیام رزمایش فهماند شلیک موشک های ایرانی با اهداف واقعی هزینه های گزافی بر مدعیان هر حماقتی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۳    
واروژ کریم مسیحی، ژرژ پطرسی، وارطان ساهاکیان، سیمون سیمونیان، آناهید آباد، رایموند هواکیمیان، مانفرد اسماعیلی، دیگرانوهی هواکیمیان، ادوین خاچیکیان، آلبرت آراکلیان و . . ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۷    
با این وجود فرای خبرهای خسارات جانی و اقتصادی ناشی از همه گیری کرونا، در دوازده ماه گذشته رویدادهای ارزشمندی نیز به وقوع پیوسته تا زندگی برای ساکنان این کره خاکی آسانتر گردد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۳:۴۹    
با افزایش حملات باج افزار، شرکت های بیشتری برای بازیابی داده های گران بها باج می پردازند. پرداخت باج فقط یک تصمیم پولی نیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۲    
سرعت، قدرت مانور و ارتفاع گیری موشک های نسل جدید روسیه باعث شده تا کارشناسان غربی نتوانند برآورد دقیقی از قدرت تخریب و نیز روش های رهگیری آن ها داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۳:۰۴    
طارمی در لیگ قهرمانان اروپا فصل قبل در مرحله یک چهارم نهایی با وجود حذف تیمش برابر چلسی در مجموع 2 بازی رفت و برگشت گل قیچی برگردانی را به ثمر رساند که در یاد ها ماندگار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۲:۵۹    
سعید خطیب زاده گفت: هیچ قطعنامه ای جمهوری اسلامی ایران را از برنامه تحقیقات فضایی و آزمایش های مرتبط از جمله در حوزه ماهواره برها منع نمی کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۲:۵۶    
وزیر امور خارجه آمریکا همچنین با ملانی جولی وزیر امور خارجه کانادا در این زمینه گفتگو کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۲:۳۸    
امتحانات نهایی شامل تعطیلی مدارس نبوده و آزمون ها طبق برنامه و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۲:۳۶    
آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه وضعیت کالا های اساسی در شرایط خوبی قرار دارد، گفت: در ابتدای دولت کمبود هایی در زمینه تامین نیاز های اصلی سفره مردم داشتیم، اما با اقداماتی این مشکل حل شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۲:۲۲    
همدیگر را تهدید نکنیم. نه صریح و نه در لفافه. رازی که الان مثل چاقو توی جیب مان است، او یک روز مثل گُل رُز کف دست مان گذاشت...ما برای زخمی کردن آفریده نشده ایم. ارّه نیستیم، انسانیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۲:۱۶    
نصرالله جهانشاهی از دوران دفاع مقدس تا شهادت حاج قاسم به عنوان راننده در کنار سردار سلیمانی بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۱:۵۵    
شب گذشته، بارش تگرگ مناطق استان بوشهر را سفید پوش کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۱:۴۹    
رییس محترم کمیته استیناف تاکید می کند پرونده مهاجم گابنی هنوز به دست استیناف نرسیده، اما باشگاه غیر مرتبط به کندی صدور حکم استیناف معترض است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۱:۰۵    
رئیس جمهور گفت: پروژه هایی در ابتدای ورود به قم دیده می شود. از جمله منوریل که باید در این زمینه تعیین تکلیف شود و از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت شود تا به سرانجام برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۱:۰۲    
با کمال مسرت، فرارسیدن سالروز میلاد فرخنده ی پیامبر استقامت و صلح، حضرت مسیح (ع) و آغاز سال 2022 میلادی را صمیمانه تبریک می گویم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۰:۴۸    
پوتین در پیام خود با بیان اینکه مبادلات بازرگانی روسیه و چین به سطح بی سابقه رسیده است، افزود: برگزاری سال همکاری های علمی، تکنولوژیکی و نوآوری در روسیه و چین نتایج خوبی به همراه داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۰:۲۳    
در این نشست که با شرکت هیأت های ایران، گروه 1+4 و اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ برگزار شد، روند مذاکرات مورد ارزیابی قرار گرفته و در خصوص نحوه ادامه گفتگو ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۲۰:۰۲    
سایت Extra انگلیس، سوپر گل مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو به چلسی را در لیست بهترین گل های سال 2021 قرار داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۹:۴۰    
رییس جمهور گفت: تلاش دولت بر این است که بورس برای سهامداران یک سازمان اطمینان بخش باشد. آیت الله سیدابراهیم رییسی شامگاه جمعه و در برنامه پایانی سفر دو روزه خود به قم در نشست مطبوعاتی با اصحاب ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۹:۳۷    
پوتین: با شرافت، 2021 را پشت سر گذاشتیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۹:۳۵    
تاکید می شود که هیات مدیره و مدیریت باشگاه تا زمان تحقق وعده مسؤولین فوتبال استان، کما فی سابق با تمامی توان اقدامات لازم برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات و تقویت تیم در نیم فصل را پیگیری خواهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۹:۳۳    
سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: این حادثه در ساعت 21:30 پنجشنبه شب در محله میکائیل آباد شهر مراغه(آذربایجان شرقی) اتفاق افتاد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۹:۲۹    
پژوهشگران با استفاده از یک بستر ارگانوئیدی جدید توانستند سلول های بنیادی غیرطبیعی را که در موارد آسیب شدید کیسه هوایی دیده می شوند، مدل سازی کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۹:۲۱    
محمدهاشمی گفت: تاکنون 34 مورد ابتلا به سویه جدید اُمیکرون در کشور شناسایی شده و 8 مورد مشکوک نیز در حال آزمایش و تست های تشخیصی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۹:۱۹    
وزارت خارجه فرانسه در ادامه مدعی شد: این اقدامات به دلیل آنکه همزمان با حصول پیشرفت در مذاکرات هسته ای در وین انجام گرفته اند، بیشتر تاسف اور هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۸:۰۰    
خانم فیتز معلم دبستان آماده پرتاب شد و به تمام بچه های کلاس سوم قول داد اگر توپ داخل سبد برود به آن ها شکلات داغ خواهد داد. شادی بچه ها را تماشا کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۷:۵۳    
مهم ترین موضوعات مورد مطالبه معیشت مردم، حجاب زنان و مونوریل قم بوده و به این مورد آخر آیت الله سبحانی مشخصا اشاره کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۷:۵۲    
تیم فوتبال پونفرادینا که از وجود امیر عابدزاده درون دروازه بهره می برد امروز (جمعه) به مصاف رئال اویدو می رود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۷:۴۴    
دیدار تیم های هندبال بافق یزد و آتریسا تهران از سری مسابقات مرحله دوم دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال، امروز دهم دی در تالار هندبال فدراسیون برگزار شد. این دیدار با پیروزی بافق یزد به پایان رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۷:۳۶    
کنفرانس های بازنگری هر پنج سال یکبار برای ارزیابی اجرا و تلاش برای رسیدگی به تعهدات جدید برنامه ریزی می شود، اگرچه شرکت کنندگان بعضی مواقع نتوانسته اند در مورد اعلامیه یا برنامه نهایی به توافق برسند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۷:۲۳    
این ماده غذایی سالم می تواند با برخی عوارض جانبی ناخواسته مرتبط باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۷:۱۵    
این دروازه بان به جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال دعوت شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۷:۰۳    
حضور یک مجری زن تلویزیون با خال کوبی بومی در یکی از برنامه های خبری پربیننده نیوزلند خبرساز شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۶:۴۵    
در بخش بانوان نیز کوثر خشنودی کیا در جایگاه اول ایستاد و راحله فارسی و هاله ایزدخواه دوم و سوم شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۶:۴۴    
چونگ گفت که آن ها پس از اینکه کره شمالی مجموعه ای از "پاسخ های سریع و مثبت" را به اعلامیه پایان جنگ نشان داد، حال نسبت به "واکنش ملموس تر" پیونگ یانگ امیدوارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۶:۴۰    
رود دره فرحزاد از جمله ظرفیت های ارزشمند شهری است که به لحاظ رهاشدگی و بی توجهی به بستر آسیب تبدیل شده است و برهمین اساس رفع و ساماندهی این معضلات از اولویت های مدیریت شهری است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۶:۳۵    
در حال حاضر عوامل آتش نشانی در حال آوار برداری محل حادثه هستند و هنوز اطلاعی از مصدومین و کشته های احتمالی داخل ساختمان در دسترس نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۶:۱۹    
در واقع متقاضی نهضت ملی مسکن پس از بیست سال و در سال 1420 برای وام 450 میلیون تومانی با نرخ بهره 18 درصد یک میلیارد و 941 میلیون و 100 هزار تومان پرداخت خواهد کرد. سود این وام حدود 1 ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۱    
عنوانی که برای این حادثه انتخاب شد، عنوان درستی نبود چرا که اساسا فرونشستی در این محدوده رخ نداده و آنچه که رخ داده بود نیز شباهتی به پدیده فرونشست نداشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۵:۱۶    
هیات مذاکره کننده ایران در فرصت تنفس مذاکرات در وین است و رایزنی ها و تبادل متون به طور غیررسمی ادامه دارد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۵:۱۴    
زمین لرزه ای به بزرگی 5.8 ریشتر امروز (جمعه) شهرهای مختلف استان "خیبر پختونخوا" در پاکستان را لرزاند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۳    
آلمان قصد دارد تا سال 2030 از طریق توسعه زیرساخت های انرژی بادی و خورشیدی، تا 80 درصد از نیازهای برقی خود را با انرژی های تجدیدپذیر تامین کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۴:۲۱    
هیچگونه اقدامی از سوی ایران خودرو برای فروش اقساطی محصولات صورت نگرفته و اطلاعیه های منتشر شده کاملا بی ارتباط به این گروه خودروسازی هستند و ایران خودرو در حال حاضر طرح فروش اقساطی ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۳    
پنتاگون هرگونه مجازات برای سربازان آمریکایی درخصوص این حمله که منجر به کشته شدن 10 غیرنظامی از جمله 7 کودک شد و محکومیت جهانی را برانگیخت، رد کرده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۱    
مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعاونی های مصرف به عنوان باسابقه ترین ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۶    
از تورگردان ها، فعالان گردشگری و به ویژه راهنمایان درخواست شده است برای جلوگیری از اجرای برنامه های سفر به این مقصد و بروز هرگونه تبعات و مشکلات احتمالی بعدی، از اجرای تور به این منطقه خودداری کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۸    
بورل اظهار کرد: اقدام "وحشتناک و خشونت آمیز" میانمار که منجر به کشته و سوزاندن بیش از 30 تن، از جمله زنان و کودکان و همچنین کارکنان بشردوستانه شد، نیازمند پاسخگویی فوری مسئولین است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۵    
در روزهای شنبه و یکشنبه افزایش نسبی دما در استان های ساحلی خزر پیش بینی می شود. از روز دوشنبه با نفوذ جریانات شمالی، کاهش نسبی دما دراین استان ها رخ خواهد داد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۶    
مدیر ملی سازمان امداد ورلد ویژن در افغانستان:روز به روز اوضاع در این کشور بدتر می شود و به ویژه کودکان در رنج هستند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۲:۴۲    
در این نامه که در وب سایت هواوی منتشر شد، آمده است: فضای کسب و کار غیرقابل پیش بینی، سیاسی شدن فناوری و رشد جنبشهای ضد جهانی سازی، همگی چالشهای جدی محسوب می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۲:۳۵    
اگر در سال 2021 ما شاهد هفت مانور نظامی در قلمروی اوکراین بودیم، در سال 2022 و بر اساس قانون تصویب شده توسط پارلمان این کشور 10 مانور نظامی برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۷    
2021 همچنین با حبس الکسی ناوالنی، منتقد کرملین و ممنوع الفعالیتی جنبش ضد فساد وی نیز همراه بود. بسیاری از متحدان او هم مجبور شدند از روسیه فرار کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۵    
سارا فلاحی: این تیم به جای رقابت با مشکلات مردم با خود رقابت می کنند. گوشه ای از این رقابتها را در لایحه بودجه 1401 می بینیم که بسیاری از برآوردهای آن غلط است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۱    
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این عملیات ها در شش شهر، 11 روستا ، دو منطقه عشایری و 9 محور کوهستانی انجام شده است، گفت: 61 دستگاه خودروی سواری نیز از برف رهاسازی شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۲    
آژانس ادبی و ترجمه پل مسئولیت انعقاد قراردادهای کپی رایت و پیگیری امور اجرایی و حقوقی قراردادهای یادشده را بر عهده داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۱:۴۳    
در هر ثانیه 3 آمریکایی به کرونا آلوده می شوند. نتایج یک مطالعه نشان داده در 3 هفته آتی 42 هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست خواهند داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۷    
مقصودلو که با ریتینگ 2655 در این رقابت ها شرکت کرده بود به 11 پیروزی، 3 تساوی و 7 شکست دست یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۹    
در تظاهرات بزرگ تاسوعا و عاشورا در پاییز 1357، محمدرضا پهلوی و ازهاری با هلیکوپتر سراسر شهر تهران را رصد کردند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۱    
حدود 200 افسر پلیس به دفتر این رسانه حمله کرده، دارایی های آنها را توقیف و هفت تن از سردبیران ارشد و سابق آن و اعضای هیات تحریریه را روز چهارشنبه دستگیر کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۵    
حدود 2000 تا 2500 نفر روزانه به شکل سرپایی مراجعه می کنند که تعداد قابل توجهی مبتلا به آنفلوآنزا هستند و تعداد موارد مثبت کرونا از کل تست هایی که اخذ می شود پنج درصد است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۲    
کرملین اعلام کرد بایدن ظاهرا با این نظر پوتین که مسکو نیاز به برخی ضمانتهای امنیتی از سوی غرب دارد، موافقت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ جناب آقای دکتر علی بهادری جهرمی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۷    
برای جلوگیری از برداشت بی رویه آب های زیرزمینی همه چاههای دارای پروانه کشاورزی این منطقه مجهز به شمارشگر هوشمند شده اند که این موضوع بیش از 20 درصد حجم برداشت آبهای زیرزمینی را کاهش داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۲    
هشتمین دور مذاکرات وین از روز جمعه تا دوشنبه به مدت سه روز متوقف است/ هیات ایرانی نظرات و ایده های اولیه خود در خصوص تضمین های لازم را ارایه کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۰۹:۴۰    
تعریف جدید در نامه ابلاغی سال 99 موجب بروز تبعات اجتماعی منفی در بین بیش از 13 هزار کارکنان خدوم دولت در استان بوشهر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۸    
می طلبد در کنار اینکه نیروهای امدادی و عملیاتی آماده باش هستند مردم به ویژه فعالان بخش کشاورزی نیز اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۹    
هر سال این بحث درمی گیرد که چرا 4 دی (تولد مسیح) تبریک گفته می شود ولی 5 دی (درگذشت زرتشت) تسلیت گفته نمی شود. این یادداشت به این پرسش پرداخته با این توضیح که تولد زرتشت در تقویم رسمی نشسته...