سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۸Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 30 بهمن 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 1 بهمن 1400 عصر ایران 2 بهمن 1400 عصر ایران 3 بهمن 1400 عصر ایران 4 بهمن 1400 عصر ایران 5 بهمن 1400 عصر ایران 6 بهمن 1400 عصر ایران 7 بهمن 1400 عصر ایران 8 بهمن 1400 عصر ایران 9 بهمن 1400 عصر ایران 10 بهمن 1400 عصر ایران 11 بهمن 1400 عصر ایران 12 بهمن 1400 عصر ایران 13 بهمن 1400 عصر ایران 14 بهمن 1400 عصر ایران 15 بهمن 1400 عصر ایران 16 بهمن 1400 عصر ایران 17 بهمن 1400 عصر ایران 18 بهمن 1400 عصر ایران 19 بهمن 1400 عصر ایران 20 بهمن 1400 عصر ایران 21 بهمن 1400 عصر ایران 22 بهمن 1400 عصر ایران 23 بهمن 1400 عصر ایران 24 بهمن 1400 عصر ایران 25 بهمن 1400 عصر ایران 26 بهمن 1400 عصر ایران 27 بهمن 1400 عصر ایران 28 بهمن 1400 عصر ایران 29 بهمن 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۱    
مجموع بیماران کووید19 در کشور به 6 میلیون و 983 هزار و 635 نفر رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۹    
سه جزیره هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک در سال 1389 پس از تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان به منطقه آزاد کیش الحاق شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۳    
کارشناسان و کارآگاهان در منزل فرد متوفی حاضر شدند و مشاهده کردند که وی از ناحیه پاها، دست ها، صورت و گردن دارای آثار ضرب و شتم و کبودی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۶    
در حالی که دو جوان، همدست دیگری هم داشتند پیکر نیمه جان پسر 19 ساله را به مشهد بازگرداندند و مقابل منزلش رها کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۸    
من نسبت به کار خودم جدی هستم، در برنامه های تلویزیونی و بخش خصوصی سیستم غلطی وجود دارد؛ یعنی آداب و رفتار فردی و گروهی اشتباه است که باعث آزار بازیگر می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۰    
این شرکت بیمه ای برای 9 ماهه سال سود 74 تومانی داشته است و امسال می توان به راحتی انتظار سود محدوده 100 تومان از سهم را داشت
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
طرح انضباط بخشی موتورسواران متخلف شنبه 30 بهمن ماه با حضور سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ آغاز شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۲    
اطلاعات تکمیلی و نحوه برگزاری کلاس های مهرماه 1401 از طریق پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www. pnu. ac. ir اطلاع رسانی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۲    
قواعد ما نمی تواند به روز باشد. قواعد فقه و اصول مانند پزشکی نیست که هرچه پیشرفت کنیم قواعد آن به روز شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۱    
ضرورت دارد پروتکل های مخصوص ایام تعطیلات و ایام پایان سال در مشهد طبق فهرست مشخص تدوین و اجرا شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۹    
معاون عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه نتیجه پیش ثبت نام و پذیرفته شدگان برای اعزام در عتبات نوروزی تا روز 10 اسفند ماه اعلام می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۷    
سید ابراهیم رئیسی در پاسخ به تماس تلفنی الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران ، مصمم است در راستای منافع دو ملت، بیش از پیش روابط سیاسی، تجاری و اقتصادی را با صربستان ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۳    
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: بر اساس این گزارش بلافاصله مأموران اقدامات اطلاعاتی خود را در منطقه تشدید و موفق شدند شناور حامل خودرو را در نزدیکی سواحل قشم شناسایی کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۸    
این کشتی بنا به اعلام مالک آن که یک شرکت کشتیرانی ایتالیایی به نام گریمالدی است 290 سرنشین داشته که 239 نفر از آنها مسافر و 51 نفر نیز خدمه بوده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۶    
تنش های نظامی در منطقه دونباس در جنوب شرقی اوکراین در حالی تشدید می شود که جایی که دولت کی یف و جمهوری های خودخوانده دونتسک و لوهانسک یکدیگر را به نقض توافقات مینسک و نقض آتش بس متهم می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۲    
گانتز: از کمک آمریکا در حفظ ثبات در منطقه در برابر تجاوزهایی که ایران خود یا از طریق گروه های وابسته به خود نشان می دهد، قدردانی کردم
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۷    
امیرعبداللهیان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، با مقامات بسیاری از کشورها دیدار و گفت وگو کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۳    
فرمانده انتظامی الیگودرز با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، اضافه کرد: حمل این گونه محموله ها تخلف محسوب می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۳    
ارتش روسیه در جریان رزمایش روز شنبه موشک های بالستیک، کروز و مافوق صوت شلیک کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۰    
لک نیز جزو بازیکنانی بود که قراردادش پایان فصل به اتمام می رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۱    
بنا به اظهارات شهروندان ساکن در منطقه، فرد دستگیر شده در مقابل تذکر شهروندان مبنی بر رفع سد معبر مقاومت کرده و اقدام به قدرت نمایی، ترویج خشونت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۷    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین از دستگیری 2 نفر در این خصوص خبر داد و تأکید کرد: مبارزه دستگاه قضایی با قاچاقچیان سوخت با هدف صیانت از منابع ملی به صورت قاطع و بی امان ادامه خواهد یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۹    
به گزرارش خبرگزاری ای آی ان یک مقام ناتو اعلام کرده که دفتر این ائتلاف در شهر کی یف پایتخت اوکراین موقتا بسته شده و کارکنان ناتو به شهرهای لویو در اوکراین و بروکسل در بلژیک اعزام می شوند اما ماموریت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۲    
برای این که به توافق نهایی برسیم، اکنون بستگی کامل به سه کشور اروپایی و آمریکا دارد تا فورا همانند ما عمل کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۴    
دولت روسیه بارها تاکید کرده است که قصد ندارد عملیاتی علیه اوکراین انجام دهد و تاکید کرده است که تمام گزارش هایی که از این موضوع صحبت می کنند کذب هستند و هدف از این ادعاها تشدید تنش ها در منطقه و دامن ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۰    
مردم برای دریافت اطلاعات موثق فقط به رسانه ملی و خبرگزاری ها اتکا کنند و فریب شایعات مختلف را نخورند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۶    
اشیاء کشف و ضبط شده ارزش پولی زیادی دارد، اما برای اموال فرهنگی تاریخی نمی توان قیمت تعیین کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۲    
نمونه هایی که اینجا ارائه شده اند می تواند هر فردی را متوقف کرده و نگاه وی را حتی برای چند لحظه به سوی خود معطوف کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۰    
وزارت خارجه آلمان در هشداری که در وب سایت خود منتشر شده است، اعلام کرد: هشدارهای مسافرتی به اوکراین صادر شده است و به شهروندان آلمانی اکیدا توصیه می شود که هر چه زودتر کشور را ترک کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۹    
وزیر خارجه عربستان: ما امیدواریم که ایران تمایل جدی برای ایجاد کار جدید داشته باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۲    
یکی از برنامه ریزی های آموزش و پرورش آزاد سازی مراکز ورزشی با هدف مبارزه با کم تحرکی و چاقی دانش آموزان است که در روز های اخیر انجام شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۲    
در این نشست سران سه قوه بر کاهش ناترازی بودجه 1401 برای جلوگیری از تورم و حفظ معیشت مردم تاکید کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۰    
بر این اساس فرآیند آموزش دانش آموزان از درگاه مجازی و در مناطقی که دسترسی به اینترنت و زیرساخت های مخابراتی وجود ندارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۳    
براساس صحبت های انجام شده قرار بر این است تا درج نماد سرخابی ها فردا(یکشنبه) در فرابوررس انجام شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۰    
شامگاه شنبه انفجاری مهیب در منطقه خودمختار لوهانسک در شرق اوکراین به وقوع پیوست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۹    
در بازرسی از این خودرو پنج کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در اتوبوس جاسازی شده بود کشف شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۱    
مقامات آمریکایی مدعی هستند که دیپلماسی هنوز امکان پذیر است و وزیر دفاع این کشور نیز ادعا دارد معتقدم ما باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم، تا زمانی که این امکان از بین برود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۸    
میخواهم تاکید نمایم که ما آمادگی رسیدن به یک توافق خوب را در کوتاهترین زمان ممکن داریم به شرطی که طرف دیگر آماده اتخاذ تصمیمات سیاسی مورد نیاز باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۱    
برنج طارم ایرانی درجه یک - 65 هزار تومان، برنج طارم درجه دو- 60 هزار تومان، برنج ایرانی شیرودی – 42 هزار تومان، برنج هندی وارداتی – 30 هزار تومان، برنج پاکستانی وارداتی – 31 هزار تومان تعیین می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۲    
در این دیدار پرونده های مورد علاقه مشترک و مهم ترین بین دو کشور، تحولات منطقه ای و بین المللی و مذاکراتی که در حال حاضر در وین درباره توافق هسته ای در حال انجام است و تلاش های دیپلماتیک برای موفقیت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۵    
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا گفته بود ترک کردن کشور از سوی زلنسکی برای حضور در کنفرانس امنیتی مونیخ در سایه تنش با روسیه عاقلانه نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۱    
فیلم پلنگ مشاهده شده توسط اهالی منطقه گرفته شده و با توجه به اعلام کارشناسان محیط زیست حدود 3/5 کیلومتر از زیستگاه خود در منطقه شکار و صید ممنوع گرین دور شده و به منطقه توده زن رسیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۶    
وزارت دفاع استرالیا: "لیزر انداختن به هواپیما توسط کشتی چینی یک حادثه امنیتی جدی محسوب می شود. ما این رفتار غیرحرفه ای و ناایمن را به شدت محکوم می کنیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۶    
رئیسی با اشاره به نقش فعال ایران در مبارزه با تروریسم در کنار عراق و سوریه تصریح کرد: اگر مقابله مؤثر ایران و بخصوص شهید سلیمانی با تروریسم نبود، امروز داعش در اروپا مستقر شده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۴۳    
خودرویی 125 ساله که با وجود آیین نامه های فنی سختگیرانه در آلمان، گواهی معاینه فنی هم گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۲    
اهواز در هفته گذشته نیز به دلیل شرایط پایداری هوا از یک سو و سوزاندن مزارع نیشکر و مازوت سوزی در نیروگاه رامین اهواز در سه روز متوالی در شرایط ناسالم برای همه گروه ها قرار داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۰    
رئیس سازمان جهانی بهداشت در جریان سخنرانی طی کنفرانس امنیتی مونیخ بر لزوم مشارکت همه کشورها برای پایان دادن به همه گیری ویروس کووید -19 تاکید و اعلام کرد که امسال با ابزارها و دانش کنونی می تواند سال ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۷    
در ویرانه های به جامانده از این سازه چند اتاق ساده مشاهده می شود که در آنها یادگارهای تاریخی از جمله سرنیزه های باستانی پیدا شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۲    
رضا جعفری در عصرخبر نوشت: - نقل شده در روایتی کهن که کودکی بر خلاف همه جمع که از ترس بی آبرویی لب به اعتراف به لختی پادشاه نمی گشودند، به این نکته اشاره کرد و باعث برملا شدن واقعیت شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
وی در عین حال تاکید کرد که درگیری حتمی الوقوع نیست و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه می تواند مسیر متفاوتی را انتخاب کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
از همه هم استانی ها می خواهم هر چه سریعتر با همراه داشتن کارت ملی جهت اهدای خون به پایگاه های انتقال خون سراسر استان مراجعه کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۴    
رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی سعید مقیسه را به سمت معاون رئیس صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی منصوب کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۸    
در گزارش شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه گفته شد: خمپاره ها توسط نیروهای اوکراینی پرتاب شده و کمیته پیگیری قضایی روسیه، تحقیقات در مورد این حوادث را آغاز کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۳    
انعطاف استادیوم تاتنهام انگلستان در برابر طوفان و تصاویر باورنکردنی از طوفان یونیس در ورزشگاه را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۱    
باید بپذیریم که این اقدامات از سوی انگلیس و متحدان، شاید برای بازداشتن تهاجم روسیه کافی نباشند و در نتیجه ضروری است که از 2014 درس بگیریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۶    
برای کنترل و رصد قیمت کالاها از فروشگاه ها به مصرف کننده نهایی(خریدار) نیز پروژه درج قیمت تولیدکننده آغاز شده است. ت
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۵    
اتریش با وجود اینکه یکی از طرفهای توافق برجام نیست، اما نسبت به هر کمک ممکنی به مذاکرات تعهد قطعی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۴    
در پاسخ به هرگونه تهاجم، ما به اقدامات اقتصادی اکتفا نخواهیم کرد. ما متحدان خود در ناتو در جناح شرقی را بیشتر تقویت خواهیم کرد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۹    
شما از کدوم یکی از محصولات روژین بیشتر استفاده می کنید؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۳    
ما تاکید می کنیم که باید از حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی کشورها محافظت شود زیرا این در راستای سیاست سازمان ملل متحد و چین است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
او همچنین با تلاش برای انداختن توپ در زمین ایران، گفت که زمان مهم تصمیم گیری برای ایران فرا رسیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۱    
انتظار می رود بنیاد برکت در حیطه توسعه فضاهای ورزشی نیز با آمورش و پرورش همکاری داشته باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
از خوردن ماهی و هر نوع گوشت دیگری با شیر پرهیز کنید زیرا ترکیب آن ها با هم باعث سنگینی و مشکلات هاضمه می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۲    
این وضعیت محصول توقف و عقب گرد یک دهه رشد اقتصادی و گسترش فقر و وجود تحریم است. 5 سال پیش کسانی که موبایل می دزدیدند، زیاد نبودند، اکنون فراوان هستند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۴    
میوه ها و سبزیجات با کیفیت بالا ایرانی به آرامی اما به طور پیوسته در قفسه فروشگاه های روسیه تثبیت می شوند و به طور فزاینده ای با محصولات ترکیه، مصر و آذربایجان رقابت می کنند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۲    
کیانیان و منتقدان حق دارند از تصاویر دختر رامین شگفت زده شوند چون نشان می دهد آدمی که بر خانوادۀ خود هم نفوذ ندارد می خواسته دیگران را به پیروی از سلیقۀ خود وادارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۸    
سازندگان فیلم بیان کردند که فیلم قصیده گاو سفید قاچاق شده و از این پس تماشای این فیلم در ایران و به هر طریق ممکن برای همه بلامانع است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۶    
دیوان محاسبات اعلام کرد که با وجود تعیین پایان بهمن به عنوان آخرین مهلت واریز مالیات واحدهای مسکونی گران قیمت تحقق آن تا پایان دی همچنان صفر درصد بوده و میزان وصول مالیات بر واحدهای مسکونی خالی از ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۴    
مطمئنا چرت زدن می تواند نام های جالبی داشته باشد و می توانید از استراتژی های خاصی برای چرت خود استفاده کنید؛ اگر دوست دارید آن را چُرت قدرتی بنامید اما فراموش نکنید که طول مدت چُرت زدن واقعا مهم نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۸    
بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ویکتوریا از روزهای 5 تا 14 آذر ماه جاری (4 تا 13 فوریه 2022) در شهر تورنتو در کشور کانادا برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۶    
از میان گروه های خونی به O منفی، A مثبت و B منفی بیشتر نیاز داریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۱    
با رصد و اشراف اطلاعاتی نیروهای حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان کرمانشاه دو نفر از مدیران زیرمجموعه این دستگاه دستگیر شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۱    
پلیس با برقراری ایستگاه های ایست و بازرسی در اطراف مرکز شهر مانع از پیوستن هواداران به معترضان شد. آنها با ایجاد این موانع قصد داشتند تا از رسیدن مواد غذایی و سوخت به کامیون داران جلوگیری کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۹    
تصویری از الیف ارول بازیگر ترکیه ای فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان را در اکران خصوصی این فیلم می بینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۷    
مهم ترین گروه موسیقی نواحی ایران رستاک مدت هاست بصورت گروهی از ایران مهاجرت کرده اند و به زودی تورهای کنسرت خود را از سر خواهند گرفت."
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۶    
6 اتحادیه و انجمن دیگر هم در نامه ای جداگانه به قالیباف و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این ماجرا اعتراض کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۳    
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای انتخاب واحد در نیمسال دوم باید به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu.iau.ac.ir مراجعه کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۸    
حدود 4000 اماکن ورزشی داریم که این ظرفیت را دارند تا برای استفاده در اختیار دانش آموزان و خانواده شان قرار دهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۰    
فیلم دیگری که اکرانش به تازگی شروع شده، عاشق پیشه به کارگردانی داود موثقی است که تنها حدود هفت میلیون تومان فروش داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۹    
لحظه انتخاب نورا هاشمی و شکر گذاری مادرش گلاب آدینه در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر در تالار وحدت را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۷    
ما در استان تهران نمی خواهیم بخشنامه ای کنیم تا به صورت سراسری محدودیت و یا تعطیلی داشته باشیم
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۷    
این کشور را نمی توان با صفر و یک مدیریت کرد بلکه باید از منطق فازی تبعیت کند و بین صفر و یک بی نهایت عدد است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۳    
لحظاتی از قدرت ریزش بهمن را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۳    
امکان خرید غیرحضوری بلیت های تک سفره مترو از اپلیکیشن های گوشی همراه مانند "تهران من" مهیاست و مسافران می توانند قبل از مراجعه به ایستگاه با خرید اینترنتی سفر سریعتری را تجربه کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۲    
با گسترش سویه اُمیکرون در کشور و از سوی دیگر کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در کشور از 247 به 337 شهر افزایش یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۰    
واکسیناسیون احتمالا می تواند عوارض مزمن کرونا را که بسیار هم آزاردهنده است نیز کاهش دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۹    
اجرای دقیق رتبه بندی و همسان سازی و حق مناطق جنگی ورفع تعبیض در پرداخت ها مانند سایر وزارت خانه ها از خواسته های افراد تجمع کننده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۹    
در آستانه عید نوروز، به دلیل مشکلات اقتصادی،هستند خانواده های نیازمندی که از خرید مایحتاج اولیه زندگی نیز عاجزند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۷    
مهلت مجدد برای ثبت نام از روز یکشنبه مورخ 1400/12/01 تا روز چهارشنبه مورخ 1400/12/04 در نظر گرفته شده که متقاضیان می توانند منحصراً از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در این خصوص اقدام نمایند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
مددجویان این نهاد می توانند با مراجعه به سامانه سها به نشانی soha.emdad.ir کد اشتراک قبوض آب، برق و گاز خود را ثبت کنند تا از طرح رایگان پرداخت قبوض بهره مند شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۷    
تخریب زیستگاه، آلودگی آب، ورود فاضلاب و مسمومیت از دیگر عوامل تهدیدکننده زندگی این گونه هاست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۷    
"ری تکیه": فرمول ارایه امتیازات اقتصادی در ازای امتیازات هسته ای به پایان خود رسیده و دیگر در مهار برنامه هسته ای ایران جواب نمی دهد، وقت آن است که دولت بایدن به اهرم فشار نظامی متوسل شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۲    
تاکید مجدد بر تصمیم گیری ستاد کرونای استان ها در خصوص "حضوری یا غیر حضوری" بودن آموزش مدارس و دانشگاه های آن منطقه، بر اساس میزان شیوع بیماری در میان دانش آموزان و دانشجویان
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۸    
با توجه به شیوع موج جدید کرونا و در پیشرو داشتن سال جدید و ماه رمضان، برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح مدت آموزش رزم مقدماتی در اسفند ماه سال 1400 به مدت چهار هفته تعیین شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۲    
تزریق دُز یادآور مصونیت ایجاد شده را بازیابی می کند و احتمال ابتلا به بیماری پس از عفونت را حدود 74 درصد کمتر می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۷    
این نیروها می گویند: از هیچ گونه مزایای رفاهی برخوردار نیستیم و بین ما و نیروهای تهران تفاوت بسیاری وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۱    
از مردم درخواست می شود برای شست وشوی قالی های خود با اتحادیه تماس بگیرند و شماره نزدیکترین واحد مجوز دار به محل سکونت خود را دریافت کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۶    
امارات در شهرک صنعتی جدید خود به سرمایه گذاران تا 90درصد هزینه ها، تسهیلات می دهد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۰    
مالک هر خودرو تنها می تواند سهمیه 9 ماه گذشته را (540 لیتر برای خودروهای سواری و 225 لیتر برای موتورسیکلت ها) در کارت سوخت شخصی خود ذخیره کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۶    
این در حالی است که تا پیش از این مرخصی زایمان برای تمامی مادران 9 ماه بود و اکنون با این ابلاغیه، تفکیک صورت گرفته و برای مادران دارای دوقلو یا بیشتر تا یکسال افزایش یافته است.
  • ۱