جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۵May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 27 بهمن 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 1 بهمن 1400 عصر ایران 2 بهمن 1400 عصر ایران 3 بهمن 1400 عصر ایران 4 بهمن 1400 عصر ایران 5 بهمن 1400 عصر ایران 6 بهمن 1400 عصر ایران 7 بهمن 1400 عصر ایران 8 بهمن 1400 عصر ایران 9 بهمن 1400 عصر ایران 10 بهمن 1400 عصر ایران 11 بهمن 1400 عصر ایران 12 بهمن 1400 عصر ایران 13 بهمن 1400 عصر ایران 14 بهمن 1400 عصر ایران 15 بهمن 1400 عصر ایران 16 بهمن 1400 عصر ایران 17 بهمن 1400 عصر ایران 18 بهمن 1400 عصر ایران 19 بهمن 1400 عصر ایران 20 بهمن 1400 عصر ایران 21 بهمن 1400 عصر ایران 22 بهمن 1400 عصر ایران 23 بهمن 1400 عصر ایران 24 بهمن 1400 عصر ایران 25 بهمن 1400 عصر ایران 26 بهمن 1400 عصر ایران 27 بهمن 1400 عصر ایران 28 بهمن 1400 عصر ایران 29 بهمن 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۶    
استیون استون متخصص جواهرات، باارزش ترین قطعات کلکسیون جواهرات این زوج را بررسی کرده، از حلقه نامزدی 600 هزار پوندی تا ساعت 1٫2 میلیون پوندی فرانک مولر ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۲۳:۱۱    
با توجه به پیشرفت هایی که در مذاکرات انجام شده است، اخیرا طرفین مذاکرات مطرح کرده اند که این دور ممکن است دور آخر مذاکرات وین باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۱۶:۲۲    
سفر به عتبات بدون داشتن کارت واکسیناسیون امکان پذیر نیست و شرکت های هواپیمایی نمی توانند به افرادی که واکسن کرونا نزدند، بلیت بفروشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۳:۵۰    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی با ترفند پیامک جعلی سامانه ثنا خبر داد و گفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۲:۱۸    
کل ظرفیت تولید خودرو در ترکیه به انضمام کامیون و تراکتور 2 میلیون دستگاه در سال است اما فقط 3/ 1میلیون دستگاه در سال از این ظرفیت تولید می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۰    
سازمان دامپزشکی کشور صادرات دام سبک و سنگین را ممنوع اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۶    
شف معتقد است، در صورتی که نمودار دو قله تکنیکال برای بیت کوین تکمیل شود کف قیمت واقعی بیت کوین صفر خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۰    
فیلم کوتاه گوزن از ایران جایزه ویژه بهترین فیلم کوتاه را از سوی هیات داوران بین المللی در بخش نسل (Generation kplus) از آن خود کرد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۸    
برنامه توسعه ملل متحد (UNDP) در جمهوری اسلامی ایران و دیجی کالا برای بهبود معیشت ساکنان حوضه دریاچه ارومیه با یکدیگر همکاری می کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۸    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران: جایگاه های سوخت به صورت مداوم بازرسی می شوند. عرضه بنزین و گازوئیل در تمام جایگاه ها توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و سازمان ملی استاندارد به صورت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۴    
شورای عالی فضای مجازی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ماموریت داد با افزایش خدمات داخلی بر روی پلتفرم های زیرساختی کشور، زمینه بهبود کیفیت و سرعت در شبکه ملی اطلاعات را فراهم آورد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۱:۲۴    
پدیدار به این نکته اشاره کرده است که فعالان اقتصادی نگران این هستند که اجرای پروژه های حوزه نفت و گاز از سوی چینی ها در ایران در قالب این قرارداد٬ چه سرنوشتی را برای توسعه ایران رقم خواهد زد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۹    
این فیلم که در نخستین نمایش جهانی خود در جشنواره فیلم کن موفق به کسب جایزه بزرگ هیات داوران شد تاکنون نزدیک به 1.5 میلیون دلار در فرانسه فروخته و در 302 سالن سینما در این کشور به روی پرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۷    
علی باقری کنی چهارشنبه شب با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: بعد از هفته ها مذاکرات فشرده، بیش از هر زمان به توافق نزدیک شده ایم اما تا وقتی درباره همه چیز توافق نشده باشد، درباره هیچ چیز توافق نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۳۸    
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه تیم مذاکره کننده آمریکا همچنان در مذاکرات وین حضور دارد، بار دیگر ادعاهای واشنگتن را تکرار کرد و گفت که جو بایدن از تیم خود خواسته است مجموعه ای از گزینه ها را آماده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۴    
جبارزاده در دولت یازدهم به استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد و چهار سال عهده دار این سمت بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۱۸    
وزیر امور خارجه در این دیدار، با تشریح آخرین وضعیت مذاکرات وین، بر عزم دستگاه سیاست خارجی در صیانت از حقوق ملت ایران تاکید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۱۱    
روسیه روز گذشته اعلام کرد که شماری از نیروهایش را همزمان با پایان یافتن رزمایش مدنظرش از مرز با اوکراین به پایگاههای خودشان بازمی گرداند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۱    
اولیانوف پیشتر به خبرنگاران گفته بود که مذاکرات وین به مراحل پایان نزدیک شده است اما به زمان بیشتری نیاز داریم - نه خیلی طولانی - تا کارها را تکمیل کنیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۰    
بیشتر نخلستان های آبادان در حاشیه رودخانه بهمنشیر جنوبی و شمالی و اروندرود قرار دارند. شهرستان آبادان دارای حدود 13 هزار هکتار نخلستان بارور با حدود 2 میلیون و 400 هزار نفر نخل است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۳۵    
حمد جابر العلی وزیر دفاع و احمد المنصور وزیر کشور کویت که هر دو معاون نخست وزیر هم هستند، استعفای خود را تقدیم صباح الخالد نخست وزیر این کشور کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۱۹    
در پی وقوع این سیل که در پی بارش های شدید اخیر به ارتفاع 260 میلیمتر رخ داده است، شهرداری پتروپلیس در این شهر وضعیت فاجعه اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۱    
واژگونی خودروهای حامل مواد شیمیایی در برخی مواقع صدمات و آسیب های جبران ناپذیری را می زنند که لازم است رانندگان این خودروها همواره رعایت احتیاط به صورت ویژه مد نظرشان باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۴۲    
قیمت گاز به ویژه در اروپا به دلیل افزایش تقاضا برای مقابله با سرما در فصل زمستان از یکسو و افزایش اختلافات روسیه و اوکراینی از سوی دیگر، رکورد بالایی را ثبت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۹    
رئیس بنیاد مسکن: مشکل پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی حل شده، برخی ناهماهنگی ها بین سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی وجود داشت؛ موضوع را به رئیس جمهور منتقل کردیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه: این سفر که در راستای توسعه روابط متوازن با کشورهای آسیایی محسوب می شود، پس از دیدار معاونین وزرای امور خارجه دو کشور در وین انجام گردید .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۷    
مذاکرات وین به تعبیر ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه که امروز (چهارشنبه) در جمع قانونگذاران این کشور سخن می گفت، تصریح کرد : مذاکرات به نقطه اوج رسیده و باید ظرف روزهای آینده به جمع بندی برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۹    
در پی وقوع این سیل که در پی بارش های شدید اخیر به ارتفاع 260 میلیمتر رخ داده است، شهرداری پتروپلیس در این شهر وضعیت فاجعه اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۷    
به سایت های اینترنتی که دارای ای نماد هستند مراجعه کنید و حتما با کلیک بر روی آن مشخصات کلی سایت را بررسی کنید و اگر مطابق بود می توانید به سایت خرید اینترنتی اعتماد کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۰:۴۴    
اولکسی رزنیکوف: سیستم ضدهوایی STINGER، سیستم های ضدتانک Jevelin و NLAW و دیگر تجهیزاتی که پیشتر حتی در رویا نمی دیدند را دریافت کرده ایم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۲    
چین: ما در مرحله آخر مذاکرات هستیم. امیدوارم گام های (نهایی) به سمت یکدیگر برداشته شود، چرا که ما در یک قدمی توافق نهایی هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۹    
باشگاه استقلال با وجود شکایت فرشید باقری در روز پایانی نقل و انتقالات، قرارداد 2 بازیکن خود را ثبت کرد و مقابل ذوب آهن هم به بازی گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۴    
افرادی که سال ها پیش برای عزیمت به حج واجب ثبت نام کردند و به دلایلی قصد فروش فیش حج خود را دارند فقط باید در دفاتر حج و زیارت و حضور طرفین استانی اقدام به مبادله کنند و هیچ گونه سامانه ای برای خرید ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۷    
در این رابطه، قاضی مربوطه ضمن اعلام مراتب به حفاظت و اطلاعات دادگستری و سپس با استقرار تیم عملیات حفاظت و اطلاعات دادگستری این استان، رشوه دهنده دستگیر شد و در حال حاضر به منظور بررسی زوایای موضوع ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۳۹    
وزارت انرژی اسرائیل گفت، افزایش انتقال گاز طبیعی به مصر از طریق مسیر جدید که از اردن می گذرد پایان فوریه عملی خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۴    
در حال حاضر 108 بیمارستان تهران به صورت ویژه آماده پذیرش بیماران مبتلا به کرونا هستند تا در صورت داشتن علایمی حاد از کرونا در این مراکز بستری شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۶    
اگر می خواهیم ایران به تعهدات (هسته ای) خود در زمینه منع گسترش سلاح های هسته ای در ازای لغو تحریم های آمریکا احترام بگذارد، باید کارهای باقی مانده را به سرانجام برسانیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۶    
معاون وزیر کشور گفت: ممکن است با توجه به تاکید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، شرط تزریق سه دوز واکسن هم الزامی باشد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۰    
بانک رفاه کارگران با حضور فعال و موثر در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور، خدمات نوین و اقدامات توسعه ای سال های اخیر خود را به مخاطبان و بازدیدکنندگان، معرفی کرد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۵۲    
امام جمعه قم: فضای مجازی یک فضای بی در و دروازه است که خیلی از کشورها موانعی برای آن ایجاد می کنند تا هر چیزی در این فضا منتشر نشود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۲    
بلینکن که با شبکه خبری ABC مصاحبه می کرد، در خصوص آخرین تحولات در مرزهای مشترک روسیه و اوکراین گفت: متأسفانه بین آنچه روسیه می گوید و آنچه عمل می کند، تفاوت وجود دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۳۸    
کاهش زاد و ولد کشور را در آینده با چالش مواجه می کند، بسیاری از افراد هنوز به اهمیت موضوع پی نبرده اند، شاید یکی از دلایل آن این باشد که هنوز به مرحله بحرانی نرسیده ایم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۳۸    
به گفته وکیل خبرنگاران این اتفاق بدون اطلاع شاکیان پرونده و وکلای آنها بوده است و برخلافِ قانون آیین دادرسی کیفری حتی قرار نهایی صادره به وکیل و شکات ابلاغ نشده تا ظرف مهلت مقرر قانونی نسبت به آن ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۶    
روند نزولی اسرائیل از سال 1985 شروع شده است که مقاومت در لبنان، دشمن صهیونیست را مجبور به خروج از جبل لبنان و بیروت و ضواحی و صیدا و صور و نبطیه کرد تا پشت نوار امنیتی پنهان شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۹    
دکتر مهدی مصری با بیان اینکه اکثر بیماران مبتلاء به کرونا در سنین بالای 70 سال هستند افزود: متاسفانه عادی انگاری در مورد کرونا بسیار زیاد است و این امر موجب می شود زمان گذشتن از پیک ششم، طولانی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۷    
سیل مرگبار و رانش زمین در ریودوژانیروی برزیل دست کم 34 نفر را به کام مرگ کشانده و هزاران نفر را مجبور به ترک خانه کرده است./ فارس
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۲    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران: بسیاری از مطالب و توصیه هایی که در فضای مجازی وجود دارند، پایه و اساس علمی ندارد و مردم نباید به آنها توجه کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۰۵    
رئیس جمهور اوکراین که شخصا از فعالان رسانه های اجتماعی محسوب می شود از اوکراینی ها خواست تا تصاویر پرچم اوکراین را با هشتگ روز اتحاد منتشر کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۹    
البته شاید کالای به خصوصی در یک شبکه توزیع به خصوصی 90 هزار تومان شده باشد. نه تأیید می کنم و نه تکذیب، اما در حال حاضر سازمان حمایت قیمت منطقی را نمی داند و منتظر مستندات وزارت جهاد هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۷:۵۳    
اگر کسی مصداقی از انتصابات فامیلی دارد معرفی کند تا سریعا آن موضوع را رسیدگی کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۴    
اگرچه بیماری کووید-19 عمدتا از طریق قطرات تنفسی که هنگام سرفه یا عطسه از دهان فرد خارج می شود، منتشر می گردد اما محققان دریافته اند که این ویروس در محیط های بسته می تواند توسط ذرات آئروسلی که در هوا ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۷    
راه حل دو کشوری؛ بهترین راه برای تضمین تداوم دولت یهودی و دموکراتیک اسرائیل و تحقق آرمان فلسطینی ها برای برخورداری از حق تعیین سرنوشت است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۷:۱۹    
چنین نگاهی را نسبت به افراد مجرد قبول نداریم، به هر شکل شخص مجرد هم حق حیات و حق زندگی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۷:۱۳    
امیدوارم آزمون های ما در آرامش، صحت و امنیت کامل برگزار خواهد شد و همگان نسبت به برداشتن گام های اساسی در مسیر توسعه عدالت آموزشی تلاش خواهیم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۹    
چری در قطر برای هر یک از محصولات اصلی خودش همچون تیگو 8 پرو و تیگو 7 پرو، یک باشگاه مشتریان اختصاصی ایجاد کرده که برنامه هایی متنوع برای مالکان برگزار می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۲    
تاکنون هیچ تنش زدایی در عرصه میدانی ندیده ایم. برعکس، به نظر می رسد که روسیه به تقویت مواضع قوای نظامی خود ادامه می دهد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۵۰    
این تسهیلات به صورت کارت اعتباری بدون ضامن و با اعتبارسنجی توسط شعب سراسر کشور بانک صادرات ایران پرداخت شده که سهم مهمی در تسریع ارائه خدمات بانکی و عدالت اعتباری داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۶    
وزیر ارتباطات با رد خبر برابری سرعت اینترنت ایران و افغانستان گفته که سرعت اینترنت همراه در ایران 100 رتبه از افغانستان بیشتر است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۴    
در روش پیش فروش یکساله، قیمت غیر قطعی است و هیچگونه مبلغی به عنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی اخذ نمی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۰    
تحقق کامل این مهم نقش موثری در جلوگیری از ورود و عدم استفاده از کالاهای قاچاق خواهد داشت و نهایتا به توانمندسازی اقتصاد کشور کمک شایانی می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۷    
هالک ایرانی خطاب به حریف انگلیسی گفت: به بی احترامی به من و دلقک بازی های خود ادامه بده، اما قول می دهم تو را با برانکارد از روی رینگ بوکس بیرون ببرند. تو هیچ شانسی مقابل من نداری.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۴    
هولدینگ "موجان" که بیش از 3 دهه تجربه در انجام بیش از 100 پروژه مهندسی آب داشته حالا می گوید با "مدیریت جهادی" به بازار صنایع غذایی هم ورود کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۵    
به خاطر حفظ معیشت مردم و وضعیت اقتصادی موجود و جلوگیری از تورم و گرانی مضاعف به این نتیجه رسید که فعلا زمان مناسبی برای عمل جراحی اقتصادی با حذف ارز ترجیحی نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۳    
تعداد نیروهای زمینی آمریکا در اروپا 30 درصد افزایش یافته، در حالیکه تعداد خودروهای زرهی آن ها چهار برابر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۲۱    
بر اساس گزارش ها، از ابتدای ماه جاری میلادی (فوریه) تاکنون نزدیک به 2000 نفر در ژاپن بر اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست داده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۶:۰۹    
متقاضیان می توانند در مهلت مقرر (27 بهمن تا دوم اسفندماه 1400) برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۶    
غرب و کی یف اخیرا اتهاماتی را مبنی بر حمله بالقوه روسیه به اوکراین منعکس کرده اند. رسانه های غربی نیز با اشتیاق خاصی تاریخ این حمله را اعلام می کنند، تاریخی که به تکرار به تعویق افتاده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۷    
پوتین در ماه های گذشته به رهبران آمریکای لاتین روی آورده و سعی در تقویت روابط دیپلماتیک داشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۴    
استفاده های غیر معمول از یک لیموی معمولی را در این ویدیو ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۳    
دانشگاه آلاباما در شرایط شیوع سویه اُمیکرون، اجبار استفاده از ماسک را از اکثر بخش های دانشگاه حذف کرد و قرار است این تغییرات از تاریخ 21 فوریه اعمال شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۸    
زلنسکی نیز در خطابه ای تلویزیونی گفت، اوکراینی ها با این رویکرد که می خواهند در صلح، شادمانی و در کنار خانواده ها و فرزندانشان زندگی کنند، متحد شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۲    
علاوه بر الک بالدوین از شش تهیه کننده دیگر فیلم و همچنین برخی دیگر از عوامل پشت دوربین نیز شکایت شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۶    
کرونای جهش یافته امیکرون در افراد مختلف و مبتلایان به بیماری های زمینه ای می تواند با نشانه های دیگری نیز بروز کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۶    
دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور همزمان با شروع ثبت نام از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۶    
در کشور ما نزدیک به دو ماه است که نشانه های ورود اومیکرون را دیده و هشدارها داده شده ولی اقداماتی که باید صورت بگیرد کافی نبوده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۰    
برخی از ژن های برتر شناسایی شده در این فهرست، پیشتر هرگز در زمینه حملات قلبی مورد بررسی قرار نگرفته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۰    
از جمله سایر تجهیزاتی که برای مقابله با امیکرون ارسال شده است، شامل انواع دستگاه های ونتیلاتور بزرگسال و اطفال، رادیولوژی پرتابل، مانیتورینگ علائم حیاتی، پمپ سرم و سرنگ است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۹    
نخستین جایزه بین المللی حکیم نظامی با تمرکز بر اهمیت و تاثیر این شاعر و حکیم بزرگ بر زبان، فرهنگ، هنر و ادبیات فارسی برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۳    
هیات یاد شده در سفر سه روزه خود به اراضی اشغالی با اسحاق هرتزوگ، رئیس اسرائیل دیدار خواهد کرد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۰    
به طور کلی حدود 700 نفر از جمله "ایلان ماسک" تاکنون یک صندلی برای پرواز با شرکت "ویرجین گلکتیک" رزرو کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۱    
محیط بانی در آفریقا مدعی بود که شب ها کنار یوزپلنگان می خوابد، اما کسی حرفش را باور نمی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۰    
در حال حاضر 247 شهرستان در وضعیت قرمز، 112 شهرستان در وضعیت نارنجی، 89 شهرستان در وضعیت زرد و 0 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۸    
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از رکود بی سابقه و افزایش 40 درصدی قیمت پوشاک در بازار نوروزی خبر داد و با بیان اینکه پوشاک دیگر اولویت سبد خرید نوروز نیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۵    
اگر متهم به توهم توطئه نشوم، باید بگویم گویا خواستی برای عامی سازی وجود دارد. این را یک خواست سرمایه داری و جامعه اقتصادزده می دانم که می خواهد مخاطب گسترده ای داشته باشد و برای رسیدن به این خواسته ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۷    
مبلغ 140 هزار دلار استرالیا (حدود 100 هزار دلار آمریکا) توسط دولت اهدا می شود و گران قیمت ترین جایزه در نیم کره جنوبی خواهد بود. هدف اصلی فستیوال حمایت از چهره های نوظهور است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۱    
تخلف بازیکن امیر حسین حسین زاده مبنی بر ورود مجدد بعد از خروج از زمین مسابقه بدون اجازه داور را محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد 51 ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۷    
هیئت طالبان از قطر خواست به سرمایه گذاری در افغانستان بپردازد و محصولات و تولیدات افغانستان را وارد کرده و در ایجاد بازار تولیدات افغانستان همکاری کند و به صورت مستقیم به شهروندان کمک های بشردوستانه ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۱    
این کارآزمایی بالینی که توسط تیمی از متخصصان بیمارستان سنت جورج لندن هدایت می شود، اواخر این هفته آغاز می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۰    
اسنوپ داگ خواننده مطرح آمریکایی پیش از مسابقه سوپربال اجرا داشت؛ وی لباسی پوشیده بود که طرح آن برگرفته از طرح فرش ایرانی بود. تصاویری از لباس وی را در ادامه مشاهده می کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۹    
در سال گذشته به دلیل بیماری بوتولیسم 50 هزار بال تلفات پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله داشتیم اما در سال جاری خوشبختانه شاهد هیچ گونه تلفانی نبوده ایم
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۳    
لحظه غیر منتظره ای از ورود یک کامیون حامل بار به مغازه ای در برزیل به علت ترمز بریدن را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۴۲    
روز گذشته نیز وزارت دفاع روسیه گفته بود با پایان مانور نظامی خود تعدادی از این نیروهایش را از مناطق مرزی با اوکراین عقب می کشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۳۲    
همسر یکی از بازداشتی های این تظاهرات که به 20 سال زندان محکوم شده است، گفت: واقعا بد بود، مردم در حال گریه هستند، گریه ای تسکین ناپذیر. درخواست های دادستان بسیار زیاد و احکام وحشتناک بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۹    
امیر عبداللهیان در مصاحبه با نشریه انگلیسی " فایننشال تایمز": ما امیدوار هستیم که (طرف های غربی) واقع بینانه برخورد کنند. چراکه ما به سطح جدی از تضمین ها نیاز داریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۷    
فرجی سرمربی تیم: نظر من و فدراسیون این بود که محمد رضایی طادی به مسابقات برود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۴    
در حالی که جایی برای رفتن خارج از حباب المپیک زمستانی پکن 2022 برای شرکت کنندگان وجود ندارد، روزنامه نگاران در مرکز رسانه بازی های المپیک پکن تشویق می شوند که سر کار استراحت کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۲    
هیأت وزیران همچنین ، با صدور مجوز به وزارت دادگستری برای امضای موقت موافقتنامه استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت سلطان نشین عمان موافقت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۲    
بحران کرونا دلتا و افزایش ناگهانی بستری ها که بحران اکسیژن را به دنبال داشت خیلی از بیمارستان ها را منجر به استفاده از کپسول های اکسیژن کرد که نه تنها خیلی زود تمام می شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۲    
مرندی گفت: اگر آمریکایی ها و اروپایی ها انعطاف و عقلانیت نشان دهند، می توان مسائل باقی مانده را با سرعت زیاد حل کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۰    
بازپرس پرونده و کارآگاهان پلیس، با تلاش شبانه روزی در کمتر از 4 ماه تحقیقات پرونده را تکمیل و قرارجلب به دادرسی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای گرگان صادر کردند.
  • ۱