سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۳:۲۲May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 3 بهمن 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 1 بهمن 1400 عصر ایران 2 بهمن 1400 عصر ایران 3 بهمن 1400 عصر ایران 4 بهمن 1400 عصر ایران 5 بهمن 1400 عصر ایران 6 بهمن 1400 عصر ایران 7 بهمن 1400 عصر ایران 8 بهمن 1400 عصر ایران 9 بهمن 1400 عصر ایران 10 بهمن 1400 عصر ایران 11 بهمن 1400 عصر ایران 12 بهمن 1400 عصر ایران 13 بهمن 1400 عصر ایران 14 بهمن 1400 عصر ایران 15 بهمن 1400 عصر ایران 16 بهمن 1400 عصر ایران 17 بهمن 1400 عصر ایران 18 بهمن 1400 عصر ایران 19 بهمن 1400 عصر ایران 20 بهمن 1400 عصر ایران 21 بهمن 1400 عصر ایران 22 بهمن 1400 عصر ایران 23 بهمن 1400 عصر ایران 24 بهمن 1400 عصر ایران 25 بهمن 1400 عصر ایران 26 بهمن 1400 عصر ایران 27 بهمن 1400 عصر ایران 28 بهمن 1400 عصر ایران 29 بهمن 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۶    
نیکزاد: آقای شافعی در قد و قواره ای نیست که بگوید از مجلس پشتیبانی می کند. آقای شافعی حرفی زده که گنده تر از دهانش است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۱:۳۲    
73% از پاسخ دهندگان این نظرسنجی بر این باورند جمهوری اسلامی ایران توان پاسخگویی به تهدیدات رژیم اسرائیل علیه خود را دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۲۰:۴۲    
دکتر سانجی گوپتای، خبرنگار ارشد پزشکی در سی ان ان، می گوید: ما می دانیم که پیوند ذهن - بدن وجود دارد و این اسرارآمیز یا جادویی نیست بلکه نحوه عملکرد آن همین است و می تواند فیزیولوژی ما را تغییر دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۷    
اول طبیعت، بعد لذت! دیگر عادت کرده ایم که با شروع فصل تابستان نظاره گر سوختن جنگل ها باشیم. در همین تابستان گذشته چندین بار جنگل های کشور طعمه حریق شد و این مهم ترین سرمایه های ملی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۵    
راننده یک خودرو در جاده باریک کوهستانی اقدام به دور زدن کرد و مهارت خود را نشان داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۶    
خرابی پمپ سوخت به کارایی پایین خودرو مخصوصاً شتاب گیری ناهنجار آن و یا حتی عدم روشن شدن خودرو منجر می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۳    
اعلام غالب شدن سویه اُمیکرون در کشور همچنان نگرانی هایی را نسبت به تعداد افراد حاضر در سینمای رسانه ها در جشنواره به همراه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۵    
پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی ویدیویی جالب و دیده نشده از مصاحبه حدادعادل با آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران ریاست جمهوری منتشر کرد که در این فیلم محمدجواد لاریجانی و محمد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۶    
پلیس فرانسه توانست ژرمی رمبو را که روز چهارشنبه در یکی از خیابان های شهر تولوز به یک زن 72 ساله حمله کرد بازداشت کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی هواپیمایی باربری کارگولوکس ایتالیا در ایمیلی به رویترز تایید کرد که مسافر در پروازی بوده است که متعلق به این شرکت هواپیمایی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۵    
پیش نیامده بود که آنقدر طرفدار یک تیم ملی باشم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۸:۲۱    
وی در بیانیه ای که در سایت خود منتشر کرده است، نوشت: مدت ها فکر کردم و تصمیم گرفتم پس از چهار سال کار فعال از سمت ریاست جمهوری کناره گیری کنم .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۸:۰۴    
تمامی مدارس نوبت صبح مقطع ابتدایی شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، دالاهو، پاوه، جوانرود، روانسر، ثلاث باباجانی، سنقروکلیایی، صحنه، هرسین، کنگاور و بخش گواور شهرستان گیلانغرب ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۳    
آن چه در این بین مهم است این که با حذف تیم ملی فوتبال زنان هند، بازی نخست این تیم با زنان فوتبال ایران هم باطل شد و جدول گروه اول رقابت های جام ملت های فوتبال زنان آسیا به سه تیم تقلیل پیدا کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۳:۴۹    
بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژیوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3.6 ریشتر شامگاه سوم بهمن ماه در ساعت 21 و 34 دقیقه به مرکزیت رودهن استان تهران به وقوع پیوست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۶    
از امشب تا اواسط روز چهارشنبه در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام حاکم است که در شهر های صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اراک و اصفهان موجب افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۳:۲۳    
یکی از همراهان فرد فوت شده هنگام وداع با میت، احساس کرد که جسد نبض و علائم حیاتی دارد و هنگامی که از سردخانه بیرون آمد خبر از زنده شدن میت داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۳:۱۵    
این دو بانوی خوزستانی هم اکنون به همراه تیم ملی ایران در رقابت های جام ملت ها حضور دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۷    
سازمان جهانی بهداشت: زمانی که موج کنونی اومیکرون سرتاسر اروپا را در نوردد، به لطف واکسیناسیون و همچنین با توجه به ایمنی که مردم به دلیل ابتلا به کرونا بدست آورده و همچنین به دلیل کاهش ابتلای فصلی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۴    
هدف تحریم ها بازدارندگی روسیه از تهاجم است. بنابراین اگر این تحریم ها اکنون وضع شوند، اثر بازدارندگی خود را از دست خواهند داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۴۸    
قرار است واکسیناسیون زیر 12 سال اجرا شود اما اینکه نحوه اجرا چگونه باشد یا چه واکسنی به کودکان تزریق شود نیازمند بررسی کوتاه مدت دیگری است که طی روزهای آتی سیاست های آن مشخص می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۴۳    
جمعی از طلاب مدارس علمیه لرستان روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان به لباس مقدس روحانیت، ملبس شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۴۱    
دنیا دچار ابتذال و سکولاریسم و بی بندوباری، فساد و آسیب های فراوان است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۳۲    
عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد که حماس گره زدن موضوع اسرا با هیچ موضوع دیگری را هر چقدر هم که مهم باشد نمی پذیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۷    
حقوق بگیران از بانک تجارت می توانند تا سقف یک میلیارد ریال از تسهیلات کارت اعتباری بهره مند شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۳    
اینکه آیا بتوان اوایل فوریه به نتیجه رسید نمی دانم اما تمام گام های لازم را برای تسریع روند مذاکرات انجام می دهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۲    
طبق اطلاعیه فروش زمستانه فردا موتورز، تحویل خودروهای خریداری شده 120 روز کاری خواهد بود و کلیه هزینه های بیمه شخص ثالث و شماره گذاری از سوی شرکت پرداخت خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۱۵    
مهدی بستانچی فعال اقتصادی و رئیس هیات مدیره گروه صنعتی بستانچی در روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در حالی که مذاکرات بازگشت به برجام به سمت و سوی مثبتی پیش می رود و حتی زمزمه هایی از احیای مجدد برجام و ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۲:۱۲    
در ساعت 21:34 دقیقه امشب زمین لرزه ای به قدرت 3.6 ریشتر منطقه رودهن مرز استان های تهران و مازندران را در عمق 12 کیلومتری لرزاند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۱:۵۵    
یکی از ماندگارترین نقش آفرینی های "کاسبی" به حضورش در سریال "صاحبدلان" بازمی گردد، در قالب شخصیت "جلیل جاویدیان" ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۱:۴۳    
جنگلبانان و نیروهای حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری در مظلومیت اینگونه مورد تعرض قرار می گیرند که باید با برخورد قانونی با متخلفان از این عزیزان نیز حمایت لازم صورت بگیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۱:۲۸    
بیش از نیمی از دانش آموزان استان البرز در مدارس ابتدایی به ویژه در نواحی چهارگانه کرج و فردیس تحصیل می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۱:۱۷    
گروه های حساس، سالمندان، بیماران تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان تا حد امکان در سطح شهر تردد نکنند همچنین ورزشکاران از ورزش در فضای باز پرهیز کنند و افرادی که باید در محل کار حاضر می شوند کمتر در ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۷    
این درگیری ها پس از شورش داعشی های زندانی در داخل این زندان صورت گرفت. گفته می شود 5000 داعشی آنجا زندانی هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۵۳    
سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق نیز پیشتر اعلام کرده بود که با افزایش تدابیر امنیتی در مرزهای مشترک عراق و سوریه پس از فرار تعدادی از تروریست های داعشی از زندان حسکه سوریه ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۳۹    
: 250 روستا از این روستاها پیشتر به اینترنت متصل بودند اما اینترنت آنان ناپایدار بود که پایدار شد و بقیه هم جدیداً به اینترنت پایدار متصل شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۳۲    
شهید زنده است و مواظب جامعه است و برای ما دعا می کند، دعا و توجه شهید بیش از خون او اثر دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۲۸    
این تصمیم مطلقاً احساسی نیست و منطق خاصی در آن نهفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۵    
رییسی با تاکید بر لزوم احیای دریاچه ارومیه، گفت: وزرای نیرو، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان محیط زیست این موضوع را دنبال کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۷    
میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی (مهر 1400) تا یکم بهمن امسال 99 میلی متر ثبت شد، میزان بارش پارسال در این بازه زمانی 74.7 میلی متر بود. بنابراین بارش سال جاری 32 ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۴    
علی فایر یکی از بازیکنانی بود که در فهرست پتروویچ برای دیدار برابر ایران و لبنان قرار نگرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۳۳    
قرار است در این بازی، بانوان هم در استادیوم حضور پیدا کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۲۳    
به کانال عصر ایران در تلگرام بپیوندید نظرات کاربران
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۱۸    
معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت: اومیکرون برای افرادی که بیماری زمینه ای و نقص ایمنی دارند و افرادی که واکسن نزده اند بسیار خطرناک است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۵۰    
جلسه کمیته آموزش و پرورش نیز فردا برای رفع این ایرادات و ابهامات با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف برگزار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۴۷    
الان شیاطین عالم در فضای مجازی مطالبی را عنوان می کنند تا انسان را نسبت به انجام واجبات مردد کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۳۷    
پیشتر گمانه زنی هایی درباره برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام و پایان دور هشتم مذاکرات مطرح بود اما پیگیری های به عمل آمده حاکیست که این موضوع فعلا در دستور کار اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ کننده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۳۴    
با دستور و ورود جدی دادستان جهادی و انقلابی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار احضار و هم اکنون در بازداشت موقت است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۲۲    
متقاضیان می توانند برای وام های 50میلیون تومانی می توانند بدون ضامن و تنها با نامه کسر از حقوق و برای 50 تا 100 میلیون تومان علاوه بر نامه کسر از حقوق ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۵    
هم وطنان عزیز توجه داشته باشند در صورت دریافت این چنین پیامک هایی، عجولانه عمل نکرده و اقدام به ثبت نام و ارسال اطلاعات هویتی خود نکنند."
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۳    
در ساعت 13:00 واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارشی از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در آزادراه ساوه - همدان چهار کیلومتری مجتمع رفاهی آسمان دریافت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۱    
نیروهای انتظامی و اطلاعاتی شهرستان اردستان با اشراف کامل در کوتاه ترین زمان این شخص هتاک را دستگیر کردند و تحویل مراجع قضایی دادند و روانه زندان شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۸:۰۰    
طبق اعلام هواشناسی در شبانه روز گذشته شهرهای بابارشانی بیجار با دمای منفی 29 و سقز با دمای منفی 26 درجه سانتی گراد سردترین شهرهای کشور بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۵۸    
سویه موضوعی توازن ناموزون، فضای انتزاعی با رویکرد اجتماعی است؛ گویا سعید محجوبی اتمسفر ناموزونی را روایت می کند که در آن توازن هست اما این توازن ظاهری است و عمق واقعی ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۵۱    
یسنا خوشفکر از انتخاب روز آواها و نواهای ایرانی مصادف با سالروز وفات صفی الدین ارموی در سالنامه رسمی ایران به تاریخ ششم بهمن ماه خبر داده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۷    
بیستمین جشنواره فیلم داکا از تاریخ 15 تا 23 ژانویه 2022 (25 دی تا سوم بهمن) در کشور بنگلادش برگزار شد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۴    
پاپ در سخنرانی و دعای هفتگی خود در میدان سنت پیتر خواستار انجام مذاکره برای خاموش کردن آتش بحران اوکراین شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۳۵    
با اینکه مشکلاتی در حوزه اقتصادی داریم که البته مسبب آن آمریکا است اما، این دلیل نمی شود که برخی با شیطنت بخواهند مردم را ناامید کنند زیرا این کار خیانت محسوب می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۲۳    
درک بیماری زایی کروناویروس و پایداری آن در محیط برای کاهش شدت همه گیری که باعث آسیب های جدی در سطح جهان شده است، حیاتی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۱۸    
با روز مادر به دلیل مصرف گرایی هم مخالفت می شد اما علت اصلی مخالفت نیروهای ضد شاه، مناسبت آن انتساب به خاندان پهلوی بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۱۳    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی به کانال عصر ایران در تلگرام بپیوندید نظرات کاربران
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۷:۰۹    
کاهش پرداخت از جیب مردم در هزینه های مراقبت اورژانس و تضمین دسترسی همه به این مراقبت ها، از نتایج این مصوبه است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۵۶    
حرکت جالب بازیکنان تیم ملی بانوان چین با تعظیم به اعضای تیم ملی ایران پس از پایان بازی را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۴۷    
این شخص برای گرفتن قسط سوم تسهیلات خود به بنیاد مسکن استان مراجعه کرده و ظاهرا بعد از درگیری با یکی از کارمندان بنیاد اقدام به خودسورزی می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۳۵    
خاندوزی: میزان وام براساس اعتبار متفاوت است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۴    
با نظر دراگان اسکوچیچ، فهرست بازیکنان دعوت شده و فهرست بازیکنان در انتظار به اردوی تیم ملی برای دیدار مقابل عراق و امارات متحده عربی اعلام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۱    
دختر و پسر دانشجو، در کافه سر یک میز می نشینند و می خورند و می نوشند و [بعضا] سیگار می کشند و متهم به چیزی هم نمی شوند! مجموع این تفاوت ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۱۷    
در راستای نظارت بر اجرای مصوبات شورای فقهی در نظام بانکی کشور، ناظران شرعی به کمیته تطبیق بانک ها اضافه خواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۱۵    
این قاچاقچیان به قصد به دست آوردن اموال فرهنگی و تاریخی بخش قابل توجهی از یک اشکفت تاریخی در شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری را تخریب کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۱۰    
در حال حاضر واکسن در اختیار ماست. منتها هنوز مدارک و مستندات آن به سازمان غذا و دارو تحویل نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۹    
توضیحات مشکات الزهرا صفی، ستاره جدید ورزش ایران در خصوص نخستین پیروزی در مسابقات آزاد استرالیا و حریفش در دور بعد. صفی 17 ساله امروز به اولین پیروزی یک ایرانی در تاریخ گرنداسلم ها دست پیدا کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۸    
طی سه روز گذشته گمرک های باشماق نیمه تعطیل، تمرچین و کیله سردشت تعطیل بوده و امکان تبادل کالا نداشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۷    
منظور از معروف بودن البته همان معروفیت اینستاگرامی است. در واقع این روزها بعضی پزشکان برای خودشان یک پا اینفلوئنسر شده اند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۳    
نمایش سراسر مالکانه و تهاجمی چینی ها باعث شد تا آن ها در یک بازی برتر بتوانند زنان فوتبال ایران را با 7 گل شکست بدهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۰    
بهتر است پرداخت حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور ماه به ماه باشد. همچنین بعضی از کارفرمایان افراد دیگری را به عنوان کارگر مشاغل سخت و زیان آور معرفی می کنند که از دوستان و نزدیکانشان هستند و بدین ترتیب ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۰    
نامزدهایی نهایی اسکار 2022 روز 8 فوریه 2022 (19 بهمن) معرفی می شوند و مراسم اسکار نیز 27 مارس 2022 (7 فروردین) برگزار می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۵۵    
در بازرسی انجام شده از دفتر کار آقای م، 3 مهر مربوط به شرکت خارجی در گاوصندوق کشف شده است که طبق قانون مطابق جعل سند است و متهم غ گفته است که بارها مشاهده کرده است اسناد و فرم های ترخیص در دفتر آقای ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۵۳    
مشخص نیست که اگر محموله ها مطابق استاندارد بوده چرا سازمان غذا و دارو در حال آنالیز مجدد آن هاست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۵    
او گفت: زنجان از استان های برجسته در زمینه صنایع دستی در ایران محسوب می شود و دستان هنرمندان در هر منطقه از این استان از گذشته های دور کالاها و آثار ارزشمند در این زمینه خلق می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۱    
در این نامه تاکید شده است که کلیه کلاس های درسی به ویژه برگزاری امتحانات و دفاع از پایان نامه های تحصیلی ترم آینده به شکل حضوری برقرار شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۹    
مقامات محلی توکیو اعلام کردند که روز گذشته سه تن بر اثر عوارض ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده و 12 تن نیز در وضعیت بحرانی قرار داشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۴    
تیم ملی فوتبال عراق از ساعت 18 روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی حریف شاگردان دراگان اسکوچیچ خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۳    
او فارغ از تأثیرات گفتمان نمایشی هنر، بیان شرقی را حقیقتِ بودن و تطور زیستن مطرح کرد. با فقدان وی بی شک تأثیرات حضور او در ایران بیشتر مطرح می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۳    
درگیری بین تروریست های داعش و شبه نظامیان کُرد برای چهارمین روز متوالی در شهر الحسکه واقع در شمال شرقی سوریه ادامه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۲    
زهره کودایی، بهناز طاهرخانی (کاپیتان)، غزاله بنی طالبی، فاطمه عادلی، ملیکا متولی، ملیکا محمدی، زهرا سربالی، هاجر دباغی، ثنا صادقی، افسانه چترنور و سمانه چهکندی ترکیب اولیه ایران در این مسابقه بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۰    
نیروی دریایی ایالات متحده روز یک شنبه اعلام کرد که همین کشتی سال گذشته در حال حمل هزاران سلاح بود که متوقف شد و به گارد ساحلی یمن تحویل داده شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۷    
بعد از بازجویی صورت گرفته مشخص شد در زمان وقوع آتش سوزی در خانه اش به جای بیرون آوردن عکس کیم جونگ اون، 2 فرزندش را از آتش نجات داده و تصاویر رهبر این کشور در آتش سوخته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۴    
این دو مجسمه از جنس آهک، حدود 26 فوت (نزدیک به 8 متر) طول دارند و پادشاه آمنهوتپ سوم را در هیئت ابوالهول، موجودی اسطوره ای با بدن شیر و سر انسان با کلاهی از پوست خدنگ ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۳    
اخیرا ویدیویی مبنی بر پیدا شدن بقایای اجساد سه سرباز عراقی کشته شده در زمان جنگ ایران و عراق در شبکه های اجتماعی منتشر شده است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۲    
ویس کرمی بیان کرد: موضوع نشست زمین این اثر طبیعی کاملا به صورت علمی و تخصصی رصد شده و شعار نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۲    
ضعف بزرگی که در صرافی های متمرکز وجود دارد این است که اگر یک یا گروهی از هکرها به این صرافی ها حمله کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۱    
با گذشت 10 روز از بارش سنگین برف، راه اسالم به خلخال مسدود است و این موضوع مشکلات بسیاری برای برخی روستاها ایجاد کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۴۹    
در مصوبه ای دیگر به دولت اجازه داده شد از طریق سازمان انرژی اتمی نسبت به احداث 10 هزار مگاوات نیروگاه اتمی تولید برق از طریق مشارکت با سازندگان بین المللی و صنایع داخلی اقدام کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۳۴    
وزارت دفاع آلمان علنا از اظهارات فرمانده نیروی دریایی خود انتقاد کرد و گفت این اظهارات موضع کشورش را منعکس نمی کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۳۲    
فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پتروشیمی نوری ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۳۱    
شاغلان، بازنشستگان، مستمری بگیران دستگاه های اجرایی، اعم از وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و شرکت های بزرگ بخش خصوصی که از شعب بانک های ذی ربط حقوق پرداخت می کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۲۵    
رهبری در دیدار امروز شماری از مداحان اهل بیت: هر تلاش خوب و بجایی، جهاد نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۲۵    
این کارگر به دلیل عدم استفاده از تجهیزات ایمنی از ارتفاع طبقه چهارم به پایین سقوط کرد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۲۴    
حضور ذوالفقارنسب به عنوان کارشناس دیدار فولاد و مس کرمان انتقادات را علیه این پیشکسوت فوتبال کشورمان و رییس هیات مدیره پرسپولیس افزایش داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۱۹    
طرحی که در مجلس دهم به تصویب رسید و تبدیل به قانون شد طرح مربوط به حمایت از قربانیان خشونت علیه اسیدپاشی است که اکثریت عمده قربانیان این خشونت زنان بودند و این یک اقدام موثر دیگر از طرف نمایندگان ...
  • ۱