سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۹:۰۹May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 2 بهمن 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 1 بهمن 1400 عصر ایران 2 بهمن 1400 عصر ایران 3 بهمن 1400 عصر ایران 4 بهمن 1400 عصر ایران 5 بهمن 1400 عصر ایران 6 بهمن 1400 عصر ایران 7 بهمن 1400 عصر ایران 8 بهمن 1400 عصر ایران 9 بهمن 1400 عصر ایران 10 بهمن 1400 عصر ایران 11 بهمن 1400 عصر ایران 12 بهمن 1400 عصر ایران 13 بهمن 1400 عصر ایران 14 بهمن 1400 عصر ایران 15 بهمن 1400 عصر ایران 16 بهمن 1400 عصر ایران 17 بهمن 1400 عصر ایران 18 بهمن 1400 عصر ایران 19 بهمن 1400 عصر ایران 20 بهمن 1400 عصر ایران 21 بهمن 1400 عصر ایران 22 بهمن 1400 عصر ایران 23 بهمن 1400 عصر ایران 24 بهمن 1400 عصر ایران 25 بهمن 1400 عصر ایران 26 بهمن 1400 عصر ایران 27 بهمن 1400 عصر ایران 28 بهمن 1400 عصر ایران 29 بهمن 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۲    
به نقل از منابع آگاه آمریکایی، مسکو در پیشنهاد خود به ایران توصیه کرده در ازای رفع بخشی از تحریم ها، برخی از فعالیت های هسته ای خود را محدود کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۱۰    
به اشتباه در فضای خبری عنوان شده که فاضلی سال 88 و به دنبال بروز فتنه در همان سال از دانشگاه گیلان اخراج شده است که این خبر درست نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۲    
این موضوع با واکنش های زیادی در محافل فوتبالی مواجه شده و حتی خود هواداران پرسپولیس هم از آن متعجب هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۴    
پوشش واکسیناسیون در بسیاری از مناطق فقیرتر جهان به ویژه در اروپای شرقی، آسیای مرکزی و بخش های وسیعی از قاره آفریقا کمتر است و این مکان ها را در معرض انوع جدید و نگران کننده تر ویروس کرونا قرار داده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۲    
اگر چه سینما و تلویزیون هر کدام زبان و ظرفیت های خاص خودشان را دارند و باید کمک کنیم ضمن حفظ وجاهت زبانی و کارکردهای اجتماعی آن ها به رونق و پویایی آن ها بیفزاییم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۸    
مقام های آمریکایی تاکید کرده اند که کمک های واشنگتن به اوکراین ادامه خواهد داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۶    
براساس اصل 159 قانون اساسی که مرجع رسمی تظلمات و شکایات را دادگستری شناخته است، اصل بر رسیدگی در محاکم عمومی است و این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دهدز در حال رسیدگی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۲    
وزیر کشور لهستان نیز همصدا با دیگر وزرای حاضر در این نشست خواستار اصلاح قوانین مهاجرت در اتحادیه اروپا شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۰    
در صورت برخورد خشن حکومت، شرکت کنندگان در تظاهرات با استفاده از شبکه های اجتماعی تصاویر و فیلم های سرکوب اعتراضات را به اشتراک می گذارند و همین موضوع می تواند برای حکومت های سرکوبگر دردسرآفرین باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۹    
در برنامه های آتی این وزارتخانه نقش زنان عرصه فرهنگ و هنر با توجه به جایگاه اجتماعی و نقش آفرینی آنان؛ بر مبنای اصل خانواده محوری در سیاستگذاری ها و اقدامات اجرایی مورد تاکید خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۹:۵۶    
دو مامور پلیس دیگر لندن نیز در ماه دسامبر به دلیل گرفتن عکس از دو خواهر مقتول و اشتراک گذاری عکس ها در واتس اپ به زندان محکوم شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۷:۵۲    
اگر بخواهیم خودروساز شویم باید طراحی کنیم و خط خودروسازی بسازیم و کارخانه ای که چهار مهندس و بخش تحقیق و توسعه نداشته باشد، صرفا کارخانه است و صنعت نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۴۱    
بارش سنگین برف با حجم بیش از یک متر از روز پنجشنبه 30 دی ماه 1400 آغاز و تا ظهر روز اول بهمن ماه موجب مسدود شدن بسیاری از راه های مواصلاتی در مازندران شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۳۱    
سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت سن پترزبورگ پس از کش و قوس های فراوان با قراردادی پنج ساله به بایر لورکوزن پیوست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۱۴    
رئیس جمهوری قزاقستان از آغاز ناآرامی ها، معترضان را تروریست های تحت رهبری کشورهای خارجی توصیف کرد که با برنامه برای ویران کردن کشور آشوب به راه انداخته بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۷    
طرح رتبه بندی معلمان را که سال ها مغفول مانده بود، مجلس یازدهم پیگیری کرده و تا حصول نتیجه پای کار ایستاده است و پیش بینی ما این است که تا پایان بهمن یا قبل از عید امسال مسئله رتبه بندی معلمان برای ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۵۵    
فردا مدارس شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد، پاوه ، روانسر ، جوانرود ، ثلاث باباجانی ، دالاهو ، گیلانغرب ، کنگاور ، صحنه ، سنقر و کلیایی و هرسین است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۱۵    
متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی این مرحله اعلام شده لازم است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام و مدارک مورد نیاز و نحوه انجام مراحل ثبت نام از روز دوشنبه 4 بهمن 1400 به سایت اطلاع ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۰۹    
با روند مناسب واکسیناسیون افراد بالای 12 سال در کشور دلیلی برای تداوم روند تعطیلی مدارس و دانشگاه ها وجود ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۲:۰۱    
صحبت من با نکونام هیچ ربطی به کی روش نداشت. من سالیان زیادی همبازی نکونام بودم و این صحبت ها دوستانه بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۵۰    
بانک ها مکلف شدند تسهیلات زیر 100میلیون تومان افراد حقوق بگیر و مستمری بگیر دارای رتبه اعتباری مناسب (از بانک محل دریافت حقوق خود) را "بدون ضامن" انجام دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۴۴    
فرار مغزها یکی از نقیصه های کشور است و باید به نسل امروز امید و انگیزه داد تا در کشور بمانند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۴    
باشگاه بایرلورکوزن ساعتی پیش از رسمی شدن این انتقال با انتشار یک توییت، وعده یک اتفاق ویژه را به هوادارانش داده بود اما کمتر کسی تصور می کرد که انتقال آزمون به این باشگاه، سورپرایز لورکوزنی ها باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۲    
دشمن تقریبا از ما همین را می خواست که اینقدر ما سرگرم معیشت و خوراک شویم؛ الان ما متاسفانه گرفتار این مساله شده ایم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۰۹    
یک پهپاد غیرمجاز و مشکوک در حوالی ورزشگاه دیده شد و همین مساله بازی را به مدت 19 دقیقه متوقف کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۰۶    
کارشناسان می گویند افرادی که واکسینه نشده اند ممکن است با خطرات بسیار بیشتری نسبت به افرادی که واکسینه شده اند مواجه باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۱:۰۳    
در برف اخیر راه ارتباطی یکهزارو256 روستای استان مسدود شده بود که با تلاش راهداران تا پایان روز جمعه 716 روستا برفروبی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۰    
ه رئیسی بر لزوم احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها به عنوان تنها راه امنیت و ثبات پایدار در مناطق مختلف منطقه تأکید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۴۴    
طبق گزارش اطلاعات سپاه مبلغ 6 میلیارد ریال در 2 فقره، 11 میلیارد ریال در یک فقره و یک فقره یک میلیارد ریال بابت انتخابات مجلس نهم توسط شرکت کروز انجام و به تایید حمید کشاورز توچایی رسیده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۳۳    
انتظار می رود پهپاد یکپارچه شده دریایی-هوایی کاربردهای گسترده ای در صنایع دریایی داشته باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۱۹    
اتخاذ تدابیر اجرایی لازم دراین باره به طورجدی در دستور کار اعضای هیات عامل بانک مرکزی قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۱۱    
با این نتیجه پرسپولیس 35 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر، هم امتیاز با استقلال و به علت تفاضل گل کمتر، در رتبه دوم جدول رده بندی باقی ماند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۲۰:۰۷    
عصرخبر - در اقدامی ناگهانی کاپیتان حسن قاسمی از سمت مدیرعاملی برکنار و کاپیتان رامین حمزه ای به سمت رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم منصوب شد و مدیرعامل جدید بلافاصله با رستم قاسمی وزیر ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۴۹    
وزارت کشور امارات این کار را به خاطر آنچه علل امنیتی اعلام شده است، دانسته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۴۵    
دور هفتم رقابت های تاتا استیل در هلند درحال پیگیری است که در یکی از رقابت ها دنیل دوبوف روس به مصاف آنیش گیری رفت. شطرنج باز روس به دلیل عدم استفاده از ماسک طبق قوانین موجود مقابل نامش باخت ثبت شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۴۲    
شخص و یا گروهی تاکنون مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است، اما در این اواخر گروه تکفیری داعش انفجار و عمل انتحاری در مساجد و مناطق مختلف افغانستان را بر عهده گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۳۷    
متهمان دستگیر شده سه نفر می باشند و در بازجویی های فنی و تخصصی، به آتش زدن "یک دستگاه کانکس در ورودی پاسگاه دریابانی بندرخمیر اعتراف کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۳۵    
داورانی از کشور چین و چین تایپه قضاوت این دیدار بر عهده دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۱۹    
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای تاکید کرده که طلب اوساگونا پرداخت شده و به زودی پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۱۷    
با توجه به اینکه هنوز بیماری گسترده نشده است، اگر فردی واکسن دریافت نکرده است هنوز برای تزریق واکسن فرصت دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۱۵    
دشمنان فعالیت های بسیاری می کنند و می خواهند رسماً نام خداوند نباشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۹:۰۵    
متهم در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی مبنی بر کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد تومان از 40 نفر از شهروندان به بهانه وام خانگی و 10 نفر نیز با وعده واگذاری زمین اعتراف کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۵۷    
موضوع بررسی بودجه 1401 در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و لزوم توجه به محورها، اهداف و جهت گیری های بودجه متناسب با ظرفیت ها و منابع کشور نیز در این نشست مطرح و بررسی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۵۷    
قناعت همیشه نیکوست. حتی در فقهی کردن جامعه. برای اسلامی شدن جامعه، آن هم از منظر سخت گیرانه ی خودمان، حرص نزنیم. حرص قطعا از رذائل اخلاقی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۴۷    
براساس سندی که ایسنا به آن دست پیدا کرده است، کمیته انضباطی فیفا 21 ژانویه 2022 (1 بهمن 1400) با ارسال نامه ای رسما به پرسپولیس اعلام کرده پنجره نقل وانتقالاتی این باشگاه بسته شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۳۶    
به دلیل برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا و حماسه ششم بهمن آمل انسداد مقطعی محور هراز لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۳۳    
نوترون ها و پروتون هایی که ماده متعارف امروزی ما را تشکیل می دهند، از این ذرات به وجود آمدند. اما قبل از سرد شدن ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۲۷    
تیموتی لیندرکینگ فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن نیز در پایان سخنان انور قرقاش بر همبستگی آمریکا با امارات تأکید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۱۳    
این چند خط از سخنان همسر رئیس جمهور، چند ابهام در خود دارد ابتدا اینکه عنوان کتاب را میشل رویای دختر آمریکایی اعلام کرده اند که چنین کتابی وجود ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۱۰    
هم اکنون دمای هوا در میاندوآب به 11 درجه زیر صفر رسیده است و تا روز چهارشنبه وضعیت آب و هوا، آرام و پایدار خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۹    
دور شدن از نسبی گرایی و حرکت در خط مطلق گرایی ... به نظر می رسد این از ویژگی های منفی جامعه امروزی ماست. ویژگی بسیار خطرناک که به سرعت می تواند به سایر حوزه ها نیز کشیده شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۵۴    
سه نفر از سرکردگان داعش در حمله هوایی ارتش عراق به یک خودروی در حال حرکت در الحویجه در جنوب کرکوک کشته شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۴۲    
متخصصان مرمت نتوانستند هیچ اثری از ضربات شدید و محکم چکش پیدا کنند؛ بنابراین می توان استنباط کرد فرضیه مشهور تلاش میکل آنژ برای نابود کردن این مجسمه بر اثر ناامیدی صحیح نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۷    
فرهاد مشیری در نامه ای خطاب به هواداران باشگاه اورتون درباره ادامه سرمایه گذاری گسترده خود در این باشگاه گفته است: این اقدام، نمایا ن گر قاطعیت عملکرد و همچنین فعالیت صمیمانه من در باشگاه اورتون است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۳    
فوق ستاره لیکرز پیش از این نیز موفق شده بود به جمع 5 بازیکن برتر تاریخ NBA برسد که بیش از 30 هزار امتیاز و 10 هزار ریباند را در این مسابقات به نام خود ثبت کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۱۲    
رهبری تیم جستجو برای یافتن این هواپیما را کلایتون کولز که یک آمریکایی است بر عهده داشت. او این عملیات را به درخواست بیل شرر، پسر یکی از سرنشینان این پرواز محکوم به فنا بر عهده گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۸    
سفارت ژاپن این هدیه را روز جمعه به این بهانه که روی جعبه آن تصویری مشابه با تصویر مجمع الجزایر مورد مناقشه در دریای شرقی بین دو کشور، مشهور به جزایر "دوکدو" نقش بسته، پس فرستاد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۲    
ه طور حتم جامعه هدف ما خانواده های معظم شهدا و ایثارگر است اما مهم ترین مولفه ای که در نظر داریم کیفیت آثار است که برای آن برنامه ریزی مناسبی خواهیم داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۶:۵۵    
درصورتیکه این جنگنده ها تحویل تایپه داده شود، تایوان به یکی از بزرگترین مناطق آسیایی تبدیل می شود که چنین یگان هوایی دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۶:۴۹    
شرکت های چینی در میان 27 شرکت از 11 کشور از جمله کشورهای بنگلادش، هند و آفریقای جنوبی هستند که مجوزهای غیر انحصاری برای تولید مواد اولیه داروی مولنوپیراویر، داروی نهایی یا هر دو را دریافت کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۶:۴۶    
شرکت فروشگاه های زنجیره ای همسایه آریا ، عضو هلدینگ گروه صنایع غذایی شیرین در چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی فرانچایز کشور حضور دارد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۶:۴۲    
بعد از خشایار که یک سال و نیم هم گذشته بود، رضا عطاران همه اش به من می گفت از خشایار بیا بیرون. بعد از این کار من در این نقش فرو رفته بودم. حتی دست هایم هم لرزش گرفته بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۶:۳۹    
فکر می کنم در گذشته این باور وجود داشت که چین با ثروتمندتر شدن در مسیر تبدیل شدن به جامعه ای آزادتر و دموکراتیک تر قرار می گیرد. واقعیت این است که این اتفاق نیفتاده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۴    
حداقل سن توصیه شده برای دریافت واکسن کووید-19 ساخت شرکت فایزر در آمریکا را از 12 سال به پنج سال کاهش داد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۳    
با توجه به علائمی که داشتیم به احتمال زیاد به ویروس اومیکرون مبتلا شده ایم اما در حال حاضر خدا را شکر در شرایط خوبی قرار داریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۱    
براساس آخرین آمارهای منتشر شده امارات در حال حاضر سالانه بیش از 11 میلیارد کیسه پلاستیکی تولید می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۸    
انجمن صنفی منشیان صحنه برای تکمیل مراحل تاسیسِ این صنف اولین مجمع عمومی را با هدف تصویب اساسنامه و انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرسی برگزار می کند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۲    
برودت هوا، کولاک و برف در منطقه باعث شده تا برای چندمین بار جست و جوگران دست از کار کشیده و چشم به آسمان بدوزند تا کمی هوا آرام گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۵    
ریش سفیدان سلفی در منطقه، از ناپدیدی و قتل اعضای خود خشمگین هستند. اگرچه آن ها عضوگیری داعش از جمعیت خود را انکار نمی کنند اما می گویند همه سلفی ها هم داعشی نیستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۴    
او با این حال، بر لزوم پاسخ به آزمایش های موشکی اخیرکره شمالی تاکید کرده و آن را برهم زننده ثبات در این منطقه آسیای شرقی دانست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۹    
در بخشی از حکم آمده که این دختر، آمادگی روحی لازم را برای پذیرش یک خانواده در نقش همسر و احتمالا مادر را با توجه به سن 13 سالگی ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۶    
مهمترین امر بیشتر در مسیر محتوا سازی و اجر است اگر محتواسازی را به شکلی پیش بریم که سوالات ما درچارچوب کتاب های آموزش و پرورش باشد این تعارضات پایان خواهد یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۲    
در صورتی که عضو، در پایان دوره پیمانی، امتیازات قانونی ادامه خدمت را کسب ننماید، قرارداد همکاری او با دانشگاه تمدید نخواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۷    
رتبه یک تا پنج اینترنت موبایل در جهان تا ماه دسامبر 2021، به ترتیب به امارات متحده عربی (138.38 مگابیت برثانیه)، نروژ (119.12 مگابیت برثانیه)، کره جنوبی (108.26 مگابیت برثانیه)، چین (104 ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۹    
در بیانیه سفارت آمریکا آمده است که ایالات متحده متعهد به کمک به اوکراین برای تقویت دفاعی خود در برابر تهدیدهای فزاینده روسیه است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۶    
آرنولد شوارتزنگر در یک تصادف شدید با ماشین روی خودروی دیگر رفت. او در این تصادف آسیبی ندید اما تصاویر نشان از شدت حادثه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۳    
امسال قرار است 10 فیلم به صورت قطعی به عنوان نامزد نهایی شاخه بهترین فیلم معرفی شوند، بر خلاف چند سال اخیر که این عدد بین 5 تا 10 فیلم متغیر بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۰    
به افرادی که مشمول مالیات بر خودروهای لوکس می شوند و شماره تماس آنها ثبت شده و در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار داشت، پیامک مالیاتی ارسال شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۹    
در شرایط فعلی برای وزارت ارشاد و سازمان سینمایی امکان حمایت از این طرح وجود ندارد و به همین دلیل طرح فروش بلیت رایگان برای بانوان در سوم بهمن ماه منتفی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۰    
تونگا به آب و کمک غذایی نیاز دارد. مردم تونگا هنوز مبهوت بزرگی این فاجعه هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۹    
در این بین بخشی از بدهی دولت به بیمه مشاغل سخت و زیان آور اختصاص پیدا می کند که قسمتی از آن را دولت باید بپردازد با این اوصاف سال به سال بدهی دولت به این سازمان افزایش پیدا می کند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۸    
انحراف از اهداف سند چشم انداز بیست ساله و جایگزینی آن با برداشت های ناصواب از شیوه حکمرانی در قالب بیانیه گام دوم انقلاب، نظام تصمیم گیری و ساختار مدیریتی دولت را با شتاب قابل توجهی از توانمندی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۴    
به همه این ها، فروش کالاهای قاچاق، تقلبی و دستگاه های اصلی با لوازم جانبی با برندهای غیر معتبر و بی کیفیت متفرقه را نیز اضافه کنید که هر کدام به نوعی و قشری از خریداران را نقره داغ می کند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۲    
دروغ بزرگ وقت کشی ایران برای رسیدن به نقطه گریز هسته ای به عنوان بخشی از طرح روانی ضلع غربی میز مذاکرات نیز به عنوان شتاب دهنده دو مولفه دیگر به فضای رسانه ای گفتگوهای وین تزریق شد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۰    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای 17- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۲۵    
باید در تزریق دز سوم به سطح تزریق دز اول و دوم که در حال حاضر فاصله زیادی دارد برسیم. در این زمینه رسانه ها نیز باید ترغیب شهروندان را در دستور کار خود قرار دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۲۳    
بی تردید تکمیل واکسیناسیون کادر اداری و کودکان بالای 12 سال و تزریق دوز سوم می تواند تأثیر بسیاری داشته باشد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۲۲    
تازه ترین اعلام رئیس سازمان امور مالیاتی در این زمینه بیانگر شناسایی 550 هزار خودرو لوکس است که این خودروها باید 5600 میلیارد تومان مالیات بدهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۷    
آکسیوم شرکتی است که قصد دارد امسال تام کروز و داگ لیمان را به عنوان کارگردان به ایستگاه فضایی بین المللی بفرستد تا دومین فیلمی تاریخ در فضا را مقابل دوربین ببرند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۵    
یک هزار و 216 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۸    
بنیاد برکت با راه اندازی 6 هزار و 250 طرح اشتغال زایی اجتماع محور در قالب پویش ملی به روستا برمی گردیم مهاجرت معکوس را رقم زده و باعث بازگشت این تعداد خانواده به روستاهای خود شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۶    
فردا سوم بهمن ماه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن برای بانوان رایگان می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۴    
بازی Camp Defense با نیم نگاهی به سریال ها و فیلم های معروف در دنیای زامبی ها به ویژه مردگان متحرک طراحی شده و از آن ها الگوبرداری کرده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۱    
این اقدام به جهت ارتقا سطح آسایش و آرامش بانوان و کودکان انجام می شود، چرا که حضور برخی از آقایان در واگن مخصوص بانوان حفظ آرامش روانی آنها را در شهر بزرگ زیرزمینی با این حجم از تردد خدشه دار کرده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۷    
اگر تصمیمی برای تغییر موضع ما در قبال دیپلمات های آمریکایی و خانواده های آنها گرفته شود، به اطلاع شهروندان آمریکایی در اوکراین می رسد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۳    
کولاک و برف سنگین روز پنجشنبه ساکنان اردوگاه آوارگان سوری در شهر عفرین، واقع در حومه شمالی حلب را که تحت کنترل شورشیان و مخالفان دولت مرکزی در این کشور است به درد سر انداخت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۸    
بیش از 10 تن از اعضای گروه تروریستی داعش بامداد جمعه در حمله ای ناگهانی به یک پایگاه ارتش عراق در استان دیالی حمله کردند. در این حمله 11 نظامی ارتش از جمله یک افسر با درجه ستوان کشته شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۷    
درگیری مسلحانه سارقین با پلیس در منطقه ولنجک که یکی از مامورین از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و یکی از سارقین دستگیر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۶    
شرکت تراشه سازی اینتل تصمیم دارد با سرمایه گذاری اولیه 20 میلیارد دلار بزرگترین کارخانه تراشه سازی جهان را در ایالت اوهایو بسازد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۰    
بنی اعتماد : متاسفانه واقعیت این است که آن قدر گوش و چشم جامعه کر و کور شده است که خود ما هم در بیان موضوعات و مسایل اجتماعی به تکرار رسیده ایم اما بهزاد نعلبندی هنرمندانه زبان جدیدی برای بیان این ...
  • ۱