جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۶May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 28 بهمن 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 1 بهمن 1400 عصر ایران 2 بهمن 1400 عصر ایران 3 بهمن 1400 عصر ایران 4 بهمن 1400 عصر ایران 5 بهمن 1400 عصر ایران 6 بهمن 1400 عصر ایران 7 بهمن 1400 عصر ایران 8 بهمن 1400 عصر ایران 9 بهمن 1400 عصر ایران 10 بهمن 1400 عصر ایران 11 بهمن 1400 عصر ایران 12 بهمن 1400 عصر ایران 13 بهمن 1400 عصر ایران 14 بهمن 1400 عصر ایران 15 بهمن 1400 عصر ایران 16 بهمن 1400 عصر ایران 17 بهمن 1400 عصر ایران 18 بهمن 1400 عصر ایران 19 بهمن 1400 عصر ایران 20 بهمن 1400 عصر ایران 21 بهمن 1400 عصر ایران 22 بهمن 1400 عصر ایران 23 بهمن 1400 عصر ایران 24 بهمن 1400 عصر ایران 25 بهمن 1400 عصر ایران 26 بهمن 1400 عصر ایران 27 بهمن 1400 عصر ایران 28 بهمن 1400 عصر ایران 29 بهمن 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۹    
مامیکا شهرت تازه خود را مدیون این عکاس است. پس از آنکه شریک عکسی از مامیکا تهیه و اولین بار در فیسبوک منتشر کرد این عکس به دلیل شباهت این کارگر به بازیگر بالیوود وینایکان مورد توجه قرار گرفت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۲    
قرار است در صورت تصویب نهایی، دیگر ساعت رسمی کشور از اول فروردین تا پایان نیمه نخست سال دیگر یک ساعت به جلو نرود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۰    
در 2 ساعت اولیه اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت سواران، 560 موتورسیکلت که تخلفات مختلفی انجام داده بودند توسط عوامل پلیس در نقاط مختلف پایتخت توقیف شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۹    
خسروی با بیان اینکه شیوه نامه های بهداشتی در تمام پایگاه های انتقال خون استان رعایت می شود از مردم خواست برای نجات جان هم و استانی های نیازمند به خون شتاب کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۱۴:۱۲    
سرنشینان خودرو که یک زوج میانسال بودند، برای گرم نگه داشتن داخل خودرو اقدام به روشن کردن پیک نیک کرده بودند که هر دو آنها دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۱۴:۱۰    
دو برادر 49 و 51 ساله به واسطه اختلافات خانوادگی با هم درگیر شده اند که مادر 78 ساله با قصد میانجی گری وارد محل شده و یکی از برادران ضربه ای را به او وارد می سازد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۱۳:۰۸    
بازیگر معروف سریال های ایرانی که به تازگی به کانادا مهاجرت کرده عکس هایی در کنار دخترش در فضای مجازی منتشر کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۱۳:۰۱    
این موشک پس از شلیک توسط پهپادها به سوی اهدافی همچون تانک ها یا نفربرها می تواند از قسمت فوقانی آن را تحت حمله قرار دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۹    
تاکنون 30 میلیون نفر از جمعیت کشورمان هر سه دوز واکسن کرونا را دریافت کردند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۳:۵۶    
به گفته مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی روز شنبه در کشور جوی پایدار حاکم است تا اینکه از بعد از ظهر با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به غرب کشور در برخی نقاط غرب و شمال غرب بارش پراکنده شروع می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۳:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه: بارها در سطوح مختلف به طرف آمریکایی پیشنهاد کردیم که بدتر کردن شرایط برای فعالیت مراکز دیپلماتیک دو کشور را متوقف کرده و همه محدودیت های اعمال شده در سال های اخیر را به صفر ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۳:۱۳    
قابل ذکر است در روزهای اخیر نامه ای در فضای مجازی منتشر شدکه ادعای مخالفت رئیس جمهور با بار مالی رتبه بندی معلمان را مطرح می کرد؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با صدور پیامی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۲:۵۰    
پسری در نزاع و درگیری خانوادگی، پدرش را با سلاح گرم به قتل رساند و از محل متواری شد. ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی قاتل را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی او را در مخفیگاهش ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۲:۳۸    
منابع رسانه ای نزدیک به مذاکرات معتقدند، "بازی فکت شیت ها" در موعد تصمیم گیری سیاسی طرف های مذاکره کننده، با انتشار خبر غیرقابل استناد رویترز آغاز شده و برای تاثیرگذاری بر تصمیم تیم های مختلف ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۸    
رئیس هیات چین: گفت وگوها همچنان در قالب ها و سطوح مختلف جریان دارد و ایران تلاش های سازنده ای را در این مدت صورت داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۱:۵۳    
اولیانوف درباره ادعای رویترز مبنی بر اینکه ایران باید گام نخست را در مسائل هسته ای بردارد اینگونه پاسخ داد که آمریکا ابتدا از توافق خارج شد و اینک باید گام نخست را بردارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) پس از انتشار گزارش های تحریف شده از مذاکرات جاری در وین در توئیتی نوشت: انتشار اطلاعات نادرست در پوشش گزارش دهی رسانه ای کاری خطرناک است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۱:۱۷    
واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق تأکید کرد نیروهای امنیتی این کشور به عهد خود با ملت برای نابودی تروریسم عمل خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۱:۰۳    
ناسا با انتشار این عکس اعلام کرد که همه ابزارهای این تلسکوپ به خوبی کار می کند، تلسکوپی که به دانشمندان در مطالعه و درک بعضی از رازآلودترین اجرام هستی کمک خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۰:۳۰    
وزیر امور خارجه آمریکا در نشست شورای امنیت سازمان ملل در ادامه ادعاهای خود گفت که ما باید به آنچه روسیه در حال حاضر در قبال اوکراین انجام می دهد رسیدگی کنیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۰:۲۷    
مدیرکل هواشناسی استان تهران: از عصر شنبه تا دوشنبه با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی، در مناطق جنوبی و مرکزی بارش باران، در نواحی شمالی بارش باران و برف در ارتفاعات بارش برف ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۰:۱۰    
به گفته ارتش اسرائیل، این رزمایش به رهبری ناوگان پنجم آمریکا و با مشارکت حدود 60 ناوگان و سازمان های بین المللی انجام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۲۰:۰۶    
این اقلام تاریخی باارزش، از یک دستگاه خودروی کامیون که قصد خروج از کشور را داشت با هوشمندی مامورین گمرک کشف و ضبط و با حضور دادستان ماکو در محل در اختیار ضابطین قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۹:۵۶    
شاگردان علی صانعی پیش از این موفق شده بودند که تیم های افغانستان و تاجیکستان را نیز شکست دهند. تیم ایران با توجه به پیروزی رو در رو مقابل افغانستان، قهرمانی زودهنگامی را در این مسابقات تجربه کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۰    
سه عضو ارشد گروهک تروریستی النضال در سال 2018 دستگیر شده اند. مظنونان از سال 2012 به این سو از مردم و شرکت ها جاسوسی کرده و اطلاعات دریافتی را به سرویس اطلاعاتی سعودی ارسال می کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۹:۳۲    
ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، یک انبار دارای ماسک های غیراستاندارد و فاقد کد IRC در شهرستان بیرجند را شناسایی کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۹:۲۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به بحران ایجاد شده در روابط اوکراین و روسیه ضمن ابراز خرسندی از کاهش تنش ها ابراز امیدواری کرد که وضعیت جاری از طریق گفتگو و مجاری دیپلماتیک و بدون دخالت کشورهای ثالث ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۸    
وزیر دفاع آمریکا با تکرار هشدارهای ناتو به روسیه گفت: ناتو به دنبال راه هایی برای افزایش آمادگی نظامی است. ما و متحدانمان همچنان مراقب و گوش به زنگ خواهیم بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۹:۰۲    
این بالگرد ارتش سوریه بر فراز منطقه ساحلی هنگام انجام ماموریت آموزشی دچار نقص فنی و حادثه شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۸:۴۵    
فرمانده انتظامی استان اصفهان: از شهروندان می خواهیم که به تبلیغات در فضای مجازی اعتماد نکرده و سرمایه های خود را به راحتی در اختیار دیگران قرار ندهند و قبل از هر گونه سرمایه گذاری و معامله ای حتماً ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۸:۴۱    
رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری درباره طرح اتصال دو حرم شاهچراغ (ع) و سید علاء الدین حسین(ع) در بافت تاریخی فرهنگی شیراز ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۸:۳۴    
جو بایدن گفته که قصد ندارد با ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه گفت وگو کند. او گفته که خطر بسیار بالایی برای حمله روسیه به اوکراین وجود دارد که ممکن است ظرف چند روز آینده رخ دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۸:۲۸    
همه تصمیمات قضایی که در مرحله تحقیقات مقدماتی انجام می شود اعم از قرار منع تعقیب یا موقوفی تعقیب باید به ذینفع یا وکیل وی ابلاغ شود و هر گونه عدم ابلاغ، مصداق تخلف است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۸:۱۹    
رییس پلیس آگاهی استان البرز: در تحقیقات پلیس سوابق متعدد سارقان در زمینه سرقت در سطح تهران و کرج شناسایی و متهمان تاکنون به هفت فقره سرقت از منازل لاکچری اعتراف کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۸:۱۰    
اما نکته دیگر این بود که تیموری، مدیرعامل جدید شرکت خودروسازی است که تا همین چندی پیش، پراید را به عنوان نماد بی کیفیتی در ادبیات محاوره ای و رسانه ای ایران تولید می کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۸:۰۹    
اخراج گورمن یک ماه بعد از آن رخ می دهد که واشنگتن از دیپلمات های روسیه در آمریکا خواست این کشور را ترک کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۵۹    
ما به دنبال یک ایران قوی هستیم، شاید در 40 سال پیش اسم کشور ما آورده می شد کسی آن را نمی شناخت، اما اکنون همه می دانند که ایران قوی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۵۵    
نتایج بررسی های محققان ما در قالب مطالعه دز یادآور نشان داد که واکسن رازی کوو پارس می تواند به عنوان دز یادآور واکسن های سینوفارم، برکت، آسترازنکا و اسپوتنیک و رازی استفاده شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۴۹    
دریافت واکسن کرونا در دوران بارداری، از نوزادان کمتر از شش ماه در مقابل کرونا محافظت می کند و مانع از بستری شدن و مرگ آنان در بیمارستان بر اثر کرونا می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۳۶    
این منابع مالی از 4 سال قبل به بهانه تحریم ها در 2 بانک کره جنوبی مسدود شده است. ایران در این فرصت بر رفع محدودیت غیرقانونی از منابع ارزی بلوکه شده خود در کره جنوبی تاکید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۳۰    
محققان می گویند: ارزیابی ما از واقع گرایی عکس چهره های مصنوعی تولید شده با هوش مصنوعی نشان می دهد که موتورهای تولید این تصاویر از مرزها عبور کرده اند و می توانند چهره هایی غیرقابل تشخیص و حتی قابل ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۲۴    
میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال تا زمان برگزاری مجمع فوق العاده انتخاب شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۱۸    
بهبود شرایط سکونت در بافت تاریخی شیراز و ایجاد محیط شاداب و متناسب با فرهنگ غنی شیراز از جمله برنامه های جدی مدیریت استان محسوب می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۷:۱۰    
کولیت در بیشتر مواقع بدون علامت است و 20 درصد از مبتلایان آن با مشکلات گوارشی دست و پنجه نرم می کنند و به تشخیص پزشک کولیت دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۶:۵۹    
باور ما این است که تحول در نظام مالیاتی می تواند تحول عظیمی را در نظام اقتصادی کشور ایجاد کند، به تولید کمک کرده و عدالت را نیز در جامعه فراهم کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۶:۵۶    
برنامه بدون توقف شبکه سوم سیما از مهمانانش تعهدنامه ای هراسناک می گیرد که فقط یادآور دوران برده داری است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۶:۵۳    
مسکو قصد ادامه حضور نظامیان روس در بلاروس پس از پایان رزمایش مشترک نظامی را ندارد و به محض تکمیل مرحله ای از رزمایش، نظامیان (روس) به پایگاههای دائمی خود بازمی گردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۶:۴۵    
با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و سامانه بارشی در شمال کشور هموطنان از تردد در محورهای کوهستانی و سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۶    
30 زن داوطلب برگزیده، پس از یک سال آموزش با حقوق، هدایت قطارهای تندرو را در مسیر شهرهای مکه و مدینه برعهده خواهند گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۲    
با انجام وظایف آموزشی در داخل کشور، یگان های نظامی در حال بازگشت به نقاط استقرار دائمی هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۶:۰۷    
در حال حاضر برای دریافت تسهیلات 480 میلیون تومانی مسکن باید 78 میلیون و 204 هزار تومان هزینه کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۵:۵۶    
مدیرعامل بزرگترین پالایشگاه نفت ژاپن به نام انئوس گفت این شرکت به دنبال از سرگیری واردات نفت از ایران است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۵:۵۱    
محورهای احتمالی مذاکرات وزرای نفت ایران و قطر بیشتر بر روی بازارهای جهانی و تجارت گاز خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۵    
مبنای محاسبه مالیات واحد تولیدی، قیمت کالا درب کارخانه است .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۴    
روزگاری برخی کشورهای غربی از کشورهای جهان سوم، حق توحش می گرفتند. امروز نیز چینی های تازه به دوران رسیده چنین حقی ندارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۱    
شرکت های خدماتی، نظافتی مجاز می بایست از یک سو، دارای شماره ثبت شرکت از اداره کل ثبت شرکت ها بوده و از سوی دیگر، مجوز فعالیت از اتحادیه مربوط را داشته باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۷    
اصلا نه 200 خانه خراب خواهد شد و نه این که قرار است مجتمع تجاری به جای آن ساخته شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۸    
سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران را اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۴    
در (روز جمعه 29 بهمن ماه) سرویس دهی در خط پنج متروی تهران از ایستگاه کرج تا تهران (صادقیه) و بالعکس طبق جدول زمان بندی قبلی و بدون هیچ محدودیتی انجام می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۰    
اتباع ایرانی که از کشور عراق به کشور می خواهند بازگردند صرفاً 2 دُز واکسنی که زده اند ملاک باشد و نیازی به تست PCR ندارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۴    
هر آن چه استاندار مورد سیاست گذاری قرار دهد از آن پیروی می کنیم؛ استاندار رئیس جمهور استان است و همه ما مکلف هستیم به او کمک کنیم و نباید کسی در کار استاندار دخالت کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۹    
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی نوشت: بیانیه سیاسی کنگره که سهل است، حتی قانون هم تصویب کنند فایده ندارد چون اگر منافعشان اقتضا کند، برجام را نقض خواهند کرد. تنها تضمین واقعی، قدرت است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۴    
کسانی که دم از تسلیم در مقابل استکبار و آمریکا می زنند، نمی توانند مدعی پایبندی و دلبستگی به انقلاب باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۹    
این نمایشگاه تا 4 اسفند ماه همه روزه از ساعت 16 الی 20 در گالری شلمان پذیرای علاقه مندان است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۱۱    
ویدیوی منتشر شده به ظاهر، می خواهد مجموعه ای از تصاویر به هم پیوسته عکس هنرپیشه ها را در فضای جشنواره فجر امسال نشان دهد در حالی که بسیاری از این تصاویر هیچگونه ارتباطی به جشنواره فیلم فجر امسال ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۰۱    
ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد کلیه اماکن تابعه سازمان ها و یگان های نیروهای مسلح در سواحل شمالی کشور به میزان 60 متر از اماکن غیر عملیاتی در سواحل دریای خزر که جنبه غیر نظامی و تفریحی دارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۹    
این حادثه موجب انسداد کامل محور شد و به همین علت شاهد بار سنگین ترافیک در این محور بودیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۷    
در امیکرون 20 درصد کودکان گرفتار می شوند و شدت بیماری در آن ها شدید و دلخراش است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۷    
تازه ترین گزارش بانک مرکزی از وضعیت چک های برگشتی در دی ماه امسال نشان می دهد که بالغ بر 553هزار فقره چک به ارزش 305هزار میلیارد ریال برگشت خورده که نسبت به آذرماه از حیث تعداد 1 ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۱    
وعده های مسئولان اقتصادی و مدیران جامعه هم در شعارهایی خلاصه شده که فقط سعی در کنترل جوّ روانی جامعه دارد و کیلومترها از آمار و واقعیت ها فاصله گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۱    
"این عکس چه می گوید؟" بخش جدیدی در عصر ایران است که با هدف تقویت دو مهارت "دیدن و گفت و گو" فعال شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۶    
سازمان سینمایی برای نخستین بار از ادعای نظارت بر سریال های نمایش خانگی دست برداشت و آن ها را رسما به ساترا واگذار کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۳    
شورای عالی محیط زیست کشور در دولت جدید هنوز تشکیل نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۴    
باید تلاش شود تا جوانان هراسی از امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشند، چون امر الهی است، ولی باید مسیر مشخص و همواره شود تا شاهد بحران های اخلاقی نباشیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۰    
در بیانیه ارتش روسیه آمده است: یگان های نظامی واحدهای تانک ارتش منطقه نظامی غربی روسیه پس از اتمام تمرینات برنامه ریزی شده به محل پایگاه های خود بازگشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۵    
سراجی تا زمان برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال این سمت را به عهده خواهد داشت
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۴    
المپیک زمستانی 2022 پکن، سیل در برزیل، پیک شیوع کرونا در هنگ کنگ،زاغه نشینان کراچی و نیازمندان کابل
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۲    
در جلسه امروز، شهاب عزیزی خادم، حمیدرضا مهرعلی، حیدر بهاروند، شهره موسوی، احمدرضا براتی، احسان اصولی، بهرام رضاییان، میرشاد ماجدی، طهمورث حیدری، مهرداد سراجی و خداداد افشاریان حضور داشتند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۰    
وزارت دفاع کویت اعلام کرد که زنان نیروهای مسلح برخلاف شهروندان غیر نظامی کویت ملزم به رعایت حجاب مو هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۹    
این آسیب تازه که نشانه آن با نام "ترک پدران از خانه" بروز کرده است مانند سیل می ماند. یعنی بحران آنقدر جدی شده است که مانند سیل می آید تا بخش بزرگی از جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۲    
نمایندگان جمهوریخواه کنگره: ما برای اعمال مجدد و تقویت هرگونه تحریم تروریسم، موشکی یا حقوق بشری که توسط چنین توافقی لغو ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۱    
این مدل، روش سودمندی برای آزمایش اثربخشی داروهایی مانند "پالیویزوماب"(palivizumab) به شمار می رود که برای جلوگیری از ویروس سین سیشیال تنفسی در نوزادان مورد تایید "سازمان غذا و داروی آمریکا"(FDA) قرار ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۲    
صبح امروز، احسان اصولی دیگر عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به خبرنگاران گفته بود که AFC با ارسال یک نامه رسمی حضور این دو نفر را در جلسه هیات رئیسه "غیرقانونی" دانسته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۳    
جانسون و موریسون همچنین "نگرانی های شدید خود را در مورد گزارش های معتبر در مورد نقض حقوق بشر در سینکیانگ چین ابراز کردند و از چین خواستند حقوق بشر ، آزادی و خودمختاری هنگ کنگ را رعایت کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۲    
تعریف و معرفی خانواده هسته ای به عنوان خانواده نرمال ، چشم بستن مدافعان آن به تحولات و تغییرات عمیق اجتماعی و اتخاذ سیاست ندیدن و نشنیدن تغییرات جامعه است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
تالار اصلی این مجموعه تئاتر شهر از اول اسفند ماه میزبان نمایش خانه سیاه است به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۶    
هر زمان که آنتی بیوتیک ها استفاده می شوند، می توانند عوارض جانبی ایجاد کنند و منجر به مقاومت آنتی بیوتیکی شوند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۸    
هم محاسبه با چرتکه و هم با ماشین حساب پیشرفته تبلت مان. فکر می کنید پشت این مسیر طی شده چند سال راه است؟ از آن چرتکه تا این تبلت با محاسبه روند تقریبا یکسان و کم فراز و فرود تاریخ جهانی می بایست ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۲    
این حملات موشکی اسرائیل به برخی نقاط در اطراف شهرک زاکیه منجر به وقوع تلفات مالی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۵    
رئیس سرویس اطلاعات خارجی استونی گفت: روسیه به انتقال نیروها به مرز اوکراین ادامه می دهد و احتمالاً یک حمله نظامی "محدود" علیه این کشور انجام خواهد داد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۵    
در این مطالعه مردانی که رابطه دوران کودکی خود را با پدرانشان "خوب" توصیف می کردند، در برخورد با رویدادهای استرس زا روزانه، کمتر دچار تنش و اضطراب شده و قادر به مدیریت استرس و ناراحتی عاطفی بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۴    
طی هفته جاری، ارزش معاملات در بازار اول سهام با کاهشی 40 درصدی از 63 هزار و 489 میلیارد ریال تا 37 هزار و 962 میلیارد ریال کاهش یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۱    
پیش تر رسوایی دوپینگ پیرامون کامیلا والیوا، اسکیت باز روسی در بازی های زمستانی سروصدا به پا کرد و هنوز وضعیت این اسکیت باز روس مشخص نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۴    
سخنگوی کاخ سفید در ادامه گفت: ما همچنان در مذاکرات وین تعامل داریم اما رئیس جمهور بایدن از یک تیم خواسته است تا گزینه های دیگر را آماده کنند تا در صورت لزوم آنها را بررسی کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۰    
در ادبیات سیاسی جامعۀ ایران واژۀ غربگرا مصادیق گسترده ای دارد که از سلطنت طلبان خارج کشور تا اصلاح طلبان داخل کشور را شامل می شود. اما به نظر می رسد که تعیین مصادیق این مفهوم، نیازمند دقت بیشتری است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۶    
زاخارووا همچنین با اشاره به اینکه مقامهای انگلیسی بارها مدعی شده اند که روسیه قصد حمله به اوکراین دارد، افزود: ما بارها گفته ایم که قصد تهاجم به هیچ کشوری را نداریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۹    
مسابقات آزاد ولز 2022 یک تورنمنت اسنوکر رده بندی حرفه ای است که از 28 فوریه تا 6 مارس 2022 در ولز برگزار می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۳    
دمای تهران فردا، جمعه در کمترین و بیشترین حالت خود بین 12 و 3 درجه سانتیگراد متغیر است و آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد را تجربه خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۸:۵۶    
علی باقری: پس از هفته ها مذاکرات فشرده، بیش از هر زمان به توافق نزدیک شده ایم اما تا وقتی درباره همه چیز توافق نشده باشد، درباره هیچ چیز توافق نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۸:۴۹    
آیت الله صافی مذاکره را به معنای آن که تسلیم بشویم و آیه نفی سبیل را نقض کنیم نمی دانستند و می فرمودند مذاکره و صحبت کردن به این معنا هیچ اشکالی ندارد، چرا باید قهر باشیم؟!
  • ۱