سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۹:۱۵May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 14 بهمن 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 عصر ایران 1 بهمن 1400 عصر ایران 2 بهمن 1400 عصر ایران 3 بهمن 1400 عصر ایران 4 بهمن 1400 عصر ایران 5 بهمن 1400 عصر ایران 6 بهمن 1400 عصر ایران 7 بهمن 1400 عصر ایران 8 بهمن 1400 عصر ایران 9 بهمن 1400 عصر ایران 10 بهمن 1400 عصر ایران 11 بهمن 1400 عصر ایران 12 بهمن 1400 عصر ایران 13 بهمن 1400 عصر ایران 14 بهمن 1400 عصر ایران 15 بهمن 1400 عصر ایران 16 بهمن 1400 عصر ایران 17 بهمن 1400 عصر ایران 18 بهمن 1400 عصر ایران 19 بهمن 1400 عصر ایران 20 بهمن 1400 عصر ایران 21 بهمن 1400 عصر ایران 22 بهمن 1400 عصر ایران 23 بهمن 1400 عصر ایران 24 بهمن 1400 عصر ایران 25 بهمن 1400 عصر ایران 26 بهمن 1400 عصر ایران 27 بهمن 1400 عصر ایران 28 بهمن 1400 عصر ایران 29 بهمن 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۱    
این پیکره های پیچ خورده یخی، لاغر و خمیده به نظر می رسند که با شال های بلند یا شنل هایی دور شانه هایشان پوشیده شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۱    
مزایده ی این الماس که به صورت آنلاین برگزار می شود، از 3 فوریه آغاز خواهد شد و تا 9 فوریه ادامه خواهد یافت و طبق اعلام خانه حراج ساتبیز، امکان خرید الماس با استفاده از رمزارز نیز وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۰:۲۲    
در این طرح فروش محدودیت قرعه کشی وجود ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۰۴:۲۱    
سید فاتح بادپروا کارگردان و نمایشنامه نویس سرشناس کردستانی به همراه فاطمه رادمنش و سلمان فرخنده نمایش های بخش خیابانی چهلمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر را داوری می کنند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۲۳:۴۸    
شیر دارای کلسترول است که می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را افزایش دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۲    
اشتباه گرفته شدن دوقلوها به جای یکدیگر، کسل کننده و دردسرساز نیست؟ نرگس می گوید: چون روستا کوچک است، همه اهالی با هم آشنایی دارند و ما زیاد با هم اشتباه گرفته نمی شویم .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۵:۴۰    
سازمان هواشناسی بر اجتناب از سفرهای غیرضروری، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، از جمله زنجیرچرخ، مه شکن و سوخت کافی تاکید کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۶    
رییس شورای شهر تهران به اُمیکرون مبتلا نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۴:۳۸    
مجموع بیماران کووید19 در کشور به 6 میلیون و 520 هزار و 707 نفر رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۹    
اخیرا در فضای مجازی خبری منتشر شد مبنی بر این که سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی کشورمان در نامه ای 200 صفحه ای به مقامات عالی نظام از روند مذاکرات انتقاد و در خلال آن پیشنهاداتی را در موضوع ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۲:۳۵    
بر خلاف آن چه ممکن است پاره ای تصور کنند، حذف وعده های غذایی به منظور گرفتن رژیم سخت بدن را تضعیف کرده و بیشتر در معرض ابتلا به ویروس های موجود در اطراف می سازد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۹:۴۴    
از شنبه تا دوشنبه هفته آینده در نیمه شمالی و شرقی کشور دما 6 تا 8 درجه کاهش می یابد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۳:۵۹    
شهادت مظلومانه مأمور وظیفه شناس شهید ⁧‫علی اکبر رنجبر‬⁩ در درگیری با اراذل و اوباش دردناک و جانکاه است؛ امنیت جامعه و آسایش مردم جز با فراهم کردن زمینه های اعمال اقتدار و قاطعیت پلیس تامین نخواهد شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۳:۵۴    
مجتبی ذوالنوری: باتوجه به ابتلای حقیر به کرونا و ضرورت جلوگیری از تسری این ویروس منحوس به دیگرن علی رغم عشق و اشتیاقم به بهره مندی از فیض حضور در جمع مومنین انقلابی و ولایت مدار در مراسم دهه مبارک ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۳:۵۰    
از 42 نوع تالاب در دنیا 41 نوع تالاب در ایران قرار دارد و این امر یعنی چینش طبیعت متوازن است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۳:۴۶    
این زمین لرزه اندکی قبل از ساعت 11 صبح رخ داد و مرکز آن در 32 مایلی شمال غربی بارانکا و 110 مایلی شمال ریوخا بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۳:۴۵    
کافران، ظالمان استکبار و منافقین انواع توطئه از جمله کودتا، جنگ، تجزیه، بمب گذاری، ترور، فتنه، کودتای طبس، قانون داماتو، مفاسد اجتماعی از طریق ماهواره ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۳:۴۱    
در آلمان نیز دادستان ها اعلام کرده اند که در حال بررسی یک حمله سایبری با هدف قرار دادن تأسیسات نفتی هستند که به عنوان یک حمله احتمالی باج افزار توصیف شد که در آن هکرها برای بازگشایی شبکه های ربوده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۳:۳۲    
تیم استقلال خوزستان در نیم فصل اول مسابقات لیگ آزادگان، تحت هدایت بختیاری زاده با 27امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۳:۳۱    
در این درگیری فرد مهاجم با قمه به جانشین پاسگاه ضربه زده و هنگامی که وی می افتد ضربه ای نیز به گلوی او زده و سوار خودرو شده و فرار می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۳:۳۰    
انجمن صنفی مدیران رسانه، طی بیانیه ای، اعتراض خود را به قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، مبنی بر مشمول مالیات شدن تبلیغات و آگهی ها در روزنامه ها و نشریات ( کاغذی و الکترونیکی) بیان داشته و مراتب را ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۳:۲۷    
پس از هماهنگی های قضائی متهمان در مخفیگاه شان دستگیر و در بازدید از این محل حدود 300 گرم تریاک کشف شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۸    
برف آخر لوکیشن های دشواری داشت و تجربیاتی همچون کار با حیوانات وحشی و اهلی. حتی در یک سکانس که با گرگ بازی داشتم، دستم را گاز گرفت. یا بخاطر دارم دو هفته منتظر زایمان گاو بودیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۳    
خانواده محمد کاسبی ابراز امیدواری کردند او وضعیت رو به بهبودی قرار دارد. پزشکان همچنان با دارو در تلاش اند شرایط را پایدار کنند و بهترین راه حل مناسب را برای به دست آمدن سلامتی و روال عادی "محمد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۳:۰۷    
در بحث تالاب ها نگاه انتزاعی بوده و صرفا خود تالاب دیده می شده بدون اینکه عواملی که بر تالاب تاثیر می گذارد، دیده شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۲:۵۹    
وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: هدف از این عملیات پایان دادن به رهبری القریشی در گروه داعش بود و این هدف محقق شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۹    
دو طرف روابط دوجانبه و مسیر همکاری های مشترک و راه های حمایت و توسعه این همکاری ها در زمینه های مختلف را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۲:۲۳    
با توجه به عدم کمبود برنج و ذخایر 300 هزارتنی برنج ایرانی در مازندران و گیلان، عرضه گسترده برنج ایرانی از هفته آینده توسط اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای آغاز می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۲:۱۹    
بر این اساس تمامی اسناد فوق الذکر که به دادگستری کل استان تهران و دادستان سابق تهران منتسب شده، جعلی بوده و انتساب آن به دستگاه قضایی تکذیب می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۲:۰۳    
هنگامی که ما موشک های دور برد و نقطه زن را آزمایش می کردیم مسئول موشکی اسرائیل با وجود دشمنی با ما کلاهش را به نشان احترام از سر بر می دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۱:۵۷    
شب گذشته منابع رسانه ای از عملیات هلی برن نیروهای ائتلاف آمریکایی در حومه شمالی ادلب (شمال غرب سوریه) و کشته شدن دست کم ده نفر از جمله یک زن و چند کودک خبر دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۱:۴۴    
داده ها پیش تر نشان داده بودند که سه علامت شایع اومیکرون عبارتند از سرفه، خستگی و سردرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۱:۳۹    
رهبر جنبش انصارالله: مشکلات و درد و رنج های فراوانی که با آن مواجه هستیم نباید موجب شود که مواضع ما تغییر کند.ما هرگز ننگ و ذلت را نمی پذیریم و قبول نمی کنیم که تحت سلطه دشمنان قرار بگیریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۱:۳۵    
علاقمندان علاوه بر آشنایی با سبد کامل محصولات فرداموتورز در این رویدادهای خودرویی می توانند از طرح های جذاب ویژه نمایشگاه برای خرید محصولات بهره مند شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۱:۳۰    
اولین برنامه فضایی کشور که در وزارت دفاع در سال 84 تدوین شد یک نقطه شروع در تحول فضایی کشور بود، تا پنج سال اول برنامه 10 سال اول فضایی یعنی از سال 84 تا 94 این برنامه 10 ساله تعریف شده بود که 50 ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۱:۲۴    
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با اعلام حمایت از برگزاری روند گفت و گوها بین ایران و عربستان سعودی تاکید کرد که بروز مشکلات فیمابین کشورهای اسلامی موجب تاسف و ناراحت کننده است و این سازمان کشورهای ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۱:۱۷    
تاکنون به بیش از 98 درصد از شهرها و بیش از 90 درصد روستاهای کشور گازرسانی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۱:۱۰    
یکی از اقدامات لازم در ارتباط با این شورا آن است که آیین نامه اجرایی آن هرچه سریع تر در شورای عالی فضای مجازی به تصویب برسد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۱:۰۴    
دشمن بیش از 40 توطئه علیه ایران طراحی کرده که همه این توطئه ها با هوشیاری و حضور به موقع مردم خنثی شده است. ملت ایران دارای اراده ای آهنین هستند و همین اراده آهنین همه توطئه ها را خنثی کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۱:۰۲    
اگر به مشکلات تولیدکنندگان نگاه کنیم می بینیم که 30 درصد مشکلات واحدهای تولیدی درون بنگاهی بوده و 70 درصد خارج است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۵۶    
چهلمین جشنواره بین اللمللی تئاتر فجر از 14 تا 26 بهمن ماه به دبیری حسین مسافرآستانه در حال برگزاری است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۵۴    
ما با تکیه به سنت های الهی و مردم باوری باید کار تشکیلاتی را پیش ببریم، به همین دلیل است که می گوییم اقتصاد ما درست نمی شود مگر آن که نگاه دولتی از حوزه اقتصاد رخت بربندد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۳۹    
بر این اساس پله اول تا مصرف 200 کیلووات برساعت در ماه تعریف شده که چنانچه میزان مصرف مشترک در همین محدوده باشد، قبض برق او به شیوه قبل محاسبه شده و افزایش نخواهد داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۳۳    
پیکر آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی مرجع تقلید شیعه روز پنجشنبه در حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی تشییع شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۳۱    
برنامه "صنعت سینما" در چهارمین روز از برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر به بررسی آخرین تحولات جشنواره و همچنین پرونده موضوعی با عنوان بررسی گیشه و مخاطب در سینمای ایران پرداخت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۲۴    
کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی متهم 29 ساله این پرونده را در شهرستان رشت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۲۰    
در این حادثه یک خانم 17 ساله علی رغم احیا قلبی ریوی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی در صحنه تصادف فوت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۲۰:۰۱    
پخش برنامه های دویچه وله حتی از طریق ماهواره نیز در روسیه بطور کامل متوقف می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۸    
استانداری، اختلال در رفت وآمد شناورها، احتمال غرق شدن شناورهای سبک، آسیب به قفس های پرورش ماهی و تورهای صیادی را از جمله مخاطرات این سامانه اعلام کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۵    
این قصابی چندین بار مرتکب این تخلف شده بود و تذکرهای لازم به وی داده شده بود اما مدام تخلف خود را تکرار می کرد که به ناچار برای حفظ سلامتی شهروندان پرونده تخلف وی به مراجع قضایی برای رسیدگی قانونی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۲    
استخراج معادن بویژه زغال سنگ در افغانستان با معیارهای پذیرفته شده برابر نبوده و هرازگاهی حوادث در این معادن باعث جان باختن کارگران معدن می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعا کمیسیون امنیت ملی مجلس نسبت به نواقص قوانین استفاده از سلاح توسط نیروی انتظامی و پلیس ورود خواهد کرد تا دوباره اقتدار لازم را به این نیروی وظیفه برگرداند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۱۰    
در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی در سراسر استان با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی 89 نفر دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۰۸    
از مردادماه سال جاری برخورد با باندهای جعل مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت و با اقدامات خاص اطلاعاتی و بررسی های بسیار ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۹:۰۳    
پرچم ایران با حضور سفیر ایران در دوحه در محل برگزاری جام جهانی 2022 به اهتزاز در آمد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۸:۵۶    
تعداد موارد جدید در 24 ساعت گذشته در استان تهران به 250 مورد رسیده است که 142 بیمار جدید در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۸:۵۱    
پیکر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در نجف اشرف با حضور علما و شمار بسیاری از مؤمنان تشییع شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۸:۴۰    
پس از خودسوزی با کمک ماموران شهرداری بلافاصله آتش خاموش می شود و دستفروش را به بیمارستان منتقل می کنند که در ناحیه دست و صورت دچار سوختگی می شود و هم اکنون حال عمومی این دستفروش خوب است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۸:۳۶    
به گفته رسانه های امریکایی در این عملیات، یک بالگرد ارتش امریکا دچار مشکل فنی شد و به همین دلیل امریکایی ها آن را مورد هدف قرار دادند و نابود کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۸:۳۰    
با نزدیک شدن به ایام آخر سال و جشن های چهارشنبه سوری هرگز از مواد محترقه غیرمجاز و دست ساز استفاده نکرده و برای جلوگیری از این چنین حوادثی از جمع آوری و نگهداری مواد محترقه در منزل خوداری شود
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۸:۲۳    
سیدابراهیم رئیسی، مهدی اخوان بهابادی ، محمد خوانساری و محمد کاظمی فرد را به عنوان اعضای حقیقی شورای اجرایی فناوری اطلاعات منصوب کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۸:۱۹    
ادامه گفت وگوها باید در ادامه هفته جاری (میلادی) از سر گرفته شود و ما در زمان مناسب بیانیه ای را صادر خواهیم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۸:۱۲    
یک منبع آگاه صنعت نفت نیجریه گفته که این نفتکش در زمان بروز سانحه 50 هزار بشکه ذخیره نفت داشته و در حال پمپاژ از میدان نفتی نبوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۸:۰۶    
سخنگوی دولت گفت: در جلسات مختلف تخصصی، کارشناسی یا مسولین مختلف با رییس جمهور مباحث متعددی مطرح می شود که بعضا رییس جمهور موارد را به مراجع ذیصلاح ارجاع می دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۸:۰۳    
در فصل 2022 - 2021 علاوه بر لیگ قهرمانان و لیگ اروپا رقابت باشگاهی دیگری نیز با عنوان لیگ کنفرانس در حال برگزاری است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۸:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا: ما به برکت مهارت و رشادت نیروهای مسلح خود، ابوابراهیم الهاشمی القرشی، سرکرده داعش را از میدان نبرد بیرون کشیدیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۳    
چشم و گوش بسته در زمان اکرانش جزو پر بیننده ترین و پرفروش ترین های سینمای ایران شد و یکی از جذاب ترین کمدی های سینمای ایران به شمار می رود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
اگر واحدهای صنفی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب خواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۷    
شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات در خصوص علائم بیماری با سامانه 191 تماس حاصل کنند و با راهنمایی این مرکز در صورت نیاز به مراکز بهداشتی و درمانی در سطوح مختلف مراجعه کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۷:۳۱    
شبکه سعودی الحدث نیز به نقل از منابع خود گزارش داد که فردی که در عملیات بامدادی آمریکا هدف حمله قرار گرفت، سرکرده جدید داعش بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۸    
رکورد بیشترین طول دوره سلطنت در جهان متعلق به لوئی چهاردهم، پادشاه فرانسه در قرن هفدهم و اوایل قرن هجدهم است. او بیش از 72 سال بر تخت سلطنت تکیه زد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۶    
کلیسای واقعیت مجازی(VR) یا شبیه سازی شده در محیطی مجازی یکی از چندین فضای معنوی در حال تکامل در متاورس است که در طول همه گیری کرونا نه تنها توسعه بیشتری پیدا کرده بلکه علاقمندان بیشتری پیدا کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۶:۲۶    
سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک، ظهر امروز در کاشمر 2 کشته برجای گذاشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۷    
یوسا در کتاب چرا ادبیات؟ می گوید در جامعه ای که ادبیات ندارد، کلمات ضعیف و نحیف اند. لذا امکان تفاهم کم است و همیشه آماده خشونت ورزی است. ادبیات منبع غنای کلمات و نگاه و درک تنوع است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۱    
شورای انقلاب فرهنگی بر روی تدوین اسناد بالادستی حوزه فرهنگ متمرکز شده است، مجموعه های خصوصی باید به صورت عملیاتی وارد میدان شوند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
این رزمایش در حالی برگزار خواهد شد که تنش ها بین کشورهای غربی و روسیه بر سر اوکراین اوج گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۲    
اسرائیل نگران است که موضوع اوکراین - روسیه توجهات را از مذاکرات با ایران در وین دور کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۲    
امیرعبداللهیان و فواد حسین بر تداوم مشورت و رایزنی و همفکری دو کشور در راستای پیشبرد منافع و مصالح دو کشور و همه کشورها و ملت های منطقه تاکید کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۷    
سجادی قرار است در این سفر ضمن حمایت از نمایندگان ایران که در این بازی ها حضور دارند، دیدارهای مهمی را در راستای دیپلماسی ورزشی با مقامات برگزاری بازی های المپیک زمستانی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۳    
آسمان تهران فردا (15 بهمن ماه) نیمه ابری تا ابری به همراه بارش و وزش باد در برخی ساعات با بیشترین و کمترین دمای13 و 3 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۱    
در برنامه 2020 که از شبکه ورزش پخش می شود میز دکور برنامه ناگهان حین پخش زنده شکست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۷    
اگرچه شدت بیماری امیکرون نسبت به دلتا پایین تر است اما باید توجه داشت که با تعداد مبتلایان بسیار بیشتری مواجه هستیم و زمانی که تعداد بیماران با این شدت بالا رود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۵    
دبیر اتاق اصناف افزود: در آذر و دی امسال 12 هزار نفر از کارفرمایان صنفی تست کرونا دادند که از بین آنها فقط 1096 تست مثبت بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۳    
وکیل مدافع آندرس بریویک گفته است که موکلش درخواست تجدیدنظر در تصمیم دادگاه را ارائه خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۲    
در دسترس بودن واکسن برای بسیاری از والدینی که می خواهند از فرزندان خود محافظت کنند، خبر خوبی خواهد بود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۰    
تحقیقات پلیس پس از آن آغاز شد که ماموران از تراکنش های مشکوک از مبداء شرکت هایی که وجود خارجی ندارند یا ورشکست شده اند، گزارش هایی دریافت کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۹    
ترکیه مدت ها است که کشور همسایه خود، یونان را به فشار غیرقانونی بر مهاجرانی که قصد ورود به اروپا دارند، متهم کرده است، اتهامی که از سوی یونان رد شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۸    
اگر لیست کارهای شما پایان ناپذیر به نظر می رسد، به راحتی می توانید در تعداد زیادی از کارهای مختلف که احساس می کنید مجبور به انجام آن هستید، غرق شوید ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۴    
اگرچه گروه طالبان مدعی است که نسبت به گذشته تغییر کرده است اما دولت تحت امر این گروه به محض تسلط دوباره بر کابل، محدودیت های زیادی برای زنان ایجاد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۲    
مدیر ارتباطات اردوغان گفت که قراردادهای تسلیحاتی ترکیه با اوکراین هم متفاوت نخواهد بود. وی گفت: ما توافقنامه های همکاری را برای هدف قرار دادن کشورهای دیگر امضا نمی کنیم و روسیه حتما این مساله را می ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۷    
وزارت کشور نیز موظف شد، جرایم وصولی هر استان را میان شهرداری ها و دهیاری های همان استان و براساس شاخص جمعیت توزیع و حداکثر تا پانزدهم ماه بعد به حساب آنها واریز کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۳    
بر اساس آمار سازمان ملل در سال 2015، هفتاد درصد پناهجویان سوری در لبنان زیر خط فقر زندگی می کردند و در سال 2016 نود درصد پناهجویان سوری در اردن نیز زیر خط فقر بودند و نزدیک به هفتاد درصد آنها با قرض ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۳    
لیلا حاتمی در کنار سوها عارف فیلمنامه نویس فلسطینی، زیگ دولای کارگردان اهل کشور فیلیپین و یرلان نورموخامبتوف کارگردان قزاقستانی فیلم های جشنواره را داوری خواهند کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۰    
متهم در اعترافات خود ضمن ابراز پشیمانی گفت که فردی دیگر اقدام به فیلمبرداری از او کرده و تصورش را هم نمی کرده که این ویدیو بازتاب وسیعی در فضای مجازی داشته باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۹    
ما با دست خودمان دانش آموزان ریاضی و تجربی را از نگرش و مهارت های انسانی بی بهره کردیم و توازن و رشد هماهنگ حیطه های شناختی و مهارتی را به هم زدیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۵    
در این جلسه سازمان پایانه ها و پارک سوارها به عنوان دبیرخانه کارگروه اتمام پروژه پایانه جدید شرق انتخاب شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۳    
آب سد فقط برای کشت کشاورزان شرق رهاسازی شد و توزیع آن در شبکه های آبیاری 9 روز ادامه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۷    
بر اساس محاسبات شرکت ملی گاز، در این بین حدود 76.1 درصدکل مصارف ما در بخش خانگی، در سه پله اول قرار دارند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۶    
استودیوی سریال معروف "بازی تاج و تخت" در ایرلند شمالی/ رویترز مراسم تشییع یک افسر پلیس شهر نیویورک آمریکا که حین انجام وظیفه کشته شده است./ رویترز ...
  • ۱