دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۹:۴۳Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 6 اردیبهشت 1395 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 31 فروردین 1395 بهار نیوز 31 خرداد 1395 بهار نیوز 31 تیر 1395 بهار نیوز 31 مرداد 1395 بهار نیوز 31 شهریور 1395 بهار نیوز 30 مهر 1395 بهار نیوز 30 آبان 1395 بهار نیوز 30 آذر 1395 بهار نیوز 30 دی 1395 بهار نیوز 30 بهمن 1395 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 1 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 2 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 3 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 4 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 5 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 6 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 7 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 8 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 9 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 10 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 11 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 12 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 13 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 14 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 15 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 16 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 17 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 18 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 19 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 20 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 21 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 22 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 23 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 24 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 25 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 26 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 27 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 28 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 29 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 30 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 31 اردیبهشت 1395 
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۶    
گروه فرهنگی: گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در مطلب زیر مشاهده می کنید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۶    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۷    
گروه سیاسی: آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز در دیدار مدیر عامل و جمعی از مدیران ارشد و مسؤولان سازمان کشتیرانی، با ابراز خوشحالی از شکستن تحریم، به خصوص برای فعالیت های بین المللی کشتی های ایران ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۲    
گروه اقتصادی: جدید ترین محصول و اولین شاسی بلند سایپا با نام CS35 به زودی وارد بازار می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۳    
گروه حوادث: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: جوان 28 ساله با مخالفت پدرش برای خرید خودرو، خودش را در شهرستان رشت آتش زد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۳    
گروه سیاسی: حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین مراحل پنجگانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی و نسبت آن با الگوی پیشرفت، گفتند: مرحله ی اول در این فرآیند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۳    
گروه بین الملل: داعش به تازگی تصاویری منتشر کرده است که در آن پلیس این گروه تروریستی به نام "حسبه" جزوه هایی را در خصوص از بین بردن دیش های ماهواره، میان شهروندان پخش می کند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۳    
گروه فناوری: اطلاعات زیادی پیرامون اچ تی سی دیزایر 830 منتشر نشده است، اما از آن جایی که یکی از تصاویر نشان دهنده اجرای CPU-Z روی این دستگاه است می توان تا حدودی مشخصات آن را حدس زد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۳    
گروه فرهنگی: مجموعه دوجلدی تحریر توحید رونمایی می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۸    
گروه حوادث: مرکز اطلاع رسانی پلیس اگاهی تهران بزرگ از وقوع یک فقره اسیدپاشی در خیابان برزیل شرقی در محدوده ونک پایتخت خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۵    
گروه سیاسی: مشاور ارشد رییس جمهور از قوه قضاییه خواست مسئولان دولت قبل را به دلیل خرید اوراق قرضه از امریکا و سرمایه گذاری در یک کشور متخاصم محاکمه کنند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۰    
گروه سیاسی: اظهارات هفته گذشته ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در آمریکا با انتقاد شدید اعضای هیات دولت مواجه شده و برخی اعضای کابینه خواستار استعفای وی از سمت خود شده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۶    
گروه سلامت: رویای لاغری، بدل شدن به شخصیت خیالی باربی و رسیدن به دنیای زنانه سوپراستارهای مد وسینما، برخی زنان امروزی را در رویای رسیدن به سراب زیبایی ساخته غرب می سوزاند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۶    
گروه فرهنگی: رمان به خاطر آن رسید لعنتی داریوش مهرجویی مجوز نشر گرفت و زیر چاپ رفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۶    
گروه سیاسی: یادگار امام (ره)، در پیامی درگذشت والده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را به وی تسلیت گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
گروه فرهنگی: یک بازیگر می گوید نصف فحش هایی که در کامنت های اینستاگرام نثارش می کنند به خاطر چهره اوست و این که چرا عمل زیبایی انجام نمی دهد!
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
گروه سیاسی:کامنت های تند و چالش برانگیز مهدی کوچک زاده در صفحه اینستاگرام عباس عراقچی، واکنش های منفی زیادی را به دنبال داشته است. آیدین سیارسریع این موضوع را دستمایه یک مطلب طنز کرده است. ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۶    
گروه سیاسی: وزیر اطلاعات با بیان اینکه امنیت، پیشرفت کشور را به دنبال دارد، گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ، امنیت امروز کشور بی بدیل است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۱    
گروه جامعه: به دنبال انتشار خبری درباره تغییر و تحول در خدمت سربازی، جانشین اداره سرمایه های انسانی ستادکل نیروهای مسلح این خبر را تکذیب کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۸    
گروه اقتصادی: سکه تمام طرح جدید در بازار امروز دوشنبه یک میلیون و 22 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا 3475 تومان فروخته می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۸    
گروه بین الملل: انفجار یک خودرو بمب گذاری شده محله شیعه نشین و پر جمعیت سیده زینب، در نزدیکی حرم حضرت زینب (س) واقع در حومه جنوبی دمشقِ سوریه را به لرزه انداخته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۸    
... 16 آذر ماه سال 1388 را به خاطر بیاوریم که چگونه تکه فیلمی را در رسانه ی ملی پخش کردند که روی عکس پاره شده ای از امام خمینی(ره) زوم کرده بود و زمین و زمان را به هم دوختند و فریاد وااماما سردادند و ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۸    
گروه سیاسی: سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: تا جایی که من خبر دارم آقای هاشمی دنبال ریاست مجلس خبرگان نیستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۳    
گروه سیاسی: کنفرانس مطبوعاتی و هفتگی حسین جابری انصاری سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۳    
گروه سیاسی: ظریف اعلام کرد: ما دولت آمریکا را مسئول حفظ اموال خود می دانیم و اگر دست اندازی به اموال ما صورت بگیرد در زمان لازم ادعای خسارت می کنیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۸    
گروه سیاسی: سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصول گرایان گفت: در جلسه این شورا نگرانی از دخالت آشکار مسئولان دولتی در انتخابات مطرح شد و نمونه های متعددی هم مطرح شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۰    
گروه سیاسی: وب سایت اوپن کانادا در گزارشی به بررسی تفاوت ها و شباهت های احمدی نژاد و ترامپ پرداخته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۰    
گروه جامعه: رییس اداره ایدز و بیماری های آمیزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه شیوع ایدز در زنان و نوجوانان رو به افزایش است، گفت: روند انتقال بیماری از تزریق مواد مخدر به ارتباط جنسی تغییر کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۵    
گروه سیاسی: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز برجام مانع بزرگی بر سر راه کسانی است که در دوره تحریم سود می بردند، پس علیه آن جوسازی می کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۵    
گروه ببین الملل: رئیس جمهوری ترکیه در سالگرد کشتار ارامنه در سال 1915 با انتشار بیانیه ای به فرزندان و نوادگان ارمنی هایی که در عصر عثمانی در گذشته اند، تسلیت گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۵    
گروه سیاسی: محمدرضا عارف تاکید کرد: در انتخابات مجلس با راهبرد آرامش و امید به آینده بانشاط وارد شدیم و مهم ترین اولویت کشور را معیشت٬ اشتغال٬ اقتصاد و کنترل تورم قرار دادیم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۵    
گروه سیاسی: سیدمحمدغرضی معتقد است حرف و وعده 250 هزار تومانی شیطانی است. مگر می شود به تک تک افراد جامعه مبلغ 250 هزار تومان داد؟
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۰    
گروه سیاسی: سیدمحمدعلی ابطحی سیاستمدار اصلاح طلب ، در خصوص دور دوم انتخابات مجلس گفت: معمولا در دور دوم انتخابات افراد کمتری شرکت می کنند و طبیعی است که زمانی جریان اصلاح طلب موفق می شود که بتواند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۵    
گروه بین الملل: رئیس جمهوری آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک خود با صدراعظم آلمان خواستار آن شد که کشورهای عضو ناتو بودجه نظامی خود را تا دو درصدِ درآمد ناخالص ملی خود افزایش دهند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۷    
گروه فرهنگی: علی اصغر پورمحمدی، با حضور در پشت صحنه ی سریال پریا به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی حسین سهیلی زاده ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۲    
گروه اقتصادی: مهم ترین اقدامات دولت یازدهم در بخش مسکن در طول سه سال گذشته معطوف به سیاست تقویت پس انداز و اعطای تسهیلات با حداکثر پوشش بازار بوده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۷    
گروه ورزشی: اگر آندرانیک تیموریان به دلیل مصدومیت نتواند در سه مسابقه بعدی سایپا به میدان برود، رکوردی جالب را به ثبت خواهد رساند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۷    
گروه حوادث: ماجرای مرگ اسرارآمیز یک زن جوان بابلی با آزادی دو مظنون پرونده وارد مرحله تازه ای شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۲    
گروه فناوری: اپل که قرار بود گزارش درآمد سه ماهه دوم مالی 2016 را روز 25 آوریل اعلام کند، حالا برای اعلام گزارش تاریخی خود باید یک روز دیگر صبر کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۲    
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که استعداد فوتبالی علی کریمی برابر لیونل مسی بوده و او بزرگترین استعداد فوتبالی ایران است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۲    
گروه ورزشی: دارنده مدال طلای آسیا با بیان اینکه انگیزه زیادی برای حضور در المپیک دارد، گفت: اگر از سوی محمد بنا انتخاب شوم، از جان مایه می گذارم تا در المپیک به مدال برسم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۷    
گروه اقتصادی: در شرایطی که وزیر صنعت خواستار آزادسازی قیمت گذاری خودرو شده است، کارشناسان نسبت به هرگونه برنامه ای برای آزادسازی قیمت ها و تبعات منفی آن برای مصرف کنندگان، هشدار می دهند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۷    
گروه اقتصادی: یک اقتصاددان می گوید دولت در برنامه های اقتصادی میان مدت خود بهتر است علاوه بر رشد شتابان و پایدار اقتصادی به اشتغالزایی رشد هم توجه کند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۲    
گروه ورزشی: نجمه سازنچیان ترکیب سابر ایران را تیمی آینده دار ارزیابی کرد و گفت: زمان نیاز است تا تیم جوان ما نتیجه کسب کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۷    
گروه عکس: عناصر تروریستی داعش با انتشار تصاویری، مدعی توزیع پول میان نیازمندان سوری شدند. این اقدام به ادعای گروه تروریستی داعش در رقه صورت گرفته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۲    
گروه سیاسی: رییس سازمان بازرسی کل کشور درگذشت والده رییس شورای دستگاه های نظارتی کشور را تسلیت گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۲    
گروه اقتصادی: تحلیل و بررسی آمار تولید خودرو بیانگر آن است که شرکت خودروسازی پژو در میان برندهای دیگر خودروساز با اختلاف زیادی رتبه اول تولید خودرو در ایران را طی سال 94 کسب کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۸    
گروه اقتصادی: شهرام جزایری می گوید: من همچنان عقیده دارم می توانم ماهی دو میلیون و 500 هزار تومان را به هر ایرانی برای یارانه نقدی بپردازم. کار نشدنی ای نیست.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۸    
گروه اقتصادی: بیش از دو میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی، در اولین سال های کار دولت احمدی نژاد و در همان روزهایی که اصولگرایان از آمریکاستیزی های رئیس دولت محبوبشان تجلیل می کردند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۳    
گروه فرهنگی: رئیس سازمان سینمایی می گوید که "اگر دوستان و رفقای ما در سینما چند سالی ما را تحمل کنند چیزی نمی شود چون دوباره مدیرانی می آیند که برای هر یک کلمه آن ها چندین صفحه شب نامه بنویسند."
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۳    
گروه اقتصادی: کاهش 39 درصدی صادرات به روسیه در سال گذشته موضوعی بود که معاون سازمان توسعه تجارت، عدم افت ارزش واحد پولی روسیه و استانداردهای سختگیرانه این کشور را عامل آن دانست.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۳    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸    
گروه فرهنگی: معاون گردشگری کیش از اجرای طرحی مشابه دیزنی لند با عنوان "لاکی آیلند" در این جزیره خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸    
گروه جامعه: یک روانشناس گفت: بسیاری از چالش های زندگی به این دلیل ایجاد می شوند که خود را با دیگران مقایسه می کنیم و برای رهایی از آنها باید دست از مقایسه کردن خود با دیگران برداشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۳    
گروه ورزشی: فیفا با درخواست عراق برای انتخاب ایران به عنوان میزبان بازی هایش در انتخابی جام جهانی مخالفت کرده اما فدراسیون فوتبال عراق هم هم چنان تاکید دارد که این تصمیم را نخواهد پذیرفت و به دادگاه ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۳    
گروه جامعه: مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با تاکید بر حساسیت این سازمان در حفظ و نگهداری از فضای سبز، گفت: با مسببان قطع درختان شهرک والفجر برخورد قانونی شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۸    
گروه فرهنگی: پُل کَشکان به زبان لری کَشکُو (Kashkoo) پلی باستانی است که تاریخ ساخت آن به دوره حکومت آل حسنویه در قرن چهارم هجری قمری می رسد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۸    
گروه اقتصادی: سال گذشته بیش از 65 درصد خاویار تولید شده ایرانی به کشورهای مختلف صادر شد که 46 درصد نسبت به سال قبلش افزایش یافته است اما این میزان برخلاف پیش بینی های سازمان شیلات ایران بود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۸    
گروه جامعه: رییس دانشگاه تهران گفت: مسئله محیط زیست و بحران هایی که جوامع بشری به لحاظ کمبود منابع طبیعی با آن روبروست، از دغدغه های مهم دانشگاه تهران بوده و هست ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۳    
گروه جامعه: وزیر آموزش و پرورش در آستانه فرا رسیدن هفته معلم در گفت وگویی با ایسنا به مشکلات مختلف پیش روی این وزارتخانه اشاره کرد و ضمن تقدیر از تلاش سخت کوشانه معلمان ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۸    
گروه جامعه: گزارش معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده درباره مسائل زنان کشور در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ارائه و بر حمایت از زنان سرپرست خانوار ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۳    
گروه فرهنگی: دانشمندان آلمانی نسخه ای خطی از کتاب های ابن سینا، دانشمند ایرانی را کشف کرده اند که نشان می دهد، وی در سال 1006 میلادی، یک ابرنواختر (supernova) را رصد کرده بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۳    
گروه جامعه: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از بسته شدن آزادراه کرج - قزوین و ایجاد مسیر جایگزین خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۹    
دولت روحانی هر چند با شناسایی پردرآمدها در حال حذف یارانه این افراد بوده است و این روند ادامه دارد ولی این اقدام مجلس نهم آخرین تلاش های این جماعت برای ایجاد چالش بین قشر عظیمی از مردم و دولت است به ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۴    
زیر نویس دلواپسانه شبکه خبر حین انجام مصاحبه با عراقچی!