سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۱:۳۵Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 14 اردیبهشت 1395 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 31 فروردین 1395 بهار نیوز 31 خرداد 1395 بهار نیوز 31 تیر 1395 بهار نیوز 31 مرداد 1395 بهار نیوز 31 شهریور 1395 بهار نیوز 30 مهر 1395 بهار نیوز 30 آبان 1395 بهار نیوز 30 آذر 1395 بهار نیوز 30 دی 1395 بهار نیوز 30 بهمن 1395 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 1 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 2 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 3 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 4 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 5 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 6 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 7 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 8 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 9 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 10 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 11 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 12 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 13 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 14 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 15 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 16 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 17 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 18 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 19 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 20 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 21 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 22 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 23 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 24 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 25 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 26 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 27 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 28 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 29 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 30 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 31 اردیبهشت 1395 
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۰۷    
گروه بین الملل: شبکه المیادین گزارش داد که طی دو روز گذشته تاکنون، جنگنده های روسی و سوری 200 بار مناطق شرقی حلب که در کنترل مخالفان قرار دارد را بمباران کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۲:۰۸    
گروه بین الملل: شبکه خبری اسکای نیوز در گزارشی نوشت: دولت بشار اسد اقدام به خرید نفت از داعش نیز میکرده است و عملیات های نظامی داعش و دولت سوریه کاملا با هماهنگی هم صورت می گیرد و دولت بشار اسد داعش ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۱:۳۸    
گروه ورزشی: تیم فوتبال تراکتورسازی ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان سعودی شکست خورد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۸    
گروه سیاسی: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حج تمتع امر واجب اسلامی است و دولت عربستان باید مقدمات انجام این فریضه را انجام دهد و اگر عربستان وظایف خود را انجام ندهد حج ایرانیان منتفی می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۰:۰۰    
گروه سیاسی: رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: برخی به نام دین دست به انتشار عکس جعلی زدند و می کوشند تا با استفاده از هر سند جعلی رقبایشان را حذف کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۲    
گروه فرهنگی: علی جنتی گفت: گاهی سخنانی گفته می شود که از سر ناآگاهی است. هرگز اینطور نیست که هر کتاب خارجی به نمایشگاه بیاید و در نمایشگاه کتاب به روی هر کتابی باز باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۲    
گروه سیاسی: آیت الله هاشمی رفسنجانی، صبح امروز در دیدار اعضای جبهه تدبیر و توسعه و جمعی از منتخبین دوره دهم مجلس شورای اسلامی و فارغ التحصیلان معلول و مدیران آموزش و پرورش استثنایی کشور ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۲    
گروه فرهنگی: حدود 40 کتاب از آثار بهرام بیضایی در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۷    
گروه فرهنگی: بهار که به نیمه می رسد، عطر بهارنارنج شیراز همراه چشم های مسافرانی است که برای دیدن بخشی از شاهکارهای زیبای معماران ایرانی به این شهر سفر می کنند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۲    
گروه فرهنگی: باز سوم می است و موضوع آزادی بیان و رسانه روی بورس آمده؛ اما بد نیست به همین مناسبت نگاهی به آماری داشته باشیم که حول محور آزادی رسانه های جهان در سال 2015 منتشر شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۲    
گروه فرهنگی: عباس صفاری علاوه بر تجدید چاپ کتاب های قبلی اش، با یک اثر جدید در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۳۷    
گروه فرهنگی: سیف الله صمدیان گفت: با تمام صداقتم می گویم که حمید جبلی و کسانی مثل او هنوز متولد نشده اند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۳۷    
گروه فرهنگی: محمدخلیل کسایی - نوازنده نی - درگذشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۷    
گروه سیاسی: سفیر جدید آکردیته توگو، اوکراین و بنگلادش در تهران استوارنامه خود را به رییس جمهور کشورمان تقدیم کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۲    
گروه سیاسی: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: از ایجاد اختلاف میان حامیان لاریجانی و حامیان عارف، مردمی که با امید به حل مشکلات شان به این اشخاص رأی داده اند، لطمه می خورند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۲    
گروه علمی: محققان در نتیجه بزرگترین مطالعه ای که تا به امروز روی توالی یابی تمامی ژنوم های سرطان سینه انجام شده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۷    
گروه جامعه: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد از پیش فروش قبور در امامزاده سید عباس (ع) مرکز استان خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۲    
گروه اقتصادی: مدیرعامل شرکت بورس کالا ضمن اشاره به توافق های انجام شده با خودروسازان برای فروش خودرو با استفاده از اوراق سلف در بورس کالا معتقد است که با عرضه این اوراق بازار سیاه به وجود نخواهد آمد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۲    
گروه اقتصادی: رییس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی برضرورت ارائه گارانتی مناسب توسط شرکت های واردکننده گوشی تلفن همراه تاکید کرد و در عین حال فروش گوشی تلفن همراه توسط ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۷    
گروه اقتصادی: با وجود صدور بخشنامه دولتی برای کاهش 250 تومانی نرخ گندم آزاد برای نانوایی ها و صنایع مرتبط ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۷    
گروه ورزشی: کاپیتان چلسی از فصل ناامید کننده چلسی ابراز ناراحتی کرد و به هواداران تیمش قول داد فصل بعد برای قهرمانی به میدان خواهند رفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۲    
گروه ورزشی: لسترسیتی این روزها طرفدارهای زیادی پیدا کرده است آنها حالا نمادی هستند برای کسانی که معتقد هستند موفقیت تنها با پول به دست نمی آید. لسترسیتی این روزها محبوب ترین تیم فوتبال جهان است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۲    
گروه ورزشی: رانیری قهرمان ابدی لسترسیتی در کنار ژوزه مورینیو، رافال بنیتس و کارلو آنچلوتی قرار گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۷    
گروه ورزشی: سرپرست باشگاه استقلال اختلاف این تم با حامی مالی اش را تکذیب و تاکید کرد کسانی که قصد جوسازی برای استقلال را دارند به هدف خود نمی رسند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۷    
گروه ورزشی: مدیران باشگاه النصر عربستان به دلیل ناهماهنگی های ایجاد شده در اسکان تیم فوتبال ذوب آهن در دوبی از مسئولان این باشگاه عذرخواهی کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۷    
گروه ورزشی: مدیرعامل سپاهان می گوید علاقه ای به صحبت درباره اتفاقات قبل از بازی با استقلال تهران ندارد و فقط از گذشته درس می گیرند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۲    
گروه ورزشی: در برنامه نود این هفته کارلوس کی روش به عنوان بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب اسلامی انتخاب شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۲    
گروه ورزشی: مربی – بازیکن تاسیسات دریایی می گوید برخی از بازیکنان و مربیان این تیم هوایی شده اند و اگر لازم باشد فصل جدید را با بازیکنان جوان و گمنام آغاز خواهد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۲۷    
گروه ورزشی: داور بین المللی فو تبا ل ایران می گوید که همه تلاشش را انجام می دهد تا در المپیک 2016 بهترین عملکرد را داشته باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۲۲    
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در بازی برابر النصر می خواهیم از نام ذوب آهن دفاع کنیم و این باشگاه نام بزرگی در فوتبال است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۲۲    
گروه بین الملل: نظرسنجی جدیدی که در آمریکا انجام شده نشان می دهد نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای اولین بار از رقیب احتمالی اش از دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری، پیشی گرفته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۱۷    
گروه ورزشی: ماجراهای پیش آمده در باشگاه سایپا نشان می دهد که نمی شود به آینده فوتبال باشگاهی ایران در رقابت با حریفان بین المللی امیدوار بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۲    
کر.ه سلامت: افرادی که دچار استرس هستند توصیه کرد که برای دچار نشدن به مرگ ناگهانی، از برخی کارها دوری کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۲    
گروه فرهنگی: بازار برپایی کنسرت ها در شب های ماه اردیبهشت داغِ داغ است و سالن های موسیقی در تهران پر از نوای موسیقی هستند. شاید بد نباشد، روزهای بهاری تان را با یک مکمل موسیقی همراه کنید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۲    
گروه اقتصادی: رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از نهایی شدن همکاری سیتروئن و سایپا خبر داد و گفت: حدود 18 تا 24 ماه آینده تولید مشترک سیتروئن و سایپا وارد بازار ایران می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۳    
گروه فرهنگی: در برنامه زنده سفید ، خسرو سینایی و حبیب احمدزاده درباره صادق هدایت به گفت وگو می نشینند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۳    
گروه سیاسی: سخنگوی دولت با بیان اینکه برجام در جایگاه خودش یک موفقیت ملی است، گفت: این دستاورد، فرصت سرمایه گذاری را جهت رشد اقتصادی برای ما فراهم کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۸    
گروه سیاسی: عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ریاست عارف را از جمله مطالبات مردم در راستای تغییر ساختار مدیریتی منجمله در مجلس خواند و در خصوص پرونده مینو خالقی دستور رییس جمهور را در این رابطه ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۸    
**شایعه** به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده که منتشر کنندگان آن ادعا می کنند سکه های 10 هزارتومانی وارد بازار شده است. سکه هایی که تصویر پشت سکه نیز منقش به حرم شاهچراغ(ع) است. ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۳    
گروه فرهنگی: کیت بلانشت بازیگر استرالیایی که از سوی سازمان ملل متحد به عنوان سفیر حسن نیت پناهندگان سازمان ملل انتخاب شده است از کمپ آوارگان جنگ در اردن بازدید کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۸    
گروه سلامت: یک خواهر و برادر استرالیایی به بیماری ارثی مبتلا شده اند که آنها را تا پایان عمر از خواب محروم خواهد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
گروه اقتصادی: سکه تمام طرح جدید در بازار امروز - سه شنبه - یک میلیون و 45 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا با کاهش 13 تومانی نسبت به دیروز 3455 تومان فروخته می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
گروه فرهنگی: مراسم رسمی آغاز به کار بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب با حضور رئیس جمهور شروع شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۳    
گروه جامعه: علی مطهری در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به مصوبه روز گذشته در مورد تعطیلی رسمی شهادت امام حسن عسگری (ع) گفت: این مصوبه، موجب وهن مجلس شد، انشاءالله جبران شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۸    
گروه اقتصادی: شبکه بانکی در دو روز گذشته وارد اولین مذاکرات رسمی خود با همتایان کره ای و سوئیسی بعد از لغو تحریم ها شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۸    
گروه اقتصادی: رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: اروپایی ها به این نتیجه رسیده اند که ایران را نباید فقط به عنوان بازار مصرف نگاه کنند بلکه باید به دنبال کار مشترک با ایران باشند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۴:۳۳    
گروه سیاسی: رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: با آموزش و پرورش و دانشگاه مخالفم، چرا که آموزش و پرورش دیپلمه ناکارآمد و دانشگاه هم لیسانس بی مهارت تربیت می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۵    
گروه بین الملل: نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که از توافق هسته ای با ایران هیچ چیز به دست نیاورده ایم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۰    
گروه سیاسی: رییس جمهور گفت: اینکه امروز کشورهای مختلف با سفر به ایران قراردادهای بلندمدت امضا می کنند و کارهایی را آغاز می کنند که بازپرداخت برخی از آنها شاید 10 سال طول بکشد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۰    
گروه سیاسی: یک نماینده ی اصلاح طلب مجلس ششم می گوید که مینو خالقی و همسرش را در دفتر رییس مجلس دیده و این منتخب مردم اصفهان دل پر خونی داشت از کسانی که عکس های خانوادگی ایشان را به یکی از نمایندگان ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۱    
گروه سیاسی: ابراهیم اصغرزاده خطاب به عبدالرضا داوری (از نزذیکان احمدی نژاد) گفت: عده ای از صبح تا شب در صدا و سیما و تریبون های دیگر به ملت توهین می کنند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۷    
گروه سیاسی: در حالی که مقتدی صدر از دیروز (دوشنبه) به ایران سفر کرده و در قم است، خبرگزاری ایرنا آن را تکذیب می کند!
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۲    
گروه ورزشی: پیکان تهران با گل دیرهنگامی که در دیدار با تیم پاس همدان به ثمر رساند دو هفته مانده به پایان بازی ها قفل دروازه لیک برتر را به روی خود گشود و در ورزشگاه شهدای شهر قدس جشن صعود برپا کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۷    
گروه ورزشی: سرانجام اتفاقی که بسیاری منتظر آن بودند، رخ داد و با توقف تاتنهام مقابل چلسی، قهرمانی لسترسیتی در رقابت های این فصل لیگ برتر انگلستان قطعی شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۲    
گروه جامعه: در تهران برای تزریق هر کیسه خون به نوزادان 100 هزار تومان هزینه دریافت می کند . برای تزریق خون به بزرگسالان هم بین 600 تا 700 هزار تومان پول می گیرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۲    
گروه حوادث: سخنگوی سازمان امداد و نجات ضمن اشاره به عملیات امدادی در سیل و آبگرفتگی سه استان کشور در شبانه روز گذشته گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۴۷    
گروه حوادث: قاضی شهریاری در رابطه با میزان خودکشی در شهر تهران در سال گذشته گفت: شمار آن 386 فقره طی سال 94 اعلام شد که نسبت به آمار 447 نفری مربوط به سال 93، کاهش داشته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۴۲    
گروه فرهنگی: حسن آقاکریمی، فارغ التحصیل سینما و تلویزیون از دانشگاه هنر است. وی فعالیت هنری خود را به عنوان مدیر تولید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۴۲    
گروه فرهنگی: نمایشگاه بین المللی کتاب در شهرآفتاب سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 به ایستگاه بیست و نهم می رسد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۷    
گروه حوادث: باورش سخت است اما صفحه نوجوانی که چند هفته است به اتهام یک قتل فجیع بازداشت شده و در انتظار محاکمه به سر می برد، به شکل عجیبی دچار سانسور شده!
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۲    
گروه اقتصادی: مجوز جنجالی واردات خودروهای آمریکایی بالاخره لغو و اسامی 24 مدل شورلت از فهرست خودروهای مجاز برای ورود به کشور در سال 95 از سیستم ثبت سفارش حذف شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۲    
گروه اقتصادی: نخستین دفتر نمایندگی ووری بانک (WOORI BANK) کره جنوبی در ایران با حضور غلامعلی کامیاب معاون ارزی بانک مرکزی عصر امروز (دوشنبه) آغاز به کار کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۷    
گروه اقتصادی: هفته جاری قیمت چند مدل خودروی داخلی در بازار کاهش یافته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۲    
گروه اقتصادی: سال گذشته مصرف برق کشور حدود 220 میلیارد کیلووات ساعت بوده و ایران در مصرف برق رتبه 15 جهان را به خود اختصاص داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۲    
گروه اقتصادی: تعداد مساکن مهر باقی مانده 341 هزار واحد است که طبق وعده قرار است تا پایان سال جاری به پایان برسد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۷    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۷    
گروه ورزشی: ستاره اتلتیکو مادرید از شانس بالای تیمش برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا سخن به میان آورد و روخی بلانکو را قدرتمندتر از بارسلونا دانست.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۲    
گروه علمی: محققان دریافتند تاریکی شب برای سلامتی انسان مفید است و بدن ما به آن احتیاج دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۲    
گروه جامعه: مدیر طرح ملی مقابله با گرد و غبار سازمان حفاظت محیط زیست ضمن پیش بینی احتمال وقوع گرد و غبار از کشورهای اطراف در عین حال گفت که شدت گرد و غبار در کشور امسال بخاطر بارش های سنگین اخیر کاهش ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۷    
گروه فرهنگی: مهدی هاشمی که به تازگی برای ایفای نقش در سریال جدید سیروس مقدم انتخاب شده و قرار است نقش یک خان بزرگ را ایفا کند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۲    
گروه فرهنگی: فیض شریفی می گوید: یک دلیل بی میلی مردم نسبت به کتاب های کاغذی این است که کتاب خوب منتشر نمی شود و همه مشکل ها تقصیر مردم نیست.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۲    
گروه ورزشی: سرمربی تنهام از کسب تساوی برابر چلسی که منجر به قهرمانی حریف شد، ابراز ناراحتی کرد اما به لسترسیتی تبریک گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۸    
گروه جامعه: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ شایع ترین تخلفات رانندگی تهرانی ها را تشریح کرد و با اشاره به برنامه ریزی راهور برای توسعه کمی و کیفی دوربین های سطح تخلفات ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۸    
گروه اقتصادی: معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از احتمال تعیین قیمتی به عنوان کف قیمت اینترنت موبایل خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۳    
گروه اقتصادی: با تصویب و ابلاغ اصلاحیه آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، خودروسازان و واردکنندگان خودرو در صورت تاخیر در تحویل محصولات فروخته شده ملزم به پرداخت جریمه خواهند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۳    
گروه فرهنگی: علیرضا داودنژاد به ضرورت تاسیس مدرسه ملی سینما پرداخت و تاکید کرد که "تاسیس مدرسه ملی سینما پاسخ به یک ضرورت تاریخی و راهبردی ست".
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۸    
گروه ورزشی: وزیر ورزش و جوانان گفت: تکرار موفقیت های ورزشکاران ایرانی و بهبود جایگاه ایران میان کشورهای شرکت کننده در مقایسه با دوره های گذشته در المپیک برزیل امکان پذیر است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۸    
گروه سیاسی: معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: من در جریان تغییر خاصی در کابینه نیستم و این بحث گمانه زنی رسانه ای است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۳    
گروه جامعه: معاون پرستاری وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز استخدام 16 هزار و 200 نفر نیروی بالینی را به صورت پیمانی برای وزارت بهداشت در سال 95 صادر کرد و ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۳    
گروه فرهنگی: بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نخستین بار درمکانی متفاوت در محل شهر آفتاب امروز گشایش می یابد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۳    
گروه جامعه: وزیر آموزش و پرورش گفت: از فاصله حقوقی معلمان با دیگر کارمندان مطلع هستم و به دنبال کاهش این فاصله می باشیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۸    
گروه اقتصادی: شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: سیم کارت های نسل چهارم تلفن همراه در سراسر کشور از طریق 11 هزار کانال فروش و ارائه خدمات عرضه می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۹    
انتخاب شخصی غیر اصلاح طلب برای ریاست مجلس - بایستی بعنوان فرضیه ای موقت و نه سیاستی همیشگی به اجرا در آید و به محض حضور نمایندگان اصلاح طلب در بهارستان و تسلط نسبی بر فضای مجلس ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۵    
کرم محمدی * گروه سیاسی: روزگار عجیبی است؛ کسانی که خود اسباب و علل وضع کنونی کشورند و بخاطر عملکرد آنها ملک و ملت دچار خسارات فراوان گردیده است بجای پاسخگویی به مردم؛ با رویکردی طلبکارانه ...